Online

Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
05. Mar 2023, 14:00 #9581

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7153

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


05 Mar 2023, 13:13:07 @desadesa rakstīja:

03 Mar 2023, 09:57:01 @sys9291 rakstīja:

03 Mar 2023, 09:23:50 @dr_viruss rakstīja:

03 Mar 2023, 09:15:03 @desadesa rakstīja:

03 Mar 2023, 01:36:03 @Jonjis rakstīja:

02 Mar 2023, 23:44:36 @quattrokb rakstīja:
vai jauno būs nepieciešamība piekodēt?


Būs.


Būs, jo?


Jo mašīna pati nesapratīs ka tika nomainīts akumulators, un līdz ar to lādēšana nedarbosies korekti.

un jaunais akumulators ātri izbeigsies un atkal būs jāmaina...


galvenais neaizmirst samaksāt par piekodēšanu 20€

ICOMs maksā ap 600eur un gandrīz nav nopērkams, licence uz stundu (minimālā) 9eur vai gadu nepilni 5000eur, kompis sakarīgs ap 400 palietots Panasonic vai dārgāk. Manuprāt uz tā fona 20eur ir ok izmaksas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Deivid
05. Mar 2023, 15:10 #9582

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


05 Mar 2023, 13:16:43 @Jonjis rakstīja:
desa domā, ka to nevajag darīt?


Diezgan droši ka desu spečuks neko nespēs atbildēt. Žēl, uz brīdi bija interesanti
Offline
josi
05. Mar 2023, 16:11 #9583

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3114

Braucu ar: Puf-puf

Tehniski pareiza atbilde būtu:
- kodēšana ir nepieciešama ja mainās akumulatora tips vai ietilpība.
- baterijas nomaiņas reģistrācija ir nepieciešama ja auto ir aprīkots ar enerģijas vadības sistēmu - IBS/power module. LCI E87 tādam vajadzētu būt.

Tā kā desas izbrīnam pamats ir
Offline
Jonjis
05. Mar 2023, 16:28 #9584

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1480

Braucu ar:

Nu, tur gan bija sākumā atbilde autoram, lai domu saprastu, jo tā pat lietotājs-vulgaris nezinās atšķirību šajās niansēs, viss pārjais ir lirika.

Pietiekami daudz ir dzirdēts no cilvēkiem, kuri saka: "nomainīju akumulatoru neko nekodējot un nekādu problēmu, jau divus gadus braucu!" (C)

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
HiJaCKeR
05. Mar 2023, 16:55 #9585

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i


05 Mar 2023, 16:28:25 @Jonjis rakstīja:
Nu, tur gan bija sākumā atbilde autoram, lai domu saprastu, jo tā pat lietotājs-vulgaris nezinās atšķirību šajās niansēs, viss pārjais ir lirika.

Pietiekami daudz ir dzirdēts no cilvēkiem, kuri saka: "nomainīju akumulatoru neko nekodējot un nekādu problēmu, jau divus gadus braucu!" (C)

jā, AKB reģistrāciju jāveic obligāti. sen atpakaļ man teica ka nevajag, pieļauju paši servisnieki to vēl nezināja, AKB izbeidzās diezgan ātri 2-3 gados. pēc nomaiņas un reg kalpo jau ilgi.
Offline
Mikels
05. Mar 2023, 17:06 #9586

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4978

Braucu ar: cieņu


05 Mar 2023, 14:00:41 @RSAWorkshop rakstīja:

05 Mar 2023, 13:13:07 @desadesa rakstīja:

03 Mar 2023, 09:57:01 @sys9291 rakstīja:

03 Mar 2023, 09:23:50 @dr_viruss rakstīja:

03 Mar 2023, 09:15:03 @desadesa rakstīja:

03 Mar 2023, 01:36:03 @Jonjis rakstīja:

02 Mar 2023, 23:44:36 @quattrokb rakstīja:
vai jauno būs nepieciešamība piekodēt?


Būs.


Būs, jo?


Jo mašīna pati nesapratīs ka tika nomainīts akumulators, un līdz ar to lādēšana nedarbosies korekti.

un jaunais akumulators ātri izbeigsies un atkal būs jāmaina...


galvenais neaizmirst samaksāt par piekodēšanu 20€

ICOMs maksā ap 600eur un gandrīz nav nopērkams, licence uz stundu (minimālā) 9eur vai gadu nepilni 5000eur, kompis sakarīgs ap 400 palietots Panasonic vai dārgāk. Manuprāt uz tā fona 20eur ir ok izmaksas
ISTA var nokačat bez maksas, K/DCAN vads no ebay maksā 10 euro un galvenais, ka tādam e87 ar šādu aprīkojumu to var izdarīt pats un pilnīgi korekti
Offline
SoWhat
05. Mar 2023, 18:07 #9587

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju


05 Mar 2023, 12:57:01 @SoWhat rakstīja:
klau, vai var būt tā, ka uzkarstot supportam kreisajā pusē priekšā, nenormāli sāk kratīt stūri sākot no 50km/h?

Kamēr supports auksts, viss iet ideāli.

Mums te kaut kāda mistika - sieva brauc, viņai krata. Kā iedod man, tā iet perfekti.


Korekcija - supportam uzkarstot stuure raustaas jau pie 10km/h. Kaa lai to izskaidro?
Jauni supporti jau pasuutiiti.
Offline
martinez
05. Mar 2023, 18:10 #9588

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

Viņš Tev cipa ķīlē, vai uzsilšanu domā kā uzsilšanu līdz darba temperatūrai?
Ja 2. variants, tad dīvaina situācija
Offline
SoWhat
05. Mar 2023, 18:12 #9589

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju


05 Mar 2023, 18:10:53 @martinez rakstīja:
Viņš Tev cipa ķīlē, vai uzsilšanu domā kā uzsilšanu līdz darba temperatūrai?
Ja 2. variants, tad dīvaina situācija


Ķīlē. Hmm. Varētu būt ka tik stipri ķīlē, ka sūri rausta?

[ Šo ziņu laboja SoWhat, 05 Mar 2023, 18:14:28 ]

Offline
martinez
05. Mar 2023, 18:13 #9590

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

Pēc brauciena uzreiz pieliekot roku pie riteņu diskiem nav tā, ka viens ir siltāks kā otrs?
Offline
SoWhat
05. Mar 2023, 18:15 #9591

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju


05 Mar 2023, 18:13:38 @martinez rakstīja:
Pēc brauciena uzreiz pieliekot roku pie riteņu diskiem nav tā, ka viens ir siltāks kā otrs?


Ir stipri sakarsis kreisais priekšējais ritenis. Jaunu supportu jau pasūtīju, vnk kaut kā nelīmējās kopā tā stūres raustīšanās.
Offline
martinez
05. Mar 2023, 18:17 #9592

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


05 Mar 2023, 18:12:12 @SoWhat rakstīja:

05 Mar 2023, 18:10:53 @martinez rakstīja:
Viņš Tev cipa ķīlē, vai uzsilšanu domā kā uzsilšanu līdz darba temperatūrai?
Ja 2. variants, tad dīvaina situācija


Ķīlē

NU tad viss. Sataisi problēmu. Varētu būt, ka purina dēļ tā. Dēļ beigtiem šarnīriem arī dažreiz mēdz purināt stūri.
Ja nepazūd, tad skaties pārējo hadeni.
Offline
martinez
05. Mar 2023, 18:23 #9593

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


05 Mar 2023, 18:15:24 @SoWhat rakstīja:

05 Mar 2023, 18:13:38 @martinez rakstīja:
Pēc brauciena uzreiz pieliekot roku pie riteņu diskiem nav tā, ka viens ir siltāks kā otrs?


Ir stipri sakarsis kreisais priekšējais ritenis. Jaunu supportu jau pasūtīju, vnk kaut kā nelīmējās kopā tā stūres raustīšanās.

Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt
Offline
SoWhat
05. Mar 2023, 18:31 #9594

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju


05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:

Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt


Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).

A kā to šarnīru pārbaudīt?
Offline
martinez
05. Mar 2023, 20:08 #9595

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju


05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:




A kā to šarnīru pārbaudīt?

UZ PAcēlāja tikai. Lai servisa meistars iztausta.

[ Šo ziņu laboja martinez, 05 Mar 2023, 20:09:58 ]

Offline
Mizx
05. Mar 2023, 20:19 #9596

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6260

Braucu ar:


05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:

05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:

Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt


Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).

A kā to šarnīru pārbaudīt?
Pirmajā ierakstā minēji, ka atšķirības ir arī atkarīgas no šofera. Man tieši DE dzīvojot pa Alpiem atgādināja, ka tur ar bremzēm pa kalniem bremzēt nedrīkst, jo labākajā gadījumā bremzes ātri nokausi, sliktākajā kaut kur nokrašosi. Kalnos bremzēšana ar motoru ir pamata bremzēšana, arī automātiskajām kārbām tāpēc ir šie papildu režīmi vai iespēja manuālai ātrumu slēgšanai. Bremžu pedālis braucot lejā no kalniem ir domāts tikai epizodiskai lietošanai. Ja pareizi brauksi, tad tur nekas nepaspēs uzkarst, protams, ja neķīlē.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 05 Mar 2023, 20:19:52 ]

Offline
chillhouse
05. Mar 2023, 21:55 #9597

Kopš: 13. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 433

Braucu ar: vienu ciparu

Plāns iegādāties busu ceļošanai. Budžets 5€. Ko spečuki iesaka? VW Multivans vai MB Vito?
Offline
wanksta
05. Mar 2023, 21:58 #9598

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7401

Braucu ar: muti

Bēdīgs budžets priekš ceļojamā Busa
Varbūt kaut kādu vivaro pirmo gadu ir jēga paskatīties, lai nebūtu vēl astoņdesmitajos izstrādātais t4 jāpērk

[ Šo ziņu laboja wanksta, 05 Mar 2023, 21:58:27 ]

Offline
Mizx
05. Mar 2023, 21:58 #9599

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6260

Braucu ar:

Ja tiešām dzīvo kalnos un ikdienas maršruts ir augšā-lejā pa vienu un to pašu maršrutu, kad pierod pie ceļa, iemācās likumus un vairs nesēņo, tad vēlāk izrādās, ka vairāk dilst ne kā pie mums parasti priekšējās / pakaļējās riepas, bet labās puses vai kreisās, atkarībā kādas slodzes tajā maršrutā izteiktākas. Principā tas var arī izskaidrot, ka vienā pusē bremzēm vairāk darba un parasti galvenās ir priekšējās.
Offline
Mizx
05. Mar 2023, 22:07 #9600

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6260

Braucu ar:


05 Mar 2023, 21:58:08 @wanksta rakstīja:
Bēdīgs budžets priekš ceļojamā Busa
Varbūt kaut kādu vivaro pirmo gadu ir jēga paskatīties, lai nebūtu vēl astoņdesmitajos izstrādātais t4 jāpērk
Nevar nepiekrist. Mazie busi netur slodzi, bet cenas arī nav zemas. Ja nu tiešām gribas iekļautis šajā budžetā, tad es pat drīzāk skatītos uz mazo un īso Sprinteri, kam resurss tomēr plānots liels un detaļas kalpo ilgi — mazāks risks kaut kur ceļā palikt. Pats ar līdzīgu diezgan pa Eiropu mēdzu braukāties. Tos mazos busiņus šādā budžetā es izskatītu vienīgi ja ir par to zināma pilna vēsture un zināms, ka netuvojas liels remonts.

Iesaku par to budžetu meklēt šādu nesarūsējušu, tas ir reāli:
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo