Online
Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop | 05. Mar 2023, 14:00 |
#9581
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7153
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
05 Mar 2023, 13:13:07 @desadesa rakstīja:
03 Mar 2023, 09:57:01 @sys9291 rakstīja:
03 Mar 2023, 09:23:50 @dr_viruss rakstīja:
03 Mar 2023, 09:15:03 @desadesa rakstīja:
03 Mar 2023, 01:36:03 @Jonjis rakstīja:
02 Mar 2023, 23:44:36 @quattrokb rakstīja:
vai jauno būs nepieciešamība piekodēt?
Būs.
Būs, jo?
Jo mašīna pati nesapratīs ka tika nomainīts akumulators, un līdz ar to lādēšana nedarbosies korekti.
un jaunais akumulators ātri izbeigsies un atkal būs jāmaina...
galvenais neaizmirst samaksāt par piekodēšanu 20€
ICOMs maksā ap 600eur un gandrīz nav nopērkams, licence uz stundu (minimālā) 9eur vai gadu nepilni 5000eur, kompis sakarīgs ap 400 palietots Panasonic vai dārgāk. Manuprāt uz tā fona 20eur ir ok izmaksas
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Deivid | 05. Mar 2023, 15:10 |
#9582
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
05 Mar 2023, 13:16:43 @Jonjis rakstīja:
desa domā, ka to nevajag darīt?
Diezgan droši ka desu spečuks neko nespēs atbildēt. Žēl, uz brīdi bija interesanti | Offline | | |
josi | 05. Mar 2023, 16:11 |
#9583
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3114
Braucu ar: Puf-puf
| Tehniski pareiza atbilde būtu:
- kodēšana ir nepieciešama ja mainās akumulatora tips vai ietilpība.
- baterijas nomaiņas reģistrācija ir nepieciešama ja auto ir aprīkots ar enerģijas vadības sistēmu - IBS/power module. LCI E87 tādam vajadzētu būt.
Tā kā desas izbrīnam pamats ir
| Offline | | |
Jonjis | 05. Mar 2023, 16:28 |
#9584
|
| Kopš: 06. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1480
Braucu ar:
| Nu, tur gan bija sākumā atbilde autoram, lai domu saprastu, jo tā pat lietotājs-vulgaris nezinās atšķirību šajās niansēs, viss pārjais ir lirika.
Pietiekami daudz ir dzirdēts no cilvēkiem, kuri saka: "nomainīju akumulatoru neko nekodējot un nekādu problēmu, jau divus gadus braucu!" (C)
----------------- BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw | Offline | | |
HiJaCKeR | 05. Mar 2023, 16:55 |
#9585
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4670
Braucu ar: BMW E90 330i
|
05 Mar 2023, 16:28:25 @Jonjis rakstīja:
Nu, tur gan bija sākumā atbilde autoram, lai domu saprastu, jo tā pat lietotājs-vulgaris nezinās atšķirību šajās niansēs, viss pārjais ir lirika.
Pietiekami daudz ir dzirdēts no cilvēkiem, kuri saka: "nomainīju akumulatoru neko nekodējot un nekādu problēmu, jau divus gadus braucu!" (C)
jā, AKB reģistrāciju jāveic obligāti. sen atpakaļ man teica ka nevajag, pieļauju paši servisnieki to vēl nezināja, AKB izbeidzās diezgan ātri 2-3 gados. pēc nomaiņas un reg kalpo jau ilgi. | Offline | | |
Mikels | 05. Mar 2023, 17:06 |
#9586
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4978
Braucu ar: cieņu
|
05 Mar 2023, 14:00:41 @RSAWorkshop rakstīja:
05 Mar 2023, 13:13:07 @desadesa rakstīja:
03 Mar 2023, 09:57:01 @sys9291 rakstīja:
03 Mar 2023, 09:23:50 @dr_viruss rakstīja:
03 Mar 2023, 09:15:03 @desadesa rakstīja:
03 Mar 2023, 01:36:03 @Jonjis rakstīja:
02 Mar 2023, 23:44:36 @quattrokb rakstīja:
vai jauno būs nepieciešamība piekodēt?
Būs.
Būs, jo?
Jo mašīna pati nesapratīs ka tika nomainīts akumulators, un līdz ar to lādēšana nedarbosies korekti.
un jaunais akumulators ātri izbeigsies un atkal būs jāmaina...
galvenais neaizmirst samaksāt par piekodēšanu 20€
ICOMs maksā ap 600eur un gandrīz nav nopērkams, licence uz stundu (minimālā) 9eur vai gadu nepilni 5000eur, kompis sakarīgs ap 400 palietots Panasonic vai dārgāk. Manuprāt uz tā fona 20eur ir ok izmaksas
ISTA var nokačat bez maksas, K/DCAN vads no ebay maksā 10 euro un galvenais, ka tādam e87 ar šādu aprīkojumu to var izdarīt pats un pilnīgi korekti | Offline | | |
SoWhat | 05. Mar 2023, 18:07 |
#9587
|
| Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
|
05 Mar 2023, 12:57:01 @SoWhat rakstīja:
klau, vai var būt tā, ka uzkarstot supportam kreisajā pusē priekšā, nenormāli sāk kratīt stūri sākot no 50km/h?
Kamēr supports auksts, viss iet ideāli.
Mums te kaut kāda mistika - sieva brauc, viņai krata. Kā iedod man, tā iet perfekti.
Korekcija - supportam uzkarstot stuure raustaas jau pie 10km/h. Kaa lai to izskaidro?
Jauni supporti jau pasuutiiti. | Offline | | |
martinez | 05. Mar 2023, 18:10 |
#9588
|
| Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
| Viņš Tev cipa ķīlē, vai uzsilšanu domā kā uzsilšanu līdz darba temperatūrai?
Ja 2. variants, tad dīvaina situācija | Offline | | |
|
SoWhat | 05. Mar 2023, 18:12 |
#9589
|
| Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
|
05 Mar 2023, 18:10:53 @martinez rakstīja:
Viņš Tev cipa ķīlē, vai uzsilšanu domā kā uzsilšanu līdz darba temperatūrai?
Ja 2. variants, tad dīvaina situācija
Ķīlē. Hmm. Varētu būt ka tik stipri ķīlē, ka sūri rausta?[ Šo ziņu laboja SoWhat, 05 Mar 2023, 18:14:28 ] | Offline | | |
martinez | 05. Mar 2023, 18:13 |
#9590
|
| Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
| Pēc brauciena uzreiz pieliekot roku pie riteņu diskiem nav tā, ka viens ir siltāks kā otrs? | Offline | | |
SoWhat | 05. Mar 2023, 18:15 |
#9591
|
| Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
|
05 Mar 2023, 18:13:38 @martinez rakstīja:
Pēc brauciena uzreiz pieliekot roku pie riteņu diskiem nav tā, ka viens ir siltāks kā otrs?
Ir stipri sakarsis kreisais priekšējais ritenis. Jaunu supportu jau pasūtīju, vnk kaut kā nelīmējās kopā tā stūres raustīšanās. | Offline | | |
martinez | 05. Mar 2023, 18:17 |
#9592
|
| Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
|
05 Mar 2023, 18:12:12 @SoWhat rakstīja:
05 Mar 2023, 18:10:53 @martinez rakstīja:
Viņš Tev cipa ķīlē, vai uzsilšanu domā kā uzsilšanu līdz darba temperatūrai?
Ja 2. variants, tad dīvaina situācija
Ķīlē
NU tad viss. Sataisi problēmu. Varētu būt, ka purina dēļ tā. Dēļ beigtiem šarnīriem arī dažreiz mēdz purināt stūri.
Ja nepazūd, tad skaties pārējo hadeni. | Offline | | |
martinez | 05. Mar 2023, 18:23 |
#9593
|
| Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
|
05 Mar 2023, 18:15:24 @SoWhat rakstīja:
05 Mar 2023, 18:13:38 @martinez rakstīja:
Pēc brauciena uzreiz pieliekot roku pie riteņu diskiem nav tā, ka viens ir siltāks kā otrs?
Ir stipri sakarsis kreisais priekšējais ritenis. Jaunu supportu jau pasūtīju, vnk kaut kā nelīmējās kopā tā stūres raustīšanās.
Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt | Offline | | |
SoWhat | 05. Mar 2023, 18:31 |
#9594
|
| Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
|
05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:
Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt
Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).
A kā to šarnīru pārbaudīt? | Offline | | |
martinez | 05. Mar 2023, 20:08 |
#9595
|
| Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29226
Braucu ar: cietu seju
|
05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:
A kā to šarnīru pārbaudīt?
UZ PAcēlāja tikai. Lai servisa meistars iztausta.[ Šo ziņu laboja martinez, 05 Mar 2023, 20:09:58 ] | Offline | | |
Mizx | 05. Mar 2023, 20:19 |
#9596
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6260
Braucu ar:
|
05 Mar 2023, 18:31:02 @SoWhat rakstīja:
05 Mar 2023, 18:23:10 @martinez rakstīja:
Supportu jau varēja arī saremontēt, nav obligāti uzreiz jauns jāsūta. Vispār, kad bremžu klučus maina, tad parasti vajag pakustināt supporta virzuļus, ja viņi brīvi nestaigā, tad vajag uzreiz tur arī apkopi uztaisīt. Nevis sagaidīt, kad sāks ķīlēt, un pēc tam mainīt klučus , disku, utt
Interesanti, ka problēmas parādās tikai pie tādas nopietnas bremzēšanas brucot pa kalniem (esmu DE).
A kā to šarnīru pārbaudīt?
Pirmajā ierakstā minēji, ka atšķirības ir arī atkarīgas no šofera. Man tieši DE dzīvojot pa Alpiem atgādināja, ka tur ar bremzēm pa kalniem bremzēt nedrīkst, jo labākajā gadījumā bremzes ātri nokausi, sliktākajā kaut kur nokrašosi. Kalnos bremzēšana ar motoru ir pamata bremzēšana, arī automātiskajām kārbām tāpēc ir šie papildu režīmi vai iespēja manuālai ātrumu slēgšanai. Bremžu pedālis braucot lejā no kalniem ir domāts tikai epizodiskai lietošanai. Ja pareizi brauksi, tad tur nekas nepaspēs uzkarst, protams, ja neķīlē.[ Šo ziņu laboja Mizx, 05 Mar 2023, 20:19:52 ] | Offline | | |
|
chillhouse | 05. Mar 2023, 21:55 |
#9597
|
| Kopš: 13. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 433
Braucu ar: vienu ciparu
| Plāns iegādāties busu ceļošanai. Budžets 5€. Ko spečuki iesaka? VW Multivans vai MB Vito? | Offline | | |
wanksta | 05. Mar 2023, 21:58 |
#9598
|
| Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7401
Braucu ar: muti
| Bēdīgs budžets priekš ceļojamā Busa
Varbūt kaut kādu vivaro pirmo gadu ir jēga paskatīties, lai nebūtu vēl astoņdesmitajos izstrādātais t4 jāpērk [ Šo ziņu laboja wanksta, 05 Mar 2023, 21:58:27 ] | Offline | | |
Mizx | 05. Mar 2023, 21:58 |
#9599
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6260
Braucu ar:
| Ja tiešām dzīvo kalnos un ikdienas maršruts ir augšā-lejā pa vienu un to pašu maršrutu, kad pierod pie ceļa, iemācās likumus un vairs nesēņo, tad vēlāk izrādās, ka vairāk dilst ne kā pie mums parasti priekšējās / pakaļējās riepas, bet labās puses vai kreisās, atkarībā kādas slodzes tajā maršrutā izteiktākas. Principā tas var arī izskaidrot, ka vienā pusē bremzēm vairāk darba un parasti galvenās ir priekšējās. | Offline | | |
Mizx | 05. Mar 2023, 22:07 |
#9600
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6260
Braucu ar:
|
05 Mar 2023, 21:58:08 @wanksta rakstīja:
Bēdīgs budžets priekš ceļojamā Busa
Varbūt kaut kādu vivaro pirmo gadu ir jēga paskatīties, lai nebūtu vēl astoņdesmitajos izstrādātais t4 jāpērk
Nevar nepiekrist. Mazie busi netur slodzi, bet cenas arī nav zemas. Ja nu tiešām gribas iekļautis šajā budžetā, tad es pat drīzāk skatītos uz mazo un īso Sprinteri, kam resurss tomēr plānots liels un detaļas kalpo ilgi — mazāks risks kaut kur ceļā palikt. Pats ar līdzīgu diezgan pa Eiropu mēdzu braukāties. Tos mazos busiņus šādā budžetā es izskatītu vienīgi ja ir par to zināma pilna vēsture un zināms, ka netuvojas liels remonts.
Iesaku par to budžetu meklēt šādu nesarūsējušu, tas ir reāli:
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|