Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
V.I.P.
23. Jan 2022, 18:34 #9581

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]

smudo, kaa vienmeer.
veel jo vairaak sabojaaji visu - sanaak boxters ar 911 aizmuguri + vislielaakajos apjomos sarazhots.

edzuli, ej gaidi naakamo trendu, kas mainiisies.

nav apnicis visu laiku kaut ko gaidiit? live now, enjoy life.
peerc to, kas patiik tagad, nevis peerc negliitu un gaidi, kad citiem arii saaks patikt.

p.s.
galvenais, lai pasham patiik. kaa veel tur bija jaasaka - "dziivee izskataas labaak kaa bildees" un "vismaz nav kaa visiem"
Offline
smudo
23. Jan 2022, 18:39 #9582

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


23 Jan 2022, 18:32:11 @Accessdenied rakstīja:
Manā gaumē retro jāizskatās kaut kā tā. =)



Katram jau gaumes atšķiras. Ļoti daudziem patīk Tevis ieliktie MB, tāpat arī ļoti daudziem patīk 911 996.

Tiem MB un 996 ir ļoti atšķirīgi pielietojumi un katram būs savs pircējs un braucējs. 2 reizes esmu bijis ļoti tuvu 996 iegādei, bet abas reizes kaut kas pietrūka, lai izšķirtos par pirkumu. Bet tās noteikti nebija lampas vai izskats
Offline
Accessdenied
23. Jan 2022, 18:46 #9583

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 598

Braucu ar: Mercedes-Benz


23 Jan 2022, 18:39:00 @smudo rakstīja:
Katram jau gaumes atšķiras. Ļoti daudziem patīk Tevis ieliktie MB, tāpat arī ļoti daudziem patīk 911 996.

Protams, gaumes var atšķirties, tomēr liekas loģiski izmantot taisnas līnijas, apaļas līnijas vai arī konstruēt no riņķa līnijas lokiem vai kombinācija no abiem, bet tādas pavisam brīvas līnijas daudzās plaknēs liekas bezgaumīgas.Tāpat par matemātiski aprakstāmām formām, kā tas parasti ir dabā. Piem., paskatoties uz fraktāli, var redzēt dažādas sarežģītas formas, bet tāpat ir acīmredzama dabas harmonija. Agrāk, protams, daudz ko taisīja no māla un tad lēja, ja taisa modelēšanas progā 3D modeli, kuru vēl gribas normāli definēt un varēt atkārtot, tad neizmanto no brīvas rokas zīmēto, un beigās sanāk kaut kas daudz harmoniskāks vizuāli. ^_^ Es laikam neesmu no tiem, kas saka, ka par gaumi nestrīdas, ka labu gaumi nevar izskaidrot..

[ Šo ziņu laboja Accessdenied, 23 Jan 2022, 18:48:48 ]

Offline
JDS
23. Jan 2022, 18:47 #9584

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

nu lai, kaa Edzulim negribeetos, bet 996 vienmeer buus leetaakais un tizlaakais no visa 911 klaasta
Un par kaadiem jaunajiem 911 vinsh ir aatraaks es 996t ir leenaaks pat par cayenne un panameraa jaunajaam un ne tik jaunajaam
Bet gan jau tuuliit saaks teikt vot trasee! Nu tur bez variantiem tas ir leenaakais starp visiem 911 kas ir naakushi peec vinja

Acces, jaa taa kupeja noteikti ir ljoti gliita un iists klasisks auto

[ Šo ziņu laboja JDS, 23 Jan 2022, 19:09:28 ]

Offline
Accessdenied
23. Jan 2022, 18:51 #9585

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 598

Braucu ar: Mercedes-Benz


23 Jan 2022, 18:47:08 @JDS rakstīja:
Acces, jaa taa kupeja noteikti ir ljoti gliita un iists klasisks auto

C126 (1981—1992)
Kas tad ir klasika.. ?
Offline
crime
23. Jan 2022, 19:16 #9586

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi

inside info: edzulim tur kkāds škjunings tak bija, jo vienreiz esot lafteru ar 750to piesmējis
Offline
JDS
23. Jan 2022, 19:21 #9587

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

nu tik pat labi var teikt ka vecaa kvatra ir aatraaka par lielaako dalju rs jaunajiem tas nemaina faktu ka ir leenaakais no 911, no 996 paaudzes un uz augshu
Offline
V.I.P.
23. Jan 2022, 19:29 #9588

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


23 Jan 2022, 18:47:08 @JDS rakstīja:
nu lai, kaa Edzulim negribeetos, bet 996 vienmeer buus leetaakais un tizlaakais no visa 911 klaasta

preciizi


23 Jan 2022, 19:16:27 @crime rakstīja:
inside info: edzulim tur kkāds škjunings tak bija, jo vienreiz esot lafteru ar 750to piesmējis

laaabs, shis ir next level saliidiznaajums. te jau pat ss sadaljas eksperti, kas tiguan saliidzinaaja ar m4, atpuushas.
Offline
soulfreak
23. Jan 2022, 19:45 #9589

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6605

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Respect smudo par kārtējo vērtīgo skaidrojumu! tie vecie MB ir garlaicīgi un vēl garlaicīgāki braukšanas ziņā! Un lielie #irsēji, atrādiet savas klasikas!
996 ir lielisks auto, šaubos vai visi lielie klasiku lietpratēji ar to ir braukuši

[ Šo ziņu laboja soulfreak, 23 Jan 2022, 19:48:30 ]

Offline
Accessdenied
23. Jan 2022, 19:52 #9590

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 598

Braucu ar: Mercedes-Benz


23 Jan 2022, 19:45:37 @soulfreak rakstīja:
tie vecie MB ir garlaicīgi un vēl garlaicīgāki braukšanas ziņā!

MB nav domāts tiem, kas steidzas. Tas domāts tiem, kas paspēj!
Offline
gandalf
23. Jan 2022, 19:58 #9591

Kopš: 11. Nov 2020

Ziņojumi: 117

Braucu ar: f11, flhrc


23 Jan 2022, 19:52:12 @Accessdenied rakstīja:

23 Jan 2022, 19:45:37 @soulfreak rakstīja:
tie vecie MB ir garlaicīgi un vēl garlaicīgāki braukšanas ziņā!

MB nav domāts tiem, kas steidzas. Tas domāts tiem, kas paspēj!


Steiga tev tiešām nepiemīt, nav vārdam vietas, ne katrs spēj tik apdomīgi ilgtermiņā izvērtēt dažādus nekustamā īpašuma piedāvājumus

VISI MB, kas bija bildītēs, braucot IR garlaicīgi. Man ir bijis gan W116 2000šo sākumā, gan W126. Nu, līdzīgi, kā ar žiguļiem - ar nostaļģijas brillēm skatoties vecos attēlus, jā, ir tur kaut kas, bet braucot - ai, nafig, nekāds baigais kaifs jau nav. MB jo jaunāks jo labāk, manuprāt, klasika... nu varbūt, ja tikai skatīties uz auto ir mērķis, tad jā.
Offline
Accessdenied
23. Jan 2022, 20:12 #9592

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 598

Braucu ar: Mercedes-Benz

Vecs (ne tikai) MB peld kā kuģis un noiet miljonu. Ja tas ir po, tad tava djela, mani tas iespārda. Un komforts, mm. Jautrīši jūs tādi.
Offline
endurists
23. Jan 2022, 20:12 #9593

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


23 Jan 2022, 17:58:56 @smudo rakstīja:
Negribēju spamot BTC topikā, bet runājot par 996, to tiešām daudzi uzskata vai kādrezi uzskatīja par neizdevušos 911, jo bija pirmais water cooled 911, vienīgais, kam nav apaļas/ovālas formas lampas, kā arī Carrera modeļiem ar M96 saimes dzinējiem ir pāris potenciālas dzinēju problēmas, kas ir jānovērš, ja negribi pārsteigumus (lai arī praksē tas skar mazu procentu to dzinēju).

Tas, ko daudzi nezina, ka 996.1 un 986 Boxster visa auto priekša + durvis ir identiskas un salons arī lielā mērā izmanto tās pašas komponentes. 986 Boxster iznāca pirmais 1996. gadā ir bija entry level Porsche modelis, kas nomainīja novecojušo transaxle gammu (pēdējais no tiem 986) un finansiāli bija ļoti veiksmīgs un tā kā Porsche 90to sākumā un vidū bija finansiālas grūtības, tad izstrādājot 996, daudz kas tika pārņemts no 986 Boxstera, kas daudzus 911 Porsche fanus "saniknoja", bet real life moelis bija lielākais bestsellers 911 vēsturē uz to laiku un novērsa bažas par Porsche bankrotu (2000šo sākumā Cayenne tikai uzlaboja peļņas rādītājus). 996 ir ļoti labs modern classic un braukšanas ziņā ir ļoti foršs auto un ar saviem 300 vai 320zs, kas nāca base Carrera modeļos, ir pietiekami ātrs arī mūsdienās.

Man vislabāk no visas gammas patīk 996.2 GT3. GT3, GT2 un turbo bija citi dzinēji vs Carrera modeļi - balstīti vēl uz air colled dzinēju blokiem un ir samērā bullet proof vs M96, kas nāca 996 Carrera modeļos.




Cik tā virspusēji esmu lasījis, tad 996 ir divas versijas. Pirmā ir ar boxtera priekšu un varbūt citām komponentēm un pēc tam 2002.gadā inženieri pārstrādāja gan dizainu gan tehniskos risinājumus. Bildē redzamais dzeltenais 996 ir tieši tā otra versija un šeit pirmā ar boxtera lampām

[ Šo ziņu laboja endurists, 23 Jan 2022, 20:13:34 ]

Offline
Jurka88
23. Jan 2022, 20:34 #9594

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 462

Braucu ar:

996 + ir ka maziņš gabarītos, vieglāks par 993, patīkamas braukšanas sajūtas - ir gan analog feelings kā vecajos 911, tai pat laikā gana mūsdienīgi.

Jethro apskats kurš pats ir 996 īpašnieks.
Spied "Play", lai skatītos video!


Jaunie 991/992 ir drausmīgi milzeņi salīdzinoši.

[ Šo ziņu laboja Jurka88, 23 Jan 2022, 20:36:24 ]

Offline
smudo
23. Jan 2022, 22:11 #9595

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


23 Jan 2022, 20:12:56 @endurists rakstīja:

Cik tā virspusēji esmu lasījis, tad 996 ir divas versijas. Pirmā ir ar boxtera priekšu un varbūt citām komponentēm un pēc tam 2002.gadā inženieri pārstrādāja gan dizainu gan tehniskos risinājumus. Bildē redzamais dzeltenais 996 ir tieši tā otra versija un šeit pirmā ar boxtera lampām


Bija 996.1 un 996.2 paaudze, kas ir facelifts. Tehniski un īsuma 996.1 Carrera bija 3,4l 300zs un 996.2 Carrera 3,6l 320zs. Pamainījās nedaudz dizains, tai skaitā lampas priekā, kā jau minēji. Bet pēc būtības "apakšā" tas pats auto vien palika. 997 un 991 paaudzēs, piemēram, starpība starp pre-facelift un facelift bija relatīvi ļoti liela, jo abos modeļos namainījās dzinēju paaudzes un 997 gadījumā torque converter automātu nomainīja PDK (divsajūgu kārba).

Ja vēlies pamēģināt Porsche un staight speed ātrums nav galvenais un var sagremot, ka nebūs 911, tad best value for money, manuprāt, būtu 987.1 Boxster (open top pieredze) sākot no 2006. gada vai 987.1 base Cayman. Ja vēlies modern classic 911, tad daudzi iesaka tieši pirmo divu gadu 996.1 911 (98-99. gads). Dzinējam nav jāuztraucas par IMS gultņa izjukšanu un tie ir pēdējie gadi, pirms pāriet uz elektronisku droseles vadību. Tie auto ir ļoti analogi, ar minimālu elektroniku.

Ja neskaita GT3 modeļus, tad mana modern classic 911 top izvēle būtu 997.2 GTS manuālis.

No 991 jau bija elektroniskā stūres iekārta (pirmais mēģinājums bija OK, bet vēlāk bija būtiski uzlabojumi) un 7sp manuālis, kas 991.1 nebija tik ļoti izdevies, kā vēlāk 991.2 un 992. Esmu braucis ar 991.2 911 T 7sp manuāli (tam nāk OEM short shifters). Kārba superīga un tas septītais ātrums vispār netraucē.

Kādreiz būs jāuzraksta, ko esmu sadarījis abiem saviem hobijauto - man pirmos gadus pēc hobijauto iegādes modificēšanas process bieži sagādā tikapt lielu prieku, kā pati braukšana

Offline
edzulis
23. Jan 2022, 22:31 #9596

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


23 Jan 2022, 18:47:08 @JDS rakstīja:
nu lai, kaa Edzulim negribeetos, bet 996 vienmeer buus leetaakais un tizlaakais no visa 911 klaasta


Kādā ziņā tizlākais? Viņam nāk iespējams labākais pēdējo 30 gadu porsche motors. Kas tieši tur ir lēts un tizls? Ļoti labs, ātrs, uzticams auto


Un par kaadiem jaunajiem 911 vinsh ir aatraaks es 996t ir leenaaks pat par cayenne un panameraa jaunajaam un ne tik jaunajaam
Bet gan jau tuuliit saaks teikt vot trasee! Nu tur bez variantiem tas ir leenaakais starp visiem 911 kas ir naakushi peec vinja

Acces, jaa taa kupeja noteikti ir ljoti gliita un iists klasisks auto


Trasē viņš ir sūdz, vismaz ar stock bremzēm un automātu. Man nepatika un vairāk tur nelienu. Tagad gan ir bremžu upgrade uz gt3 6pot, bet tāpat nelienu un nelīdīšu. Konkrēti zinu, ka gaitā ir jūtami ātrāks par 991 gts. Man nav stocks. Kādas vēl cayennes Tūnēts metzgers nav joka lieta, to tā kā vajadzētu sajēgt 996tt iespējams ir nopietnākais auto par savu, nelielu naudu. Pateikt, ka tas ir tizls vai sudz var tikai pilnīgs cirvis Tad jau 993 turbo ir 5x lielāks suudz, lai arī 3x dārgāks. Aaa, pareiz, lampas pareizākas un aukstā laikā sūdīgāk silst salons

[ Šo ziņu laboja edzulis, 23 Jan 2022, 22:33:09 ]

Offline
Jurka88
24. Jan 2022, 00:11 #9597

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 462

Braucu ar:


23 Jan 2022, 22:11:29 @smudo rakstīja:


Kādreiz būs jāuzraksta, ko esmu sadarījis abiem saviem hobijauto - man pirmos gadus pēc hobijauto iegādes modificēšanas process bieži sagādā tikapt lielu prieku, kā pati braukšana


Gribu zināt cik esi jau investējis savā 944T, ticu ka galīgi nav tas labākais price/performance auto.
Offline
edzulis
24. Jan 2022, 01:39 #9598

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Tak jebkurā auto var ieguldīt cik uziet samērīgi un nesamērīgi. 951 pats par sevi ir super auto (period). Pa lielam 50/50 izsvarojuma fancy look rakjete ar 911 salonu, sportisku sēdpozīciju salīdzinot ar to pašu E30 M3
Offline
edzulis
24. Jan 2022, 01:53 #9599

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Porši sūkā (iesk 996tt), ferrars sūkā, NSX rullē R versija, bet anyway

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Lafter
24. Jan 2022, 02:06 #9600

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

1) Edza atslābsti
2) Jefiņi atpisaties no Edzas. Nopietni. Nu nav viņš dieva dāvana.
3) cik no jums ekspertiem ir braukuši ar 911, kāds ir līdzvērtīgs edzas? -neviens! Uzreiz pateikšu. Ir divi auto. Reno megaane v6, kas viņam bija. Un esošā porka. Kas bija/ir pilnīgs kosmoss.
Punkts jebio.
P.s
Varu sadirst. Jāmelklē- bet konkrētā edzas porka ar visiem
Check engine, airbag utt degošiem kkur ap 12 sek 250 cēla. Grūti filmēt un murjāņos pērt no nulles. Bet video toč kaut kur ir
Vēl kas palicis atmiņā no daudzām klasikām ar ko ir braukts. Viennozīmīgi usera VLD viens no pirmajiem OEM m6

Transmisija, kā ikarusam. Tā skaņa gaudojošā. Viņš arī tā gāja ar kaucienu salonā. Bet KĀ viņš gāja. To nevar aizmirst. Personīgi ar jauno q7 pavizinājos. Viņš ir 2x jaudīgāks, 20x krutāks elektronikā utt. BET! Dodiet vēl veco emku. samainītu pret qušku.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 24 Jan 2022, 02:48:03 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo