Online

Pašreiz BMWPower skatās 243 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Chubakla
07. Nov 2014, 12:01 #9561

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39


07 Nov 2014, 11:28:15 funkyasshit rakstīja:

07 Nov 2014, 08:59:13 Czars rakstīja:
M57d25 - kadas butu popularakas ekspluatacijas problemas, vai kam pastiprinati japieversh uzmaniba piemeram pie iegades?



Kā jau jebkuru dīzeli. Jāskatās, lai nav nobraukts līdz pēdējam un cik traki viņš eļļu ēd.


http://lmgtfy.com/?q=k%C4%81+nopirkt+d%C4%ABzeli
Offline
welder
07. Nov 2014, 12:31 #9562

Kopš: 28. Mar 2010

Ziņojumi: 360

Braucu ar: 335d,exc530


07 Nov 2014, 11:43:02 Sicram_ rakstīja:
Touringam pakaļvāka logu tīrāmā mehānisms apstājas vakar.
Lietots vai jauns ?

Laikam būs ierūsējusi ass mehānismam,ierastā kaite touringam.
Jauc vien ārā un iztīri,saeļļo.Nekā sarežģīta tur nav,ir darīts.
Offline
funkyasshit
07. Nov 2014, 13:14 #9563

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


07 Nov 2014, 11:55:11 Mikuzz rakstīja:

07 Nov 2014, 11:28:15 funkyasshit rakstīja:
cik traki viņš eļļu ēd.


Kā Tu šo diagnosticē pērkot auto?


Prasīt saimniekam godīgi vai ēd eļļu.
Bet ja godīgi, tad nevar to noteikt. Var nedaudz paspriedelēt pēc eļļas līmeņa, kurā līmenī viņš ir un ja ir iespēja uzzināt, kad pēdējo reizi eļļa ir mainīta.
Offline
funkyasshit
07. Nov 2014, 13:18 #9564

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


07 Nov 2014, 12:01:06 Chubakla rakstīja:

07 Nov 2014, 11:28:15 funkyasshit rakstīja:

07 Nov 2014, 08:59:13 Czars rakstīja:
M57d25 - kadas butu popularakas ekspluatacijas problemas, vai kam pastiprinati japieversh uzmaniba piemeram pie iegades?



Kā jau jebkuru dīzeli. Jāskatās, lai nav nobraukts līdz pēdējam un cik traki viņš eļļu ēd.


http://lmgtfy.com/?q=k%C4%81+nopirkt+d%C4%ABzeli


Ko ta man? Ne jau es meklēju kā nopirkt dīzeli. Ir man viens, traki nepatīk, bet diemžēl vēl kādu laiku būs jābrauc ar viņu.
Offline
Asch
07. Nov 2014, 14:29 #9565

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4292

Braucu ar:


07 Nov 2014, 08:59:13 Czars rakstīja:
M57d25 - kadas butu popularakas ekspluatacijas problemas, vai kam pastiprinati japieversh uzmaniba piemeram pie iegades?


tads pats motors ka 3.0d, ta ka tas pashas kaites
Offline
Huliits
07. Nov 2014, 23:12 #9566

Kopš: 10. Jul 2008

Ziņojumi: 436

Braucu ar: e30

Ir kāds,kas var uztaisīt tds motoram diagnostiku?

[ Šo ziņu laboja Huliits, 07 Nov 2014, 23:12:30 ]

Offline
Driver
08. Nov 2014, 00:39 #9567

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Nov 2014, 23:12:08 Huliits rakstīja:
Ir kāds,kas var uztaisīt tds motoram diagnostiku?

Brauc uz bm auto vai wess select, tie nav tiesigi sutit rata

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
HS
08. Nov 2014, 00:52 #9568

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


08 Nov 2014, 00:39:50 Driver rakstīja:

07 Nov 2014, 23:12:08 Huliits rakstīja:
Ir kāds,kas var uztaisīt tds motoram diagnostiku?

Brauc uz bm auto vai wess select, tie nav tiesigi sutit rata


Blaģ eļļainais smerdeli, ej gulēt, rīt taisīsi diagnostiku TDSeam.
P.s. pirms gulētiešanas neaizmirsti izmīsties izlietnē
Offline
Driver
08. Nov 2014, 00:57 #9569

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Nov 2014, 00:52:47 HS rakstīja:

08 Nov 2014, 00:39:50 Driver rakstīja:

07 Nov 2014, 23:12:08 Huliits rakstīja:
Ir kāds,kas var uztaisīt tds motoram diagnostiku?

Brauc uz bm auto vai wess select, tie nav tiesigi sutit rata


Blaģ eļļainais smerdeli, ej gulēt, rīt taisīsi diagnostiku TDSeam.
P.s. pirms gulētiešanas neaizmirsti izmīsties izlietnē

Tak tava vieta ir blakus topika!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
HS
08. Nov 2014, 01:04 #9570

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1103

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@


08 Nov 2014, 01:01:31 niknais rakstīja:
a kas tas par trolli HS

Nikais, iemet bildes ar 540ia
Offline
Sicram_
08. Nov 2014, 10:24 #9571

Kopš: 06. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar:

Ir BM54 radio bloks.
Kādi ir simptomi, ka tas sāk beigties ?

Lieta sekojoša, ir saglabātas sešas radio stacijas, un pa lielam Rīga neskan gandrīz neviena.
Kādu laiku atpakaļ šī lieta pati "salabojās".
Kurš var palīdzēt ar remontu ?
Offline
Ilvars23
08. Nov 2014, 11:19 #9572

Kopš: 15. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 438

Braucu ar: mēli pa dēli


08 Nov 2014, 01:01:31 niknais rakstīja:
a kas tas par trolli HS


Vēl viens,kurš iznācis no skapja un ir lepns...
Offline
Janusss
08. Nov 2014, 19:02 #9573

Kopš: 09. Feb 2012

Ziņojumi: 41

Braucu ar:

Varbūt kāds zina, kur iegādāties e39 m bampera priekšējos ''loriņus''? (gumijas,miglas, miglu vāciņi, bampera plastmasas stiprinājumi)

Un mainu priekšējos M moldingus ar pdc vietām , pret tādiem pašiem bez caurumiem. Paldies
Offline
funkyasshit
08. Nov 2014, 19:32 #9574

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


08 Nov 2014, 19:02:35 Janusss rakstīja:
Varbūt kāds zina, kur iegādāties e39 m bampera priekšējos ''loriņus''? (gumijas,miglas, miglu vāciņi, bampera plastmasas stiprinājumi)

Un mainu priekšējos M moldingus ar pdc vietām , pret tādiem pašiem bez caurumiem. Paldies


Atrodi detaļu numurus realoem.lv un pasūti šeit:

etk.lv
handler.lv

Vai arī uz vietas BMW centrā.
Offline
funkyasshit
10. Nov 2014, 08:44 #9575

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Kādi vispār komentāri par uzturēšanas izmaksām starp 3.0i un 4.4i? 3.5i ir diezgan bezjēdzīgi pirkt, jo domāju, ka neatšķiras no 4.4i izmaksām. Aktuāli būtu 2.8/3.0 jautājums, bet pieļauju, ka tur nav ko daudz runāt. Jo lielāks tilpums, jo labāk.
Offline
V.I.P.
10. Nov 2014, 09:00 #9576

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]

pats atbildeeji jau jautaajumaa.
2.8 ir labs motors (ne velti zhelejnieki kraamee e30, utt. ), bet to razhoja tikai prefl, savukaart 3.0 ir fl modeljos, kas arii ir ljoti ok.
ja v8 un 3.5 vs 4.4, tad viennoziimiigi 4.4, jo pateerinjsh un apkope buutiski neatshkjirsies no 3.5.

[ Šo ziņu laboja V.I.P., 10 Nov 2014, 09:01:02 ]

Offline
funkyasshit
10. Nov 2014, 09:30 #9577

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


10 Nov 2014, 09:00:34 V.I.P. rakstīja:
pats atbildeeji jau jautaajumaa.
2.8 ir labs motors (ne velti zhelejnieki kraamee e30, utt. ), bet to razhoja tikai prefl, savukaart 3.0 ir fl modeljos, kas arii ir ljoti ok.
ja v8 un 3.5 vs 4.4, tad viennoziimiigi 4.4, jo pateerinjsh un apkope buutiski neatshkjirsies no 3.5.


Kā ar M62 dzesēšanu? Pa ausu galam esmu dzirdējis, ka problemātiska. Tieši ar radiatoriem esot problēmas, lai gan arī I6 dzeses sistēma ir problemātisla, ja nezini, kas ir laicīgas apkopes. V-motoram liekas, ka izmaksas pašas par sevi ir kosmoss, bet praksē neesmu saskāries. Tikai ar kaku kā Audi.
Offline
abyss
10. Nov 2014, 10:01 #9578

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


10 Nov 2014, 09:30:16 funkyasshit rakstīja:

10 Nov 2014, 09:00:34 V.I.P. rakstīja:
pats atbildeeji jau jautaajumaa.
2.8 ir labs motors (ne velti zhelejnieki kraamee e30, utt. ), bet to razhoja tikai prefl, savukaart 3.0 ir fl modeljos, kas arii ir ljoti ok.
ja v8 un 3.5 vs 4.4, tad viennoziimiigi 4.4, jo pateerinjsh un apkope buutiski neatshkjirsies no 3.5.


Kā ar M62 dzesēšanu? Pa ausu galam esmu dzirdējis, ka problemātiska. Tieši ar radiatoriem esot problēmas, lai gan arī I6 dzeses sistēma ir problemātisla, ja nezini, kas ir laicīgas apkopes. V-motoram liekas, ka izmaksas pašas par sevi ir kosmoss, bet praksē neesmu saskāries. Tikai ar kaku kā Audi.

Par I6:
Pati par sevi dzesēšanas sistēma ir laba. Trubas ne no kā neplīst, viegli atgaisot, radiators jau atkarīgs no ražotāja.

Problēmas būs tad, kad uzkarsīs motors .Bet nu, ja reizi 2 gados nomaini termostatu(var ielikt arī ar metāla korpusu, kalpojot it kā ilgāk), un ik pa 20k ūdenssūkni(var ielikt arī ar metāla lāpstiņām), tad jau būs ok. Vienkārši nedrīkst gaidīt kamēr noplīst līdz galam kaut kas, jo tad motors uzreiz sāks vārīties, savērpsi galvu un ar laiku sāksies problēmas

[ Šo ziņu laboja abyss, 10 Nov 2014, 10:01:51 ]

Offline
funkyasshit
10. Nov 2014, 11:46 #9579

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


10 Nov 2014, 10:01:31 abyss rakstīja:

10 Nov 2014, 09:30:16 funkyasshit rakstīja:

10 Nov 2014, 09:00:34 V.I.P. rakstīja:
pats atbildeeji jau jautaajumaa.
2.8 ir labs motors (ne velti zhelejnieki kraamee e30, utt. ), bet to razhoja tikai prefl, savukaart 3.0 ir fl modeljos, kas arii ir ljoti ok.
ja v8 un 3.5 vs 4.4, tad viennoziimiigi 4.4, jo pateerinjsh un apkope buutiski neatshkjirsies no 3.5.


Kā ar M62 dzesēšanu? Pa ausu galam esmu dzirdējis, ka problemātiska. Tieši ar radiatoriem esot problēmas, lai gan arī I6 dzeses sistēma ir problemātisla, ja nezini, kas ir laicīgas apkopes. V-motoram liekas, ka izmaksas pašas par sevi ir kosmoss, bet praksē neesmu saskāries. Tikai ar kaku kā Audi.

Par I6:
Pati par sevi dzesēšanas sistēma ir laba. Trubas ne no kā neplīst, viegli atgaisot, radiators jau atkarīgs no ražotāja.

Problēmas būs tad, kad uzkarsīs motors .Bet nu, ja reizi 2 gados nomaini termostatu(var ielikt arī ar metāla korpusu, kalpojot it kā ilgāk), un ik pa 20k ūdenssūkni(var ielikt arī ar metāla lāpstiņām), tad jau būs ok. Vienkārši nedrīkst gaidīt kamēr noplīst līdz galam kaut kas, jo tad motors uzreiz sāks vārīties, savērpsi galvu un ar laiku sāksies problēmas


Afigennā atgaisošana ir Opelim. Viss pats notiek. Vectrai nomainīju sūkni un visu tosolu pārlēju, kamēr braucu mājās jau liesmas sejā pūta. Interesanti, kāpēc BMW vēl palicis pie manuālas atgaisošanas.
Offline
abyss
10. Nov 2014, 11:48 #9580

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


10 Nov 2014, 11:46:20 funkyasshit rakstīja:

10 Nov 2014, 10:01:31 abyss rakstīja:

10 Nov 2014, 09:30:16 funkyasshit rakstīja:

10 Nov 2014, 09:00:34 V.I.P. rakstīja:
pats atbildeeji jau jautaajumaa.
2.8 ir labs motors (ne velti zhelejnieki kraamee e30, utt. ), bet to razhoja tikai prefl, savukaart 3.0 ir fl modeljos, kas arii ir ljoti ok.
ja v8 un 3.5 vs 4.4, tad viennoziimiigi 4.4, jo pateerinjsh un apkope buutiski neatshkjirsies no 3.5.


Kā ar M62 dzesēšanu? Pa ausu galam esmu dzirdējis, ka problemātiska. Tieši ar radiatoriem esot problēmas, lai gan arī I6 dzeses sistēma ir problemātisla, ja nezini, kas ir laicīgas apkopes. V-motoram liekas, ka izmaksas pašas par sevi ir kosmoss, bet praksē neesmu saskāries. Tikai ar kaku kā Audi.

Par I6:
Pati par sevi dzesēšanas sistēma ir laba. Trubas ne no kā neplīst, viegli atgaisot, radiators jau atkarīgs no ražotāja.

Problēmas būs tad, kad uzkarsīs motors .Bet nu, ja reizi 2 gados nomaini termostatu(var ielikt arī ar metāla korpusu, kalpojot it kā ilgāk), un ik pa 20k ūdenssūkni(var ielikt arī ar metāla lāpstiņām), tad jau būs ok. Vienkārši nedrīkst gaidīt kamēr noplīst līdz galam kaut kas, jo tad motors uzreiz sāks vārīties, savērpsi galvu un ar laiku sāksies problēmas


Afigennā atgaisošana ir Opelim. Viss pats notiek. Vectrai nomainīju sūkni un visu tosolu pārlēju, kamēr braucu mājās jau liesmas sejā pūta. Interesanti, kāpēc BMW vēl palicis pie manuālas atgaisošanas.


Kura gada Tev tas opel? Droši vien tajā laikā(90 vidus) nekas krutāks nebija un nebija arī vajadzības.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo