Online
Pašreiz BMWPower skatās 243 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
Chubakla | 07. Nov 2014, 12:01 |
#9561
|
| Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
|
07 Nov 2014, 11:28:15 funkyasshit rakstīja:
07 Nov 2014, 08:59:13 Czars rakstīja:
M57d25 - kadas butu popularakas ekspluatacijas problemas, vai kam pastiprinati japieversh uzmaniba piemeram pie iegades?
Kā jau jebkuru dīzeli. Jāskatās, lai nav nobraukts līdz pēdējam un cik traki viņš eļļu ēd.
http://lmgtfy.com/?q=k%C4%81+nopirkt+d%C4%ABzeli | Offline | | |
welder | 07. Nov 2014, 12:31 |
#9562
|
| Kopš: 28. Mar 2010
Ziņojumi: 360
Braucu ar: 335d,exc530
|
07 Nov 2014, 11:43:02 Sicram_ rakstīja:
Touringam pakaļvāka logu tīrāmā mehānisms apstājas vakar.
Lietots vai jauns ?
Laikam būs ierūsējusi ass mehānismam,ierastā kaite touringam.
Jauc vien ārā un iztīri,saeļļo.Nekā sarežģīta tur nav,ir darīts. | Offline | | |
funkyasshit | 07. Nov 2014, 13:14 |
#9563
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
07 Nov 2014, 11:55:11 Mikuzz rakstīja:
07 Nov 2014, 11:28:15 funkyasshit rakstīja:
cik traki viņš eļļu ēd.
Kā Tu šo diagnosticē pērkot auto?
Prasīt saimniekam godīgi vai ēd eļļu.
Bet ja godīgi, tad nevar to noteikt. Var nedaudz paspriedelēt pēc eļļas līmeņa, kurā līmenī viņš ir un ja ir iespēja uzzināt, kad pēdējo reizi eļļa ir mainīta. | Offline | | |
funkyasshit | 07. Nov 2014, 13:18 |
#9564
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
07 Nov 2014, 12:01:06 Chubakla rakstīja:
07 Nov 2014, 11:28:15 funkyasshit rakstīja:
07 Nov 2014, 08:59:13 Czars rakstīja:
M57d25 - kadas butu popularakas ekspluatacijas problemas, vai kam pastiprinati japieversh uzmaniba piemeram pie iegades?
Kā jau jebkuru dīzeli. Jāskatās, lai nav nobraukts līdz pēdējam un cik traki viņš eļļu ēd.
http://lmgtfy.com/?q=k%C4%81+nopirkt+d%C4%ABzeli
Ko ta man? Ne jau es meklēju kā nopirkt dīzeli. Ir man viens, traki nepatīk, bet diemžēl vēl kādu laiku būs jābrauc ar viņu. | Offline | | |
Asch | 07. Nov 2014, 14:29 |
#9565
|
| Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4292
Braucu ar:
|
07 Nov 2014, 08:59:13 Czars rakstīja:
M57d25 - kadas butu popularakas ekspluatacijas problemas, vai kam pastiprinati japieversh uzmaniba piemeram pie iegades?
tads pats motors ka 3.0d, ta ka tas pashas kaites | Offline | | |
Huliits | 07. Nov 2014, 23:12 |
#9566
|
| Kopš: 10. Jul 2008
Ziņojumi: 436
Braucu ar: e30
| Ir kāds,kas var uztaisīt tds motoram diagnostiku? [ Šo ziņu laboja Huliits, 07 Nov 2014, 23:12:30 ] | Offline | | |
Driver | 08. Nov 2014, 00:39 |
#9567
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
07 Nov 2014, 23:12:08 Huliits rakstīja:
Ir kāds,kas var uztaisīt tds motoram diagnostiku?
Brauc uz bm auto vai wess select, tie nav tiesigi sutit rata
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
HS | 08. Nov 2014, 00:52 |
#9568
|
| Kopš: 24. Apr 2014
No: Mazsalaca
Ziņojumi: 1103
Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@
|
08 Nov 2014, 00:39:50 Driver rakstīja:
07 Nov 2014, 23:12:08 Huliits rakstīja:
Ir kāds,kas var uztaisīt tds motoram diagnostiku?
Brauc uz bm auto vai wess select, tie nav tiesigi sutit rata
Blaģ eļļainais smerdeli, ej gulēt, rīt taisīsi diagnostiku TDSeam.
P.s. pirms gulētiešanas neaizmirsti izmīsties izlietnē | Offline | | |
|
Driver | 08. Nov 2014, 00:57 |
#9569
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
08 Nov 2014, 00:52:47 HS rakstīja:
08 Nov 2014, 00:39:50 Driver rakstīja:
07 Nov 2014, 23:12:08 Huliits rakstīja:
Ir kāds,kas var uztaisīt tds motoram diagnostiku?
Brauc uz bm auto vai wess select, tie nav tiesigi sutit rata
Blaģ eļļainais smerdeli, ej gulēt, rīt taisīsi diagnostiku TDSeam.
P.s. pirms gulētiešanas neaizmirsti izmīsties izlietnē
Tak tava vieta ir blakus topika!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
HS | 08. Nov 2014, 01:04 |
#9570
|
| Kopš: 24. Apr 2014
No: Mazsalaca
Ziņojumi: 1103
Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@
|
08 Nov 2014, 01:01:31 niknais rakstīja:
a kas tas par trolli HS
Nikais, iemet bildes ar 540ia | Offline | | |
Sicram_ | 08. Nov 2014, 10:24 |
#9571
|
| Kopš: 06. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 473
Braucu ar:
| Ir BM54 radio bloks.
Kādi ir simptomi, ka tas sāk beigties ?
Lieta sekojoša, ir saglabātas sešas radio stacijas, un pa lielam Rīga neskan gandrīz neviena.
Kādu laiku atpakaļ šī lieta pati "salabojās".
Kurš var palīdzēt ar remontu ? | Offline | | |
Ilvars23 | 08. Nov 2014, 11:19 |
#9572
|
| Kopš: 15. Feb 2014
No: Sigulda
Ziņojumi: 438
Braucu ar: mēli pa dēli
|
08 Nov 2014, 01:01:31 niknais rakstīja:
a kas tas par trolli HS
Vēl viens,kurš iznācis no skapja un ir lepns... | Offline | | |
Janusss | 08. Nov 2014, 19:02 |
#9573
|
| Kopš: 09. Feb 2012
Ziņojumi: 41
Braucu ar:
| Varbūt kāds zina, kur iegādāties e39 m bampera priekšējos ''loriņus''? (gumijas,miglas, miglu vāciņi, bampera plastmasas stiprinājumi)
Un mainu priekšējos M moldingus ar pdc vietām , pret tādiem pašiem bez caurumiem. Paldies | Offline | | |
funkyasshit | 08. Nov 2014, 19:32 |
#9574
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
08 Nov 2014, 19:02:35 Janusss rakstīja:
Varbūt kāds zina, kur iegādāties e39 m bampera priekšējos ''loriņus''? (gumijas,miglas, miglu vāciņi, bampera plastmasas stiprinājumi)
Un mainu priekšējos M moldingus ar pdc vietām , pret tādiem pašiem bez caurumiem. Paldies
Atrodi detaļu numurus realoem.lv un pasūti šeit:
etk.lv
handler.lv
Vai arī uz vietas BMW centrā. | Offline | | |
funkyasshit | 10. Nov 2014, 08:44 |
#9575
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Kādi vispār komentāri par uzturēšanas izmaksām starp 3.0i un 4.4i? 3.5i ir diezgan bezjēdzīgi pirkt, jo domāju, ka neatšķiras no 4.4i izmaksām. Aktuāli būtu 2.8/3.0 jautājums, bet pieļauju, ka tur nav ko daudz runāt. Jo lielāks tilpums, jo labāk. | Offline | | |
V.I.P. | 10. Nov 2014, 09:00 |
#9576
|
| Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17357
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
| pats atbildeeji jau jautaajumaa.
2.8 ir labs motors (ne velti zhelejnieki kraamee e30, utt. ), bet to razhoja tikai prefl, savukaart 3.0 ir fl modeljos, kas arii ir ljoti ok.
ja v8 un 3.5 vs 4.4, tad viennoziimiigi 4.4, jo pateerinjsh un apkope buutiski neatshkjirsies no 3.5. [ Šo ziņu laboja V.I.P., 10 Nov 2014, 09:01:02 ] | Offline | | |
|
funkyasshit | 10. Nov 2014, 09:30 |
#9577
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
10 Nov 2014, 09:00:34 V.I.P. rakstīja:
pats atbildeeji jau jautaajumaa.
2.8 ir labs motors (ne velti zhelejnieki kraamee e30, utt. ), bet to razhoja tikai prefl, savukaart 3.0 ir fl modeljos, kas arii ir ljoti ok.
ja v8 un 3.5 vs 4.4, tad viennoziimiigi 4.4, jo pateerinjsh un apkope buutiski neatshkjirsies no 3.5.
Kā ar M62 dzesēšanu? Pa ausu galam esmu dzirdējis, ka problemātiska. Tieši ar radiatoriem esot problēmas, lai gan arī I6 dzeses sistēma ir problemātisla, ja nezini, kas ir laicīgas apkopes. V-motoram liekas, ka izmaksas pašas par sevi ir kosmoss, bet praksē neesmu saskāries. Tikai ar kaku kā Audi. | Offline | | |
abyss | 10. Nov 2014, 10:01 |
#9578
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
10 Nov 2014, 09:30:16 funkyasshit rakstīja:
10 Nov 2014, 09:00:34 V.I.P. rakstīja:
pats atbildeeji jau jautaajumaa.
2.8 ir labs motors (ne velti zhelejnieki kraamee e30, utt. ), bet to razhoja tikai prefl, savukaart 3.0 ir fl modeljos, kas arii ir ljoti ok.
ja v8 un 3.5 vs 4.4, tad viennoziimiigi 4.4, jo pateerinjsh un apkope buutiski neatshkjirsies no 3.5.
Kā ar M62 dzesēšanu? Pa ausu galam esmu dzirdējis, ka problemātiska. Tieši ar radiatoriem esot problēmas, lai gan arī I6 dzeses sistēma ir problemātisla, ja nezini, kas ir laicīgas apkopes. V-motoram liekas, ka izmaksas pašas par sevi ir kosmoss, bet praksē neesmu saskāries. Tikai ar kaku kā Audi.
Par I6:
Pati par sevi dzesēšanas sistēma ir laba. Trubas ne no kā neplīst, viegli atgaisot, radiators jau atkarīgs no ražotāja.
Problēmas būs tad, kad uzkarsīs motors .Bet nu, ja reizi 2 gados nomaini termostatu(var ielikt arī ar metāla korpusu, kalpojot it kā ilgāk), un ik pa 20k ūdenssūkni(var ielikt arī ar metāla lāpstiņām), tad jau būs ok. Vienkārši nedrīkst gaidīt kamēr noplīst līdz galam kaut kas, jo tad motors uzreiz sāks vārīties, savērpsi galvu un ar laiku sāksies problēmas [ Šo ziņu laboja abyss, 10 Nov 2014, 10:01:51 ] | Offline | | |
funkyasshit | 10. Nov 2014, 11:46 |
#9579
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
10 Nov 2014, 10:01:31 abyss rakstīja:
10 Nov 2014, 09:30:16 funkyasshit rakstīja:
10 Nov 2014, 09:00:34 V.I.P. rakstīja:
pats atbildeeji jau jautaajumaa.
2.8 ir labs motors (ne velti zhelejnieki kraamee e30, utt. ), bet to razhoja tikai prefl, savukaart 3.0 ir fl modeljos, kas arii ir ljoti ok.
ja v8 un 3.5 vs 4.4, tad viennoziimiigi 4.4, jo pateerinjsh un apkope buutiski neatshkjirsies no 3.5.
Kā ar M62 dzesēšanu? Pa ausu galam esmu dzirdējis, ka problemātiska. Tieši ar radiatoriem esot problēmas, lai gan arī I6 dzeses sistēma ir problemātisla, ja nezini, kas ir laicīgas apkopes. V-motoram liekas, ka izmaksas pašas par sevi ir kosmoss, bet praksē neesmu saskāries. Tikai ar kaku kā Audi.
Par I6:
Pati par sevi dzesēšanas sistēma ir laba. Trubas ne no kā neplīst, viegli atgaisot, radiators jau atkarīgs no ražotāja.
Problēmas būs tad, kad uzkarsīs motors .Bet nu, ja reizi 2 gados nomaini termostatu(var ielikt arī ar metāla korpusu, kalpojot it kā ilgāk), un ik pa 20k ūdenssūkni(var ielikt arī ar metāla lāpstiņām), tad jau būs ok. Vienkārši nedrīkst gaidīt kamēr noplīst līdz galam kaut kas, jo tad motors uzreiz sāks vārīties, savērpsi galvu un ar laiku sāksies problēmas
Afigennā atgaisošana ir Opelim. Viss pats notiek. Vectrai nomainīju sūkni un visu tosolu pārlēju, kamēr braucu mājās jau liesmas sejā pūta. Interesanti, kāpēc BMW vēl palicis pie manuālas atgaisošanas. | Offline | | |
abyss | 10. Nov 2014, 11:48 |
#9580
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
10 Nov 2014, 11:46:20 funkyasshit rakstīja:
10 Nov 2014, 10:01:31 abyss rakstīja:
10 Nov 2014, 09:30:16 funkyasshit rakstīja:
10 Nov 2014, 09:00:34 V.I.P. rakstīja:
pats atbildeeji jau jautaajumaa.
2.8 ir labs motors (ne velti zhelejnieki kraamee e30, utt. ), bet to razhoja tikai prefl, savukaart 3.0 ir fl modeljos, kas arii ir ljoti ok.
ja v8 un 3.5 vs 4.4, tad viennoziimiigi 4.4, jo pateerinjsh un apkope buutiski neatshkjirsies no 3.5.
Kā ar M62 dzesēšanu? Pa ausu galam esmu dzirdējis, ka problemātiska. Tieši ar radiatoriem esot problēmas, lai gan arī I6 dzeses sistēma ir problemātisla, ja nezini, kas ir laicīgas apkopes. V-motoram liekas, ka izmaksas pašas par sevi ir kosmoss, bet praksē neesmu saskāries. Tikai ar kaku kā Audi.
Par I6:
Pati par sevi dzesēšanas sistēma ir laba. Trubas ne no kā neplīst, viegli atgaisot, radiators jau atkarīgs no ražotāja.
Problēmas būs tad, kad uzkarsīs motors .Bet nu, ja reizi 2 gados nomaini termostatu(var ielikt arī ar metāla korpusu, kalpojot it kā ilgāk), un ik pa 20k ūdenssūkni(var ielikt arī ar metāla lāpstiņām), tad jau būs ok. Vienkārši nedrīkst gaidīt kamēr noplīst līdz galam kaut kas, jo tad motors uzreiz sāks vārīties, savērpsi galvu un ar laiku sāksies problēmas
Afigennā atgaisošana ir Opelim. Viss pats notiek. Vectrai nomainīju sūkni un visu tosolu pārlēju, kamēr braucu mājās jau liesmas sejā pūta. Interesanti, kāpēc BMW vēl palicis pie manuālas atgaisošanas.
Kura gada Tev tas opel? Droši vien tajā laikā(90 vidus) nekas krutāks nebija un nebija arī vajadzības. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|