Online

Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
funkyasshit
06. Nov 2014, 19:04 #9541

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Ko kāds zin par LSD bloķi priekš e39? No M5 un 540 neder, jo tur nāk cita izmēra pusasis, kārdāns utt. Uz aftermarket jārēķinās aptuveni 700€, kā minimums. Kā ar elementa maiņu? Pats elements neder mazmotora e39 reduktora korpusā? Bīmera vairs nav un realizēt neko nesanāks, bet paspriedelēt var. Zināšanu nekad nav par daudz.
Offline
ilmars4998
06. Nov 2014, 19:19 #9542

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

viens juzeris stāstija ka ir sašaibojis 528i, Valmierā 30 vai 50 eiriki komenti?
Offline
funkyasshit
06. Nov 2014, 20:07 #9543

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


06 Nov 2014, 19:19:18 ilmars4998 rakstīja:
viens juzeris stāstija ka ir sašaibojis 528i, Valmierā 30 vai 50 eiriki komenti?


Pa lēto vispār. Man sašaibošanas cenas teica pie 300E. Vispār, ja ir 6 gang manuālis, tad var diezgan interesanti paspēlēties ar reduktoru attiecībām. e39 varbūt nav īstā mašīna priekš tā, bet vēl ar LSD bloķi jautrība ir garantēta.
Offline
mm325
06. Nov 2014, 20:12 #9544

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1347

Braucu ar: zilu 4.6is


06 Nov 2014, 19:19:18 ilmars4998 rakstīja:
viens juzeris stāstija ka ir sašaibojis 528i, Valmierā 30 vai 50 eiriki komenti?

Kautkad baigi sen, kad uz e36 bloki nemaz ta nevareja dabut, padzirdeju ka Priekulos blokejot parastos reduktorus. Tad nu dabuju lieku parasto reduktoru un aizvedu siem. Vini virpoja parastas saibas un kileja aiz satelitu zobratiem. Blokeja kadas 2-3 nedelas un viss. Pectam visadi troksni tikai un tad, kad tas saibas tur gaja pa gaisu, reduktors lupatas un kardans makarona.
Offline
wanksta
06. Nov 2014, 20:20 #9545

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7364

Braucu ar: muti

Offline
funkyasshit
06. Nov 2014, 20:33 #9546

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


06 Nov 2014, 20:12:53 mm325 rakstīja:

06 Nov 2014, 19:19:18 ilmars4998 rakstīja:
viens juzeris stāstija ka ir sašaibojis 528i, Valmierā 30 vai 50 eiriki komenti?

Kautkad baigi sen, kad uz e36 bloki nemaz ta nevareja dabut, padzirdeju ka Priekulos blokejot parastos reduktorus. Tad nu dabuju lieku parasto reduktoru un aizvedu siem. Vini virpoja parastas saibas un kileja aiz satelitu zobratiem. Blokeja kadas 2-3 nedelas un viss. Pectam visadi troksni tikai un tad, kad tas saibas tur gaja pa gaisu, reduktors lupatas un kardans makarona.





Tā varētu būt, jo šaibām, pa lielam, jāiztur diezgan liela slodze. Ne velti labs LSD maksā pie 1.6k doļi jebajā.
Offline
edzhaans
06. Nov 2014, 21:13 #9547

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Nevar būt ka neviens vēl nav izdomājis neko
M5 LSD vai kaut kas tāds, vai otrs variants ko pieļauju, var izdabūt iekšas ar bloķējošo elementu un iebāzt e39tā difā, bet varbūt kļudos un šis ir viens no tiem gadījumiem, ka nekas, nekur neder.
Offline
funkyasshit
06. Nov 2014, 21:20 #9548

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


06 Nov 2014, 21:13:34 edzhaans rakstīja:
Nevar būt ka neviens vēl nav izdomājis neko
M5 LSD vai kaut kas tāds, vai otrs variants ko pieļauju, var izdabūt iekšas ar bloķējošo elementu un iebāzt e39tā difā, bet varbūt kļudos un šis ir viens no tiem gadījumiem, ka nekas, nekur neder.


M5 nāk LSD, tāpat kā 540, bet viņiem nāk arī cita diametra pusasis, kardāns un ja nemaldos arī korpuss. Var uztaisī swap, bet nezinu vai ir jēga no tā, bet ar pašu bloķējošo elementu neesmu dzirdējis, ka kāds liek, piemēram, 528 korpusā. Laikam jau neder, ja neviens nerunā. Negribās ticēt, ka mēs te tādi vienīgie atjautīgie.
Aftermarket diff elementu piedāvā, bet tie tad ir aptuveni 700€. Tas ir variants, pat ļoti labs, bet pa dārgo.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 06 Nov 2014, 21:29:55 ]

Offline
Czars
06. Nov 2014, 21:58 #9549

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Kādas atsauksmes par M57D25 dzinēju(common rail ar 163 z/s) ?

[ Šo ziņu laboja Czars, 06 Nov 2014, 22:26:10 ]

Offline
ilmars4998
06. Nov 2014, 22:37 #9550

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28


06 Nov 2014, 21:58:26 Czars rakstīja:
Kādas atsauksmes par M57D25 dzinēju(common rail ar 163 z/s) ?


Ja nočipo (~140€) tad ir
Offline
crime
06. Nov 2014, 22:43 #9551

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

nu man e46 325ci parastajaa reduktoraa staav ielikts 25% blokjeejoshais elements, domaaju, ka nav probleemu to pashu ierikteet arii parastaa e39 reduktoraa. gribeetos gan attieciibu citu, man ir 2.91, prasiitos 3.15 kaa bija oem, bet nu to var pieciest. blokjeejas viss zajebis un ziemaa buus cita sliipeeshana nekaa ar vienriteni
Offline
funkyasshit
06. Nov 2014, 23:29 #9552

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


06 Nov 2014, 22:43:37 crime rakstīja:
nu man e46 325ci parastajaa reduktoraa staav ielikts 25% blokjeejoshais elements, domaaju, ka nav probleemu to pashu ierikteet arii parastaa e39 reduktoraa. gribeetos gan attieciibu citu, man ir 2.91, prasiitos 3.15 kaa bija oem, bet nu to var pieciest. blokjeejas viss zajebis un ziemaa buus cita sliipeeshana nekaa ar vienriteni


Jā, problēmu nav, cena ir baigais kosmoss, bet cenas gan jau atšķirās arī atkarība no tiem procentiem un pārējām iezīmēm. Lasot par tiem LSD bloķiem, čaļi sakot, ka mašīna pavisam cita un bez maz vai is a must darbs, kas jāizdara, ja ir nauda. OEM LSD laikam jau var aizmirst dēļ izmēru atšķirības, bet ar aftermarket nav nekādu problēmu. Nomaini elementu, pie reizes nomaini arī reduktorā eļļu un saļņikus, bet tad sāksies tādi prieki kā tev, kad gribēsies arī attiecības pamainīt.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 06 Nov 2014, 23:29:58 ]

Offline
Driver
07. Nov 2014, 00:38 #9553

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Nov 2014, 13:35:46 Asch rakstīja:

06 Nov 2014, 13:04:45 Driver rakstīja:
lohiem lohu problemas
pasam e39 slimo ar to pludinu kaiti, kad vakara range ir 120km, bet no rita tik 26 un piegazot klat benzu sanak tie ~120 + tik cik esi piegazis

Vai tad vins nemerija momentalo paterinu RANGE noteiksanai? Cik atceros ta ir bijis vienmer pie maza degvielas atlikuma, ka no rita, kamer dzinejs nav uzsilis un tere vairak degvielas, tad atlikusais nobraukums ir mazaks, bet pakapniski atlec atpakal.

Mera no range, bet kljudas gadijuma.
Tas nozime, ka pludinjs sak pisties piemeram pie 16l. Ar 18 l braucam pa celju, ada realo, braucam talak, krit lidz 16 sak piefikset anomalus radijumus un registre kljudu. Jau pie faktiskiem 15 litriem baka auto neko nemera no baakas, bet rada "virtualo radijumu", kas tiek ieguts no pedeja zinama un reala, kuram tik skaita nost ekonometra paterinju. Rapec range turpina kristies, bulta lenam nak leja.

Bet auto noslapejot un palaizot no jauna nakamaja diena, realais radijums nav zinams un "virtuala rekinata vertiba" ir pohuj.
Tapec rada parasti "neko".

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
07. Nov 2014, 00:40 #9554

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Un range ir jau virtuala vertba, kas jebkura gadijuma tiek izkalkuleta zinot faktisko daudzumu baka un videjo paterinju

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AF
07. Nov 2014, 07:48 #9555

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


06 Nov 2014, 21:20:26 funkyasshit rakstīja:

06 Nov 2014, 21:13:34 edzhaans rakstīja:
Nevar būt ka neviens vēl nav izdomājis neko
M5 LSD vai kaut kas tāds, vai otrs variants ko pieļauju, var izdabūt iekšas ar bloķējošo elementu un iebāzt e39tā difā, bet varbūt kļudos un šis ir viens no tiem gadījumiem, ka nekas, nekur neder.


M5 nāk LSD, tāpat kā 540, bet viņiem nāk arī cita diametra pusasis, kardāns un ja nemaldos arī korpuss. Var uztaisī swap, bet nezinu vai ir jēga no tā, bet ar pašu bloķējošo elementu neesmu dzirdējis, ka kāds liek, piemēram, 528 korpusā. Laikam jau neder, ja neviens nerunā. Negribās ticēt, ka mēs te tādi vienīgie atjautīgie.
Aftermarket diff elementu piedāvā, bet tie tad ir aptuveni 700€. Tas ir variants, pat ļoti labs, bet pa dārgo.
cik netā esmu lasījis,tad uz 530d e39 difa korpusā var ielikt elementu konkrēti no M5, no e32 u.t.t nē
Offline
Boldrick
07. Nov 2014, 08:17 #9556

Kopš: 18. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 406

Braucu ar: F31


06 Nov 2014, 22:37:38 ilmars4998 rakstīja:

06 Nov 2014, 21:58:26 Czars rakstīja:
Kādas atsauksmes par M57D25 dzinēju(common rail ar 163 z/s) ?


Ja nočipo (~140€) tad ir

Braukāju ar tādu bez visa čipa(pats neko neesmu čipojis)un esmu ļoti apmierināts!Jauda pietiek un pateriņš ar manuāli Vajadzību pēc 3.0D nejūtu
Offline
Czars
07. Nov 2014, 08:59 #9557

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

M57d25 - kadas butu popularakas ekspluatacijas problemas, vai kam pastiprinati japieversh uzmaniba piemeram pie iegades?
Offline
funkyasshit
07. Nov 2014, 11:28 #9558

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


07 Nov 2014, 08:59:13 Czars rakstīja:
M57d25 - kadas butu popularakas ekspluatacijas problemas, vai kam pastiprinati japieversh uzmaniba piemeram pie iegades?



Kā jau jebkuru dīzeli. Jāskatās, lai nav nobraukts līdz pēdējam un cik traki viņš eļļu ēd.
Offline
Sicram_
07. Nov 2014, 11:43 #9559

Kopš: 06. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar:

Touringam pakaļvāka logu tīrāmā mehānisms apstājas vakar.
Lietots vai jauns ?
Offline
Mikuzz
07. Nov 2014, 11:55 #9560

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


07 Nov 2014, 11:28:15 funkyasshit rakstīja:
cik traki viņš eļļu ēd.


Kā Tu šo diagnosticē pērkot auto?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo