Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Jurka88
16. Dec 2021, 10:53 #9501

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 464

Braucu ar:

E46 baigi jūt to stulbo vienriteni (ar visu atrubītu), žēl ka nav tā piebremzēšana (kā MB)

[ Šo ziņu laboja Jurka88, 16 Dec 2021, 10:54:28 ]

Offline
Mikels
16. Dec 2021, 11:03 #9502

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


16 Dec 2021, 09:45:38 @Deivid rakstīja:
Es jau nesaku ka nedarbojas. Saku ka NETICU ka atrubīts DSC palīdz vadīt sānslīdes konkrētajiem auto un kamēr man nepierādīs pretējo es arī turpināšu neticēt. Nav tā ka pirmo dienu ar šiem pārvietojos un nav tā ka nebūtu gana brauks arī ar vecākiem. Vienīgais BMW pie kura man vajadzēja vismaz dienu , pusotru lai pierastu pie vadamības bija E63, bet tur es pats nevainoju pašu auto, bet disku/riepu kombināciju

EDIT: piemirsu ka man ///M sākotnēji bija nobraukts visco-lok blokis un tās bijā tīrās šausmas

Es laikam šajā sakarā pievienojos Deivid teiktajam. Es teiktu, ka dažas lietas gluži vienkārši var apstiprināt no empīriskas pieredzes. Nu nav obligāti jāizmēra gaismas spožums, lai vienkārši konstatētu, ka ārā spīd saule, tāpat arī šajā gadījumā nav jāliek logeris, lai secinātu, ka DSC tiek atslēgts. Gluži vienkārši nav loģikas tajā, ka atslēgts DSC joprojām piedalās auto vadīšanā, tajā pašā laikā atļauj ar auto izpildīt pilnīgi jebkādus manevrus, jautājums ko tad tā vada? Esmu arī atslēdzis šo sistēmu uz daudziem modeļiem, nu nepalīdz viņa tur neko. Šī sistēma piedalās auto vadīšanā režīmā, kurā tā netiek atslēgta.

DM101 var uztaisīt labratorijas darbu un visiem pierādīt pretējo

[ Šo ziņu laboja Mikels, 16 Dec 2021, 11:04:38 ]

Online
hhcc
16. Dec 2021, 11:17 #9503

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 57

Braucu ar:

nu te jau vispār var arī padomāt no otra gala - nav jāskatās uz daudziem sensoriem, algoritmiem kā tiek kas rēģināts utt.. var paskatīties vispār - kā mašīna teorētiski var iejaukties un kat ko koriģēt? nu nevar rwd mašīna sākt pati griezt priekšējos riteņus, nesāk arī pati stūri grozīt, tās palīdzēšanas iespējas ir ļoti mazas - reāli piebremzēt katru ratu individuāli un ir jābūt diezgan debilam, lai nespētu sajust, ka mašīna piebremzē kādu no ratiem ok, liela daļa cilvēku to nejustu, bet, ja mēs tomēr uzskatām, ka runājam par tiem cilvēkiem, kuri brauc ar auto vairāk kā pārvietošanās režīmā?

te tiešām ir stāsts, ko ipeirkeš minēja - lai pateiktu, ka ārā spīd saule, nevajag veikt mērījumus

savādāk te čalis stāsta kāds gonščiks ar miljons km, kā ar perifēro redzi visus smagos, kuri mēģina uzbrukt pamana un bla bla, bet pats pat nejūt tik daudz, ka auto ar piebremzējot, ierobežojot griezi vai vēl ko iejaucas tā vadīšanā nu šis jau ir smieklīgi

[ Šo ziņu laboja hhcc, 16 Dec 2021, 11:17:57 ]

Offline
Mixzzz
16. Dec 2021, 11:19 #9504

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


16 Dec 2021, 10:44:59 @DM-101 rakstīja:

16 Dec 2021, 10:06:10 @Mixzzz rakstīja:

16 Dec 2021, 09:45:38 @Deivid rakstīja:
Es jau nesaku ka nedarbojas. Saku ka NETICU ka atrubīts DSC palīdz vadīt sānslīdes konkrētajiem auto un kamēr man nepierādīs pretējo es arī turpināšu neticēt. Nav tā ka pirmo dienu ar šiem pārvietojos un nav tā ka nebūtu gana brauks arī ar vecākiem. Vienīgais BMW pie kura man vajadzēja vismaz dienu , pusotru lai pierastu pie vadamības bija E63, bet tur es pats nevainoju pašu auto, bet disku/riepu kombināciju

EDIT: piemirsu ka man ///M sākotnēji bija nobraukts visco-lok blokis un tās bijā tīrās šausmas
Šim jāpiekrīt. Auto pēc sajūtām vadījās pilnīgi vienādi ar DSC off un to brīdi, kad bija nosprādzis abs sensors. Vismaz e91. Varēji kaut taisīt 360 uz 100kmh abos gadījumos un pilnīgi 0 iejaukšanā


UN?
akselerometri straadaaja? straadaaja. stuures linkja sensors straadaaja? pats DSC modulis straadaaja?
STRAADAAJA.

secinaajumi vnk pisec.
Speciāli tevis dēļ nākamo reizi noraušu nost ABS/DSC bloku, salīdzināšanai. Varu derēt, ka tomēr izrādīsies, ka izslēdzot DSC viņš ir izslēgts, nevis fonā dara kko, bet hvz ko. Ja tev ir pretēja info, tad lūdzu, iemet savus pierādījumus, tehnisko aprakstu vai hvz ko, kur skaidri un gaiši parāda, ka auto tiek stabilizēts ejot šķērsām pie jebkāda ātruma un visu izslēgtu. Tas info no TIS ko iepriekš iemeti tikai izskaidro darbību, nevienā brīdi nav rakstīts, ka ar DSC off, tas vēl turpinātu strādāt.
Offline
cipargalva
16. Dec 2021, 11:24 #9505

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Kungi, es jums atgādināšu, ka svētdien būs pilnmēness.
Offline
hhcc
16. Dec 2021, 11:38 #9506

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 57

Braucu ar:

šo stāsat valsts labākais autovadītājs ar miljons km bagāžā, bet pie viena pasaka, ka viņam nav ne jausmas un nejūt, ka auto iejaucas viņa braukšanā te pēkšņi bmw sāk stūri grozīt un priekšējie riteņi spolēt rwd aparātam?

tak izbrauc kādreiz ar auto, kuram pat teorētiski nav nekādu palīgsistēmu, tad sapratīsi kā tas ir

bmw pats 3 teikumos uzraksta visu, bet tam neesot nozīmes, ja pats neesi programmējis algoritmu

un jā - Tu pats arī neesi programmējis un nekad nevarētu uzprogrammēt tās sistēmas
Offline
hhcc
16. Dec 2021, 11:42 #9507

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 57

Braucu ar:

pie tam ev te jau visi ir pajautājuši - kā tad ir? kā bmw iejaucas auto vadībā, ja viss ir atslēgts?

ņemot vērā, ka Tu visu zini, Tu varētu atbildēt, bet nez kādēļ to nedari. ir 2 versijas:

1) Tu zini, ka citiem taisnība, bet gribi dirsties
2) Tu ņihuja nezini pats

vari, protams, atbildēt 3 teikumos - vai bmw iejaucas un kā iejaucas, ja viss ir atslēgts?
Offline
sys9291
16. Dec 2021, 11:42 #9508

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Dec 2021, 11:19:30 @Mixzzz rakstīja:

16 Dec 2021, 10:44:59 @DM-101 rakstīja:

16 Dec 2021, 10:06:10 @Mixzzz rakstīja:

16 Dec 2021, 09:45:38 @Deivid rakstīja:
Es jau nesaku ka nedarbojas. Saku ka NETICU ka atrubīts DSC palīdz vadīt sānslīdes konkrētajiem auto un kamēr man nepierādīs pretējo es arī turpināšu neticēt. Nav tā ka pirmo dienu ar šiem pārvietojos un nav tā ka nebūtu gana brauks arī ar vecākiem. Vienīgais BMW pie kura man vajadzēja vismaz dienu , pusotru lai pierastu pie vadamības bija E63, bet tur es pats nevainoju pašu auto, bet disku/riepu kombināciju

EDIT: piemirsu ka man ///M sākotnēji bija nobraukts visco-lok blokis un tās bijā tīrās šausmas
Šim jāpiekrīt. Auto pēc sajūtām vadījās pilnīgi vienādi ar DSC off un to brīdi, kad bija nosprādzis abs sensors. Vismaz e91. Varēji kaut taisīt 360 uz 100kmh abos gadījumos un pilnīgi 0 iejaukšanā


UN?
akselerometri straadaaja? straadaaja. stuures linkja sensors straadaaja? pats DSC modulis straadaaja?
STRAADAAJA.

secinaajumi vnk pisec.
Speciāli tevis dēļ nākamo reizi noraušu nost ABS/DSC bloku, salīdzināšanai. Varu derēt, ka tomēr izrādīsies, ka izslēdzot DSC viņš ir izslēgts, nevis fonā dara kko, bet hvz ko. Ja tev ir pretēja info, tad lūdzu, iemet savus pierādījumus, tehnisko aprakstu vai hvz ko, kur skaidri un gaiši parāda, ka auto tiek stabilizēts ejot šķērsām pie jebkāda ātruma un visu izslēgtu. Tas info no TIS ko iepriekš iemeti tikai izskaidro darbību, nevienā brīdi nav rakstīts, ka ar DSC off, tas vēl turpinātu strādāt.

Neiedziļinoties diskusijā varu tikai piebilst, ka bez ABS/DSC bloka DME/DDE sākot no E39/E46 paaudzes limitēs max griezes momentu un daudzos gadījumos arī max rmp, tapēc lai viss notiktu korekti jāizmanto ātruma signāla emulators...
Offline
sys9291
16. Dec 2021, 11:48 #9509

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Dec 2021, 11:45:04 @DM-101 rakstīja:

16 Dec 2021, 11:42:03 @sys9291 rakstīja:

16 Dec 2021, 11:19:30 @Mixzzz rakstīja:

16 Dec 2021, 10:44:59 @DM-101 rakstīja:

16 Dec 2021, 10:06:10 @Mixzzz rakstīja:

16 Dec 2021, 09:45:38 @Deivid rakstīja:
Es jau nesaku ka nedarbojas. Saku ka NETICU ka atrubīts DSC palīdz vadīt sānslīdes konkrētajiem auto un kamēr man nepierādīs pretējo es arī turpināšu neticēt. Nav tā ka pirmo dienu ar šiem pārvietojos un nav tā ka nebūtu gana brauks arī ar vecākiem. Vienīgais BMW pie kura man vajadzēja vismaz dienu , pusotru lai pierastu pie vadamības bija E63, bet tur es pats nevainoju pašu auto, bet disku/riepu kombināciju

EDIT: piemirsu ka man ///M sākotnēji bija nobraukts visco-lok blokis un tās bijā tīrās šausmas
Šim jāpiekrīt. Auto pēc sajūtām vadījās pilnīgi vienādi ar DSC off un to brīdi, kad bija nosprādzis abs sensors. Vismaz e91. Varēji kaut taisīt 360 uz 100kmh abos gadījumos un pilnīgi 0 iejaukšanā


UN?
akselerometri straadaaja? straadaaja. stuures linkja sensors straadaaja? pats DSC modulis straadaaja?
STRAADAAJA.

secinaajumi vnk pisec.
Speciāli tevis dēļ nākamo reizi noraušu nost ABS/DSC bloku, salīdzināšanai. Varu derēt, ka tomēr izrādīsies, ka izslēdzot DSC viņš ir izslēgts, nevis fonā dara kko, bet hvz ko. Ja tev ir pretēja info, tad lūdzu, iemet savus pierādījumus, tehnisko aprakstu vai hvz ko, kur skaidri un gaiši parāda, ka auto tiek stabilizēts ejot šķērsām pie jebkāda ātruma un visu izslēgtu. Tas info no TIS ko iepriekš iemeti tikai izskaidro darbību, nevienā brīdi nav rakstīts, ka ar DSC off, tas vēl turpinātu strādāt.

Neiedziļinoties diskusijā varu tikai piebilst, ka bez ABS/DSC bloka DME/DDE sākot no E39/E46 paaudzes limitēs max griezes momentu un daudzos gadījumos arī max rmp, tapēc lai viss notiktu korekti jāizmanto ātruma signāla emulators...


nee, labaak jaaizbrauc uz Maarupi, tur taads megameistars Uldis. Nomainiis kartera ventilaaciju, pastaastiis par pukpuk, piesleegs datoru un nolasiis kljuudas.

ko tu atkal man piesejies? es tak no mašīnām neko nesaprotu... Bet tev par prieku puk puk varu pateikt...
Offline
Mixzzz
16. Dec 2021, 12:01 #9510

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


16 Dec 2021, 11:42:03 @sys9291 rakstīja:

16 Dec 2021, 11:19:30 @Mixzzz rakstīja:

16 Dec 2021, 10:44:59 @DM-101 rakstīja:

16 Dec 2021, 10:06:10 @Mixzzz rakstīja:

16 Dec 2021, 09:45:38 @Deivid rakstīja:
Es jau nesaku ka nedarbojas. Saku ka NETICU ka atrubīts DSC palīdz vadīt sānslīdes konkrētajiem auto un kamēr man nepierādīs pretējo es arī turpināšu neticēt. Nav tā ka pirmo dienu ar šiem pārvietojos un nav tā ka nebūtu gana brauks arī ar vecākiem. Vienīgais BMW pie kura man vajadzēja vismaz dienu , pusotru lai pierastu pie vadamības bija E63, bet tur es pats nevainoju pašu auto, bet disku/riepu kombināciju

EDIT: piemirsu ka man ///M sākotnēji bija nobraukts visco-lok blokis un tās bijā tīrās šausmas
Šim jāpiekrīt. Auto pēc sajūtām vadījās pilnīgi vienādi ar DSC off un to brīdi, kad bija nosprādzis abs sensors. Vismaz e91. Varēji kaut taisīt 360 uz 100kmh abos gadījumos un pilnīgi 0 iejaukšanā


UN?
akselerometri straadaaja? straadaaja. stuures linkja sensors straadaaja? pats DSC modulis straadaaja?
STRAADAAJA.

secinaajumi vnk pisec.
Speciāli tevis dēļ nākamo reizi noraušu nost ABS/DSC bloku, salīdzināšanai. Varu derēt, ka tomēr izrādīsies, ka izslēdzot DSC viņš ir izslēgts, nevis fonā dara kko, bet hvz ko. Ja tev ir pretēja info, tad lūdzu, iemet savus pierādījumus, tehnisko aprakstu vai hvz ko, kur skaidri un gaiši parāda, ka auto tiek stabilizēts ejot šķērsām pie jebkāda ātruma un visu izslēgtu. Tas info no TIS ko iepriekš iemeti tikai izskaidro darbību, nevienā brīdi nav rakstīts, ka ar DSC off, tas vēl turpinātu strādāt.

Neiedziļinoties diskusijā varu tikai piebilst, ka bez ABS/DSC bloka DME/DDE sākot no E39/E46 paaudzes limitēs max griezes momentu un daudzos gadījumos arī max rmp, tapēc lai viss notiktu korekti jāizmanto ātruma signāla emulators...
To es zinu, tam pašam m52 jau tādas lietas var atrast, bet ar to tāpat būs pietiekami, lai iztestētu vai kkas mainās vai nē, jo ne jau rpm tiek ierobežoti uz 2k vai grieze uz 100nm
Offline
uldens1
16. Dec 2021, 12:24 #9511

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:


16 Dec 2021, 10:44:59 @DM-101 rakstīja:

16 Dec 2021, 10:06:10 @Mixzzz rakstīja:

16 Dec 2021, 09:45:38 @Deivid rakstīja:
Es jau nesaku ka nedarbojas. Saku ka NETICU ka atrubīts DSC palīdz vadīt sānslīdes konkrētajiem auto un kamēr man nepierādīs pretējo es arī turpināšu neticēt. Nav tā ka pirmo dienu ar šiem pārvietojos un nav tā ka nebūtu gana brauks arī ar vecākiem. Vienīgais BMW pie kura man vajadzēja vismaz dienu , pusotru lai pierastu pie vadamības bija E63, bet tur es pats nevainoju pašu auto, bet disku/riepu kombināciju

EDIT: piemirsu ka man ///M sākotnēji bija nobraukts visco-lok blokis un tās bijā tīrās šausmas
Šim jāpiekrīt. Auto pēc sajūtām vadījās pilnīgi vienādi ar DSC off un to brīdi, kad bija nosprādzis abs sensors. Vismaz e91. Varēji kaut taisīt 360 uz 100kmh abos gadījumos un pilnīgi 0 iejaukšanā


UN?
akselerometri straadaaja? straadaaja. stuures linkja sensors straadaaja? pats DSC modulis straadaaja?
STRAADAAJA.

secinaajumi vnk pisec.
nu i ka viņi strādāja,ietekme uz auto vadību tieši tāda pati kā,ja skan radio,tobiš 0
Offline
968-jk
16. Dec 2021, 14:04 #9512

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13616

Braucu ar: 30niekiem


16 Dec 2021, 13:43:04 @DM-101 rakstīja:

16 Dec 2021, 13:35:57 @Mixzzz rakstīja:

16 Dec 2021, 12:38:26 @XMAX rakstīja:

16 Dec 2021, 09:16:35 @barney rakstīja:
Šis topiks arī pa lielam ir zudis. 5%, kam ir kāda REĀLA PIEREDZE dalās ar to, 95% kas vispār nesaprot par ko ir runa raksta sūdu.

(..)garākos braucienos nevar tā kā ar parasto auto visu laiku kādu apdzīt. Šeit katra straujāka apdzīšana patērē +/-10-15km no range. Tas pieradina braukt ar distances kruīzu un iekļauties satiksmē. Beigās sanāk būtiski lētāk un chilliņā mierīgāk.

Braukšanas vaina ar to elektrību. Kāds var gaidīt jaunākas EV tehnoloģijas u.t.t., bet citi jau tagad brauc. Tāpat, kā ar telefonu, kāds staigā ar iphone7, cits ar 10 bet vēl kāds gaida 17 modeli.

Lai veicas
Nu par tiem 10-15km mazliet parspīlēts, bet nu ja ir ACC un Adaptīvais joslu asistents, tad pa lielam pohuj, var arī mierīgi braukt ar pārējiem


precizeesim - tupeet aiz leenaakaa

Ja būtu patupējis aiz lēnāk braucošās fūres, kuru tāpat nespēji apsteigt, nebūtu jāmeģina internetā 2.dzimšanas dienu izspiest.
Offline
hhcc
16. Dec 2021, 14:52 #9513

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 57

Braucu ar:


16 Dec 2021, 12:24:59 @uldens1 rakstīja:

16 Dec 2021, 10:44:59 @DM-101 rakstīja:

16 Dec 2021, 10:06:10 @Mixzzz rakstīja:

16 Dec 2021, 09:45:38 @Deivid rakstīja:
Es jau nesaku ka nedarbojas. Saku ka NETICU ka atrubīts DSC palīdz vadīt sānslīdes konkrētajiem auto un kamēr man nepierādīs pretējo es arī turpināšu neticēt. Nav tā ka pirmo dienu ar šiem pārvietojos un nav tā ka nebūtu gana brauks arī ar vecākiem. Vienīgais BMW pie kura man vajadzēja vismaz dienu , pusotru lai pierastu pie vadamības bija E63, bet tur es pats nevainoju pašu auto, bet disku/riepu kombināciju

EDIT: piemirsu ka man ///M sākotnēji bija nobraukts visco-lok blokis un tās bijā tīrās šausmas
Šim jāpiekrīt. Auto pēc sajūtām vadījās pilnīgi vienādi ar DSC off un to brīdi, kad bija nosprādzis abs sensors. Vismaz e91. Varēji kaut taisīt 360 uz 100kmh abos gadījumos un pilnīgi 0 iejaukšanā


UN?
akselerometri straadaaja? straadaaja. stuures linkja sensors straadaaja? pats DSC modulis straadaaja?
STRAADAAJA.

secinaajumi vnk pisec.
nu i ka viņi strādāja,ietekme uz auto vadību tieši tāda pati kā,ja skan radio,tobiš 0


to viņš atsakās saprast

nav svarīgi cik un kādi sensori strādā, svarīgi, kas un kā var iejaukties auto vadīšanā. īpaši daudz opciju nav un nevajag pārdabiskas spējas, lai justu, ja auto kāds rats piebremzē vai moors vai negriežas
Offline
josi
16. Dec 2021, 15:15 #9514

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Jaunākiem BMW jau to režīmu ir daudz vairāk, bet DSC Off tiešām atslēdz DSC un ieslēdz ADB-Sport elektronisko diferenciāļa bloķēšanu:


@DM-101, tad kāds ir rezumējums par X3 un DSC? Uzskati, ka DSC bija jābūt spējīgam savākt oversteer fāzē esošu auto, kur nevienam no 4 riteņiem vairs nebija pietiekošas saķeres atrodoties sniega putrā?
Offline
josi
16. Dec 2021, 17:29 #9515

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


16 Dec 2021, 17:10:41 @DM-101 rakstīja:
Man izskatiijaas un izskataas aizdomiiga taa x3 trajektorija. Tieshi tik vienkaarshi.
Man aizdomiigi izskatiijaas,ka prieksheejais labais rats bija noblokjeejies.
Es labpraat redzeetu kljuudu logus atbilstoshajos blokos un/vai telemetrijas datus.
Kaktotak.

Cik nu es saprotu no fizikas, tad labā priekšējā riteņa sabremzēšana tajā situācijā ir tas, ko dara ESC lai labotu aizmugures izslīdēšanu pa labi. Acīmredzot saķere bija tik zema, ka ritenis tika pārbremzēts, gan jau vēl pati vadītāja instinktīvi sprieda bremzi. Manuprāt vienīgais, kas kaut ko mainītu, būtu atlaist un nospiest bremzi no jauna.
Offline
Samsasi
16. Dec 2021, 17:37 #9516

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4577

Braucu ar:

Zaibal, kapič aizbrauc tam iksam uztaisi pilnu diagnostiku....
Offline
Samsasi
16. Dec 2021, 18:01 #9517

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4577

Braucu ar:


16 Dec 2021, 17:56:15 @DM-101 rakstīja:

16 Dec 2021, 17:37:41 @Samsasi rakstīja:
Zaibal, kapič aizbrauc tam iksam uztaisi pilnu diagnostiku....


tu labaak pastaasti, kaapeec izdzeesi savu postu par darba deveeja saldo dziivi un kraashanu fkai? Nebija gana pachotiigi?
aa nu izlasiji un pietiek
Offline
Deivid
16. Dec 2021, 18:03 #9518

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


16 Dec 2021, 17:10:41 @DM-101 rakstīja:
C. Ir nianses.
Manaa skatiijumaa aktuaalais ir C variants. Bet,es ticu,ka shiis maajaslapas profesionaalji nospiezh un patur podzinju un kljuust par Shumaheriem.


fine with me, tik gribētos ar tām iepazīties ja reiz just neko nevar.

visi aprakstīties auto pieejami uz testu, kaskadieri ari ir, vajag tik kādu kurš uzņemsies pārējo
Offline
josi
16. Dec 2021, 18:44 #9519

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


16 Dec 2021, 17:59:46 @DM-101 rakstīja:
taa nedriikst buuT.
idejiski, tikiidz rodas probleemas ar sakjeri, jaapiesleedz prieksha. pareizi?
peec akselerometriem [un ritenjiem, kas kaut cik griezhas] DSC bloks redz, ka aatrums nav 0/tuvu tam.
Attieciigi - ja saak kjiileet labais/prieksheejais, DSC bija jaalaizh valjaa tas un jaapiebrekmzee kreisais rats. DSC/DTC viens no uzdevumiem - izliidzinaat visu ritenju [X versijaam ar to nav probleemu] grieshanaas aatrumus, lai maksimaali atvieglotu sakjeres atjaunoshanos. Nu, taa teemu saprotu es. Attiecigi, ja ritenis bija nokjiilejis, bez variantiem - kaut kas ir nofeilojis.
Buutu rucka, varetu pienjemt - uzshaava pa bremzeem un noslaapa. Tad jaa - ziepes garanteetas. Bet, te avtomat korobka.

Šajā situācijā priekšējo kreiso riteni bremzēt nedrīkst, tas tikai veicinās aizmugures izslīdēšanu pa labi. Aizmugurējo asi bremzēt arī nav jēgas, tai jau tāpat vairs nav saķeres. Atliek tikai priekšējais labais ritenis.
Teorētiski DSC vēl varētu pieslēgt priekšas tiltu un uzdot gāzi, bet nav dzirdēts, ka tā to mācētu darīt.
Offline
uldens1
16. Dec 2021, 19:13 #9520

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16205

Braucu ar:

Britu zinātnieki esot izpētijuši ka EV īpašniekiem nepišot kaspiča un tamlīdzīgu neveiksminieku viedoklis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4