Online
Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
amons | 15. Dec 2021, 22:32 |
#9481
|
| Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
|
15 Dec 2021, 21:35:58 @Deivid rakstīja:
15 Dec 2021, 21:17:08 @amons rakstīja:
Šito lieliski varēja just kad no E36 kuram pat primitīvas dsc bija norauts, abs nestrādāja un bija pilnīgs kartings, pārsēdos uz E46. Tāpat paturot to DSC pogu arī 5 sec. Jā autiņš atļauj likt šķērsām, bet tāpat var just, ka tas tomēr ierobežo griezi un piekoriģē arī atļauto sānslīdi kautkādā līmenī. Ar E90 tas viss ir vēl vairāk ( laigan netik izteikti jūtams).
Šim īsti negribu ticēt, pilnība izslēgts ASC/DSC vismaz tevis minētajiem 3er ir pilnībā izslēgts kad paturi - nekur nejaucas. Vari rakt bedri līdz beidzas degviela. E36 vienkārši tu brauc ar konzervu bunžu un citas sajūtas
Kas tas par algoritmu kurš tev nemanot ar sliktām riepām ļauj piektajā iet škērsām vai taisīt 360
To ka tev piebremzē ratus vai noņem jaudu nevar nejust.
Jā, var taisīt gan 360, gan spolēt uz vietas utt. Bet pamēģini kādreiz tai pat režīmā speciāli darīt kautko pilnīgi nepareizu. nevis kontrolēti griezt saulīti ar pareizā kustības virzienā izgriestiem riteņiem, bet sagriez ''uz nepareizo pusi'' tā lai metas nekotrolēti. Uz pilnīga ledus nejutīs, bet sniegota laukuma vismaz es jūtu ka riteņus piebremzē un neļauj samest nekotrolēti to mašīnu tik viegli. E36 identiskā situācijā daudz vieglāk un nekontrolētāk metas.
Tāpat sākot ar E90 sēriju LCI ja nemaldos, kuriem jau nāk softiskais difa bloķētājs, viņu jau tu neatslēdz ar to pogu paturuot 5 sec. tas paliek tāpat. Bet ideja jau tam softiskajam difam tāpat ar darba bremzes palīdzību piebloķēt ātrāk griezošos ass ratu, lai censtos izlīdzināt griezi uz abiem ass riteņiem. | Offline | | |
Dii | 15. Dec 2021, 22:36 |
#9482
|
| Kopš: 19. Feb 2015
Ziņojumi: 243
Braucu ar: e91
|
15 Dec 2021, 22:27:10 @Kaross rakstīja:
Es kāds 325 reizes jau to esmu atbildējis. Spītīgi negribi pieņemt vai ignorē manus postus?
Fxx visiem sērijas auto paturot DTC pilnībā atslēdzas pretspolēšana, pretslīdēšana. Esmu to pārbaudījis gan uz 100km/h, gan arī uz 140km/h uz ledus. Varu arī nofilmēt.
Da beidz, nav taisnība, apgūsti pamatlietas, stratified charge, puishel, da fūre, da aplis, nox sensors jopta! | Offline | | |
smudo | 15. Dec 2021, 22:40 |
#9483
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Par HESiem Latvijā. Principā tie strādā visu gadu un vairāk vai mazāk visu laiku. Gan vasarā, gan ziemā, pat tad, kad remontē dambjus un ir nolaists līmenis zem optimālā, turbīnas turpina griezties un ražot elektrību.
Protams, visu izsaka ūdens daudzums, bet nav tādu brīžu, kad ūdens Daugavā nepieplūstu lielākā vai mazākā daudzumā. Kad ir ilgstoši sausumi, tad darba dienās strādā tikai viena turbīna, bet pa nakti tiek izslēgtas visas vai arī weekendos/ vasarās tiek izslēgtas, ja ir mazāka pieplūde.
Savukārt, pavasarī vai rudeņos bieži strādā visas darba kārtībā esošās turbīnas, kas nav rekonstrukcijās utml. un ja ūdens ir ļoti daudz , tad arī naktīs iet uz pilnu jaudu, jo nav jau variantu pie max pieplūdes.
Protams, viss tiek plānots iepriekš, un pielāgojas iespēju robežās pieprasītajām jaudām. Nekad gan nav tā, ka ilgāk pa weekendu turbīnas vispār negrieztos un neražotu noteiktu elektrības daudzumu, jo pieplūde notiek vienmēr un līmeni mēģina turēt optimālajā līmenī. Turbīnas netiek slēgtas iekšā vai ārā ik pēc stundas, lai noķertu max cenu biržā. | Offline | | |
uldens1 | 15. Dec 2021, 22:40 |
#9484
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
15 Dec 2021, 22:27:02 @Nixx rakstīja:
Oktobrī maksāja par 40.000€ vairāk nekā Septembrī.
toties kasīts iemeta 20k vecā bembī,tu te ar kaut kādiem elekrības patēriņiem | Offline | | |
sys9291 | 15. Dec 2021, 22:49 |
#9485
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Dec 2021, 22:40:17 @smudo rakstīja:
Par HESiem Latvijā. Principā tie strādā visu gadu un vairāk vai mazāk visu laiku. Gan vasarā, gan ziemā, pat tad, kad remontē dambjus un ir nolaists līmenis zem optimālā, turbīnas turpina griezties un ražot elektrību.
Protams, visu izsaka ūdens daudzums, bet nav tādu brīžu, kad ūdens Daugavā nepieplūstu lielākā vai mazākā daudzumā. Kad ir ilgstoši sausumi, tad darba dienās strādā tikai viena turbīna, bet pa nakti tiek izslēgtas visas vai arī weekendos/ vasarās tiek izslēgtas, ja ir mazāka pieplūde.
Savukārt, pavasarī vai rudeņos bieži strādā visas darba kārtībā esošās turbīnas, kas nav rekonstrukcijās utml. un ja ūdens ir ļoti daudz , tad arī naktīs iet uz pilnu jaudu, jo nav jau variantu pie max pieplūdes.
Protams, viss tiek plānots iepriekš, un pielāgojas iespēju robežās pieprasītajām jaudām. Nekad gan nav tā, ka ilgāk pa weekendu turbīnas vispār negrieztos un neražotu noteiktu elektrības daudzumu, jo pieplūde notiek vienmēr un līmeni mēģina turēt optimālajā līmenī. Turbīnas netiek slēgtas iekšā vai ārā ik pēc stundas, lai noķertu max cenu biržā.
Nu jau bišku pāršāvi par strīpu. Piem Rīgas HES, izņemot palu laikus, vairāk griežās kompensatorā nevis ražošanā (visu nosaka cena)... Kas attiecas par ūdens līmeni dambja remonta laikā, tad ir noteikts minimālais ūdens līmenis, zem kura hidroagregātus darbinār aizliegts... (piem vasaras sausajā pereodā 1 agregātu ieslēdza ražošanā uz 1 stundu diennaktī...) toties kompensatorā griezās 24/7... | Offline | | |
hhcc | 15. Dec 2021, 22:52 |
#9486
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 57
Braucu ar:
|
15 Dec 2021, 22:45:31 @DM-101 rakstīja:
15 Dec 2021, 22:40:17 @smudo rakstīja:
Par HESiem Latvijā. Principā tie strādā visu gadu un vairāk vai mazāk visu laiku. Gan vasarā, gan ziemā, pat tad, kad remontē dambjus un ir nolaists līmenis zem optimālā, turbīnas turpina griezties un ražot elektrību.
Protams, visu izsaka ūdens daudzums, bet nav tādu brīžu, kad ūdens Daugavā nepieplūstu lielākā vai mazākā daudzumā. Kad ir ilgstoši sausumi, tad darba dienās strādā tikai viena turbīna, bet pa nakti tiek izslēgtas visas vai arī weekendos/ vasarās tiek izslēgtas, ja ir mazāka pieplūde.
Savukārt, pavasarī vai rudeņos bieži strādā visas darba kārtībā esošās turbīnas, kas nav rekonstrukcijās utml. un ja ūdens ir ļoti daudz , tad arī naktīs iet uz pilnu jaudu, jo nav jau variantu pie max pieplūdes.
Protams, viss tiek plānots iepriekš, un pielāgojas iespēju robežās pieprasītajām jaudām. Nekad gan nav tā, ka ilgāk pa weekendu turbīnas vispār negrieztos un neražotu noteiktu elektrības daudzumu, jo pieplūde notiek vienmēr un līmeni mēģina turēt optimālajā līmenī. Turbīnas netiek slēgtas iekšā vai ārā ik pēc stundas, lai noķertu max cenu biržā.
visu tavu nekonkreto monologu var aizvietot ar:
a. Ulda rakstiitais: gan Rīgas, gan Pļaviņas izpilda arī citu funkciju, proti reaktīvās jaudas kompensāciju
b. manis: HESu kopeejaa jauda ap 1.6GW
Gadaa sarazhoja ap 2.5TWh
Teoreetiskaa jauda: 14TWh
Man sanaak noslodze ap 19%
un pasaki, kam ir lielāka noslodze? nu vienkārši pasaki kam ir lielāka un cik liela? | Offline | | |
smudo | 15. Dec 2021, 22:52 |
#9487
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
15 Dec 2021, 22:49:14 @sys9291 rakstīja:
15 Dec 2021, 22:40:17 @smudo rakstīja:
Par HESiem Latvijā. Principā tie strādā visu gadu un vairāk vai mazāk visu laiku. Gan vasarā, gan ziemā, pat tad, kad remontē dambjus un ir nolaists līmenis zem optimālā, turbīnas turpina griezties un ražot elektrību.
Protams, visu izsaka ūdens daudzums, bet nav tādu brīžu, kad ūdens Daugavā nepieplūstu lielākā vai mazākā daudzumā. Kad ir ilgstoši sausumi, tad darba dienās strādā tikai viena turbīna, bet pa nakti tiek izslēgtas visas vai arī weekendos/ vasarās tiek izslēgtas, ja ir mazāka pieplūde.
Savukārt, pavasarī vai rudeņos bieži strādā visas darba kārtībā esošās turbīnas, kas nav rekonstrukcijās utml. un ja ūdens ir ļoti daudz , tad arī naktīs iet uz pilnu jaudu, jo nav jau variantu pie max pieplūdes.
Protams, viss tiek plānots iepriekš, un pielāgojas iespēju robežās pieprasītajām jaudām. Nekad gan nav tā, ka ilgāk pa weekendu turbīnas vispār negrieztos un neražotu noteiktu elektrības daudzumu, jo pieplūde notiek vienmēr un līmeni mēģina turēt optimālajā līmenī. Turbīnas netiek slēgtas iekšā vai ārā ik pēc stundas, lai noķertu max cenu biržā.
Nu jau bišku pāršāvi par strīpu. Piem Rīgas HES, izņemot palu laikus, vairāk griežās kompensatorā nevis ražošanā (visu nosaka cena)... Kas attiecas par ūdens līmeni dambja remonta laikā, tad ir noteikts minimālais ūdens līmenis, zem kura hidroagregātus darbinār aizliegts... (piem vasaras sausajā pereodā 1 agregātu ieslēdza ražošanā uz 1 stundu diennaktī...) toties kompensatorā griezās 24/7...
Tas ir par to LV Hesu, kas arī saražo relatīvi lielāko daļu elektrības - atsaucoties tiem, kas to visu pašreiz uzrauga. | Offline | | |
HiJaCKeR | 15. Dec 2021, 23:01 |
#9488
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| man jau liekas HES nosedz slodzes pīķus un pārdod biržā dārgo dienas elektrību un tādējādi kompensē pirkto nepieciešamo lētāku elektrību | Offline | | |
|
sys9291 | 15. Dec 2021, 23:05 |
#9489
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Dec 2021, 23:01:07 @HiJaCKeR rakstīja:
man jau liekas HES nosedz slodzes pīķus un pārdod biržā dārgo dienas elektrību un tādējādi kompensē pirkto nepieciešamo lētāku elektrību
PAreizi jau domā, HES, kā jebkura komerciāla organizācija pelna naudu...un dara to, kas konkrētajā momentā ir izdevīgāk (par kompensāciju arī maksā pēc biržas cenas), bet kad peļņas kāre pārsniedz veselo saprātu, tad atskan blaukš un puse Rīgas paliek bez elektrības dēļ uzspridzinātā (3,5x pārslogotā) pārvades kabeļa... | Offline | | |
smudo | 15. Dec 2021, 23:05 |
#9490
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
15 Dec 2021, 22:54:48 @DM-101 rakstīja:
15 Dec 2021, 22:52:55 @smudo rakstīja:
15 Dec 2021, 22:49:14 @sys9291 rakstīja:
15 Dec 2021, 22:40:17 @smudo rakstīja:
Par HESiem Latvijā. Principā tie strādā visu gadu un vairāk vai mazāk visu laiku. Gan vasarā, gan ziemā, pat tad, kad remontē dambjus un ir nolaists līmenis zem optimālā, turbīnas turpina griezties un ražot elektrību.
Protams, visu izsaka ūdens daudzums, bet nav tādu brīžu, kad ūdens Daugavā nepieplūstu lielākā vai mazākā daudzumā. Kad ir ilgstoši sausumi, tad darba dienās strādā tikai viena turbīna, bet pa nakti tiek izslēgtas visas vai arī weekendos/ vasarās tiek izslēgtas, ja ir mazāka pieplūde.
Savukārt, pavasarī vai rudeņos bieži strādā visas darba kārtībā esošās turbīnas, kas nav rekonstrukcijās utml. un ja ūdens ir ļoti daudz , tad arī naktīs iet uz pilnu jaudu, jo nav jau variantu pie max pieplūdes.
Protams, viss tiek plānots iepriekš, un pielāgojas iespēju robežās pieprasītajām jaudām. Nekad gan nav tā, ka ilgāk pa weekendu turbīnas vispār negrieztos un neražotu noteiktu elektrības daudzumu, jo pieplūde notiek vienmēr un līmeni mēģina turēt optimālajā līmenī. Turbīnas netiek slēgtas iekšā vai ārā ik pēc stundas, lai noķertu max cenu biržā.
Nu jau bišku pāršāvi par strīpu. Piem Rīgas HES, izņemot palu laikus, vairāk griežās kompensatorā nevis ražošanā (visu nosaka cena)... Kas attiecas par ūdens līmeni dambja remonta laikā, tad ir noteikts minimālais ūdens līmenis, zem kura hidroagregātus darbinār aizliegts... (piem vasaras sausajā pereodā 1 agregātu ieslēdza ražošanā uz 1 stundu diennaktī...) toties kompensatorā griezās 24/7...
Tas ir par to LV Hesu, kas arī saražo relatīvi lielāko daļu elektrības - atsaucoties tiem, kas to visu pašreiz uzrauga.
wat???
Tas bija precizējums sys9192 - viņš sniedza info par vienu, es par citu HES, ja tu par to.
Manuprāt, manis sniegtā info nekādā veidā nav pretrunā, bet gan tiešā veidā parāda, ka Tavi aprēķini pa 20% noslodzi ar samērā precīzi, bet info sniedzu kontekstā ar šajā diskusijā iepriekš izteiktu pieņēmumu, ka HESi lielu daļu gada faktiski nestrādā dēļ ūdens trūkuma.
| Offline | | |
HiJaCKeR | 15. Dec 2021, 23:13 |
#9491
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
15 Dec 2021, 23:05:26 @sys9291 rakstīja:
15 Dec 2021, 23:01:07 @HiJaCKeR rakstīja:
man jau liekas HES nosedz slodzes pīķus un pārdod biržā dārgo dienas elektrību un tādējādi kompensē pirkto nepieciešamo lētāku elektrību
PAreizi jau domā, HES, kā jebkura komerciāla organizācija pelna naudu...un dara to, kas konkrētajā momentā ir izdevīgāk (par kompensāciju arī maksā pēc biržas cenas), bet kad peļņas kāre pārsniedz veselo saprātu, tad atskan blaukš un puse Rīgas paliek bez elektrības dēļ uzspridzinātā (3,5x pārslogotā) pārvades kabeļa...
jā, ja tas gadījums, kas bija gadus 2 atpakaļ, tad tur Latvenergo gribēja nopelnīt, jaunā kabeļa uzmava laikam neizturēja, bet tā viss apklusa | Offline | | |
Deivid | 15. Dec 2021, 23:13 |
#9492
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
15 Dec 2021, 22:32:44 @amons rakstīja:
Jā, var taisīt gan 360, gan spolēt uz vietas utt.
15 Dec 2021, 22:32:44 @amons rakstīja:
Bet pamēģini kādreiz tai pat režīmā speciāli darīt kautko pilnīgi nepareizu
Kā šīs abas lietas var savienot
15 Dec 2021, 22:32:44 @amons rakstīja:
Tāpat sākot ar E90 sēriju LCI ja nemaldos, kuriem jau nāk softiskais difa bloķētājs, viņu jau tu neatslēdz ar to pogu paturuot 5 sec. tas paliek tāpat. Bet ideja jau tam softiskajam difam tāpat ar darba bremzes palīdzību piebloķēt ātrāk griezošos ass ratu, lai censtos izlīdzināt griezi uz abiem ass riteņiem.
Manuprāt tev taisnība ir tikai par ADB darbību E90 LCI un atzīšu ka ar LCI modeli neesmu braucis, tikai ar ///M kam ir "Īsts" LSD. Aka GKN brīnums.
| Offline | | |
hhcc | 15. Dec 2021, 23:21 |
#9493
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 57
Braucu ar:
| čalis jprojām nespēj atbildēt, kas strādā ar LV ar lielāku efektivitāti par 20% no maksimālās jaudas, pie tam realitātē ir vairāk par 20%, jo nekad nav brīdis, ka visu gadu visas turbīnas būtu darba kārtībā, ir apkopes, remonti utt.. tātad realitātē saražo vairāk.
un kam tad LV ir ievērojami lielāka produktivitāte no maksimālās jaudas? vējam - nā nav, saulei? nē nav, Tec1 vai Tec2? nē nav!
tādēļ beidz murogot | Offline | | |
sys9291 | 15. Dec 2021, 23:26 |
#9494
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Dec 2021, 23:07:25 @DM-101 rakstīja:
15 Dec 2021, 23:01:07 @HiJaCKeR rakstīja:
man jau liekas HES nosedz slodzes pīķus un pārdod biržā dārgo dienas elektrību un tādējādi kompensē pirkto nepieciešamo lētāku elektrību
nu, tik vienkaarshi nav. tos vecos hidroagregaatus taa iekshaa/aaraa sleegaat nemaz nevareeja. Domaaju, katrs ir lasiijis, ar ko beidzaas Sajano Shushenskas hidroagregaatu regulaara laishana caur kritiskajiem apgabaliem.
Tagad jaunajiem rotoriem ir mainaama gjeometrija, domaajams, ka paarejas procesi radikaali uzlaboti, bet taapat - ne jau sekundees mainiis bildi.
Viena no fiskaam ir - jo lielaaks tiikls, jo mazaaka katra individuaala pateereetaaja ietekme. Un, ja tiikls ir plashaa gjeograafiskaa [laika zinju] apgabala - mazinaas arii ''dienas/nakts'' ietekme.
Jaunajiem gan ģeomerija (gliemezim), gan solis pašai turbīnai...
PAr vecajiem runājot ieteiktu palasīties manuāli - būtu interesanti...kaut vai tam dēļ lai saprastu cik ilgu laiku aizņem apturēšana, palaišana, sinhronizācija un slogošana...
P.S Moments, kad agregātu pārslēdz no kompensatora uz ražošanu stāvot uz HES tilta ir iespaidīgs...
| Offline | | |
sys9291 | 15. Dec 2021, 23:32 |
#9495
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| pēdējais palicis..,4 strādā, ar vienu GE cīnās... | Offline | | |
Biideklis
| 15. Dec 2021, 23:39 |
#9496
|
| Kopš: 14. Jul 2008
Ziņojumi: 167
Braucu ar:
|
15 Dec 2021, 19:34:14 @DM-101 rakstīja:
[IMG][URL=http://www.bildites.lv/a/gw4bvjrj#6fg9t82z][/URL][/IMG]
Bildee - tipveida pateerinja liikne pa h.
un te mees redzam probleemu ar saules paneljiem.
Tie razho spani tad, kad ''nevajag''!
Man jau sen bija aizdoma par šitādu maucību.
Tie sukas paneļi ražos elektrību, tad kad man viņa visvairāk izmaksās.
Es teikšu, ka tas ir pizdjec.
Tas ir pilnīgi nepieņemami. | Offline | | |
|
amons | 16. Dec 2021, 00:03 |
#9497
|
| Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
|
15 Dec 2021, 23:13:52 @Deivid rakstīja:
15 Dec 2021, 22:32:44 @amons rakstīja:
Jā, var taisīt gan 360, gan spolēt uz vietas utt.
15 Dec 2021, 22:32:44 @amons rakstīja:
Bet pamēģini kādreiz tai pat režīmā speciāli darīt kautko pilnīgi nepareizu
Kā šīs abas lietas var savienot
15 Dec 2021, 22:32:44 @amons rakstīja:
Tāpat sākot ar E90 sēriju LCI ja nemaldos, kuriem jau nāk softiskais difa bloķētājs, viņu jau tu neatslēdz ar to pogu paturuot 5 sec. tas paliek tāpat. Bet ideja jau tam softiskajam difam tāpat ar darba bremzes palīdzību piebloķēt ātrāk griezošos ass ratu, lai censtos izlīdzināt griezi uz abiem ass riteņiem.
Manuprāt tev taisnība ir tikai par ADB darbību E90 LCI un atzīšu ka ar LCI modeli neesmu braucis, tikai ar ///M kam ir "Īsts" LSD. Aka GKN brīnums.
Kautkā negribas ticēt ka saulīšu griešanai un citās izdaŗibās E36 Vs E46 ir tik ūtami liela nozīme balstiekārtai.
Šis nav no viena tante teica, bet pats reāli šo atšķirību jutu. Bija E36 ar LSD un 2.0 motoru, tad iekrāmēja 2.8. Slīpēšana ar 2.8 kļuva vēl jautrāka, bet leņķis kādā varēja samest un iztaisnot, bija diezgan šaurāks nekā E46. Pie tam uz E46 pēc auto maiņas, ziemā tieši tie paši E36 diski ar tām pašām ziemas riepām, bet auto uzvedās ļoti jūtami savādāk pa plačiem slīpējot. Salīdzinoši E46 Vs E90 tā sauktajā DTC off režīmā ir daudz līdzīgāki pēc uzvedības.
Te gan lielu patiesību no dzīves vaŗetu pateikt kāds PROAM drifteris, kas ir pabraucis ar vienu un to pašu virsbūvi un motoru ar daudzmaz strādājošu stock vadību, un pēc tam pārmetot kādu ''tūninga'' motora vadību. Kā mainās auto uzvedība slīpējot. | Offline | | |
Deivid | 16. Dec 2021, 08:09 |
#9498
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Neticu korekcijām pie izslēgta DSC tevs pieminētājiem auto, jo padomā pats kādam māksligajam intelektam būtu jābūt lai palīdzētu kontrolēt sānslīdes un tai pat laikā atļaut 360, kas ir nekas vairāk kā pilnīga avārijas situācija
Ko tad DSC palīdz ja norauj roceni/hidru un ar trīs ciparu skaitli dodies šķērsam pa viaduktu vai mētā auto no vienas ceļa malas uz otru?
Kā smadzenes palīdz kad izved auto pastaigāties turot uz bremzītes aiz sevis atstājot sliedi ar gumiju?
Kaut kādi izņēmumi noteikti ka ir, piemēram Dyno mode, cik saprotu tad e46 m3 nevar nomērīt uz stenda ar izslēgtu DSC, jo priekšējie rati nekustas un ierobežos RPM.
1. Switch on ignition (position 2)
2. Hold down DSC Button for 8-10seconds but no more than 10 seconds.
3. Only DSC Light should come on not ABS or H/Brake light. If they come on you have done it incorrectly
and you will have to wait 5mins for vehicle to reset, if it is built after 2004.
4. Press Sports button and start car.
5. You can run car now upto 7900rpm or more, if rev limiter has been increased.
| Offline | | |
Deivid | 16. Dec 2021, 09:45 |
#9499
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Es jau nesaku ka nedarbojas. Saku ka NETICU ka atrubīts DSC palīdz vadīt sānslīdes konkrētajiem auto un kamēr man nepierādīs pretējo es arī turpināšu neticēt. Nav tā ka pirmo dienu ar šiem pārvietojos un nav tā ka nebūtu gana brauks arī ar vecākiem. Vienīgais BMW pie kura man vajadzēja vismaz dienu , pusotru lai pierastu pie vadamības bija E63, bet tur es pats nevainoju pašu auto, bet disku/riepu kombināciju
EDIT: piemirsu ka man ///M sākotnēji bija nobraukts visco-lok blokis un tās bijā tīrās šausmas[ Šo ziņu laboja Deivid, 16 Dec 2021, 09:47:35 ] | Offline | | |
Mixzzz | 16. Dec 2021, 10:06 |
#9500
|
| Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2788
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
16 Dec 2021, 09:45:38 @Deivid rakstīja:
Es jau nesaku ka nedarbojas. Saku ka NETICU ka atrubīts DSC palīdz vadīt sānslīdes konkrētajiem auto un kamēr man nepierādīs pretējo es arī turpināšu neticēt. Nav tā ka pirmo dienu ar šiem pārvietojos un nav tā ka nebūtu gana brauks arī ar vecākiem. Vienīgais BMW pie kura man vajadzēja vismaz dienu , pusotru lai pierastu pie vadamības bija E63, bet tur es pats nevainoju pašu auto, bet disku/riepu kombināciju
EDIT: piemirsu ka man ///M sākotnēji bija nobraukts visco-lok blokis un tās bijā tīrās šausmas
Šim jāpiekrīt. Auto pēc sajūtām vadījās pilnīgi vienādi ar DSC off un to brīdi, kad bija nosprādzis abs sensors. Vismaz e91. Varēji kaut taisīt 360 uz 100kmh abos gadījumos un pilnīgi 0 iejaukšanā | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|