Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
GirtzB
24. Dec 2021, 01:26 #9481

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

E46 m3 eksistences dēļ 330i touring un sedans būs ātrāk klasika, kupeja un kabriolets vēlāk.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Agrello
24. Dec 2021, 14:59 #9482

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

Par šo esmu arī aizdomājies, šodien kā reiz savam puikam teicu, ka "tad kad tev būs 40" tad m3 e46 vieta būs muzejā

p.s. pirmais bmw bija kā reiz 330i tourings Topas blau krāsā, bet tas jau bija tālajā 2005.gadā...


24 Dec 2021, 01:26:33 @GirtzB rakstīja:
E46 m3 eksistences dēļ 330i touring un sedans būs ātrāk klasika, kupeja un kabriolets vēlāk.
Offline
SnapOn
25. Dec 2021, 12:02 #9483

Kopš: 09. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 363

Braucu ar: M5


23 Dec 2021, 23:45:21 @gest rakstīja:
Miljons dolāru jautājums varētu būt vai sterils e46 330ci varētu būt klasika, ja e46 m3 ir izdomāts.

Clubsport obligati bet ari labs pakots 330ci manualis bus classic

[ Šo ziņu laboja SnapOn, 25 Dec 2021, 12:03:48 ]

Offline
alxz
25. Dec 2021, 14:26 #9484

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni

Moš par ātru, bet imo e92 335is ar dct kārbu varētu būt laba klasika.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
Deivid
25. Dec 2021, 14:39 #9485

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Ar manuāli labāka. Kam tev klasika ar automātu . Tāpat ka kaut kāds 335i manual tourings
Offline
edzulis
25. Dec 2021, 15:27 #9486

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


25 Dec 2021, 12:02:44 @SnapOn rakstīja:

23 Dec 2021, 23:45:21 @gest rakstīja:
Miljons dolāru jautājums varētu būt vai sterils e46 330ci varētu būt klasika, ja e46 m3 ir izdomāts.

Clubsport obligati bet ari labs pakots 330ci manualis bus classic


Es teiktu, ka jau ir. Labu nebūs viegli atrast, ja vēl kaut kādu estoril ar paciņu, ej un atrodi. Cenas sen jau vairs nekrīt. Būtu vieta, kur turēt, noteikti paņemtu tādu, lai sīkajam ir ar ko stilā uz augstskolu braukt, kad izaugtu
Offline
Jurka88
25. Dec 2021, 15:39 #9487

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 462

Braucu ar:

Palasiju ar ko speciāls tas 330i clubsport

"A rubbish looking spoiler and the sound proofing under the bonnet is removed (which just unclips anyway) "

Drīzāk ZHP modelis ir interesants kas nāca tikai US/Kanādai

"The ZHP was equipped with sportier camshafts and revised engine tuning to increase power output from 168–175 kW (225–235 hp) as well as a shorter final drive gear ratio, and a corresponding increase in redline from 6,500 rpm to 6,800 rpm.[78] Suspension was modified over the standard suspension with firmer springs and dampers, larger anti-roll bars, stronger front control arm ball joints, a lower ride height, heavy duty steering rack, and slightly more negative camber.[79] Car and Driver magazine track-tested the car, which recorded a 0–60 mph (97 km/h) acceleration time of 5.6 seconds and a 1/4 mile time of 14.3 seconds."


[ Šo ziņu laboja Jurka88, 25 Dec 2021, 15:49:39 ]

Offline
wheelie
25. Dec 2021, 15:48 #9488

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6

E36 M Clubsport arī
https://m-flight-europe.com/en/all-about-the-bm...e36-m-clubsport/

-----------------
8)
Offline
GirtzB
25. Dec 2021, 17:59 #9489

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Pēdējā paaudze, kad BMW, Porsche 911 un Ferrari bija vienā "performance" plauktā.

Spied "Play", lai skatītos video!


Priecīgus ZS.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 25 Dec 2021, 18:02:49 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
alxz
25. Dec 2021, 18:39 #9490

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni


25 Dec 2021, 14:39:13 @Deivid rakstīja:
Ar manuāli labāka. Kam tev klasika ar automātu . Tāpat ka kaut kāds 335i manual tourings


Nu jā, taisnība. Manual daudz mazāk. Klasikai vērtīgāk. Es gan tagad metu aci uz vienu ar dct. Varētu būt fun trases auto.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
SnapOn
25. Dec 2021, 18:49 #9491

Kopš: 09. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 363

Braucu ar: M5


25 Dec 2021, 18:39:43 @alxz rakstīja:

25 Dec 2021, 14:39:13 @Deivid rakstīja:
Ar manuāli labāka. Kam tev klasika ar automātu . Tāpat ka kaut kāds 335i manual tourings


Nu jā, taisnība. Manual daudz mazāk. Klasikai vērtīgāk. Es gan tagad metu aci uz vienu ar dct. Varētu būt fun trases auto.

335i ar dct ir rets modelis un labs gazamais,pagaidam e9x isti nav nekada klasika neviens modelis ja neskaita m3 gts,maybe LE500.
Offline
alxz
25. Dec 2021, 18:54 #9492

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni


25 Dec 2021, 18:49:07 @SnapOn rakstīja:

25 Dec 2021, 18:39:43 @alxz rakstīja:

25 Dec 2021, 14:39:13 @Deivid rakstīja:
Ar manuāli labāka. Kam tev klasika ar automātu . Tāpat ka kaut kāds 335i manual tourings


Nu jā, taisnība. Manual daudz mazāk. Klasikai vērtīgāk. Es gan tagad metu aci uz vienu ar dct. Varētu būt fun trases auto.

335i ar dct ir rets modelis un labs gazamais,pagaidam e9x isti nav nekada klasika neviens modelis ja neskaita m3 gts,maybe LE500.


Pagaidām tā toč nebūs, bet doma par nākotnes klasiku. Tāpat kā e30 325is. Pēc kādiem 15 gadiem, teiksim, būs. Imo. Ņemot vērā saražoto skaitu, daudzās norakstītās un cik labi n54 paļaujas tūningam.

[ Šo ziņu laboja alxz, 25 Dec 2021, 18:55:33 ]



-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
smudo
26. Dec 2021, 13:53 #9493

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


25 Dec 2021, 17:59:53 @GirtzB rakstīja:
Pēdējā paaudze, kad BMW, Porsche 911 un Ferrari bija vienā "performance" plauktā.

Spied "Play", lai skatītos video!


Priecīgus ZS.


Video nenoskatijos, bet ta ka te ir runa par 2003. Gadu, tad tas ir 996.2 GT3 (saja gadijuma, laikam RS?). 996.2 GT3 faktiski bija pari 400zs un RS modelim vel bija paris uzlabojumi. Vismaz ta teica Pronningers (GT3 nodalas vaditajs). Bet Porsche negribeja parak lecienu jauda pret 996.1 GT3, kam “steiga” par pamatu bija panemts dzinejs no 996.1 turbo un pacelta kompresija ar vel paris izmainam. GT nodala reali piestradaja poe GT3, tikai sakot ar 996.2 modeli. Pec tam 996.2 dzinejs naca ari 997.1, kur tam jau uzradija 415zs. Jaudas zina musdienas nekas nav mainijies - GT3 ir 510zs atmosfera un M3 performance ari ir 510zs, bet tie auto tiesam ir attalinajusies un gajusi dazados virzienos. GT3 nu jau kluvis pa trasei pielagotu auto, kas derigs ari ielas satiksmei. Par Ferrari piekritu - F8 Tributo, kas ir 360 pectecis, jaudas zina nu jau citā līgā.
Offline
GirtzB
26. Dec 2021, 16:43 #9494

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

es tādēļ rakstīju "performance" nevis jaudas...
apļa laik šiem auto un "braukšanas īpašības" ir salīdzināmas...

Jaudas ziņa 360 CS 425zs(dabā 400<425), 996.2 GT3 RS 400+zs(oficiāli "381" un nabaga CSL 360.


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
smudo
26. Dec 2021, 22:51 #9495

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Noskatījos to video - tiešām laba kopējā kvalitāte, bet info varēja būt precīzāka. Piemēram, 360 CS kā saka zinātāji, bija standarta 360 Modena dzinējs ar "čipu", tādēļ arī tik neliels jaudas pieaugums pret standarta modeli. Iespējams, ka Modena ar manuāli, čipu, CS izplūdi un diskiem/vizuāliem CS elementiem + piekares upgrade būtu pat foršāks weekend auto nekā CS, kas maksā 2-3 reizes dārgāk.
Offline
V.I.P.
27. Dec 2021, 13:32 #9496

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


26 Dec 2021, 13:53:36 @smudo rakstīja:

25 Dec 2021, 17:59:53 @GirtzB rakstīja:
Pēdējā paaudze, kad BMW, Porsche 911 un Ferrari bija vienā "performance" plauktā.

Spied "Play", lai skatītos video!


Priecīgus ZS.


Video nenoskatijos, bet ta ka te ir runa par 2003. Gadu, tad tas ir 996.2 GT3 (saja gadijuma, laikam RS?). 996.2 GT3 faktiski bija pari 400zs un RS modelim vel bija paris uzlabojumi. Vismaz ta teica Pronningers (GT3 nodalas vaditajs). Bet Porsche negribeja parak lecienu jauda pret 996.1 GT3, kam “steiga” par pamatu bija panemts dzinejs no 996.1 turbo un pacelta kompresija ar vel paris izmainam. GT nodala reali piestradaja poe GT3, tikai sakot ar 996.2 modeli. Pec tam 996.2 dzinejs naca ari 997.1, kur tam jau uzradija 415zs. Jaudas zina musdienas nekas nav mainijies - GT3 ir 510zs atmosfera un M3 performance ari ir 510zs, bet tie auto tiesam ir attalinajusies un gajusi dazados virzienos. GT3 nu jau kluvis pa trasei pielagotu auto, kas derigs ari ielas satiksmei. Par Ferrari piekritu - F8 Tributo, kas ir 360 pectecis, jaudas zina nu jau citā līgā.

es par GT3 parametriem uz papiira biju, maigi sakot, viilies, njemot veeraa auto cenu.
m4 f8x ar nelieliem uzlabojumiem dinamiku var dabuut labaaku.
Offline
smudo
27. Dec 2021, 14:11 #9497

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Tam auto ir citi klienti. Pirmkart tas ir jaunais 911 GT3 Lai ari dzinejs tas pats, kas bija 991.2 GT3 (ar nelielam izmainam programma), sim ir uzlabota piekare un krietni labaks aero. Un sis ir vienigais masu performance auto, kam 2021. Gada ir atmosferas dzinejs (510zs no 4,0) un manuala (vai divsajugu) karba. Porsche loti poestradaja, lai ar “veco” dzineju trase tas butu krietni atraks pat 991.2 GT3, kas ari ir izdevies ar uzviju. Auto ir izpardoti 2 gadus uz prieksu. Mobile var nopirks jaunus ar 30-40k uzcenojumu. UK pirmajiem auto vispar bija parpirceju uzlikts 100k mark-ups. Reali runajot - 100-200 7,7sek ir pietiekami atri un tas auto sos radijumus sasniegs ari pec tam, kad busi to visu dienu spidzinajis trase. Reali sis ir Porsche CUP GT3 (trases auto) dzinejs, bet ar nedaudz paceltu jaudu (saciksu versija tas ir nedaudz detunets). Paši Porsche inženieri saka, ka tas ir būvts, lai ietu vismaz 150k km bez ka remonta arī regulārā track day režīmā. Piemēram, M3 iepriekšējā F80 virsbūvē pa trasi iet ap 35k km - pēc tam bloks saka ardievas - kam interesē vairāk var apskatīt YT stāstus par Nirburgringas APEX taxi pieredzi, kas jau 2 šādus dzinējus nobrauca (pēc tam mainīja pret jauniem) - un tas ar ļoti regulārām 3-4k km eļļas mainām.

Papildinājums un neiels summary tiem, kas īpaši nav interesējušies par Porsche modeļu gammu: 911 range ir ļoti plašs (ap 20 modeļu) - Tas ietver Carrera modeļus - kupejas, targas un cabrio dažādās jaudas un piedziņas konfigurācijās. Šie ir sportiski ikdienas auto - kam ar to ir pa īsu, ir pieejami Turbo un Turbo S Kupejas un Cabrio versijās. Turbo S apsteigs jauno M3 vienos vārtos gan taisnē, gan trasē un būs ātrāks par Latvijas ātrāko M46 ar 800 zs

Tad nāk GT3 (un Touring - GT3 bez lielā spārna aizmugurē) un GT3 RS - šie ir auto ar fokusu trases braukšanai (jaunajam GT3 ir pilna monoball piekare - sveiciens Latvijas CSDD), īpaši GT3 RS versijā un tradicionāli tie bijuši vienmēr atmosfēras un Porsche paziņoja, ka pie tā paliks, kamēr spēs izpildīt ekoloģijas prasības, lai arī skaidrs, ka ar turbo dzinēju tie auto būtu ātrāki, bet klienti grib atmosfēras auto un Porsche to ņem vērā. Piemēram, GT3 991.1 paaudzē bija tikai ar divsajūgu automātu (pirms tam visi bija tikai manuāli), kas daudziem klientiem nepatika un kopš 991.2 paaudzes pieejami arī manuāļi, lai arī lielākā daļa 911 pircēju beigās nopērk 911 ar divsajūgu kārbu. Nevienam citam šī līmeņa auto manuālis 2021. gadā nav pieejams. Kam ar to ir pa īsu, pieejams GT2 RS - vinkāršojot trases auto uz Turbo bāzes, bet RWD (visi turbo nāk tikai kā AWD).

[ Šo ziņu laboja smudo, 27 Dec 2021, 14:46:44 ]

Offline
Jurka88
27. Dec 2021, 15:05 #9498

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 462

Braucu ar:

Augstapgriezienu atmo dzinēji > turbo
Lai arī pirmajiem ir mazāk jaudas un krietni mazāk griezes salīdzinoši.
Offline
gt99
27. Dec 2021, 15:09 #9499

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Pēc mūsdienu standartiem viņi visi ir lēni, un galīgi vairs nav svarīgi, kurš starp viņiem ir ātrāks

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
daticho
27. Dec 2021, 16:53 #9500

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Vienmer patikami lasit lietotaja Smudo postus
Sis kungs ir loti izglitots pa porsche līniju, labas zinašanas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo