Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: ATAMAH E28 600 hp Video un Foto!

AutorsZiņojums
Jagr
31. May 2006, 15:29 #941

Kopš: 02. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 638

Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM


2006-05-31 09:43, JZ rakstīja:
kas taa par taadu plashi pielietoto formulu?! kur un kas vinju pielieto? IMO taadu tik kaukaadaa beernaut.lv var izmantot lai kaadam kaut ko pieraadiitu


JZ neshaubos par Tavaam zinaashanaam, bet sho formulu maaca RTU jau pirmajaa kursaa. Taakaa luudzu pakonsulteejies ar kaadu pirms kautko raksti!
Offline
Jagr
31. May 2006, 15:30 #942

Kopš: 02. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 638

Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM


2006-05-31 09:46, JZ rakstīja:
un virsspiediens tavam piemeeram ir 0.1atm btw...

2006-05-31 03:20, Jagr rakstīja:

220hp ir lielaakaa M30B35 standartjauda. Naaca 735jam bez katalizatora. M102 jauda ir vienaada ar M30, ja taa tiek meeriita N/A razhiimaa(bez turbiinas). Formula, kura plashi tiek pielietota teoreetiskiem apreekjiniem, ir taada - dzineeja jauda *(atmosfeeras spiediens+virsspiediens)=HP(pie ideaaliem apstaakljiem).




Arii sheit tu noshaavi greizi!
Offline
Bimmer
31. May 2006, 15:33 #943

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

JZ, neesmu kūdītājs, bet nu es to tā neatstātu, ka pirmā kursa studenti šitā kāpj uz galvas
Offline
Jagr
31. May 2006, 16:02 #944

Kopš: 02. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 638

Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM


2006-05-31 09:58, JV rakstīja:
M106 kopresijas pakāpe ir 8:1, M30B34 ar katalizatoru kompresijas pakāpe arī ir 8:1 UN šī atmosfēriskā dzinēja jauda ir ap 190 ja nemaldos + M106 bez turbīnas noteikti neaizstieptu līdz pat līdz šiem 190 jo aizdedze tomēr regulēta savādāk.

Piekriitu, ka M106 jauda ir mazaaka kaa 220 zs. Izmantoju to kaa maksimaali iespeejamo, lai taadi kaa Tu neteiktu, ka ir par maz.

2006-05-31 09:58, JV rakstīja:
Līdz ar to izjejas jauda varētu būt zem 180 un tad no tā rēķiniet savas formulas, liekat pa 10% jaudas klāt uz katru 0.1bar....jā, protams

Speciaali Tev atgaadinu, ka rezultaats ir pie ideaaliem apstaakljiem(netiek njemti veeraa termaalie koeficientu, utt...).
Offline
zzips
31. May 2006, 16:06 #945

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju


2006-05-31 15:33, Bimmer rakstīja:
JZ, neesmu kūdītājs, bet nu es to tā neatstātu, ka pirmā kursa studenti šitā kāpj uz galvas




P.S Jagr turies

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
JZ
31. May 2006, 16:20 #946

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu ko tur striideeties, es neredzu absoluuti nekaadu pielietojumu reaalaa dziivee tik novienkaarshotai formulai, kaadeelj to maaca RTU - nav ne mazaakaas nojausmas, man 2000shajaa gadaa IT kursaa LU arii lasija priekshaa 1975tajaa gadaa sarakstiitu maaciibu graamatu, kad tas pats students nonaaks otrajaa kursaa, vai treshajaa kursaa, vasaraa tiks nosuutiits praksee kaadaa autoservisaa, ja paveiksies, tad varees paskatiities kaa buuvee reaalus motorus un kaadi ir gala iznaakumi, tad arii sapratiis, ka no taas formulas jeegas nav nekaadas
Offline
JZ
31. May 2006, 16:23 #947

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

duke, nejauc cilveekiem galvu
Offline
JZ
31. May 2006, 16:25 #948

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

man ir sajeega par ko runaaju
Offline
JZ
31. May 2006, 16:29 #949

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

pagpagpag, ja pareizi saprotu, tad Tu gribi teikt, ja ja tam 3.5turbo(laikam tas m102 kods) uzliks atmosfeeriskaa motora iepluudi/izpluudi/elektriibu, tad nomeeriis performanci un taa buus vienaada ar 3.5l N/A versiju?


2006-05-31 03:20, Jagr rakstīja:

220hp ir lielaakaa M30B35 standartjauda. Naaca 735jam bez katalizatora. M102 jauda ir vienaada ar M30, ja taa tiek meeriita N/A razhiimaa(bez turbiinas). Formula, kura plashi tiek pielietota teoreetiskiem apreekjiniem, ir taada - dzineeja jauda *(atmosfeeras spiediens+virsspiediens)=HP(pie ideaaliem apstaakljiem).

...Project Ecstasy...



<font size=1>[ This message was edited by: Jagr on 2006-05-31 03:22 ]</font>
Offline
PERFS
31. May 2006, 16:52 #950

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43

Taalaak turpinaat SHAJAA TOPIC
Offline
JZ
31. May 2006, 16:53 #951

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

lai buutu te pa teemu, jo par turbo un N/A teorijaam diskuteet turpinam citaa topikaa - 600zs no taa vecaa 12v motora _NAV_ probleema, bet ne ar konkreetaa cilveeka pieeju
Offline
Aidzhis
31. May 2006, 17:49 #952

Kopš: 01. Nov 2004

No: Grobiņa

Ziņojumi: 780

Braucu ar: E30, E34


2006-05-31 16:29, Duke rakstīja:

2006-05-31 16:25, JZ rakstīja:
man ir sajeega par ko runaaju


es to nemaz neapšaubu....

P.S. hulji ti ho4esh drifta video Un pasak vel ka tur nav 6000hp
Šis labāks
Offline
sejejs
31. May 2006, 20:12 #953

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


2006-05-31 16:29, JZ rakstīja:
pagpagpag, ja pareizi saprotu, tad Tu gribi teikt, ja ja tam 3.5turbo(laikam tas m102 kods) uzliks atmosfeeriskaa motora iepluudi/izpluudi/elektriibu, tad nomeeriis performanci un taa buus vienaada ar 3.5l N/A versiju?

Nē, tā viņš nedomā,jo pirms tam jau teica,ka tirbo motoram bez turbīnas būs mazāka jauda! Tā kā viss čiki!
Offline
Aidzhis
31. May 2006, 21:29 #954

Kopš: 01. Nov 2004

No: Grobiņa

Ziņojumi: 780

Braucu ar: E30, E34


2006-05-31 18:03, Duke rakstīja:
nē nē...te ir iiists buurnouts
Te gan ir forši zirdziņi!
Offline
Puce
01. Jun 2006, 13:35 #955

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Man te tikko pačukstēja, ka igauņi ar savu balto ix’u vakar Rollī nomērījuši 600ponijus un 720Nm. Tālāk sajūgs nav vairs turējis...
Ataman turies!



-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
guntinjs
01. Jun 2006, 13:44 #956

Kopš: 13. Mar 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1341

Braucu ar: VOLVO 850


2006-05-31 20:12, sejejs rakstīja:

2006-05-31 16:29, JZ rakstīja:
pagpagpag, ja pareizi saprotu, tad Tu gribi teikt, ja ja tam 3.5turbo(laikam tas m102 kods) uzliks atmosfeeriskaa motora iepluudi/izpluudi/elektriibu, tad nomeeriis performanci un taa buus vienaada ar 3.5l N/A versiju?

Nē, tā viņš nedomā,jo pirms tam jau teica,ka tirbo motoram bez turbīnas būs mazāka jauda! Tā kā viss čiki!

kas tas pa turbo motoru bez turbiinas
Offline
sejejs
01. Jun 2006, 13:59 #957

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


2006-06-01 13:44, guntinjs rakstīja:
kas tas pa turbo motoru bez turbiinas

Tas ir motors ar zemu kompresijas pakāpi!
Offline
JZ
01. Jun 2006, 14:06 #958

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

varu pachuksteet ka tepat Latvijaa ir EVO ar 2.0l 16v 800nm motoru, tik degviela ir pa 7eur/l


2006-06-01 13:35, Puce rakstīja:
Man te tikko pačukstēja, ka igauņi ar savu balto ix’u vakar Rollī nomērījuši 600ponijus un 720Nm. Tālāk sajūgs nav vairs turējis...
Ataman turies!


Offline
guntinjs
01. Jun 2006, 14:26 #959

Kopš: 13. Mar 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1341

Braucu ar: VOLVO 850


2006-06-01 13:59, sejejs rakstīja:

2006-06-01 13:44, guntinjs rakstīja:
kas tas pa turbo motoru bez turbiinas

Tas ir motors ar zemu kompresijas pakāpi!

bet kaac te sakars zemas kompresijas motoram ar turbiinu? kaukaa nesaprotu
Offline
Puce
01. Jun 2006, 14:26 #960

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Tad jau laikam uz kaut kādu neatšķaidītu sakē brauc.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo