Online
Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: ATAMAH E28 600 hp Video un Foto!
Autors | Ziņojums |
Jagr | | Kopš: 02. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 638
Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM
|
2006-05-31 09:43, JZ rakstīja:
kas taa par taadu plashi pielietoto formulu?! kur un kas vinju pielieto? IMO taadu tik kaukaadaa beernaut.lv var izmantot lai kaadam kaut ko pieraadiitu
JZ neshaubos par Tavaam zinaashanaam, bet sho formulu maaca RTU jau pirmajaa kursaa. Taakaa luudzu pakonsulteejies ar kaadu pirms kautko raksti! | Offline | | |
Jagr | | Kopš: 02. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 638
Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM
|
2006-05-31 09:46, JZ rakstīja:
un virsspiediens tavam piemeeram ir 0.1atm btw...
2006-05-31 03:20, Jagr rakstīja:
220hp ir lielaakaa M30B35 standartjauda. Naaca 735jam bez katalizatora. M102 jauda ir vienaada ar M30, ja taa tiek meeriita N/A razhiimaa(bez turbiinas). Formula, kura plashi tiek pielietota teoreetiskiem apreekjiniem, ir taada - dzineeja jauda *(atmosfeeras spiediens+virsspiediens)=HP(pie ideaaliem apstaakljiem).
Arii sheit tu noshaavi greizi! | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| JZ, neesmu kūdītājs, bet nu es to tā neatstātu, ka pirmā kursa studenti šitā kāpj uz galvas | Offline | | |
Jagr | | Kopš: 02. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 638
Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM
|
2006-05-31 09:58, JV rakstīja:
M106 kopresijas pakāpe ir 8:1, M30B34 ar katalizatoru kompresijas pakāpe arī ir 8:1 UN šī atmosfēriskā dzinēja jauda ir ap 190 ja nemaldos + M106 bez turbīnas noteikti neaizstieptu līdz pat līdz šiem 190 jo aizdedze tomēr regulēta savādāk.
Piekriitu, ka M106 jauda ir mazaaka kaa 220 zs. Izmantoju to kaa maksimaali iespeejamo, lai taadi kaa Tu neteiktu, ka ir par maz.
2006-05-31 09:58, JV rakstīja:
Līdz ar to izjejas jauda varētu būt zem 180 un tad no tā rēķiniet savas formulas, liekat pa 10% jaudas klāt uz katru 0.1bar....jā, protams
Speciaali Tev atgaadinu, ka rezultaats ir pie ideaaliem apstaakljiem(netiek njemti veeraa termaalie koeficientu, utt...). | Offline | | |
zzips | | Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
|
2006-05-31 15:33, Bimmer rakstīja:
JZ, neesmu kūdītājs, bet nu es to tā neatstātu, ka pirmā kursa studenti šitā kāpj uz galvas
P.S Jagr turies
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nu ko tur striideeties, es neredzu absoluuti nekaadu pielietojumu reaalaa dziivee tik novienkaarshotai formulai, kaadeelj to maaca RTU - nav ne mazaakaas nojausmas, man 2000shajaa gadaa IT kursaa LU arii lasija priekshaa 1975tajaa gadaa sarakstiitu maaciibu graamatu, kad tas pats students nonaaks otrajaa kursaa, vai treshajaa kursaa, vasaraa tiks nosuutiits praksee kaadaa autoservisaa, ja paveiksies, tad varees paskatiities kaa buuvee reaalus motorus un kaadi ir gala iznaakumi, tad arii sapratiis, ka no taas formulas jeegas nav nekaadas | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| duke, nejauc cilveekiem galvu | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| man ir sajeega par ko runaaju | Offline | | |
|
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| pagpagpag, ja pareizi saprotu, tad Tu gribi teikt, ja ja tam 3.5turbo(laikam tas m102 kods) uzliks atmosfeeriskaa motora iepluudi/izpluudi/elektriibu, tad nomeeriis performanci un taa buus vienaada ar 3.5l N/A versiju?
2006-05-31 03:20, Jagr rakstīja:
220hp ir lielaakaa M30B35 standartjauda. Naaca 735jam bez katalizatora. M102 jauda ir vienaada ar M30, ja taa tiek meeriita N/A razhiimaa(bez turbiinas). Formula, kura plashi tiek pielietota teoreetiskiem apreekjiniem, ir taada - dzineeja jauda *(atmosfeeras spiediens+virsspiediens)=HP(pie ideaaliem apstaakljiem).
...Project Ecstasy...
<font size=1>[ This message was edited by: Jagr on 2006-05-31 03:22 ]</font>
| Offline | | |
PERFS | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 13646
Braucu ar: 21/43
| Taalaak turpinaat SHAJAA TOPIC | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| lai buutu te pa teemu, jo par turbo un N/A teorijaam diskuteet turpinam citaa topikaa - 600zs no taa vecaa 12v motora _NAV_ probleema, bet ne ar konkreetaa cilveeka pieeju | Offline | | |
Aidzhis | | Kopš: 01. Nov 2004
No: Grobiņa
Ziņojumi: 780
Braucu ar: E30, E34
|
2006-05-31 16:29, Duke rakstīja:
2006-05-31 16:25, JZ rakstīja:
man ir sajeega par ko runaaju
es to nemaz neapšaubu....
P.S. hulji ti ho4esh drifta video Un pasak vel ka tur nav 6000hp
Šis labāks | Offline | | |
sejejs | | Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
|
2006-05-31 16:29, JZ rakstīja:
pagpagpag, ja pareizi saprotu, tad Tu gribi teikt, ja ja tam 3.5turbo(laikam tas m102 kods) uzliks atmosfeeriskaa motora iepluudi/izpluudi/elektriibu, tad nomeeriis performanci un taa buus vienaada ar 3.5l N/A versiju?
Nē, tā viņš nedomā,jo pirms tam jau teica,ka tirbo motoram bez turbīnas būs mazāka jauda! Tā kā viss čiki! | Offline | | |
Aidzhis | | Kopš: 01. Nov 2004
No: Grobiņa
Ziņojumi: 780
Braucu ar: E30, E34
|
2006-05-31 18:03, Duke rakstīja:
nē nē...te ir iiists buurnouts
Te gan ir forši zirdziņi! | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Man te tikko pačukstēja, ka igauņi ar savu balto ix’u vakar Rollī nomērījuši 600ponijus un 720Nm. Tālāk sajūgs nav vairs turējis...
Ataman turies!
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
guntinjs | | Kopš: 13. Mar 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: VOLVO 850
|
2006-05-31 20:12, sejejs rakstīja:
2006-05-31 16:29, JZ rakstīja:
pagpagpag, ja pareizi saprotu, tad Tu gribi teikt, ja ja tam 3.5turbo(laikam tas m102 kods) uzliks atmosfeeriskaa motora iepluudi/izpluudi/elektriibu, tad nomeeriis performanci un taa buus vienaada ar 3.5l N/A versiju?
Nē, tā viņš nedomā,jo pirms tam jau teica,ka tirbo motoram bez turbīnas būs mazāka jauda! Tā kā viss čiki!
kas tas pa turbo motoru bez turbiinas | Offline | | |
|
sejejs | | Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
|
2006-06-01 13:44, guntinjs rakstīja:
kas tas pa turbo motoru bez turbiinas
Tas ir motors ar zemu kompresijas pakāpi! | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| varu pachuksteet ka tepat Latvijaa ir EVO ar 2.0l 16v 800nm motoru, tik degviela ir pa 7eur/l
2006-06-01 13:35, Puce rakstīja:
Man te tikko pačukstēja, ka igauņi ar savu balto ix’u vakar Rollī nomērījuši 600ponijus un 720Nm. Tālāk sajūgs nav vairs turējis...
Ataman turies!
| Offline | | |
guntinjs | | Kopš: 13. Mar 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: VOLVO 850
|
2006-06-01 13:59, sejejs rakstīja:
2006-06-01 13:44, guntinjs rakstīja:
kas tas pa turbo motoru bez turbiinas
Tas ir motors ar zemu kompresijas pakāpi!
bet kaac te sakars zemas kompresijas motoram ar turbiinu? kaukaa nesaprotu | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Tad jau laikam uz kaut kādu neatšķaidītu sakē brauc.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo
|