Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
krishus_1
13. Mar 2011, 00:20 #941

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

Nu mūsu bāleliņi var apsvērt visādus aizliegumus. Tik to, ka varētu paprasīt kādu atbildību par paveikto darbu no ceļu būvniekiem/uzturētājiem, līdz tam gan viņi nevar nonākt.... Un šajā sakarā gan neviens par lobijiem nebļaustās (andriod).... Pie visa vainīgas fūres
Offline
krishus_1
13. Mar 2011, 00:43 #942

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

Android, ja tiešām viss ir tā, kā stāsti- varbūt apskaidro Grobiņas fenomenu.
Liepājnieki zinās, par ko runāju un palabos, ja kļūdīšos ar laikiem.
Tb 3 g atpakaļ itkā kapitāli atjaunots segums no Grobiņas sākuma (virzienā uz liepāju) līdz King DUS. Presē visi izbļaustījušies, ka 10 gadu garantija e.t.c..... Šobrīd tur ir pilnīgs psc. Absolūta mīnu aleja Bet, savukārt, posms no kinga līdz Liepājas enkuram(kurš esot būvēts it kā pad. laikos , taču pavisam noteikti krietni pirms Grobiņas rekonstrukcijas)- pa lielam ok

Daži minējumi, kas tur varētu būt par iemeslu:
1.ģeoloģiskā situācija savādāka....
2.temperatūras atšķirīgas
3. fūres un kokvedēji brauc tikai līdz kingam, tālāk nebrauc, jeb kingā izkraujas

Nu nākamais, visticimāk ir absurds:

4. ceļu būves kvalitāte

[ Šo ziņu laboja krishus_1, 13 Mar 2011, 00:56:36 ]

Offline
kro
13. Mar 2011, 01:45 #943

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


Nu ok- fūre ir 40t, a sab trans pieturas Rīgā? Tur tas segums reizēm pat briesmīgāks ir. Visi troļļi un busi ir stipri zem 40T.... Tos ar pie +30 aizliedzam?

Kā ir citās valstīs? Ir tā, viss virs 7,5t, jeb virs 16t pie +30 apstājas? Neesmu dzirdējis....
Tādēļ, izņemot ceļa seguma kvalitāti, nespēju iedomāties- ar ko Latvija varētu būt tik unikāla....


kādreiz esiet aizdomājušies cik sver sabiedriskais transports??
mazais troleibuss/autobuss GVW ļīdz 20t
trīsasu troleibus/autobuss GVW līdz 30t (pašmasa ap 12t)
GVW- Gross vehicle weight tas ir pilns ar pasažieriem
Offline
kro
13. Mar 2011, 01:56 #944

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


13 Mar 2011, 00:17:10 Android rakstīja:
Par sabiedrisko transportu Rīgā - pieturas kāreiz ir tās vietas, kur ir ne tikai vertikāli vērstās slodzes, bet arī horizontālās - transports bremzē, uzsāk -resp., cenšas asfaltu "aizbīdīt". Plus vēl slodžu iedarbes ilgums - uz ceļa tās ir milisekundes uz katru riepas laukuma vienību, pieturās - minūtes. Vēl viens faktors - ja, braucot pa ceļu, vadītājs izvēlas trajektoriju, kura reti kad precīzi sakrīt ar priekšā braucošā auto trajektoriju - tb tiek braukts pa visu joslas platumu, tad pieturās transports piebrauc precīzi pie apmales, līdz ar to visi brauc pa vienu un to pašu vietu. Saliekot visus šos faktorus kopā, sanāk pastiprināta risu veidošanās.



tam var piekrist, kad pilns troliss 30t apstājas pietura un tik pat nežēlīgi uzsāk gaitu jo elektromotoriem ir mega jaudas/grieze... bet kāpēc tad to visu zinot pieturvietās netiek ieklāts atbilstoš segums ?
Stāstiņiem ka LV ir kaut kāds īpašauis klimats neticu. Mūsu platumu grādos visās zemēs gaisa temperatūras diapazaons ir apmēram no -30 līdz + 30 un ? kāpec tad līdzigās vietās ir tomer labāka ceļu kvalitāte nekā LV

[ Šo ziņu laboja kro, 13 Mar 2011, 01:58:24 ]

Offline
wxy
13. Mar 2011, 02:06 #945

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: savu auto


13 Mar 2011, 01:56:20 kro rakstīja:

Stāstiņiem ka LV ir kaut kāds īpašauis klimats neticu. Mūsu platumu grādos visās zemēs gaisa temperatūras diapazaons ir apmēram no -30 līdz + 30 un ? kāpec tad līdzigās vietās ir tomer labāka ceļu kvalitāte nekā LV

Nu ir tā, visas tās temp svārstības notiek precīzi LV robežas, kolīdz esi soli ārpus LV (kaut vai uz LT pusi), tā laika apstākļi krasi citi
Offline
Android
13. Mar 2011, 10:17 #946

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


13 Mar 2011, 01:56:20 kro rakstīja:

13 Mar 2011, 00:17:10 Android rakstīja:
Par sabiedrisko transportu Rīgā - pieturas kāreiz ir tās vietas, kur ir ne tikai vertikāli vērstās slodzes, bet arī horizontālās - transports bremzē, uzsāk -resp., cenšas asfaltu "aizbīdīt". Plus vēl slodžu iedarbes ilgums - uz ceļa tās ir milisekundes uz katru riepas laukuma vienību, pieturās - minūtes. Vēl viens faktors - ja, braucot pa ceļu, vadītājs izvēlas trajektoriju, kura reti kad precīzi sakrīt ar priekšā braucošā auto trajektoriju - tb tiek braukts pa visu joslas platumu, tad pieturās transports piebrauc precīzi pie apmales, līdz ar to visi brauc pa vienu un to pašu vietu. Saliekot visus šos faktorus kopā, sanāk pastiprināta risu veidošanās.



tam var piekrist, kad pilns troliss 30t apstājas pietura un tik pat nežēlīgi uzsāk gaitu jo elektromotoriem ir mega jaudas/grieze... bet kāpēc tad to visu zinot pieturvietās netiek ieklāts atbilstoš segums ?
Stāstiņiem ka LV ir kaut kāds īpašauis klimats neticu. Mūsu platumu grādos visās zemēs gaisa temperatūras diapazaons ir apmēram no -30 līdz + 30 un ? kāpec tad līdzigās vietās ir tomer labāka ceļu kvalitāte nekā LV

Kā jau teicu - galvenā vaina ir remonta deficīts un vairākuma cilvēku attieksme pret savu darbu - vairākums ir raspizģaji, kuri nāk uz darbu un strādā tikai ķeksīša pēc. Nav diemžēl tās saimnieka attieksmes pret darbu - ja dara, tad jādara kārtīgi un pēc sirdsapziņas, nevis pa roku galam.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Modrs
13. Mar 2011, 20:21 #947

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

bļec šovakar uz Jūrmalas apvedceļa saskaidīju ~ 9 auto ar pārsistiem riteņiem. bļec, ja kūdras posmā bija kko sapīckarējuši, tad apvedceļā neko.
Un pats kronis, ka praktiski pēc jebkura ceļa atzara ir saliktas zīmes - tas tā lai neviens nepiesietos un varētu atmazatsa. Psc, tam pietiek laiks un resursi

Man iešāvās ideja - a kas būtu, ja uztaisītu zapadlo un visas tās zīmes nosegtu ar melnajiem mistkastes maisiem. skādes gadījumā varētu piedzīt zaudējumus...?
es pat aicinu visus tā darīt, savādāk tos nolādētos ceļu uzturētājus neizmācīsim!
Offline
ReG
13. Mar 2011, 20:26 #948

Kopš: 21. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1218

Braucu ar: 335d


13 Mar 2011, 20:21:23 Modrs rakstīja:
bļec šovakar uz Jūrmalas apvedceļa saskaidīju ~ 9 auto ar pārsistiem riteņiem. bļec, ja kūdras posmā bija kko sapīckarējuši, tad apvedceļā neko.
Un pats kronis, ka praktiski pēc jebkura ceļa atzara ir saliktas zīmes - tas tā lai neviens nepiesietos un varētu atmazatsa. Psc, tam pietiek laiks un resursi

Man iešāvās ideja - a kas būtu, ja uztaisītu zapadlo un visas tās zīmes nosegtu ar melnajiem mistkastes maisiem. skādes gadījumā varētu piedzīt zaudējumus...?
es pat aicinu visus tā darīt, savādāk tos nolādētos ceļu uzturētājus neizmācīsim!


man būš žēl savs auto lai triektu speciāli bedrē

[ Šo ziņu laboja ReG, 13 Mar 2011, 20:26:29 ]

Offline
Modrs
13. Mar 2011, 20:29 #949

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


13 Mar 2011, 00:10:21 Android rakstīja:

13 Mar 2011, 00:00:28 krishus_1 rakstīja:

Katru dienu strādāju ar tiem, kas brauc regulāri
Tak padomā pats, kas notiktu, ja kaut vai uz dienu aizklapētu ciet Rīga- Bauska kravas transportam..... Tad Polijā tas būtu x10

Vnk neesu dzirdējis, ka tur maģistrāles liktu ciet dēļ karstuma (ja arī liktu- noteikti būtu dzirdējis) un vnk neticu tam

Ir bijuši gadījumi - viņi nevis pavisam aiztaisa ciet kustību, bet no 10 vai 12 dienā līdz 10 vakarā fūras atpūšās malā un brauc pa naktīm



krishus - pagājušo gad Polijā aiztaisīja pilnīgi visus lielos ceļus transportam virs 16t un atļāva pārvietoties tikai naktīs. Un nekas tur tāds nenotika. Vnk šoferis paņēma atstoju un sliktākajā gadījumā ar to izčakarēja savu braukšanas grafiku un izkrāvās dienu vēlāk. Un kas mūsu banānijā tāds notiktu. Tāds DEPO DIY vēlāk saņemtu kārtējo klozetpodu kravu? Rimi vēlāk saņemtu baklažānu kravu . Ļoti daudz neapmierinātu klientu?
Jāiegaumē, ka Latvija ir patēriņa, ne ražotājvalsts.

nejau transportnieks lobēja, ka mums ļāva, vnk arī valdībā strādā visādi stulbi saldie želejnieki, kuri labākajā gadījumā fizikā dabūjuši knapi apmierinošu atzīmi. Tas ir no tās pašas sērijas, kad V.Veldre ar savu veterinārārsta diplomu varēja būt aizsardzības ministrs. nekompetence i vsjo

[ Šo ziņu laboja Modrs, 13 Mar 2011, 20:35:18 ]

Offline
Modrs
13. Mar 2011, 20:32 #950

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


13 Mar 2011, 20:26:11 ReG rakstīja:
man būš žēl savs auto lai triektu speciāli bedrē


nejau speciāli triekties. kāda šķirba, vai tu, vai kāds cits pārsit riteni ar vai bez ceļa zīmes?

jāsaņemās un 5dien jānopērk kkādi 150l maisi un makgaiverene
Offline
bum_bumz
13. Mar 2011, 22:01 #951

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6749

Braucu ar: E34


13 Mar 2011, 00:43:42 krishus_1 rakstīja:
Android, ja tiešām viss ir tā, kā stāsti- varbūt apskaidro Grobiņas fenomenu.
Liepājnieki zinās, par ko runāju un palabos, ja kļūdīšos ar laikiem.

4. ceļu būves kvalitāte


Nopista kapeika, sperti materiāli.
Konkurss iet pa zemāko cenu
Androids runāja par bitumena lomu asfaltā. Tā nav vienīgā saistviela. Var nepiebērt dolomīta miltus, šķembas cik nākas. Paliek pliks bitumens un smilts.
Ne kattreiz tas notiek no ļauna prāta. Vienkārši pasūtītājs mēdz būt gudrāks par būvniekiem.

... gāja runa par ACB. Tur apgrozās miljoni... labam spriedumam nopirks ceļu būvuzraugu ar visām ponckām.

Latvija, protams, unikāla vieta ar unikālu klimatu, kad ceļi netur Tikpat unikāli kā visi ceļu būvju firmu īpašnieki, kuri ir miljonāri.
Offline
ozo
13. Mar 2011, 22:04 #952

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Nav apbalvojumus vel sanjemis cilveks, kurs vada tilta rekonstrukciju Riga-Daugavpils sosejaa, Klidzinaa? Buvdarbi velkas jau skiet 3-4 gadus un cik es dzirdeju, tad esot uzbuvets kaut kas nepareizi un atkal naaksoties paarjaukt Stulbie idioti
Offline
Diplomats
13. Mar 2011, 22:33 #953

Kopš: 29. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 368

Braucu ar: glamūrīgu senu limuzīnu

Godīgi sakot - ja redzi ka kaut kur Rīgā klāj svaigus ceļus, tad zini ka kad ceļi būs gatavi, klāt būs Rīgas Siltums/Elektriķi/:huizin: vēl kas un jaunais asfalts tiks noārdīts un atstāta hu*ņa tur kur bija smuks ceļš, un tas ir vairākkārt pierādījies. Kaut vai braucot no Olympijas uz Iļģuciemu, tur kur pa ceļam ir Neste, tur pagājušajā rudenī uzlika svaigu skaistu ceļu, nepagāja nedēļa kā kaut kādi "meistari" bija klāt, ceļā daudzas vietas uzara un pēc tam ķepļep aizlāpija, tā ka pat prasās apkārt braukt.. KAS PAR NA*UJ, vai tiešām nevar izdomāt - vot saremontējam visu zem ceļa kā nākas un tad klājam svaigu asfaltu, nevis otrādi?

pie tam, vai tad neizmaksā lētāk vienu mazu ceļa gabalu vienreiz un kārtīgi noklāt ar asfaltu nekā likt miljons ielāpus vienu uz otra?
ļoti izbrīnijos kad biju Turcijā, dzīvo viņi diezgan zemā līmenī, braukā arī ar pārsvarā šrotiem, BET TIE CEĻI!!! visur viss smuki, taisni, gludi.. protams paši viņi komentēja ka tie ceļi ir dārgi, bet toties 15 gadus bez problēmām un bedrēm!

[ Šo ziņu laboja Diplomats, 13 Mar 2011, 22:36:58 ]

Offline
Norchx
13. Mar 2011, 22:37 #954

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


13 Mar 2011, 22:33:10 Diplomats rakstīja:
Godīgi sakot - ja redzi ka kaut kur Rīgā klāj svaigus ceļus, tad zini ka kad ceļi būs gatavi, klāt būs Rīgas Siltums/Elektriķi/:huizin: vēl kas un jaunais asfalts tiks noārdīts un atstāta hu*ņa tur kur bija smuks ceļš, un tas ir vairākkārt pierādījies. Kaut vai braucot no Olympijas uz Iļģuciemu, tur kur pa ceļam ir Neste, tur pagājušajā rudenī uzlika svaigu skaistu ceļu, nepagāja nedēļa kā kaut kādi "meistari" bija klāt, ceļā daudzas vietas uzara un pēc tam ķepļep aizlāpija, tā ka pat prasās apkārt braukt.. KAS PAR NA*UJ, vai tiešām nevar izdomāt - vot saremontējam visu zem ceļa kā nākas un tad klājam svaigu asfaltu, nevis otrādi?


Android, tieši pastāsti lūdzu tieši par šito gadījumu, tie rukabludi, kas lāpa bedres pēc remontiem, viņus var izpist, par to ka ceļš nav pēc standarta salabots ?
Offline
karlsonss
13. Mar 2011, 22:39 #955

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


13 Mar 2011, 22:33:10 Diplomats rakstīja:
Turcijā, dzīvo viņi diezgan zemā līmenī, braukā arī ar pārsvarā šrotiem, BET TIE CEĻI!!! visur viss smuki, taisni, gludi.. protams paši viņi komentēja ka tie ceļi ir dārgi, bet toties 15 gadus bez problēmām un bedrēm!


nezinu kaa turcijaa, bet ukrainaa turku buuveetie celji liidzinaas muusu ogres posmam. tur turki buuvee kkaadus rivnas-kijevas magistraales posmus, cik sapratu no ukrainju oligarha
Offline
Norchx
13. Mar 2011, 22:41 #956

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:

Starp citu, zinot, ka kāda rukabludu brigāde kaut kur taisa ceļu, vnk aizbraukt bariņam un pačekot, kā šamējie strādā. Mēs tīri atbraucām paskatīties un viss. Protams kameras fočiki un viss pārējais rokā, lai omulīgāk onkuļiem strādāt.
Offline
Diplomats
13. Mar 2011, 23:09 #957

Kopš: 29. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 368

Braucu ar: glamūrīgu senu limuzīnu


13 Mar 2011, 22:39:51 karlsonss rakstīja:

13 Mar 2011, 22:33:10 Diplomats rakstīja:
Turcijā, dzīvo viņi diezgan zemā līmenī, braukā arī ar pārsvarā šrotiem, BET TIE CEĻI!!! visur viss smuki, taisni, gludi.. protams paši viņi komentēja ka tie ceļi ir dārgi, bet toties 15 gadus bez problēmām un bedrēm!


nezinu kaa turcijaa, bet ukrainaa turku buuveetie celji liidzinaas muusu ogres posmam. tur turki buuvee kkaadus rivnas-kijevas magistraales posmus, cik sapratu no ukrainju oligarha


kurš gals Ogres ceļam? Rīga-Ogre vai Ogre-Aizkraukle?
nu labi, turku melnstrādnieki ir viena lieta, bet pati Turcija, cita.. Jo paskaties, tā valsts ir milzīga un kaut vai iemetot google.com - road's in turkey, ir bilde, kur caur tuksnesi iet skaists asfalta ceļš.. nu hz kas tur pa temperatūrām vai nav vairāk par tiem 30grādiem, kā arī diez vai tas ceļš ir domāts ikdienas satiksmei, vairāk man liekas tieši fūrēm.
Offline
Android
13. Mar 2011, 23:14 #958

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


13 Mar 2011, 22:37:06 Norchx rakstīja:

13 Mar 2011, 22:33:10 Diplomats rakstīja:
Godīgi sakot - ja redzi ka kaut kur Rīgā klāj svaigus ceļus, tad zini ka kad ceļi būs gatavi, klāt būs Rīgas Siltums/Elektriķi/:huizin: vēl kas un jaunais asfalts tiks noārdīts un atstāta hu*ņa tur kur bija smuks ceļš, un tas ir vairākkārt pierādījies. Kaut vai braucot no Olympijas uz Iļģuciemu, tur kur pa ceļam ir Neste, tur pagājušajā rudenī uzlika svaigu skaistu ceļu, nepagāja nedēļa kā kaut kādi "meistari" bija klāt, ceļā daudzas vietas uzara un pēc tam ķepļep aizlāpija, tā ka pat prasās apkārt braukt.. KAS PAR NA*UJ, vai tiešām nevar izdomāt - vot saremontējam visu zem ceļa kā nākas un tad klājam svaigu asfaltu, nevis otrādi?


Android, tieši pastāsti lūdzu tieši par šito gadījumu, tie rukabludi, kas lāpa bedres pēc remontiem, viņus var izpist, par to ka ceļš nav pēc standarta salabots ?

Ja liek ielāpu uz veca ceļa - tb uz tāda, kuram sega jau sabrukšanas stadijā, tad garantiju ielāpiem neviens nedod. Vienīgais parametrs, ko skatās - lai ielāps būtu +/- 1cm līdz ar apkārtējo virsmu. Tas arī viss. Braucot gan to 1cm ielāpu jūt, taču riteņus nost nelauž.
Jaunā ceļā - atkarīgs no tā, kā to jautājumu uzstāda. Pirms ~2 gadiem ar kolēgām konstatējām, ka Rīgas Ūdens bez LVC atļaujas saraka svaigi uzbūvētu ceļu Valdlaučos. Bija paliels skandāls ministriju līmenī, kādu pat laikam uz desas pavizināja. Panācām, ka RŪ par saviem līdzekļiem ieklāj ielāpus un sniedz garantiju (5 gadi laikam) - ielāpus uzlika labi, sākumā pat just nevarēja. Pēc pusgada sasēdās par dažiem cm - šie atkal izrāva ielāpu laukā un ieklāja jaunu - tagad jau gandrīz 2 gadus stāv un ja nezini, ka tur ir tas ielāps, braucot pat nejutīsi.
A problēma bija interesantā faktā - kad tika projektēta tā ceļa posma rekonstrukcija, projektētājs aizgāja pie RŪ un paprasīja - tip, tā un tā, taisām rekonstrukciju, kas ar jūsu ūdensvadiem? Šie atbildēja,ka viss ok (ūdensvadam ~40 gadi) un projektu saskaņoja bez jebkādām prasībām par ūdensvada rekonstrukciju or smth. Protams, pusgadu pēc rekonstrukcijas tas vecais mēsls 2 vai 3 vietās saplīsa. Un visvairāk patika RŪ reakcija - tip jūs ar savu ceļu mums te visu sabojājāt

Par miskastes maisu klāšanu uz zīmēm - nekā nepanāksiet, var tikai atrauties administratīvo 250Ls apmērā par patvaļīgu ceļa satiksmes organizācijas līdzekļu bojāšanu/demontāžu. Un no ceļu uzturētājiem tāpat neko nepanāksiet - juridiski tur viss sakārtots.
Un vēlreiz atkārtoju - problēma nevis tajā, ka ceļa rekonstruēšanas vietā lāpa bedres, bet tajā, ka valdība kopš "neatkarības" atgūšanas vairāk vai mazāk visu laiku nedod ceļiem naudu, kura pienāktos - vairāk par 60% no akcīzes nekad nav bijis, tagad laikam ~25...

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Android
13. Mar 2011, 23:15 #959

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


13 Mar 2011, 23:09:52 Diplomats rakstīja:

13 Mar 2011, 22:39:51 karlsonss rakstīja:

13 Mar 2011, 22:33:10 Diplomats rakstīja:
Turcijā, dzīvo viņi diezgan zemā līmenī, braukā arī ar pārsvarā šrotiem, BET TIE CEĻI!!! visur viss smuki, taisni, gludi.. protams paši viņi komentēja ka tie ceļi ir dārgi, bet toties 15 gadus bez problēmām un bedrēm!


nezinu kaa turcijaa, bet ukrainaa turku buuveetie celji liidzinaas muusu ogres posmam. tur turki buuvee kkaadus rivnas-kijevas magistraales posmus, cik sapratu no ukrainju oligarha


kurš gals Ogres ceļam? Rīga-Ogre vai Ogre-Aizkraukle?
nu labi, turku melnstrādnieki ir viena lieta, bet pati Turcija, cita.. Jo paskaties, tā valsts ir milzīga un kaut vai iemetot google.com - road's in turkey, ir bilde, kur caur tuksnesi iet skaists asfalta ceļš.. nu hz kas tur pa temperatūrām vai nav vairāk par tiem 30grādiem, kā arī diez vai tas ceļš ir domāts ikdienas satiksmei, vairāk man liekas tieši fūrēm.

turcijā taču nav ziemas, līdz ar to ceļiem stipri vieglāk. Vai jūs bieži redzat, ka te pat LV pat stipri ielāpainie ceļa posmi vasarā jūk kopā? Nē. Nav ziemas - nav tādu problēmu.


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Ekimons
13. Mar 2011, 23:17 #960

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


13 Mar 2011, 20:21:23 Modrs rakstīja:
bļec šovakar uz Jūrmalas apvedceļa saskaidīju ~ 9 auto ar pārsistiem riteņiem.


Vakar turpat braucu. Brinums, ka nav vēl neviens purns purnā salicies, jo, ja grib tur puslīdz normāli pārvietoties, jābrauc pa ceļa vidu

PILNĪGĀ dirsā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo