Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW & gāze

AutorsZiņojums
Driver
15. Jan 2011, 21:05 #941

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tavai noteikti nav un nebutu, jo tads gatavs izstraajums paredzets gazei maksaa ap 200ls
bet tam m5 un manis salasitai iekartai butu

15 Jan 2011, 20:59:50 artursz rakstīja:

15 Jan 2011, 20:14:57 Driver rakstīja:

15 Jan 2011, 19:57:30 DogyDog rakstīja:
Interese ir, bet varam to nosaukt par gudru padiršanu uzzinot problēmas, ja tādu izmanto Latvijā.

gazei nav noteiks standarts, katru x teoretiksi var but savadaka.
gaze ir loti netira, tas tapat kaa peljkee mazgat izjaukta rokaspulkstenja mehanismu.
juks viss nost, sakot ar sukni un beidzot ar sprauslam, nemaz nerunajot, ka vadiba "juks prata"

gaazei ir suuknis? cik zinu vinja pati ar savu spiedienu iet iekshaa motoraa, sprauslas paveraas un lielaizh vairaak vai mazaak vinju degkameraa


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
15. Jan 2011, 21:09 #942

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


15 Jan 2011, 20:56:25 artursz rakstīja:

15 Jan 2011, 19:43:51 Driver rakstīja:
tev ir reala interes par gazi un gribi uzlikt max kruta, ir lieka nauda tam, vai gribas tikai gudri padirst?




tu reaali kko saproti no taa visa vai tev vnk nav naudas normaalai iekaartai un tapeec patiik nolikt pliitis bez pamatojuma?
p.S. 5k nav, bet shprices iekaarta uz auto staav

bet vislabaka attieciba price/perfomance un vismazakais mazgajobs (LV teritorija) ir ar treshas paaudzes (taa laikam pec jusu merauklas sanak) iekartu.
uz sava auto nekad neliktu gazes tvaiku iesprici, tad labak to starpibu nodzert

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
artursz
15. Jan 2011, 21:10 #943

Kopš: 23. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: Šķērso Laukus


15 Jan 2011, 21:05:45 Driver rakstīja:
tavai noteikti nav un nebutu, jo tads gatavs izstraajums paredzets gazei maksaa ap 200ls
bet tam m5 un manis salasitai iekartai butu

15 Jan 2011, 20:59:50 artursz rakstīja:

15 Jan 2011, 20:14:57 Driver rakstīja:

15 Jan 2011, 19:57:30 DogyDog rakstīja:
Interese ir, bet varam to nosaukt par gudru padiršanu uzzinot problēmas, ja tādu izmanto Latvijā.

gazei nav noteiks standarts, katru x teoretiksi var but savadaka.
gaze ir loti netira, tas tapat kaa peljkee mazgat izjaukta rokaspulkstenja mehanismu.
juks viss nost, sakot ar sukni un beidzot ar sprauslam, nemaz nerunajot, ka vadiba "juks prata"

gaazei ir suuknis? cik zinu vinja pati ar savu spiedienu iet iekshaa motoraa, sprauslas paveraas un lielaizh vairaak vai mazaak vinju degkameraa


tads maybe vari uztuuneet maneejo un pa 200Ls uzlikt manai ar suukni, ja tam ir kaads labums, protams
Offline
Chainsaw
15. Jan 2011, 21:10 #944

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

bija man e30 m20b20 ar gaazi, pa 10ls no baltezera liidz liepaajai vareja aizbraukt un nedeelju uz darbu pa 5ls braukaat, gaaja jau protams kaa zvaars likaas ka gaazes troses vietaa gumija neko sliktu par to gaazi teikt nevaru, ja neskaita ka naacas novaakt to vaarstu kas domaats aizsargaat gaisa pluusmas meeriitaaju no uzspraagshanas pie nepareizas detonaacijas pirmkaart vinjsh ir uztaisiits ka viegli ieklemeejas aizveertaa staavoklii un diametra zinjaa bija par 1/3 shauraks par visu iepluudi par to cik ilgi iet tie motori ar gaazi hwz jo man zobene paarpliisa pirms dzineeja pateerinja zinaa nebija par ko suudzeeties
Offline
BROCKERIS
15. Jan 2011, 23:50 #945

Kopš: 17. Dec 2007

Ziņojumi: 163

Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu


15 Jan 2011, 21:09:20 Driver rakstīja:

15 Jan 2011, 20:56:25 artursz rakstīja:

15 Jan 2011, 19:43:51 Driver rakstīja:
tev ir reala interes par gazi un gribi uzlikt max kruta, ir lieka nauda tam, vai gribas tikai gudri padirst?




tu reaali kko saproti no taa visa vai tev vnk nav naudas normaalai iekaartai un tapeec patiik nolikt pliitis bez pamatojuma?
p.S. 5k nav, bet shprices iekaarta uz auto staav

bet vislabaka attieciba price/perfomance un vismazakais mazgajobs (LV teritorija) ir ar treshas paaudzes (taa laikam pec jusu merauklas sanak) iekartu.
uz sava auto nekad neliktu gazes tvaiku iesprici, tad labak to starpibu nodzert

Turpini dzert tālāk, tad nav jābrīnās, ka uzskati morāli novecojošu tehniku par labāku, tak tur nav jābūt pat ar tehnisku domāšanu, bet vienkārši skaidrā, lai saprastu atšķirību. Braucot ar 4.paudzes iekārtu auto uzvedība nebūs atšķirama no benzīna degvielas, bet ar 3.gan - tiklīdz kāds svečvads vai svece nebūs kārtībā būs "bum" ieplūdes traktā. nemaz nerunājot par citām blaknēm kā jaudas zudums, gāzes smārds utt. Un tas nav viena tante teice, esmu braucis ar visu paaudžu iekārtām un pieredzējis pietiekami.
Tā arī nevienu pārliecinošu argumentu neesmu dzirdējis no tevis, kas 4.paaudzes iekārtām ir tāds slikts. skan aptuveni tā "slikts ir tāpēc, ka slikts un tāpēc, ka uzstādītāji ir auni" - nu ļoooti argumentēti
Kaut vai elementārs piemērs ar 4.paudzes iekārtām atgāzu normas ir daudz labākas par 3.paudzes iekārtām - interesanti kāpēc.

Offline
Driver
15. Jan 2011, 23:54 #946

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

man vajag lai auto iet normali un ar mazakiem gljukiem.
un ja ar KAT viss kartiba, tad ar 3 bus tadas pashas izpludes gazes kaa ar 4.

laikam bojaju tev biznesu, bet man po.

un visi gazes auto smird no izpludes, nevis kur citur, ja smird citur, tad tas ir nopistenis.
ari gazes tvaiku sprices citas taa pa gabalu nes, ka maz neliekas.

[ Šo ziņu laboja Driver, 16 Jan 2011, 00:02:26 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Archy96
16. Jan 2011, 00:06 #947

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


15 Jan 2011, 23:54:48 Driver rakstīja:
man vajag lai auto iet normali un ar mazakiem gljukiem.
un ja ar KAT viss kartiba, tad ar 3 bus tadas pashas izpludes gazes kaa ar 4.

laikam bojaju tev biznesu, bet man po.

un visi gazes auto smird no izpludes, nevis kur citur, ja smird citur, tad tas ir nopistenis.
ari gazes tvaiku sprices citas taa pa gabalu nes, ka maz neliekas.

Ja iekārta ir kārtībā, tur nekur nekam nav jāsmird, ne salonā, ne motortelpā, ne no izplūdes. Ja smird - tātad jāmeklē problēma
Offline
BROCKERIS
16. Jan 2011, 00:12 #948

Kopš: 17. Dec 2007

Ziņojumi: 163

Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu

Neesmu gāzes kantora darbinieks, bet man patīk, ka ir argumenti nevis tikai tas ir tā un tā un viss. Neesmu saistīts ar tehnisku arodu vispār.
Man vienkārši žēl, ka cilvēki pārsēžas uz kaut kādām mazlitrāžas mugursomām, kaut gan varētu braukt ar ierasto komfortu/drošību par to pašu naudu.
4.paaudzei gļuki nav, ja viss ir pareizi uzstādīts. 3. paaudze nepiedod mazākās aizdedzes sistēmas problēmas un seku (sprādziena) izmaksas ir dārgākas kā cenu starpība starp šo paaudžu iekārtām noteikti.
Jā ir mīnuss 4.paudzei salīdzinot ar vecajām, ar sūdīgu gāzi var aizaugt sprauslas, taču reizi 20 000 nav grūti mainot filtrus arī izskalot tās.
Offline
Driver
16. Jan 2011, 00:13 #949

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 Jan 2011, 00:06:18 Archy96 rakstīja:

15 Jan 2011, 23:54:48 Driver rakstīja:
man vajag lai auto iet normali un ar mazakiem gljukiem.
un ja ar KAT viss kartiba, tad ar 3 bus tadas pashas izpludes gazes kaa ar 4.

laikam bojaju tev biznesu, bet man po.

un visi gazes auto smird no izpludes, nevis kur citur, ja smird citur, tad tas ir nopistenis.
ari gazes tvaiku sprices citas taa pa gabalu nes, ka maz neliekas.

Ja iekārta ir kārtībā, tur nekur nekam nav jāsmird, ne salonā, ne motortelpā, ne no izplūdes. Ja smird - tātad jāmeklē problēma

automasinam ar jebkuru gazes iekartu un bez KAT nak ara specifiska smaka un tas nav apstridams fakts. vinja oz savadak ka nedegusi gazes no "cauras iepludes" bet smarza ir!
kursh to noliegs?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Archy96
16. Jan 2011, 00:19 #950

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


16 Jan 2011, 00:13:07 Driver rakstīja:

16 Jan 2011, 00:06:18 Archy96 rakstīja:

15 Jan 2011, 23:54:48 Driver rakstīja:
man vajag lai auto iet normali un ar mazakiem gljukiem.
un ja ar KAT viss kartiba, tad ar 3 bus tadas pashas izpludes gazes kaa ar 4.

laikam bojaju tev biznesu, bet man po.

un visi gazes auto smird no izpludes, nevis kur citur, ja smird citur, tad tas ir nopistenis.
ari gazes tvaiku sprices citas taa pa gabalu nes, ka maz neliekas.

Ja iekārta ir kārtībā, tur nekur nekam nav jāsmird, ne salonā, ne motortelpā, ne no izplūdes. Ja smird - tātad jāmeklē problēma

automasinam ar jebkuru gazes iekartu un bez KAT nak ara specifiska smaka un tas nav apstridams fakts. vinja oz savadak ka nedegusi gazes no "cauras iepludes" bet smarza ir!
kursh to noliegs?

Nu vot aiziešu rīt intereses pēc paostīt, bet kā jau es teicu - ja ir izteikts gāzes smacenieks, tad visticamāk, ka ir kaut kur tehniska problēma, pareizi funkcionējošai iekārtai nav jāsmird, nu ja tu iebāžīsi degunu pa tiešo izpūtējā gāzes auto, pēc tam benzīnniekam, un dīzelim, tad visticamāk super uztrennētais deguns sajutīs atšķirību, bet par smirdēšanu to es nenosauktu.
Offline
onkul5
16. Jan 2011, 00:25 #951

Kopš: 08. Sep 2006

Ziņojumi: 686

Braucu ar: e70 4.8, e53 4.6is

pa teemu vai nee, bet man ir jautaajums : kaapeec autorazhotaaji izveelas diizeli kaa kapeikpishanas opciju, nevis gaazi, kas man liekas, ir veel lielaaka kapeikpishana. pirceejs tachu tikai ieguust, ne taa ? es konceptuaali domaaju.
Offline
Archy96
16. Jan 2011, 00:28 #952

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


16 Jan 2011, 00:25:38 onkul5 rakstīja:
pa teemu vai nee, bet man ir jautaajums : kaapeec autorazhotaaji izveelas diizeli kaa kapeikpishanas opciju, nevis gaazi, kas man liekas, ir veel lielaaka kapeikpishana. pirceejs tachu tikai ieguust, ne taa ? es konceptuaali domaaju.

Ir ir auto, kuri jau sērijveidā no rūpnīcas nāk ar gāzi. Piemēram volvo šādi ir redzēti.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 16 Jan 2011, 00:28:49 ]

Offline
LA
16. Jan 2011, 00:29 #953

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


16 Jan 2011, 00:25:38 onkul5 rakstīja:
pa teemu vai nee, bet man ir jautaajums : kaapeec autorazhotaaji izveelas diizeli kaa kapeikpishanas opciju, nevis gaazi, kas man liekas, ir veel lielaaka kapeikpishana. pirceejs tachu tikai ieguust, ne taa ? es konceptuaali domaaju.


Paplašini savu redzes loku un nebūs stūlbi jautājumi ...
Offline
Driver
16. Jan 2011, 00:33 #954

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 Jan 2011, 00:12:11 BROCKERIS rakstīja:
Neesmu gāzes kantora darbinieks, bet man patīk, ka ir argumenti nevis tikai tas ir tā un tā un viss. Neesmu saistīts ar tehnisku arodu vispār.
Man vienkārši žēl, ka cilvēki pārsēžas uz kaut kādām mazlitrāžas mugursomām, kaut gan varētu braukt ar ierasto komfortu/drošību par to pašu naudu.
4.paaudzei gļuki nav, ja viss ir pareizi uzstādīts. 3. paaudze nepiedod mazākās aizdedzes sistēmas problēmas un seku (sprādziena) izmaksas ir dārgākas kā cenu starpība starp šo paaudžu iekārtām noteikti.
Jā ir mīnuss 4.paudzei salīdzinot ar vecajām, ar sūdīgu gāzi var aizaugt sprauslas, taču reizi 20 000 nav grūti mainot filtrus arī izskalot tās.

argumenti nav un nebus, jo tadam ka tev netehniskam cilvekam nav jegas tos stastit.
labak palajujies tam ko saku, ja tici man, ja neici, tad neko. ir dazi kas pie manis regulari piebrauka un sakara ar remontiem vairs nediskute kaa labak un kaa darit, laigan agark diskuteja, vajagdzeja argumentus un tapat meginaja savadak (parasti letak).
tas nikjis tika izarstets un tagad par argumentus nevajag.

tas publiski ir agark meginats, bet beidzas ar to, ka pilnigakiem dunduki, kas itka kautko sajedz sak apstridet gan argumentus, gan realus faktus.

ja es visiem stastishu pilnigi visu ko zinu - visus faktus un visus argumentus un dalishos ar pilnigi visu, ko zinu, tad gan dalju vertigas informacijas "nospers" citi, gan daudzi skopakie gudrinieki saks (gan veiksmigi, gan neveiksmigi) auto remontet pashi. ja ir pietiekma zinashanu baze, tad var ari iztikt bez daudziem specinstrumentiem vai tos izgatavot pats.

ja kadam nepatik tas, ko un kaa es saku (vai nepaskaku lidz galam), tad tas ir vinja problemas.

un ari braucot uz gazes man svarigi ir max perfomance dzinejam + visaa apgriezienu diapazona, nemaz nerunjaot par citam niansem. tapec man personigi gazes tvaiku sprice neder un uzskatu to par bezjedzigi izmestu naudu, lai varetu papontot.

un gazei ir svarigas ari ekspluatacijas un iespejamo remontu izmaksas, plus busim reali, ka kapeikpisejiem svarigi ir lai max dauz var izdarit pats (atkal klokjis gazes spricem no 3paaudzes iekartam)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
onkul5
16. Jan 2011, 00:37 #955

Kopš: 08. Sep 2006

Ziņojumi: 686

Braucu ar: e70 4.8, e53 4.6is

paplashinot redzesloku, to pashu jautaajumu attiecinu arii uz visu to zaljo hernju ar akumulatoriem.
Offline
mcelroy
16. Jan 2011, 00:39 #956

Kopš: 08. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4478

Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu

Lauri
Offline
BROCKERIS
16. Jan 2011, 00:42 #957

Kopš: 17. Dec 2007

Ziņojumi: 163

Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu

Driver, izskatās, ka esi auna zvaigznājā. Lai veicas ar šķidro kurināmo, tas jau arī kādam jānokurina!
Offline
Driver
16. Jan 2011, 01:21 #958

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 Jan 2011, 00:42:39 BROCKERIS rakstīja:
Driver, izskatās, ka esi auna zvaigznājā. Lai veicas ar šķidro kurināmo, tas jau arī kādam jānokurina!

es necieshu neprecizitates! Un ja auto ar gazi strada neprecizak, tad tas ir stulbi.

Ko man ar tevi vajag diskutet kaa darbojas motronic 3.1, 3.3.1, 3.3 vai 5.21 versijas ar ko vinjas savadakas no siemens MS 40.0, 41.0, 42.0. Kaa darbojas adaptivie vadibas bloki, kas notiek ar aizdedzem, kas izmainas noteiktu defektu gadijuma, ko dara 4paaudzes gazes smadzenes un kas notiek ar benzina domashanu kad ieplude ieplust gaze un kaa divi adaptivie kompji cinas savaa starpaa?
Kapec gazes sprice ir suuds un kapec vinja nespej progreset vel biki talak vai kapec ir jaizmanto citi piegajieni un risinajumi un kadas tam ir sekas un ieguvumi?

Nebus tadas diskusijas ar tehniski neiglitotiem cilvekiem + publiski. Mans aicinajums nav skolotajs, bet TA inspektors vai kautkadu normativu vai standartu izstradatajs/kontroletajs sanaktu gan

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kircha
17. Jan 2011, 19:36 #959

Kopš: 31. Oct 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 97

Braucu ar: E53 3.0d

Sveiki. Vēlos uzzināt vai kādam šajā forumā ir E39 ar M52 motoru ar gāzes iekārtu? Man tāda problēma ielika gāzes iekārtu un tagad mašīnai nesilda pečka. Pārbaudīts ūdens sūknis, pečkas vārsti. Kur vēl skatīties? Gribētu arī uzzināt kā citiem ir pievienota pie dzesēšanas sistēmas gāzes reduktora apsilde?
Offline
VMR
17. Jan 2011, 19:40 #960

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Arī ilgāk pabraucot nesilda? Un tikko likta gāze?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo