Online
Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 M3
Autors | Ziņojums |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| edzul - klausi spokam un JZ, sataisi normālu S14B23 + motecu + pareizu reduktoru un ja vēlies arī kārbu.
Uz to mazo virbūvi ar visiem 240hp pietiks, galvenais lai jamie ir uzticami un ilgmūžīgi.
Ar šitiem USA dzimušajiem tjūna kitiem ar var neaizrauties, zinot usa patērētāju tirgus īpatnības...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Ir tikai viens iemesls kādēļ nevarētu borēt uz 95mm un tas ir bloka īpatnības. iekš e30m3performance par to ir sīki un smalki aprakstsīts.
A motors tomēr nav for sale. It kā atradu sport evo motoru, bet loģiski, ka jau pārdots... | Offline | | |
BigArchi | | Kopš: 17. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4169
Braucu ar: dA Power
|
2007-01-29 09:21, edzulis rakstīja:
Ir tikai viens iemesls kādēļ nevarētu borēt uz 95mm un tas ir bloka īpatnības. iekš e30m3performance par to ir sīki un smalki aprakstsīts.
A motors tomēr nav for sale. It kā atradu sport evo motoru, bet loģiski, ka jau pārdots...
Cik noprotu Sport EVO ir par ~40 zirgiem vairāk? Kā ar griezi ? Kā tas ir panākts, pārveidota ieplūde/izplūde?
----------------- Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē! | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| sport evo ir motors izurbts uz 2.5 tur arī grieze paslēpusies.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-29 09:31, GirtzB rakstīja:
sport evo ir motors izurbts uz 2.5 tur arī grieze paslēpusies.
Uj, nē, ne tikai tas. tur ir dafiga kas savādāks bez 2.5. | Offline | | |
THEBEST | | Kopš: 14. Jun 2006
Ziņojumi: 579
Braucu ar:
| Rekur jums sport Evo ar 2,5
M3
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| reko tas kex tur e30m3performance raksta - Ultimately when deciding how big to go with an over-bore; "You pay your money and you take your chances".
tas ir risks, cilindra siena tur paliks tikai 4-5mm bieza, un risks izpuust galvas bliivi starp cilindriem palielinaas, jo taa vieta sliktaak dzeseesies, jo vienkaarshi nepietiek miesas metaalam lai aizvadiitu siltumu prom
un es pat iisti nezinu kam te vareetu uzticeet taadu motoru izboreet un likt kopaa peec tam jo ja kaut kas aizies greizi - ar kaadiem 1500-2000$ detaljaas peec tam jaareekjinaas, s14 bloki ar diezvai taa meetaasies apkaart un diez vai ar naakamo bloku meegjinaasi experimenteet veelreiz...
pienjemams variants veel buutu atstaat to pashu 93,4mm bore un izmantot tikai garo klokjeni, tur arii buus neslikts Nm pieaugums... | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| viens nedaudz dārgāks kits piedāvā kaut kādu speciālo metāla blīvi komplektā | Offline | | |
|
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| Tev kaads ir teicis ka esi stuurgalviigs? | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
2007-01-29 10:29, JZ rakstīja:
Tev kaads ir teicis ka esi stuurgalviigs?
Vaards vietaa
Turklaat nafig varot STOCK agregaatu
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12928
Braucu ar: eFku
|
2007-01-29 10:25, JZ rakstīja:
un es pat iisti nezinu kam te vareetu uzticeet taadu motoru izboreet un likt kopaa peec tam ...
nu kam citam ja ne Atamanam. tikai jaapieskata lai pa kluso kaadu turbiinu nepieskruuvee. | Offline | | |
Bosnija | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13585
Braucu ar:
| Bauskas Aivars arī nopirka, nu uztaisīja monstru, nu visi pasiekalojas un aizmirsa ja atļauj $$ sataisi visu tip-top un būs viens smuks original car | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13419
Braucu ar: BMW
| es ari esmu tikai par original | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| kā jau te tiek minēts, tad vispirms ir jāuztaisa pilnais kapitālais remonts tam motoram un tad var pamainīt sadaleni un oriģinālo ECU nomainīt pret kaut kādu aftermarketu. Kaut vai to pašu MS.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-29 11:10, Puce rakstīja:
kā jau te tiek minēts, tad vispirms ir jāuztaisa pilnais kapitālais remonts tam motoram un tad var pamainīt sadaleni un oriģinālo ECU nomainīt pret kaut kādu aftermarketu. Kaut vai to pašu MS.
vai tad kloķene, sadalenes, vārsti, virzuļi, klaņi nav kapitālais? | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| nu es zem kapitālā domāju vēl - lai visu tur nohonē samēra, izpulē utt.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
|
Marchello | | Kopš: 14. May 2002
No: Liepāja
Ziņojumi: 1617
Braucu ar: BMW
| [ This message was edited by: Marchello on 2007-02-05 13:11 ] | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| honēšana un daudz citu lietu var iekš Gaujas 9. bet nu tur viss jāved jau izjaukts.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Dambergs | | Kopš: 15. May 2002
Ziņojumi: 803
Braucu ar: M3 CSL; Macan, dažādi Nissan, Hyundai, Skoda, Bentley, McLaren, Aston Martin un Lamborghini
| Iesaku visiem interesentiem nopirkt "CAR" jauno nr. (to, kas anglju val.) - tur ir diezgan daudz par E30 M3 visaam versijaam, E36 un E46 M3 versijaam, saliidzinoshais raksts starp E30 M3 Sport Evo, E36 M3 un E46 M3 CSL. Kaa arii par jauno M3 ar bildeem | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| cik kapitaals remonts - atkariigs no taa, cik liels nodilums detaljaam
var gadiities ka pietiek ar cilindru virsmas "sashviikaashanu" (aizmirsu to gudro vaardu tam pasaakumam), shaalju nomainju, gredzenu nomainju un vaarstu piesliipeeshanu (vaarstu gumijas - logjiski), var gadiities ka nodilums ir tik kriminaals, ka jaasliipee klokjvaarpsta uz remontizmeeru + shaales, cilindri uz remontizmeeru + virzulji + gredzeni, sadales vaarpstas jaamaina + nodilushie vaarsti + vaarstu vadiiklu un seezhu mainja... pirmajaa gadiijumaa, piemeeram, m20 motoram var iekljauties nepilnos 100ls, otrajaa bez 500++ neiztikt (s14 gan jau ka *5 vismaz)
un tas ja neskaita tekoshas sprauslas, izdilushus sadaliitaajus, vecus svechvadus, izdegushus izpuuteejus...
aa, veel viens pluss motec - var uzlikt individuaalaas aizdedzes spoles katram cilindram!
2007-01-29 11:57, edzulis rakstīja:
2007-01-29 11:10, Puce rakstīja:
kā jau te tiek minēts, tad vispirms ir jāuztaisa pilnais kapitālais remonts tam motoram un tad var pamainīt sadaleni un oriģinālo ECU nomainīt pret kaut kādu aftermarketu. Kaut vai to pašu MS.
vai tad kloķene, sadalenes, vārsti, virzuļi, klaņi nav kapitālais?
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|