Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: E30 M3

AutorsZiņojums
GirtzB
29. Jan 2007, 09:13 #941

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

edzul - klausi spokam un JZ, sataisi normālu S14B23 + motecu + pareizu reduktoru un ja vēlies arī kārbu.
Uz to mazo virbūvi ar visiem 240hp pietiks, galvenais lai jamie ir uzticami un ilgmūžīgi.
Ar šitiem USA dzimušajiem tjūna kitiem ar var neaizrauties, zinot usa patērētāju tirgus īpatnības...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
edzulis
29. Jan 2007, 09:21 #942

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Ir tikai viens iemesls kādēļ nevarētu borēt uz 95mm un tas ir bloka īpatnības. iekš e30m3performance par to ir sīki un smalki aprakstsīts.

A motors tomēr nav for sale. It kā atradu sport evo motoru, bet loģiski, ka jau pārdots...
Offline
BigArchi
29. Jan 2007, 09:25 #943

Kopš: 17. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4169

Braucu ar: dA Power


2007-01-29 09:21, edzulis rakstīja:
Ir tikai viens iemesls kādēļ nevarētu borēt uz 95mm un tas ir bloka īpatnības. iekš e30m3performance par to ir sīki un smalki aprakstsīts.

A motors tomēr nav for sale. It kā atradu sport evo motoru, bet loģiski, ka jau pārdots...


Cik noprotu Sport EVO ir par ~40 zirgiem vairāk? Kā ar griezi ? Kā tas ir panākts, pārveidota ieplūde/izplūde?

-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!
Offline
GirtzB
29. Jan 2007, 09:31 #944

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

sport evo ir motors izurbts uz 2.5 tur arī grieze paslēpusies.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
edzulis
29. Jan 2007, 10:01 #945

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-29 09:31, GirtzB rakstīja:
sport evo ir motors izurbts uz 2.5 tur arī grieze paslēpusies.


Uj, nē, ne tikai tas. tur ir dafiga kas savādāks bez 2.5.
Offline
THEBEST
29. Jan 2007, 10:22 #946

Kopš: 14. Jun 2006

Ziņojumi: 579

Braucu ar:

Rekur jums sport Evo ar 2,5
M3
Offline
JZ
29. Jan 2007, 10:25 #947

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

reko tas kex tur e30m3performance raksta - Ultimately when deciding how big to go with an over-bore; "You pay your money and you take your chances".

tas ir risks, cilindra siena tur paliks tikai 4-5mm bieza, un risks izpuust galvas bliivi starp cilindriem palielinaas, jo taa vieta sliktaak dzeseesies, jo vienkaarshi nepietiek miesas metaalam lai aizvadiitu siltumu prom

un es pat iisti nezinu kam te vareetu uzticeet taadu motoru izboreet un likt kopaa peec tam jo ja kaut kas aizies greizi - ar kaadiem 1500-2000$ detaljaas peec tam jaareekjinaas, s14 bloki ar diezvai taa meetaasies apkaart un diez vai ar naakamo bloku meegjinaasi experimenteet veelreiz...

pienjemams variants veel buutu atstaat to pashu 93,4mm bore un izmantot tikai garo klokjeni, tur arii buus neslikts Nm pieaugums...
Offline
edzulis
29. Jan 2007, 10:27 #948

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

viens nedaudz dārgāks kits piedāvā kaut kādu speciālo metāla blīvi komplektā
Offline
JZ
29. Jan 2007, 10:29 #949

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Tev kaads ir teicis ka esi stuurgalviigs?
Offline
Tune-L
29. Jan 2007, 10:41 #950

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


2007-01-29 10:29, JZ rakstīja:
Tev kaads ir teicis ka esi stuurgalviigs?


Vaards vietaa

Turklaat nafig varot STOCK agregaatu

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
markelis
29. Jan 2007, 10:45 #951

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12928

Braucu ar: eFku


2007-01-29 10:25, JZ rakstīja:

un es pat iisti nezinu kam te vareetu uzticeet taadu motoru izboreet un likt kopaa peec tam ...


nu kam citam ja ne Atamanam. tikai jaapieskata lai pa kluso kaadu turbiinu nepieskruuvee.
Offline
Bosnija
29. Jan 2007, 10:54 #952

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13585

Braucu ar:

Bauskas Aivars arī nopirka, nu uztaisīja monstru, nu visi pasiekalojas un aizmirsa ja atļauj $$ sataisi visu tip-top un būs viens smuks original car
Offline
Artis_D
29. Jan 2007, 11:02 #953

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

es ari esmu tikai par original
Offline
Puce
29. Jan 2007, 11:10 #954

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

kā jau te tiek minēts, tad vispirms ir jāuztaisa pilnais kapitālais remonts tam motoram un tad var pamainīt sadaleni un oriģinālo ECU nomainīt pret kaut kādu aftermarketu. Kaut vai to pašu MS.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
edzulis
29. Jan 2007, 11:57 #955

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-29 11:10, Puce rakstīja:
kā jau te tiek minēts, tad vispirms ir jāuztaisa pilnais kapitālais remonts tam motoram un tad var pamainīt sadaleni un oriģinālo ECU nomainīt pret kaut kādu aftermarketu. Kaut vai to pašu MS.


vai tad kloķene, sadalenes, vārsti, virzuļi, klaņi nav kapitālais?
Offline
Puce
29. Jan 2007, 12:02 #956

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

nu es zem kapitālā domāju vēl - lai visu tur nohonē samēra, izpulē utt.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Marchello
29. Jan 2007, 12:10 #957

Kopš: 14. May 2002

No: Liepāja

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: BMW

[ This message was edited by: Marchello on 2007-02-05 13:11 ]
Offline
Puce
29. Jan 2007, 12:12 #958

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

honēšana un daudz citu lietu var iekš Gaujas 9. bet nu tur viss jāved jau izjaukts.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Dambergs
29. Jan 2007, 12:46 #959

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 803

Braucu ar: M3 CSL; Macan, dažādi Nissan, Hyundai, Skoda, Bentley, McLaren, Aston Martin un Lamborghini

Iesaku visiem interesentiem nopirkt "CAR" jauno nr. (to, kas anglju val.) - tur ir diezgan daudz par E30 M3 visaam versijaam, E36 un E46 M3 versijaam, saliidzinoshais raksts starp E30 M3 Sport Evo, E36 M3 un E46 M3 CSL. Kaa arii par jauno M3 ar bildeem
Offline
JZ
29. Jan 2007, 13:46 #960

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

cik kapitaals remonts - atkariigs no taa, cik liels nodilums detaljaam

var gadiities ka pietiek ar cilindru virsmas "sashviikaashanu" (aizmirsu to gudro vaardu tam pasaakumam), shaalju nomainju, gredzenu nomainju un vaarstu piesliipeeshanu (vaarstu gumijas - logjiski), var gadiities ka nodilums ir tik kriminaals, ka jaasliipee klokjvaarpsta uz remontizmeeru + shaales, cilindri uz remontizmeeru + virzulji + gredzeni, sadales vaarpstas jaamaina + nodilushie vaarsti + vaarstu vadiiklu un seezhu mainja... pirmajaa gadiijumaa, piemeeram, m20 motoram var iekljauties nepilnos 100ls, otrajaa bez 500++ neiztikt (s14 gan jau ka *5 vismaz)

un tas ja neskaita tekoshas sprauslas, izdilushus sadaliitaajus, vecus svechvadus, izdegushus izpuuteejus...

aa, veel viens pluss motec - var uzlikt individuaalaas aizdedzes spoles katram cilindram!



2007-01-29 11:57, edzulis rakstīja:

2007-01-29 11:10, Puce rakstīja:
kā jau te tiek minēts, tad vispirms ir jāuztaisa pilnais kapitālais remonts tam motoram un tad var pamainīt sadaleni un oriģinālo ECU nomainīt pret kaut kādu aftermarketu. Kaut vai to pašu MS.


vai tad kloķene, sadalenes, vārsti, virzuļi, klaņi nav kapitālais?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo