Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
abyss
31. Jan 2025, 12:53 #941

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8423

Braucu ar: e39 523


31 Jan 2025, 10:25:35 @Zeip rakstīja:

31 Jan 2025, 10:05:19 @abyss rakstīja:

31 Jan 2025, 10:02:35 @karro rakstīja:

30 Jan 2025, 18:36:19 @abyss rakstīja:

30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?


Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu


Op.līzings ir ilgtermiņa noma, kuras beigās vienīgais, ko nomātājam ir jāizdara, ir jāatdod tas auto iznomātājam tādā stāvoklī, lai iznomātājs nepiesietos. Kāda jēga man kā nomātājam ir dzīt to auto 3x biežāk par noteikto pie dīlera, lai mainītu eļļu un "taisītu apkopes", ja pēc 5 gadiem es nolikšu atslēgas uz galda un aiziešu? Kaut kāda cilvēkmīlestība pret nākamo veiksminieku?

OK, ja tas ir auto, kas ir interesants, un ko es domāju varbūt paturēt sev pēc oplīzes beigām, tad jā, tad ir vērts paņemties, bet plēst tirzu dēļ kaut kādiem bezpersoniskiem pieciem metriem mašīnas? Nē, nu, katram savs.


Operatīvais līzings jau saknē ir finansiāls appisiens. Biju domājis, ka nopērc auto naļikā vai normālā līzingā un pēc 5 gadiem mēģini tikt vaļā.

OP līzē Tu tāpat samaksā par to, ka to auto nopis. Pārdevējs vienkārši to jau ir ierēķinājis op līzinga mēneša maksājumā.


Vai tad jaunās automašīnas tik sliktas, ka pēc 5 gadiem jau ir nopistas? Nu labi, ja Tev tur visas malas noskrāpētas, salons 5 gadus nav tīrīts, diski saskrāpēti u.c. vizuālas lietas, tas, jā, bet citādāk? Pa 5 gadiem jau auto tā nenojājas, lai pēc tam nākamais pircējs pirktu par samazinātu cenu.


Tieši tādas pašas kā vienmēr bijušas. Mans arguments bija, ka var nopist pa 50k, kamēr citam kalpos 500k.
Offline
alnisg
31. Jan 2025, 13:08 #942

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1946

Braucu ar:


31 Jan 2025, 12:53:58 @abyss rakstīja:

31 Jan 2025, 10:25:35 @Zeip rakstīja:

31 Jan 2025, 10:05:19 @abyss rakstīja:

31 Jan 2025, 10:02:35 @karro rakstīja:

30 Jan 2025, 18:36:19 @abyss rakstīja:

30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?


Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu


Op.līzings ir ilgtermiņa noma, kuras beigās vienīgais, ko nomātājam ir jāizdara, ir jāatdod tas auto iznomātājam tādā stāvoklī, lai iznomātājs nepiesietos. Kāda jēga man kā nomātājam ir dzīt to auto 3x biežāk par noteikto pie dīlera, lai mainītu eļļu un "taisītu apkopes", ja pēc 5 gadiem es nolikšu atslēgas uz galda un aiziešu? Kaut kāda cilvēkmīlestība pret nākamo veiksminieku?

OK, ja tas ir auto, kas ir interesants, un ko es domāju varbūt paturēt sev pēc oplīzes beigām, tad jā, tad ir vērts paņemties, bet plēst tirzu dēļ kaut kādiem bezpersoniskiem pieciem metriem mašīnas? Nē, nu, katram savs.


Operatīvais līzings jau saknē ir finansiāls appisiens. Biju domājis, ka nopērc auto naļikā vai normālā līzingā un pēc 5 gadiem mēģini tikt vaļā.

OP līzē Tu tāpat samaksā par to, ka to auto nopis. Pārdevējs vienkārši to jau ir ierēķinājis op līzinga mēneša maksājumā.


Vai tad jaunās automašīnas tik sliktas, ka pēc 5 gadiem jau ir nopistas? Nu labi, ja Tev tur visas malas noskrāpētas, salons 5 gadus nav tīrīts, diski saskrāpēti u.c. vizuālas lietas, tas, jā, bet citādāk? Pa 5 gadiem jau auto tā nenojājas, lai pēc tam nākamais pircējs pirktu par samazinātu cenu.


Tieši tādas pašas kā vienmēr bijušas. Mans arguments bija, ka var nopist pa 50k, kamēr citam kalpos 500k.

https://www.tvnet.lv/8182497/vai-miljonari-perk...ota-auto-iegadei
Offline
HiJaCKeR
07. Feb 2025, 17:42 #943

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4718

Braucu ar: BMW E90 330i

vēl nevar nomierināties

https://www.youtube.com/watch?v=tsw4lV2Mj-c

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 07 Feb 2025, 17:42:15 ]

Online
uldens1
07. Feb 2025, 18:04 #944

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16475

Braucu ar:


07 Feb 2025, 17:42:01 @HiJaCKeR rakstīja:
vēl nevar nomierināties

https://www.youtube.com/watch?v=tsw4lV2Mj-c
Resno brauks klapēt visi tie kurus appisa ka var bez filtra TA iziet
Offline
smudo
07. Feb 2025, 20:25 #945

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3782

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Pie tā video komentāros 99% sajusmā par veiktojiem eksperimentien un cer, ka tūlīt atcels vispār testus. Jo mērķis ir iznīdēt dīzeļus, kuriem izgriezta ekoloģija!!!111 #atlajstsajmu
Online
kkas
07. Feb 2025, 20:28 #946

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9539

Braucu ar: Alfu


07 Feb 2025, 17:42:01 @HiJaCKeR rakstīja:
vēl nevar nomierināties

https://www.youtube.com/watch?v=tsw4lV2Mj-c


Beidzot sakarīgs video. Čaļa Capilec aparāti (arī jauns) rāda pa 1.5-3 miljoniem mazāk kā CSDD Mahle un vēl kkāds cits aparāts. Mahle un tas otrs rāda -+ līdzīgi, bet tāpat katrs mērījums ir par miljonu un vairāk atšķirīgs katrā mērijumā, katram aparātam.
Pieņemu tapēc arī eiropā praktiski nekur nemēra uz TA. Nez kāda metodika or Nīderlandē.
Izskatās ka tie aparāti vnk var noteikt vai dpf strādā vai nē. Ko līdz dakuja daļiņas, tā aparāta softs vnk nemāk saskaitīt.
Offline
HiJaCKeR
07. Feb 2025, 21:30 #947

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4718

Braucu ar: BMW E90 330i


07 Feb 2025, 20:28:30 @kkas rakstīja:

07 Feb 2025, 17:42:01 @HiJaCKeR rakstīja:
vēl nevar nomierināties

https://www.youtube.com/watch?v=tsw4lV2Mj-c


Beidzot sakarīgs video. Čaļa Capilec aparāti (arī jauns) rāda pa 1.5-3 miljoniem mazāk kā CSDD Mahle un vēl kkāds cits aparāts. Mahle un tas otrs rāda -+ līdzīgi, bet tāpat katrs mērījums ir par miljonu un vairāk atšķirīgs katrā mērijumā, katram aparātam.
Pieņemu tapēc arī eiropā praktiski nekur nemēra uz TA. Nez kāda metodika or Nīderlandē.
Izskatās ka tie aparāti vnk var noteikt vai dpf strādā vai nē. Ko līdz dakuja daļiņas, tā aparāta softs vnk nemāk saskaitīt.



tā varētu būt
Online
RaL
07. Feb 2025, 21:48 #948

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: kruīzu

Ar to jau it kā vajadzētu būt pietiekami
Kāda starpība vai rāda 3 vai 5 miljonus? Tiem visiem aparātiem gan laikam 5 miljoni bija max.

Un paskatoties tos video, izskatās, ka bez filtra būs vismaz 2 miljoni.
Uz 1 miljona robežas tad liekas, ka varētu būt tikai ar pussprāgušu dpf, kas vēlakais pēc gada jau tāpat būs beigts
Offline
kexxx
07. Feb 2025, 21:49 #949

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12663

Braucu ar:

vētrainu aktivitāšu rezultātā mods noskaidroja, ka auto ar DPF iekļaujas normās, bet auto ar izgrieztu- neiekļaujas čaļiem aplauziens, ka arī ar viņu superslepeno maģisko degvielu, ar ko šie solīja glābt pašu sasiptās klientu miskastes no kaulainās csdd ar izkapti, vienalga rādījumi ir miljonos

interesanti, cik vēl viģikus viņiem jāuzfilmē, lai beidzot pielektu, ka viņu mēraparāts rāda auzas?
Offline
Ch
07. Feb 2025, 22:15 #950

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4350

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Nezinu kapec tereju savu laiku lai skatitos to cherni, bet vini tiem aparatiem lietosanas instrukciju izlasija? Tur viena testaa uz ekrana skaidri rakstits keep engine speed idle, nakamajaa testaa keep engine speed at 2k rpm a shis brinas huli merijumi atskiras
Offline
b1te
07. Feb 2025, 22:18 #951

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1923

Braucu ar: das auto

gan jau agri vai vēlu pie kaut kāda risinājuma viņi nonāks, kaut vai beigās liks tos pašus dpfus uz nomu

neredzu gan baigi iemeslus viņus heitot, ja tik ļoti nepatīk, var tak neskatīties nevienā brīdi nedzirdēju, lai viņš kādu aicinātu uz kādām procedūrām un kādam mēģinājis kaut ko iesmērēt.

bet pa lielam izskatās, ka liela daļa dīzeļu agri vai vēlu dosies uz citiem medību laukiem, Lietuvas, Ukrainas virzienā
Offline
hofmann
08. Feb 2025, 01:18 #952

Kopš: 07. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 72

Braucu ar: Saab

Apdirst jau nav māksla - aizbrauc un sejā pasak , ko domā! Tieši tā - nepatīk , neskaties, neklausies .
Atšķirībā no heiteriem, čaļi ko domā un kaut ko cenšas pierādīt. Pats fakts jau , ka uz dažādiem aparātiem , vienlaicīgi mērījumi atšķiras, tehniskajā starp boksiem ar 5 min intervālu arī atšķiras.
Tas liek šaubīties par mērījumu- aparātu precizitāti , nevis baidīties par dpf spēju strādāt vai vispār viņa neesamību!
Offline
ezis_
08. Feb 2025, 02:14 #953

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

Man skaidrs ir tikai viens, 26 gadā ejot skati gaidat brinumus daudzi kuri domā ka viniem ar ekoloģiju vis kārtibā....nedaudz apdirsisies
Offline
hofmann
08. Feb 2025, 07:55 #954

Kopš: 07. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 72

Braucu ar: Saab

Ja ar pirkstu iebraucot izpūtēja galā tas ir melns, tad 99% būs ziepes.
Offline
ezis_
08. Feb 2025, 10:57 #955

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


08 Feb 2025, 07:55:01 @hofmann rakstīja:
Ja ar pirkstu iebraucot izpūtēja galā tas ir melns, tad 99% būs ziepes.
Es par to ka ja tas csdd aparats peld merijumos 500K -ļimaks , turp atpakaļ tad tas pasakums met baigo šaubu ēnu
Offline
kexxx
08. Feb 2025, 11:03 #956

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12663

Braucu ar:

rejur mahle manuālis https://www.brainbee.mahle.com/brainbee/en/prod...mission/pmu-400/

izvilkums
Just to give a rough indication, a good particulate filter is reducing particles concentration in exhausts by a factor of 1000.
So, if particulate filter is working properly, the device will show a concentration between 0 #/ccm
and few thousand #/ccm, while in case of defective of tampered particulate filter, the measured
value will likely be in the range of millions #/ccm.
For this reason, at the moment of writing this manual, different international studies and test campaings, are indicating 250.000#/ccm as the limit value in order to define if DPF filter on Euro 6 diesel vehicles is defective. Please note that it’s mandatory to refer to your local legislation for more details and current limits.

ja filtrs strādā, jābūt zem 250k
csdd pielaide ir 1M un laikam vēl plus 25%
bet nē, te ies uz tiesu tiesāties vai tur ir 4M vai tomēr tikai 2M
Offline
ezis_
08. Feb 2025, 11:16 #957

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


08 Feb 2025, 11:03:34 @kexxx rakstīja:
rejur mahle manuālis https://www.brainbee.mahle.com/brainbee/en/prod...mission/pmu-400/

izvilkums
Just to give a rough indication, a good particulate filter is reducing particles concentration in exhausts by a factor of 1000.
So, if particulate filter is working properly, the device will show a concentration between 0 #/ccm
and few thousand #/ccm, while in case of defective of tampered particulate filter, the measured
value will likely be in the range of millions #/ccm.
For this reason, at the moment of writing this manual, different international studies and test campaings, are indicating 250.000#/ccm as the limit value in order to define if DPF filter on Euro 6 diesel vehicles is defective. Please note that it’s mandatory to refer to your local legislation for more details and current limits.

ja filtrs strādā, jābūt zem 250k
csdd pielaide ir 1M un laikam vēl plus 25%
bet nē, te ies uz tiesu tiesāties vai tur ir 4M vai tomēr tikai 2M
Lai tak iet Mēs visi kopā paskatisimies būs jautri Tie aparati man liekas nav domati kautko mērīt tukšiem izputejiem, taisnam trubām aparats pec viena tada auto, sajūk prātā, un rāda sviestu.
Offline
Mizx
08. Feb 2025, 11:19 #958

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6537

Braucu ar:

Par šo jau kaut kur bija infrmācija ari latviski — ir 2 mērīšanas metodes un iekārtu ražotāji izvēlas kuru lietot. Pie mums nolēma, ka viena ir precīzāka par otru un saprotu, ka CSDD iepirka aparātus, kas strādā tikai ar vienu no tām. Tātad pēc definīcijas tirgū ir aparāti, kas garantēti rādis kaut ko citu kā CSDD aparāti. Jo tas nav nekas absolūts, tā iekārta nenoķer visas daļiņas un nesaskaita, mājās ūdens patēriņa skaitītāji arī nav tā precīzākā mēriekārta.
Otrs — tiešām neviens neskalda matus par daļiņu skaitu, bet mērījuma jēga ir tikai noteikt vai DPF ir un vai strādā. Tātad, kā jau te raksta — solis varbūt pa pusmiljonam, kur bez / nestrādājošam nāk ārā gandrīz vai "cieta masa", tad ir pusmiruši, kad īpašniekam paliek iespēja vai nu kaut ko darīt, vai no auto atbrīvoties un tad ir strādājošie DPF. Matus tur neviens neskalda. Patiesībā tikpat aptuveni ir bremžu mērījumi, ja nekļūdos, tad 1 var ielikt par nobīdi 10% uz ass, bet, paskatoties protokolos, lielākai daļai nobīde pārsniedz šos 10% un cēlonis var būt kaut vai ne ideāli vienādi piepumpētas riepas. Neaizraujas CSDD likt tos 1 pat ja skaitās, ka būtu jādara, bet koncntrējas uz 2-niekiem un vairāk, kas jau ir būtiska atšķirība un bremzēšana var nesanākt kā gribētos. DPF gadījumā tas pats — izķert neeksistējošos / mirušos, nevis analizēt konkrētā auto salīdzinošo "tīrību".

[ Šo ziņu laboja Mizx, 08 Feb 2025, 11:22:09 ]

Offline
HiJaCKeR
08. Feb 2025, 11:32 #959

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4718

Braucu ar: BMW E90 330i

tur jau komentāros ieska, lai piezlēdz Bez Tabu lai atrisina šo bezpredelu. tādi lohi.
Online
DiksIrseejs
08. Feb 2025, 11:59 #960

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1239

Braucu ar: Hibrīdu

Dažiem tā ticība vecajam labajam dirselim ir trakāka kā narikiem atkarība no adatas. Realitātes noliegšana līdz pēdējam un tad nežēlīgas lomkas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo