Online
Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
Reinno | | Kopš: 04. Jan 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 892
Braucu ar: MB
|
04 Apr 2018, 09:32:45 @Mikus188 rakstīja:
Mētājās cilindru galva no m52b28tu ar izrautu vītni vienai svecei, galva metama vai ir kādi varianti , kā viņu reanimēt ?
Cik dzirdēts visas m52 galvas vienādas. Tad laikam diez vai ir vērts remontēt, ja pats nespēj iegriezt un ieskrūvēt jaunu remontvītni. | Offline | | |
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
|
04 Apr 2018, 13:59:17 @Reinno rakstīja:
04 Apr 2018, 09:32:45 @Mikus188 rakstīja:
Mētājās cilindru galva no m52b28tu ar izrautu vītni vienai svecei, galva metama vai ir kādi varianti , kā viņu reanimēt ?
Cik dzirdēts visas m52 galvas vienādas. Tad laikam diez vai ir vērts remontēt, ja pats nespēj iegriezt un ieskrūvēt jaunu remontvītni.
Nav nav vienādas. TU galvām atšķiras dzesēšanas kanāli un piem 2.0 galvai vārsti ir mazāki nekā 2.5 /2.8/3.0. | Offline | | |
by_magnus | | Kopš: 17. Aug 2008
Ziņojumi: 1878
Braucu ar: melno
|
03 Apr 2018, 14:13:10 @1076driver rakstīja:
03 Apr 2018, 14:08:28 @zhurka rakstīja:
03 Apr 2018, 13:35:06 @1076driver rakstīja:
Sveiki!
Nezinu vai pareizaja teema traapiju, bet varbuut kaads man vares palidzeet..
Varbuut kaads var ieteikt kadu veikalu vai kko taadu kur var iegadaties Filca ripas prieks metalu puleshanas? (Interese kuras var uzlikt uz fleksha) Latgaliite esmu jau bijis tur diemzel nekaa nav...
depo,senukai
Shitajos veikalos taadu filcu diemzel nav, jau esmu bijis un meklejis...
IR, gan vienā, gan otrā (depiņš un ksenukai)! Ir arī latgalītē, un VISOS tajos blakus veikalos! :esmupirciskaudzem: | Offline | | |
Devilangelo | | Kopš: 10. Oct 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 677
Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...
|
02 Apr 2018, 22:58:24 @bmwaddict rakstīja:
E46 325i 2002 gads vienkaarshi nomiris spidometrs. Nospraadzis braucot jo pat izsleegts raada nedaudz km/h un RPM un degvielas liimeni un normaalu darba temperatuuru. Vieniigais kas iedegaas ir ABS un airbag lampinja uz briidi kad iespeedz aizdedzi.
Taa vispaar notiek ar tiem spidometriem? Nekad neesmu redzeejis taadu probleemu ever. Droshinaataajus paarbaudiiju visus, spidometru iznjeemu no panelja ar domu ka varbuut kautkaads bezkontakts bet tur viss smuki..
Remonteejams?
Gadās, jēgas remontēt, nav..
| Offline | | |
Gintons | | Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
| Perkot e53 4.4 kam butu pie pirksanas briza japievers pastiprinata uzmaniba?
Paldies par ieteikumiem jau laicigi. | Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
| n42 un n46 dzinējiem ir izteiktas problemātiskas vietas vai ir gerai dzinēji?
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
05 Apr 2018, 23:30:53 @sergis15 rakstīja:
n42 un n46 dzinējiem ir izteiktas problemātiskas vietas vai ir gerai dzinēji?
reekjinies, ka katrs pirmais 'meistars' tev saaks betoneet, ka nevienmeeriigas darbiibas iemesls ir Valvetronic. tb., jo mazaak jeedz, kaa mezgls straadaa, jo aizdomiigaaka detalja.
VANOS shiem straadaa arii tuksgaitaa, attieciigi - tas gan var buut nevienmeeriigas tuksgaitas iemesls. labaa zinja - vaarstu PWM ir redzams, tb.: solenoidu probleemas var redzeet.
pie reaalaam probleemaam jaamin - abiem ir Bosch prastaas vadiibas.
rezultaataa - probleemas par cilindru darbiiibu praktiski netiek pash-diagnosticeetas.
pat pa OBD mode 6 dati netiek suutiiti [N46N to beidzot dara, bet, kaa nojaushu, ne taa gada auto skaties].
attieciigi - nevienmeeriigas darbiibas rezutaataa - mainam visas sveces + visas spoles, ibo: diagnostias iespeeju vnk nav.
peec mainjas - veicam specifiskas servisa proceduuras [ko ari 99% 'specu' nezin, attieciigi - remonta rezultaats izpaliek].
piedoshanu par citu kritizeeshanu. it iipashi - Bosch.
| Offline | | |
cookie_monster | | Kopš: 16. Jun 2010
Ziņojumi: 39
Braucu ar: S65
|
05 Apr 2018, 00:01:32 @Gintons rakstīja:
Perkot e53 4.4 kam butu pie pirksanas briza japievers pastiprinata uzmaniba?
Paldies par ieteikumiem jau laicigi.
Palasi šeit ko saka Quattordici:
No E53 sadaļas | Offline | | |
|
Keikey | | Kopš: 21. May 2014
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
| Sveiki.
Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?
Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97
Paldies | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
06 Apr 2018, 12:14:54 @Keikey rakstīja:
Sveiki.
Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?
Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97
Paldies
logjisks rezultaats pie taadas Lambda.
shaadi turpinot, nokausi CO katu[s] un visa gaazeetaaja ekonomija buus veejaa.
iemesli?
deelj gaazes iekaartas pilniigi aizbraukushas adaptaacijas, taas atrubiitas. dzinejs straadaa avaarijas rezhiimaa.
risinaajums?
paaradapteet dzineeju uz benziina, breukt pie Vecais uz Liepaaju reguleet gaazi.
un samierinaaties, ka CO kats taapat tiks nokauts.
normaals risinaajums?
pirkt auto, ko vari atljauties. | Offline | | |
kasio | | Kopš: 29. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1820
Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps
| kas par dzinēju? ja N serijas tad pie kaspicha jāgriežās! | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
06 Apr 2018, 12:23:21 @kasio rakstīja:
kas par dzinēju? ja N serijas tad pie kaspicha jāgriežās!
nu, es jau uzrakstiiju. diemzheel, BMW ir paaraak advanceeti dzineeji, N seerija ar gaazi sajuudzama nav [pat, ja banku adaptaacijas izdodaas savaakt].
arii M seerija 99% gadiijumu straadaa ne/normaalaa modee.
bet jaa, par atbilstoshu ciparu varu nolasiit lekciju klaatienee [nedomaaju, ka cipars buus celjams gaazes miileetaajiem] | Offline | | |
kasio | | Kopš: 29. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1820
Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps
|
06 Apr 2018, 12:22:37 @N53series rakstīja:
06 Apr 2018, 12:14:54 @Keikey rakstīja:
Sveiki.
Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?
Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97
Paldies
logjisks rezultaats pie taadas Lambda.
shaadi turpinot, nokausi CO katu[s] un visa gaazeetaaja ekonomija buus veejaa.
iemesli?
deelj gaazes iekaartas pilniigi aizbraukushas adaptaacijas, taas atrubiitas. dzinejs straadaa avaarijas rezhiimaa.
risinaajums?
paaradapteet dzineeju uz benziina, breukt pie Vecais uz Liepaaju reguleet gaazi.
un samierinaaties, ka CO kats taapat tiks nokauts.
normaals risinaajums?
pirkt auto, ko vari atljauties.
kapēc uzreiz gāzes iekārta vainīga? Tas dzinējs jau bez gāzes visiem nekorekti strādā, drīzāk vajag iemācīties viņu remontēt un par gāze iekārtu viņš ir atdevis naudu uzstādot, tātad arī remontam nauda būs. Muļķīgi braukt ikdienā pa 12 eur uz 100 km,ja to var darīt uz pusi lētāk, bet oligarhi jau naudu neskaita | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
06 Apr 2018, 12:30:29 @kasio rakstīja:
06 Apr 2018, 12:22:37 @N53series rakstīja:
06 Apr 2018, 12:14:54 @Keikey rakstīja:
Sveiki.
Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?
Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97
Paldies
logjisks rezultaats pie taadas Lambda.
shaadi turpinot, nokausi CO katu[s] un visa gaazeetaaja ekonomija buus veejaa.
iemesli?
deelj gaazes iekaartas pilniigi aizbraukushas adaptaacijas, taas atrubiitas. dzinejs straadaa avaarijas rezhiimaa.
risinaajums?
paaradapteet dzineeju uz benziina, breukt pie Vecais uz Liepaaju reguleet gaazi.
un samierinaaties, ka CO kats taapat tiks nokauts.
normaals risinaajums?
pirkt auto, ko vari atljauties.
kapēc uzreiz gāzes iekārta vainīga? Tas dzinējs jau bez gāzes visiem nekorekti strādā, drīzāk vajag iemācīties viņu remontēt un par gāze iekārtu viņš ir atdevis naudu uzstādot, tātad arī remontam nauda būs. Muļķīgi braukt ikdienā pa 12 eur uz 100 km,ja to var darīt uz pusi lētāk, bet oligarhi jau naudu neskaita
redzi, ja rubii fisku, varu paskaidrot: gaazes iekaartai vs benziins atskjiraas:
offsets
multiplikatiivaas
ciindru mehaaniskaas
cilindru kjiimiskaas aktivitaates
energjeetiskais modelis
knock dati
paarsleedzoties lielaakaa dalja iziet aarpus atljautajiem koridoriem - tiek atrubiitas.
rezultaataa - atrubiitas zondes, cilindru izliidzinaashana, utt.
un tad jau - postaa redzamaa probleema.
sho saprati? tad nedomaaju, ka buutu oponeeshana par gaazes iekaartu.
nesaprati? nu, a ko man dariit.. | Offline | | |
Marrakesh | | Kopš: 26. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1408
Braucu ar: E70 & E60 ///M
| Problēma jau vairs nav tajā, ka kādam nebūtu €, lai veiktu remontu. Problēma ir tur, ka nav , kur remontēt. Neviens neko daudz nesaprot. Tādi dīvāna/interneta džedaji mums ir daudz, bet kad paprasi vai var sataisīt slēdz atpakaļgaitu [ Šo ziņu laboja Marrakesh, 06 Apr 2018, 12:43:04 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
06 Apr 2018, 12:42:35 @Marrakesh rakstīja:
Problēma jau vairs nav tajā, ka kādam nebūtu €, lai veiktu remontu. Problēma ir tur, ka nav , kur remontēt. Neviens neko daudz nesaprot. Tādi dīvāna/interneta džedaji mums ir daudz, bet kad paprasi vai var sataisīt slēdz atpakaļgaitu
nav probleemu. sataisiit var.
par noreekjinaashanos - peec sekmiigi atrastaam probleemaam ar mani nav noreekjinaajushies [summas - paardemit EUR un bisku uz augshu] peedeejie 5 gab. F seerijas iipasnieku [peedeejais - procesaa, lai buutu korekti].
| Offline | | |
|
kasio | | Kopš: 29. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1820
Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps
|
06 Apr 2018, 12:36:43 @N53series rakstīja:
06 Apr 2018, 12:30:29 @kasio rakstīja:
06 Apr 2018, 12:22:37 @N53series rakstīja:
06 Apr 2018, 12:14:54 @Keikey rakstīja:
Sveiki.
Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?
Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97
Paldies
logjisks rezultaats pie taadas Lambda.
shaadi turpinot, nokausi CO katu[s] un visa gaazeetaaja ekonomija buus veejaa.
iemesli?
deelj gaazes iekaartas pilniigi aizbraukushas adaptaacijas, taas atrubiitas. dzinejs straadaa avaarijas rezhiimaa.
risinaajums?
paaradapteet dzineeju uz benziina, breukt pie Vecais uz Liepaaju reguleet gaazi.
un samierinaaties, ka CO kats taapat tiks nokauts.
normaals risinaajums?
pirkt auto, ko vari atljauties.
kapēc uzreiz gāzes iekārta vainīga? Tas dzinējs jau bez gāzes visiem nekorekti strādā, drīzāk vajag iemācīties viņu remontēt un par gāze iekārtu viņš ir atdevis naudu uzstādot, tātad arī remontam nauda būs. Muļķīgi braukt ikdienā pa 12 eur uz 100 km,ja to var darīt uz pusi lētāk, bet oligarhi jau naudu neskaita
redzi, ja rubii fisku, varu paskaidrot: gaazes iekaartai vs benziins atskjiraas:
offsets
multiplikatiivaas
ciindru mehaaniskaas
cilindru kjiimiskaas aktivitaates
energjeetiskais modelis
knock dati
paarsleedzoties lielaakaa dalja iziet aarpus atljautajiem koridoriem - tiek atrubiitas.
rezultaataa - atrubiitas zondes, cilindru izliidzinaashana, utt.
un tad jau - postaa redzamaa probleema.
sho saprati? tad nedomaaju, ka buutu oponeeshana par gaazes iekaartu.
nesaprati? nu, a ko man dariit..
Ja ir iespēja saregulēt reizi gada uz TA lai izietu pēc atgāžu normām tad neredzu nekādu problēmu tā ir tikai meistara vaina, pārējo visu gadu mani neuztrauc ka neiekļaujas mašīna Euro 5 vai Eiro ) normās | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
06 Apr 2018, 12:45:00 @Keikey rakstīja:
Mašīnu jau nopirku ar gāzes iekārtu. Iepriekšs tehniskajā apskatē nav bijušas problēmas, un kā jau minēju, pilnaja diagnostikā neuzradās dzinēja problēmas, vai kas cits.
Dzinējs ir N46.
Izmantojot Autel MaxiDiag MD808 Pro, skatījos kas notiek ar O2 sensoriem.
Neviens "neguļ" reaģē normāli.
Radītāji līdz ar paaugstināto CO arī 0,7..0,75 robežās.
06 Apr 2018, 12:36:43 @N53series rakstīja:
06 Apr 2018, 12:30:29 @kasio rakstīja:
06 Apr 2018, 12:22:37 @N53series rakstīja:
06 Apr 2018, 12:14:54 @Keikey rakstīja:
Sveiki.
Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?
Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97
Paldies
logjisks rezultaats pie taadas Lambda.
shaadi turpinot, nokausi CO katu[s] un visa gaazeetaaja ekonomija buus veejaa.
iemesli?
deelj gaazes iekaartas pilniigi aizbraukushas adaptaacijas, taas atrubiitas. dzinejs straadaa avaarijas rezhiimaa.
risinaajums?
paaradapteet dzineeju uz benziina, breukt pie Vecais uz Liepaaju reguleet gaazi.
un samierinaaties, ka CO kats taapat tiks nokauts.
normaals risinaajums?
pirkt auto, ko vari atljauties.
kapēc uzreiz gāzes iekārta vainīga? Tas dzinējs jau bez gāzes visiem nekorekti strādā, drīzāk vajag iemācīties viņu remontēt un par gāze iekārtu viņš ir atdevis naudu uzstādot, tātad arī remontam nauda būs. Muļķīgi braukt ikdienā pa 12 eur uz 100 km,ja to var darīt uz pusi lētāk, bet oligarhi jau naudu neskaita
redzi, ja rubii fisku, varu paskaidrot: gaazes iekaartai vs benziins atskjiraas:
offsets
multiplikatiivaas
ciindru mehaaniskaas
cilindru kjiimiskaas aktivitaates
energjeetiskais modelis
knock dati
paarsleedzoties lielaakaa dalja iziet aarpus atljautajiem koridoriem - tiek atrubiitas.
rezultaataa - atrubiitas zondes, cilindru izliidzinaashana, utt.
un tad jau - postaa redzamaa probleema.
sho saprati? tad nedomaaju, ka buutu oponeeshana par gaazes iekaartu.
nesaprati? nu, a ko man dariit..
v smisle? nav probleemu - re, kur ir.
otra teema - ko noziimee - 'negulj'
tur tak konkreetiem cipariem jaabuut! nevis jaagulj/jaabuut nomodaa | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
06 Apr 2018, 12:47:16 @kasio rakstīja:
06 Apr 2018, 12:36:43 @N53series rakstīja:
06 Apr 2018, 12:30:29 @kasio rakstīja:
06 Apr 2018, 12:22:37 @N53series rakstīja:
06 Apr 2018, 12:14:54 @Keikey rakstīja:
Sveiki.
Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?
Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97
Paldies
logjisks rezultaats pie taadas Lambda.
shaadi turpinot, nokausi CO katu[s] un visa gaazeetaaja ekonomija buus veejaa.
iemesli?
deelj gaazes iekaartas pilniigi aizbraukushas adaptaacijas, taas atrubiitas. dzinejs straadaa avaarijas rezhiimaa.
risinaajums?
paaradapteet dzineeju uz benziina, breukt pie Vecais uz Liepaaju reguleet gaazi.
un samierinaaties, ka CO kats taapat tiks nokauts.
normaals risinaajums?
pirkt auto, ko vari atljauties.
kapēc uzreiz gāzes iekārta vainīga? Tas dzinējs jau bez gāzes visiem nekorekti strādā, drīzāk vajag iemācīties viņu remontēt un par gāze iekārtu viņš ir atdevis naudu uzstādot, tātad arī remontam nauda būs. Muļķīgi braukt ikdienā pa 12 eur uz 100 km,ja to var darīt uz pusi lētāk, bet oligarhi jau naudu neskaita
redzi, ja rubii fisku, varu paskaidrot: gaazes iekaartai vs benziins atskjiraas:
offsets
multiplikatiivaas
ciindru mehaaniskaas
cilindru kjiimiskaas aktivitaates
energjeetiskais modelis
knock dati
paarsleedzoties lielaakaa dalja iziet aarpus atljautajiem koridoriem - tiek atrubiitas.
rezultaataa - atrubiitas zondes, cilindru izliidzinaashana, utt.
un tad jau - postaa redzamaa probleema.
sho saprati? tad nedomaaju, ka buutu oponeeshana par gaazes iekaartu.
nesaprati? nu, a ko man dariit..
Ja ir iespēja saregulēt reizi gada uz TA lai izietu pēc atgāžu normām tad neredzu nekādu problēmu tā ir tikai meistara vaina, pārējo visu gadu mani neuztrauc ka neiekļaujas mašīna Euro 5 vai Eiro ) normās
ja tu kaut ko jeegtu no dzineejiem, saprastu, ka - tikliidz kaa netiek uztureets vajadziigais rezhiims, tiek bojaati kati un zondes.
ok, dzinejs vibree, neattiista max jaudu [bet tas jau poh]
man vienam skjiet, ka tu un citi lec augstaak par savu dibenu? | Offline | | |
Keikey | | Kopš: 21. May 2014
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
| Es neesmu auto speciāliste, lūdzu padomu, vai ieteikumus, kur griezties ar šādu problēmu.
Ja ir kāds kurš var palīdzēt, vai dot ieteikumus, es tos labprāt uzklausīšu, tomēr pārmetumi par gāzes iekārtām, vai to kurš var, vai nevar atļauties kādu auto, auto nesalabos.
06 Apr 2018, 12:47:33 @N53series rakstīja:
06 Apr 2018, 12:45:00 @Keikey rakstīja:
Mašīnu jau nopirku ar gāzes iekārtu. Iepriekšs tehniskajā apskatē nav bijušas problēmas, un kā jau minēju, pilnaja diagnostikā neuzradās dzinēja problēmas, vai kas cits.
Dzinējs ir N46.
Izmantojot Autel MaxiDiag MD808 Pro, skatījos kas notiek ar O2 sensoriem.
Neviens "neguļ" reaģē normāli.
Radītāji līdz ar paaugstināto CO arī 0,7..0,75 robežās.
06 Apr 2018, 12:36:43 @N53series rakstīja:
06 Apr 2018, 12:30:29 @kasio rakstīja:
06 Apr 2018, 12:22:37 @N53series rakstīja:
06 Apr 2018, 12:14:54 @Keikey rakstīja:
Sveiki.
Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?
Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97
Paldies
logjisks rezultaats pie taadas Lambda.
shaadi turpinot, nokausi CO katu[s] un visa gaazeetaaja ekonomija buus veejaa.
iemesli?
deelj gaazes iekaartas pilniigi aizbraukushas adaptaacijas, taas atrubiitas. dzinejs straadaa avaarijas rezhiimaa.
risinaajums?
paaradapteet dzineeju uz benziina, breukt pie Vecais uz Liepaaju reguleet gaazi.
un samierinaaties, ka CO kats taapat tiks nokauts.
normaals risinaajums?
pirkt auto, ko vari atljauties.
kapēc uzreiz gāzes iekārta vainīga? Tas dzinējs jau bez gāzes visiem nekorekti strādā, drīzāk vajag iemācīties viņu remontēt un par gāze iekārtu viņš ir atdevis naudu uzstādot, tātad arī remontam nauda būs. Muļķīgi braukt ikdienā pa 12 eur uz 100 km,ja to var darīt uz pusi lētāk, bet oligarhi jau naudu neskaita
redzi, ja rubii fisku, varu paskaidrot: gaazes iekaartai vs benziins atskjiraas:
offsets
multiplikatiivaas
ciindru mehaaniskaas
cilindru kjiimiskaas aktivitaates
energjeetiskais modelis
knock dati
paarsleedzoties lielaakaa dalja iziet aarpus atljautajiem koridoriem - tiek atrubiitas.
rezultaataa - atrubiitas zondes, cilindru izliidzinaashana, utt.
un tad jau - postaa redzamaa probleema.
sho saprati? tad nedomaaju, ka buutu oponeeshana par gaazes iekaartu.
nesaprati? nu, a ko man dariit..
v smisle? nav probleemu - re, kur ir.
otra teema - ko noziimee - 'negulj'
tur tak konkreetiem cipariem jaabuut! nevis jaagulj/jaabuut nomodaa
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|