Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Reinno
04. Apr 2018, 13:59 #941

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB


04 Apr 2018, 09:32:45 @Mikus188 rakstīja:
Mētājās cilindru galva no m52b28tu ar izrautu vītni vienai svecei, galva metama vai ir kādi varianti , kā viņu reanimēt ?

Cik dzirdēts visas m52 galvas vienādas. Tad laikam diez vai ir vērts remontēt, ja pats nespēj iegriezt un ieskrūvēt jaunu remontvītni.
Offline
Mikus188
04. Apr 2018, 14:03 #942

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


04 Apr 2018, 13:59:17 @Reinno rakstīja:

04 Apr 2018, 09:32:45 @Mikus188 rakstīja:
Mētājās cilindru galva no m52b28tu ar izrautu vītni vienai svecei, galva metama vai ir kādi varianti , kā viņu reanimēt ?

Cik dzirdēts visas m52 galvas vienādas. Tad laikam diez vai ir vērts remontēt, ja pats nespēj iegriezt un ieskrūvēt jaunu remontvītni.
Nav nav vienādas. TU galvām atšķiras dzesēšanas kanāli un piem 2.0 galvai vārsti ir mazāki nekā 2.5 /2.8/3.0.
Offline
by_magnus
04. Apr 2018, 14:10 #943

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1878

Braucu ar: melno


03 Apr 2018, 14:13:10 @1076driver rakstīja:

03 Apr 2018, 14:08:28 @zhurka rakstīja:

03 Apr 2018, 13:35:06 @1076driver rakstīja:
Sveiki!
Nezinu vai pareizaja teema traapiju, bet varbuut kaads man vares palidzeet..
Varbuut kaads var ieteikt kadu veikalu vai kko taadu kur var iegadaties Filca ripas prieks metalu puleshanas? (Interese kuras var uzlikt uz fleksha) Latgaliite esmu jau bijis tur diemzel nekaa nav...


depo,senukai


Shitajos veikalos taadu filcu diemzel nav, jau esmu bijis un meklejis...

IR, gan vienā, gan otrā (depiņš un ksenukai)! Ir arī latgalītē, un VISOS tajos blakus veikalos! :esmupirciskaudzem:
Offline
Devilangelo
04. Apr 2018, 18:36 #944

Kopš: 10. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...


02 Apr 2018, 22:58:24 @bmwaddict rakstīja:
E46 325i 2002 gads vienkaarshi nomiris spidometrs. Nospraadzis braucot jo pat izsleegts raada nedaudz km/h un RPM un degvielas liimeni un normaalu darba temperatuuru. Vieniigais kas iedegaas ir ABS un airbag lampinja uz briidi kad iespeedz aizdedzi.
Taa vispaar notiek ar tiem spidometriem? Nekad neesmu redzeejis taadu probleemu ever. Droshinaataajus paarbaudiiju visus, spidometru iznjeemu no panelja ar domu ka varbuut kautkaads bezkontakts bet tur viss smuki..
Remonteejams?

Gadās, jēgas remontēt, nav..
Offline
Gintons
05. Apr 2018, 00:01 #945

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual

Perkot e53 4.4 kam butu pie pirksanas briza japievers pastiprinata uzmaniba?

Paldies par ieteikumiem jau laicigi.
Offline
sergis15
05. Apr 2018, 23:30 #946

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu

n42 un n46 dzinējiem ir izteiktas problemātiskas vietas vai ir gerai dzinēji?

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
N53series
06. Apr 2018, 08:01 #947

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


05 Apr 2018, 23:30:53 @sergis15 rakstīja:
n42 un n46 dzinējiem ir izteiktas problemātiskas vietas vai ir gerai dzinēji?


reekjinies, ka katrs pirmais 'meistars' tev saaks betoneet, ka nevienmeeriigas darbiibas iemesls ir Valvetronic. tb., jo mazaak jeedz, kaa mezgls straadaa, jo aizdomiigaaka detalja.

VANOS shiem straadaa arii tuksgaitaa, attieciigi - tas gan var buut nevienmeeriigas tuksgaitas iemesls. labaa zinja - vaarstu PWM ir redzams, tb.: solenoidu probleemas var redzeet.

pie reaalaam probleemaam jaamin - abiem ir Bosch prastaas vadiibas.
rezultaataa - probleemas par cilindru darbiiibu praktiski netiek pash-diagnosticeetas.
pat pa OBD mode 6 dati netiek suutiiti [N46N to beidzot dara, bet, kaa nojaushu, ne taa gada auto skaties].
attieciigi - nevienmeeriigas darbiibas rezutaataa - mainam visas sveces + visas spoles, ibo: diagnostias iespeeju vnk nav.
peec mainjas - veicam specifiskas servisa proceduuras [ko ari 99% 'specu' nezin, attieciigi - remonta rezultaats izpaliek].
piedoshanu par citu kritizeeshanu. it iipashi - Bosch.
Offline
cookie_monster
06. Apr 2018, 10:03 #948

Kopš: 16. Jun 2010

Ziņojumi: 39

Braucu ar: S65


05 Apr 2018, 00:01:32 @Gintons rakstīja:
Perkot e53 4.4 kam butu pie pirksanas briza japievers pastiprinata uzmaniba?

Paldies par ieteikumiem jau laicigi.


Palasi šeit ko saka Quattordici:
No E53 sadaļas
Offline
Keikey
06. Apr 2018, 12:14 #949

Kopš: 21. May 2014

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Sveiki.

Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?

Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97

Paldies
Offline
N53series
06. Apr 2018, 12:22 #950

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Apr 2018, 12:14:54 @Keikey rakstīja:
Sveiki.

Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?

Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97

Paldies


logjisks rezultaats pie taadas Lambda.
shaadi turpinot, nokausi CO katu[s] un visa gaazeetaaja ekonomija buus veejaa.

iemesli?
deelj gaazes iekaartas pilniigi aizbraukushas adaptaacijas, taas atrubiitas. dzinejs straadaa avaarijas rezhiimaa.

risinaajums?
paaradapteet dzineeju uz benziina, breukt pie Vecais uz Liepaaju reguleet gaazi.
un samierinaaties, ka CO kats taapat tiks nokauts.

normaals risinaajums?
pirkt auto, ko vari atljauties.
Offline
kasio
06. Apr 2018, 12:23 #951

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps

kas par dzinēju? ja N serijas tad pie kaspicha jāgriežās!
Offline
N53series
06. Apr 2018, 12:28 #952

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Apr 2018, 12:23:21 @kasio rakstīja:
kas par dzinēju? ja N serijas tad pie kaspicha jāgriežās!


nu, es jau uzrakstiiju. diemzheel, BMW ir paaraak advanceeti dzineeji, N seerija ar gaazi sajuudzama nav [pat, ja banku adaptaacijas izdodaas savaakt].
arii M seerija 99% gadiijumu straadaa ne/normaalaa modee.

bet jaa, par atbilstoshu ciparu varu nolasiit lekciju klaatienee [nedomaaju, ka cipars buus celjams gaazes miileetaajiem]
Offline
kasio
06. Apr 2018, 12:30 #953

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps


06 Apr 2018, 12:22:37 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:14:54 @Keikey rakstīja:
Sveiki.

Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?

Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97

Paldies


logjisks rezultaats pie taadas Lambda.
shaadi turpinot, nokausi CO katu[s] un visa gaazeetaaja ekonomija buus veejaa.

iemesli?
deelj gaazes iekaartas pilniigi aizbraukushas adaptaacijas, taas atrubiitas. dzinejs straadaa avaarijas rezhiimaa.

risinaajums?
paaradapteet dzineeju uz benziina, breukt pie Vecais uz Liepaaju reguleet gaazi.
un samierinaaties, ka CO kats taapat tiks nokauts.

normaals risinaajums?
pirkt auto, ko vari atljauties.

kapēc uzreiz gāzes iekārta vainīga? Tas dzinējs jau bez gāzes visiem nekorekti strādā, drīzāk vajag iemācīties viņu remontēt un par gāze iekārtu viņš ir atdevis naudu uzstādot, tātad arī remontam nauda būs. Muļķīgi braukt ikdienā pa 12 eur uz 100 km,ja to var darīt uz pusi lētāk, bet oligarhi jau naudu neskaita
Offline
N53series
06. Apr 2018, 12:36 #954

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Apr 2018, 12:30:29 @kasio rakstīja:

06 Apr 2018, 12:22:37 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:14:54 @Keikey rakstīja:
Sveiki.

Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?

Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97

Paldies


logjisks rezultaats pie taadas Lambda.
shaadi turpinot, nokausi CO katu[s] un visa gaazeetaaja ekonomija buus veejaa.

iemesli?
deelj gaazes iekaartas pilniigi aizbraukushas adaptaacijas, taas atrubiitas. dzinejs straadaa avaarijas rezhiimaa.

risinaajums?
paaradapteet dzineeju uz benziina, breukt pie Vecais uz Liepaaju reguleet gaazi.
un samierinaaties, ka CO kats taapat tiks nokauts.

normaals risinaajums?
pirkt auto, ko vari atljauties.

kapēc uzreiz gāzes iekārta vainīga? Tas dzinējs jau bez gāzes visiem nekorekti strādā, drīzāk vajag iemācīties viņu remontēt un par gāze iekārtu viņš ir atdevis naudu uzstādot, tātad arī remontam nauda būs. Muļķīgi braukt ikdienā pa 12 eur uz 100 km,ja to var darīt uz pusi lētāk, bet oligarhi jau naudu neskaita


redzi, ja rubii fisku, varu paskaidrot: gaazes iekaartai vs benziins atskjiraas:
offsets
multiplikatiivaas
ciindru mehaaniskaas
cilindru kjiimiskaas aktivitaates
energjeetiskais modelis
knock dati

paarsleedzoties lielaakaa dalja iziet aarpus atljautajiem koridoriem - tiek atrubiitas.
rezultaataa - atrubiitas zondes, cilindru izliidzinaashana, utt.

un tad jau - postaa redzamaa probleema.

sho saprati? tad nedomaaju, ka buutu oponeeshana par gaazes iekaartu.
nesaprati? nu, a ko man dariit..
Offline
Marrakesh
06. Apr 2018, 12:42 #955

Kopš: 26. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1408

Braucu ar: E70 & E60 ///M

Problēma jau vairs nav tajā, ka kādam nebūtu €, lai veiktu remontu. Problēma ir tur, ka nav , kur remontēt. Neviens neko daudz nesaprot. Tādi dīvāna/interneta džedaji mums ir daudz, bet kad paprasi vai var sataisīt slēdz atpakaļgaitu

[ Šo ziņu laboja Marrakesh, 06 Apr 2018, 12:43:04 ]

Offline
N53series
06. Apr 2018, 12:46 #956

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Apr 2018, 12:42:35 @Marrakesh rakstīja:
Problēma jau vairs nav tajā, ka kādam nebūtu €, lai veiktu remontu. Problēma ir tur, ka nav , kur remontēt. Neviens neko daudz nesaprot. Tādi dīvāna/interneta džedaji mums ir daudz, bet kad paprasi vai var sataisīt slēdz atpakaļgaitu


nav probleemu. sataisiit var.
par noreekjinaashanos - peec sekmiigi atrastaam probleemaam ar mani nav noreekjinaajushies [summas - paardemit EUR un bisku uz augshu] peedeejie 5 gab. F seerijas iipasnieku [peedeejais - procesaa, lai buutu korekti].
Offline
kasio
06. Apr 2018, 12:47 #957

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps


06 Apr 2018, 12:36:43 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:30:29 @kasio rakstīja:

06 Apr 2018, 12:22:37 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:14:54 @Keikey rakstīja:
Sveiki.

Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?

Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97

Paldies


logjisks rezultaats pie taadas Lambda.
shaadi turpinot, nokausi CO katu[s] un visa gaazeetaaja ekonomija buus veejaa.

iemesli?
deelj gaazes iekaartas pilniigi aizbraukushas adaptaacijas, taas atrubiitas. dzinejs straadaa avaarijas rezhiimaa.

risinaajums?
paaradapteet dzineeju uz benziina, breukt pie Vecais uz Liepaaju reguleet gaazi.
un samierinaaties, ka CO kats taapat tiks nokauts.

normaals risinaajums?
pirkt auto, ko vari atljauties.

kapēc uzreiz gāzes iekārta vainīga? Tas dzinējs jau bez gāzes visiem nekorekti strādā, drīzāk vajag iemācīties viņu remontēt un par gāze iekārtu viņš ir atdevis naudu uzstādot, tātad arī remontam nauda būs. Muļķīgi braukt ikdienā pa 12 eur uz 100 km,ja to var darīt uz pusi lētāk, bet oligarhi jau naudu neskaita


redzi, ja rubii fisku, varu paskaidrot: gaazes iekaartai vs benziins atskjiraas:
offsets
multiplikatiivaas
ciindru mehaaniskaas
cilindru kjiimiskaas aktivitaates
energjeetiskais modelis
knock dati

paarsleedzoties lielaakaa dalja iziet aarpus atljautajiem koridoriem - tiek atrubiitas.
rezultaataa - atrubiitas zondes, cilindru izliidzinaashana, utt.

un tad jau - postaa redzamaa probleema.

sho saprati? tad nedomaaju, ka buutu oponeeshana par gaazes iekaartu.
nesaprati? nu, a ko man dariit..

Ja ir iespēja saregulēt reizi gada uz TA lai izietu pēc atgāžu normām tad neredzu nekādu problēmu tā ir tikai meistara vaina, pārējo visu gadu mani neuztrauc ka neiekļaujas mašīna Euro 5 vai Eiro ) normās
Offline
N53series
06. Apr 2018, 12:47 #958

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Apr 2018, 12:45:00 @Keikey rakstīja:
Mašīnu jau nopirku ar gāzes iekārtu. Iepriekšs tehniskajā apskatē nav bijušas problēmas, un kā jau minēju, pilnaja diagnostikā neuzradās dzinēja problēmas, vai kas cits.

Dzinējs ir N46.
Izmantojot Autel MaxiDiag MD808 Pro, skatījos kas notiek ar O2 sensoriem.
Neviens "neguļ" reaģē normāli.
Radītāji līdz ar paaugstināto CO arī 0,7..0,75 robežās.



06 Apr 2018, 12:36:43 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:30:29 @kasio rakstīja:

06 Apr 2018, 12:22:37 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:14:54 @Keikey rakstīja:
Sveiki.

Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?

Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97

Paldies


logjisks rezultaats pie taadas Lambda.
shaadi turpinot, nokausi CO katu[s] un visa gaazeetaaja ekonomija buus veejaa.

iemesli?
deelj gaazes iekaartas pilniigi aizbraukushas adaptaacijas, taas atrubiitas. dzinejs straadaa avaarijas rezhiimaa.

risinaajums?
paaradapteet dzineeju uz benziina, breukt pie Vecais uz Liepaaju reguleet gaazi.
un samierinaaties, ka CO kats taapat tiks nokauts.

normaals risinaajums?
pirkt auto, ko vari atljauties.

kapēc uzreiz gāzes iekārta vainīga? Tas dzinējs jau bez gāzes visiem nekorekti strādā, drīzāk vajag iemācīties viņu remontēt un par gāze iekārtu viņš ir atdevis naudu uzstādot, tātad arī remontam nauda būs. Muļķīgi braukt ikdienā pa 12 eur uz 100 km,ja to var darīt uz pusi lētāk, bet oligarhi jau naudu neskaita


redzi, ja rubii fisku, varu paskaidrot: gaazes iekaartai vs benziins atskjiraas:
offsets
multiplikatiivaas
ciindru mehaaniskaas
cilindru kjiimiskaas aktivitaates
energjeetiskais modelis
knock dati

paarsleedzoties lielaakaa dalja iziet aarpus atljautajiem koridoriem - tiek atrubiitas.
rezultaataa - atrubiitas zondes, cilindru izliidzinaashana, utt.

un tad jau - postaa redzamaa probleema.

sho saprati? tad nedomaaju, ka buutu oponeeshana par gaazes iekaartu.
nesaprati? nu, a ko man dariit..



v smisle? nav probleemu - re, kur ir.

otra teema - ko noziimee - 'negulj'
tur tak konkreetiem cipariem jaabuut! nevis jaagulj/jaabuut nomodaa
Offline
N53series
06. Apr 2018, 12:49 #959

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Apr 2018, 12:47:16 @kasio rakstīja:

06 Apr 2018, 12:36:43 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:30:29 @kasio rakstīja:

06 Apr 2018, 12:22:37 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:14:54 @Keikey rakstīja:
Sveiki.

Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?

Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97

Paldies


logjisks rezultaats pie taadas Lambda.
shaadi turpinot, nokausi CO katu[s] un visa gaazeetaaja ekonomija buus veejaa.

iemesli?
deelj gaazes iekaartas pilniigi aizbraukushas adaptaacijas, taas atrubiitas. dzinejs straadaa avaarijas rezhiimaa.

risinaajums?
paaradapteet dzineeju uz benziina, breukt pie Vecais uz Liepaaju reguleet gaazi.
un samierinaaties, ka CO kats taapat tiks nokauts.

normaals risinaajums?
pirkt auto, ko vari atljauties.

kapēc uzreiz gāzes iekārta vainīga? Tas dzinējs jau bez gāzes visiem nekorekti strādā, drīzāk vajag iemācīties viņu remontēt un par gāze iekārtu viņš ir atdevis naudu uzstādot, tātad arī remontam nauda būs. Muļķīgi braukt ikdienā pa 12 eur uz 100 km,ja to var darīt uz pusi lētāk, bet oligarhi jau naudu neskaita


redzi, ja rubii fisku, varu paskaidrot: gaazes iekaartai vs benziins atskjiraas:
offsets
multiplikatiivaas
ciindru mehaaniskaas
cilindru kjiimiskaas aktivitaates
energjeetiskais modelis
knock dati

paarsleedzoties lielaakaa dalja iziet aarpus atljautajiem koridoriem - tiek atrubiitas.
rezultaataa - atrubiitas zondes, cilindru izliidzinaashana, utt.

un tad jau - postaa redzamaa probleema.

sho saprati? tad nedomaaju, ka buutu oponeeshana par gaazes iekaartu.
nesaprati? nu, a ko man dariit..

Ja ir iespēja saregulēt reizi gada uz TA lai izietu pēc atgāžu normām tad neredzu nekādu problēmu tā ir tikai meistara vaina, pārējo visu gadu mani neuztrauc ka neiekļaujas mašīna Euro 5 vai Eiro ) normās


ja tu kaut ko jeegtu no dzineejiem, saprastu, ka - tikliidz kaa netiek uztureets vajadziigais rezhiims, tiek bojaati kati un zondes.
ok, dzinejs vibree, neattiista max jaudu [bet tas jau poh]

man vienam skjiet, ka tu un citi lec augstaak par savu dibenu?
Offline
Keikey
06. Apr 2018, 12:50 #960

Kopš: 21. May 2014

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Es neesmu auto speciāliste, lūdzu padomu, vai ieteikumus, kur griezties ar šādu problēmu.

Ja ir kāds kurš var palīdzēt, vai dot ieteikumus, es tos labprāt uzklausīšu, tomēr pārmetumi par gāzes iekārtām, vai to kurš var, vai nevar atļauties kādu auto, auto nesalabos.



06 Apr 2018, 12:47:33 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:45:00 @Keikey rakstīja:
Mašīnu jau nopirku ar gāzes iekārtu. Iepriekšs tehniskajā apskatē nav bijušas problēmas, un kā jau minēju, pilnaja diagnostikā neuzradās dzinēja problēmas, vai kas cits.

Dzinējs ir N46.
Izmantojot Autel MaxiDiag MD808 Pro, skatījos kas notiek ar O2 sensoriem.
Neviens "neguļ" reaģē normāli.
Radītāji līdz ar paaugstināto CO arī 0,7..0,75 robežās.



06 Apr 2018, 12:36:43 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:30:29 @kasio rakstīja:

06 Apr 2018, 12:22:37 @N53series rakstīja:

06 Apr 2018, 12:14:54 @Keikey rakstīja:
Sveiki.

Mašīnai problēmas ar atgāzem (X1, E84, 2010.G), nevar iziet tehnisko apskati. Uzlikta gāzes iekārta, tomēr atgāzes pārsniedz normu jau strādājot uz benzīna, tāpēc problēmas neskar gāzes iekārtu, vai tās regulāciju.
Diagnostikā nekādas problēmas neuzrādās.
Varbūt, kādam ir pieredze, ieteikumi šajā sakarā?

Rādītāji pedējā apskatē:
CO (%): 0.56
CO paaugst.(%): 0.80
HC (ppm): 100
Lambda: 0.97

Paldies


logjisks rezultaats pie taadas Lambda.
shaadi turpinot, nokausi CO katu[s] un visa gaazeetaaja ekonomija buus veejaa.

iemesli?
deelj gaazes iekaartas pilniigi aizbraukushas adaptaacijas, taas atrubiitas. dzinejs straadaa avaarijas rezhiimaa.

risinaajums?
paaradapteet dzineeju uz benziina, breukt pie Vecais uz Liepaaju reguleet gaazi.
un samierinaaties, ka CO kats taapat tiks nokauts.

normaals risinaajums?
pirkt auto, ko vari atljauties.

kapēc uzreiz gāzes iekārta vainīga? Tas dzinējs jau bez gāzes visiem nekorekti strādā, drīzāk vajag iemācīties viņu remontēt un par gāze iekārtu viņš ir atdevis naudu uzstādot, tātad arī remontam nauda būs. Muļķīgi braukt ikdienā pa 12 eur uz 100 km,ja to var darīt uz pusi lētāk, bet oligarhi jau naudu neskaita


redzi, ja rubii fisku, varu paskaidrot: gaazes iekaartai vs benziins atskjiraas:
offsets
multiplikatiivaas
ciindru mehaaniskaas
cilindru kjiimiskaas aktivitaates
energjeetiskais modelis
knock dati

paarsleedzoties lielaakaa dalja iziet aarpus atljautajiem koridoriem - tiek atrubiitas.
rezultaataa - atrubiitas zondes, cilindru izliidzinaashana, utt.

un tad jau - postaa redzamaa probleema.

sho saprati? tad nedomaaju, ka buutu oponeeshana par gaazes iekaartu.
nesaprati? nu, a ko man dariit..



v smisle? nav probleemu - re, kur ir.

otra teema - ko noziimee - 'negulj'
tur tak konkreetiem cipariem jaabuut! nevis jaagulj/jaabuut nomodaa
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo