Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Radiostacijas - SWH, EHR, Pieci u.c.

AutorsZiņojums
Reinis_m
03. Jan 2013, 16:34 #941

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

LV vienkārši ir baigais žurnālistikas kults. Žurnālists ir tāds baigais etalons, ar kura muti vai pirkstiem vienmēr runā patiesība. Protams, ja strādā pareizajā televīzijā vai avīzē.

Tepat arī dažiem rekur vienkārša ziņu diktore ir kaut kāds balsts.
Offline
RVR
03. Jan 2013, 16:50 #942

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR

Kāda starpība, aizgāja pensijā vai aizgāja citur?

Tika daudz taču ir jāsaprot, ka nebūs tā viena seja televizorā mūžīgi un agrāk vai vēlāk būs kāda cita.
Offline
RVR
03. Jan 2013, 16:57 #943

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


03 Jan 2013, 16:52:47 BMW530 rakstīja:

Un viss kas šobrīd notiek ap medijiem,
manuprāt ir uzmanības vērts.
Jo mediji ir barometrs / indikators.


Man, savukārt, ir pilnīgi pofig.

Neredzu īpašu nepieciešamību ikdienā skatīties sabiedrisko TV biežāk par pāris reizēm nedēļā. Tur gandrīz nav nekā interesanta un/vai aktuāla.
Offline
RVR
03. Jan 2013, 17:02 #944

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


03 Jan 2013, 16:58:58 BMW530 rakstīja:

Nu redzi, tas arī ir viens no lego klucīšiem.


Manis pēc Tu vari būvēt savus iedomātos klucīšus kā vien vēlies.
Nekā personīga, bet brīžiem ir tāda sajūta, ka Tu vispār nesaproti kurš gads ir ārā aiz loga un kas ir mainījies pasaulē pēdējo 25-30 gadu laikā.

Atvainojos par off-topic.
Offline
arizah
03. Jan 2013, 17:14 #945

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


03 Jan 2013, 17:09:43 BMW530 rakstīja:
Savukārt, pagaidām neviens nav spējis aizstāt radio lomu automašīnā.


pagaidi 4G


Kas tad īsti ir mainījies pēdējo 25-30 gadu laikā?


kautvai ārzemju kanālu daudzums un pieejamība. attiecīgi vispārējo kvalitātes prasību pieaugums. informācijas avotu kā tādu daudzums (kā jau te teica - nav vairs laiki, kad pusdeviņos visa ģimene sapulcējās pie tv ekrāniem), kaut vai tas, ka vairumam vispār viss ir pohuj, jo kā saka - nav jēgas cepties par to, ko tāpat nevari ietekmēt. varētu turpināt vēl ilgi, nav laika tagad skaidrs ir viens - ir diezgan drosmīgi apgalvot, ka pēdējo 25-30 gadu laikā NEKAS nav mainījies (tātad runa par periodu 1983-1988 ).

[ Šo ziņu laboja arizah, 03 Jan 2013, 17:16:58 ]

Offline
RVR
03. Jan 2013, 17:15 #946

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR

Pieejamās informācijas apjoms un tās piegādes ātrums - tas laikam būtu pats būtiskākais, kas ir mainījies. Tām tantēm pusdeviņos vakarā vairs nav nekādas nozīmes.

Automašīna pagaidām tiešām ir viena no retajām vietām, kur FM radio vēl ir kaut cik nozīmīgas pozīcijas informācijas nodošanā, bet cik tad ilgu laiku "cilvēks-vidējais" pavada automašīnā ikdienā? Stundu varbūt.

[ Šo ziņu laboja 91, 03 Jan 2013, 17:16:35 ]

Offline
EimZ
03. Jan 2013, 17:17 #947

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:


03 Jan 2013, 17:09:43 BMW530 rakstīja:
Savukārt, pagaidām neviens nav spējis aizstāt radio lomu automašīnā.


Man radio lomu aizstāj pilnīgs klusums

91, Tev nav taisnība, lielākajā daļā biroju, daļā ražotņu radio griežas visu darba dienu

-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
RVR
03. Jan 2013, 17:20 #948

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


03 Jan 2013, 17:17:34 EimZ rakstīja:

91, Tev nav taisnība, lielākajā daļā biroju, daļā ražotņu radio griežas visu darba dienu


Jā, griežas fonā.
Cik daudziem tur ir būtiski, kurš tieši lasa ziņas un cik daudzi to ziņu saturu vispār sadzird?
Pie tam, aizvien vairāk fonā klausās interneta radio, kur nav vispār nekādu ziņu.
Offline
EimZ
03. Jan 2013, 17:25 #949

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:


03 Jan 2013, 17:20:50 91 rakstīja:

03 Jan 2013, 17:17:34 EimZ rakstīja:

91, Tev nav taisnība, lielākajā daļā biroju, daļā ražotņu radio griežas visu darba dienu


Jā, griežas fonā.
Cik daudziem tur ir būtiski, kurš tieši lasa ziņas un cik daudzi to ziņu saturu vispār sadzird?
Pie tam, aizvien vairāk fonā klausās interneta radio, kur nav vispār nekādu ziņu.

Tie, kas izpīpējuši, cik tā saucamās ziņas ir bezvērtīgs pasākums klausās interneta radio, bet tāpat nospiedošajam vairākumam patīk būt "lietas kursā"
Nozīme tam, kurš lasa ziņas- pieņemu, ka nekāda

-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
hronists
03. Jan 2013, 17:29 #950

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


03 Jan 2013, 17:09:43 BMW530 rakstīja:

Kaut vai reklāma -
tv un radio tāpat izkož netu;
kaut vai dažu iemeslu dēļ -
nets reklāmu sadrumstalo, un lai to uztvertu tas, kuram tā adresēta, baneri ir jākrāmē miljons vietās uzreiz.
Jo nets visvairāk cilvēkus sašķeļ pa interešu grupām.


zini, būtu tu labāk turpinājis runāt pat iekšējo patēriņu.

tu nupat uzrakstīji kāpēc reklāma internetā ir piecreiz efektīvāka. jo to ir iespējams adresēt tieši mērķauditorijai. cita lieta, ka šo mērķauditoriju ir jāmāk sameklēt, bet kolīdz tā ir atrasta - izdevumi parasti ir niecīgi salīdzinot ar reklāmām tradicionālajos medijos, ja vien tu, protams, nevēlies baneri pa visu seju delfos vai citā "ziņu portālā", kas efektivitātes ziņā var neattaisnot ieguldītos līdzekļus.

tv reklāmas efektivitāte pamatojās uz to, ka to noskatās. jo nav podziņas ar krustiņu ar ko to aizvērt. bet tajā pat laikā reklāma tv ir kā atombumba pa zvirbuļiem - nogalina daudzus, bet ne vienmēr vajadzīgos. bet nu kamēr mārketologi un citi gaisa pārdevēji to spēj pārdot - tā būs.
Offline
arizah
03. Jan 2013, 18:33 #951

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

ir dažādi reklāmas pircēji un dažādas vajadzības. vieniem šauri targetēta internet reklāma derēs (kāds specifisks produkts jau gatavai auditorijai, piemēram pedikīra salona piedāvājums sieviešu likstu portālā), vs. jauns produkts ar kuru sabiedrība tikai tiek iepazīstināta (dormeo matracis piemēram) un tas pircējs vēl ir jānomedī publiskajā telpā.
Offline
hronists
03. Jan 2013, 18:40 #952

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


03 Jan 2013, 18:20:29 BMW530 rakstīja:


ps. Uzmodelē, ko es gribu, un kā mani sasniegt ar netu.
Toties teļļukā/radio iekš auto Tavas izredzes ir labākas.


kā lai tev tā maigāk pasaka... zini, man pajāt ko tu gribi, jo diskusija nemaz nav par tevi.
Offline
Reinis_m
03. Jan 2013, 19:07 #953

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


03 Jan 2013, 17:09:43 BMW530 rakstīja:

Kaut vai reklāma -
tv un radio tāpat izkož netu;
kaut vai dažu iemeslu dēļ -
nets reklāmu sadrumstalo, un lai to uztvertu tas, kuram tā adresēta, baneri ir jākrāmē miljons vietās uzreiz.
Jo nets visvairāk cilvēkus sašķeļ pa interešu grupām.
Savukārt, pagaidām neviens nav spējis aizstāt radio lomu automašīnā.

Kas tad īsti ir mainījies pēdējo 25-30 gadu laikā?



Ko nozīmē "izkož"? Zemāk redzamajās bildītēs (reklāmas tigus apjoms 2005., 2008. un 2012 (1. pusgadā)) ir redzams tas, ka internets strauji aug un iet visiem garām. Radio jau ir apdzīts. Ar televīziju ir grūtāk, jo tv vienmēr ir daaaudz lielāki budžeti un izmaksas, turklāt, krīzes laikā daļa no reklāmas pircējiem samazināja savus budžetus citiem virzieniem par primāro izvirzot televīziju, tāpēc arī tur ir tāds kāpums. Gan jau tuvāko gadu laikā tas kritīsies, jo klasiskā TV skatītāju skaits sarūk.


Dati no šejienes: http://www.lra.lv/main.php?item=134
Offline
Reinis_m
03. Jan 2013, 19:10 #954

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Protams, tur ir redzams, ka internets izplešas galvenokārt uz avīžu un žurnālu rēķina, bet tas nekas.

Attīstoties tehnoloģijām (iTV, web tv), neta radio utt., sāks ēst nost arī tiem.

Tas ir tikai un vienīgi laika jautājums.
Offline
hronists
03. Jan 2013, 19:32 #955

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


03 Jan 2013, 18:46:11 BMW530 rakstīja:

Un locies, kā gribi, Tava erudīcija neko nevar līdzēt faktā, ka ir arī tādi, kā es
Tāpēc nemēri visus ar savu cirkuli.


zini, es tev ieteikšu to pašu

jo es tv neesmu skatījies gadus 4.
vienīgā vieta kur mani var noķert reklāma ir radio. vai vienīgais žurnāls ko es lasu. vai avīze diena. vai outdoor. bet principā es esmu iemācījies ignorēt arī šos kanālus.

un internets. ai nē, internetā mani reklāma nevar noķert. es lietoju adblock un bloķēju visas reklāmas.

nu tas tā, par cirkuļiem
Offline
Reinis_m
03. Jan 2013, 19:45 #956

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


03 Jan 2013, 19:32:32 BMW530 rakstīja:
Tas cik $ ir izgriezts caur reklāmas aģentūrām(aiznests atpakaļ) pasūtītājam, nav rādītājs.
Rādītājs ir tas, ko saka klients, kurš izmēģina visas iespējas.
Un objektīvam rezultātam vēlams (ja iespējams), ne ''čupā'', ( ar ko manipulē reklāmas aģentūras), bet gan atsevišķi.
Klienti ir dažādi, dažādas ir to vajadzības un auditorijas.

Par kādiem tieši klientiem vai vismaz nozari ir runa?
Offline
Reinis_m
03. Jan 2013, 20:14 #957

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


03 Jan 2013, 19:51:00 BMW530 rakstīja:

Es runāju par tām vispārīgajām ekseļa tabulām, kuras Tu prezentē.
Tie pamatā ir reklāmu aģentūru dati.
Tie nenorāda reklāmas iedarbīgumu/efektivitāti.



Jā, tie nenorāda efektivitāti, bet tie diezgan spilgti iezīmē tendences.

Tev ir dati par to, kāds vidējais ROI ir TV reklāmai attiecībā pret reklāmu internetā? Padalies, būtu interesanti palasīt. Protams, šādus "vidējos" datus vilkt nav nekādas jēgas, jo tās ir dažādas auditorijas, bet tu varētu padalīties ar vairākiem piemēriem.
Offline
Reinis_m
03. Jan 2013, 21:10 #958

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Tādi dati kaut kur ir?

Es gan daļu no tiem, kas atkārtoti neizvēlas reklamēties internetā, noveltu uz to, ka ir uzrāvušies uz ne pārāk kvalitatīvu pakalpojumu, jo tādu reāli spēcīgu digitālo aģentūru ir samērā maz, un tās nav lētas. Tāpat arī vienā daļā radošo aģentūru, kuras varbūt lieliski prata strādāt ar vecajiem medijiem, nav izveidojies gana spēcīgs tīms uz digitālajām lietām.

Toties apšaubāmas kvalitātes SEO, Adwords, googles banerus un soc. med. stratēģijas tagad tirgo uz katra stūra.
Offline
RVR
03. Jan 2013, 21:34 #959

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR

Tikai kāds tam visam sakars ar žēlabām par ierasto seju pazušanu no Panorāmas?
Tie penši, kas to raidījumu skatās, tāpēc savus desmitgadēs iesakņotos ieradumus nemainīs, pusdeviņos būs pie teļļuka jebkurā gadījumā.
Offline
zinnezin
05. Jan 2013, 17:05 #960

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4386

Braucu ar:

tomēr..

http://www.apollo.lv/zinas/radio-swh-jaunaja-ri...n-zeibots/547587
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo