Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
josi
02. Jan 2023, 20:26 #9361

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3114

Braucu ar: Puf-puf

Motora kods ABK un Digifant vadība? Šiem signāls tika ņemts no Holla sensora sadalītājā, var mēģināt mainīt to, tāpat arī pārbaudīt vadus uz ECU, it īpaši lai visur būtu kārtīga masa. Paši ECU arī mirst no vecuma, ir dzirdēts ka tauta liek MS2 vai ko līdzīgu to vietā.

[ Šo ziņu laboja josi, 02 Jan 2023, 20:27:30 ]

Offline
RolandsK
02. Jan 2023, 20:35 #9362

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3546

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Aukstam, siltam? Nez vai varētu būt problēma, bet viena no lielākajām ABK problēmām, ka gaisa masas mērītājam ir mehāniski kontakti, kas slīd pa plati un sadilst. Bet tad jau auto vienkārši neietu, nevis cilidri slēgtos nost.
Relejs Nr.30 jauns vai lietots? Tur jau pietiek attaisīt un pārsildīt lodējumus.
Sistēmas degvielas spiediens ir mērīts?
Aizdedzes spoles pretestība?

[ Šo ziņu laboja RolandsK, 02 Jan 2023, 20:37:58 ]

Offline
josi
02. Jan 2023, 20:50 #9363

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3114

Braucu ar: Puf-puf

Labs apraksts par to dinozauru ir te - Digifant
Offline
HiJaCKeR
02. Jan 2023, 20:52 #9364

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i


02 Jan 2023, 20:26:51 @josi rakstīja:
Motora kods ABK un Digifant vadība? Šiem signāls tika ņemts no Holla sensora sadalītājā, var mēģināt mainīt to, tāpat arī pārbaudīt vadus uz ECU, it īpaši lai visur būtu kārtīga masa. Paši ECU arī mirst no vecuma, ir dzirdēts ka tauta liek MS2 vai ko līdzīgu to vietā.


zinu to, ka 4 cilindru pilnā šprice, nevis mono. ir aizdedzes sadalītājs, tas mainīts, nezinu vai tik Holla devējs nāk komplektā. ir bijusi doma apskatīt ECU, pārspraust kontakt štekerus. var jau būt arī ECU mirst.
Offline
HiJaCKeR
02. Jan 2023, 20:58 #9365

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i


02 Jan 2023, 20:35:59 @RolandsK rakstīja:
Aukstam, siltam? Nez vai varētu būt problēma, bet viena no lielākajām ABK problēmām, ka gaisa masas mērītājam ir mehāniski kontakti, kas slīd pa plati un sadilst. Bet tad jau auto vienkārši neietu, nevis cilidri slēgtos nost.
Relejs Nr.30 jauns vai lietots? Tur jau pietiek attaisīt un pārsildīt lodējumus.
Sistēmas degvielas spiediens ir mērīts?
Aizdedzes spoles pretestība?

relejs Nr.30 jauns, atverot vaļā veco, tas izskatījās pasūdīgi, bet kontakti nebija nosts no lodējuma. indukcijas spole jauna.
problēma izpaužas vairāk, kad dzinējs nav uzsilis, un vēsā laikā. vasarā nav novērota problēma. agrāk uz reto tirinājās, nu jau tagad braucot noslāpst, bet uz reiz var pielaist. ir reizes, kad noslāpē pēc īsa pārbrauciena un jāzāģē 5-10 min. aukstie dzinēja starti vienmēr ir bijuši sekmīgi.
gar gaisa masas mērītāju kāds ir bijis grābstījies, spriežu pēc atlauzta vāciņa, ko pārlīmēju

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 02 Jan 2023, 21:06:55 ]

Offline
HiJaCKeR
02. Jan 2023, 21:00 #9366

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i


02 Jan 2023, 20:50:59 @josi rakstīja:
Labs apraksts par to dinozauru ir te - Digifant


ok, paldies
Offline
RolandsK
02. Jan 2023, 21:12 #9367

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3546

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Gāzes pedāli ir mēģināts turēt nospiestu, kad šķiļ klāt? Aukstā laikā mēdz slāpt dēļ tā, ka strēgst tukšgaitas vārsts. Bet tad vienkārši slāpst nost nevis nestrādā kāds no cilindriem.
Kamēr dzinējs nav uzsilis, tas vārsts ir svarīgs.
Offline
RSAWorkshop
02. Jan 2023, 22:02 #9368

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7156

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


02 Jan 2023, 19:48:42 @HiJaCKeR rakstīja:
Ir normāli saglabājies Audi 80 B4 2.0E AKB. Nu jau simptomi sāk palikt biežāki. Uznāk niķi, tā kā nestrādā visi cilindri, braucot sāk raustīties. Pēc noslāpēšanas nevar ilgi ap 5 min. pielaist, un griežot starteri šauj. Internetā šī problēma ir apspriesta bieži šim motoram, cilvēki ir mainījuši visu pēc kārtas, bet tā arī nav atraduši vainu. Šī problēma nav pastāvīga. Kļudu nav. Laikam jau dēl vecuma auto noraksta, tā arī neatrodod problēmas cēloni. Laikam ejot ir nomainīts degvielas sūknis, indukcijas spole, aizdedzes sadalītājs, svečvadi, sveces, ECU relejs Nr.30 (bieži pieminēts internetā), degvielas sūkņa relejs. Vēl nav mainīts no pieminētā internetā Lambda zonde un Holla devējs, tāpēc jautājums par to. Iespējams kāds zin, kur ir problēma šiem motoriem, jo interenetā ir daudz diskusiju par šo problēmu.
Tādus sensorus pārbauda ar oscilloskopu ja ir aizdoma. Ja protams ir pie rokas jauns un viegli apmainīt, tad var darīt kā ienāk prātā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
HiJaCKeR
02. Jan 2023, 22:26 #9369

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i


02 Jan 2023, 21:12:49 @RolandsK rakstīja:
Gāzes pedāli ir mēģināts turēt nospiestu, kad šķiļ klāt? Aukstā laikā mēdz slāpt dēļ tā, ka strēgst tukšgaitas vārsts. Bet tad vienkārši slāpst nost nevis nestrādā kāds no cilindriem.
Kamēr dzinējs nav uzsilis, tas vārsts ir svarīgs.

ar turētu gāzes pedāli arī nelec, ir reizes, kad noslāpst vienmērīgi braucot pa šoseju, masīna stājas, griež motoru mašinas inerce. gaitā izslēdz aizdedzi, ieslēdz un aiziet kā nekas nebijis.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 02 Jan 2023, 22:30:04 ]

Offline
andronss8
03. Jan 2023, 13:38 #9370

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 491

Braucu ar: e39 530i


02 Jan 2023, 19:48:42 @HiJaCKeR rakstīja:
Ir normāli saglabājies Audi 80 B4 2.0E AKB. Nu jau simptomi sāk palikt biežāki. Uznāk niķi, tā kā nestrādā visi cilindri, braucot sāk raustīties. Pēc noslāpēšanas nevar ilgi ap 5 min. pielaist, un griežot starteri šauj. Internetā šī problēma ir apspriesta bieži šim motoram, cilvēki ir mainījuši visu pēc kārtas, bet tā arī nav atraduši vainu. Šī problēma nav pastāvīga. Kļudu nav. Laikam jau dēl vecuma auto noraksta, tā arī neatrodod problēmas cēloni. Laikam ejot ir nomainīts degvielas sūknis, indukcijas spole, aizdedzes sadalītājs, svečvadi, sveces, ECU relejs Nr.30 (bieži pieminēts internetā), degvielas sūkņa relejs. Vēl nav mainīts no pieminētā internetā Lambda zonde un Holla devējs, tāpēc jautājums par to. Iespējams kāds zin, kur ir problēma šiem motoriem, jo interenetā ir daudz diskusiju par šo problēmu.

Sencim ar šo dzinēju ir tā, ka auksts lec uz pus apgrieziena, bet silts ilgi jāzāģē. Iet viss ok. Nez ar ko sākt?
Offline
Xrk
03. Jan 2023, 13:51 #9371

Kopš: 18. May 2022

Ziņojumi: 258

Braucu ar:

Vai kāds zin kā pareizi sauc "akumulatora tirkšķa skrūvgriezi"?
Jo meklējot tādu salidzini.lv atrod tikai vienu modeli - gan jau ir pareizāks nosaukums.
Offline
uupis
03. Jan 2023, 13:56 #9372

Kopš: 16. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 147

Braucu ar: Bembeli - BMW izstrādājumu


03 Jan 2023, 13:51:22 @Xrk rakstīja:
Vai kāds zin kā pareizi sauc "akumulatora tirkšķa skrūvgriezi"?
Jo meklējot tādu salidzini.lv atrod tikai vienu modeli - gan jau ir pareizāks nosaukums.

Battery ratchet
Power ratchet
Cordless ratchet
Offline
norge
04. Jan 2023, 11:07 #9373

Kopš: 16. Apr 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 801

Braucu ar: Ne ar BMW

Sveicināti varbūt kāds var palīdzēt.E71 nedeg āra rokturua abgaismojums, redzu ka viņas tur ir, kā vinas ieslēkt?
Offline
Digital
04. Jan 2023, 11:58 #9374

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3728

Braucu ar: Elektrību


04 Jan 2023, 11:07:41 @norge rakstīja:
Sveicināti varbūt kāds var palīdzēt.E71 nedeg āra rokturua abgaismojums, redzu ka viņas tur ir, kā vinas ieslēkt?


Ieslēdz lai atverot durvis ieslēdzas salona apgaismojums. Tad darbosies arī rokturu atsledzot.
Offline
tomy_lee
04. Jan 2023, 12:06 #9375

Kopš: 09. Oct 2011

Ziņojumi: 141

Braucu ar:

Jautājums nav gluži par BMW, bet gan jau ka aptuveni tehnoloģija visiem vienādas.

Tātad jautājums ir par bezatslēgas piedarbināšanu (Volvo V60 18.g.). Panelī parādās paziņojums ka atslēga nav atrasta salonā. Pirmais bija nomainīt baterijas atslēgās, bet nekas neuzlabojās. Aizvedu pie dīlera, tas arī teica ka problēma baterijā, bet neko neatrisināja. Tad laipni piedāvāja nomainīt pašas atslēgas - problēma esot tur!

Tā kā tas nav bezmaksas prieks, man nav gluži pārliecība ka pati atslēga ir problēmas cēlonis. Jo kā lai izskaidro, ka tas ir novērojas ar abām atslēgām? Nevar būt ka abas ir defektīvas un pietam vienlaicīgi?

Varbūt kāds ir saskāries ar kaut ko līdzīgu?
Vai parasti mašīnām ir kaut kādi uztvērēji, kas varētu iziet no ierindas?
Nekādas citas kļūdas auto neuzrāda un piedarbināt var uzliekto atslēgu tieši uz lasītāja centrālājā konsoles glāžu turētājā
Offline
norge
04. Jan 2023, 12:17 #9376

Kopš: 16. Apr 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 801

Braucu ar: Ne ar BMW


04 Jan 2023, 11:58:16 @Digital rakstīja:

04 Jan 2023, 11:07:41 @norge rakstīja:
Sveicināti varbūt kāds var palīdzēt.E71 nedeg āra rokturua abgaismojums, redzu ka viņas tur ir, kā vinas ieslēkt?


Ieslēdz lai atverot durvis ieslēdzas salona apgaismojums. Tad darbosies arī rokturu atsledzot.

Paldies patiešām darbojas
Offline
RR04
04. Jan 2023, 13:29 #9377

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3786

Braucu ar: 41


04 Jan 2023, 12:06:15 @tomy_lee rakstīja:
Jautājums nav gluži par BMW, bet gan jau ka aptuveni tehnoloģija visiem vienādas.

Tātad jautājums ir par bezatslēgas piedarbināšanu (Volvo V60 18.g.). Panelī parādās paziņojums ka atslēga nav atrasta salonā. Pirmais bija nomainīt baterijas atslēgās, bet nekas neuzlabojās. Aizvedu pie dīlera, tas arī teica ka problēma baterijā, bet neko neatrisināja. Tad laipni piedāvāja nomainīt pašas atslēgas - problēma esot tur!

Tā kā tas nav bezmaksas prieks, man nav gluži pārliecība ka pati atslēga ir problēmas cēlonis. Jo kā lai izskaidro, ka tas ir novērojas ar abām atslēgām? Nevar būt ka abas ir defektīvas un pietam vienlaicīgi?

Varbūt kāds ir saskāries ar kaut ko līdzīgu?
Vai parasti mašīnām ir kaut kādi uztvērēji, kas varētu iziet no ierindas?
Nekādas citas kļūdas auto neuzrāda un piedarbināt var uzliekto atslēgu tieši uz lasītāja centrālājā konsoles glāžu turētājā


izgāju šim cauri ar v90cc. Dīleris nestāstīja par plastmasas ķepām atslēgai, kas tiek nolauztas? 95% gadījumu tās ķepas nolauž un nepiespiež bateriju kā nākas.
Otra pults visticamāk izlādējusies, jo baterija jāmaina ik pa 2 gadiem, vēlams pat biežāk.
Offline
cmax
04. Jan 2023, 14:19 #9378

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1079

Braucu ar:


04 Jan 2023, 12:06:15 @tomy_lee rakstīja:
Jautājums nav gluži par BMW, bet gan jau ka aptuveni tehnoloģija visiem vienādas.

Tātad jautājums ir par bezatslēgas piedarbināšanu (Volvo V60 18.g.). Panelī parādās paziņojums ka atslēga nav atrasta salonā. Pirmais bija nomainīt baterijas atslēgās, bet nekas neuzlabojās. Aizvedu pie dīlera, tas arī teica ka problēma baterijā, bet neko neatrisināja. Tad laipni piedāvāja nomainīt pašas atslēgas - problēma esot tur!

Tā kā tas nav bezmaksas prieks, man nav gluži pārliecība ka pati atslēga ir problēmas cēlonis. Jo kā lai izskaidro, ka tas ir novērojas ar abām atslēgām? Nevar būt ka abas ir defektīvas un pietam vienlaicīgi?

Varbūt kāds ir saskāries ar kaut ko līdzīgu?
Vai parasti mašīnām ir kaut kādi uztvērēji, kas varētu iziet no ierindas?
Nekādas citas kļūdas auto neuzrāda un piedarbināt var uzliekto atslēgu tieši uz lasītāja centrālājā konsoles glāžu turētājā


Kur problēma ja dīleris ņem atslēgas izmaksas uz sevi gadījumā ja tās nomaiņa nepalīdz?
Offline
RR04
04. Jan 2023, 14:27 #9379

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3786

Braucu ar: 41

ja pats mainīji bateriju pultij un aplauzi ķepas, tad pats vainīgs. Dīleris neko nesegs
Offline
tomy_lee
04. Jan 2023, 14:39 #9380

Kopš: 09. Oct 2011

Ziņojumi: 141

Braucu ar:


04 Jan 2023, 13:29:08 @RR04 rakstīja:

04 Jan 2023, 12:06:15 @tomy_lee rakstīja:
Jautājums nav gluži par BMW, bet gan jau ka aptuveni tehnoloģija visiem vienādas.

Tātad jautājums ir par bezatslēgas piedarbināšanu (Volvo V60 18.g.). Panelī parādās paziņojums ka atslēga nav atrasta salonā. Pirmais bija nomainīt baterijas atslēgās, bet nekas neuzlabojās. Aizvedu pie dīlera, tas arī teica ka problēma baterijā, bet neko neatrisināja. Tad laipni piedāvāja nomainīt pašas atslēgas - problēma esot tur!

Tā kā tas nav bezmaksas prieks, man nav gluži pārliecība ka pati atslēga ir problēmas cēlonis. Jo kā lai izskaidro, ka tas ir novērojas ar abām atslēgām? Nevar būt ka abas ir defektīvas un pietam vienlaicīgi?

Varbūt kāds ir saskāries ar kaut ko līdzīgu?
Vai parasti mašīnām ir kaut kādi uztvērēji, kas varētu iziet no ierindas?
Nekādas citas kļūdas auto neuzrāda un piedarbināt var uzliekto atslēgu tieši uz lasītāja centrālājā konsoles glāžu turētājā


izgāju šim cauri ar v90cc. Dīleris nestāstīja par plastmasas ķepām atslēgai, kas tiek nolauztas? 95% gadījumu tās ķepas nolauž un nepiespiež bateriju kā nākas.
Otra pults visticamāk izlādējusies, jo baterija jāmaina ik pa 2 gadiem, vēlams pat biežāk.



Es jau otrai pultij arī uzreiz nomainīju. Bet ar abām atslēgām ir tas pats
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo