Online
Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
josi | 02. Jan 2023, 20:26 |
#9361
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3114
Braucu ar: Puf-puf
| Motora kods ABK un Digifant vadība? Šiem signāls tika ņemts no Holla sensora sadalītājā, var mēģināt mainīt to, tāpat arī pārbaudīt vadus uz ECU, it īpaši lai visur būtu kārtīga masa. Paši ECU arī mirst no vecuma, ir dzirdēts ka tauta liek MS2 vai ko līdzīgu to vietā.
[ Šo ziņu laboja josi, 02 Jan 2023, 20:27:30 ] | Offline | | |
RolandsK | 02. Jan 2023, 20:35 |
#9362
|
| Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3546
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Aukstam, siltam? Nez vai varētu būt problēma, bet viena no lielākajām ABK problēmām, ka gaisa masas mērītājam ir mehāniski kontakti, kas slīd pa plati un sadilst. Bet tad jau auto vienkārši neietu, nevis cilidri slēgtos nost.
Relejs Nr.30 jauns vai lietots? Tur jau pietiek attaisīt un pārsildīt lodējumus.
Sistēmas degvielas spiediens ir mērīts?
Aizdedzes spoles pretestība?[ Šo ziņu laboja RolandsK, 02 Jan 2023, 20:37:58 ] | Offline | | |
josi | 02. Jan 2023, 20:50 |
#9363
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3114
Braucu ar: Puf-puf
| Labs apraksts par to dinozauru ir te - Digifant
| Offline | | |
HiJaCKeR | 02. Jan 2023, 20:52 |
#9364
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4670
Braucu ar: BMW E90 330i
|
02 Jan 2023, 20:26:51 @josi rakstīja:
Motora kods ABK un Digifant vadība? Šiem signāls tika ņemts no Holla sensora sadalītājā, var mēģināt mainīt to, tāpat arī pārbaudīt vadus uz ECU, it īpaši lai visur būtu kārtīga masa. Paši ECU arī mirst no vecuma, ir dzirdēts ka tauta liek MS2 vai ko līdzīgu to vietā.
zinu to, ka 4 cilindru pilnā šprice, nevis mono. ir aizdedzes sadalītājs, tas mainīts, nezinu vai tik Holla devējs nāk komplektā. ir bijusi doma apskatīt ECU, pārspraust kontakt štekerus. var jau būt arī ECU mirst. | Offline | | |
HiJaCKeR | 02. Jan 2023, 20:58 |
#9365
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4670
Braucu ar: BMW E90 330i
|
02 Jan 2023, 20:35:59 @RolandsK rakstīja:
Aukstam, siltam? Nez vai varētu būt problēma, bet viena no lielākajām ABK problēmām, ka gaisa masas mērītājam ir mehāniski kontakti, kas slīd pa plati un sadilst. Bet tad jau auto vienkārši neietu, nevis cilidri slēgtos nost.
Relejs Nr.30 jauns vai lietots? Tur jau pietiek attaisīt un pārsildīt lodējumus.
Sistēmas degvielas spiediens ir mērīts?
Aizdedzes spoles pretestība?
relejs Nr.30 jauns, atverot vaļā veco, tas izskatījās pasūdīgi, bet kontakti nebija nosts no lodējuma. indukcijas spole jauna.
problēma izpaužas vairāk, kad dzinējs nav uzsilis, un vēsā laikā. vasarā nav novērota problēma. agrāk uz reto tirinājās, nu jau tagad braucot noslāpst, bet uz reiz var pielaist. ir reizes, kad noslāpē pēc īsa pārbrauciena un jāzāģē 5-10 min. aukstie dzinēja starti vienmēr ir bijuši sekmīgi.
gar gaisa masas mērītāju kāds ir bijis grābstījies, spriežu pēc atlauzta vāciņa, ko pārlīmēju[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 02 Jan 2023, 21:06:55 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | 02. Jan 2023, 21:00 |
#9366
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4670
Braucu ar: BMW E90 330i
|
02 Jan 2023, 20:50:59 @josi rakstīja:
Labs apraksts par to dinozauru ir te - Digifant
ok, paldies | Offline | | |
RolandsK | 02. Jan 2023, 21:12 |
#9367
|
| Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3546
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Gāzes pedāli ir mēģināts turēt nospiestu, kad šķiļ klāt? Aukstā laikā mēdz slāpt dēļ tā, ka strēgst tukšgaitas vārsts. Bet tad vienkārši slāpst nost nevis nestrādā kāds no cilindriem.
Kamēr dzinējs nav uzsilis, tas vārsts ir svarīgs. | Offline | | |
RSAWorkshop | 02. Jan 2023, 22:02 |
#9368
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7156
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
02 Jan 2023, 19:48:42 @HiJaCKeR rakstīja:
Ir normāli saglabājies Audi 80 B4 2.0E AKB. Nu jau simptomi sāk palikt biežāki. Uznāk niķi, tā kā nestrādā visi cilindri, braucot sāk raustīties. Pēc noslāpēšanas nevar ilgi ap 5 min. pielaist, un griežot starteri šauj. Internetā šī problēma ir apspriesta bieži šim motoram, cilvēki ir mainījuši visu pēc kārtas, bet tā arī nav atraduši vainu. Šī problēma nav pastāvīga. Kļudu nav. Laikam jau dēl vecuma auto noraksta, tā arī neatrodod problēmas cēloni. Laikam ejot ir nomainīts degvielas sūknis, indukcijas spole, aizdedzes sadalītājs, svečvadi, sveces, ECU relejs Nr.30 (bieži pieminēts internetā), degvielas sūkņa relejs. Vēl nav mainīts no pieminētā internetā Lambda zonde un Holla devējs, tāpēc jautājums par to. Iespējams kāds zin, kur ir problēma šiem motoriem, jo interenetā ir daudz diskusiju par šo problēmu.
Tādus sensorus pārbauda ar oscilloskopu ja ir aizdoma. Ja protams ir pie rokas jauns un viegli apmainīt, tad var darīt kā ienāk prātā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
HiJaCKeR | 02. Jan 2023, 22:26 |
#9369
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4670
Braucu ar: BMW E90 330i
|
02 Jan 2023, 21:12:49 @RolandsK rakstīja:
Gāzes pedāli ir mēģināts turēt nospiestu, kad šķiļ klāt? Aukstā laikā mēdz slāpt dēļ tā, ka strēgst tukšgaitas vārsts. Bet tad vienkārši slāpst nost nevis nestrādā kāds no cilindriem.
Kamēr dzinējs nav uzsilis, tas vārsts ir svarīgs.
ar turētu gāzes pedāli arī nelec, ir reizes, kad noslāpst vienmērīgi braucot pa šoseju, masīna stājas, griež motoru mašinas inerce. gaitā izslēdz aizdedzi, ieslēdz un aiziet kā nekas nebijis.[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 02 Jan 2023, 22:30:04 ] | Offline | | |
andronss8 | 03. Jan 2023, 13:38 |
#9370
|
| Kopš: 13. Feb 2009
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 491
Braucu ar: e39 530i
|
02 Jan 2023, 19:48:42 @HiJaCKeR rakstīja:
Ir normāli saglabājies Audi 80 B4 2.0E AKB. Nu jau simptomi sāk palikt biežāki. Uznāk niķi, tā kā nestrādā visi cilindri, braucot sāk raustīties. Pēc noslāpēšanas nevar ilgi ap 5 min. pielaist, un griežot starteri šauj. Internetā šī problēma ir apspriesta bieži šim motoram, cilvēki ir mainījuši visu pēc kārtas, bet tā arī nav atraduši vainu. Šī problēma nav pastāvīga. Kļudu nav. Laikam jau dēl vecuma auto noraksta, tā arī neatrodod problēmas cēloni. Laikam ejot ir nomainīts degvielas sūknis, indukcijas spole, aizdedzes sadalītājs, svečvadi, sveces, ECU relejs Nr.30 (bieži pieminēts internetā), degvielas sūkņa relejs. Vēl nav mainīts no pieminētā internetā Lambda zonde un Holla devējs, tāpēc jautājums par to. Iespējams kāds zin, kur ir problēma šiem motoriem, jo interenetā ir daudz diskusiju par šo problēmu.
Sencim ar šo dzinēju ir tā, ka auksts lec uz pus apgrieziena, bet silts ilgi jāzāģē. Iet viss ok. Nez ar ko sākt? | Offline | | |
Xrk | 03. Jan 2023, 13:51 |
#9371
|
| Kopš: 18. May 2022
Ziņojumi: 258
Braucu ar:
| Vai kāds zin kā pareizi sauc "akumulatora tirkšķa skrūvgriezi"?
Jo meklējot tādu salidzini.lv atrod tikai vienu modeli - gan jau ir pareizāks nosaukums. | Offline | | |
uupis | 03. Jan 2023, 13:56 |
#9372
|
| Kopš: 16. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 147
Braucu ar: Bembeli - BMW izstrādājumu
|
03 Jan 2023, 13:51:22 @Xrk rakstīja:
Vai kāds zin kā pareizi sauc "akumulatora tirkšķa skrūvgriezi"?
Jo meklējot tādu salidzini.lv atrod tikai vienu modeli - gan jau ir pareizāks nosaukums.
Battery ratchet
Power ratchet
Cordless ratchet | Offline | | |
norge | 04. Jan 2023, 11:07 |
#9373
|
| Kopš: 16. Apr 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 801
Braucu ar: Ne ar BMW
| Sveicināti varbūt kāds var palīdzēt.E71 nedeg āra rokturua abgaismojums, redzu ka viņas tur ir, kā vinas ieslēkt? | Offline | | |
Digital | 04. Jan 2023, 11:58 |
#9374
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3728
Braucu ar: Elektrību
|
04 Jan 2023, 11:07:41 @norge rakstīja:
Sveicināti varbūt kāds var palīdzēt.E71 nedeg āra rokturua abgaismojums, redzu ka viņas tur ir, kā vinas ieslēkt?
Ieslēdz lai atverot durvis ieslēdzas salona apgaismojums. Tad darbosies arī rokturu atsledzot. | Offline | | |
tomy_lee | 04. Jan 2023, 12:06 |
#9375
|
| Kopš: 09. Oct 2011
Ziņojumi: 141
Braucu ar:
| Jautājums nav gluži par BMW, bet gan jau ka aptuveni tehnoloģija visiem vienādas.
Tātad jautājums ir par bezatslēgas piedarbināšanu (Volvo V60 18.g.). Panelī parādās paziņojums ka atslēga nav atrasta salonā. Pirmais bija nomainīt baterijas atslēgās, bet nekas neuzlabojās. Aizvedu pie dīlera, tas arī teica ka problēma baterijā, bet neko neatrisināja. Tad laipni piedāvāja nomainīt pašas atslēgas - problēma esot tur!
Tā kā tas nav bezmaksas prieks, man nav gluži pārliecība ka pati atslēga ir problēmas cēlonis. Jo kā lai izskaidro, ka tas ir novērojas ar abām atslēgām? Nevar būt ka abas ir defektīvas un pietam vienlaicīgi?
Varbūt kāds ir saskāries ar kaut ko līdzīgu?
Vai parasti mašīnām ir kaut kādi uztvērēji, kas varētu iziet no ierindas?
Nekādas citas kļūdas auto neuzrāda un piedarbināt var uzliekto atslēgu tieši uz lasītāja centrālājā konsoles glāžu turētājā
| Offline | | |
norge | 04. Jan 2023, 12:17 |
#9376
|
| Kopš: 16. Apr 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 801
Braucu ar: Ne ar BMW
|
04 Jan 2023, 11:58:16 @Digital rakstīja:
04 Jan 2023, 11:07:41 @norge rakstīja:
Sveicināti varbūt kāds var palīdzēt.E71 nedeg āra rokturua abgaismojums, redzu ka viņas tur ir, kā vinas ieslēkt?
Ieslēdz lai atverot durvis ieslēdzas salona apgaismojums. Tad darbosies arī rokturu atsledzot.
Paldies patiešām darbojas | Offline | | |
|
RR04 | 04. Jan 2023, 13:29 |
#9377
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3786
Braucu ar: 41
|
04 Jan 2023, 12:06:15 @tomy_lee rakstīja:
Jautājums nav gluži par BMW, bet gan jau ka aptuveni tehnoloģija visiem vienādas.
Tātad jautājums ir par bezatslēgas piedarbināšanu (Volvo V60 18.g.). Panelī parādās paziņojums ka atslēga nav atrasta salonā. Pirmais bija nomainīt baterijas atslēgās, bet nekas neuzlabojās. Aizvedu pie dīlera, tas arī teica ka problēma baterijā, bet neko neatrisināja. Tad laipni piedāvāja nomainīt pašas atslēgas - problēma esot tur!
Tā kā tas nav bezmaksas prieks, man nav gluži pārliecība ka pati atslēga ir problēmas cēlonis. Jo kā lai izskaidro, ka tas ir novērojas ar abām atslēgām? Nevar būt ka abas ir defektīvas un pietam vienlaicīgi?
Varbūt kāds ir saskāries ar kaut ko līdzīgu?
Vai parasti mašīnām ir kaut kādi uztvērēji, kas varētu iziet no ierindas?
Nekādas citas kļūdas auto neuzrāda un piedarbināt var uzliekto atslēgu tieši uz lasītāja centrālājā konsoles glāžu turētājā
izgāju šim cauri ar v90cc. Dīleris nestāstīja par plastmasas ķepām atslēgai, kas tiek nolauztas? 95% gadījumu tās ķepas nolauž un nepiespiež bateriju kā nākas.
Otra pults visticamāk izlādējusies, jo baterija jāmaina ik pa 2 gadiem, vēlams pat biežāk.
| Offline | | |
cmax | 04. Jan 2023, 14:19 |
#9378
|
| Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1079
Braucu ar:
|
04 Jan 2023, 12:06:15 @tomy_lee rakstīja:
Jautājums nav gluži par BMW, bet gan jau ka aptuveni tehnoloģija visiem vienādas.
Tātad jautājums ir par bezatslēgas piedarbināšanu (Volvo V60 18.g.). Panelī parādās paziņojums ka atslēga nav atrasta salonā. Pirmais bija nomainīt baterijas atslēgās, bet nekas neuzlabojās. Aizvedu pie dīlera, tas arī teica ka problēma baterijā, bet neko neatrisināja. Tad laipni piedāvāja nomainīt pašas atslēgas - problēma esot tur!
Tā kā tas nav bezmaksas prieks, man nav gluži pārliecība ka pati atslēga ir problēmas cēlonis. Jo kā lai izskaidro, ka tas ir novērojas ar abām atslēgām? Nevar būt ka abas ir defektīvas un pietam vienlaicīgi?
Varbūt kāds ir saskāries ar kaut ko līdzīgu?
Vai parasti mašīnām ir kaut kādi uztvērēji, kas varētu iziet no ierindas?
Nekādas citas kļūdas auto neuzrāda un piedarbināt var uzliekto atslēgu tieši uz lasītāja centrālājā konsoles glāžu turētājā
Kur problēma ja dīleris ņem atslēgas izmaksas uz sevi gadījumā ja tās nomaiņa nepalīdz? | Offline | | |
RR04 | 04. Jan 2023, 14:27 |
#9379
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3786
Braucu ar: 41
| ja pats mainīji bateriju pultij un aplauzi ķepas, tad pats vainīgs. Dīleris neko nesegs | Offline | | |
tomy_lee | 04. Jan 2023, 14:39 |
#9380
|
| Kopš: 09. Oct 2011
Ziņojumi: 141
Braucu ar:
|
04 Jan 2023, 13:29:08 @RR04 rakstīja:
04 Jan 2023, 12:06:15 @tomy_lee rakstīja:
Jautājums nav gluži par BMW, bet gan jau ka aptuveni tehnoloģija visiem vienādas.
Tātad jautājums ir par bezatslēgas piedarbināšanu (Volvo V60 18.g.). Panelī parādās paziņojums ka atslēga nav atrasta salonā. Pirmais bija nomainīt baterijas atslēgās, bet nekas neuzlabojās. Aizvedu pie dīlera, tas arī teica ka problēma baterijā, bet neko neatrisināja. Tad laipni piedāvāja nomainīt pašas atslēgas - problēma esot tur!
Tā kā tas nav bezmaksas prieks, man nav gluži pārliecība ka pati atslēga ir problēmas cēlonis. Jo kā lai izskaidro, ka tas ir novērojas ar abām atslēgām? Nevar būt ka abas ir defektīvas un pietam vienlaicīgi?
Varbūt kāds ir saskāries ar kaut ko līdzīgu?
Vai parasti mašīnām ir kaut kādi uztvērēji, kas varētu iziet no ierindas?
Nekādas citas kļūdas auto neuzrāda un piedarbināt var uzliekto atslēgu tieši uz lasītāja centrālājā konsoles glāžu turētājā
izgāju šim cauri ar v90cc. Dīleris nestāstīja par plastmasas ķepām atslēgai, kas tiek nolauztas? 95% gadījumu tās ķepas nolauž un nepiespiež bateriju kā nākas.
Otra pults visticamāk izlādējusies, jo baterija jāmaina ik pa 2 gadiem, vēlams pat biežāk.
Es jau otrai pultij arī uzreiz nomainīju. Bet ar abām atslēgām ir tas pats | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|