Online
Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
abyss | 06. Dec 2021, 22:43 |
#9361
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
06 Dec 2021, 22:05:44 @Dii rakstīja:
06 Dec 2021, 21:00:10 @DM-101 rakstīja:
06 Dec 2021, 20:39:35 @Janis_Janis rakstīja:
agrāk visi restaurēja ar oriģināldaļām un bija ok, tagad jau skaitās sūdīgi Tagad jau piedāvā jaunas pirkt pa 300e. Apmēram kā agrāk e6x e9x sūds, F sērija sūds, bet kad cena nokrīt un var atļauties tādu nopirkt, tad jau zajebisj mašīna
restaureetas sprauslas
+ diagnostu nulles sajeega
+ gandriiz nulles info par sprauslas stavokli
+ serivsa proceduuru neieveeroshana
= duumi, smirdonja, izniicinaati DPF.
sprauslu restaureeshanas laikaa netiek noveerteets ne beam lenkjis, ne atomizaacijas kvalitaate. Nerunaajot par kaadu garantiju, ka reaalaa darba t parametri kaut aptuveni bus normas robezhaas.
Tad mums ir gandriiz nulles info. Katrai sprauslai ir chupa adaptaacijas karshu, no taa visa redzam ''korekcijas''. vienu alja parametru.
turpinaajumaa - diagnostiem nav nekaadas nojausmas, ko shiis ''korekcijas'' raada. Jaa, var tupa sekot ISTA/TIS noraadiijumam par min/max, bet, kaa jau devu maajienu - shis viens pseidoparametrs neraada ne 1/100 no taa, ko vajadzeetu redzeet.
Nu, rezultaataa - suuds par vibreshanu, duumoshanu. Tiek izniicinaati DPF.
Pizģōš i provokacija! Meli un atkal Kasēna noslīdēšana no sev neērtas tēmas par brauktprasmi!
Lūdzu tos savus plusus argumentēt
Diagnostu nulles sajēga (tieši sprauslu jautājumā)
Iznīcināti DPF??? Kā viņus iznīcina, paskaidro lūdzu sīkāk! Cik iznīcinātus savā dzīvē fiziski esi redzējis un, kas tieši ir iznīcināts?
Izsmidzināšanas kūļa leņķis un tā nepilnības dīzelim? WAT? Pats saproti kādās auzās esi un, kādu sūdu stum?
Kasēn, autoritāte ir tādā dirsā, ka pat uldeens tevi jau sunī... Wtf?
Tu Austrāliju esi redzējis? | Offline | | |
Dii | 06. Dec 2021, 22:54 |
#9362
|
| Kopš: 19. Feb 2015
Ziņojumi: 243
Braucu ar: e91
| Kas tie par geju šļupstiem brūndegunainais alvas fanāt?
Dod argumentus lodāmur!
[ Šo ziņu laboja Dii, 06 Dec 2021, 22:56:14 ] | Offline | | |
Dii | 06. Dec 2021, 23:13 |
#9363
|
| Kopš: 19. Feb 2015
Ziņojumi: 243
Braucu ar: e91
| Tāpat gribētu info, kā tieši "nokaujas" CO kati, kā mērās to resurss UN, kā realitātē izpaužas to nolietojums? | Offline | | |
uldens1 | 07. Dec 2021, 00:07 |
#9364
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16207
Braucu ar:
| kā kaspariņš iedomājies regulēt dīzeļa sprauslas izsmidzināšanas lenķi?Tas smidzinātājs kāds iznāca no rūpnīcas,ar tādu lenķi arī dzīvos visu savu mūžu.Galīgi jau kukū pončikam aizgājis | Online | | |
AF | 07. Dec 2021, 00:37 |
#9365
|
| Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
07 Dec 2021, 00:07:57 @uldens1 rakstīja:
kā kaspariņš iedomājies regulēt dīzeļa sprauslas izsmidzināšanas lenķi?Tas smidzinātājs kāds iznāca no rūpnīcas,ar tādu lenķi arī dzīvos visu savu mūžu.Galīgi jau kukū pončikam aizgājis
Moš domā ar vīli piedrāzt smidzinātājus | Offline | | |
FFL | 07. Dec 2021, 01:36 |
#9366
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
07 Dec 2021, 00:37:07 @AF rakstīja:
07 Dec 2021, 00:07:57 @uldens1 rakstīja:
kā kaspariņš iedomājies regulēt dīzeļa sprauslas izsmidzināšanas lenķi?Tas smidzinātājs kāds iznāca no rūpnīcas,ar tādu lenķi arī dzīvos visu savu mūžu.Galīgi jau kukū pončikam aizgājis
Moš domā ar vīli piedrāzt smidzinātājus
Nē, viņš domā ka tur ir mehāniskās | Offline | | |
abyss | 07. Dec 2021, 07:36 |
#9367
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
| https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7417908/
Diesel sprauslai mēra ilgumu, cone angle, laukumu un tilpumu. Neatradu gan, kas pa sprauslu, bet domāju, ka noteikti kāda moderna diesel dzinēja.
Ja interesē lasat, manuprāt, dīzeļi ir kļūda, kurai nekad nevajadzēja nonākt uz ceļiem | Offline | | |
uldens1 | 07. Dec 2021, 09:07 |
#9368
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16207
Braucu ar:
| Kāpec restaurētai sprauslai kur ir jauns bosch smidzinātājs,būtu jādomā par izsmidzināšanas lenķi,kūli,atrestaurē un brauc | Online | | |
|
sys9291 | 07. Dec 2021, 09:38 |
#9369
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
07 Dec 2021, 09:07:37 @uldens1 rakstīja:
Kāpec restaurētai sprauslai kur ir jauns bosch smidzinātājs,būtu jādomā par izsmidzināšanas lenķi,kūli,atrestaurē un brauc
sprauslā bez smidzinātāja ir arī citas daļas, kas sadilst, atsperes parametri arī mainās, līdz ar parasta smidzinātāju maiņa palīdz tikai atsevišķos gadījumos... pie kam pjēzo sprauslu gadījumos pie vainas parasti ir pats pjezo elements..[ Šo ziņu laboja sys9291, 07 Dec 2021, 09:38:58 ] | Offline | | |
uldens1 | 07. Dec 2021, 09:40 |
#9370
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16207
Braucu ar:
|
07 Dec 2021, 09:38:14 @sys9291 rakstīja:
07 Dec 2021, 09:07:37 @uldens1 rakstīja:
Kāpec restaurētai sprauslai kur ir jauns bosch smidzinātājs,būtu jādomā par izsmidzināšanas lenķi,kūli,atrestaurē un brauc
sprauslā bez smidzinātāja ir arī citas daļas, kas sadilst, atsperes parametri arī mainās, līdz ar parasta smidzinātāju maiņa palīdz tikai atsevišķos gadījumos... pie kam pjēzo sprauslu gadījumos pie vainas parasti ir pats pjezo elements..
tāpēc rakstu restaurētai,ar to pieņemot ka viss ir salikts jauns | Online | | |
uldens1 | 07. Dec 2021, 09:42 |
#9371
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16207
Braucu ar:
| par pjezo zinu,tur problemātiski ko atjaunot,ja vaina pjezo elementā,bet ir pilna pasaule ar ''spoļu'' sprauslām kuras remontēt ir īzī | Online | | |
sys9291 | 07. Dec 2021, 09:50 |
#9372
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
07 Dec 2021, 09:40:09 @uldens1 rakstīja:
07 Dec 2021, 09:38:14 @sys9291 rakstīja:
07 Dec 2021, 09:07:37 @uldens1 rakstīja:
Kāpec restaurētai sprauslai kur ir jauns bosch smidzinātājs,būtu jādomā par izsmidzināšanas lenķi,kūli,atrestaurē un brauc
sprauslā bez smidzinātāja ir arī citas daļas, kas sadilst, atsperes parametri arī mainās, līdz ar parasta smidzinātāju maiņa palīdz tikai atsevišķos gadījumos... pie kam pjēzo sprauslu gadījumos pie vainas parasti ir pats pjezo elements..
tāpēc rakstu restaurētai,ar to pieņemot ka viss ir salikts jauns
nu ne visu var salikt jaunu (piemēram sadilušo korpusu), un tālāk seko otrs jautājums: kādas ir izmaksas šādai restaurācijai? | Offline | | |
Dii | 07. Dec 2021, 10:03 |
#9373
|
| Kopš: 19. Feb 2015
Ziņojumi: 243
Braucu ar: e91
| Atkal sākas šļupsti par DI benzīniem un milzīgām enerģijām, sajēgas līmeņiem un nevienas konkrētas atbildes...
Kā dilst katalizators lūdzu pastāsti! | Offline | | |
Dii | 07. Dec 2021, 10:54 |
#9374
|
| Kopš: 19. Feb 2015
Ziņojumi: 243
Braucu ar: e91
|
07 Dec 2021, 10:37:57 @DM-101 rakstīja:
06 Dec 2021, 23:13:30 @Dii rakstīja:
Tāpat gribētu info, kā tieši "nokaujas" CO kati, kā mērās to resurss UN, kā realitātē izpaužas to nolietojums?
CO kati tiek bojaati vairakos veidos:
a. paarsniegta to darba t. iemesls - piloshas/tekoshas sprauslas, sprauslas ar sliktu atomizaaciju. chipsoti dzineji ar nepareizu afr; chipsoti ar pusliidz pareizu videjo afr, bet [taadi ir 99.9%] nekorektaam cilindru individuaalajaam adaptaacijaam, nekorektu cilindru individuaalo afr;
b. sabojaats daargmetaala/katalizatora slaanis, lietojot degvielas piedevas; lietojot suudiigu degvielu;
c. probleemas ar DPF - regen faazees, skat a.
d. palielinaats elljas pateerinjsh, skat. b.
e. mehaaniski bojaajumi, gan deelj straujaam t mainjaam, gan materiaala nolietojuma;
f. kondensaats izpluudes sistemaa - nekorekts braukshanas profils.
utml.
Kaa meera CO katu efektivitati/resursu benziina dzineejos - raksti manaa blogaa.
a. pareizi, ar konkrēti sadirstām sprauslām un milzīgu degvielas pārpalikumu var viņus izkausēt
b. muļķības par dārgmetālu slāņa bojājumu
Pārējais viss teorētiski pieņēmumi un muļķību gvelšana!
Kā izskatās nolietots (ne piedirsts ar kvēpiem, ne mehāniski bojāts) katalizatora un kvēpu filtra komplekts no M57N2 vai N sērijas dīzeļa? | Offline | | |
Dii | 07. Dec 2021, 10:56 |
#9375
|
| Kopš: 19. Feb 2015
Ziņojumi: 243
Braucu ar: e91
| Tieši kas padara to par nolietotu piemēram pēc Tevis apgalvotajiem 300kkm? [ Šo ziņu laboja Dii, 07 Dec 2021, 10:56:56 ] | Offline | | |
uldens1 | 07. Dec 2021, 11:17 |
#9376
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16207
Braucu ar:
|
07 Dec 2021, 10:23:54 @DM-101 rakstīja:
07 Dec 2021, 09:42:04 @uldens1 rakstīja:
par pjezo zinu,tur problemātiski ko atjaunot,ja vaina pjezo elementā,bet ir pilna pasaule ar ''spoļu'' sprauslām kuras remontēt ir īzī
dargais speciaalist - uz spolju sprauslaam attiecas visas taas pashas probleemas, kas uz pjezo.
pileeshana, atomizacija, kuulja parametri.
un ''atjaunojot'' - viss tas pats - ne var atomizaaciju noverteet, ne kulja lenkji, ne bliivumu homonogeenumu - neko no shii.
Aptuveni kaut ko sachibina, i brauc.
taas ''atjaunotaas' no jaunaam OEM ir tikpat taalu, cik BMW no Trabant.
Dod faktus studijā,savādāk tukša diršana | Online | | |
|
Dii | 07. Dec 2021, 11:17 |
#9377
|
| Kopš: 19. Feb 2015
Ziņojumi: 243
Braucu ar: e91
| Viss, izšāvās argumenti
Pateikšu, kā ir! Nekas tur nav nolietots, ja vien auto dzinējs nav bijis fatāli bojāts (ļoti ielaistas tekošas sprauslas vai ilgu laiku traki eļļu izplūdē dzenoša turbīna)
Platīna grupas metālu sastāvs ir pilnīgi vienāds gan 80kkm nobraukušam dīzelim, gan 400kkm (ar vienādu detaļas numuru un viena modeļa auto)
PunkC, vienkārši beidz dirst par to ko nejēdz un nesalīdzini DI benzīna sprauslu ar DI dīzeļa sprauslu. Un pašā pamatā jau ir kļūda, salīdzinot šos divus degvielas tipus un to blīvumu, un eļļošanas īpašības, benzīnnieka sprauslas pie DI spiediena nolietojas nesalīdzināmi ātrāk kā dīzeļa, tieši dēļ augstākminētajiem faktoriem.
Lūdzu, es gan par velti varu izglītot, man nav žēl
| Offline | | |
uldens1 | 07. Dec 2021, 11:51 |
#9378
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16207
Braucu ar:
|
07 Dec 2021, 11:40:04 @DM-101 rakstīja:
07 Dec 2021, 11:17:04 @uldens1 rakstīja:
07 Dec 2021, 10:23:54 @DM-101 rakstīja:
07 Dec 2021, 09:42:04 @uldens1 rakstīja:
par pjezo zinu,tur problemātiski ko atjaunot,ja vaina pjezo elementā,bet ir pilna pasaule ar ''spoļu'' sprauslām kuras remontēt ir īzī
dargais speciaalist - uz spolju sprauslaam attiecas visas taas pashas probleemas, kas uz pjezo.
pileeshana, atomizacija, kuulja parametri.
un ''atjaunojot'' - viss tas pats - ne var atomizaaciju noverteet, ne kulja lenkji, ne bliivumu homonogeenumu - neko no shii.
Aptuveni kaut ko sachibina, i brauc.
taas ''atjaunotaas' no jaunaam OEM ir tikpat taalu, cik BMW no Trabant.
Dod faktus studijā,savādāk tukša diršana
faktus par ko?
par to, ka atomizacijai, kuulja parametriem ir key noziime?
jeb par to, ka ruupniica, kur ir ''bisku citas'' iekaartas speej uzrazhot ''bisku citu'' produktu, kaa Vasja piepilsetas darbniicaa?
Vasjam ir Bosch stends kuru izstrādājuši Bosch inženieri lai labotu savas sprauslas,vasja liek bosch rezerves daļas un pajāt kaspara izdomājumi par tēmu no kuras neko nerubī | Online | | |
uldens1 | 07. Dec 2021, 12:11 |
#9379
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16207
Braucu ar:
|
07 Dec 2021, 12:01:23 @DM-101 rakstīja:
07 Dec 2021, 11:51:23 @uldens1 rakstīja:
07 Dec 2021, 11:40:04 @DM-101 rakstīja:
07 Dec 2021, 11:17:04 @uldens1 rakstīja:
07 Dec 2021, 10:23:54 @DM-101 rakstīja:
07 Dec 2021, 09:42:04 @uldens1 rakstīja:
par pjezo zinu,tur problemātiski ko atjaunot,ja vaina pjezo elementā,bet ir pilna pasaule ar ''spoļu'' sprauslām kuras remontēt ir īzī
dargais speciaalist - uz spolju sprauslaam attiecas visas taas pashas probleemas, kas uz pjezo.
pileeshana, atomizacija, kuulja parametri.
un ''atjaunojot'' - viss tas pats - ne var atomizaaciju noverteet, ne kulja lenkji, ne bliivumu homonogeenumu - neko no shii.
Aptuveni kaut ko sachibina, i brauc.
taas ''atjaunotaas' no jaunaam OEM ir tikpat taalu, cik BMW no Trabant.
Dod faktus studijā,savādāk tukša diršana
faktus par ko?
par to, ka atomizacijai, kuulja parametriem ir key noziime?
jeb par to, ka ruupniica, kur ir ''bisku citas'' iekaartas speej uzrazhot ''bisku citu'' produktu, kaa Vasja piepilsetas darbniicaa?
Vasjam ir Bosch stends kuru izstrādājuši Bosch inženieri lai labotu savas sprauslas,vasja liek bosch rezerves daļas un pajāt kaspara izdomājumi par tēmu no kuras neko nerubī
jaa, tieshi taa. jo mazak jeedz, jo vairaak pajaat.
Jā bosch inženieri aizmirsa kaspariņam pajautāt kā jāremontē sprauslas,kā stends jātaisa un kādi parametri svarīgi,bet blatot tu māki pat tēmās kur neko nejēdz | Online | | |
uldens1 | 07. Dec 2021, 12:32 |
#9380
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16207
Braucu ar:
|
07 Dec 2021, 12:22:04 @DM-101 rakstīja:
07 Dec 2021, 12:11:03 @uldens1 rakstīja:
07 Dec 2021, 12:01:23 @DM-101 rakstīja:
07 Dec 2021, 11:51:23 @uldens1 rakstīja:
07 Dec 2021, 11:40:04 @DM-101 rakstīja:
07 Dec 2021, 11:17:04 @uldens1 rakstīja:
07 Dec 2021, 10:23:54 @DM-101 rakstīja:
07 Dec 2021, 09:42:04 @uldens1 rakstīja:
par pjezo zinu,tur problemātiski ko atjaunot,ja vaina pjezo elementā,bet ir pilna pasaule ar ''spoļu'' sprauslām kuras remontēt ir īzī
dargais speciaalist - uz spolju sprauslaam attiecas visas taas pashas probleemas, kas uz pjezo.
pileeshana, atomizacija, kuulja parametri.
un ''atjaunojot'' - viss tas pats - ne var atomizaaciju noverteet, ne kulja lenkji, ne bliivumu homonogeenumu - neko no shii.
Aptuveni kaut ko sachibina, i brauc.
taas ''atjaunotaas' no jaunaam OEM ir tikpat taalu, cik BMW no Trabant.
Dod faktus studijā,savādāk tukša diršana
faktus par ko?
par to, ka atomizacijai, kuulja parametriem ir key noziime?
jeb par to, ka ruupniica, kur ir ''bisku citas'' iekaartas speej uzrazhot ''bisku citu'' produktu, kaa Vasja piepilsetas darbniicaa?
Vasjam ir Bosch stends kuru izstrādājuši Bosch inženieri lai labotu savas sprauslas,vasja liek bosch rezerves daļas un pajāt kaspara izdomājumi par tēmu no kuras neko nerubī
jaa, tieshi taa. jo mazak jeedz, jo vairaak pajaat.
Jā bosch inženieri aizmirsa kaspariņam pajautāt kā jāremontē sprauslas,kā stends jātaisa un kādi parametri svarīgi,bet blatot tu māki pat tēmās kur neko nejēdz
jaa, Bosch inzhenieri pilnvaroja AliExpress u.c. cieniijamas vietnes pa leeto tirgot ''taadus pashus'' kitus; vietejo Vasju, kursh zina 2 vaardus angliski, mainiiit ''tikai smidzinaataaju'', jo taa ir leetaak.
Un visbeidzot - testeet sprauslas [noteikt, kura remonteejama] istabas temperatuuraa un pirms/peec remonta nenoveerteet ne beam, ne atomizaaciju.
Es saprotu, ka runaaju par sarezgjiitaam lietaam, kur nedaudz jaaizmanto smadzeni. kuras tev nav.
Vot kāpēc tu esi tāds mudaks???Es visu laiku rakstu pa atrestaurētām ar orģināldaļām,bet tu te pamanies piepīt aliexpress detaļas.
Ja bosch uzskata ka izpildot viņu noteiktās normas un izstendojot sprauslu tā iekļaujas viņu noteiktajos parametros tad sprausla ir atremontēta,tātad tā ir,un pohuj ko iedomājas kaspariņi savā slimajā galvā,jo boscha inženieri noteikti tēmā jēdz 1000x vairāk nekā tu.Nez kāpēc tu esi iedomājies ka jēdz vairāk pa viņiem??Gaidu atbildi ar nepacietību | Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|