Online

Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
abyss
06. Dec 2021, 22:43 #9361

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


06 Dec 2021, 22:05:44 @Dii rakstīja:

06 Dec 2021, 21:00:10 @DM-101 rakstīja:

06 Dec 2021, 20:39:35 @Janis_Janis rakstīja:
agrāk visi restaurēja ar oriģināldaļām un bija ok, tagad jau skaitās sūdīgi Tagad jau piedāvā jaunas pirkt pa 300e. Apmēram kā agrāk e6x e9x sūds, F sērija sūds, bet kad cena nokrīt un var atļauties tādu nopirkt, tad jau zajebisj mašīna


restaureetas sprauslas
+ diagnostu nulles sajeega
+ gandriiz nulles info par sprauslas stavokli
+ serivsa proceduuru neieveeroshana
= duumi, smirdonja, izniicinaati DPF.

sprauslu restaureeshanas laikaa netiek noveerteets ne beam lenkjis, ne atomizaacijas kvalitaate. Nerunaajot par kaadu garantiju, ka reaalaa darba t parametri kaut aptuveni bus normas robezhaas.

Tad mums ir gandriiz nulles info. Katrai sprauslai ir chupa adaptaacijas karshu, no taa visa redzam ''korekcijas''. vienu alja parametru.

turpinaajumaa - diagnostiem nav nekaadas nojausmas, ko shiis ''korekcijas'' raada. Jaa, var tupa sekot ISTA/TIS noraadiijumam par min/max, bet, kaa jau devu maajienu - shis viens pseidoparametrs neraada ne 1/100 no taa, ko vajadzeetu redzeet.

Nu, rezultaataa - suuds par vibreshanu, duumoshanu. Tiek izniicinaati DPF.



Pizģōš i provokacija! Meli un atkal Kasēna noslīdēšana no sev neērtas tēmas par brauktprasmi!

Lūdzu tos savus plusus argumentēt

Diagnostu nulles sajēga (tieši sprauslu jautājumā)

Iznīcināti DPF??? Kā viņus iznīcina, paskaidro lūdzu sīkāk! Cik iznīcinātus savā dzīvē fiziski esi redzējis un, kas tieši ir iznīcināts?

Izsmidzināšanas kūļa leņķis un tā nepilnības dīzelim? WAT? Pats saproti kādās auzās esi un, kādu sūdu stum?

Kasēn, autoritāte ir tādā dirsā, ka pat uldeens tevi jau sunī... Wtf?





Tu Austrāliju esi redzējis?
Offline
Dii
06. Dec 2021, 22:54 #9362

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 243

Braucu ar: e91

Kas tie par geju šļupstiem brūndegunainais alvas fanāt?

Dod argumentus lodāmur!


[ Šo ziņu laboja Dii, 06 Dec 2021, 22:56:14 ]

Offline
Dii
06. Dec 2021, 23:13 #9363

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 243

Braucu ar: e91

Tāpat gribētu info, kā tieši "nokaujas" CO kati, kā mērās to resurss UN, kā realitātē izpaužas to nolietojums?
Offline
uldens1
07. Dec 2021, 00:07 #9364

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16207

Braucu ar:

kā kaspariņš iedomājies regulēt dīzeļa sprauslas izsmidzināšanas lenķi?Tas smidzinātājs kāds iznāca no rūpnīcas,ar tādu lenķi arī dzīvos visu savu mūžu.Galīgi jau kukū pončikam aizgājis
Online
AF
07. Dec 2021, 00:37 #9365

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


07 Dec 2021, 00:07:57 @uldens1 rakstīja:
kā kaspariņš iedomājies regulēt dīzeļa sprauslas izsmidzināšanas lenķi?Tas smidzinātājs kāds iznāca no rūpnīcas,ar tādu lenķi arī dzīvos visu savu mūžu.Galīgi jau kukū pončikam aizgājis

Moš domā ar vīli piedrāzt smidzinātājus
Offline
FFL
07. Dec 2021, 01:36 #9366

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


07 Dec 2021, 00:37:07 @AF rakstīja:

07 Dec 2021, 00:07:57 @uldens1 rakstīja:
kā kaspariņš iedomājies regulēt dīzeļa sprauslas izsmidzināšanas lenķi?Tas smidzinātājs kāds iznāca no rūpnīcas,ar tādu lenķi arī dzīvos visu savu mūžu.Galīgi jau kukū pončikam aizgājis

Moš domā ar vīli piedrāzt smidzinātājus

Nē, viņš domā ka tur ir mehāniskās
Offline
abyss
07. Dec 2021, 07:36 #9367

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7417908/

Diesel sprauslai mēra ilgumu, cone angle, laukumu un tilpumu. Neatradu gan, kas pa sprauslu, bet domāju, ka noteikti kāda moderna diesel dzinēja.

Ja interesē lasat, manuprāt, dīzeļi ir kļūda, kurai nekad nevajadzēja nonākt uz ceļiem
Offline
uldens1
07. Dec 2021, 09:07 #9368

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16207

Braucu ar:

Kāpec restaurētai sprauslai kur ir jauns bosch smidzinātājs,būtu jādomā par izsmidzināšanas lenķi,kūli,atrestaurē un brauc
Online
sys9291
07. Dec 2021, 09:38 #9369

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Dec 2021, 09:07:37 @uldens1 rakstīja:
Kāpec restaurētai sprauslai kur ir jauns bosch smidzinātājs,būtu jādomā par izsmidzināšanas lenķi,kūli,atrestaurē un brauc

sprauslā bez smidzinātāja ir arī citas daļas, kas sadilst, atsperes parametri arī mainās, līdz ar parasta smidzinātāju maiņa palīdz tikai atsevišķos gadījumos... pie kam pjēzo sprauslu gadījumos pie vainas parasti ir pats pjezo elements..

[ Šo ziņu laboja sys9291, 07 Dec 2021, 09:38:58 ]

Offline
uldens1
07. Dec 2021, 09:40 #9370

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16207

Braucu ar:


07 Dec 2021, 09:38:14 @sys9291 rakstīja:

07 Dec 2021, 09:07:37 @uldens1 rakstīja:
Kāpec restaurētai sprauslai kur ir jauns bosch smidzinātājs,būtu jādomā par izsmidzināšanas lenķi,kūli,atrestaurē un brauc

sprauslā bez smidzinātāja ir arī citas daļas, kas sadilst, atsperes parametri arī mainās, līdz ar parasta smidzinātāju maiņa palīdz tikai atsevišķos gadījumos... pie kam pjēzo sprauslu gadījumos pie vainas parasti ir pats pjezo elements..
tāpēc rakstu restaurētai,ar to pieņemot ka viss ir salikts jauns
Online
uldens1
07. Dec 2021, 09:42 #9371

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16207

Braucu ar:

par pjezo zinu,tur problemātiski ko atjaunot,ja vaina pjezo elementā,bet ir pilna pasaule ar ''spoļu'' sprauslām kuras remontēt ir īzī
Online
sys9291
07. Dec 2021, 09:50 #9372

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Dec 2021, 09:40:09 @uldens1 rakstīja:

07 Dec 2021, 09:38:14 @sys9291 rakstīja:

07 Dec 2021, 09:07:37 @uldens1 rakstīja:
Kāpec restaurētai sprauslai kur ir jauns bosch smidzinātājs,būtu jādomā par izsmidzināšanas lenķi,kūli,atrestaurē un brauc

sprauslā bez smidzinātāja ir arī citas daļas, kas sadilst, atsperes parametri arī mainās, līdz ar parasta smidzinātāju maiņa palīdz tikai atsevišķos gadījumos... pie kam pjēzo sprauslu gadījumos pie vainas parasti ir pats pjezo elements..
tāpēc rakstu restaurētai,ar to pieņemot ka viss ir salikts jauns

nu ne visu var salikt jaunu (piemēram sadilušo korpusu), un tālāk seko otrs jautājums: kādas ir izmaksas šādai restaurācijai?
Offline
Dii
07. Dec 2021, 10:03 #9373

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 243

Braucu ar: e91

Atkal sākas šļupsti par DI benzīniem un milzīgām enerģijām, sajēgas līmeņiem un nevienas konkrētas atbildes...

Kā dilst katalizators lūdzu pastāsti!
Offline
Dii
07. Dec 2021, 10:54 #9374

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 243

Braucu ar: e91


07 Dec 2021, 10:37:57 @DM-101 rakstīja:

06 Dec 2021, 23:13:30 @Dii rakstīja:
Tāpat gribētu info, kā tieši "nokaujas" CO kati, kā mērās to resurss UN, kā realitātē izpaužas to nolietojums?


CO kati tiek bojaati vairakos veidos:
a. paarsniegta to darba t. iemesls - piloshas/tekoshas sprauslas, sprauslas ar sliktu atomizaaciju. chipsoti dzineji ar nepareizu afr; chipsoti ar pusliidz pareizu videjo afr, bet [taadi ir 99.9%] nekorektaam cilindru individuaalajaam adaptaacijaam, nekorektu cilindru individuaalo afr;
b. sabojaats daargmetaala/katalizatora slaanis, lietojot degvielas piedevas; lietojot suudiigu degvielu;
c. probleemas ar DPF - regen faazees, skat a.
d. palielinaats elljas pateerinjsh, skat. b.
e. mehaaniski bojaajumi, gan deelj straujaam t mainjaam, gan materiaala nolietojuma;
f. kondensaats izpluudes sistemaa - nekorekts braukshanas profils.
utml.

Kaa meera CO katu efektivitati/resursu benziina dzineejos - raksti manaa blogaa.



a. pareizi, ar konkrēti sadirstām sprauslām un milzīgu degvielas pārpalikumu var viņus izkausēt

b. muļķības par dārgmetālu slāņa bojājumu

Pārējais viss teorētiski pieņēmumi un muļķību gvelšana!

Kā izskatās nolietots (ne piedirsts ar kvēpiem, ne mehāniski bojāts) katalizatora un kvēpu filtra komplekts no M57N2 vai N sērijas dīzeļa?
Offline
Dii
07. Dec 2021, 10:56 #9375

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 243

Braucu ar: e91

Tieši kas padara to par nolietotu piemēram pēc Tevis apgalvotajiem 300kkm?

[ Šo ziņu laboja Dii, 07 Dec 2021, 10:56:56 ]

Offline
uldens1
07. Dec 2021, 11:17 #9376

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16207

Braucu ar:


07 Dec 2021, 10:23:54 @DM-101 rakstīja:

07 Dec 2021, 09:42:04 @uldens1 rakstīja:
par pjezo zinu,tur problemātiski ko atjaunot,ja vaina pjezo elementā,bet ir pilna pasaule ar ''spoļu'' sprauslām kuras remontēt ir īzī


dargais speciaalist - uz spolju sprauslaam attiecas visas taas pashas probleemas, kas uz pjezo.
pileeshana, atomizacija, kuulja parametri.
un ''atjaunojot'' - viss tas pats - ne var atomizaaciju noverteet, ne kulja lenkji, ne bliivumu homonogeenumu - neko no shii.
Aptuveni kaut ko sachibina, i brauc.

taas ''atjaunotaas' no jaunaam OEM ir tikpat taalu, cik BMW no Trabant.
Dod faktus studijā,savādāk tukša diršana
Online
Dii
07. Dec 2021, 11:17 #9377

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 243

Braucu ar: e91

Viss, izšāvās argumenti

Pateikšu, kā ir! Nekas tur nav nolietots, ja vien auto dzinējs nav bijis fatāli bojāts (ļoti ielaistas tekošas sprauslas vai ilgu laiku traki eļļu izplūdē dzenoša turbīna)

Platīna grupas metālu sastāvs ir pilnīgi vienāds gan 80kkm nobraukušam dīzelim, gan 400kkm (ar vienādu detaļas numuru un viena modeļa auto)

PunkC, vienkārši beidz dirst par to ko nejēdz un nesalīdzini DI benzīna sprauslu ar DI dīzeļa sprauslu. Un pašā pamatā jau ir kļūda, salīdzinot šos divus degvielas tipus un to blīvumu, un eļļošanas īpašības, benzīnnieka sprauslas pie DI spiediena nolietojas nesalīdzināmi ātrāk kā dīzeļa, tieši dēļ augstākminētajiem faktoriem.


Lūdzu, es gan par velti varu izglītot, man nav žēl

Offline
uldens1
07. Dec 2021, 11:51 #9378

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16207

Braucu ar:


07 Dec 2021, 11:40:04 @DM-101 rakstīja:

07 Dec 2021, 11:17:04 @uldens1 rakstīja:

07 Dec 2021, 10:23:54 @DM-101 rakstīja:

07 Dec 2021, 09:42:04 @uldens1 rakstīja:
par pjezo zinu,tur problemātiski ko atjaunot,ja vaina pjezo elementā,bet ir pilna pasaule ar ''spoļu'' sprauslām kuras remontēt ir īzī


dargais speciaalist - uz spolju sprauslaam attiecas visas taas pashas probleemas, kas uz pjezo.
pileeshana, atomizacija, kuulja parametri.
un ''atjaunojot'' - viss tas pats - ne var atomizaaciju noverteet, ne kulja lenkji, ne bliivumu homonogeenumu - neko no shii.
Aptuveni kaut ko sachibina, i brauc.

taas ''atjaunotaas' no jaunaam OEM ir tikpat taalu, cik BMW no Trabant.
Dod faktus studijā,savādāk tukša diršana


faktus par ko?
par to, ka atomizacijai, kuulja parametriem ir key noziime?
jeb par to, ka ruupniica, kur ir ''bisku citas'' iekaartas speej uzrazhot ''bisku citu'' produktu, kaa Vasja piepilsetas darbniicaa?
Vasjam ir Bosch stends kuru izstrādājuši Bosch inženieri lai labotu savas sprauslas,vasja liek bosch rezerves daļas un pajāt kaspara izdomājumi par tēmu no kuras neko nerubī
Online
uldens1
07. Dec 2021, 12:11 #9379

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16207

Braucu ar:


07 Dec 2021, 12:01:23 @DM-101 rakstīja:

07 Dec 2021, 11:51:23 @uldens1 rakstīja:

07 Dec 2021, 11:40:04 @DM-101 rakstīja:

07 Dec 2021, 11:17:04 @uldens1 rakstīja:

07 Dec 2021, 10:23:54 @DM-101 rakstīja:

07 Dec 2021, 09:42:04 @uldens1 rakstīja:
par pjezo zinu,tur problemātiski ko atjaunot,ja vaina pjezo elementā,bet ir pilna pasaule ar ''spoļu'' sprauslām kuras remontēt ir īzī


dargais speciaalist - uz spolju sprauslaam attiecas visas taas pashas probleemas, kas uz pjezo.
pileeshana, atomizacija, kuulja parametri.
un ''atjaunojot'' - viss tas pats - ne var atomizaaciju noverteet, ne kulja lenkji, ne bliivumu homonogeenumu - neko no shii.
Aptuveni kaut ko sachibina, i brauc.

taas ''atjaunotaas' no jaunaam OEM ir tikpat taalu, cik BMW no Trabant.
Dod faktus studijā,savādāk tukša diršana


faktus par ko?
par to, ka atomizacijai, kuulja parametriem ir key noziime?
jeb par to, ka ruupniica, kur ir ''bisku citas'' iekaartas speej uzrazhot ''bisku citu'' produktu, kaa Vasja piepilsetas darbniicaa?
Vasjam ir Bosch stends kuru izstrādājuši Bosch inženieri lai labotu savas sprauslas,vasja liek bosch rezerves daļas un pajāt kaspara izdomājumi par tēmu no kuras neko nerubī


jaa, tieshi taa. jo mazak jeedz, jo vairaak pajaat.
Jā bosch inženieri aizmirsa kaspariņam pajautāt kā jāremontē sprauslas,kā stends jātaisa un kādi parametri svarīgi,bet blatot tu māki pat tēmās kur neko nejēdz
Online
uldens1
07. Dec 2021, 12:32 #9380

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16207

Braucu ar:


07 Dec 2021, 12:22:04 @DM-101 rakstīja:

07 Dec 2021, 12:11:03 @uldens1 rakstīja:

07 Dec 2021, 12:01:23 @DM-101 rakstīja:

07 Dec 2021, 11:51:23 @uldens1 rakstīja:

07 Dec 2021, 11:40:04 @DM-101 rakstīja:

07 Dec 2021, 11:17:04 @uldens1 rakstīja:

07 Dec 2021, 10:23:54 @DM-101 rakstīja:

07 Dec 2021, 09:42:04 @uldens1 rakstīja:
par pjezo zinu,tur problemātiski ko atjaunot,ja vaina pjezo elementā,bet ir pilna pasaule ar ''spoļu'' sprauslām kuras remontēt ir īzī


dargais speciaalist - uz spolju sprauslaam attiecas visas taas pashas probleemas, kas uz pjezo.
pileeshana, atomizacija, kuulja parametri.
un ''atjaunojot'' - viss tas pats - ne var atomizaaciju noverteet, ne kulja lenkji, ne bliivumu homonogeenumu - neko no shii.
Aptuveni kaut ko sachibina, i brauc.

taas ''atjaunotaas' no jaunaam OEM ir tikpat taalu, cik BMW no Trabant.
Dod faktus studijā,savādāk tukša diršana


faktus par ko?
par to, ka atomizacijai, kuulja parametriem ir key noziime?
jeb par to, ka ruupniica, kur ir ''bisku citas'' iekaartas speej uzrazhot ''bisku citu'' produktu, kaa Vasja piepilsetas darbniicaa?
Vasjam ir Bosch stends kuru izstrādājuši Bosch inženieri lai labotu savas sprauslas,vasja liek bosch rezerves daļas un pajāt kaspara izdomājumi par tēmu no kuras neko nerubī


jaa, tieshi taa. jo mazak jeedz, jo vairaak pajaat.
Jā bosch inženieri aizmirsa kaspariņam pajautāt kā jāremontē sprauslas,kā stends jātaisa un kādi parametri svarīgi,bet blatot tu māki pat tēmās kur neko nejēdz


jaa, Bosch inzhenieri pilnvaroja AliExpress u.c. cieniijamas vietnes pa leeto tirgot ''taadus pashus'' kitus; vietejo Vasju, kursh zina 2 vaardus angliski, mainiiit ''tikai smidzinaataaju'', jo taa ir leetaak.
Un visbeidzot - testeet sprauslas [noteikt, kura remonteejama] istabas temperatuuraa un pirms/peec remonta nenoveerteet ne beam, ne atomizaaciju.

Es saprotu, ka runaaju par sarezgjiitaam lietaam, kur nedaudz jaaizmanto smadzeni. kuras tev nav.
Vot kāpēc tu esi tāds mudaks???Es visu laiku rakstu pa atrestaurētām ar orģināldaļām,bet tu te pamanies piepīt aliexpress detaļas.
Ja bosch uzskata ka izpildot viņu noteiktās normas un izstendojot sprauslu tā iekļaujas viņu noteiktajos parametros tad sprausla ir atremontēta,tātad tā ir,un pohuj ko iedomājas kaspariņi savā slimajā galvā,jo boscha inženieri noteikti tēmā jēdz 1000x vairāk nekā tu.Nez kāpēc tu esi iedomājies ka jēdz vairāk pa viņiem??Gaidu atbildi ar nepacietību
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4