Online

Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
14. Dec 2022, 20:17 #9321

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


14 Dec 2022, 16:52:31 @Digital rakstīja:

14 Dec 2022, 16:47:43 @Devilangelo rakstīja:

14 Dec 2022, 09:53:23 @sys9291 rakstīja:

14 Dec 2022, 00:05:45 @Devilangelo rakstīja:

29 Nov 2022, 11:22:25 @GunchaM rakstīja:
Ir viena F15 atslēga, gribas divas!
Kur labāk, kas un kā?
Paldies liels.


www.keymaster.lv

pareizāk būtu dīleris...


Nu tad šajā gadījumā arī pa pārējiem remontem, jāgriežas tikai pie dīlera.. ☝️


Ne gluži. Jauna atslēga tik dārgi nemaksā. Un atslēgu ziņā labāk tomēr uzticētos dilerim, ir visādi labumi redzēti.

Tieši tā, 1x uztaisiju kreiso atslēgu, sākums jau bija tas, ka pat abas atslēgas korpusa puses bija atšķirīgu izmēru, pēc gada tā atslēga nosprāga. Vēl kaut ko tur dīleris dabuja čakarēties kad pasūtīto atslēgu programmēja klāt, bet oriģinālā atslēga jau 3 gadus bez problēmām kalpo. Krutka bija kaut kas ap 120eur, Oriģinālā 160eur+laikam 50 vai 70eur pieprogrammēt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Bayliss
15. Dec 2022, 20:25 #9322

Kopš: 04. Jan 2009

Ziņojumi: 899

Braucu ar:

Sveiki.
Ir doma pēc svētkiem mainīt dzinēja ķēdes.Dzinējs N57 190kW BMW F31.Kādas analogās detaļas var izmantot?Varbūt ir kādi gatavi komplekti,ko var pasūtīt?Cik saprotu,tad parasti nomaina šīs detaļas https://www.drive2.ru/l/567743550314250879/
(Atvainojos,ka saits ru valodā)Varat arī ieteikt kādu servisu/meistaru.Vai meistars pats var pieteikties.Pie reizes varētu arī pārbaudīt/iztīrīt kolektoru.
Offline
funkyasshit
15. Dec 2022, 21:55 #9323

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Kur šobrīd var vest metināt mašīnu? E46 universālis. Divi caurumi grīdā.
Offline
slidkalnins
16. Dec 2022, 13:55 #9324

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 72

Braucu ar:

Kurš ikdienā lieto baltos ādas darba cimdus(bet tos plānos)?
Pēc tam kad viņi kļūst slapji un izžūst, kļūst cieti un manām maigajām rociņām tas nepatīk. Ko darīt lietas labā, lai viņi atkal būtu mīksti?
Offline
Gruzaviks
16. Dec 2022, 16:40 #9325

Kopš: 28. Apr 2017

No: Liepāja

Ziņojumi: 133

Braucu ar: Arteon

Kam vēl ir tāda pati kārba kā e60 M54 3.0 benzīna automātam?
Offline
uldens1
16. Dec 2022, 22:09 #9326

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16309

Braucu ar:


16 Dec 2022, 16:40:52 @Gruzaviks rakstīja:
Kam vēl ir tāda pati kārba kā e60 M54 3.0 benzīna automātam?
Diemžēl nav,tikai no e60 tev derēs
Offline
Gruzaviks
17. Dec 2022, 00:27 #9327

Kopš: 28. Apr 2017

No: Liepāja

Ziņojumi: 133

Braucu ar: Arteon


16 Dec 2022, 22:09:58 @uldens1 rakstīja:

16 Dec 2022, 16:40:52 @Gruzaviks rakstīja:
Kam vēl ir tāda pati kārba kā e60 M54 3.0 benzīna automātam?
Diemžēl nav,tikai no e60 tev derēs


OK, kā ar citiem e60 M54 motoriem, no tiem der?
Offline
eernijss
17. Dec 2022, 09:19 #9328

Kopš: 17. Apr 2020

Ziņojumi: 613

Braucu ar:


15 Dec 2022, 20:25:50 @Bayliss rakstīja:
Sveiki.
Ir doma pēc svētkiem mainīt dzinēja ķēdes.Dzinējs N57 190kW BMW F31.Kādas analogās detaļas var izmantot?Varbūt ir kādi gatavi komplekti,ko var pasūtīt?Cik saprotu,tad parasti nomaina šīs detaļas https://www.drive2.ru/l/567743550314250879/
(Atvainojos,ka saits ru valodā)Varat arī ieteikt kādu servisu/meistaru.Vai meistars pats var pieteikties.Pie reizes varētu arī pārbaudīt/iztīrīt kolektoru.

Orģināls nemaz tik daudz nemaksā, lai meklētu analogus, varu aizsūtīt sarakstu, ko es sev sūtīju
Offline
restar79
19. Dec 2022, 12:50 #9329

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2874

Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe

Ir vecs psrs pedāļauto, gribu saglabāt orginălo krāsojumu, atstăjot laika gaitā iegŭtos krāsas, virsbŭves kāśus utt.
Bet- ir vietām virspusėjas rŭsas pleķiśi kurus gribas noslīpëtun panākt, lai auto virsbŭve ir gluda un spīdīga.
Kā to panākt, nebojājot esoŝo krāsu?
Paldies.
Ps, bildi nemāku ielikt

[ Šo ziņu laboja restar79, 19 Dec 2022, 12:51:51 ]

Offline
NK
21. Dec 2022, 08:39 #9330

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 394

Braucu ar: E39

Izstāstiet kāds īsumā savu pieredzi ar N52 dzinējiem. Cik problemātisks ir tas dzinējs? N52b25. Ja pats auto ir ļoti labā stāvoklī, tad ir jēga ņemt?
Offline
RSAWorkshop
21. Dec 2022, 09:05 #9331

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

nekas īpašs tur nav, jūtīgs pret kvalitatīvu eļļu un eļļas maiņas intervāliem. Kaut kad būs vārstu blīvslēgi jāapmaina un DISA vārsti kaut kad izbeigsies
Šad tad kāda caurule būs jāapmaina-no karstuma paliek trauslas
Ja motoram ir bijusi laicīgi mainīta eļļa, tad nevajadzētu būt nekam trakam

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
desadesa
21. Dec 2022, 09:14 #9332

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


21 Dec 2022, 08:39:03 @NK rakstīja:
Izstāstiet kāds īsumā savu pieredzi ar N52 dzinējiem. Cik problemātisks ir tas dzinējs? N52b25. Ja pats auto ir ļoti labā stāvoklī, tad ir jēga ņemt?


https://www.bimmerfest.com/forums/e90-e91-e92-e93-2006-2013.99/

pieredze var būt dažāda: no brauc bēdu nezinot līdz viss ir slikti

bank 1, bank 2, missfire, MAFs, Vanos, pārkarsēts, anti-freeze noplūde, kondiškas noplūde, ģenerators nelādē, stūre gaudo, sveces jāmaina, utt
Offline
FricisBaarda
21. Dec 2022, 09:50 #9333

Kopš: 09. Feb 2006

Ziņojumi: 26

Braucu ar: 84g e30 316 ar gāzi

Tās nu gan baigās vainas, kondiškas noplūde, sveces jāmaina, antifrīza noplūde Tās ir normālas jebkura vecāka auto kaites vai normālā apkopē darāmas lietas.

Galvenais laicīgi mainīt eļļu ik pēc 8-10tkst un jā, kā jau RSA minēja, tā kā tas ir salīdinoši "karsts" dzinējs ar augstu darba temperatūru, tur ātrāk šādi tādi mezgli izkalst un ir jāmaina, bet atkal, tā jau nav nekāda problēma, tā ir vienkārši šo un vispār daudzu mūsdienu dzinēju specifika.

Katrā ziņā, pat ja kaut kas ar to dzinēju notiek, N52 vismaz nav problēma atrast meistarus, kuri māk to remontēt un diagnosticēt, atšķirībā no, piemēram, N53
Offline
Mikels
21. Dec 2022, 09:57 #9334

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4983

Braucu ar: cieņu


21 Dec 2022, 09:14:17 @desadesa rakstīja:

21 Dec 2022, 08:39:03 @NK rakstīja:
Izstāstiet kāds īsumā savu pieredzi ar N52 dzinējiem. Cik problemātisks ir tas dzinējs? N52b25. Ja pats auto ir ļoti labā stāvoklī, tad ir jēga ņemt?


https://www.bimmerfest.com/forums/e90-e91-e92-e93-2006-2013.99/

pieredze var būt dažāda: no brauc bēdu nezinot līdz viss ir slikti

bank 1, bank 2, missfire, MAFs, Vanos, pārkarsēts, anti-freeze noplūde, kondiškas noplūde, ģenerators nelādē, stūre gaudo, sveces jāmaina, utt


Aicinu tomēr komentēt, kam ir bijusi reāla saskarsme ar šo dzinēju, nevis, kas viņam pat klāt nav stāvējuši.

Esmu nobraucis 100k ar N52, es teiktu, ka samērā bezproblēmu dzinējs, pa šiem 100k no tādām tipiskākajām problēmām ir bijušas vārstu vāka un kartera vāka blīves maiņa ar visām skrūvēm un ir mainīti Vanosa solenoīdi un viss. Zinu, ka pirms manis tika mainīts arī elektriskais ūdenssūknis, kas arī skaitās problemātisks mezgls, bet tādā vecumā kā ir šie auto visiem jau vajadzētu būt samanītiem Pārējais tikai apkopes, laba eļļa, filtri, sveces utt.

Disa vārstu ir gan vēlams samainīt, jo man viņš izjuka un tā sastāvdaļas sasveicinājās ar virzuli

Jāskatās vai ēd eļļu. Par vārstu blīvslēgu problēmām neesmu dzirdējis šiem dzinējiem, ko RSA saka, eļļu parasti ēd dēļ nepareizas konstrukcijas gredzeniem jau no rūpnīcas, kas nāca pirmo gadu N52, un tur vārstu blīvslēgu maiņa nelīdzēs

[ Šo ziņu laboja Mikels, 21 Dec 2022, 10:04:12 ]

Offline
RSAWorkshop
21. Dec 2022, 10:08 #9335

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


21 Dec 2022, 09:57:15 @Mikels rakstīja:

21 Dec 2022, 09:14:17 @desadesa rakstīja:

21 Dec 2022, 08:39:03 @NK rakstīja:
Izstāstiet kāds īsumā savu pieredzi ar N52 dzinējiem. Cik problemātisks ir tas dzinējs? N52b25. Ja pats auto ir ļoti labā stāvoklī, tad ir jēga ņemt?


https://www.bimmerfest.com/forums/e90-e91-e92-e93-2006-2013.99/

pieredze var būt dažāda: no brauc bēdu nezinot līdz viss ir slikti

bank 1, bank 2, missfire, MAFs, Vanos, pārkarsēts, anti-freeze noplūde, kondiškas noplūde, ģenerators nelādē, stūre gaudo, sveces jāmaina, utt


Aicinu tomēr komentēt, kam ir bijusi reāla saskarsme ar šo dzinēju, nevis, kas viņam pat klāt nav stāvējuši.

Esmu nobraucis 100k ar N52, es teiktu, ka samērā bezproblēmu dzinējs, pa šiem 100k no tādām tipiskākajām problēmām ir bijušas vārstu vāka un kartera vāka blīves maiņa ar visām skrūvēm un ir mainīti Vanosa solenoīdi un viss. Zinu, ka pirms manis tika mainīts arī elektriskais ūdenssūknis, kas arī skaitās problemātisks mezgls, bet tādā vecumā kā ir šie auto visiem jau vajadzētu būt samanītiem Pārējais tikai apkopes, laba eļļa, filtri, sveces utt.

Disa vārstu ir gan vēlams samainīt, jo man viņš izjuka un tā sastāvdaļas sasveicinājās ar virzuli

Jāskatās vai ēd eļļu. Par vārstu blīvslēgu problēmām neesmu dzirdējis šiem dzinējiem, ko RSA saka, eļļu parasti ēd dēļ nepareizas konstrukcijas gredzeniem jau no rūpnīcas, kas nāca pirmo gadu N52, un tur vārstu blīvslēgu maiņa nelīdzēs

Vārstu blīvslēgi jebkuram vecākam auto tecēs, jā gredzenu problēmu aizmirsu pieminēt, bet pastāv iespēja, ka virzuļi būs apmainīti atsaukuma ietvaros. Vēl dažreiz mēdz lūzt vanosa skrūves, tām arī savā laikā bija atsaukums

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
21. Dec 2022, 10:13 #9336

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


21 Dec 2022, 09:50:14 @FricisBaarda rakstīja:
Tās nu gan baigās vainas, kondiškas noplūde, sveces jāmaina, antifrīza noplūde Tās ir normālas jebkura vecāka auto kaites vai normālā apkopē darāmas lietas.

Galvenais laicīgi mainīt eļļu ik pēc 8-10tkst un jā, kā jau RSA minēja, tā kā tas ir salīdinoši "karsts" dzinējs ar augstu darba temperatūru, tur ātrāk šādi tādi mezgli izkalst un ir jāmaina, bet atkal, tā jau nav nekāda problēma, tā ir vienkārši šo un vispār daudzu mūsdienu dzinēju specifika.

Katrā ziņā, pat ja kaut kas ar to dzinēju notiek, N52 vismaz nav problēma atrast meistarus, kuri māk to remontēt un diagnosticēt, atšķirībā no, piemēram, N53
N53 arī nav nekas diži sarežģītāks, tik vien kā INPA vairāk jāiedziļinās, bet pamata diagnostikas soļi ir tajā pašā TIS aprakstīti kā izķert problemātisku sprauslu utt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
desadesa
21. Dec 2022, 13:35 #9337

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


21 Dec 2022, 09:57:15 @Mikels rakstīja:

Esmu nobraucis 100k ar N52 un man bija 1, 2, 3 problēmas.


Tipisks viedoklis, kur "man bija tikai 1, 2, 3 problēmas"

Priekš kam es linku ieliku? Lohiem? Vari iepazīties
Offline
most
21. Dec 2022, 14:32 #9338

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl

Ja Kasko (Tripleks Katlakalna) maina F11 vējstiklu, kuram ir headup, sensori utml. Tur nekādi pārsteigumi nevar būt, kam jāseko līdz?
Pašlaik bija originālais vējstikls, kurš protams vairs nebūs.

[ Šo ziņu laboja most, 21 Dec 2022, 14:43:50 ]

Offline
RR04
21. Dec 2022, 15:32 #9339

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3786

Braucu ar: 41

man dalītas jūtas par viņiem. Auto ne bmw. Logu ielika, viss čotka, ne svilpo, nekādu problēmu, bet logu līstes 2x braucu pārlīmēt un tāpat kolhozs. divpusējo lenti lipina uz nenotīrītas virsmas (uz vecās divpusējās). Beigās nospļāvos un pats pielīmēju
Offline
RSAWorkshop
21. Dec 2022, 16:27 #9340

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


21 Dec 2022, 14:32:59 @most rakstīja:
Ja Kasko (Tripleks Katlakalna) maina F11 vējstiklu, kuram ir headup, sensori utml. Tur nekādi pārsteigumi nevar būt, kam jāseko līdz?
Pašlaik bija originālais vējstikls, kurš protams vairs nebūs.

Paseko līdzi vai toč ieliks ar Head up. Nezinu kurā kantorī lika, bet vienam paziņam ielika bez head up un tad tur izkropļota bilde bija

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo