Online
Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop | 14. Dec 2022, 20:17 |
#9321
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
14 Dec 2022, 16:52:31 @Digital rakstīja:
14 Dec 2022, 16:47:43 @Devilangelo rakstīja:
14 Dec 2022, 09:53:23 @sys9291 rakstīja:
14 Dec 2022, 00:05:45 @Devilangelo rakstīja:
29 Nov 2022, 11:22:25 @GunchaM rakstīja:
Ir viena F15 atslēga, gribas divas!
Kur labāk, kas un kā?
Paldies liels.
www.keymaster.lv
pareizāk būtu dīleris...
Nu tad šajā gadījumā arī pa pārējiem remontem, jāgriežas tikai pie dīlera.. ☝️
Ne gluži. Jauna atslēga tik dārgi nemaksā. Un atslēgu ziņā labāk tomēr uzticētos dilerim, ir visādi labumi redzēti.
Tieši tā, 1x uztaisiju kreiso atslēgu, sākums jau bija tas, ka pat abas atslēgas korpusa puses bija atšķirīgu izmēru, pēc gada tā atslēga nosprāga. Vēl kaut ko tur dīleris dabuja čakarēties kad pasūtīto atslēgu programmēja klāt, bet oriģinālā atslēga jau 3 gadus bez problēmām kalpo. Krutka bija kaut kas ap 120eur, Oriģinālā 160eur+laikam 50 vai 70eur pieprogrammēt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Bayliss | 15. Dec 2022, 20:25 |
#9322
|
| Kopš: 04. Jan 2009
Ziņojumi: 899
Braucu ar:
| Sveiki.
Ir doma pēc svētkiem mainīt dzinēja ķēdes.Dzinējs N57 190kW BMW F31.Kādas analogās detaļas var izmantot?Varbūt ir kādi gatavi komplekti,ko var pasūtīt?Cik saprotu,tad parasti nomaina šīs detaļas https://www.drive2.ru/l/567743550314250879/
(Atvainojos,ka saits ru valodā)Varat arī ieteikt kādu servisu/meistaru.Vai meistars pats var pieteikties.Pie reizes varētu arī pārbaudīt/iztīrīt kolektoru. | Offline | | |
funkyasshit | 15. Dec 2022, 21:55 |
#9323
|
| Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Kur šobrīd var vest metināt mašīnu? E46 universālis. Divi caurumi grīdā. | Offline | | |
slidkalnins | 16. Dec 2022, 13:55 |
#9324
|
| Kopš: 24. Jul 2010
Ziņojumi: 72
Braucu ar:
| Kurš ikdienā lieto baltos ādas darba cimdus(bet tos plānos)?
Pēc tam kad viņi kļūst slapji un izžūst, kļūst cieti un manām maigajām rociņām tas nepatīk. Ko darīt lietas labā, lai viņi atkal būtu mīksti? | Offline | | |
Gruzaviks | 16. Dec 2022, 16:40 |
#9325
|
| Kopš: 28. Apr 2017
No: Liepāja
Ziņojumi: 133
Braucu ar: Arteon
| Kam vēl ir tāda pati kārba kā e60 M54 3.0 benzīna automātam? | Offline | | |
uldens1 | 16. Dec 2022, 22:09 |
#9326
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16309
Braucu ar:
|
16 Dec 2022, 16:40:52 @Gruzaviks rakstīja:
Kam vēl ir tāda pati kārba kā e60 M54 3.0 benzīna automātam?
Diemžēl nav,tikai no e60 tev derēs | Offline | | |
Gruzaviks | 17. Dec 2022, 00:27 |
#9327
|
| Kopš: 28. Apr 2017
No: Liepāja
Ziņojumi: 133
Braucu ar: Arteon
|
16 Dec 2022, 22:09:58 @uldens1 rakstīja:
16 Dec 2022, 16:40:52 @Gruzaviks rakstīja:
Kam vēl ir tāda pati kārba kā e60 M54 3.0 benzīna automātam?
Diemžēl nav,tikai no e60 tev derēs
OK, kā ar citiem e60 M54 motoriem, no tiem der? | Offline | | |
eernijss | 17. Dec 2022, 09:19 |
#9328
|
| Kopš: 17. Apr 2020
Ziņojumi: 613
Braucu ar:
|
15 Dec 2022, 20:25:50 @Bayliss rakstīja:
Sveiki.
Ir doma pēc svētkiem mainīt dzinēja ķēdes.Dzinējs N57 190kW BMW F31.Kādas analogās detaļas var izmantot?Varbūt ir kādi gatavi komplekti,ko var pasūtīt?Cik saprotu,tad parasti nomaina šīs detaļas https://www.drive2.ru/l/567743550314250879/
(Atvainojos,ka saits ru valodā)Varat arī ieteikt kādu servisu/meistaru.Vai meistars pats var pieteikties.Pie reizes varētu arī pārbaudīt/iztīrīt kolektoru.
Orģināls nemaz tik daudz nemaksā, lai meklētu analogus, varu aizsūtīt sarakstu, ko es sev sūtīju | Offline | | |
|
restar79 | 19. Dec 2022, 12:50 |
#9329
|
| Kopš: 24. Jan 2010
Ziņojumi: 2874
Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe
| Ir vecs psrs pedāļauto, gribu saglabāt orginălo krāsojumu, atstăjot laika gaitā iegŭtos krāsas, virsbŭves kāśus utt.
Bet- ir vietām virspusėjas rŭsas pleķiśi kurus gribas noslīpëtun panākt, lai auto virsbŭve ir gluda un spīdīga.
Kā to panākt, nebojājot esoŝo krāsu?
Paldies.
Ps, bildi nemāku ielikt[ Šo ziņu laboja restar79, 19 Dec 2022, 12:51:51 ] | Offline | | |
NK | 21. Dec 2022, 08:39 |
#9330
|
| Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 394
Braucu ar: E39
| Izstāstiet kāds īsumā savu pieredzi ar N52 dzinējiem. Cik problemātisks ir tas dzinējs? N52b25. Ja pats auto ir ļoti labā stāvoklī, tad ir jēga ņemt? | Offline | | |
RSAWorkshop | 21. Dec 2022, 09:05 |
#9331
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| nekas īpašs tur nav, jūtīgs pret kvalitatīvu eļļu un eļļas maiņas intervāliem. Kaut kad būs vārstu blīvslēgi jāapmaina un DISA vārsti kaut kad izbeigsies
Šad tad kāda caurule būs jāapmaina-no karstuma paliek trauslas
Ja motoram ir bijusi laicīgi mainīta eļļa, tad nevajadzētu būt nekam trakam
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
desadesa | 21. Dec 2022, 09:14 |
#9332
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
21 Dec 2022, 08:39:03 @NK rakstīja:
Izstāstiet kāds īsumā savu pieredzi ar N52 dzinējiem. Cik problemātisks ir tas dzinējs? N52b25. Ja pats auto ir ļoti labā stāvoklī, tad ir jēga ņemt?
https://www.bimmerfest.com/forums/e90-e91-e92-e93-2006-2013.99/
pieredze var būt dažāda: no brauc bēdu nezinot līdz viss ir slikti
bank 1, bank 2, missfire, MAFs, Vanos, pārkarsēts, anti-freeze noplūde, kondiškas noplūde, ģenerators nelādē, stūre gaudo, sveces jāmaina, utt | Offline | | |
FricisBaarda | 21. Dec 2022, 09:50 |
#9333
|
| Kopš: 09. Feb 2006
Ziņojumi: 26
Braucu ar: 84g e30 316 ar gāzi
| Tās nu gan baigās vainas, kondiškas noplūde, sveces jāmaina, antifrīza noplūde Tās ir normālas jebkura vecāka auto kaites vai normālā apkopē darāmas lietas.
Galvenais laicīgi mainīt eļļu ik pēc 8-10tkst un jā, kā jau RSA minēja, tā kā tas ir salīdinoši "karsts" dzinējs ar augstu darba temperatūru, tur ātrāk šādi tādi mezgli izkalst un ir jāmaina, bet atkal, tā jau nav nekāda problēma, tā ir vienkārši šo un vispār daudzu mūsdienu dzinēju specifika.
Katrā ziņā, pat ja kaut kas ar to dzinēju notiek, N52 vismaz nav problēma atrast meistarus, kuri māk to remontēt un diagnosticēt, atšķirībā no, piemēram, N53 | Offline | | |
Mikels | 21. Dec 2022, 09:57 |
#9334
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4983
Braucu ar: cieņu
|
21 Dec 2022, 09:14:17 @desadesa rakstīja:
21 Dec 2022, 08:39:03 @NK rakstīja:
Izstāstiet kāds īsumā savu pieredzi ar N52 dzinējiem. Cik problemātisks ir tas dzinējs? N52b25. Ja pats auto ir ļoti labā stāvoklī, tad ir jēga ņemt?
https://www.bimmerfest.com/forums/e90-e91-e92-e93-2006-2013.99/
pieredze var būt dažāda: no brauc bēdu nezinot līdz viss ir slikti
bank 1, bank 2, missfire, MAFs, Vanos, pārkarsēts, anti-freeze noplūde, kondiškas noplūde, ģenerators nelādē, stūre gaudo, sveces jāmaina, utt
Aicinu tomēr komentēt, kam ir bijusi reāla saskarsme ar šo dzinēju, nevis, kas viņam pat klāt nav stāvējuši.
Esmu nobraucis 100k ar N52, es teiktu, ka samērā bezproblēmu dzinējs, pa šiem 100k no tādām tipiskākajām problēmām ir bijušas vārstu vāka un kartera vāka blīves maiņa ar visām skrūvēm un ir mainīti Vanosa solenoīdi un viss. Zinu, ka pirms manis tika mainīts arī elektriskais ūdenssūknis, kas arī skaitās problemātisks mezgls, bet tādā vecumā kā ir šie auto visiem jau vajadzētu būt samanītiem Pārējais tikai apkopes, laba eļļa, filtri, sveces utt.
Disa vārstu ir gan vēlams samainīt, jo man viņš izjuka un tā sastāvdaļas sasveicinājās ar virzuli
Jāskatās vai ēd eļļu. Par vārstu blīvslēgu problēmām neesmu dzirdējis šiem dzinējiem, ko RSA saka, eļļu parasti ēd dēļ nepareizas konstrukcijas gredzeniem jau no rūpnīcas, kas nāca pirmo gadu N52, un tur vārstu blīvslēgu maiņa nelīdzēs
[ Šo ziņu laboja Mikels, 21 Dec 2022, 10:04:12 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | 21. Dec 2022, 10:08 |
#9335
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
21 Dec 2022, 09:57:15 @Mikels rakstīja:
21 Dec 2022, 09:14:17 @desadesa rakstīja:
21 Dec 2022, 08:39:03 @NK rakstīja:
Izstāstiet kāds īsumā savu pieredzi ar N52 dzinējiem. Cik problemātisks ir tas dzinējs? N52b25. Ja pats auto ir ļoti labā stāvoklī, tad ir jēga ņemt?
https://www.bimmerfest.com/forums/e90-e91-e92-e93-2006-2013.99/
pieredze var būt dažāda: no brauc bēdu nezinot līdz viss ir slikti
bank 1, bank 2, missfire, MAFs, Vanos, pārkarsēts, anti-freeze noplūde, kondiškas noplūde, ģenerators nelādē, stūre gaudo, sveces jāmaina, utt
Aicinu tomēr komentēt, kam ir bijusi reāla saskarsme ar šo dzinēju, nevis, kas viņam pat klāt nav stāvējuši.
Esmu nobraucis 100k ar N52, es teiktu, ka samērā bezproblēmu dzinējs, pa šiem 100k no tādām tipiskākajām problēmām ir bijušas vārstu vāka un kartera vāka blīves maiņa ar visām skrūvēm un ir mainīti Vanosa solenoīdi un viss. Zinu, ka pirms manis tika mainīts arī elektriskais ūdenssūknis, kas arī skaitās problemātisks mezgls, bet tādā vecumā kā ir šie auto visiem jau vajadzētu būt samanītiem Pārējais tikai apkopes, laba eļļa, filtri, sveces utt.
Disa vārstu ir gan vēlams samainīt, jo man viņš izjuka un tā sastāvdaļas sasveicinājās ar virzuli
Jāskatās vai ēd eļļu. Par vārstu blīvslēgu problēmām neesmu dzirdējis šiem dzinējiem, ko RSA saka, eļļu parasti ēd dēļ nepareizas konstrukcijas gredzeniem jau no rūpnīcas, kas nāca pirmo gadu N52, un tur vārstu blīvslēgu maiņa nelīdzēs
Vārstu blīvslēgi jebkuram vecākam auto tecēs, jā gredzenu problēmu aizmirsu pieminēt, bet pastāv iespēja, ka virzuļi būs apmainīti atsaukuma ietvaros. Vēl dažreiz mēdz lūzt vanosa skrūves, tām arī savā laikā bija atsaukums
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | 21. Dec 2022, 10:13 |
#9336
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
21 Dec 2022, 09:50:14 @FricisBaarda rakstīja:
Tās nu gan baigās vainas, kondiškas noplūde, sveces jāmaina, antifrīza noplūde Tās ir normālas jebkura vecāka auto kaites vai normālā apkopē darāmas lietas.
Galvenais laicīgi mainīt eļļu ik pēc 8-10tkst un jā, kā jau RSA minēja, tā kā tas ir salīdinoši "karsts" dzinējs ar augstu darba temperatūru, tur ātrāk šādi tādi mezgli izkalst un ir jāmaina, bet atkal, tā jau nav nekāda problēma, tā ir vienkārši šo un vispār daudzu mūsdienu dzinēju specifika.
Katrā ziņā, pat ja kaut kas ar to dzinēju notiek, N52 vismaz nav problēma atrast meistarus, kuri māk to remontēt un diagnosticēt, atšķirībā no, piemēram, N53
N53 arī nav nekas diži sarežģītāks, tik vien kā INPA vairāk jāiedziļinās, bet pamata diagnostikas soļi ir tajā pašā TIS aprakstīti kā izķert problemātisku sprauslu utt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
desadesa | 21. Dec 2022, 13:35 |
#9337
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
21 Dec 2022, 09:57:15 @Mikels rakstīja:
Esmu nobraucis 100k ar N52 un man bija 1, 2, 3 problēmas.
Tipisks viedoklis, kur "man bija tikai 1, 2, 3 problēmas"
Priekš kam es linku ieliku? Lohiem? Vari iepazīties | Offline | | |
most | 21. Dec 2022, 14:32 |
#9338
|
| Kopš: 27. Mar 2010
No: Dobele
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl
| Ja Kasko (Tripleks Katlakalna) maina F11 vējstiklu, kuram ir headup, sensori utml. Tur nekādi pārsteigumi nevar būt, kam jāseko līdz?
Pašlaik bija originālais vējstikls, kurš protams vairs nebūs. [ Šo ziņu laboja most, 21 Dec 2022, 14:43:50 ] | Offline | | |
RR04 | 21. Dec 2022, 15:32 |
#9339
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3786
Braucu ar: 41
| man dalītas jūtas par viņiem. Auto ne bmw. Logu ielika, viss čotka, ne svilpo, nekādu problēmu, bet logu līstes 2x braucu pārlīmēt un tāpat kolhozs. divpusējo lenti lipina uz nenotīrītas virsmas (uz vecās divpusējās). Beigās nospļāvos un pats pielīmēju | Offline | | |
RSAWorkshop | 21. Dec 2022, 16:27 |
#9340
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
21 Dec 2022, 14:32:59 @most rakstīja:
Ja Kasko (Tripleks Katlakalna) maina F11 vējstiklu, kuram ir headup, sensori utml. Tur nekādi pārsteigumi nevar būt, kam jāseko līdz?
Pašlaik bija originālais vējstikls, kurš protams vairs nebūs.
Paseko līdzi vai toč ieliks ar Head up. Nezinu kurā kantorī lika, bet vienam paziņam ielika bez head up un tad tur izkropļota bilde bija
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|