Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF filtra izņemšana (nabagu topiks)

AutorsZiņojums
DrumB
09. Jun 2015, 13:55 #94

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


09 Jun 2015, 13:51:59 notary rakstīja:

09 Jun 2015, 12:51:28 DrumB rakstīja:
PDF
Es ieteiktu aizbraukt pie tā, kas šo procesu veica un parunāt par blakusefektiem.


Tev kaut kas zināms par blakusefektiem?

Nav bijusi pieredze ar negatīvām blakusparādībām, bet, ja vien negriezi ārā vietējā garāžā to filtru, tad normālā kantorī izstāstīs tev, vai tas varētu būt no filtra vai no kā cita.
Offline
kkas
09. Jun 2015, 14:13 #95

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

Varbūt turbīnai eļļu sāka spiest garām asij. Palika mazāka izplūdes pretestība, kad izgriests DPF
Offline
Kaross
09. Jun 2015, 23:07 #96

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Zili dūmi parasti liecina par eļļas noplūdi no turbīnas vai defektīvām sprauslām.
DPF izņemot vienkārši šis defekts kļuva redzams. Ar DPF esamību/neesamību ir attāls sakars.
JA nu vienīgi tas, ka pārāk ilgi braukts ar beigtu filtru kā rezultātā ir bojāta turbīna.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Locis
09. Jun 2015, 23:44 #97

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


20 May 2015, 09:31:00 PowerBMW rakstīja:

19 May 2015, 14:16:40 Driver rakstīja:

19 May 2015, 12:56:34 funkyasshit rakstīja:
Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?

tak puse ja varetu panjemtu sev e90, bet ar 2.4td motoru ieksha no e28, kam butu virsu mehaniskais suknis.

no arpuses gandriz kaa m3, bet visadi citadi viss pa leto un nav nedz CR sprauslas jaremonte, nedz DPF un EGR japisina

jap un benzīngalvām jāliek LPG un jajājas ar dzinēja darbību
Jus dauni esiet? Kadas problemas? Vecas miskastes ar vecam gazes iekartam tik redzejusi ,tagad visu mera pec savas lauku pieredzes. Nu zheel,ka te katrs 2. shauraa pieriite no gatera.
Offline
Jonix
10. Jun 2015, 23:31 #98

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


09 Jun 2015, 11:23:42 notary rakstīja:
Sveiki visiem. Gribēju padalīties pieredzē. E60d 2007.g., nesen izņemts PDF ar visu programmēšanu. Pēdējā laikā gan uz vietas darbinot, vienalga silts vai auksts, gan braucot (it īpaši ka uzber protams) no ispūtēja zilgani dūmi nāk. Neteikšu, ka baigi, bet redzami. Nogājis autiņš 300k. Eļļu ēd 1 l uz 10 000 k. Kāds var padalīties pieredzē par iespējo vainu?? Jeb varbūt tas ir normāli.
* Sprauslas
* Turbo
* Kartera ventilācija
* Kompresija

Tieši šādā secībā.



09 Jun 2015, 12:54:28 sn rakstīja:
viņam tas dūms ir tikai iedarbinot.
Sprauslas lej, ja uzreiz iedarbinot, nevis pēc 30s.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
atomsmasher
06. Sep 2015, 14:56 #99

Kopš: 06. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 37

Braucu ar:


19 May 2015, 12:52:49 Jonix rakstīja:
Jā, pārdevējiem tas ir izdevīgi. Rumbulā šis pasākums maksā 110€!

BET!
Pēc tam vajag rēķināties ar to, ka visi dzinēja drošības režīmi ir izdzēsti, un kļūdas arī vairāk vispār nerādīs, kaut vai izņem dzinēju.

Savukārt kvalitatīvs darbs ir tāds, kad reģenerācijas tiek pilnībā apturētas, neceļas eļļas līmenis, nekūp, perfekti strādā diagnostika un dzinēja drošības aizsardzības.


ja ceļas eļļas līmenis? ko tas nozīmē? kaut kur pārprogrammēšanā ir bijusi kļūda?
kā to novērst?
Offline
ELL
06. Sep 2015, 15:12 #100

Kopš: 07. Apr 2004

No: Baloži

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: VW T3

Man uz rAudi ar piedaavaaja ..iznnemt lieko,,bet teica ka par probleemaas,kas var rasties nakotnee neatbild,,tomeer atteicos un lkm taa ir pareizaak
Offline
radiaators
06. Sep 2015, 15:38 #101

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


06 Sep 2015, 14:56:08 atomsmasher rakstīja:

19 May 2015, 12:52:49 Jonix rakstīja:
Jā, pārdevējiem tas ir izdevīgi. Rumbulā šis pasākums maksā 110€!

BET!
Pēc tam vajag rēķināties ar to, ka visi dzinēja drošības režīmi ir izdzēsti, un kļūdas arī vairāk vispār nerādīs, kaut vai izņem dzinēju.

Savukārt kvalitatīvs darbs ir tāds, kad reģenerācijas tiek pilnībā apturētas, neceļas eļļas līmenis, nekūp, perfekti strādā diagnostika un dzinēja drošības aizsardzības.


ja ceļas eļļas līmenis? ko tas nozīmē? kaut kur pārprogrammēšanā ir bijusi kļūda?
kā to novērst?

Kā ellas līmenis pats no sevis var celties ?!
Offline
Jonix
06. Sep 2015, 15:55 #102

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


06 Sep 2015, 14:56:08 atomsmasher rakstīja:

19 May 2015, 12:52:49 Jonix rakstīja:
Jā, pārdevējiem tas ir izdevīgi. Rumbulā šis pasākums maksā 110€!

BET!
Pēc tam vajag rēķināties ar to, ka visi dzinēja drošības režīmi ir izdzēsti, un kļūdas arī vairāk vispār nerādīs, kaut vai izņem dzinēju.

Savukārt kvalitatīvs darbs ir tāds, kad reģenerācijas tiek pilnībā apturētas, neceļas eļļas līmenis, nekūp, perfekti strādā diagnostika un dzinēja drošības aizsardzības.


ja ceļas eļļas līmenis? ko tas nozīmē? kaut kur pārprogrammēšanā ir bijusi kļūda?
kā to novērst?
Ja ceļas eļļas līmenis ir 2 iespējas:
1) Nepareizi pārprogrammēts - paziņojumu un kļūdu nav, bet DPF process turpina darboties un bieži
2) degvielas sistēmas defekts, kura(u) dēļ degviela nokļūst eļļā.


06 Sep 2015, 15:12:53 ELL rakstīja:
Man uz rAudi ar piedaavaaja ..iznnemt lieko,,bet teica ka par probleemaas,kas var rasties nakotnee neatbild,,tomeer atteicos un lkm taa ir pareizaak

Mēs @Remap.lv katrai automašīnai, kurai izgriežam filtru pārbaudām dūmainības koeficientu, lai problēmu nebūtu.
Ar maniem risinājumiem, TA pārbaude nav problēma (izņemot situācijas kad automašīnai ir reāli defekti, kuru dēļ nevar iziet pārbaudi).

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
06. Sep 2015, 15:59 #103

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


06 Sep 2015, 15:38:08 radiaators rakstīja:

06 Sep 2015, 14:56:08 atomsmasher rakstīja:

19 May 2015, 12:52:49 Jonix rakstīja:
Jā, pārdevējiem tas ir izdevīgi. Rumbulā šis pasākums maksā 110€!

BET!
Pēc tam vajag rēķināties ar to, ka visi dzinēja drošības režīmi ir izdzēsti, un kļūdas arī vairāk vispār nerādīs, kaut vai izņem dzinēju.

Savukārt kvalitatīvs darbs ir tāds, kad reģenerācijas tiek pilnībā apturētas, neceļas eļļas līmenis, nekūp, perfekti strādā diagnostika un dzinēja drošības aizsardzības.


ja ceļas eļļas līmenis? ko tas nozīmē? kaut kur pārprogrammēšanā ir bijusi kļūda?
kā to novērst?

Kā ellas līmenis pats no sevis var celties ?!
Pats no sevis neceļas - pie nekorektas DPF atslēgšanas reģenerācijas process nav pārtraukts, tikai apmānīts + ir apmānīti dzinēja drošības režīmi un samazinātas diagnostikas iespējas.Un Kvēpu filtrs pasīvā veidā vēl aizvien tiek dedzināts pat biežāk kā normāli, kas liek eļļas līmenim pastiprināti celties.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
radiaators
06. Sep 2015, 16:24 #104

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


06 Sep 2015, 15:59:03 Jonix rakstīja:

06 Sep 2015, 15:38:08 radiaators rakstīja:

06 Sep 2015, 14:56:08 atomsmasher rakstīja:

19 May 2015, 12:52:49 Jonix rakstīja:
Jā, pārdevējiem tas ir izdevīgi. Rumbulā šis pasākums maksā 110€!

BET!
Pēc tam vajag rēķināties ar to, ka visi dzinēja drošības režīmi ir izdzēsti, un kļūdas arī vairāk vispār nerādīs, kaut vai izņem dzinēju.

Savukārt kvalitatīvs darbs ir tāds, kad reģenerācijas tiek pilnībā apturētas, neceļas eļļas līmenis, nekūp, perfekti strādā diagnostika un dzinēja drošības aizsardzības.


ja ceļas eļļas līmenis? ko tas nozīmē? kaut kur pārprogrammēšanā ir bijusi kļūda?
kā to novērst?

Kā ellas līmenis pats no sevis var celties ?!
Pats no sevis neceļas - pie nekorektas DPF atslēgšanas reģenerācijas process nav pārtraukts, tikai apmānīts + ir apmānīti dzinēja drošības režīmi un samazinātas diagnostikas iespējas.Un Kvēpu filtrs pasīvā veidā vēl aizvien tiek dedzināts pat biežāk kā normāli, kas liek eļļas līmenim pastiprināti celties.

Ok tas viss skaidrs - tas ir saprotami izskaidrots , bet ar ko tad tā ella sajaucas, ka tas līmenis pacelas, kas tur tajā ellā ietek vai nāk klāt, ka apjoms palielinās ? Izdedži kaut kādi štoli ?
Offline
CP17
06. Sep 2015, 16:28 #105

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Saļarka

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
radiaators
06. Sep 2015, 16:45 #106

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


06 Sep 2015, 16:24:40 radiaators rakstīja:

06 Sep 2015, 15:59:03 Jonix rakstīja:

06 Sep 2015, 15:38:08 radiaators rakstīja:

06 Sep 2015, 14:56:08 atomsmasher rakstīja:

19 May 2015, 12:52:49 Jonix rakstīja:
Jā, pārdevējiem tas ir izdevīgi. Rumbulā šis pasākums maksā 110€!

BET!
Pēc tam vajag rēķināties ar to, ka visi dzinēja drošības režīmi ir izdzēsti, un kļūdas arī vairāk vispār nerādīs, kaut vai izņem dzinēju.

Savukārt kvalitatīvs darbs ir tāds, kad reģenerācijas tiek pilnībā apturētas, neceļas eļļas līmenis, nekūp, perfekti strādā diagnostika un dzinēja drošības aizsardzības.


ja ceļas eļļas līmenis? ko tas nozīmē? kaut kur pārprogrammēšanā ir bijusi kļūda?
kā to novērst?

Kā ellas līmenis pats no sevis var celties ?!
Pats no sevis neceļas - pie nekorektas DPF atslēgšanas reģenerācijas process nav pārtraukts, tikai apmānīts + ir apmānīti dzinēja drošības režīmi un samazinātas diagnostikas iespējas.Un Kvēpu filtrs pasīvā veidā vēl aizvien tiek dedzināts pat biežāk kā normāli, kas liek eļļas līmenim pastiprināti celties.

Ok tas viss skaidrs - tas ir saprotami izskaidrots , bet ar ko tad tā ella sajaucas, ka tas līmenis pacelas, kas tur tajā ellā ietek vai nāk klāt, ka apjoms palielinās ? Izdedži kaut kādi štoli ?

Ok a kā to visu novērst un cik tas maksā ?
Es savu auto nopirku pirms gada - nomainīju ellas un nobraukti ir kādi 7k km un liekas, ka tā ella ir tākā vairāk palikusi - līmenis par pāris milimetriem uz tās ellas mērāmās adatas vai ščupa ir pakāpies, bet citu problēmu itkā nav - ja nu vienīgi drusku zilāki dūmi tukšgaitā, kad dzinējs silts - tehnisko ar izgāju decembrī ar dūmainību 0,02 - vai jāsāk uztraukties
Offline
Jonix
06. Sep 2015, 16:55 #107

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


06 Sep 2015, 16:45:07 radiaators rakstīja:

Ok a kā to visu novērst un cik tas maksā ?
Es savu auto nopirku pirms gada - nomainīju ellas un nobraukti ir kādi 7k km un liekas, ka tā ella ir tākā vairāk palikusi - līmenis par pāris milimetriem uz tās ellas mērāmās adatas vai ščupa ir pakāpies, bet citu problēmu itkā nav - ja nu vienīgi drusku zilāki dūmi tukšgaitā, kad dzinējs silts - tehnisko ar izgāju decembrī ar dūmainību 0,02 - vai jāsāk uztraukties
Izmaksas ir atkarīgas no automašīnā izmantotā vadības bloka un darba sarežģītības.
Lai to precizētu PM uzraksti autmašīnas marku, modeli, dzinēja tilpumu, jaudu un ražošanas gadu.
Zilāki dūmi tukšgaitā var nebeigties ar DPF vien, nereti tās bonusā ir sprauslas vai vēl šis tas.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
henis
06. Sep 2015, 18:39 #108

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Kam tev dīzelis, ja brauc 7 tkm gadā????


06 Sep 2015, 16:45:07 radiaators rakstīja:

06 Sep 2015, 16:24:40 radiaators rakstīja:

06 Sep 2015, 15:59:03 Jonix rakstīja:

06 Sep 2015, 15:38:08 radiaators rakstīja:

06 Sep 2015, 14:56:08 atomsmasher rakstīja:

19 May 2015, 12:52:49 Jonix rakstīja:
Jā, pārdevējiem tas ir izdevīgi. Rumbulā šis pasākums maksā 110€!

BET!
Pēc tam vajag rēķināties ar to, ka visi dzinēja drošības režīmi ir izdzēsti, un kļūdas arī vairāk vispār nerādīs, kaut vai izņem dzinēju.

Savukārt kvalitatīvs darbs ir tāds, kad reģenerācijas tiek pilnībā apturētas, neceļas eļļas līmenis, nekūp, perfekti strādā diagnostika un dzinēja drošības aizsardzības.


ja ceļas eļļas līmenis? ko tas nozīmē? kaut kur pārprogrammēšanā ir bijusi kļūda?
kā to novērst?

Kā ellas līmenis pats no sevis var celties ?!
Pats no sevis neceļas - pie nekorektas DPF atslēgšanas reģenerācijas process nav pārtraukts, tikai apmānīts + ir apmānīti dzinēja drošības režīmi un samazinātas diagnostikas iespējas.Un Kvēpu filtrs pasīvā veidā vēl aizvien tiek dedzināts pat biežāk kā normāli, kas liek eļļas līmenim pastiprināti celties.

Ok tas viss skaidrs - tas ir saprotami izskaidrots , bet ar ko tad tā ella sajaucas, ka tas līmenis pacelas, kas tur tajā ellā ietek vai nāk klāt, ka apjoms palielinās ? Izdedži kaut kādi štoli ?

Ok a kā to visu novērst un cik tas maksā ?
Es savu auto nopirku pirms gada - nomainīju ellas un nobraukti ir kādi 7k km un liekas, ka tā ella ir tākā vairāk palikusi - līmenis par pāris milimetriem uz tās ellas mērāmās adatas vai ščupa ir pakāpies, bet citu problēmu itkā nav - ja nu vienīgi drusku zilāki dūmi tukšgaitā, kad dzinējs silts - tehnisko ar izgāju decembrī ar dūmainību 0,02 - vai jāsāk uztraukties
Offline
radiaators
06. Sep 2015, 19:24 #109

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d

heni - jautājums vietā Tā nu tas ir sanācis, ka pēdējā gadā maršruts galvenokārt sanāk Jūrmala-Rīga un arī tad pāris reizes nedēlā....iepriekš 2007-2009 gadā nobraucu 50-60k km no 2010-2014.g vidēji gadā 30k km...

[ Šo ziņu laboja radiaators, 06 Sep 2015, 19:26:17 ]

Offline
marrtins
06. Sep 2015, 20:00 #110

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:


06 Sep 2015, 15:59:03 Jonix rakstīja:
Pats no sevis neceļas - pie nekorektas DPF atslēgšanas reģenerācijas process nav pārtraukts, tikai apmānīts + ir apmānīti dzinēja drošības režīmi un samazinātas diagnostikas iespējas.Un Kvēpu filtrs pasīvā veidā vēl aizvien tiek dedzināts pat biežāk kā normāli, kas liek eļļas līmenim pastiprināti celties.

Kādi ir simptomi tai reģenerācijai? Vai tas ir jūtams braucot vai tikai ar kompi redzams?
Offline
Delerium
06. Sep 2015, 20:46 #111

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio


06 Sep 2015, 20:00:28 marrtins rakstīja:

06 Sep 2015, 15:59:03 Jonix rakstīja:
Pats no sevis neceļas - pie nekorektas DPF atslēgšanas reģenerācijas process nav pārtraukts, tikai apmānīts + ir apmānīti dzinēja drošības režīmi un samazinātas diagnostikas iespējas.Un Kvēpu filtrs pasīvā veidā vēl aizvien tiek dedzināts pat biežāk kā normāli, kas liek eļļas līmenim pastiprināti celties.

Kādi ir simptomi tai reģenerācijai? Vai tas ir jūtams braucot vai tikai ar kompi redzams?


palielinats momentanais degv paterinsh, karstums zem auto, auto liekas ka neiet viens cilindrs utt
Offline
marrtins
06. Sep 2015, 22:10 #112

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: :aiwa:

Un cik tam bieži būtu jānotiek un cik ilgi notiek pats process?
Offline
Jonix
06. Sep 2015, 22:26 #113

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Ideālos apstākļos notiek ~15 minūtes ik pēc 400 vai vairāk km, ir izņēmumi, piemēram, mazo dzinēju volvo, mazda, ford, peugeot/citroen. Tiem var būt ap 250km.

Ja reģenerācija notiek biežāk, parasti filtrs jau rada pārāk lielu pretestību un tiek jau nodarīts kaitējums turbīnai un dzinējam.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo