Online
Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
amons | 04. Dec 2021, 15:44 |
#9281
|
|  Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 846
Braucu ar: 325
| Viss jau forši, bet vai ir kaut kāds apstiprinājums tam, ka tam Xi vispār normālā darba kārtībā bija ABS, DTC sistēma, priekšējā piedziņa normāli slēdzās klāt utt?
[ Šo ziņu laboja amons, 04 Dec 2021, 15:45:20 ] | Offline | | |
uldens1 | 04. Dec 2021, 15:54 |
#9282
|
|  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16555
Braucu ar:
|
04 Dec 2021, 15:44:59 @amons rakstīja:
Viss jau forši, bet vai ir kaut kāds apstiprinājums tam, ka tam Xi vispār normālā darba kārtībā bija ABS, DTC sistēma, priekšējā piedziņa normāli slēdzās klāt utt?
protams ka to neviens nezina te,varbūt strādāja,varbūt ne | Offline | | |
GirtzB  | 04. Dec 2021, 18:02 |
#9283
|
|  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22147
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
04 Dec 2021, 13:33:33 @DM-101 rakstīja:
Par sadursmeem - jo lenkjis tuvaak 0, jo suudiigaak. prasta fizika. Attieciigi - ja graavis buutiski palielina lenkji - tas ir pareizs vairnats.
Es pieņemu, ka tu runā par leņķi starp galvenajiem kustības vektoriem t.i. "0" ir paralēli un pretējos virzienos. Un no tāda viedkoļa viss ir pareizi.
Bet...
Nevajag aizmirst, ka auto ir galīgu izmēru ķermenis ar sānu un priekšas plaknēm, un leņķis starp plaknēm ir būstisks veiksmīgam iznākumam.
T.i. Leņķa, kas nav 90 dēļ daudz būtiskāk samazinās saskares laukums un būtiski vairāk trieciena enerģijas uzņem vienas puses stirpības elementi attiecīgi sekas trieciena pusē būtīski sliktākas.
Ja auto ir tikai vadītājs tad protams recepte strādā jo cietusī puse šādā situācijā būs "tukša".
Ne velti smagākie "crash" testi ir tieši small offset."
Cik pēc video var noparst Volvo smuki taisni trāpīja xam pa motortelpu, kas ir mīsktākā iespējamā vieta. Attiecīgi no volvo puses ir labākais iespējamais rezultāts.
Tas viss izksatās kaut kā šādi, cik pēc video var noprast.
T.i. leņķis starp kustības vektoriem ir "plats" kamēr sadursmes plaknes ir tuvu perpendikulāras.[ Šo ziņu laboja GirtzB, 04 Dec 2021, 18:02:49 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
uldens1 | 04. Dec 2021, 19:36 |
#9284
|
|  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16555
Braucu ar:
|
04 Dec 2021, 19:11:55 @DM-101 rakstīja:
btw, volgista video skaidri redzams, ka vinjsh atmetaas jau briidii, kad X veel tikai blakus apdzenamajam 
Luuk, scenaarijs bisku mainaas, ne? 
Nu tur baigi neko daudz nevarēja glābties tajā situācijā,šos brīžus īsti paredzēt arī nav iespējams | Offline | | |
kaprons | 04. Dec 2021, 20:01 |
#9285
|
|  Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
|
04 Dec 2021, 19:11:55 @DM-101 rakstīja:
btw, volgista video skaidri redzams, ka vinjsh atmetaas jau briidii, kad X veel tikai blakus apdzenamajam 
Luuk, scenaarijs bisku mainaas, ne? 
Vai tas nozīmē, ka Volvo visu izdarīja pareizi?
Un vai tas nozīmē arī, ka @sn parakstā auto marka tiks nomainīta atbilstoši FAKTIEM ? | Offline | | |
diesel  | 04. Dec 2021, 22:57 |
#9286
|
|  Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
04 Dec 2021, 19:11:55 @DM-101 rakstīja:
btw, volgista video skaidri redzams, ka vinjsh atmetaas jau briidii, kad X veel tikai blakus apdzenamajam 
Luuk, scenaarijs bisku mainaas, ne? 
Paskaties vēlreiz, Volvo faktiski sāk dzēsties kad x apdzenamo jau ir apdzinis, un peld tālāk jau uz Volvo. Savukārt X uzsākot jau apdzišanas momentu, jau izlienot no savas joslas, jau sāka peldēt. A likties īpaši vairs nebija kur  | Offline | | |
kaprons | 05. Dec 2021, 00:10 |
#9287
|
|  Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| JA TĀ, tad tur arī blakus apdzenamajam drostaliņai vajadzēja sākt dzēsties distance bija lielāka. Nejau spītīgi turpināt iesākto manevru
P.S. Vai šis nedemonstrē, ka, pērkot blondīnēm parketniekus ar augstu smaguma centru, ar domu, ka būs drošāk, patiesībā tā ir grūtāk savācama miskaste par vidēju/liela izmēra sedanu vai kūti | Offline | | |
m8archa | 05. Dec 2021, 00:14 |
#9288
|
|  Kopš: 28. Dec 2009
Ziņojumi: 1099
Braucu ar: Zirdzinnu
|
05 Dec 2021, 00:10:02 @kaprons rakstīja:
JA TĀ, tad tur arī blakus apdzenamajam drostaliņai vajadzēja sākt dzēsties distance bija lielāka. Nejau spītīgi turpināt iesākto manevru
P.S. Vai šis nedemonstrē, ka, pērkot blondīnēm parketniekus ar augstu smaguma centru, ar domu, ka būs drošāk, patiesībā tā ir grūtāk savācama miskaste par vidēju/liela izmēra sedanu vai kūti
Kā jau viens minēja, tad tādiem ieslēdzas aļņa princips, un - neskatoties ne uz ko - ies līz galam.
| Offline | | |
|
kexxx | 05. Dec 2021, 09:43 |
#9289
|
|  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12743
Braucu ar:
|
04 Dec 2021, 18:02:02 @GirtzB rakstīja:
04 Dec 2021, 13:33:33 @DM-101 rakstīja:
Par sadursmeem - jo lenkjis tuvaak 0, jo suudiigaak. prasta fizika. Attieciigi - ja graavis buutiski palielina lenkji - tas ir pareizs vairnats.
Es pieņemu, ka tu runā par leņķi starp galvenajiem kustības vektoriem t.i. "0" ir paralēli un pretējos virzienos. Un no tāda viedkoļa viss ir pareizi.
Bet...
Nevajag aizmirst, ka auto ir galīgu izmēru ķermenis ar sānu un priekšas plaknēm, un leņķis starp plaknēm ir būstisks veiksmīgam iznākumam.
T.i. Leņķa, kas nav 90 dēļ daudz būtiskāk samazinās saskares laukums un būtiski vairāk trieciena enerģijas uzņem vienas puses stirpības elementi attiecīgi sekas trieciena pusē būtīski sliktākas.
Ja auto ir tikai vadītājs tad protams recepte strādā jo cietusī puse šādā situācijā būs "tukša".
Ne velti smagākie "crash" testi ir tieši small offset."
Cik pēc video var noparst Volvo smuki taisni trāpīja xam pa motortelpu, kas ir mīsktākā iespējamā vieta. Attiecīgi no volvo puses ir labākais iespējamais rezultāts.
Tas viss izksatās kaut kā šādi, cik pēc video var noprast.
T.i. leņķis starp kustības vektoriem ir "plats" kamēr sadursmes plaknes ir tuvu perpendikulāras.
Kāpēc bildē divi BMW? Melnajam pa vidu vajadzēja būt Volgo zīmītei  | Offline | | |
GirtzB  | 05. Dec 2021, 10:07 |
#9290
|
|  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22147
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Sēdies 2.
Paskaties vēlreiz 
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
kexxx | 05. Dec 2021, 10:10 |
#9291
|
|  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12743
Braucu ar:
|
05 Dec 2021, 10:07:54 @GirtzB rakstīja:
Sēdies 2.
Paskaties vēlreiz 
Laikam nesaprati joku  | Offline | | |
Deivid  | 05. Dec 2021, 19:37 |
#9292
|
|  Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Gribētos redzēt tā X'a riepas. Ne tikai protektoru, bet arī ražošanas gadu. DSC pat 20 gadus vecā BMW ir ar kārtu pārāks par konkurentu stabilitātes sistēmām mūsdienās. | Offline | | |
user | 05. Dec 2021, 19:39 |
#9293
|
| Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14051
Braucu ar:
|
05 Dec 2021, 19:37:12 @Deivid rakstīja:
Gribētos redzēt tā X'a riepas. Ne tikai protektoru, bet arī ražošanas gadu. DSC pat 20 gadus vecā BMW ir ar kārtu pārāks par konkurentu stabilitātes sistēmām mūsdienās.
ja vecne negriež stūri ceļa virzienā, tad tas dsc tikai par sliktu nāk | Offline | | |
user | 05. Dec 2021, 19:52 |
#9294
|
| Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14051
Braucu ar:
|
05 Dec 2021, 19:48:45 @DM-101 rakstīja:
05 Dec 2021, 19:39:12 @user rakstīja:
05 Dec 2021, 19:37:12 @Deivid rakstīja:
Gribētos redzēt tā X'a riepas. Ne tikai protektoru, bet arī ražošanas gadu. DSC pat 20 gadus vecā BMW ir ar kārtu pārāks par konkurentu stabilitātes sistēmām mūsdienās.
ja vecne negriež stūri ceļa virzienā, tad tas dsc tikai par sliktu nāk
klau, nu beidz dziit suudu! paskaties video. Ja par sarezgjitu, marsh uz antivaxeru topiku!
pasaki, ko normālu, ja spēj!
ar dsc ir jāsaprot ko darīt - ja rati skatīsies uz grāvi, arī auto ies uz grāvi. liekas, ka Tev pašam vajadzētu uz trasi aizbraukt vai pa ielām paslidināties, lai ko saprastu.
dsc ideja ir tā, ka daŗis visu, lai auto mauktu tur, kur "skatās riteņi" | Offline | | |
Deivid  | 05. Dec 2021, 19:56 |
#9295
|
|  Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
05 Dec 2021, 19:47:38 @DM-101 rakstīja:
es shodien speciaali dumjaak [pa]uzvedos, lai pachekotu, vai taadu sviestu DTC pieljauj.
Nesanaaca.
Tieši tā, es ar esmu mēģinājis sistēmu "uzkārt" , nekad nav izdevies. Darbojas preventīvi. Protams, nekas nav 100%, bet video redzētais izskatās gana jocīgi.
Vairums citu ražotāju pretizslīdes darbojas e36 ASC līmenī un pat tam ir vairākas revīzijas, tāpat kā DSC | Offline | | |
uldens1 | 05. Dec 2021, 20:01 |
#9296
|
|  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16555
Braucu ar:
| iepis sniega putrā,sākas akvaplanēšana,dsc efekts tuvu nullei | Offline | | |
|
sys9291 | 05. Dec 2021, 20:07 |
#9297
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5212
Braucu ar: F20 R1200RT
|
05 Dec 2021, 19:52:14 @user rakstīja:
05 Dec 2021, 19:48:45 @DM-101 rakstīja:
05 Dec 2021, 19:39:12 @user rakstīja:
05 Dec 2021, 19:37:12 @Deivid rakstīja:
Gribētos redzēt tā X'a riepas. Ne tikai protektoru, bet arī ražošanas gadu. DSC pat 20 gadus vecā BMW ir ar kārtu pārāks par konkurentu stabilitātes sistēmām mūsdienās.
ja vecne negriež stūri ceļa virzienā, tad tas dsc tikai par sliktu nāk
klau, nu beidz dziit suudu! paskaties video. Ja par sarezgjitu, marsh uz antivaxeru topiku!
pasaki, ko normālu, ja spēj!
ar dsc ir jāsaprot ko darīt - ja rati skatīsies uz grāvi, arī auto ies uz grāvi. liekas, ka Tev pašam vajadzētu uz trasi aizbraukt vai pa ielām paslidināties, lai ko saprastu.
dsc ideja ir tā, ka daŗis visu, lai auto mauktu tur, kur "skatās riteņi"
Tā būtu jābūt, bet iekš video redzams, ka kreisās puses riteņi ir sniega šļurā, a labie špūrē, kur visdrīzāk bija ledus, bremzes labajā pusē dēļ tā neefektīvas bet kreisā bremzējas šļurā - vēl pilota apjukums (riteņi tikai nedaudz izgriezti pa labi un noteikti bremzes to metal) un rezultāts...[ Šo ziņu laboja sys9291, 05 Dec 2021, 20:08:58 ] | Offline | | |
Deivid  | 05. Dec 2021, 20:29 |
#9298
|
|  Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
05 Dec 2021, 20:07:07 @sys9291 rakstīja:
un noteikti bremzes to metal
+ | Offline | | |
Deivid  | 05. Dec 2021, 20:38 |
#9299
|
|  Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| To nezināju, pieņēmu ka brīdi kad centies iztumt pedāli ārpus korpusa viņš tomēr apies pārējo un tik ABS paliks. Par laimi neesmu tādā situācijā nokļuvis.
Īsāk sakot, bez info par riepām tāda tukša zīlēšana vien sanāk | Offline | | |
sys9291 | 05. Dec 2021, 20:38 |
#9300
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5212
Braucu ar: F20 R1200RT
|
05 Dec 2021, 20:29:49 @DM-101 rakstīja:
05 Dec 2021, 20:07:07 @sys9291 rakstīja:
05 Dec 2021, 19:52:14 @user rakstīja:
05 Dec 2021, 19:48:45 @DM-101 rakstīja:
05 Dec 2021, 19:39:12 @user rakstīja:
05 Dec 2021, 19:37:12 @Deivid rakstīja:
Gribētos redzēt tā X'a riepas. Ne tikai protektoru, bet arī ražošanas gadu. DSC pat 20 gadus vecā BMW ir ar kārtu pārāks par konkurentu stabilitātes sistēmām mūsdienās.
ja vecne negriež stūri ceļa virzienā, tad tas dsc tikai par sliktu nāk
klau, nu beidz dziit suudu! paskaties video. Ja par sarezgjitu, marsh uz antivaxeru topiku!
pasaki, ko normālu, ja spēj!
ar dsc ir jāsaprot ko darīt - ja rati skatīsies uz grāvi, arī auto ies uz grāvi. liekas, ka Tev pašam vajadzētu uz trasi aizbraukt vai pa ielām paslidināties, lai ko saprastu.
dsc ideja ir tā, ka daŗis visu, lai auto mauktu tur, kur "skatās riteņi"
Tā būtu jābūt, bet iekš video redzams, ka kreisās puses riteņi ir sniega šļurā, a labie špūrē, kur visdrīzāk bija ledus, bremzes labajā pusē dēļ tā neefektīvas bet kreisā bremzējas šļurā - vēl pilota apjukums (riteņi tikai nedaudz izgriezti pa labi un noteikti bremzes to metal) un rezultāts...
nu, bet te deretu apguut, kaa DTC korigjee kursu!
TIESHI SHAADIEM gadijumiem, kad mashiinas kurss neatbilst klienta veelmeem, ir izgudrots un ieviests DTC. Nevis DSC, nevis ABS, bet tieshi DTC.
DTC uzdevums bija un ir - nodroshinaat pareizu [kursa atjaunoshanai] bremzheeshanas [ne bremzhu speeka] sadaliijumu pa ritenjiem individuaali, lai saglabaatu mashiinas kursu! Un pofig, bremzes liidz galam vai liidz pusiitei!
uzdevums ta uzdevums, bet fiziku neviens nav atcēlis ja labās puses ratus nevar nobremzēt, a kreisās bremzējas paši (uzskati, ka bremzes šī iemesla dēļ neiek aktivizētas nemaz) - tad ne DTC, ne DSC ne arī kas cits nelīdzēs. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|