Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
Sandis_UR
29. Jun 2021, 01:52 #9241

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


28 Jun 2021, 17:46:16 @kreativsniks rakstīja:
jo tālāk, jo lielākā raznosā ar savu interpretāciju, kas skaitās "nākotnes klasika". Pamēģināsim definēt pazīmes, kas raksturo nākotnes klasiku?

- auto retums (teiksim, e500 mersis kurš atrodas Porsche muzejā, saražoja 10k eksemplāros, skaitās klasika jau sen)
- auto estētiskums (subjektīva pazīme, taču ir auto, kuri ir universāli skaisti, piem. Jaguar Type E)
- auto veiktspēja/oriģinalitāte (piem. audi b2 kupeja kurai uzlika pilnpiedziņu - uzreiz kļuva par nākotnes klasiku)




Avantime saražoja vien kopā 8500gab no tiem 500 bija labročiem.
Ļoti imponē konstruktīvais risinajums bez centralās statnes.
Dzīvu grūti dabūt bet ir doja uzcelt vienu līdz galam vēl nenojatu eksemplaru.
Offline
janeks7
30. Jun 2021, 00:23 #9242

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:

Lūk būtu nākotnes klasika,tikai žēl ka pļava viņu apēda

Offline
badmoon
30. Jun 2021, 00:56 #9243

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8442

Braucu ar: Braucu ar

Šito mizu nevajadzēja reiz pārdot..bet nu kur tie laiki

Offline
alxz
30. Jun 2021, 01:21 #9244

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni

Kādam laukos nemētājas kāds land rover defender uz tirgu?

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
Mizx
30. Jun 2021, 02:12 #9245

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


28 Jun 2021, 07:22:01 @kreativsniks rakstīja:
Kāpēc ja ir divi vienādi auto, taču viens no USA un otrs ir EU tirgum domāts, viens (EU) potenciāli būs nākotnes klasika kamēr otrs (USA) nebūs? Jeb tas ir specifiski par mersi domāts un ja tā, tad kāpēc?
Prasu, jo šķiet interesanta tēma, nevis vēlos kašķēties
MB gadījumā ir arī sava specifika, kas gan jāskatās pa gadiem. ASV savas izplūdes normas, kā rezultātā tika pārveidoti dzinēji, salikti katalizatori un vienu brīdi 450SL bija mazāk zirgu kā Eiropas 280SL. Rij degvielu nejēgā, OK, V8 izklausās labi, bet uz priekšu neiet — tas ir MB no ASV senos laikos. Vēlāk jau viss kļuva līdzīgāk, bet kopumā situācija nav mainījusies, jo auto uztaisa Eiropas tirgum un tad pielāgo ASV prasībām. Sanāk kā rūpnīcas frankenšteins. Šobrīd arī detaļas jau atšķiras, pie mums šo to nemaz nevar dabūt no ASV MB pat ja iesoļo ar detaļas kodu Domeniksā. Pašam jāgādā tās no ASV. Tā visa rezultatā MB fani ar $$$ ASV ved iekšā MB no Eiropas. Ne par velti ir tik milzīgas atšķirības MB vērtībā tajā krastā un šajā, ka var atvest un pat ar zemāko cenu vēl arī uzvārīties. Tikai jāatceras visi šie zemūdens akmeņi par ASV auto lietošanas kultūru. Ja ved "jaunu" auto, tad būs OK, ar kārtīgu oldtimer var iegrābties, jo tur pimp-my-ride tiek uzskatīts arī par restaurāciju. Tādas 15-gadīgas klasikas vairumā gadījumu būs no kāda 3. īpašnieka, kas to pārdošanas brīdī uzskatīs par vecu lūzni. Būs grūtāk atrast 1 īpašnieka auto, ar to viss varētu būt labi, jo tāds gan centīsies auto uzturēt ilgtermiņā. Ir man pieredze ar 2 auto lietošanu vairāku gadu garumā no tā krasta un vairāk negribas. Pēc tam pārmetos uz vecu MB detaļu tirdzniecību Vācijā un tur arī sapratu, ka normāli šos ved konteineriem uz EU, lai izjauktu un ļautu dzīvot vietējiem MB. Šrotiem Vācijā ļoti izteikta specializācija, piemēram, tikai W123 sedani un universāli, bet pat kupejām ir cits, savs šrots, ne kā pie mums viss vienkopus visiem modeļiem, attiecīgi tā arī uzpērk auto vairumā tajā krastā par kapeikām. Braukāt pa Vāciju un meklēt sētmalēs pamestus ir dārgāk kā atbrīvot no tiem ASV.
Offline
CP17
30. Jun 2021, 10:44 #9246

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

https://www.facebook.com/photo?fbid=44491623551...1688947107967643
žēl tik ka 8v

[ Šo ziņu laboja CP17, 30 Jun 2021, 10:44:32 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
CP17
30. Jun 2021, 12:00 #9247

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

offtopic, kam te bija tā skif piekabe, zaparam? reku telti tirgo
https://www.facebook.com/commerce/listing/21224...share_attachment


-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
ilmars4998
30. Jun 2021, 12:11 #9248

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

Offline
alnisg
30. Jun 2021, 13:50 #9249

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1852

Braucu ar:


30 Jun 2021, 00:56:09 @badmoon rakstīja:
Šito mizu nevajadzēja reiz pārdot..bet nu kur tie laiki***

...mans teksts par to pašu... sencis nomira un bij' pienākums viņa sieru lietot, kaukādu laiku... man divi autiņi vienlaicīgi tai' laikā bij' par dārgu uzturēšanai un to raudi lielisko kupeju nācās pārdot, kas man jau otrā pēc kārtas toteiz bija... tā laika sodu sistēmā 180 bij' tāds parasts pārvietošanās ātrums.
Offline
kurlis
30. Jun 2021, 13:58 #9250

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com

Šitā mūžīgā raudāšana "nevajadzēja pārdot" nekad laikam nebeigsies
Jums ir visas iespējas šobrīd nolikt šķūnīti kkādu staltu E36, E46 330ci, utt. Rīkojaties, lai pēc 20 gadiem atkal nav jābimbā

Protams, ka ar "urkām" un "emkām" salīdzināt nevar, bet domu sapratāt.
Offline
alnisg
30. Jun 2021, 14:44 #9251

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1852

Braucu ar:


30 Jun 2021, 13:58:55 @kurlis rakstīja:
Šitā mūžīgā raudāšana ***

...da' nau jau raudāšana. Vienkārši bilži liek ko bijušu atcerēties. Tad jau tik pat stulbi varu raudāt par to, ka tai' laikā nebiju miljonārs. Bet ar to raudi pirmo kupeju ir tā pavisam jocīgi, jo tā faktiski ir tikai attāla atvasināta leģendārās UR versija, bet, vienalga, šodien iekārojama un tirgū pat pieejama. Bet par tiem pieminētajiem "E", jocīgi, bet tādi autobūves atkritumi, kā zaparožeca vabolīte, vai trabants būs atraktīvāki...
Offline
AV
30. Jun 2021, 14:46 #9252

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


30 Jun 2021, 13:58:55 @kurlis rakstīja:
Šitā mūžīgā raudāšana "nevajadzēja pārdot" nekad laikam nebeigsies
Jums ir visas iespējas šobrīd nolikt šķūnīti kkādu staltu E36, E46 330ci, utt. Rīkojaties, lai pēc 20 gadiem atkal nav jābimbā

+500, jāskatās, kas ir nākošie klasiku rindā!

Es savu naudu šobrīd liktu uz 1. paaaudzes turbo imprezām, kuru cenas vēl nav kosmosā. Protams, vajag lielu pacietību, lai atrastu nesarūsējušu un pilniba nenolietotu exemplaru (bet roku būs japieliek jebkurā gadījumā).

Offline
GirtzB
30. Jun 2021, 14:52 #9253

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22095

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Stock turbo imprezu atrast vēl grūtāk kā Mk IV supru...

visas type-R hondas agri vai vēlu būs klassika tāpat kā Busso V6 147/156GTA

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 30 Jun 2021, 14:53:55 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
7977
30. Jun 2021, 14:58 #9254

Kopš: 25. May 2011

Ziņojumi: 390

Braucu ar:

Ja tajos aprēķinos piemet klāt savu “turību” pirms tiem 20 gadiem (ko varēja alternatīvu nopirkt/cik tas bija no mēneša ienākumu groza), kā arī eur/lata vērtību (inflācijas efektu) un uzglabāšanas izmaksas (kaut garāžas īri etc) tad vairs tik ļoti žēl nav, ka tobrīd vienu vai citu auto izdevās notirgot


30 Jun 2021, 14:46:52 @AV rakstīja:

30 Jun 2021, 13:58:55 @kurlis rakstīja:
Šitā mūžīgā raudāšana "nevajadzēja pārdot" nekad laikam nebeigsies
Jums ir visas iespējas šobrīd nolikt šķūnīti kkādu staltu E36, E46 330ci, utt. Rīkojaties, lai pēc 20 gadiem atkal nav jābimbā

+500, jāskatās, kas ir nākošie klasiku rindā!

Es savu naudu šobrīd liktu uz 1. paaaudzes turbo imprezām, kuru cenas vēl nav kosmosā. Protams, vajag lielu pacietību, lai atrastu nesarūsējušu un pilniba nenolietotu exemplaru (bet roku būs japieliek jebkurā gadījumā).


Online
Deivid
30. Jun 2021, 15:03 #9255

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Ja ņem vērā visus izdevumus tad "nākotnes klasika" kā biznesa projekts ir ļoti apšaubāms, tā kā nožēlot tur nav ko. Tur tad ir jābūt situācijai ka nopirki pa 3k un tagad maksā 100k, tad varam diskutēt.

A tas ka 10-20 gadu laikā cena pieauga no 1k uz 10k nekadu taustamu labumu neiedos. tik prieks ka vismaz kaut ko dabusi atpakal ja paveiksies
Offline
AV
30. Jun 2021, 15:15 #9256

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


30 Jun 2021, 15:03:03 @Deivid rakstīja:
Ja ņem vērā visus izdevumus tad "nākotnes klasika" kā biznesa projekts ir ļoti apšaubāms, tā kā nožēlot tur nav ko. Tur tad ir jābūt situācijai ka nopirki pa 3k un tagad maksā 100k, tad varam diskutēt.

A tas ka 10-20 gadu laikā cena pieauga no 1k uz 10k nekadu taustamu labumu neiedos. tik prieks ka vismaz kaut ko dabusi atpakal ja paveiksies

Tieši tā - šie auto kā biznesa projekti gandrīz nekad sevi neattaisno, ja godīgi uzskaita visas izmaksas, kas bijušas šo gadu laikā.
Offline
didzinators
30. Jun 2021, 15:43 #9257

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: Japāņu ņivu


30 Jun 2021, 14:46:52 @AV rakstīja:

30 Jun 2021, 13:58:55 @kurlis rakstīja:
Šitā mūžīgā raudāšana "nevajadzēja pārdot" nekad laikam nebeigsies
Jums ir visas iespējas šobrīd nolikt šķūnīti kkādu staltu E36, E46 330ci, utt. Rīkojaties, lai pēc 20 gadiem atkal nav jābimbā

+500, jāskatās, kas ir nākošie klasiku rindā!

Es savu naudu šobrīd liktu uz 1. paaaudzes turbo imprezām, kuru cenas vēl nav kosmosā. Protams, vajag lielu pacietību, lai atrastu nesarūsējušu un pilniba nenolietotu exemplaru (bet roku būs japieliek jebkurā gadījumā).




No STI jēga ņemt limitētās sērijas, bet to cenas jau ir kosmosā
Offline
AV
30. Jun 2021, 16:00 #9258

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


30 Jun 2021, 15:43:35 @didzinators rakstīja:
No STI jēga ņemt limitētās sērijas, bet to cenas jau ir kosmosā

Nu, tapēc tās nevajag pirkt
Offline
spriditis
30. Jun 2021, 20:10 #9259

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Subaristi jau saka ka dziivus sedana bundzas neatrast,detalas arii diezgan sarezgiiti atrast,normaals turbo swaps ap 1000eur. Taapat kaa vecaas kvatras izzuud un pa kosmosu paraadaas
Offline
kurlis
01. Jul 2021, 02:43 #9260

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com


30 Jun 2021, 15:03:03 @Deivid rakstīja:
Ja ņem vērā visus izdevumus tad "nākotnes klasika" kā biznesa projekts ir ļoti apšaubāms, tā kā nožēlot tur nav ko. Tur tad ir jābūt situācijai ka nopirki pa 3k un tagad maksā 100k, tad varam diskutēt.

A tas ka 10-20 gadu laikā cena pieauga no 1k uz 10k nekadu taustamu labumu neiedos. tik prieks ka vismaz kaut ko dabusi atpakal ja paveiksies


Precīzi!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo