Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Remjanis
15. Jan 2013, 19:26 #9241

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


15 Jan 2013, 19:01:19 LOLVO rakstīja:

15 Jan 2013, 13:23:09 guntis3 rakstīja:

15 Jan 2013, 12:42:54 LOLVO rakstīja:

14 Jan 2013, 18:11:21 LOLVO rakstīja:
e39 530d tourings 2001. pēc izlādēta akumulātora sākās gļuki ar imobilaizeru(?). Viss strādāja, leca no pus apgrieziena. Gribēju iebraukt pagalmā samainīt auto, noslāpēju bmw izbraucu ārā otru, centos pielaist bmw - nekādas reakcijas. Visas lampiņas iedegās, nekas nemirgo, neraustās - starteris pat nemēģina griezt. Kur meklēt šaizi? Akumulātors uzlādēts.




imobilaizers itkaa starteri nenoblokjee. Varbuut gljuku pakjeera signalizaacija?
vnk aizsleegt-atsleegt ar pulti pameegjini. Ja noseest akjis imobilaizers arii var kljuudu pakjert.

meģināju dažādi... rezultāti 0... būs laikam pie elektriķiem uz troses jāvelk


Ievilkt mēģināji vai arī Tev automāts? Paskaties starteri un kontaktgrupu.Diez vai siģene vai imo ir uzlikti tikai uz starteri,bet Tu saki,ka pārējais ok.
Offline
defekc
15. Jan 2013, 19:36 #9242

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

1x deelj noseedinaata akja ews izbeidzaas un atdziivinaat vareeja tikai bauskaa pie dullaa.

panelis raadija kaa parasti, bet starteris negrieza un ievilkt arii meegjinaaju

[ Šo ziņu laboja defekc, 15 Jan 2013, 19:37:13 ]

Offline
vanfan
15. Jan 2013, 19:39 #9243

Kopš: 20. Nov 2011

Ziņojumi: 130

Braucu ar:


15 Jan 2013, 19:06:29 Laoshi rakstīja:

15 Jan 2013, 18:52:24 guntis3 rakstīja:

15 Jan 2013, 18:27:39 vanfan rakstīja:
Kā var pateikt ka vārstu gumijas beigušas savu darbu?Dzinējs dūmo,turbīna ieplūdes kolektorā eļļu nedzen.2.5 td

vnk ja dzineejs saak ,,eest,, ellju


Tur čalim ir jānoskaidro - dzinējs vai turbīna. Btw, turbīna var pūst ārā pa karsto galu, tad ieplūdnieks eļļā nebūs, bet tukšgaitā griezīsies zili dūmi

Eļļu ēd,iedarbinot siltu/aukstu nedūmo nemaz,sākot no 1500 apgriezieniem parādās zili eļļas dūmi...
Offline
Laoshi
15. Jan 2013, 19:48 #9244

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


15 Jan 2013, 19:39:30 vanfan rakstīja:

15 Jan 2013, 19:06:29 Laoshi rakstīja:

15 Jan 2013, 18:52:24 guntis3 rakstīja:

15 Jan 2013, 18:27:39 vanfan rakstīja:
Kā var pateikt ka vārstu gumijas beigušas savu darbu?Dzinējs dūmo,turbīna ieplūdes kolektorā eļļu nedzen.2.5 td

vnk ja dzineejs saak ,,eest,, ellju


Tur čalim ir jānoskaidro - dzinējs vai turbīna. Btw, turbīna var pūst ārā pa karsto galu, tad ieplūdnieks eļļā nebūs, bet tukšgaitā griezīsies zili dūmi

Eļļu ēd,iedarbinot siltu/aukstu nedūmo nemaz,sākot no 1500 apgriezieniem parādās zili eļļas dūmi...


Es lieku uz turbīnu Norauj viņai kādu galu un pakustini asīti, viņa nedrīkst kustēties aksiāli nemaz, uz augšu/leju var pavisam nedaudz ļurināt.
Offline
vilks85
15. Jan 2013, 19:52 #9245

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d


15 Jan 2013, 16:26:10 zulus rakstīja:

15 Jan 2013, 16:23:06 Araajz rakstīja:

15 Jan 2013, 16:20:30 ivijs rakstīja:
Gan jau meistars kādi 10-20ls paņems

Domāju, ka vairāk gan, bet es jau nu pieslēgtu pie kompja no sākuma

Tev kad pielec viņš - purinās vai aiziet gludi?


Aiziet gludi un skaisti!

sveces diez vai,jo man pie -15 pieleca ideāli kaut divas dienas stāvēja,vienīgi purinājās kādas 3 sekundes un tad gludi aizgāja.taisot apkopi dzinējam pārbaudīju sveces-no sešām divas tik strādāja,pārējās pilnīgs čau.arī 530d 99.g
Offline
berny757
15. Jan 2013, 19:57 #9246

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

kas par mēsliem, ja tds'am ieplūdes kolektors un truba kas iet uz cooleri kārtīgi pieirsta ar eļļu?
Turbīna grižas labi, assīte nekustas un trubas pie tās tīras. Arī nekādi, citādi dūmi nav.
Tāda problēma jau ir ilgu laiku, bet tagad pamaniju ka pat pie EGR sāk pa visiem savienojumiem spiest to eļļu ārā.

[ Šo ziņu laboja berny757, 15 Jan 2013, 19:59:07 ]

Offline
infinity23
15. Jan 2013, 20:08 #9247

Kopš: 10. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 138

Braucu ar: E91

Problēma ar kaimiņiem.
Virtuvē, nesošajā sienā ar perferi urbu caurumus, lai skapīšus pieliktu, izrādās no 6 urbuma vietām divās vietās sienā bija tukšumi, tāpēc kaimiņiem izsitās 2 caurumi. Īsti nesaprotu-kurš vainīgs. Itkā vienojāmies, ka remontu viņiem taisīšu, bet ja sienā bija tukšums kura dēļ viņiem sienā izdrupa caurums, moš no vibrācijas.... nezinu. Uzlikt mīksto, jo sienā brāķis bija vai pildīt apzinīgā kaimiņa pienākumu

[ Šo ziņu laboja infinity23, 15 Jan 2013, 20:11:11 ]

Offline
KLAVINS
15. Jan 2013, 20:08 #9248

Kopš: 29. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1676

Braucu ar: E46 Kupeju


15 Jan 2013, 12:16:33 KLAVINS rakstīja:
jautajums par lambdas zondem: masina bmw e36 m52b28 (tas kas naca lidz 95 gada maijam), kadu firmu zondi labak likt, Bosch, Ngk, vai var ari Denso (ipasi uzticibu nerada) ? Paldies

Labprat vairak cilveku viedokli dzirdetu saja jautajumaa
Offline
Laoshi
15. Jan 2013, 20:09 #9249

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


15 Jan 2013, 19:57:11 berny757 rakstīja:
kas par mēsliem, ja tds'am ieplūdes kolektors un truba kas iet uz cooleri kārtīgi pieirsta ar eļļu?
Turbīna grižas labi, assīte nekustas un trubas pie tās tīras. Arī nekādi, citādi dūmi nav.
Tāda problēma jau ir ilgu laiku, bet tagad pamaniju ka pat pie EGR sāk pa visiem savienojumiem spiest to eļļu ārā.


Kartera ventilācija ciet? Ieplūdnieks var būt nedaudz eļļā, jebkura turbo bikiņ laiž eļļu, tas ir normāli
Offline
agaFU
15. Jan 2013, 20:19 #9250

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo


15 Jan 2013, 20:08:42 KLAVINS rakstīja:

15 Jan 2013, 12:16:33 KLAVINS rakstīja:
jautajums par lambdas zondem: masina bmw e36 m52b28 (tas kas naca lidz 95 gada maijam), kadu firmu zondi labak likt, Bosch, Ngk, vai var ari Denso (ipasi uzticibu nerada) ? Paldies

Labprat vairak cilveku viedokli dzirdetu saja jautajumaa

ja bosch kompis, liec arii bosch zondi. hvz cik zinu, tad bosch ir labaakaas.
Offline
KLAVINS
15. Jan 2013, 20:28 #9251

Kopš: 29. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1676

Braucu ar: E46 Kupeju


15 Jan 2013, 20:19:43 agaFU rakstīja:

15 Jan 2013, 20:08:42 KLAVINS rakstīja:

15 Jan 2013, 12:16:33 KLAVINS rakstīja:
jautajums par lambdas zondem: masina bmw e36 m52b28 (tas kas naca lidz 95 gada maijam), kadu firmu zondi labak likt, Bosch, Ngk, vai var ari Denso (ipasi uzticibu nerada) ? Paldies

Labprat vairak cilveku viedokli dzirdetu saja jautajumaa

ja bosch kompis, liec arii bosch zondi. hvz cik zinu, tad bosch ir labaakaas.
mnja nezinu kads kompis man ir,zinu ka itka esot man siemens zonde
Offline
agaFU
15. Jan 2013, 20:30 #9252

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1766

Braucu ar: E91 turrboo

tad tu vari likt tikai siemens zondi.
Offline
berny757
15. Jan 2013, 20:30 #9253

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


15 Jan 2013, 20:09:52 Laoshi rakstīja:

15 Jan 2013, 19:57:11 berny757 rakstīja:
kas par mēsliem, ja tds'am ieplūdes kolektors un truba kas iet uz cooleri kārtīgi pieirsta ar eļļu?
Turbīna grižas labi, assīte nekustas un trubas pie tās tīras. Arī nekādi, citādi dūmi nav.
Tāda problēma jau ir ilgu laiku, bet tagad pamaniju ka pat pie EGR sāk pa visiem savienojumiem spiest to eļļu ārā.


Kartera ventilācija ciet? Ieplūdnieks var būt nedaudz eļļā, jebkura turbo bikiņ laiž eļļu, tas ir normāli

m51 tds'am itkā tādas nemaz neesot. Vismaz neesmu noko tādu uzgājis. Bet eļļu aizvien vaitāk sāk spiest ārā.
Offline
Instigater
15. Jan 2013, 20:32 #9254

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Mhh, noticēju!
Offline
IngusSeflers
15. Jan 2013, 21:38 #9255

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


14 Jan 2013, 21:13:39 vilks85 rakstīja:

14 Jan 2013, 20:03:01 Dzvile rakstīja:

14 Jan 2013, 19:54:25 vilks85 rakstīja:
šito topiku vajadzētu pārdēvēt kāut kā savādāk.piemēram-"nesaprotama problēma tavam auto?ap sirdi sūdīgi un nezini ko darīt?iepostē te un tiksi apdirsts un noriets,par tehnikas ķibeli pat aizmirsīsi"


Un kas Tev saap,ka ik pa laikam ko taadu te iekakaa? Drivers tds nesataisija vai sieva nedod? Kas pa lielam gan jau ir viens un tas pats,pisies kaa gribi jeegas nekadas.

Uz normaliem jautajumiem parasti ir normalas atbildes. Uz tadiem ka Tu parasti ir humors,sadzivo ar to.

P.S. Un ja kas,tomata diagnostika interneta parasti nenormali nepreciza. It seviski ja jautajuma autori parasti tapat netic atbildei.


Vispar skaiti man uz pm naudu,tad ari bus 100% neta diagnostika bez nekadas apdirshanas un humora.
es pa laikam te iekakāju jo pa laikam te ieeju un man nekas nesāp.tu gan te katru lapu esi piedirsis pa vairākiem postiem,tāpēc nevar jau apvainoties uz "cilvēku" kurš skriem pēc kaut kāda pačota netā.
un par automātu te neiet runa,par visu topiku.katrā lapā pa nabagam kurš meklē palidzību(kam šī sadaļa ir arī domāta) un te iepostē,kam seko divu lapu nodirsšana. un tu virtuālais varoni humoru pats nesaproti ja tā atbildēji uz manu joku.
un šitam sekos krāniņa mērīšanās lapas garumā.
Pilnīgi piekrītu vilks85, šajā topikā ir tikai tukša paklačošanās un bullyings, runājot par Dzvile vārdiem "Uz normaliem jautajumiem parasti ir normalas atbildes" tie arī ir buļļa sūdi, jo piemēram uz manis uzdoto jautajumu par EWS es saņēmu sarkasmu, pilnīgi nevietā, bet jautajums bija skaidrs un kā izrādijās nebija nemaz sarežģīts! Man uz viņu 100% atbildēja stundā un divas minūtēs, cilvēks kuru tiešam var nosaukt par SPEČUKU, nevis virtuālo varoņu baru Tīri manas domas par lielāko daļu šī foruma dalībnieku!
Offline
LOLVO
15. Jan 2013, 22:03 #9256

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1244

Braucu ar:


15 Jan 2013, 19:26:20 Remjanis rakstīja:

15 Jan 2013, 19:01:19 LOLVO rakstīja:

15 Jan 2013, 13:23:09 guntis3 rakstīja:

15 Jan 2013, 12:42:54 LOLVO rakstīja:

14 Jan 2013, 18:11:21 LOLVO rakstīja:
e39 530d tourings 2001. pēc izlādēta akumulātora sākās gļuki ar imobilaizeru(?). Viss strādāja, leca no pus apgrieziena. Gribēju iebraukt pagalmā samainīt auto, noslāpēju bmw izbraucu ārā otru, centos pielaist bmw - nekādas reakcijas. Visas lampiņas iedegās, nekas nemirgo, neraustās - starteris pat nemēģina griezt. Kur meklēt šaizi? Akumulātors uzlādēts.




imobilaizers itkaa starteri nenoblokjee. Varbuut gljuku pakjeera signalizaacija?
vnk aizsleegt-atsleegt ar pulti pameegjini. Ja noseest akjis imobilaizers arii var kljuudu pakjert.

meģināju dažādi... rezultāti 0... būs laikam pie elektriķiem uz troses jāvelk


Ievilkt mēģināji vai arī Tev automāts? Paskaties starteri un kontaktgrupu.Diez vai siģene vai imo ir uzlikti tikai uz starteri,bet Tu saki,ka pārējais ok.

tomāts. ar purnu pret sienu un pie pakaļas stāva izbrauktuve no pagalma. tāds gļuks bija arī agrāk... pastāvēja 15 min un viss ok. tagad gan izskatās, ka nu nekādi nesanāks.
Offline
MAXixt
15. Jan 2013, 22:04 #9257

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13


15 Jan 2013, 20:08:42 KLAVINS rakstīja:

15 Jan 2013, 12:16:33 KLAVINS rakstīja:
jautajums par lambdas zondem: masina bmw e36 m52b28 (tas kas naca lidz 95 gada maijam), kadu firmu zondi labak likt, Bosch, Ngk, vai var ari Denso (ipasi uzticibu nerada) ? Paldies

Labprat vairak cilveku viedokli dzirdetu saja jautajumaa
Hella ,bosch vai facet bet ja tev siemens vadiba tad tikai siemens
Offline
IngusSeflers
15. Jan 2013, 22:23 #9258

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


15 Jan 2013, 22:03:56 LOLVO rakstīja:

15 Jan 2013, 19:26:20 Remjanis rakstīja:

15 Jan 2013, 19:01:19 LOLVO rakstīja:

15 Jan 2013, 13:23:09 guntis3 rakstīja:

15 Jan 2013, 12:42:54 LOLVO rakstīja:

14 Jan 2013, 18:11:21 LOLVO rakstīja:
e39 530d tourings 2001. pēc izlādēta akumulātora sākās gļuki ar imobilaizeru(?). Viss strādāja, leca no pus apgrieziena. Gribēju iebraukt pagalmā samainīt auto, noslāpēju bmw izbraucu ārā otru, centos pielaist bmw - nekādas reakcijas. Visas lampiņas iedegās, nekas nemirgo, neraustās - starteris pat nemēģina griezt. Kur meklēt šaizi? Akumulātors uzlādēts.




imobilaizers itkaa starteri nenoblokjee. Varbuut gljuku pakjeera signalizaacija?
vnk aizsleegt-atsleegt ar pulti pameegjini. Ja noseest akjis imobilaizers arii var kljuudu pakjert.

meģināju dažādi... rezultāti 0... būs laikam pie elektriķiem uz troses jāvelk


Ievilkt mēģināji vai arī Tev automāts? Paskaties starteri un kontaktgrupu.Diez vai siģene vai imo ir uzlikti tikai uz starteri,bet Tu saki,ka pārējais ok.

tomāts. ar purnu pret sienu un pie pakaļas stāva izbrauktuve no pagalma. tāds gļuks bija arī agrāk... pastāvēja 15 min un viss ok. tagad gan izskatās, ka nu nekādi nesanāks.
Relejs?
Offline
Radial
15. Jan 2013, 22:35 #9259

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 48

Braucu ar: m550i

Sveiciens visiem! Kuram ir nojausma kādas funkcijas e90 dīzeļa mikrofiltrs pilda?



Cik maksā nomainīt un vai vispār mainīt vai ņemt ārā (ja tas netraucē)? Draugs kaut ko runā, ka tas varētu būt atgāzēm, itkā 500Ls nomainīt bet jēga nekāda, tapēc gribēju pajautāt šeit

Kautkā nesanāk uzlikt, ka to bildi uzreiz parāda, bet nu iekopējot augstākesošo linku browserī, sapratīsiet par ko iet runa
Offline
IngusSeflers
15. Jan 2013, 22:49 #9260

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


15 Jan 2013, 22:35:16 Radial rakstīja:
Sveiciens visiem! Kuram ir nojausma kādas funkcijas e90 dīzeļa mikrofiltrs pilda?



Cik maksā nomainīt un vai vispār mainīt vai ņemt ārā (ja tas netraucē)? Draugs kaut ko runā, ka tas varētu būt atgāzēm, itkā 500Ls nomainīt bet jēga nekāda, tapēc gribēju pajautāt šeit

Kautkā nesanāk uzlikt, ka to bildi uzreiz parāda, bet nu iekopējot augstākesošo linku browserī, sapratīsiet par ko iet runa
Pamēģini kā parādīts te!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo