Online
Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
Remjanis | 15. Jan 2013, 19:26 |
#9241
|
| Kopš: 31. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Darba fordu
|
15 Jan 2013, 19:01:19 LOLVO rakstīja:
15 Jan 2013, 13:23:09 guntis3 rakstīja:
15 Jan 2013, 12:42:54 LOLVO rakstīja:
14 Jan 2013, 18:11:21 LOLVO rakstīja:
e39 530d tourings 2001. pēc izlādēta akumulātora sākās gļuki ar imobilaizeru(?). Viss strādāja, leca no pus apgrieziena. Gribēju iebraukt pagalmā samainīt auto, noslāpēju bmw izbraucu ārā otru, centos pielaist bmw - nekādas reakcijas. Visas lampiņas iedegās, nekas nemirgo, neraustās - starteris pat nemēģina griezt. Kur meklēt šaizi? Akumulātors uzlādēts.
imobilaizers itkaa starteri nenoblokjee. Varbuut gljuku pakjeera signalizaacija?
vnk aizsleegt-atsleegt ar pulti pameegjini. Ja noseest akjis imobilaizers arii var kljuudu pakjert.
meģināju dažādi... rezultāti 0... būs laikam pie elektriķiem uz troses jāvelk
Ievilkt mēģināji vai arī Tev automāts? Paskaties starteri un kontaktgrupu.Diez vai siģene vai imo ir uzlikti tikai uz starteri,bet Tu saki,ka pārējais ok. | Offline | | |
defekc | 15. Jan 2013, 19:36 |
#9242
|
| Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| 1x deelj noseedinaata akja ews izbeidzaas un atdziivinaat vareeja tikai bauskaa pie dullaa.
panelis raadija kaa parasti, bet starteris negrieza un ievilkt arii meegjinaaju [ Šo ziņu laboja defekc, 15 Jan 2013, 19:37:13 ] | Offline | | |
vanfan | 15. Jan 2013, 19:39 |
#9243
|
| Kopš: 20. Nov 2011
Ziņojumi: 130
Braucu ar:
|
15 Jan 2013, 19:06:29 Laoshi rakstīja:
15 Jan 2013, 18:52:24 guntis3 rakstīja:
15 Jan 2013, 18:27:39 vanfan rakstīja:
Kā var pateikt ka vārstu gumijas beigušas savu darbu?Dzinējs dūmo,turbīna ieplūdes kolektorā eļļu nedzen.2.5 td
vnk ja dzineejs saak ,,eest,, ellju
Tur čalim ir jānoskaidro - dzinējs vai turbīna. Btw, turbīna var pūst ārā pa karsto galu, tad ieplūdnieks eļļā nebūs, bet tukšgaitā griezīsies zili dūmi
Eļļu ēd,iedarbinot siltu/aukstu nedūmo nemaz,sākot no 1500 apgriezieniem parādās zili eļļas dūmi... | Offline | | |
Laoshi | 15. Jan 2013, 19:48 |
#9244
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
15 Jan 2013, 19:39:30 vanfan rakstīja:
15 Jan 2013, 19:06:29 Laoshi rakstīja:
15 Jan 2013, 18:52:24 guntis3 rakstīja:
15 Jan 2013, 18:27:39 vanfan rakstīja:
Kā var pateikt ka vārstu gumijas beigušas savu darbu?Dzinējs dūmo,turbīna ieplūdes kolektorā eļļu nedzen.2.5 td
vnk ja dzineejs saak ,,eest,, ellju
Tur čalim ir jānoskaidro - dzinējs vai turbīna. Btw, turbīna var pūst ārā pa karsto galu, tad ieplūdnieks eļļā nebūs, bet tukšgaitā griezīsies zili dūmi
Eļļu ēd,iedarbinot siltu/aukstu nedūmo nemaz,sākot no 1500 apgriezieniem parādās zili eļļas dūmi...
Es lieku uz turbīnu Norauj viņai kādu galu un pakustini asīti, viņa nedrīkst kustēties aksiāli nemaz, uz augšu/leju var pavisam nedaudz ļurināt. | Offline | | |
vilks85 | 15. Jan 2013, 19:52 |
#9245
|
| Kopš: 01. Dec 2012
Ziņojumi: 449
Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d
|
15 Jan 2013, 16:26:10 zulus rakstīja:
15 Jan 2013, 16:23:06 Araajz rakstīja:
15 Jan 2013, 16:20:30 ivijs rakstīja:
Gan jau meistars kādi 10-20ls paņems
Domāju, ka vairāk gan, bet es jau nu pieslēgtu pie kompja no sākuma
Tev kad pielec viņš - purinās vai aiziet gludi?
Aiziet gludi un skaisti!
sveces diez vai,jo man pie -15 pieleca ideāli kaut divas dienas stāvēja,vienīgi purinājās kādas 3 sekundes un tad gludi aizgāja.taisot apkopi dzinējam pārbaudīju sveces-no sešām divas tik strādāja,pārējās pilnīgs čau.arī 530d 99.g | Offline | | |
berny757 | 15. Jan 2013, 19:57 |
#9246
|
| Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| kas par mēsliem, ja tds'am ieplūdes kolektors un truba kas iet uz cooleri kārtīgi pieirsta ar eļļu?
Turbīna grižas labi, assīte nekustas un trubas pie tās tīras. Arī nekādi, citādi dūmi nav.
Tāda problēma jau ir ilgu laiku, bet tagad pamaniju ka pat pie EGR sāk pa visiem savienojumiem spiest to eļļu ārā.[ Šo ziņu laboja berny757, 15 Jan 2013, 19:59:07 ] | Offline | | |
infinity23 | 15. Jan 2013, 20:08 |
#9247
|
| Kopš: 10. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 138
Braucu ar: E91
| Problēma ar kaimiņiem.
Virtuvē, nesošajā sienā ar perferi urbu caurumus, lai skapīšus pieliktu, izrādās no 6 urbuma vietām divās vietās sienā bija tukšumi, tāpēc kaimiņiem izsitās 2 caurumi. Īsti nesaprotu-kurš vainīgs. Itkā vienojāmies, ka remontu viņiem taisīšu, bet ja sienā bija tukšums kura dēļ viņiem sienā izdrupa caurums, moš no vibrācijas.... nezinu. Uzlikt mīksto, jo sienā brāķis bija vai pildīt apzinīgā kaimiņa pienākumu [ Šo ziņu laboja infinity23, 15 Jan 2013, 20:11:11 ] | Offline | | |
KLAVINS | 15. Jan 2013, 20:08 |
#9248
|
| Kopš: 29. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1676
Braucu ar: E46 Kupeju
|
15 Jan 2013, 12:16:33 KLAVINS rakstīja:
jautajums par lambdas zondem: masina bmw e36 m52b28 (tas kas naca lidz 95 gada maijam), kadu firmu zondi labak likt, Bosch, Ngk, vai var ari Denso (ipasi uzticibu nerada) ? Paldies
Labprat vairak cilveku viedokli dzirdetu saja jautajumaa | Offline | | |
|
Laoshi | 15. Jan 2013, 20:09 |
#9249
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
15 Jan 2013, 19:57:11 berny757 rakstīja:
kas par mēsliem, ja tds'am ieplūdes kolektors un truba kas iet uz cooleri kārtīgi pieirsta ar eļļu?
Turbīna grižas labi, assīte nekustas un trubas pie tās tīras. Arī nekādi, citādi dūmi nav.
Tāda problēma jau ir ilgu laiku, bet tagad pamaniju ka pat pie EGR sāk pa visiem savienojumiem spiest to eļļu ārā.
Kartera ventilācija ciet? Ieplūdnieks var būt nedaudz eļļā, jebkura turbo bikiņ laiž eļļu, tas ir normāli | Offline | | |
agaFU | 15. Jan 2013, 20:19 |
#9250
|
| Kopš: 21. May 2006
No: Madona
Ziņojumi: 1766
Braucu ar: E91 turrboo
|
15 Jan 2013, 20:08:42 KLAVINS rakstīja:
15 Jan 2013, 12:16:33 KLAVINS rakstīja:
jautajums par lambdas zondem: masina bmw e36 m52b28 (tas kas naca lidz 95 gada maijam), kadu firmu zondi labak likt, Bosch, Ngk, vai var ari Denso (ipasi uzticibu nerada) ? Paldies
Labprat vairak cilveku viedokli dzirdetu saja jautajumaa
ja bosch kompis, liec arii bosch zondi. hvz cik zinu, tad bosch ir labaakaas. | Offline | | |
KLAVINS | 15. Jan 2013, 20:28 |
#9251
|
| Kopš: 29. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1676
Braucu ar: E46 Kupeju
|
15 Jan 2013, 20:19:43 agaFU rakstīja:
15 Jan 2013, 20:08:42 KLAVINS rakstīja:
15 Jan 2013, 12:16:33 KLAVINS rakstīja:
jautajums par lambdas zondem: masina bmw e36 m52b28 (tas kas naca lidz 95 gada maijam), kadu firmu zondi labak likt, Bosch, Ngk, vai var ari Denso (ipasi uzticibu nerada) ? Paldies
Labprat vairak cilveku viedokli dzirdetu saja jautajumaa
ja bosch kompis, liec arii bosch zondi. hvz cik zinu, tad bosch ir labaakaas.
mnja nezinu kads kompis man ir,zinu ka itka esot man siemens zonde | Offline | | |
agaFU | 15. Jan 2013, 20:30 |
#9252
|
| Kopš: 21. May 2006
No: Madona
Ziņojumi: 1766
Braucu ar: E91 turrboo
| tad tu vari likt tikai siemens zondi. | Offline | | |
berny757 | 15. Jan 2013, 20:30 |
#9253
|
| Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
15 Jan 2013, 20:09:52 Laoshi rakstīja:
15 Jan 2013, 19:57:11 berny757 rakstīja:
kas par mēsliem, ja tds'am ieplūdes kolektors un truba kas iet uz cooleri kārtīgi pieirsta ar eļļu?
Turbīna grižas labi, assīte nekustas un trubas pie tās tīras. Arī nekādi, citādi dūmi nav.
Tāda problēma jau ir ilgu laiku, bet tagad pamaniju ka pat pie EGR sāk pa visiem savienojumiem spiest to eļļu ārā.
Kartera ventilācija ciet? Ieplūdnieks var būt nedaudz eļļā, jebkura turbo bikiņ laiž eļļu, tas ir normāli
m51 tds'am itkā tādas nemaz neesot. Vismaz neesmu noko tādu uzgājis. Bet eļļu aizvien vaitāk sāk spiest ārā. | Offline | | |
Instigater | 15. Jan 2013, 20:32 |
#9254
|
| Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Mhh, noticēju! | Offline | | |
IngusSeflers
| 15. Jan 2013, 21:38 |
#9255
|
| Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
14 Jan 2013, 21:13:39 vilks85 rakstīja:
14 Jan 2013, 20:03:01 Dzvile rakstīja:
14 Jan 2013, 19:54:25 vilks85 rakstīja:
šito topiku vajadzētu pārdēvēt kāut kā savādāk.piemēram-"nesaprotama problēma tavam auto?ap sirdi sūdīgi un nezini ko darīt?iepostē te un tiksi apdirsts un noriets,par tehnikas ķibeli pat aizmirsīsi"
Un kas Tev saap,ka ik pa laikam ko taadu te iekakaa? Drivers tds nesataisija vai sieva nedod? Kas pa lielam gan jau ir viens un tas pats,pisies kaa gribi jeegas nekadas.
Uz normaliem jautajumiem parasti ir normalas atbildes. Uz tadiem ka Tu parasti ir humors,sadzivo ar to.
P.S. Un ja kas,tomata diagnostika interneta parasti nenormali nepreciza. It seviski ja jautajuma autori parasti tapat netic atbildei.
Vispar skaiti man uz pm naudu,tad ari bus 100% neta diagnostika bez nekadas apdirshanas un humora.
es pa laikam te iekakāju jo pa laikam te ieeju un man nekas nesāp.tu gan te katru lapu esi piedirsis pa vairākiem postiem,tāpēc nevar jau apvainoties uz "cilvēku" kurš skriem pēc kaut kāda pačota netā.
un par automātu te neiet runa,par visu topiku.katrā lapā pa nabagam kurš meklē palidzību(kam šī sadaļa ir arī domāta) un te iepostē,kam seko divu lapu nodirsšana. un tu virtuālais varoni humoru pats nesaproti ja tā atbildēji uz manu joku.
un šitam sekos krāniņa mērīšanās lapas garumā.
Pilnīgi piekrītu vilks85, šajā topikā ir tikai tukša paklačošanās un bullyings, runājot par Dzvile vārdiem "Uz normaliem jautajumiem parasti ir normalas atbildes" tie arī ir buļļa sūdi, jo piemēram uz manis uzdoto jautajumu par EWS es saņēmu sarkasmu, pilnīgi nevietā, bet jautajums bija skaidrs un kā izrādijās nebija nemaz sarežģīts! Man uz viņu 100% atbildēja stundā un divas minūtēs, cilvēks kuru tiešam var nosaukt par SPEČUKU, nevis virtuālo varoņu baru Tīri manas domas par lielāko daļu šī foruma dalībnieku! | Offline | | |
LOLVO | 15. Jan 2013, 22:03 |
#9256
|
| Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
|
15 Jan 2013, 19:26:20 Remjanis rakstīja:
15 Jan 2013, 19:01:19 LOLVO rakstīja:
15 Jan 2013, 13:23:09 guntis3 rakstīja:
15 Jan 2013, 12:42:54 LOLVO rakstīja:
14 Jan 2013, 18:11:21 LOLVO rakstīja:
e39 530d tourings 2001. pēc izlādēta akumulātora sākās gļuki ar imobilaizeru(?). Viss strādāja, leca no pus apgrieziena. Gribēju iebraukt pagalmā samainīt auto, noslāpēju bmw izbraucu ārā otru, centos pielaist bmw - nekādas reakcijas. Visas lampiņas iedegās, nekas nemirgo, neraustās - starteris pat nemēģina griezt. Kur meklēt šaizi? Akumulātors uzlādēts.
imobilaizers itkaa starteri nenoblokjee. Varbuut gljuku pakjeera signalizaacija?
vnk aizsleegt-atsleegt ar pulti pameegjini. Ja noseest akjis imobilaizers arii var kljuudu pakjert.
meģināju dažādi... rezultāti 0... būs laikam pie elektriķiem uz troses jāvelk
Ievilkt mēģināji vai arī Tev automāts? Paskaties starteri un kontaktgrupu.Diez vai siģene vai imo ir uzlikti tikai uz starteri,bet Tu saki,ka pārējais ok.
tomāts. ar purnu pret sienu un pie pakaļas stāva izbrauktuve no pagalma. tāds gļuks bija arī agrāk... pastāvēja 15 min un viss ok. tagad gan izskatās, ka nu nekādi nesanāks. | Offline | | |
|
MAXixt
| 15. Jan 2013, 22:04 |
#9257
|
| Kopš: 18. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6582
Braucu ar: M6 f13
|
15 Jan 2013, 20:08:42 KLAVINS rakstīja:
15 Jan 2013, 12:16:33 KLAVINS rakstīja:
jautajums par lambdas zondem: masina bmw e36 m52b28 (tas kas naca lidz 95 gada maijam), kadu firmu zondi labak likt, Bosch, Ngk, vai var ari Denso (ipasi uzticibu nerada) ? Paldies
Labprat vairak cilveku viedokli dzirdetu saja jautajumaa
Hella ,bosch vai facet bet ja tev siemens vadiba tad tikai siemens | Offline | | |
IngusSeflers
| 15. Jan 2013, 22:23 |
#9258
|
| Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
15 Jan 2013, 22:03:56 LOLVO rakstīja:
15 Jan 2013, 19:26:20 Remjanis rakstīja:
15 Jan 2013, 19:01:19 LOLVO rakstīja:
15 Jan 2013, 13:23:09 guntis3 rakstīja:
15 Jan 2013, 12:42:54 LOLVO rakstīja:
14 Jan 2013, 18:11:21 LOLVO rakstīja:
e39 530d tourings 2001. pēc izlādēta akumulātora sākās gļuki ar imobilaizeru(?). Viss strādāja, leca no pus apgrieziena. Gribēju iebraukt pagalmā samainīt auto, noslāpēju bmw izbraucu ārā otru, centos pielaist bmw - nekādas reakcijas. Visas lampiņas iedegās, nekas nemirgo, neraustās - starteris pat nemēģina griezt. Kur meklēt šaizi? Akumulātors uzlādēts.
imobilaizers itkaa starteri nenoblokjee. Varbuut gljuku pakjeera signalizaacija?
vnk aizsleegt-atsleegt ar pulti pameegjini. Ja noseest akjis imobilaizers arii var kljuudu pakjert.
meģināju dažādi... rezultāti 0... būs laikam pie elektriķiem uz troses jāvelk
Ievilkt mēģināji vai arī Tev automāts? Paskaties starteri un kontaktgrupu.Diez vai siģene vai imo ir uzlikti tikai uz starteri,bet Tu saki,ka pārējais ok.
tomāts. ar purnu pret sienu un pie pakaļas stāva izbrauktuve no pagalma. tāds gļuks bija arī agrāk... pastāvēja 15 min un viss ok. tagad gan izskatās, ka nu nekādi nesanāks.
Relejs? | Offline | | |
Radial | 15. Jan 2013, 22:35 |
#9259
|
| Kopš: 04. Apr 2008
Ziņojumi: 48
Braucu ar: m550i
| Sveiciens visiem! Kuram ir nojausma kādas funkcijas e90 dīzeļa mikrofiltrs pilda?
Cik maksā nomainīt un vai vispār mainīt vai ņemt ārā (ja tas netraucē)? Draugs kaut ko runā, ka tas varētu būt atgāzēm, itkā 500Ls nomainīt bet jēga nekāda, tapēc gribēju pajautāt šeit
Kautkā nesanāk uzlikt, ka to bildi uzreiz parāda, bet nu iekopējot augstākesošo linku browserī, sapratīsiet par ko iet runa | Offline | | |
IngusSeflers
| 15. Jan 2013, 22:49 |
#9260
|
| Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
15 Jan 2013, 22:35:16 Radial rakstīja:
Sveiciens visiem! Kuram ir nojausma kādas funkcijas e90 dīzeļa mikrofiltrs pilda?
Cik maksā nomainīt un vai vispār mainīt vai ņemt ārā (ja tas netraucē)? Draugs kaut ko runā, ka tas varētu būt atgāzēm, itkā 500Ls nomainīt bet jēga nekāda, tapēc gribēju pajautāt šeit
Kautkā nesanāk uzlikt, ka to bildi uzreiz parāda, bet nu iekopējot augstākesošo linku browserī, sapratīsiet par ko iet runa
Pamēģini kā parādīts te! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|