Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Politika visā tās krāšņumā

AutorsZiņojums
Lafter
21. Jun 2024, 11:20 #9221

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


21 Jun 2024, 10:20:00 @treshaa_josla rakstīja:

21 Jun 2024, 09:45:27 @RVR rakstīja:

Stratēģiski tādā ziņā, lai apsteidzoši, PIRMS kaut kas slikts ir reāli sācies, pārvietotu ātrā tempā vajadzīgos apjomus uz Baltiju.



Piedošanu, bet vest ko un no kurienes ?
Lai no Vācijas atvestu pāri palikušos 2 Leopardus jābūvē dz.c. ?


Tu taču saproti, ka vienīgā norm mil. t. noliktava ir UK un Z. Amerikā ?


~~~~~~~~~

Variet apsaukāties cik gribiet, bet es palieku pie uzskata, ka ja mums jāmaksā pilns rēķins par RB, tad to nevajag darīt. Tas izsūks naudu no tautsaimniecības, tai skaitā militārās saimniecības.
Kamēr bija 85 % finansējums, nu ok. Sēdēt pliku d, bet ar vilciena uzbērmu - nu nafig mums to vajag

Norvēģijā ir viena no lielàkajàm tehnikas usa noliktavàm eiropā. Tāpat Vācijā, Itālijā.
Labrît. Zināšanu nulle bet viedoklis ir.
Tu neaizmirsti izpildīt solījumu.
Nosverties pirmajā septembrī. (Melnais humors- tikai nevajag trakot ) Ietaupīs serveriem elektrību. Sausais atlikums ir tāds- Tas dzelzis uz zemes būs. Par to maksāsi Tu, tavi draugi, ģimene. Neviens Tev nejautās. Patīk Tev tas, vai nē. Tātad visi Tavi pārdzīvojumi nav taustiņu nodiluma vērti. Tik vienkārši.
Diskusiju var beigt.

Atkal atvainojos par toni

[ Šo ziņu laboja Lafter, 21 Jun 2024, 11:40:31 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Lafter
21. Jun 2024, 11:21 #9222

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


21 Jun 2024, 11:20:29 @Kidd rakstīja:

21 Jun 2024, 10:37:29 @RVR rakstīja:

21 Jun 2024, 10:20:00 @treshaa_josla rakstīja:

Tu taču saproti, ka vienīgā norm mil. t. noliktava ir UK un Z. Amerikā ?



Cik zinu, nē, tā nav.
Bet neesmu militārists, to lai sīkāk komentē kāds no tās sfēras.


Vācija un Itālija. Bet bāzes jau ir visur un tur visur ir tehnika, tik protams ne tādos apjomos, kā pašā usa, kur tuksnesī stāv pāris tūkstoši hamviji un tanki

Tak kam Tu skaidro. Tu zini kurš ir trešà josla?

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Kidd
21. Jun 2024, 11:27 #9223

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs


21 Jun 2024, 11:21:56 @Lafter rakstīja:

21 Jun 2024, 11:20:29 @Kidd rakstīja:

21 Jun 2024, 10:37:29 @RVR rakstīja:

21 Jun 2024, 10:20:00 @treshaa_josla rakstīja:

Tu taču saproti, ka vienīgā norm mil. t. noliktava ir UK un Z. Amerikā ?



Cik zinu, nē, tā nav.
Bet neesmu militārists, to lai sīkāk komentē kāds no tās sfēras.


Vācija un Itālija. Bet bāzes jau ir visur un tur visur ir tehnika, tik protams ne tādos apjomos, kā pašā usa, kur tuksnesī stāv pāris tūkstoši hamviji un tanki

Tak kam Tu skaidro. Tu zini kurš ir trešà josla?


Zinu. Pat ļoti labi
Offline
Lafter
21. Jun 2024, 11:38 #9224

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


21 Jun 2024, 10:25:07 @Dzirnavnieks rakstīja:

21 Jun 2024, 01:15:16 @Lafter rakstīja:
Mani sadārdzinājums neizbrīna vispār. Bet ne 4 reizes!!! Četras!!! Tas ir perebors smags.. tur es piekrītu pilnībā


The Taking 40% inflation into account.

https://www.railbaltica.org/rail-baltica-introd...enefit-analysis/
šo es nepieminēju jo nēsmu ekonomists. Un ne velna no tā necērtu. Bet pārsteigums par % lielumu. Bet tajā laikā projektēt un sākt būvēt tagad. Tur ciparu vajag daudz lielāku. Taču ietaupît varēja- par to esmu pārliecināts.
Nu nav visi pimpji, mahinatori, zagļi un korumpanti.
Tagad ko būvēt un ilgtermiņā prognozēt sadārdzinājumu ir neiespējami. Tagad atkal dzelzis lido augšā. Kami, Planja un citi kuriem produkcija saistās ar tēraudu, jau atkal cenas koriģē uz augšu. Arī tagad uzņēmēji sitās, kā suņi lai saglabātu darba vietas un iespēju eksistēt turpmāk. Tās aizkulises nav nekas labs. Jo darbinieki bieži nezin, kas notiek tālāk kad viņi aizbrauc mājās, samīļo bērnus, attaisa aliņu un ieslēdz futeni. Tur cilvēki turpina zvanīties, rakstīties līdz vēlai naktij. Lai tam futenes fanam būtu darbs uz kurieni braukt un samaksāt par Tv kurà nosist savu brīvo laiku. Paralēli tam liela daļa uzņemēju sapņo par brīvu stundu kuru pavadīt kopà ar ģimeni un bèrniem. Bet viñi to atñem ģimenei un velta tiem, kuri viņus pēc tam apdirš no galvas līdz kājām.
Tà īsumā.
Tieši par būvniecības un ar to saistīto sfēru. Transports utt. Tāds precizējums.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 21 Jun 2024, 11:55:16 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
dsks
21. Jun 2024, 11:42 #9225

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1124

Braucu ar:

Ja šī informācija ir patiesa, tad dahua varēja ietaupīt

https://pbs.twimg.com/media/GQDo0dyWMAAH71-?for...g&name=large
Offline
treshaa_josla
21. Jun 2024, 12:23 #9226

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


21 Jun 2024, 11:20:50 @Lafter rakstīja:

Norvēģijā ir viena no lielàkajàm tehnikas usa noliktavàm eiropā.


Nu jā. Tev ir kapitālas zināšanas, izpratne par tēmu
paskaidro man duraciņam, kā no Norges ar RB vedīs tehniku šurp


21 Jun 2024, 11:20:50 @Lafter rakstīja:


Tu neaizmirsti izpildīt solījumu.


Kur es esmu ko solijs
Offline
Lafter
21. Jun 2024, 13:07 #9227

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


21 Jun 2024, 12:23:44 @treshaa_josla rakstīja:

21 Jun 2024, 11:20:50 @Lafter rakstīja:

Norvēģijā ir viena no lielàkajàm tehnikas usa noliktavàm eiropā.


Nu jā. Tev ir kapitālas zināšanas, izpratne par tēmu
paskaidro man duraciņam, kā no Norges ar RB vedīs tehniku šurp


21 Jun 2024, 11:20:50 @Lafter rakstīja:


Tu neaizmirsti izpildīt solījumu.


Kur es esmu ko solijs

Ar kuģi uz ostu, tad tālāk. Pat ja nevedīs uz Rīgu. To var uz SWE un FIN pārsviest ļoti ātri. Mācībās esmu redzējis tas mega kolonas ar tehniku.
1) Pirmo X pateiksu ko powerā zin daži. Es nosapņoju sarijies švirlaku kad mans bijušais klients ir kādas alianses šefs ,,Nārnijas,, nosauksim-kurš drīz vairs nebūs. Un dažreiz esmu stulbus jautājumus uzdevis. Un dažreiz kad paņemu pavairāk švirlaku un kad cilvēks atbrauc atpūsties- satiekamies un parunājam. Murgoju par garantiju ēkām utt. Bet tas viss ir no paralēlās realitātes un tīri mani sapñi
2) viena no bāzēm ir 48km attālumā no manas dzīves vietas.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 21 Jun 2024, 13:18:08 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
RSAWorkshop
21. Jun 2024, 13:32 #9228

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Jun 2024, 11:12:42 @shirminieks rakstīja:

18 Jun 2024, 10:41:32 @Chepe rakstīja:
Es, protams, nezinu, kā notiek tā kara tehnikas pārvietošana Ukrainā,bet domāju, ka ne ar vilciena sastāviem. Krieviem ir bezlimita metāla krājumi un milzīga rūpnīca aiz Urāliem, kur ražo vagonus un tankus. Tādas ātrvilciena sliedes te sataisīt prasītu pus gadu. Un vispār, ap 30to gadu huilo jau tārpi būs apēduši un izdirsuši un kara nebūs. Tas ir naudas apguves projekts jefiņiem.


Lūk arī atslēgas vārdi

Jāzin divas lietas:
1. krievijas militārā loģistika ir pilnībā pakartota dzelzceļa infrastruktūrā;
2. Dzelzceļu nepieciešamības gadījumā var ļoti ātri un viegli pēc uzbrukuma salabot līdz caurbraucamam stāvoklim (t.i. - nevis lai cauri brauktu ar 240kmh, bet lai 20-30kmh tiktu pāri vietai, kur agrāk bija bumbas krāteris) - tieši tāpēc arī Ukraiņi neko nevar izdarīt pret vates dzelzceļa loģistiku.

Salabot var ātri tur kur izmanto dīzeļvilcienus
RB, ja nemaldos, ir paredzēts elektrovilciens, jo RB ietilpst ''zaļajā kursā''
Takā pēc izpostītas infrastruktūras tur darbs būs ilgi un dikti, jo tas diez vai būs vecais labais RVR pantogrāfu aparāts.

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
21. Jun 2024, 13:42 #9229

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Pati RB ideja nav slikta, foršs miera laiku vilciens kur par dārgāku naudu varēs pavizināties un būs daudz brīvu vietu, varēs izvēlēties. Pa starpai varēs arī kādu militāro kravu pārmest vai ko citu. Diemžēl, tradicionāli, nesliktā ideja ir sadirsta+apaugusi ar nevajadzīgām idejām, jo nauda tak krīt no gaisa nevis jāiegulda sava personīgā un tagad sākās kipišs, jo nauda ir izpļekarēta, nešaubos, ka pamatīga daļa ir tradicionāli nozagta (vīndaru tirgus speciālists par 11k dienā) un ir skaidrs, ka sāk briest pamatīgi sūdi kuru smirdoņa neaprobežosies ar LR robežu. Cietumā jau, protams, nesēdēs, no savas kabatas jau arī atpakaļ neko neatdos, bet pa galviņu Briselē arī neglāstīs

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 21 Jun 2024, 13:44:40 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Lafter
21. Jun 2024, 13:42 #9230

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


21 Jun 2024, 13:32:06 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Jun 2024, 11:12:42 @shirminieks rakstīja:

18 Jun 2024, 10:41:32 @Chepe rakstīja:
Es, protams, nezinu, kā notiek tā kara tehnikas pārvietošana Ukrainā,bet domāju, ka ne ar vilciena sastāviem. Krieviem ir bezlimita metāla krājumi un milzīga rūpnīca aiz Urāliem, kur ražo vagonus un tankus. Tādas ātrvilciena sliedes te sataisīt prasītu pus gadu. Un vispār, ap 30to gadu huilo jau tārpi būs apēduši un izdirsuši un kara nebūs. Tas ir naudas apguves projekts jefiņiem.


Lūk arī atslēgas vārdi

Jāzin divas lietas:
1. krievijas militārā loģistika ir pilnībā pakartota dzelzceļa infrastruktūrā;
2. Dzelzceļu nepieciešamības gadījumā var ļoti ātri un viegli pēc uzbrukuma salabot līdz caurbraucamam stāvoklim (t.i. - nevis lai cauri brauktu ar 240kmh, bet lai 20-30kmh tiktu pāri vietai, kur agrāk bija bumbas krāteris) - tieši tāpēc arī Ukraiņi neko nevar izdarīt pret vates dzelzceļa loģistiku.

Salabot var ātri tur kur izmanto dīzeļvilcienus
RB, ja nemaldos, ir paredzēts elektrovilciens, jo RB ietilpst ''zaļajā kursā''
Takā pēc izpostītas infrastruktūras tur darbs būs ilgi un dikti, jo tas diez vai būs vecais labais RVR pantogrāfu aparāts.

Ukraina ir starp valstīm eiropā ar vislielāko elektrificēto dzelzceļa tīklu.
Tur taču sastāvi ripo. Arī šodien. Tā, kā nav velns tik melns, kā mālē
,,Ieroc ģeneratoru,,un pie dirsas. Ja jauna infrastruktūra- būs izdarīti secinājumi un tas būs vēl drošāk, vēl labāk.
Dzelzceļš ir sistēma ar kuru ir var teikt neiespējami cīnīties. Tāpēc Baltijai viņu vajag- neatkarīgi no izmaksām un peripētijām.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 21 Jun 2024, 13:48:00 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
RSAWorkshop
21. Jun 2024, 13:47 #9231

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


21 Jun 2024, 13:42:47 @Lafter rakstīja:

21 Jun 2024, 13:32:06 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Jun 2024, 11:12:42 @shirminieks rakstīja:

18 Jun 2024, 10:41:32 @Chepe rakstīja:
Es, protams, nezinu, kā notiek tā kara tehnikas pārvietošana Ukrainā,bet domāju, ka ne ar vilciena sastāviem. Krieviem ir bezlimita metāla krājumi un milzīga rūpnīca aiz Urāliem, kur ražo vagonus un tankus. Tādas ātrvilciena sliedes te sataisīt prasītu pus gadu. Un vispār, ap 30to gadu huilo jau tārpi būs apēduši un izdirsuši un kara nebūs. Tas ir naudas apguves projekts jefiņiem.


Lūk arī atslēgas vārdi

Jāzin divas lietas:
1. krievijas militārā loģistika ir pilnībā pakartota dzelzceļa infrastruktūrā;
2. Dzelzceļu nepieciešamības gadījumā var ļoti ātri un viegli pēc uzbrukuma salabot līdz caurbraucamam stāvoklim (t.i. - nevis lai cauri brauktu ar 240kmh, bet lai 20-30kmh tiktu pāri vietai, kur agrāk bija bumbas krāteris) - tieši tāpēc arī Ukraiņi neko nevar izdarīt pret vates dzelzceļa loģistiku.

Salabot var ātri tur kur izmanto dīzeļvilcienus
RB, ja nemaldos, ir paredzēts elektrovilciens, jo RB ietilpst ''zaļajā kursā''
Takā pēc izpostītas infrastruktūras tur darbs būs ilgi un dikti, jo tas diez vai būs vecais labais RVR pantogrāfu aparāts.

Ukraina ir starp valstīm eiropā ar vislielāko elektrificēto dzelzceļa tīklu.
Tur taču sastāvi ripo. Arī šodien. Tā, kā nav velns tik melns, kā mālē

Nu labi, tīri tehniski jau visi vilcieni ir elektriskie arī elektrodīzeļi, bet viena lieta ir sastāvs ar pašgājēju dīzeļģeneratoru, kuram vajag +/- līmenī sliedes un var čunčināt, cita lieta ir gļukojoša Škoda kara apstākļos, kur diezgan bieži slāna pa elektrostacijām un apkārtne sēž bez elektrības

Ierakti ģeneratori laba ideja, bet tas tāpat neatceļ tradicionāli sadirstus LV projektus Sevišķi iepriecina vienas sliedes, kamēr pārmet kravu, tikmēr pārējie pagaidīs Vēl jautrāk būs kad kārtējais čukčukbānis nosprāgs un būs nemodernais RVR antikvariāts jāsūta pakaļ vai arī jākurina Alūksnes bānītis

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 21 Jun 2024, 13:50:14 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Lafter
21. Jun 2024, 13:49 #9232

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Bet ne jau vivi vedīs sastāvus. To darīs rietumu vilcieni. Kuri funkcionē un ir pārbaudīti ilgtermiñā.
Runa nav par mūsu interneta batālijām.
Runa ir par mūsu ,,mājasdarbu,, kurš ir jāizdara lai mēs būtu pelnījuši saņemt palīdzību no NATO. Lasot dažu tekstus šķiet, ka scenārijs ir apmēram šāds.
Valsts X uzbrūk Latvijai. Visi paņems mantas un aizbrauks uz Spāniju. Nodarbosies ar daivingu, ceps gaļu un čillos. Jo NATO taču visu atrisinās. Piu, piu un gatavs. Mums nekas nav jādara! Vēl pie pozitīva iznākuma atgriežoties Latvijā, kārtîgi atpūtušies, saulītē iedeguši Pēteris ar Jāni ieraudzīs savu sagrauto māju un ahujā sāks błaut-
Klau veči- naxxxj man māja sabojāta? Vispār ahujeļi jau?? Tāds nebija deal! Un vēl cepeškrāsns nopizģīta… nē nu normāli vispār!

Tāds pārspīlējums, taču paliek tāds iespaids. Kā kas, tā NATO. Nē! Mums visu pirms ir jàizdara vis, lai tas NATO varētu un gribētu mums palīdzēt. Tik vienkārši!
Un pārvadājumu infrastruktūra ir viens no galvenajiem atslēgas punktiem. Pēc tam cilvēki, pēc tam ieroči.
Jo karus neuzvar ieroči. Nevienu karu nav uzvarējuši ieroči.
Iztēlosimies- Rietumiem zb tas viss un rīt aizved līdz Ukrainas robežai
10.000 tankus
500 lidmašīnas
200 Patriotus
10.000 kājinieku kaujas mašīnas
10.000 777
5000 himars.
Un pārdesmit milijonu lādiņu, munīciju. Visu ko sirds vēlas..

Un ko tālāk??

[ Šo ziņu laboja Lafter, 21 Jun 2024, 14:22:13 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
RSAWorkshop
21. Jun 2024, 13:55 #9233

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


21 Jun 2024, 13:49:24 @Lafter rakstīja:
Bet ne jau vivi vedīs sastāvus. To darīs rietumu vilcieni. Kuri funkcionē un ir pārbaudīti ilgtermiñā.

Nu lai jau dara, sliedes ta vienas beigās sanākšot, sanāks stāvēt visās malās un beigās nebūs nekāds ātrvilciens. Tb uz papīra būs, jo ieskrieties var, bet nav kur

Mājasdarbs ta mājasdarbs, bet kurš mājasdarbs ir tāds kur bāleliņi ir spējuši visu izdarīt? Nu neesam mēs spējīgi neko tamlīdzīgu paši izdarīt bez vagara kurš sit pa nagiem kā ir solis pa labi vai pa kreisi, kā nav stingra roka, tā ir pašdarbība, atbildīgo nav, neviens neko nezin, toties kādam ir manāmi piepildijušās kabatas un beigās projekts ir noraujams podā, vai arī spīdīgā papīrā ietīts sūds

Reku man interesē kā beigsies Stradiņu epopeja ar pelējumu operāciju blokā, kur to ēku būtu jānojauc, tas ir operāciju bloks, nevis sabiedriskā tualete centrāltirgū kur palaista ar hloru un būs ok. Tur tak neviens nesēdēs un no savas kabatas naudu neatgriezīs, uzmestie apakšuzņēmēji paliks uzmesti un kurš tur valdes loceklis jau esot notinies no amata ģenerāluzņēmējam. Un tā pa rinķi vien

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 21 Jun 2024, 14:19:21 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Lafter
21. Jun 2024, 14:27 #9234

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Tāpēc minēju.
Nu nevar uzticēt tāda apjoma projektus mūsu lieluma valstiņām. Kuràm nav ne pieredzes, ne sajēgas par to.
Nu tas ir jādara kādai USA koorporācijai, Vācijas utt. Nu nevaram mēs un nemākam to darīt. Nu kurš pie pilna saprāta esošs cilvēks Briselē to uzticēja mums

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
shirminieks
21. Jun 2024, 14:33 #9235

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81

Dažkārt palasot tekstus pārsteidz cilvēku neaptēstība un nesalaužama apņēmība neskatīties uz lietām plašāk

Daži fakti par ko neviens baigi nestrīdās:
1. Rail Baltica uzlabos militāro mobilitāti.
2. Rail Baltica uzlabos pasažieru pārvadājumus.
3. Rail Baltica uzlabos tālos (>500km) kravu pārvadājumus.

Vai RB attaisnotos tikai no militārās mobilitātes viedokļa? Tikai no pasažieru pārvadājumu viedokļa? Tikai no kravu pārvadājumu viedokļa?

Visticamāk, ka nē. Bet ar to vienu projektu tiek iegūts infrastruktūras objekts, kas uzlabo visus trīs. Kad (visticamāk) tiks izbūvēts savienojums ar Somiju, tad šis objekts (RB) kļūs vēl vērtīgāks.

Par pasažieru pārvadājumiem jau izrunāts krustu/šķērsu - ir liela starpība vai Rīga-Viļņa/Tallina ir 4h vai 2h brauciens. Un tas non-stop 2h vilciena brauciens ir daudz ērtāks (produktīvāks) kā to pašu laiku pavadīt braucot uz lidostu, ejot drošības kontroli, gaidot iekāpšanu, 30min lidojot, gaidot izkāpšanu, un braucot uz centru.

Par krāvām kāds teica, ka pašlaik gandrīz neviens LV neizmanto dzelzceļu - nez kāpēc?

Varbūt tāpēc, ka LV vienīgā dzezceļa infrastruktūra ir iet Austrumu-Rietumu virzienā? Dzelzceļš nav paredzēts lai pārvadātu preces 100km vai 200km, bet >500km, kur vagona uzkraušanu/nokraušanu kompensē dzelzceļa braukšanas ātrums un mazāka nepieciešamība pēc šoferiem.

Kāpēc lai kāds 14h brauktu ar kravas auto no Vācijas uz Latviju, ja var uzkraut kravu (auto/piekabi) uz vilciena un aizmirst par to; pēc tam izvadājot kravas no vietējiem multimodāliem transporta mezgliem. Tas viss noņems kravas auto no ViaBaltica.

Baltijas valstīm beidzot ir iespēja pieslēgties ES dzelzceļa tīklam - nevajadzētu no tās iespējas tā vienkārši atteikties.

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 21 Jun 2024, 14:34:55 ]

Offline
RSAWorkshop
21. Jun 2024, 14:47 #9236

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


21 Jun 2024, 14:27:37 @Lafter rakstīja:
Tāpēc minēju.
Nu nevar uzticēt tāda apjoma projektus mūsu lieluma valstiņām. Kuràm nav ne pieredzes, ne sajēgas par to.
Nu tas ir jādara kādai USA koorporācijai, Vācijas utt. Nu nevaram mēs un nemākam to darīt. Nu kurš pie pilna saprāta esošs cilvēks Briselē to uzticēja mums

Nu vot man ar tā likās, kaut ko jau tur pie projektēšanas esot sūdus taisijuši, arī bez pieredzes vai kas tur
Jā, nu protams var jau oponēt-kur tad tie uzņēmumi ņems to pieredzi ja nemēģinās, bet nu tad lai iet un mēģina uz sava rēķina un privātajos projektos, nevis hujārī kā pagadās, nav zināms vai projektam nauda maz pietiks, bet toties velorastu estakādi līdz pusei jau uztaisija un ar lielu pompu vienu koku pārstādija par dārgu naudu un uzbūvēja pāris stabus Daugavā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Dzirnavnieks
21. Jun 2024, 15:32 #9237

Kopš: 01. Jan 2012

Ziņojumi: 300

Braucu ar: M57D30


21 Jun 2024, 14:47:39 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Jun 2024, 14:27:37 @Lafter rakstīja:
Tāpēc minēju.
Nu nevar uzticēt tāda apjoma projektus mūsu lieluma valstiņām. Kuràm nav ne pieredzes, ne sajēgas par to.
Nu tas ir jādara kādai USA koorporācijai, Vācijas utt. Nu nevaram mēs un nemākam to darīt. Nu kurš pie pilna saprāta esošs cilvēks Briselē to uzticēja mums

Nu vot man ar tā likās, kaut ko jau tur pie projektēšanas esot sūdus taisijuši, arī bez pieredzes vai kas tur
Jā, nu protams var jau oponēt-kur tad tie uzņēmumi ņems to pieredzi ja nemēģinās, bet nu tad lai iet un mēģina uz sava rēķina un privātajos projektos, nevis hujārī kā pagadās, nav zināms vai projektam nauda maz pietiks, bet toties velorastu estakādi līdz pusei jau uztaisija un ar lielu pompu vienu koku pārstādija par dārgu naudu un uzbūvēja pāris stabus Daugavā


Projektē spāņi, vācieši, kuriem ir ilga un gara pieredze ātras 1435 infrstruktūras projektēšanā. Cita problēma, ka pie mums būvatļaujas tik viegli nenāk, viena otra iestāde teh noteikumus nevar izdot gadu un arī zeme mums nav sausa un blīva smiltiņa kā viņiem ierasts. Velorastu estakāde ir Rīgas pašvaldības projekts btw
Offline
Dzirnavnieks
21. Jun 2024, 15:40 #9238

Kopš: 01. Jan 2012

Ziņojumi: 300

Braucu ar: M57D30

Vēl var piemetināt par parasto latvieša sašutumu, ka nauda izpļakarēta. Ar Eiropu parasti ir tā, ka tu parādi kādu rezultātu un tad tev iedod naudu. Tieši tāpat ir šeit - par katru finansējuma raundu ir jācīnās un pie tā ir jāstrādā. Un nekad neviens nav 100% skaidrs no kurienes un cik būs attiecināmās izmaksas nākamajam periodam. Tapēc nav tā, ka onkuļi ar džetu atveda koferus ar miljardiem un Briškens sadeva kukuļus ungaram un pārējo ieguldīja praidā.

[ Šo ziņu laboja Dzirnavnieks, 21 Jun 2024, 15:44:21 ]

Offline
Samsasi
21. Jun 2024, 15:52 #9239

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4575

Braucu ar:

Es vai nesaprotu, par ko jūs te strīdas tagad? A?
Offline
RSAWorkshop
21. Jun 2024, 16:01 #9240

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


21 Jun 2024, 15:32:15 @Dzirnavnieks rakstīja:

21 Jun 2024, 14:47:39 @RSAWorkshop rakstīja:

21 Jun 2024, 14:27:37 @Lafter rakstīja:
Tāpēc minēju.
Nu nevar uzticēt tāda apjoma projektus mūsu lieluma valstiņām. Kuràm nav ne pieredzes, ne sajēgas par to.
Nu tas ir jādara kādai USA koorporācijai, Vācijas utt. Nu nevaram mēs un nemākam to darīt. Nu kurš pie pilna saprāta esošs cilvēks Briselē to uzticēja mums

Nu vot man ar tā likās, kaut ko jau tur pie projektēšanas esot sūdus taisijuši, arī bez pieredzes vai kas tur
Jā, nu protams var jau oponēt-kur tad tie uzņēmumi ņems to pieredzi ja nemēģinās, bet nu tad lai iet un mēģina uz sava rēķina un privātajos projektos, nevis hujārī kā pagadās, nav zināms vai projektam nauda maz pietiks, bet toties velorastu estakādi līdz pusei jau uztaisija un ar lielu pompu vienu koku pārstādija par dārgu naudu un uzbūvēja pāris stabus Daugavā


Projektē spāņi, vācieši, kuriem ir ilga un gara pieredze ātras 1435 infrstruktūras projektēšanā. Cita problēma, ka pie mums būvatļaujas tik viegli nenāk, viena otra iestāde teh noteikumus nevar izdot gadu un arī zeme mums nav sausa un blīva smiltiņa kā viņiem ierasts. Velorastu estakāde ir Rīgas pašvaldības projekts btw

Nu neko ātri jau viņiem tā projektēšana negāja gan

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4