Online

Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Ilvars_78
22. Oct 2014, 12:49 #9201

Kopš: 23. Jun 2010

No: Balvi

Ziņojumi: 167

Braucu ar: 528i e39, h5 e53


22 Oct 2014, 12:29:50 PASSATizhi rakstīja:
kāds ir mēģinājis iestutēt 215/65/16?

Tas jau ir 7er izmērs, man liekas - ekstrēms pasākums
Offline
Asch
22. Oct 2014, 12:54 #9202

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4292

Braucu ar:

semerim normalais ir 235/60/16, kas aptuveni tas pats 215/65, uzlikt var, bet nu neka jedziga nebus, visdrizak, sturi izgriezhot, strikes arkas iekshpusi

[ Šo ziņu laboja Asch, 22 Oct 2014, 12:55:45 ]

Offline
Araajz
22. Oct 2014, 22:27 #9203

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Ar ko lai līmē ciet aizdedzes romba atslēgu?
Tak ne jau superlīme?

[ Šo ziņu laboja Araajz, 22 Oct 2014, 22:32:31 ]

Offline
edzhaans
22. Oct 2014, 22:42 #9204

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

melnā izolene, epoksīds, silikons izvēleis
Offline
Chubakla
23. Oct 2014, 00:15 #9205

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39


13 Oct 2014, 14:37:11 Chubakla rakstīja:
Manam e39 notika ķibele !

Biju atdevis metināt/krāsot slieksni un bagāžnieka vāku. Viss itkā zolīdi nokrāsots, sametināts, bet attopos, ka automātiskais piesūceknis vairs nepiesūc bagāžnieka vāku - meistars sakot, ka mehānisms nav pašā vākā, bet gan bagāžnieka slieksnī, un viņš tur "ņe pri čom" ! Nu lab, domāju, aizbraukšu uz garāžu - apskatīšos, moš kāds vads vienkārši nav klāt .
Nākamajā dienā, iesēžos bumerī - hops, neslēdzas NAVI un rādžiņš - rādot pagrieziena rādītājus, panelī nedeg - ārpusē deg, atpakaļgaitas lampiņa nestrādā. Domāju, kaut kāds gļuks, OK - pabraucu 15min - ieslēdzas NAVI un rādžiņš, vēlāk noslāpēju, atkal pielaižu - klusums ! tagad jau 3 dienas braucu - un visas šīs pazīmes vēl joprojām ir! lasīju citos forumos, saka ka aķim klemme jānoņem - tā arī izdarīju + pielādēju akumulatoru līdz MAX - nekā ! Itkā releji - drošinātāji visi pie dzīvības. Nazinu kas varētu būt pie vainas?!
Ir kādi varianti, kas tas ir ?
Kur var aizvest uz diagnostiku ?
Ko vēl var skatīties ?

Paldies.


Neliels update !
Biju aizbraucis pie elektriķa, lai pieslēgtu, un paskatītos kas par desām notiek, un kāpēc nekas nestrādā! Elektriķis pieslēdzoties - pateica ka ir iBus kļūda, un ka neko neredzot.. javieno vaļā pa vienam blokam un jāskatās, kurš taisa sūdus.

OK - aizbraucu uz garažu, sāku vienot vaļā pa vienam, kas atrodas grabažniekā, līdz nonācu līz MK4 - kā to atslēdzu, viss aizgāja !!!
Domāju, re, šis beigts, karina visu sistēmu.. atstāju to noravētu, lieku visu atpakaļ, salieku, sēžos mašīnā - hops, pēkšņi aķis sauss (darbojos ar atvērtām darvīm, salonā gaismas, ~1h) Ok, piepīpēju, un viss... atkal viss pa vecam, kaut arī MK4 atvienots.
Sāku domāt, moš aķis tomēr nevelk galīgi ? Iegāju OBC secret menu - test NR9 - Strāva, pie darbojošas mašīnas no 13.6-13.8V
Pilnīgi apjukums... Varbū kādam ir kādas idejas, kāpēc ??
pilnīgs pizģets, nervi jau uz robežas !
Offline
kiril
23. Oct 2014, 08:27 #9206

Kopš: 01. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 191

Braucu ar: F11 525


23 Oct 2014, 00:15:37 Chubakla rakstīja:

13 Oct 2014, 14:37:11 Chubakla rakstīja:
Manam e39 notika ķibele !

Biju atdevis metināt/krāsot slieksni un bagāžnieka vāku. Viss itkā zolīdi nokrāsots, sametināts, bet attopos, ka automātiskais piesūceknis vairs nepiesūc bagāžnieka vāku - meistars sakot, ka mehānisms nav pašā vākā, bet gan bagāžnieka slieksnī, un viņš tur "ņe pri čom" ! Nu lab, domāju, aizbraukšu uz garāžu - apskatīšos, moš kāds vads vienkārši nav klāt .
Nākamajā dienā, iesēžos bumerī - hops, neslēdzas NAVI un rādžiņš - rādot pagrieziena rādītājus, panelī nedeg - ārpusē deg, atpakaļgaitas lampiņa nestrādā. Domāju, kaut kāds gļuks, OK - pabraucu 15min - ieslēdzas NAVI un rādžiņš, vēlāk noslāpēju, atkal pielaižu - klusums ! tagad jau 3 dienas braucu - un visas šīs pazīmes vēl joprojām ir! lasīju citos forumos, saka ka aķim klemme jānoņem - tā arī izdarīju + pielādēju akumulatoru līdz MAX - nekā ! Itkā releji - drošinātāji visi pie dzīvības. Nazinu kas varētu būt pie vainas?!
Ir kādi varianti, kas tas ir ?
Kur var aizvest uz diagnostiku ?
Ko vēl var skatīties ?

Paldies.


Neliels update !
Biju aizbraucis pie elektriķa, lai pieslēgtu, un paskatītos kas par desām notiek, un kāpēc nekas nestrādā! Elektriķis pieslēdzoties - pateica ka ir iBus kļūda, un ka neko neredzot.. javieno vaļā pa vienam blokam un jāskatās, kurš taisa sūdus.

OK - aizbraucu uz garažu, sāku vienot vaļā pa vienam, kas atrodas grabažniekā, līdz nonācu līz MK4 - kā to atslēdzu, viss aizgāja !!!
Domāju, re, šis beigts, karina visu sistēmu.. atstāju to noravētu, lieku visu atpakaļ, salieku, sēžos mašīnā - hops, pēkšņi aķis sauss (darbojos ar atvērtām darvīm, salonā gaismas, ~1h) Ok, piepīpēju, un viss... atkal viss pa vecam, kaut arī MK4 atvienots.
Sāku domāt, moš aķis tomēr nevelk galīgi ? Iegāju OBC secret menu - test NR9 - Strāva, pie darbojošas mašīnas no 13.6-13.8V
Pilnīgi apjukums... Varbū kādam ir kādas idejas, kāpēc ??
pilnīgs pizģets, nervi jau uz robežas !
pameģini pieslegt citu instrumentu paneli,bija kaut kas tads un viss ok.
Offline
ens
23. Oct 2014, 09:10 #9207

Kopš: 06. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 917

Braucu ar: Dvuļu un semkām

Metinot aķi atvienoja?
Offline
Chubakla
23. Oct 2014, 09:15 #9208

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39


23 Oct 2014, 09:10:31 ens rakstīja:
Metinot aķi atvienoja?


Ļoti daudzi metina ar klemmi virsū, un viss esot OK.
Offline
Edgars_J
23. Oct 2014, 09:19 #9209

Kopš: 22. Feb 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 846

Braucu ar: e39 530D

Chubakla, es tavā vietā siptu pie tā metinātāja, ielādētu viņu blakus sēdeklī un siptu pie draivera. Draivers uztaisa pilnu diagnostiku, pasaka, kur vaina, ja vanīgs metinātājs, lai maksā draivera tāmi ar koeficentu x2. Simts punkti, ka metinātājam gadījās kāds kāsis un ir aizgājis kāds no blokiem pie dieviem, ka tik nebūs ZKE
Offline
Chubakla
23. Oct 2014, 09:51 #9210

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39


23 Oct 2014, 09:19:11 Edgars_J rakstīja:
Chubakla, es tavā vietā siptu pie tā metinātāja, ielādētu viņu blakus sēdeklī un siptu pie draivera. Draivers uztaisa pilnu diagnostiku, pasaka, kur vaina, ja vanīgs metinātājs, lai maksā draivera tāmi ar koeficentu x2. Simts punkti, ka metinātājam gadījās kāds kāsis un ir aizgājis kāds no blokiem pie dieviem, ka tik nebūs ZKE


Baigi interesanti ir tas, ka vakar atvienojot MK4, man viss aizgāja !! (displejā gan rādīja veco softu ) bet rādža un pavarotņiki panelī sāka šancēt! kamēr liku kopā - aķis pa sauso, piepīpēju, un atkal vecā dziesma - tikai mk4 ta jau atvienots ?!?!?!
Offline
Chubakla
23. Oct 2014, 09:53 #9211

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39

Sāku domāt, varbūīt aķis pie vainas - braucot dod ārā 13.6V - citreiz 13.8V (tas pieņemot, ka man displejs, radio un drošvien vēl, kas uz iBus nestrādā)
Varbūt aķis pie visa vainīgs ?
Offline
Edgars_J
23. Oct 2014, 09:54 #9212

Kopš: 22. Feb 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 846

Braucu ar: e39 530D

Nu a joka pēc citu aķi neēsi mēģinājis ielikt

Kaut gan hvz, man bij e39 facelift ar m57 nostāvējis vairāk nekā gadu pēc nozagšanas, kad dabūju atpakaļ, aķis sauss. Aizvilku lidz drift friends servisam, kas bija vistuvāk, ielikām ejošu aķi, piešķīlām, ielikām atpakaļ manu veco - neejošu un tā neslāpējot es braucu līdz Jelgavai, viss strādāja, nekādu gļuku nebija - pieņemot, ka aķis pilnīgi sauss, visām ierīcēm pietika ar to, ko izdod ģenrātors.

Visu šito stāstu, lai saprastu, ka aķis tomēr nebūs pie vainas

Varbūt ģenerātors

[ Šo ziņu laboja Edgars_J, 23 Oct 2014, 09:58:07 ]

Offline
ens
23. Oct 2014, 09:54 #9213

Kopš: 06. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 917

Braucu ar: Dvuļu un semkām

A varbūt riepās gaiss jānomaina?
Tak aizbrauc pie driver'a!
Offline
Chubakla
23. Oct 2014, 10:21 #9214

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39


23 Oct 2014, 09:54:58 ens rakstīja:
A varbūt riepās gaiss jānomaina?
Tak aizbrauc pie driver'a!


Vakar Nestē piepumpēju yz 2.2 BAR
Offline
abyss
23. Oct 2014, 10:24 #9215

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

Offtopic: A cik Driver plēš? Vai atkarīgs no klienta? Varbūt cilvēks baidās, jo domā, ka noplēsīs no viņa 100 eur un nomainīs tikai vienu vadiņu , un tagad izmisīgi pats mēģina atrast vainu. Nav kaut kur oficiālā Driver cenu lapa?
Offline
wanksta
23. Oct 2014, 10:25 #9216

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7366

Braucu ar: muti

Pie draiver viss kartibaa ar cenam
Offline
Rizza
23. Oct 2014, 10:38 #9217

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:

Termostata korpuss tek, servis pieteikts biš vēlāk, vajag pagaidu risinājumu. Korpuss 1:1 kā bildē, pie atgaisošanas ventīļa ir plaisa un tur protams ir errors, ja es izņemtu ārā to atgaisošanas posmu un ar savilcēju to trubu pieliktu kā nākās, šāda darbība varētu izdoties veiksmīgi ?
Offline
abyss
23. Oct 2014, 10:42 #9218

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


23 Oct 2014, 10:38:00 Rizza rakstīja:
Termostata korpuss tek, servis pieteikts biš vēlāk, vajag pagaidu risinājumu. Korpuss 1:1 kā bildē, pie atgaisošanas ventīļa ir plaisa un tur protams ir errors, ja es izņemtu ārā to atgaisošanas posmu un ar savilcēju to trubu pieliktu kā nākās, šāda darbība varētu izdoties veiksmīgi ?



Varētu, e39 m52 nāk divas atgaisošans skrūves. Noteikti, ņemot ārā to vienu posmu sistēmā tiks gaiss. Neaizmirsti atgaisot, ar otru skrūvi, kad būsi beidzis, savadāk var iznākt dārgāks servisa apmeklējums.
Offline
Rizza
23. Oct 2014, 10:46 #9219

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:

Klau, a kur otra ? pie izplešsanās trauka ?
Offline
abyss
23. Oct 2014, 10:50 #9220

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


23 Oct 2014, 10:46:56 Rizza rakstīja:
Klau, a kur otra ? pie izplešsanās trauka ?




Yeap, pie izplešanās trauka. Bet noteikti ir iemesls, kādēļ ir 2vas, es gan nezinu kāds, diezvai BMW inžinieri lika 2 aiz neko darīt .
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo