Online

Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Politika visā tās krāšņumā

AutorsZiņojums
RVR
19. Jun 2024, 14:36 #9201

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22038

Braucu ar: RVR


19 Jun 2024, 11:46:11 @treshaa_josla rakstīja:

sorī, bet neko no šī nepērku

Nevis "tiek piesaistīts finansējums no militārās mobilitātes līdzekļiem", bet vilciena gribētāji ar brūnām kājām skraida apkārt un mēģina piemeklēt argumentus / piķi
Nu tā kā nekur neesmu redzējis, ka armija teiktu, ka tai RB noderētu

"ne jau tāpat vien trase plānota gar Ādažu poligona robežu"

Novelc līniju no Talinnas līdz Rīgai

~~~~~~~~

Es šomēnes 2X braucu cauri Suvalkiem. Ceļš garš, var padomāt viskautko
To bāni, ko leiši / poļi būvē vnk nav iespējams pārsist. Kaut vai izrauj segumā 10 m dziļu bedri, pēc 15 min brauc apkārt pa blakus joslu, vecajiem celiņiem utt. Pēc stundas ar veciem Jeltz sagāz smiltis atpakaļ bedrē un dudini tālāk

Dz.c. trāpi pa trafu (RB ir elektrisks), izsit uzbērumā caurumu kaut kādā purvā, kur nav piekļuves ar smagajiem auto, uzmauc vēl pa speciālo remonta vilcienu un pāris nedēļas dz.c. ir mierā

Manuprāt. Neesmu nekāds master stratēģis

Un pa tiem milijardiem var nopirkt 100 Leopardus, kuri vispār nekur nav jāved, tikai jāiedarbina un jāšauj


Vēlreiz priekš īpaši apdāvinātajiem, kas dzīvo mucā - tam dzelzceļam ir milzīga loma APSTEIDZOT un ATTUROT no reālas karadarbības. Man tiešām slinkums vēlreiz rakstīt acīmredzamo un sen zināmo.

Nav vairs jāvelk nekādas līnijas, RB trase jau sen ir nosprausta un zināma (tai skaitā gar poligona malu), un jau notiek īpašumu atsavināšana gar trasi. Varbūt vienkārši vajag apskatīties kartē, nevis muldēt. Vismaz "Jāņa sētas" kartēs RB jau sen ir iezīmēta.

Tas pats attiecībā uz militārās mobilitātes līdzekļiem - tie JAU tika izmantoti un tiks vēl. Varbūt vajag kādreiz ziņas palasīt, ja tiešām interesē tēma.
Offline
Lafter
19. Jun 2024, 15:11 #9202

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27313

Braucu ar: wv

@rvr Tu taču saproti- nav jēgas diskutēt ar tiem, kuri dzīvo paralèlajà realitātē, rikšojot ar rozà ponijiem pa pieneņu pļavu dungojot- ,,The power ( of shangra) Viņi zemē nenolaidīsies. Tu by default esi lohs- jo Tavs viedoklis nesakrît ar viñu. Pat ja viņš ir pamatots ar faktiem.


-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
martell
19. Jun 2024, 16:31 #9203

Kopš: 02. Feb 2023

Ziņojumi: 37

Braucu ar:


19 Jun 2024, 00:02:34 @Lafter rakstīja:

18 Jun 2024, 23:55:50 @Tomzs rakstīja:
Reāls ļeņins meklēt kuģu iegrimes, bet ne par velti lielo kuģu netiek pie mums dēļ Dāņu šaurumiem. Pieļauju ka daļa pie mums gluži vienkārši fiziski nevar atpeldēt.

Vidēji lielajiem ir 35-40 metri iegrime. Aviācijas bāzes kugiem.


USS Gerald S. Ford, kurš ir lielākais bāzes kuģis ir 12m iegrime. Bet ne jau tāpēc Baltijas jūrā tam nav ko darīt. Te tak ir pilns ar US/NATO atbalsta punktiem sauszemē, ka nav vienkārši nepieciešams tas viss vēl uz jūras.
Offline
shirminieks
19. Jun 2024, 16:48 #9204

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1545

Braucu ar: 81


19 Jun 2024, 16:31:19 @martell rakstīja:

19 Jun 2024, 00:02:34 @Lafter rakstīja:

18 Jun 2024, 23:55:50 @Tomzs rakstīja:
Reāls ļeņins meklēt kuģu iegrimes, bet ne par velti lielo kuģu netiek pie mums dēļ Dāņu šaurumiem. Pieļauju ka daļa pie mums gluži vienkārši fiziski nevar atpeldēt.

Vidēji lielajiem ir 35-40 metri iegrime. Aviācijas bāzes kugiem.


USS Gerald S. Ford, kurš ir lielākais bāzes kuģis ir 12m iegrime. Bet ne jau tāpēc Baltijas jūrā tam nav ko darīt. Te tak ir pilns ar US/NATO atbalsta punktiem sauszemē, ka nav vienkārši nepieciešams tas viss vēl uz jūras.


Tieši tā - Baltijas jūrā noparkotam lidmašīnu bāzes kuģim ir precīzi tik pat liela pievienotā vērtība kā ja to noparkotu pie brīvības statujas

ASV ir savas gaisa spēku bāzes gan Lielbritānijā, gan Vācijā, gan Itālijā, gan Turcijā - vajadzība pēc vēl viena maza un ievainojama lidlauka ir precīzi nekāda
Offline
treshaa_josla
19. Jun 2024, 18:17 #9205

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 319

Braucu ar:

okok
krievi ir nomīzuši no railbolķia, tas ir acīmredzams. Piekrītu, protams, neesmu jau stulbs

Atliek tik uzbūvēt sliedes un neviens mums tuvu nenāks. Visi, kas domā savādāk ir vai nu vateņi vai idEjOti
Offline
kexxx
19. Jun 2024, 19:24 #9206

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11779

Braucu ar:


19 Jun 2024, 18:17:16 @treshaa_josla rakstīja:
okok
krievi ir nomīzuši no railbolķia, tas ir acīmredzams. Piekrītu, protams, neesmu jau stulbs

Atliek tik uzbūvēt sliedes un neviens mums tuvu nenāks. Visi, kas domā savādāk ir vai nu vateņi vai idEjOti


labāk paliec pie pelmeņu ostīšanas un savas braukšanas neprasmes publiskošanas, par to vismaz pasmieties var, bet lasot tavas militārā eksperta atklāsmes, sāk asiņot acis
Offline
treshaa_josla
20. Jun 2024, 08:52 #9207

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 319

Braucu ar:


19 Jun 2024, 14:14:39 @Mixzzz rakstīja:

19 Jun 2024, 11:46:11 @treshaa_josla rakstīja:
Manuprāt. Neesmu nekāds master stratēģis
Pie šī arī tad paliksim. Ne jau tāpat vien kāds izdomāja piešķirt naudu šim projektam.

Ja man pa darba darīšanām jākratās uz Viļņu/Kauņas/Tallinu, tad lkm labāk izvēlētos RB. Tāpat ir zināmi cilvēki, kas regulāri brauc šos maršrutus. Autobusi pilni un lēni, ar auto dārgi un tāpat lēni. Visi kā viens būtu priecīgi par RB.

Un šis 100% būs boosts ekonomikai visām 3 valstīm, tikai jautājums par apmēru.


Toties prieks lasīt master staratēģus

Cik es esmu sapratis, tomēr to projektu uzstūma lielā mērā "tā pat vien". Vnk 201x gados Kallass (Kajas papītis BTW) bija transporta sekretārs un gribējās čalim atstāt "kaut ko".
EkAnOmikas RB apakšā nav. Vnk nesanāk.


RB projektēšanas laikā ne1 par krievijas apdraudējumu nedomāja. Militāro komponenti tagad velk aiz matiem vilcienu entziasti. Tā arī īsti nopietna nav. Rajevs un Slaidiņš jau to nestāsta, bet krievu ziņās viņi ļoti lepni parāda, kā izsmērē UKR trafus, kā uzmauc pa ar UKR zoļļiem pilniem vagoniem utt.
Zināmā mērā Pēterim ir taisnība, manevrēt PIRMS karstās fāzes ar vilcienu var mazliet ātrāk un ērtāk nekā ar mašīnu. Ja ir operatīvais dziļums, kurā manevrēt. Bet 3B tāda nav. 300 km no ostas līdz 0 līnijai ir maksimums. Un to labāk/ātrāk braukt uz treļa nekā 100 km uz ķeplavoza un 200 uz treļa
Vismaz es nevaru atrast intervijās ar tagad rotējošo CAN kontingenta pulkvedi, ka viņiem vilciens palīdzētu bigtime



Bet tie jau nav argumenti, rozā poniji un pelmeņi ir. Kas negrib braukt ar vilcienu - tas lohs !!!111!!
Offline
mrCage
20. Jun 2024, 22:51 #9208

Kopš: 03. Apr 2021

Ziņojumi: 1901

Braucu ar:

Mieru ,tikai mieru .Saeima šodien izveidojusi
parlamentārās izmeklēšanas komisiju par "Rail Baltica" projekta īstenošanu.

Tūlīt visu izmeklēs un visas problēmas tiks atrisinātas .


P.S. Kā saprotu ,tad samazināt pašu RB projekta apjomu neviens tā arī negrasās.Vajag visu uzreiz ,gan sliedes ,gan megastacijas ,gan vēl ko ,nevis vispirms uzbūvēt pašu mugurkaulu - sliedes un tad domāt par pārējo ,ja ir nauda.

Offline
Lafter
21. Jun 2024, 00:10 #9209

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27313

Braucu ar: wv


20 Jun 2024, 08:52:26 @treshaa_josla rakstīja:

19 Jun 2024, 14:14:39 @Mixzzz rakstīja:

19 Jun 2024, 11:46:11 @treshaa_josla rakstīja:
Manuprāt. Neesmu nekāds master stratēģis
Pie šī arī tad paliksim. Ne jau tāpat vien kāds izdomāja piešķirt naudu šim projektam.

Ja man pa darba darīšanām jākratās uz Viļņu/Kauņas/Tallinu, tad lkm labāk izvēlētos RB. Tāpat ir zināmi cilvēki, kas regulāri brauc šos maršrutus. Autobusi pilni un lēni, ar auto dārgi un tāpat lēni. Visi kā viens būtu priecīgi par RB.

Un šis 100% būs boosts ekonomikai visām 3 valstīm, tikai jautājums par apmēru.


Toties prieks lasīt master staratēģus

Cik es esmu sapratis, tomēr to projektu uzstūma lielā mērā "tā pat vien". Vnk 201x gados Kallass (Kajas papītis BTW) bija transporta sekretārs un gribējās čalim atstāt "kaut ko".
EkAnOmikas RB apakšā nav. Vnk nesanāk.


RB projektēšanas laikā ne1 par krievijas apdraudējumu nedomāja. Militāro komponenti tagad velk aiz matiem vilcienu entziasti. Tā arī īsti nopietna nav. Rajevs un Slaidiņš jau to nestāsta, bet krievu ziņās viņi ļoti lepni parāda, kā izsmērē UKR trafus, kā uzmauc pa ar UKR zoļļiem pilniem vagoniem utt.
Zināmā mērā Pēterim ir taisnība, manevrēt PIRMS karstās fāzes ar vilcienu var mazliet ātrāk un ērtāk nekā ar mašīnu. Ja ir operatīvais dziļums, kurā manevrēt. Bet 3B tāda nav. 300 km no ostas līdz 0 līnijai ir maksimums. Un to labāk/ātrāk braukt uz treļa nekā 100 km uz ķeplavoza un 200 uz treļa
Vismaz es nevaru atrast intervijās ar tagad rotējošo CAN kontingenta pulkvedi, ka viņiem vilciens palīdzētu bigtime



Bet tie jau nav argumenti, rozā poniji un pelmeņi ir. Kas negrib braukt ar vilcienu - tas lohs !!!111!!

Atbilde ir tajà, kad pašsaprotamas lietas neskaidro. Tas ir apmēram, kā kādam loham sākt atgādināt, par nokārtošanos tualetē.
Taču vienmēr atradīsies kāds, kas dirsīs uz ielas, krūmos vai kur citur. Ja no 1000 cilvēkiem divi dirš uz ielas- neveic informatīvās akcijas lai tie divi intelekta neskartie nedirstu uz ielas.
Jo tas procents ir tik mazs, ka neviens netaisās tērēt laiku tam.
Tāpat ar rail baltic un Tavu gadījumu. Viņu vajag, viñu taisīs un viņš būs. Neviens netaisās tērēt laiku lai katram dīvainim pierādītu pašsaprotamu lietu. Tik vienkàrši.


-
Lūdzu
Rail Baltica enhances regional defense and security by providing EU standard-gauge 1435 mm infrastructure for passengers, freight, and military mobility. It improves military logistics, increases traffic infrastructure capacity, and ensures compatibility with the 1435 mm railway network.

The Common Security and Defence Policy (CSDP) aims to facilitate the movement of military troops and assets as well as the development of infrastructure within the EU. In the Rail Baltica global project military requirements have already been integrated in the design phase in order to fully optimise the use of Connecting Europe Facility funds. The support intensity of the Military Mobility Fund is 50% of the total amount of the project.

Citāts no raksta. Tevi google nobanojusi? Divas nedēļas var dirst un čīkstēt netā, bet analīzi par vienu no stratēģiskajiem RailBaltic mērķiem nēsi spējīgs atrast?
Tu arī vari savu dirsu ponij neslaucīt- bet tàpēc nav jādeldē klaviatūra, lai citiem vajadzētu pierādīt, ka ar netīru dirsu ir labāk.
Tu nopietni?
Sorre par tik rupju atbildes formu. Bet bļeģ- nu ja neaiziet cilvēkam?
Atvainojos iepriekš jau. Bet dažreiz vajag pieņemt, kad citiem ir taisnība. Un ja Tev ir spītes pēc pretējs viedoklis. Nevienu nepis Tavi pārdzivojumi. Tu nēsi aizdomājies kāpēc eiropas naudas piešprice nāk no militārās infrastruktūras attīstības līdzekļiem?
Tīri- 2+2 saskaitīt?

[ Šo ziņu laboja Lafter, 21 Jun 2024, 00:34:16 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
Samsasi
21. Jun 2024, 01:06 #9210

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3846

Braucu ar:

Nu zin pētījumi arī ir dažādi, atkarīgi no pasūtitaja
Offline
Lafter
21. Jun 2024, 01:15 #9211

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27313

Braucu ar: wv


21 Jun 2024, 01:06:11 @Samsasi rakstīja:
Nu zin pētījumi arī ir dažādi, atkarīgi no pasūtitaja

Tas ir STRATĒĢISKS!! Projekts.
Nav nekas slēpts, vai pasūtīts. Nu protams pāris frīki powerā var apgalvot, kad tā ir sazvērestība naudas atmazgāšanai utt. Bija arī, kuri apgalvoja, ka vakcīnàs ir mikročipi. Ir kuri apgalvo- svītras aiz lidmašīnas nav gaisa cirkulācija, gāzes. Bet gan smidzina ķīmiju. Kādiem tuvāk pie sirds iet teorija par plakano zemi.
Nav jābūt obligāti idiotam lai justos baigais sazvērestību ,,nazis,,
Tāpēc nav jàaizdirš sis topiks ar kaut kādu huiņu jebiomaķ.
Ejat uz plakanzemju un follijgalvu topiku.
Nevajag no zemes atrauties. Jebio peso. Vienmēr katra topikā uzrodas kāds īpatnis kurš vēlas būt īpašs. Tajà pašà laikā kauc citos topic. NATO ir vareni! Vatei pizda utt. Bet lai būtu pizda- vajag stratēģiskos objektus. Infrastruktūras, ceļus, dzelzceļus. Ostas, tiltus.
Jūs paši startā ar sevi pretrunās nonākat. Un vēl paralēli piediršat topikus un pisat prātu citiem.
Reāli- iq zemāks kā gliemezîšiem vai vienkārši stulbs trollings.
Kas vainas?

Es ļoti atvainojos par izteiksmes veidu.

Nopietni.
Bet plec.. ja citādi nepielec!!
Par to, kā tiek ieviests projekts ir cits stāsts. Nu nav tādas pieredzes baltijas valstīm. Tomēr priojekta šefību un ieviešanu vajag uzņemties koorporācijām kuras ikdienā strādā ar tāda mēroga un izmaksu projektiem. Nu nevar uzticēt tādas lietas cilvēkiem kuri to dara pirmo reiz. Tur es piekrītu pilnībā.
Par sadārdzinājumiem?
Par cik esmu tieši tēmā. Nu ne milijardu projektos- bet būvniecībā. Tieši sadārdzinājums mani nepārsteigtu, ja būtu apmēram 2x. Jo reāli tajā pašā laikā es ar savu uzņēmumu paņemu divus lielus projektus. Aprēķins 2018 gadā bija 4,8 mil. Beigās 2022 nostājās uz 6.8
Un tas tīri uz materiālu sadārdzinājumu. Otrs reāli x divi nostājās. Un tas tikai uz būvmateriāliem. Tur ir daudz plašāka spektra darbi un izmaksas. Mani sadārdzinājums neizbrīna vispār. Bet ne 4 reizes!!! Četras!!! Tas ir perebors smags.. tur es piekrītu pilnībā
Arī- cenas stabilizējās. Es nezinu cik iepirka Latvija projektam materiàlus tieši tajà laikāc kad dzelzis, armatūra utt uzleca pilnībā tālu kosmosā. Un vēl dabūt viņas nevarēja. Es pats biju gatavs maksāt jebkādu ciparu lai izraktu armatūru un pārējos materiālis. Lai mani neuzsedinātu uz procentiem. Šeit powerists var apliecināt, kad tajā laikā Latvijā ierados un personīgi braukāju un meklēju variantus kur sakasīt. Pat pie nepabeigtās skanstes biroja ēkas zīmēju variantus ar merka pārstāvjiem. Jā bija tādi laiki. Tas, kad par to nerunāja- nenozīmēja problēmas neesamību.
Bet četras reizes! Tīra neprofesionalitāte, blati, otkati tikai varēja ietekmēt to cipara pieaugumu. Un vēl visādas iegribas- jo krutāk, jo labāk. Tur izskatās visi izpaudušies uz maksimumu. Savā nekompetencē, izrādīšanās vēlmē un otkatu mantkàrībā. Man ir tikai tāds izskaidrojums. Cita man nav.
Un pat tad cik naudas uz visu to zaudēja uzņēmumi- bankroti utt. Man paveicās, kad strādàju ar Gjensedigi. Paveicās reāli ar viņu pārraugu kurš mani ručīja. Jo ar viņu izveidojās personiskas draudzīgas attiecības. Ja nebūtu- man tāda dirsa iestātos… man paveicās vienkārši. Bet simtiem citu nepaveicās.. pat tūkstošiem
Jo man sadārdzinājumu nosedza. Citiem nē.
Viegli mācīt citus internetà, ja pats esi darbinieks kuru nekas neuztrauc. Jo alga ienāks. Darbs uz kurieni braukt būs. Un pēc darba laika beigām var atvērt alu un gudri dirst internetā. Kamer uzņēmumu īpašnieki negulēja naktīm. Dabuja sirmus matus, sapistas ģimenes lai tie dirsēji varētu saņemt algu, samaksāt par internetu, atkorķēt aliņu un atlaidušies dīvānā mācītu, kā pareizi to visu darīt. Mācītāji bļeģ…

[ Šo ziņu laboja Lafter, 21 Jun 2024, 02:00:55 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
Samsasi
21. Jun 2024, 07:35 #9212

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3846

Braucu ar:

Nu mieru, neuzvelcies. Viss būs labi. Katrs noziedosim pa nierei un RB būs uzcelts.
Offline
Chepe
21. Jun 2024, 07:40 #9213

Kopš: 24. Apr 2019

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

Retu reizi, kad ienāku te kaut ko palasīt, bet šitā frukta tekstos ir vairāk pļutkas kā manā profila bildē! Tu tur ieliec kaut kādu citātu english un domā, ka tu esi gidrs visās tēmās! Pizģec! Es, tik pat labi, no chat gpt varu sakopēt tekstus, cik daudzās valstīs tas ātrgaitas vilciens ir bijis fail izmaksu ziņā. Pameklē, kādu jaudu vajag, lai ieskrietos ar vilcienu virs 200kmh! Un kā var būt stratēģiski izdevīgi, ja iekšzemē ir viens sliežu platums, bet tajā Berlīnes līnijā cits. Kurš novilks salūzušu vilcienu līdz depo? Ā, un depo arī vajadzēs citu. Lai tas sūds atmaksātos, tad ir jāgriež nost kādi lidojumi, jāierobežo fūres. Es neticu, ka maza, nīkulīga valsts to paviks - drīzāk tas strādā uz krieviem, ka valsts bankrotēs.
Offline
Samsasi
21. Jun 2024, 07:59 #9214

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3846

Braucu ar:

Nu gribētos palasīt kautkadu ldz attīstības strateģiju, kur aprakstīts, kurā gadā viņi beigs izmantot faksus saziņai

[ Šo ziņu laboja Samsasi, 21 Jun 2024, 07:59:21 ]

Offline
RVR
21. Jun 2024, 09:45 #9215

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22038

Braucu ar: RVR


21 Jun 2024, 07:40:52 @Chepe rakstīja:
Un kā var būt stratēģiski izdevīgi, ja iekšzemē ir viens sliežu platums, bet tajā Berlīnes līnijā cits. Kurš novilks salūzušu vilcienu līdz depo? Ā, un depo arī vajadzēs citu.


Stratēģiski tādā ziņā, lai apsteidzoši, PIRMS kaut kas slikts ir reāli sācies, pārvietotu ātrā tempā vajadzīgos apjomus uz Baltiju. Jo tieši pati klātbūtne un apjomi ir ļoti svarīgi atturēšanā. Protams, ka iekšējā loģistika arī ir būtiska, bet tas, jebkurā gadījumā, jau būs nākošais solis, kad de facto vajadzīgais apjoms jau būs klāt. Pie tam, RB trase ir nosprausta tieši gar Ādažu objekta malu, kas dod vieglas iespējas organizēt nepieciešamos atzarus.

Protams, ka infrastruktūra RB būs sava - un tas ir loģiski, jo tas ir cits dzelzceļš ar citiem standartiem. Tas viss (depo, remontbāzes, utt.) arī ir daļa no visa RB projekta.

Par tālāko nākotni - Baltijas valstīm līdz 2026. gadam ir jāizstrādā plāns par visas iekšējās dzelzceļa infrastruktūras pāreju uz 1435 mm formātu. Skaidrs, ka kaut kādi reāli darbi varētu sākties krietni vēlāk, 2030.+, bet pats fakts kā tāds, ka agrāk vai vēlāk tas būs jādara.
Offline
treshaa_josla
21. Jun 2024, 10:04 #9216

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 319

Braucu ar:

Oh, yeah, Viktors mani apgaismoja

Lai nav emocionāla apsaukāšanās, te linki

https://cinea.ec.europa.eu/system/files/2022-04...d%20projects.pdf

21-LV-TM-RBMMLV CEF2-
1MM

Integration of the Military Mobility requirements in the Latvian part of the Rail Baltica Project (Part1)


'21. gadā RB dabuja 50 % no 9.8M, par to ka SĀKA DOMĀT kā RB integrēt militārajā mobilitātē

2021. gadā

~~~~~~~~~


Paskaties tajā pat tabulā vienu rindiņu virs.
Kādi secinājumi par faktu, ka leišiem par Suwalku bāni iedod 60M, RB - 4.8M ?

~~~~~~~~~~~

Tev patīk raksti angliski. Nu ja, ja ir angliski, tad noteikti taisnība
Te viens, kuru pat es neapšaubu
https://www.sam.gov.lv/en/article/rail-baltica-...ilitary-capacity

~~~~~~~~~~~~~
Skaisti ? It kā
Bet
Tu māki saprasti izlasīto ? Es iztulkošu plašām masām
Militārā mobilitāte ŠOGAD, bled ŠOGAD, kad viss lido dirsā, pie padsmit milijardu deficīta nāk klajā ar 50m piešprici

Tā lai visi saprastu. Tu esi parādā lēzenajam par behu 1.500 €
Un bagātā ome, redzot tavu norūpējušos vaigu, iedod tev piecīti
Piecīti, Karl. Piecīti !
Burtiski, tieši tāda ir proporcija

Vai skatoties uz cipariem Tu saproti, cik lielu suņa sūdu Militārā Mobilitāte dod par RB ?

Mēs noteikti esam glābti Es noteikti esmu rozā ponijs un duraks
Offline
treshaa_josla
21. Jun 2024, 10:20 #9217

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 319

Braucu ar:


21 Jun 2024, 09:45:27 @RVR rakstīja:

Stratēģiski tādā ziņā, lai apsteidzoši, PIRMS kaut kas slikts ir reāli sācies, pārvietotu ātrā tempā vajadzīgos apjomus uz Baltiju.



Piedošanu, bet vest ko un no kurienes ?
Lai no Vācijas atvestu pāri palikušos 2 Leopardus jābūvē dz.c. ?


Tu taču saproti, ka vienīgā norm mil. t. noliktava ir UK un Z. Amerikā ?


~~~~~~~~~

Variet apsaukāties cik gribiet, bet es palieku pie uzskata, ka ja mums jāmaksā pilns rēķins par RB, tad to nevajag darīt. Tas izsūks naudu no tautsaimniecības, tai skaitā militārās saimniecības.
Kamēr bija 85 % finansējums, nu ok. Sēdēt pliku d, bet ar vilciena uzbērmu - nu nafig mums to vajag
Offline
dsks
21. Jun 2024, 10:25 #9218

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1031

Braucu ar:


20 Jun 2024, 22:51:31 @mrCage rakstīja:
Mieru ,tikai mieru .Saeima šodien izveidojusi
parlamentārās izmeklēšanas komisiju par "Rail Baltica" projekta īstenošanu.





Tu taču pats ļoti labi saproti, ka parlamentārās izmeklēšanas komisija sastāves no tiem pašiem fruktiem ... izvēlēsies pāris neuzkrītošākas personāžas, kuri aizies mēdijiem uzfleitēt, lai proletariāts uz laiku necepās ...
Offline
Dzirnavnieks
21. Jun 2024, 10:25 #9219

Kopš: 01. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: M57D30


21 Jun 2024, 01:15:16 @Lafter rakstīja:
Mani sadārdzinājums neizbrīna vispār. Bet ne 4 reizes!!! Četras!!! Tas ir perebors smags.. tur es piekrītu pilnībā


The Rail Baltica Cost-Benefit Analysis values from 2017 were adjusted for inflation between 2017 and 2022, considering an inflation rate of 40% in the Baltic States during this period. The rise in cost is also attributed to the following factors: 31% of the increase resulted from higher cost predictions due to scope project increase between 2017 and 2023, which included additional regional mobility connections, changes in technical standards according to unified design guidelines, and enhancements in safety and performance. 51% of the increase was due to more accurate data for costs due to design advancement from value engineering level to master design.18% was due to additional external requirements and factors such as third-party requirements, various institutional technical regulations, interoperability technical specifications, and other changes. Taking 40% inflation into account, the cost drivers would respectively add 19% for scope changes, 30% for contingencies and design advancement, and 11% for additional external requirements.

https://www.railbaltica.org/rail-baltica-introd...enefit-analysis/
Offline
RVR
21. Jun 2024, 10:37 #9220

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22038

Braucu ar: RVR


21 Jun 2024, 10:20:00 @treshaa_josla rakstīja:

Tu taču saproti, ka vienīgā norm mil. t. noliktava ir UK un Z. Amerikā ?



Cik zinu, nē, tā nav.
Bet neesmu militārists, to lai sīkāk komentē kāds no tās sfēras.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4