Online
Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Netrafarētie CP auto
Autors | Ziņojums |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22389
Braucu ar: RVR
|
15 Jan 2025, 15:46:38 @kkas rakstīja:
visu laiku nevarēju saprast,kapēc tik bieži fūres LV sākušas braukt 100-105 km/h
Tieši kā tas ir iespējams, ja smagajiem ir ātruma ierobežotājs? | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9447
Braucu ar: Alfu
|
15 Jan 2025, 15:54:38 @RVR rakstīja:
15 Jan 2025, 15:46:38 @kkas rakstīja:
visu laiku nevarēju saprast,kapēc tik bieži fūres LV sākušas braukt 100-105 km/h
Tieši kā tas ir iespējams, ja smagajiem ir ātruma ierobežotājs?
Tāpat kā laika uzskaite it kā visiem ir. Gribi teikt, tagad visiem ir ūber digitālā uzskaite obligāta, kur neko nokrāpt nevar? | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1739
Braucu ar: 81
|
15 Jan 2025, 14:43:44 @Mizx rakstīja:
15 Jan 2025, 14:13:57 @shirminieks rakstīja:
14 Jan 2025, 19:56:23 @Arturiks rakstīja:
Es iedomājos cik lieliski būtu uz 90 iet garām pa pretējo kādam, kas brauc 83. Pietiek jau tagad ar to, ka lielāko daļu auto ražo ar 1.0-1.5 turbo, kas paredzēti pārvietoties līdz 70 kmh, un tad pirms apdzīšanas vajag pārmest krustu
Šī tāda 'agrāk viss bija labāk' būmeru čīkstēšana
Paskaties un salīdzini veiktspēju standarta plašpatēriņa motoriem tagad (1.5TSI / 1.6TDI ar 120-150hp) un pirms 15-gadiem (1.4-atmosfēra / 1.9SDI ar 90-100hp); mūsdienās standarta auto ir daudz dinamiskāki kā pirms 10/15-gadiem
Agrāk taču X5 3.0d ar 184hp un veco 5-speed mironeni skaitījās kosmoss, bet tagad pat parastajam 1.5 golfam labāka veiktspēja
Tikai pilsētas režīmā. Uz šosejas diemžēl tie visi ir pilnīgi sū, jo optimizēti ātrumiem līdz 90 km/h. Ko dod hp uz papīra, ja motors visu laiku dabū strādāt pārslodzē?
Tev ir kādi dati, kas šo pamato, vai viss balstīts 'sajūtās'?
Skatoties tīri ciparus, tādam E53 X5 3.0d ar 184hp iepaliek jaunam bāzes Golf'am gan 0-100kmh, gan 80-120kmh, gan maksimālajā ātrumā | Offline | | |
hrjaz | | Kopš: 11. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 712
Braucu ar: kuģi pa bruģi
|
15 Jan 2025, 15:54:38 @RVR rakstīja:
15 Jan 2025, 15:46:38 @kkas rakstīja:
visu laiku nevarēju saprast,kapēc tik bieži fūres LV sākušas braukt 100-105 km/h
Tieši kā tas ir iespējams, ja smagajiem ir ātruma ierobežotājs?
Nu, iepriekš jau arī ierobežotājs bija uz 89, tagad droši vien 99km/h. Pieļauju - lai Locis pakomentē. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6375
Braucu ar:
|
15 Jan 2025, 16:27:21 @shirminieks rakstīja:
Tev ir kādi dati, kas šo pamato, vai viss balstīts 'sajūtās'?
Skatoties tīri ciparus, tādam E53 X5 3.0d ar 184hp iepaliek jaunam bāzes Golf'am gan 0-100kmh, gan 80-120kmh, gan maksimālajā ātrumā
Atvēru fastestlaps.com, kurā it kā ir šie dati. Piesauktajam Golfam ar 1.0 TSI ieskrējienu no 100-140 km/h (apdzīšanas vajadzība uz šosejas) norāda 11,0 sekundes. Paskatījos datus 20-mit gadus vecam vidējas klases 3.0 dīzelim — 12,3 sekundēs tiek ne tikai no 100 līdz 140 km/h, bet no 0-150 km/h.
Viņiem tajā lapā arī laikam dīvainas "sajūtas" un dīvaini hronometri, ja jaunam Golfam jādod 100 km/h handikaps, lai pie rezultāta t.i. 140 km/h nonāktu vienlaicīgi. Plus katrs liekais kilograms salonā to 1.0l motoru padarīs gausāku un gausāku.
Edit: džipveidīgos nevajag bāzt vienā maisā ar viegliem auto! Tikpat labi vēl busus varētu salīdzināt ar Golfu, bet tie tiek lietoti atšķirīgiem mērķiem.[ Šo ziņu laboja Mizx, 15 Jan 2025, 16:50:19 ] | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10994
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
15 Jan 2025, 16:47:55 @Mizx rakstīja:
15 Jan 2025, 16:27:21 @shirminieks rakstīja:
Tev ir kādi dati, kas šo pamato, vai viss balstīts 'sajūtās'?
Skatoties tīri ciparus, tādam E53 X5 3.0d ar 184hp iepaliek jaunam bāzes Golf'am gan 0-100kmh, gan 80-120kmh, gan maksimālajā ātrumā
Atvēru fastestlaps.com, kurā it kā ir šie dati. Piesauktajam Golfam ar 1.0 TSI ieskrējienu no 100-140 km/h (apdzīšanas vajadzība uz šosejas) norāda 11,0 sekundes. Paskatījos datus 20-mit gadus vecam vidējas klases 3.0 dīzelim — 12,3 sekundēs tiek ne tikai no 100 līdz 140 km/h, bet no 0-150 km/h.
Viņiem tajā lapā arī laikam dīvainas "sajūtas" un dīvaini hronometri, ja jaunam Golfam jādod 100 km/h handikaps, lai pie rezultāta t.i. 140 km/h nonāktu vienlaicīgi. Plus katrs liekais kilograms salonā to 1.0l motoru padarīs gausāku un gausāku.
Edit: džipveidīgos nevajag bāzt vienā maisā ar viegliem auto! Tikpat labi vēl busus varētu salīdzināt ar Golfu, bet tie tiek lietoti atšķirīgiem mērķiem.
Mums laikam dazhaadi fastestlaps
2018. 30d x5 0-140kmh 12.9sek
Golf hybrid 1.5 0-140kmh 13.2sek
X5 e53 3.0d 0-100kmh 11.5 sek par kaadiem 150km tu runaa
Tas golfs ieskrienas liidzveertiigi ar tavu miiljo seno amg
Auto industrija tomeer ir pietiekami attiistiijusies pa 20+ gadiem. | Offline | | |
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1170
Braucu ar: Audi Quattro
|
15 Jan 2025, 16:41:02 @hrjaz rakstīja:
15 Jan 2025, 15:54:38 @RVR rakstīja:
15 Jan 2025, 15:46:38 @kkas rakstīja:
visu laiku nevarēju saprast,kapēc tik bieži fūres LV sākušas braukt 100-105 km/h
Tieši kā tas ir iespējams, ja smagajiem ir ātruma ierobežotājs?
Nu, iepriekš jau arī ierobežotājs bija uz 89, tagad droši vien 99km/h. Pieļauju - lai Locis pakomentē.
Pēc GPS neiet ātrāk par 90, pēc vieglā auto spido būs ap 100 (waze 90), jo visi spido dirš | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1739
Braucu ar: 81
|
15 Jan 2025, 16:47:55 @Mizx rakstīja:
15 Jan 2025, 16:27:21 @shirminieks rakstīja:
Tev ir kādi dati, kas šo pamato, vai viss balstīts 'sajūtās'?
Skatoties tīri ciparus, tādam E53 X5 3.0d ar 184hp iepaliek jaunam bāzes Golf'am gan 0-100kmh, gan 80-120kmh, gan maksimālajā ātrumā
Atvēru fastestlaps.com, kurā it kā ir šie dati. Piesauktajam Golfam ar 1.0 TSI ieskrējienu no 100-140 km/h (apdzīšanas vajadzība uz šosejas) norāda 11,0 sekundes. Paskatījos datus 20-mit gadus vecam vidējas klases 3.0 dīzelim — 12,3 sekundēs tiek ne tikai no 100 līdz 140 km/h, bet no 0-150 km/h.
Viņiem tajā lapā arī laikam dīvainas "sajūtas" un dīvaini hronometri, ja jaunam Golfam jādod 100 km/h handikaps, lai pie rezultāta t.i. 140 km/h nonāktu vienlaicīgi. Plus katrs liekais kilograms salonā to 1.0l motoru padarīs gausāku un gausāku.
Edit: džipveidīgos nevajag bāzt vienā maisā ar viegliem auto! Tikpat labi vēl busus varētu salīdzināt ar Golfu, bet tie tiek lietoti atšķirīgiem mērķiem.
Es to džipveidīgo X5 paņēmu kā piemēru auto, kuru agrāk neviens neuzskatīja par lēnu un gausu
Tajā pašā fastestlaps.com paskatījos E53 X5 3.0d un 1.0eTSI Golfu:
- Golfam: 80-120 ir 8.0sec
- X5: 70-120 ir 10.8sec
- Facelift E53 X5 tas 80-120 ir nedaudz labāks: 6.8sec
- Bet paņemot jau 1.5eTSI Golfu: 80-120 ir 6.6sec
Paņemsim kaut ko modernāku / tipiskāku:
- X3 20d F25: 70-120 ir 8.1sec
Tā tendence braukāt ar 3.0d valstī, kur maksimālais ātrums ir 120kmh (tas pats uz daudzjoslu šosejas) un sūdzēties par aizaugušiem kvēpu filtriem, ir kaut kāda Austrumeiropas slāvu īpatnība, kuru tikai ar gadiem var izēst laukā; paskaties ar ko pārsvarā braukā Rietumeiropā [ Šo ziņu laboja shirminieks, 15 Jan 2025, 17:08:25 ] | Offline | | |
|
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10994
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Shirminiek, Tu traks esi? Tikai kveepos ir speeks, 3.0d forevaa, benziins rij un neiet, visi jaunie traktori ir nodushiiti, visu izgriezhot aaraa auto vairs neiet, met kljuudas utt, a ja negriezt aaraa tad motors neelpo un viss ir slikti Tu vienkaarshi neko nesaproti. | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1739
Braucu ar: 81
|
15 Jan 2025, 17:10:19 @JDS rakstīja:
Shirminiek, Tu traks esi? Tikai kveepos ir speeks, 3.0d forevaa, benziins rij un neiet, visi jaunie traktori ir nodushiiti, visu izgriezhot aaraa auto vairs neiet, met kljuudas utt, a ja negriezt aaraa tad motors neelpo un viss ir slikti Tu vienkaarshi neko nesaproti.
Es tak esmu tosteru cienītājs - kāds vēl benzīns / dīzelis[ Šo ziņu laboja shirminieks, 15 Jan 2025, 17:15:05 ] | Offline | | |
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 17
Braucu ar: 530
| Jus pabrauciet ar tiem 1litrs peediem vai 1.5 suslupakaam, kautkadi nejegas toch shiiramnieki propogande kautkaadu zalo kursu.
Normals 535d f10 iet 6 sekundes (kaa maneejais, ar chipu) taa ka visi iepaliek un ari paterins ir nevis 10l bet 7l. Saprotu ka jums ministru ekologi maksa jo atbalstat zilo kursu, veel izmaksas saistiba ar tehnisko apskati gribat uzspiest no 2025 gada, bet vienkarsa tauta pasaka STOP. | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5168
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Neesmu braucis ar forsētajiem putekļusūcējiem 1.0L (3cyl), bet 1.4TSI (CZDA, 110kW) jauda beidzās pēc 140km/h. Un ne jau kā šeit daži raksta - 70, 90 utt. Piekam, nejau tā kā ar cirvi nocērt, vienkārši paliek gausāks. Visādi citādi nav problēmu aiztīt līdz 225km/h, kas, cik saprotu, ir elektroniski ierobežots.
Kaut kad senāk mēģināju trīs vai četras reizes pēc kārtas, un visas reizes bija 225km/h kā pret sienu. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6840
Braucu ar: E34
|
15 Jan 2025, 17:27:39 @jermanis83 rakstīja:
Jus pabrauciet ar tiem 1litrs peediem vai 1.5 suslupakaam, kautkadi nejegas toch shiiramnieki propogande kautkaadu zalo kursu.
Normals 535d f10 iet 6 sekundes (kaa maneejais, ar chipu) taa ka visi iepaliek un ari paterins ir nevis 10l bet 7l. Saprotu ka jums ministru ekologi maksa jo atbalstat zilo kursu, veel izmaksas saistiba ar tehnisko apskati gribat uzspiest no 2025 gada, bet vienkarsa tauta pasaka STOP.
bet labāk šeit atpakaļ pie "slaukšanas ar netrafarētajiem" | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4769
Braucu ar:
|
15 Jan 2025, 15:36:54 @Mizx rakstīja:
15 Jan 2025, 15:30:51 @Ch rakstīja:
15 Jan 2025, 15:26:58 @Mizx rakstīja:
15 Jan 2025, 15:22:51 @Ch rakstīja:
Japiebilst gan ka situacija mazliet uzlabojas kad furem atlava braukt uz 90 nevis 80.
Par šo ir kaut kur dati? Citādi visur runā, ka ir būtiski pieaudzis CSN skaits, kurā iesaistīti smagie. Un CSN ir arī vienkārša ieslīdēšana grāvī, tas nav automātiski tikai frontālais.
Hvz bet nedomaju ka pagajis pietiekami ilgs periods lai ievaktu precizus datus un izdaritu adekvatus secinajumus, to pienema salidzinosi nesen, pirms kkada pusgada/gada
Es tik par to, ka retak redzu vilcieninus aiz fuureem kur visi brauc metru viens otram pie pakalas
Atļāva braukt 90 km/h no 2024. gada — tātad pagājušais gads. Zināšanai, ES tikai Latvijā un Igaunijā kraviniekiem ir atļauts pa vietējas nozīmes ceļiem braukt 90 km/h, visur citur ir 80 km/h, 70 km/h (piemēram, Vācija), pat 60 km/h.
Un tad paralēli uzreiz pirmajos 6 mēnešos CSN skaits ir dubultojies, salīdzinot ar iepriekšējiem periodiem. Tā ka visa Latvija ir autobānis fūrēm, kamēr citas valstis to nepieļauj.
tiešam dabultojies? | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1739
Braucu ar: 81
|
15 Jan 2025, 17:27:39 @jermanis83 rakstīja:
Jus pabrauciet ar tiem 1litrs peediem vai 1.5 suslupakaam, kautkadi nejegas toch shiiramnieki propogande kautkaadu zalo kursu.
Normals 535d f10 iet 6 sekundes (kaa maneejais, ar chipu) taa ka visi iepaliek un ari paterins ir nevis 10l bet 7l. Saprotu ka jums ministru ekologi maksa jo atbalstat zilo kursu, veel izmaksas saistiba ar tehnisko apskati gribat uzspiest no 2025 gada, bet vienkarsa tauta pasaka STOP.
Un lūk arī parādījās austrumeiropas slāvu dzīvesziņa
Ir bijuši gan parastie 2.0TDI, ,Biturbo un parastie V6, standarta BMW 3.0D, un arī V8 (šeit tikai auto, kas piederējuši, nevis ar ko braukts), un viens ir skaidrs - tie kas klāsta, ka LV vajag vairāk kā 200hp cenšas kompensēt savus mazvērtības kompleksus | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22389
Braucu ar: RVR
|
15 Jan 2025, 16:09:25 @kkas rakstīja:
15 Jan 2025, 15:54:38 @RVR rakstīja:
15 Jan 2025, 15:46:38 @kkas rakstīja:
visu laiku nevarēju saprast,kapēc tik bieži fūres LV sākušas braukt 100-105 km/h
Tieši kā tas ir iespējams, ja smagajiem ir ātruma ierobežotājs?
Tāpat kā laika uzskaite it kā visiem ir. Gribi teikt, tagad visiem ir ūber digitālā uzskaite obligāta, kur neko nokrāpt nevar?
Hvz. Detaļas un praktisko pusi tik labi nepārzinu.
Pagājušajā gadā pavasarī liku C kategoriju, pirms tam kursos gan pasniedzējs, gan zinātāji teica, ka par tādiem gājieniem nopietni ņemot priekšā un tāpēc tas neesot diez ko populāri. | Offline | | |
|
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 17
Braucu ar: 530
|
15 Jan 2025, 17:56:57 @shirminieks rakstīja:
15 Jan 2025, 17:27:39 @jermanis83 rakstīja:
Jus pabrauciet ar tiem 1litrs peediem vai 1.5 suslupakaam, kautkadi nejegas toch shiiramnieki propogande kautkaadu zalo kursu.
Normals 535d f10 iet 6 sekundes (kaa maneejais, ar chipu) taa ka visi iepaliek un ari paterins ir nevis 10l bet 7l. Saprotu ka jums ministru ekologi maksa jo atbalstat zilo kursu, veel izmaksas saistiba ar tehnisko apskati gribat uzspiest no 2025 gada, bet vienkarsa tauta pasaka STOP.
Un lūk arī parādījās austrumeiropas slāvu dzīvesziņa
Ir bijuši gan parastie 2.0TDI, ,Biturbo un parastie V6, standarta BMW 3.0D, un arī V8 (šeit tikai auto, kas piederējuši, nevis ar ko braukts), un viens ir skaidrs - tie kas klāsta, ka LV vajag vairāk kā 200hp cenšas kompensēt savus mazvērtības kompleksus
Tu tiesam izliecies vai ari esi auto pateretajs nevis normals lietotajs - kurs bauda, kad dzinejs aiziet atri (nezinu kurs tavs auto iet kaa sportkaars 6 sek lidz simtam). Nav labaka auto par f10, ja vien neskaita jauno paaudzi g32 (bet ta ir darga vel) par so naudu, par kuru iegadajos, isteniba pat nesanak kautkada dacia. Un tu megini parliecinat pretejo. Vel jo vairak demagogija no servisa nejedzosa cilveka par auto tehniskouzbuvi, jau esmu lasijis tavus komentarus. Pajauta normalam servisam, ka kopjot auto, saremontejot dazus mezglus, tads 3.0d ies miljonu. Ja, bus modifikacijas softaa un kveepiem ejot garam, bez kautkadiem egr kurus atsauc bmw no razosanas kaa defektu jau paaris gadus, tu paliksi sava mazauto. | Offline | | |
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 17
Braucu ar: 530
| Nav neviena iemesla parbaudit atgazes no 2025 gada kamer mans akcizes nodoklis neaiziet autocelos! Par sodiem nerunasu, drakoniska valsts, soda ik uz centimetra! Kadi varianti ir lai nemaksatu sodus? | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6375
Braucu ar:
| @shirminiek, sākuma sarunā bija 1.0 TSI Golfs, bet tad pēkšņi pārmeties jau uz pusi lielāku tilpumu, par kādu neviens nerunāja. Paskaties 1.0 datus tie ir uz pusi sliktāki tā te drukā par jaudīgo versiju!
Vecam AMG arī vari nepiesieties, paskaties tā datus — tāpat ir ātrāks gan ieskrējienā, un maksimālo ātrumu virs 250 km/h sulaspakas var iegūt tikai nolecot no klints. Kāpēc to te tagad ārpus konteksta piesauc vispār nav skaidrs. Priekš kam salīdzināt VS ar jaunu auto?
Kāpēc kāds SUVus jebkad ir uzskatījis par ātriem un te pēkšņi piesauc arī nesaprotu. Tie vienmēr ir bijis klucis uz riteņiem, kuru tā vien velk uz mežu dubļos noslīcināt, nevis pa šoseju lietot apdzīšanai. Diskusija bija par jaunu sulaspaku un vecu random 3.0l dīzeli (bet nu ne pagājušā gadsimta, bet Latvijai vidējā vecumā esoša) vieglā automašīnā.
| Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8336
Braucu ar: e39 523
| Ko nozīmē vajag?
Kuras tad ir tās obligātās vajadzības??
Man nav problēmu braukt arī bez abs
Ziemas riepas? Kādi 40 bhp? Viss pārējais jau ir interpretācija ko gribas. Vienam melnie grieZti, citam 300 bhp, vēl citam beņķa ventilācija un visi kā viens apgalvos, ka viņa vajadzības ir must have.
Kā arī 200 bhp 800 kg shit box ir ahujena daudz, 2.5t suvam nekas daudz. Ieteiktu lietot hp/t mērvienību tā ir objektīvāka.
Jauna sulas paka iet lopā.VAG 200 kw iet labāk par m62b44. Gan 0-100, gan 80-120. Abi ierobežoti pie 250 km/h
Ā un patērē uz pusi mazāk degvielas.[ Šo ziņu laboja abyss, 15 Jan 2025, 18:30:33 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|