Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: ATAMAH E28 600 hp Video un Foto!

AutorsZiņojums
Archuks
30. May 2006, 19:05 #921

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO

Laikam jābūt šō piektdien atkal skatīties Cerams, ka būs sauss
Offline
Staris
30. May 2006, 21:09 #922

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Test drive iesēdini kādu ar videokameru blakus, lai nofilmē
Offline
-ATAMAH-
30. May 2006, 21:17 #923

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-05-30 21:09, Staris rakstīja:
Test drive iesēdini kādu ar videokameru blakus, lai nofilmē

Kam ir laba videokamera kura labi filme nakti?!
Offline
sejejs
30. May 2006, 22:49 #924

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Kāds blakussēdētājs ar kameru? Tur takš aiziet - Ti čo, ņegoņi gusei, u menja rebjonok doma......
Offline
sejejs
30. May 2006, 22:51 #925

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


2006-05-30 18:11, -ATAMAH- rakstīja:
Atmosferas dzinejam jo lielak atrums jo mazak paatrinajums,a manam E28 naoborot,jo lielak atrums jo vajrak paatrinajums!

Kāds naoborot? Fizika uz visiem (šai gadījumā) auto iedarbojas vienādi!!!
Jo lielāks ātrums,jo lielāku jaudu vajag,lai kustinātu priekšmetu!
Offline
SEMIGALL
31. May 2006, 00:01 #926

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

Te jau tas joks bija par ATAMAH par braukshanu ’uz mashinas’
gramatiski pareizi teikts butu iebrauk ar mashinu
bet skatos ,ka letinu zhargona esi labi iebraucis un paies vel kads menesis rakstisi vispar bez kludam
Offline
marihuans
31. May 2006, 00:06 #927

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

par to kaa dzeks runaa latviski tieshaam prieks...vairaak taadus

5dien izvizinaasi?


-----------------
T: 203-65-203
Offline
-ATAMAH-
31. May 2006, 00:22 #928

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-05-30 22:51, sejejs rakstīja:

2006-05-30 18:11, -ATAMAH- rakstīja:
Atmosferas dzinejam jo lielak atrums jo mazak paatrinajums,a manam E28 naoborot,jo lielak atrums jo vajrak paatrinajums!

Kāds naoborot? Fizika uz visiem (šai gadījumā) auto iedarbojas vienādi!!!
Jo lielāks ātrums,jo lielāku jaudu vajag,lai kustinātu priekšmetu!

Tas tapec ka pirmajs un otrajs arrums ljoti atri bejdzas un tam delji turbina nepietiek lajka laj iziet uz maksimalo spiedienu! Treshaja artuma kaut kur pec 140km/h vinja jau sak put uz visu katuwku! ~1.1bar
Offline
Jagr
31. May 2006, 00:31 #929

Kopš: 02. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 638

Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM


2006-05-31 00:22, -ATAMAH- rakstīja:
Tas tapec ka pirmajs un otrajs arrums ljoti atri bejdzas un tam delji turbina nepietiek lajka laj iziet uz maksimalo spiedienu! Treshaja artuma kaut kur pec 140km/h vinja jau sak put uz visu katuwku! ~1.1bar


Ahaa. Taatad max spiediens Tev ir 1.1 Bar. Liidz ar to 220*(1+1.1)=462hp - teoreetiskaa motora jauda. Tie 462 protams ka tur nav, bet pie 400hp uz spara rata vareetu buut.
Offline
JV
31. May 2006, 00:36 #930

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots


2006-05-31 00:22, -ATAMAH- rakstīja:

2006-05-30 22:51, sejejs rakstīja:

2006-05-30 18:11, -ATAMAH- rakstīja:
Atmosferas dzinejam jo lielak atrums jo mazak paatrinajums,a manam E28 naoborot,jo lielak atrums jo vajrak paatrinajums!

Kāds naoborot? Fizika uz visiem (šai gadījumā) auto iedarbojas vienādi!!!
Jo lielāks ātrums,jo lielāku jaudu vajag,lai kustinātu priekšmetu!

Tas tapec ka pirmajs un otrajs arrums ljoti atri bejdzas un tam delji turbina nepietiek lajka laj iziet uz maksimalo spiedienu! Treshaja artuma kaut kur pec 140km/h vinja jau sak put uz visu katuwku! ~1.1bar


Boost kontrolieris un sliki palīdzētu

-----------------
www.trackday.lv

Offline
-ATAMAH-
31. May 2006, 00:53 #931

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-05-31 00:31, Jagr rakstīja:

2006-05-31 00:22, -ATAMAH- rakstīja:
Tas tapec ka pirmajs un otrajs arrums ljoti atri bejdzas un tam delji turbina nepietiek lajka laj iziet uz maksimalo spiedienu! Treshaja artuma kaut kur pec 140km/h vinja jau sak put uz visu katuwku! ~1.1bar


Ahaa. Taatad max spiediens Tev ir 1.1 Bar. Liidz ar to 220*(1+1.1)=462hp - teoreetiskaa motora jauda. Tie 462 protams ka tur nav, bet pie 400hp uz spara rata vareetu buut.

Kas tas pat cipra 220 tava formulaa?! Un ko nozime pirmajs "1" kursh iekavas?!
Offline
Bimmer
31. May 2006, 01:01 #932

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


Kas tas pat cipra 220 tava formulaa?! Un ko nozime pirmajs "1" kursh iekavas?!

Tas, kā es to saprotu:
220 = noapaļota standarta jauda M30B35 dzinējam atmosfērsikajā versijā bez katalizatora
1 = koeficients, ko piemēro kā bāzes reizinātāju (nezinu, kā to matemātiski pareizi būtu nosaukt), līdzīgi kā rēķinot preces pilno cenu ar PVN. [CenaBezPVN]x[1+0.18]=[CenaArPVN]

[ This message was edited by: Bimmer on 2006-05-31 01:02 ]
Offline
-ATAMAH-
31. May 2006, 01:07 #933

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


2006-05-31 01:01, Bimmer rakstīja:

Kas tas pat cipra 220 tava formulaa?! Un ko nozime pirmajs "1" kursh iekavas?!

Tas, kā es to saprotu:
220 = noapaļota standarta jauda M30B35 dzinējam atmosfērsikajā versijā bez katalizatora
1 = koeficients, ko piemēro kā bāzes reizinātāju (nezinu, kā to matemātiski pareizi būtu nosaukt), līdzīgi kā rēķinot preces pilno cenu ar PVN. [CenaBezPVN]x[1+0.18]=[CenaArPVN]



<font size=1>[ This message was edited by: Bimmer on 2006-05-31 01:02 ]</font>

A ja uz firmu tad var bez PVN?!
A ja dzinejs M-102,tad nevajag njemt vinjas standarto jaudu 252h.p.?! Vaj obligati janem jaudu kura bus bez turbinas?!
Offline
Bimmer
31. May 2006, 01:11 #934

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


2006-05-31 01:07, -ATAMAH- rakstīja:
A ja dzinejs M-102,tad nevajag njemt vinjas standarto jaudu 252h.p.?! Vaj obligati janem jaudu kura bus bez turbinas?!

Nu bet tie 252 jau ir ar turbīnu, kas dabūti no 220 ZS dzinēja. Tev tak cita turbīna, tātad izejas jauda ir tie paši 220, kā M102 motoram bez ļurbas. Bet nu lai sīkāk skaidro pats Jagr.
Offline
Jagr
31. May 2006, 03:20 #935

Kopš: 02. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 638

Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM


2006-05-31 00:53, -ATAMAH- rakstīja:

2006-05-31 00:31, Jagr rakstīja:

2006-05-31 00:22, -ATAMAH- rakstīja:
Tas tapec ka pirmajs un otrajs arrums ljoti atri bejdzas un tam delji turbina nepietiek lajka laj iziet uz maksimalo spiedienu! Treshaja artuma kaut kur pec 140km/h vinja jau sak put uz visu katuwku! ~1.1bar


Ahaa. Taatad max spiediens Tev ir 1.1 Bar. Liidz ar to 220*(1+1.1)=462hp - teoreetiskaa motora jauda. Tie 462 protams ka tur nav, bet pie 400hp uz spara rata vareetu buut.

Kas tas pat cipra 220 tava formulaa?! Un ko nozime pirmajs "1" kursh iekavas?!

220hp ir lielaakaa M30B35 standartjauda. Naaca 735jam bez katalizatora. M102 jauda ir vienaada ar M30, ja taa tiek meeriita N/A razhiimaa(bez turbiinas). Formula, kura plashi tiek pielietota teoreetiskiem apreekjiniem, ir taada - dzineeja jauda *(atmosfeeras spiediens+virsspiediens)=HP(pie ideaaliem apstaakljiem).

...Project Ecstasy...

[ This message was edited by: Jagr on 2006-05-31 03:22 ]
Offline
sejejs
31. May 2006, 09:37 #936

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Kā jau tika minēts,ka tur ir MAX 450Hp. Nu re - tautu neapmuļķosi!
Ko arī pats Pāvels teica! Viņš gan minēja mazākus ciparus!
Offline
sejejs
31. May 2006, 09:38 #937

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Jo redz, ne jau uzlīmē uz loga vai topika nosaukumā, vai vēl labāk - ilūzijās par vēlamo, slēpjas jauda!!!
Offline
JZ
31. May 2006, 09:43 #938

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kas taa par taadu plashi pielietoto formulu?! kur un kas vinju pielieto? IMO taadu tik kaukaadaa beernaut.lv var izmantot lai kaadam kaut ko pieraadiitu
Offline
JZ
31. May 2006, 09:46 #939

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

un virsspiediens tavam piemeeram ir 0.1atm btw...

2006-05-31 03:20, Jagr rakstīja:

220hp ir lielaakaa M30B35 standartjauda. Naaca 735jam bez katalizatora. M102 jauda ir vienaada ar M30, ja taa tiek meeriita N/A razhiimaa(bez turbiinas). Formula, kura plashi tiek pielietota teoreetiskiem apreekjiniem, ir taada - dzineeja jauda *(atmosfeeras spiediens+virsspiediens)=HP(pie ideaaliem apstaakljiem).

Offline
JV
31. May 2006, 09:58 #940

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots

M106 kopresijas pakāpe ir 8:1, M30B34 ar katalizatoru kompresijas pakāpe arī ir 8:1 UN šī atmosfēriskā dzinēja jauda ir ap 190 ja nemaldos + M106 bez turbīnas noteikti neaizstieptu līdz pat līdz šiem 190 jo aizdedze tomēr regulēta savādāk. Līdz ar to izjejas jauda varētu būt zem 180 un tad no tā rēķiniet savas formulas, liekat pa 10% jaudas klāt uz katru 0.1bar....jā, protams

-----------------
www.trackday.lv

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo