Online
Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: ATAMAH E28 600 hp Video un Foto!
Autors | Ziņojums |
Archuks | | Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
| Laikam jābūt šō piektdien atkal skatīties Cerams, ka būs sauss | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Test drive iesēdini kādu ar videokameru blakus, lai nofilmē | Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
2006-05-30 21:09, Staris rakstīja:
Test drive iesēdini kādu ar videokameru blakus, lai nofilmē
Kam ir laba videokamera kura labi filme nakti?! | Offline | | |
sejejs | | Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| Kāds blakussēdētājs ar kameru? Tur takš aiziet - Ti čo, ņegoņi gusei, u menja rebjonok doma...... | Offline | | |
sejejs | | Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
|
2006-05-30 18:11, -ATAMAH- rakstīja:
Atmosferas dzinejam jo lielak atrums jo mazak paatrinajums,a manam E28 naoborot,jo lielak atrums jo vajrak paatrinajums!
Kāds naoborot? Fizika uz visiem (šai gadījumā) auto iedarbojas vienādi!!!
Jo lielāks ātrums,jo lielāku jaudu vajag,lai kustinātu priekšmetu! | Offline | | |
SEMIGALL | | Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
| Te jau tas joks bija par ATAMAH par braukshanu ’uz mashinas’
gramatiski pareizi teikts butu iebrauk ar mashinu
bet skatos ,ka letinu zhargona esi labi iebraucis un paies vel kads menesis rakstisi vispar bez kludam | Offline | | |
marihuans | | Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| par to kaa dzeks runaa latviski tieshaam prieks...vairaak taadus
5dien izvizinaasi?
----------------- T: 203-65-203
| Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
2006-05-30 22:51, sejejs rakstīja:
2006-05-30 18:11, -ATAMAH- rakstīja:
Atmosferas dzinejam jo lielak atrums jo mazak paatrinajums,a manam E28 naoborot,jo lielak atrums jo vajrak paatrinajums!
Kāds naoborot? Fizika uz visiem (šai gadījumā) auto iedarbojas vienādi!!!
Jo lielāks ātrums,jo lielāku jaudu vajag,lai kustinātu priekšmetu!
Tas tapec ka pirmajs un otrajs arrums ljoti atri bejdzas un tam delji turbina nepietiek lajka laj iziet uz maksimalo spiedienu! Treshaja artuma kaut kur pec 140km/h vinja jau sak put uz visu katuwku! ~1.1bar | Offline | | |
|
Jagr | | Kopš: 02. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 638
Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM
|
2006-05-31 00:22, -ATAMAH- rakstīja:
Tas tapec ka pirmajs un otrajs arrums ljoti atri bejdzas un tam delji turbina nepietiek lajka laj iziet uz maksimalo spiedienu! Treshaja artuma kaut kur pec 140km/h vinja jau sak put uz visu katuwku! ~1.1bar
Ahaa. Taatad max spiediens Tev ir 1.1 Bar. Liidz ar to 220*(1+1.1)=462hp - teoreetiskaa motora jauda. Tie 462 protams ka tur nav, bet pie 400hp uz spara rata vareetu buut. | Offline | | |
JV | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 649
Braucu ar: E39 M5 superčārdžots
|
2006-05-31 00:22, -ATAMAH- rakstīja:
2006-05-30 22:51, sejejs rakstīja:
2006-05-30 18:11, -ATAMAH- rakstīja:
Atmosferas dzinejam jo lielak atrums jo mazak paatrinajums,a manam E28 naoborot,jo lielak atrums jo vajrak paatrinajums!
Kāds naoborot? Fizika uz visiem (šai gadījumā) auto iedarbojas vienādi!!!
Jo lielāks ātrums,jo lielāku jaudu vajag,lai kustinātu priekšmetu!
Tas tapec ka pirmajs un otrajs arrums ljoti atri bejdzas un tam delji turbina nepietiek lajka laj iziet uz maksimalo spiedienu! Treshaja artuma kaut kur pec 140km/h vinja jau sak put uz visu katuwku! ~1.1bar
Boost kontrolieris un sliki palīdzētu
----------------- www.trackday.lv
| Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
2006-05-31 00:31, Jagr rakstīja:
2006-05-31 00:22, -ATAMAH- rakstīja:
Tas tapec ka pirmajs un otrajs arrums ljoti atri bejdzas un tam delji turbina nepietiek lajka laj iziet uz maksimalo spiedienu! Treshaja artuma kaut kur pec 140km/h vinja jau sak put uz visu katuwku! ~1.1bar
Ahaa. Taatad max spiediens Tev ir 1.1 Bar. Liidz ar to 220*(1+1.1)=462hp - teoreetiskaa motora jauda. Tie 462 protams ka tur nav, bet pie 400hp uz spara rata vareetu buut.
Kas tas pat cipra 220 tava formulaa?! Un ko nozime pirmajs "1" kursh iekavas?! | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
Kas tas pat cipra 220 tava formulaa?! Un ko nozime pirmajs "1" kursh iekavas?!
Tas, kā es to saprotu:
220 = noapaļota standarta jauda M30B35 dzinējam atmosfērsikajā versijā bez katalizatora
1 = koeficients, ko piemēro kā bāzes reizinātāju (nezinu, kā to matemātiski pareizi būtu nosaukt), līdzīgi kā rēķinot preces pilno cenu ar PVN. [CenaBezPVN]x[1+0.18]=[CenaArPVN]
[ This message was edited by: Bimmer on 2006-05-31 01:02 ] | Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
2006-05-31 01:01, Bimmer rakstīja:
Kas tas pat cipra 220 tava formulaa?! Un ko nozime pirmajs "1" kursh iekavas?!
Tas, kā es to saprotu:
220 = noapaļota standarta jauda M30B35 dzinējam atmosfērsikajā versijā bez katalizatora
1 = koeficients, ko piemēro kā bāzes reizinātāju (nezinu, kā to matemātiski pareizi būtu nosaukt), līdzīgi kā rēķinot preces pilno cenu ar PVN. [CenaBezPVN]x[1+0.18]=[CenaArPVN]
<font size=1>[ This message was edited by: Bimmer on 2006-05-31 01:02 ]</font>
A ja uz firmu tad var bez PVN?!
A ja dzinejs M-102,tad nevajag njemt vinjas standarto jaudu 252h.p.?! Vaj obligati janem jaudu kura bus bez turbinas?! | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
2006-05-31 01:07, -ATAMAH- rakstīja:
A ja dzinejs M-102,tad nevajag njemt vinjas standarto jaudu 252h.p.?! Vaj obligati janem jaudu kura bus bez turbinas?!
Nu bet tie 252 jau ir ar turbīnu, kas dabūti no 220 ZS dzinēja. Tev tak cita turbīna, tātad izejas jauda ir tie paši 220, kā M102 motoram bez ļurbas. Bet nu lai sīkāk skaidro pats Jagr. | Offline | | |
Jagr | | Kopš: 02. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 638
Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM
|
2006-05-31 00:53, -ATAMAH- rakstīja:
2006-05-31 00:31, Jagr rakstīja:
2006-05-31 00:22, -ATAMAH- rakstīja:
Tas tapec ka pirmajs un otrajs arrums ljoti atri bejdzas un tam delji turbina nepietiek lajka laj iziet uz maksimalo spiedienu! Treshaja artuma kaut kur pec 140km/h vinja jau sak put uz visu katuwku! ~1.1bar
Ahaa. Taatad max spiediens Tev ir 1.1 Bar. Liidz ar to 220*(1+1.1)=462hp - teoreetiskaa motora jauda. Tie 462 protams ka tur nav, bet pie 400hp uz spara rata vareetu buut.
Kas tas pat cipra 220 tava formulaa?! Un ko nozime pirmajs "1" kursh iekavas?!
220hp ir lielaakaa M30B35 standartjauda. Naaca 735jam bez katalizatora. M102 jauda ir vienaada ar M30, ja taa tiek meeriita N/A razhiimaa(bez turbiinas). Formula, kura plashi tiek pielietota teoreetiskiem apreekjiniem, ir taada - dzineeja jauda *(atmosfeeras spiediens+virsspiediens)=HP(pie ideaaliem apstaakljiem).
...Project Ecstasy...
[ This message was edited by: Jagr on 2006-05-31 03:22 ] | Offline | | |
sejejs | | Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| Kā jau tika minēts,ka tur ir MAX 450Hp. Nu re - tautu neapmuļķosi!
Ko arī pats Pāvels teica! Viņš gan minēja mazākus ciparus! | Offline | | |
|
sejejs | | Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| Jo redz, ne jau uzlīmē uz loga vai topika nosaukumā, vai vēl labāk - ilūzijās par vēlamo, slēpjas jauda!!! | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| kas taa par taadu plashi pielietoto formulu?! kur un kas vinju pielieto? IMO taadu tik kaukaadaa beernaut.lv var izmantot lai kaadam kaut ko pieraadiitu | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| un virsspiediens tavam piemeeram ir 0.1atm btw...
2006-05-31 03:20, Jagr rakstīja:
220hp ir lielaakaa M30B35 standartjauda. Naaca 735jam bez katalizatora. M102 jauda ir vienaada ar M30, ja taa tiek meeriita N/A razhiimaa(bez turbiinas). Formula, kura plashi tiek pielietota teoreetiskiem apreekjiniem, ir taada - dzineeja jauda *(atmosfeeras spiediens+virsspiediens)=HP(pie ideaaliem apstaakljiem).
| Offline | | |
JV | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 649
Braucu ar: E39 M5 superčārdžots
| M106 kopresijas pakāpe ir 8:1, M30B34 ar katalizatoru kompresijas pakāpe arī ir 8:1 UN šī atmosfēriskā dzinēja jauda ir ap 190 ja nemaldos + M106 bez turbīnas noteikti neaizstieptu līdz pat līdz šiem 190 jo aizdedze tomēr regulēta savādāk. Līdz ar to izjejas jauda varētu būt zem 180 un tad no tā rēķiniet savas formulas, liekat pa 10% jaudas klāt uz katru 0.1bar....jā, protams
----------------- www.trackday.lv
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo
|