Online

Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
krishus_1
12. Mar 2011, 23:03 #921

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


12 Mar 2011, 22:44:09 Android rakstīja:

12 Mar 2011, 22:36:45 Modrs rakstīja:

12 Mar 2011, 22:33:05 VWfans rakstīja:

Ja Lietuvas ziemeļu daļas iedzīvotāji vasarā vēlētos caur Eleju un Jelgavu braukt uz jūru, tad pieļauju, ka ceļu stāvoklis viņus var atbaidīt, jo aiz robežas līdz Elejai viss ir slikti, tad līdz Jelgavai 80% slikti, Jelgavā viduvēji, līdz Liepājas šosejai 50% slikti, līdz Ventspils šosejai viss slikti un atlikušais gabals caur Ķemeriem ir viduvējs.


o jā, tas posms tur šovasar bija ar tādu špūri . Bet nekas, mums jau gudri ministri, kas atļauj fūrēm braukt +30 grādos

Vienk kāds pārvadātāju pārstāvis visu labi nolobē - lai šim gadījumā nerastos dažu desmitu K Ls zaudējumi. Tas po, ka vienā tādā karstā dienā valstij nodara zaudējumus dakuja miljonos ja ne miljardos - vienā dienā var burtiski sajāt praktiski visus ceļus valstī.
Par bedru remontu izmaksām - no galvas nepateikšu, pirmdien aptuvenu ciparu iemetīšu.
Bet nu 30Ls par aukstā asfalta maisu - tas toč nav. Par vienu 20kg maisu moš 5-6Ls ir, moš arī nav.. karoč pastīšos kādas cenas un aptuveni uzrakstīšu raskladu.


Izcēlu atslēgvārdus Diez vai Lv ir viskarstākās vasaras un visintensīvākā kravas transporta satiksme....

A tie teksti par lobēšanu ir vnk smieklīgi.... Padomājiet, kas notiks, ja tās fūres apstāsies kaut vai uz nedēļu. Visi mēs no tām fūrēm esam atkarīgi. Gan jau atceraties tos ziņu sižetus no Grieķijas (kad pārvadātāji streikoja) ar rindām DUS, uzraksti "no fuel" u.t.t.

[ Šo ziņu laboja krishus_1, 12 Mar 2011, 23:16:34 ]

Offline
karlsonss
12. Mar 2011, 23:16 #922

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


12 Mar 2011, 22:27:06 Norchx rakstīja:
Es nezinu, kam jānotiek, lai LV ceļi tiktu taisīti pareizi un labi

- Izzāģēt visus LV kokus, palielināt ceļu uzturēšanas naudu x3, no tās naudas un cerēt, ka nauda netiks vnk nagļakā atkal nopista

- Nošaut kādu rukabludu ceļu uzturētāju brigādi varbūt pārējie nākamreiz padomās

- Pieteikt karu Vācijai vai Zviedrijai, un uzreiz padoties un lai mūs okupē
augulis taads gumijnieks izskataas - vareetu ar vinju kko izdariit
Offline
Android
12. Mar 2011, 23:21 #923

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


12 Mar 2011, 23:03:09 krishus_1 rakstīja:

12 Mar 2011, 22:44:09 Android rakstīja:

12 Mar 2011, 22:36:45 Modrs rakstīja:

12 Mar 2011, 22:33:05 VWfans rakstīja:

Ja Lietuvas ziemeļu daļas iedzīvotāji vasarā vēlētos caur Eleju un Jelgavu braukt uz jūru, tad pieļauju, ka ceļu stāvoklis viņus var atbaidīt, jo aiz robežas līdz Elejai viss ir slikti, tad līdz Jelgavai 80% slikti, Jelgavā viduvēji, līdz Liepājas šosejai 50% slikti, līdz Ventspils šosejai viss slikti un atlikušais gabals caur Ķemeriem ir viduvējs.


o jā, tas posms tur šovasar bija ar tādu špūri . Bet nekas, mums jau gudri ministri, kas atļauj fūrēm braukt +30 grādos

Vienk kāds pārvadātāju pārstāvis visu labi nolobē - lai šim gadījumā nerastos dažu desmitu K Ls zaudējumi. Tas po, ka vienā tādā karstā dienā valstij nodara zaudējumus dakuja miljonos ja ne miljardos - vienā dienā var burtiski sajāt praktiski visus ceļus valstī.
Par bedru remontu izmaksām - no galvas nepateikšu, pirmdien aptuvenu ciparu iemetīšu.
Bet nu 30Ls par aukstā asfalta maisu - tas toč nav. Par vienu 20kg maisu moš 5-6Ls ir, moš arī nav.. karoč pastīšos kādas cenas un aptuveni uzrakstīšu raskladu.


Izcēlu atslēgvārdus Diez vai Lv ir viskarstākās vasaras un visintensīvākā kravas transporta satiksme....

A tie teksti par lobēšanu ir vnk smieklīgi.... Padomājiet, kas notiks, ja tās fūres apstāsies kaut vai uz nedēļu. Visi mēs no tām fūrēm esam atkarīgi. Gan jau atceraties tos ziņu sižetus no Grieķijas (kad pārvadātāji streikoja) ar rindām DUS, uzraksti "no fuel" u.t.t.

Pietiek, ja gaisa temperatūra sasniedz ~35 grādus, asfalts tad sakarst līdz 80+ grādiem - un ar to pietiek. Nevajag jau daudz, pietiek, ka pa tādu mīkstu asfaltu brauc viena piekrauta fūra - segums tiks neatgriezeniski bojāts.


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Srakans
12. Mar 2011, 23:27 #924

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


12 Mar 2011, 23:01:58 dmdl rakstīja:
Pirmdien tad Android iedod ciparus, lai saprastu cik tā jxxxnā bedrīšu lāpīšana ir ekonomiski izdevīgi.


Ārpus Rīgas pilsētu ielas kādreiz bija ap un virs 2ls/m2, kuros ietilpst bobkats ar frēzi, emulsija un asfalts un rullis. Par maisiem nezinu, sen nekas nav tads darīts.
Offline
karlsonss
12. Mar 2011, 23:29 #925

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


12 Mar 2011, 23:27:40 Srakans rakstīja:

12 Mar 2011, 23:01:58 dmdl rakstīja:
Pirmdien tad Android iedod ciparus, lai saprastu cik tā jxxxnā bedrīšu lāpīšana ir ekonomiski izdevīgi.


Ārpus Rīgas pilsētu ielas kādreiz bija ap un virs 2ls/m2, kuros ietilpst bobkats ar frēzi, emulsija un asfalts un rullis. Par maisiem nezinu, sen nekas nav tads darīts.

tie pimpa gali ar bobkatu un freezi laikam nav pabeigushi kkaadus kursus, kuros iemaaca, ka ielaapu jaauzliek vienaa liimenii ar asfaltu.
PIMPA GALI!
Offline
krishus_1
12. Mar 2011, 23:32 #926

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

Pietiek, ja gaisa temperatūra sasniedz ~35 grādus, asfalts tad sakarst līdz 80+ grādiem - un ar to pietiek. Nevajag jau daudz, pietiek, ka pa tādu mīkstu asfaltu brauc viena piekrauta fūra - segums tiks neatgriezeniski bojāts.

Nu ok- fūre ir 40t, a sab trans pieturas Rīgā? Tur tas segums reizēm pat briesmīgāks ir. Visi troļļi un busi ir stipri zem 40T.... Tos ar pie +30 aizliedzam?

Kā ir citās valstīs? Ir tā, viss virs 7,5t, jeb virs 16t pie +30 apstājas? Neesmu dzirdējis....
Tādēļ, izņemot ceļa seguma kvalitāti, nespēju iedomāties- ar ko Latvija varētu būt tik unikāla....

[ Šo ziņu laboja krishus_1, 12 Mar 2011, 23:40:51 ]

Offline
Srakans
12. Mar 2011, 23:32 #927

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


12 Mar 2011, 23:29:25 karlsonss rakstīja:
tie pimpa gali ar bobkatu un freezi laikam nav pabeigushi kkaadus kursus, kuros iemaaca, ka ielaapu jaauzliek vienaa liimenii ar asfaltu.
PIMPA GALI!

Pie mums viss ir tīri ok, lielākoties pat labi, kā Jēkabpilī rukabļudi strādā
Offline
karlsonss
12. Mar 2011, 23:33 #928

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


12 Mar 2011, 23:32:00 krishus_1 rakstīja:
Nu ok- fūre ir 40t, a sab trans pieturas Rīgā? Tur tas segums reizēm pat briesmīgāks ir. Visi troļļi un busi ir stipri zem 40T.... Tos ar pie +30 aizliedzam?

Kā ir citās valstīs? Ir tā, viss virs 7,5t, jeb virs 16t pie +30 apstājas? Neesmu dzirdējis....
Tādēļ, izņemot ceļa seguma kvalitāti, nespēju iedomāties- ar ko Latvija varētu būt tik unikāla....

vasaraa leishos vai poljos bija kkaads aizliegusm delj karstuma .
Offline
Norchx
12. Mar 2011, 23:37 #929

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:

Android, vispār ir iespēja kādu juridiski izpist, par to, ka ceļš ir dirsā sataisīts ? Teiksim zināms, ka pēc projekta jābūt tā, bet reāli plānāks asfalts, mazāk šķembas utt.
Offline
karlsonss
12. Mar 2011, 23:39 #930

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


12 Mar 2011, 23:37:55 Norchx rakstīja:
Android, vispār ir iespēja kādu juridiski izpist, par to, ka ceļš ir dirsā sataisīts ? Teiksim zināms, ka pēc projekta jābūt tā, bet reāli plānāks asfalts, mazāk šķembas utt.

te tak viens piseejs uzradaas.... nez lai androids pakomentee, ar ko tagad chalis nodarbojas?
Offline
Norchx
12. Mar 2011, 23:41 #931

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


12 Mar 2011, 23:39:11 karlsonss rakstīja:

12 Mar 2011, 23:37:55 Norchx rakstīja:
Android, vispār ir iespēja kādu juridiski izpist, par to, ka ceļš ir dirsā sataisīts ? Teiksim zināms, ka pēc projekta jābūt tā, bet reāli plānāks asfalts, mazāk šķembas utt.

te tak viens piseejs uzradaas.... nez lai androids pakomentee, ar ko tagad chalis nodarbojas?
Šogad taču ES naudu nenormālo dabon ceļu remontiem un tā, moška beidzot pats ES sāks visus pist
Offline
karlsonss
12. Mar 2011, 23:47 #932

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


12 Mar 2011, 23:41:10 Norchx rakstīja:

12 Mar 2011, 23:39:11 karlsonss rakstīja:

12 Mar 2011, 23:37:55 Norchx rakstīja:
Android, vispār ir iespēja kādu juridiski izpist, par to, ka ceļš ir dirsā sataisīts ? Teiksim zināms, ka pēc projekta jābūt tā, bet reāli plānāks asfalts, mazāk šķembas utt.

te tak viens piseejs uzradaas.... nez lai androids pakomentee, ar ko tagad chalis nodarbojas?
Šogad taču ES naudu nenormālo dabon ceļu remontiem un tā, moška beidzot pats ES sāks visus pist

ainuble |Es naudu dabon jau kuro gadu. vai tas kaadam ir trauceejis kaadriz uzmest kontorlinstituucijas????
met pa melnam....
Offline
krishus_1
12. Mar 2011, 23:47 #933

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


12 Mar 2011, 23:33:14 karlsonss rakstīja:

12 Mar 2011, 23:32:00 krishus_1 rakstīja:
Nu ok- fūre ir 40t, a sab trans pieturas Rīgā? Tur tas segums reizēm pat briesmīgāks ir. Visi troļļi un busi ir stipri zem 40T.... Tos ar pie +30 aizliedzam?

Kā ir citās valstīs? Ir tā, viss virs 7,5t, jeb virs 16t pie +30 apstājas? Neesmu dzirdējis....
Tādēļ, izņemot ceļa seguma kvalitāti, nespēju iedomāties- ar ko Latvija varētu būt tik unikāla....

vasaraa leishos vai poljos bija kkaads aizliegusm delj karstuma .

Pieļauju, ka uz vietējās nozīmes ceļiem.
Offline
karlsonss
12. Mar 2011, 23:49 #934

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


12 Mar 2011, 23:47:50 krishus_1 rakstīja:

12 Mar 2011, 23:33:14 karlsonss rakstīja:

12 Mar 2011, 23:32:00 krishus_1 rakstīja:
Nu ok- fūre ir 40t, a sab trans pieturas Rīgā? Tur tas segums reizēm pat briesmīgāks ir. Visi troļļi un busi ir stipri zem 40T.... Tos ar pie +30 aizliedzam?

Kā ir citās valstīs? Ir tā, viss virs 7,5t, jeb virs 16t pie +30 apstājas? Neesmu dzirdējis....
Tādēļ, izņemot ceļa seguma kvalitāti, nespēju iedomāties- ar ko Latvija varētu būt tik unikāla....

vasaraa leishos vai poljos bija kkaads aizliegusm delj karstuma .

Pieļauju, ka uz vietējās nozīmes ceļiem.

esi braucis caur poliju?
Offline
joiner404
12. Mar 2011, 23:51 #935

Kopš: 06. Feb 2005

No: Ogre

Ziņojumi: 272

Braucu ar: BMW ,MB

Viss jau ir atkarīgs no tā ,cik kvalitatīvi un pareizi to izdara. Nez vai tie krāni, kas šos pasākumus diriģe būtu priecīgi ,ja es viņiem durvis uztaisītu no priedes , ozola vietā .

[ Šo ziņu laboja joiner404, 12 Mar 2011, 23:52:08 ]



-----------------
http://www.arra.lv
Tel.29413048
Offline
krishus_1
13. Mar 2011, 00:00 #936

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


12 Mar 2011, 23:49:12 karlsonss rakstīja:

12 Mar 2011, 23:47:50 krishus_1 rakstīja:

12 Mar 2011, 23:33:14 karlsonss rakstīja:

12 Mar 2011, 23:32:00 krishus_1 rakstīja:
Nu ok- fūre ir 40t, a sab trans pieturas Rīgā? Tur tas segums reizēm pat briesmīgāks ir. Visi troļļi un busi ir stipri zem 40T.... Tos ar pie +30 aizliedzam?

Kā ir citās valstīs? Ir tā, viss virs 7,5t, jeb virs 16t pie +30 apstājas? Neesmu dzirdējis....
Tādēļ, izņemot ceļa seguma kvalitāti, nespēju iedomāties- ar ko Latvija varētu būt tik unikāla....

vasaraa leishos vai poljos bija kkaads aizliegusm delj karstuma .

Pieļauju, ka uz vietējās nozīmes ceļiem.

esi braucis caur poliju?

Katru dienu strādāju ar tiem, kas brauc regulāri
Tak padomā pats, kas notiktu, ja kaut vai uz dienu aizklapētu ciet Rīga- Bauska kravas transportam..... Tad Polijā tas būtu x10

Vnk neesu dzirdējis, ka tur maģistrāles liktu ciet dēļ karstuma (ja arī liktu- noteikti būtu dzirdējis) un vnk neticu tam
Offline
karlsonss
13. Mar 2011, 00:05 #937

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


13 Mar 2011, 00:00:28 krishus_1 rakstīja:

12 Mar 2011, 23:49:12 karlsonss rakstīja:

12 Mar 2011, 23:47:50 krishus_1 rakstīja:

12 Mar 2011, 23:33:14 karlsonss rakstīja:

12 Mar 2011, 23:32:00 krishus_1 rakstīja:
Nu ok- fūre ir 40t, a sab trans pieturas Rīgā? Tur tas segums reizēm pat briesmīgāks ir. Visi troļļi un busi ir stipri zem 40T.... Tos ar pie +30 aizliedzam?

Kā ir citās valstīs? Ir tā, viss virs 7,5t, jeb virs 16t pie +30 apstājas? Neesmu dzirdējis....
Tādēļ, izņemot ceļa seguma kvalitāti, nespēju iedomāties- ar ko Latvija varētu būt tik unikāla....

vasaraa leishos vai poljos bija kkaads aizliegusm delj karstuma .

Pieļauju, ka uz vietējās nozīmes ceļiem.

esi braucis caur poliju?

Katru dienu strādāju ar tiem, kas brauc regulāri
Tak padomā pats, kas notiktu, ja kaut vai uz dienu aizklapētu ciet Rīga- Bauska kravas transportam..... Tad Polijā tas būtu x10

Vnk neesu dzirdējis, ka tur maģistrāles liktu ciet dēļ karstuma (ja arī liktu- noteikti būtu dzirdējis) un vnk neticu tam

nevaru atrast zinjas, bet muusu pashu baalelinji apsveera ideju sleegt celjus smagajam transportam pa dienu. tb fuures ripo tikai naktiis.
Offline
Android
13. Mar 2011, 00:08 #938

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


12 Mar 2011, 23:37:55 Norchx rakstīja:
Android, vispār ir iespēja kādu juridiski izpist, par to, ka ceļš ir dirsā sataisīts ? Teiksim zināms, ka pēc projekta jābūt tā, bet reāli plānāks asfalts, mazāk šķembas utt.

Būvnieki jau taisa pēc projekta - tiek veiktas pārbaudes laboratorijās un tā. Uz kārtu biezumiem lai šmauktos ir jābūt stulbam - to ir ļoti viegli pārbaudīt, un lielu apjomu nenošmauksi. Tāpat arī ar materiāla sastāvu - nesaistītos materiālus (tb smilti, šķembas) viegli pārbaudīt. Pašam šovasar objektā bija tā, ka smiltis neatbilda projektētāja sniegtajām specifikācijām - karjers drusku uzmeta būvnieku. Par cik tas bija gājēju celiņš, uz kura slodzes lielas nav, tad pieņēmām lēmumu nepārtaisīt (atkāpes bija nelielas), bet būvnieks par to darba pozīciju naudu nesaņēma, un vēl parakstīja līguma grozījumus, kas noteica, ka garantija ir nevis 3 bet 5 gadi.
Principā katrs gadījums tiek vērtēts atsevišķi - jāizvērtē kas ir lietderīgāk - samazināt cenu, vai arī likt pārtaisīt.
Sarežģītāk ir ar asfaltiem - tur bieži vien ir grūti noteikt, vai būvnieks lietojis pareizo saistvielu (tb bitumenu) vai ne gluži. Tur arī rodas atšķirības cenā.
Par to ACB lietu - principā pretenzijas cēlējs (Šlokenbeka) savu panāca, lai arī netieši - laboratorijas pārbaudēs noskaidroja, ka ACB nebija neko nošmaucis, viss bija kārtībā - tb Šlokenbekai nebija taisnība. Bet Šlokenbeka savu panāca citādā aspektā - ACB tika izvazāts pa dubļiem - tb bija medijos skaļi uzraksti "ACB Zagļi" - tb "Sensācijas!!!!!!!!", bet rezultāts tika labākajā gadījumā maziem burtiem pēdējā lapā uzrakstīts, ja vispār tika. Publikai jau galvenais, lai kāds nobļaujas "Ķeriet zagli" - un tas personāžs automātiski tiek uzskatīts par zagli. Ja pēc tam pārbauda, un izrādās ka nav zaglis, tad to tik skaļi nebļauj, un lielākā daļas publikas turpina domāt, ka tas ir zaglis.
Nu tā kaut kā.

Par apvidus īpatnībām - LV tiešām ir diezgan sarežģītos apstākļos. Salīdzinājumam - Leiši tomēr ir uz dienvidiem, un viņiem vidējās gaisa temperatūras ziemā ir augstākas, un grunts tik dziļi neizsalst. Igauņiem zeme ir drusku pauguraināka,un dolomīts daudzviet ir tuvu virsmai - arī apstākļi atšķirīgi.
Par karstumiem vasarā un aukstumiem ziemā - LV ir visai liels temperatūru diapazons - no -30 ziemā līdz +40 vasarā. Ja paskatās tālāk uz dienvidiem - tur ziemā reti kad ir mīnusi, un vasarā karstāks par +45 vai max +50 nemēdz būt - līdz ar to temperatūru diapazons mazāks. Asfalta īpašības nosaka saistviela - bitumens. Dienvidos lieto bitumenu, kas ir nosacīti cietāks pie augstām temperatūrām. Ja LV tādu uzliktu, tad būtu problēmas ziemā - pie zemām temperatūrām asfalts zaudētu savu elastību un pastiprināti plaisātu.
Tādēļ jāatzīst, ka, lai arī cik tas dīvaini neliktos, pie mums arī no ģeoloģiskā un klimatiskā viedokļa ir sarežģītāki apstākļi nekā vairumā eiropas.


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Android
13. Mar 2011, 00:10 #939

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


13 Mar 2011, 00:00:28 krishus_1 rakstīja:

Katru dienu strādāju ar tiem, kas brauc regulāri
Tak padomā pats, kas notiktu, ja kaut vai uz dienu aizklapētu ciet Rīga- Bauska kravas transportam..... Tad Polijā tas būtu x10

Vnk neesu dzirdējis, ka tur maģistrāles liktu ciet dēļ karstuma (ja arī liktu- noteikti būtu dzirdējis) un vnk neticu tam

Ir bijuši gadījumi - viņi nevis pavisam aiztaisa ciet kustību, bet no 10 vai 12 dienā līdz 10 vakarā fūras atpūšās malā un brauc pa naktīm


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Android
13. Mar 2011, 00:17 #940

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Par sabiedrisko transportu Rīgā - pieturas kāreiz ir tās vietas, kur ir ne tikai vertikāli vērstās slodzes, bet arī horizontālās - transports bremzē, uzsāk -resp., cenšas asfaltu "aizbīdīt". Plus vēl slodžu iedarbes ilgums - uz ceļa tās ir milisekundes uz katru riepas laukuma vienību, pieturās - minūtes. Vēl viens faktors - ja, braucot pa ceļu, vadītājs izvēlas trajektoriju, kura reti kad precīzi sakrīt ar priekšā braucošā auto trajektoriju - tb tiek braukts pa visu joslas platumu, tad pieturās transports piebrauc precīzi pie apmales, līdz ar to visi brauc pa vienu un to pašu vietu. Saliekot visus šos faktorus kopā, sanāk pastiprināta risu veidošanās.

Starp citu - daudzi varbūt to nezin - atšķirībā no ceļu būvniecības, kur segas rēķina atkarībā no transporta intensitātes un sastāva, lidlaukiem segas rēķina tieši atkarībā no iedarbes ilguma un apkalpojamo lidmašīnu klases, un, lai arī cik tas neliktos dīvaini, "visšvakākā" sega ir tieši uz skrejceļa, savukārt visniknākā - stāvvietās.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo