Online

Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 27 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: E30 M3

AutorsZiņojums
Spok5
28. Jan 2007, 20:27 #921

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Tu grib būvēt motoru par ~20K EUR ar resursu uz 10 000 km ? Nu izžmiegs no vinja kādi 280@9000 vai 9500....

Tikpat labi par ~ 1/3 no tā visa, sabūvē pareizi galvu, saliek sadalenes, vārstus, pederes, kompi un mierīgi griež laukā 240@8500, toties DROŠI un ILGI. Spararati blablabla ne vienmēr ir vajadzīgi viegli. Tur marketings ir vairāk kā jēgas. Pareizāk - viss ir atkarīgs no pielitojuma nevis branda. Klaņi S14 paši par sevi ir diezgan ok, nu protams, ja gribās kosmosu, tad var stūķēt iekšā. Kā jau teicu, labāk ir palikt uz B23 platformas, tas ir daud drošāk, savukārt tālāk var braukt kosmosā līdz nelabumam.

Starpcitu portugālim ir "laba firma" uzrādīta - "Air Flow Meter Elimited". Očepatka rullē, ibo es tādu firmu "Eliminated" zinu
Offline
oxys
28. Jan 2007, 20:36 #922

Kopš: 15. Jun 2005

Ziņojumi: 2374

Braucu ar:

zinu ka ir iisti nevietaa,bet .....uz kura bmw buus nr ziime ?

vienkarshi interese, nekas cits
Offline
edzulis
28. Jan 2007, 21:06 #923

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-28 20:27, Spok5 rakstīja:
Tu grib būvēt motoru par ~20K EUR ar resursu uz 10 000 km ? Nu izžmiegs no vinja kādi <a href="mailto:280@9000" target="_new">280@9000</a> vai 9500....

Tikpat labi par ~ 1/3 no tā visa, sabūvē pareizi galvu, saliek sadalenes, vārstus, pederes, kompi un mierīgi griež laukā <a href="mailto:240@8500" target="_new">240@8500</a>, toties DROŠI un ILGI. Spararati blablabla ne vienmēr ir vajadzīgi viegli. Tur marketings ir vairāk kā jēgas. Pareizāk - viss ir atkarīgs no pielitojuma nevis branda. Klaņi S14 paši par sevi ir diezgan ok, nu protams, ja gribās kosmosu, tad var stūķēt iekšā. Kā jau teicu, labāk ir palikt uz B23 platformas, tas ir daud drošāk, savukārt tālāk var braukt kosmosā līdz nelabumam.

Starpcitu portugālim ir "laba firma" uzrādīta - "Air Flow Meter Elimited". Očepatka rullē, ibo es tādu firmu "Eliminated" zinu


Jūs riktīgi pārspīlējat.

Runājot par vibrācijām. Taču pilnīgi loģiski, ja jo smagāka detaļa, it īpaši virzulis, klanis, jo lielāka kinētiskā enerģija un attiecīgi vibrācija. Esmu lasījis, ka motoram par kuru runāju vibrācijas pie 8000rpm ir tik pat lielas kā stock S14 pie 7000. Domāju, ka tie kas savulaik ar tiem S14 braukuši gonkās un zin viņu no a-z ļoti labi zin ko var un ko nevar

Tā kā motors tiks būvēts un viss būs labi
Offline
edzulis
28. Jan 2007, 21:08 #924

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-28 20:36, lo0s3r rakstīja:
zinu ka ir iisti nevietaa,bet .....uz kura bmw buus nr ziime ?

vienkarshi interese, nekas cits


M5.
Offline
JZ
28. Jan 2007, 21:15 #925

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

par vibraacijaam - tas nav tik vienkaarshi, nejau katra detalja var vibreet (lasiit - rezoneet), bet gadiities kaut kaadas specifiskas frekvences, kad klokjvaarpstas 3-4 cilindra dalja sagrib rezoneet citaa frekvencee pret pirmajiem 2, jo ruupniica balansee motoru kaa kopumu - prieksheejais shkjiivis - virzulju grupa - spararats, ja tu tur kaut ko saac mainiit - tas cuukaam viss apreekjins - rezultaatu prognozeet vai garanteet vairs nevar

ne velti daudzos motoros izmanto balanseejoshaas vaarpstas... kaut vai mitsubishi evo, un tie motori nebuut negriezhas liidz 8500rpm standartaa...
Offline
edzulis
28. Jan 2007, 21:19 #926

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

btw mums ir viens ļoooti labs piemērs - badmans. Brauc gan ikdienā gan dragos teicami...
Offline
JZ
28. Jan 2007, 21:22 #927

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

6cilindriigie ir pavisam cita padariishana, tiem motoriem, tieshi deelj 6 cilindriem un cilindru lenkjiem ir daudz harmoniskaaka darbiiba
Offline
JZ
28. Jan 2007, 21:23 #928

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

4cilindriigajiem, savukaart, tieshi 2.5l skaitaas griesti kaareiz deelj taam pashaam vibraacijaam, buusiet tak pamanijushi, ka praktiski neviens nerazho 4cil motorus ar lielaakiem tilpumiem
Offline
Puce
28. Jan 2007, 21:31 #929

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

JZ pastāsti, ko izdarīt lai no m10b20 kaut ko vairāk dabūtu laukā. vai ir vērts iespringt uz kaut kādiem tur kaltiem virzuļiem?

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
JZ
28. Jan 2007, 21:34 #930

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

m10 nevaig gan, vajag m40 (izpeetiju bloku, elljas dzeeshana virzuljiem - peace of cake) + turbo + kompis - 250zs/400nm kaa no kruuma

bet shitas ir offtopiks un btw atradu interkuuleri no audi kaartojot garaazhu...
Offline
Puce
28. Jan 2007, 21:40 #931

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

m40 nepārāk viegli iet iekšā e21.

labi, mēģinās paši kaut ko izgudrot.

varad dzēs to offtopiku laukā.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
JZ
28. Jan 2007, 21:41 #932

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

m40 tak pa tiesho skruuveejas klaat m20 kaarbaam... e21 tak naak ar m20 motoriem, motora kaajas tik, var buut, naaktos uztaisiit no jauna, bet nu tas jau ir nieks
Offline
edzulis
28. Jan 2007, 21:53 #933

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-28 21:34, JZ rakstīja:
m10 nevaig gan, vajag m40 (izpeetiju bloku, elljas dzeeshana virzuljiem - peace of cake) + turbo + kompis - 250zs/400nm kaa no kruuma


~ 250zs gribu izspiest no S14 un domāju, ka pie tā arī palikšu Protams, nebūs 400nm, būs kādi 260nm, bet pie 1200kg vai pat mazāk būs ļoti ok
Offline
Doors
28. Jan 2007, 21:58 #934

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1031

Braucu ar: GS-96

es braucu ar ATR 3 reizes nedeeljaa jau pusotru gadu un vinja jauda ir 212hp pie 7200rpm un 215Nm pie 6800rpm ... a ne 217hp un tam auto nav reaalas dinamiskaas iipashiibas ... reaalaam dinamiskajaam iipashiibaam buuveejaas E30 ar M20 dzineeju 220+ hp un 300+ Nm (:


2007-01-28 19:36, FunnyBoY rakstīja:
Kurš ir braucis ar Accord Type-R?

217hp
tam auto ir reālas dinamiskās īpašības.

BMW arī ir ļoti labs auto.
Bet tapēc nevajag nolikt Hondas.
Ir cilvēki itsevišķi BMW lietotāji kuriem ir ekselenta potence nolikt Hondas.

Tāds pats 1.6 VTi CRX spēj visos veidos salikt sākot ar 320 un beidzot ar 330.
Ar M nesalīdzināt, mazliet cita klase.

Nenoliksim citus!
Esmu pamainijis, ka itsevišķi Egulim ir tāda tendence.


-----------------
Copyright © Doors
Offline
Puce
28. Jan 2007, 22:28 #935

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

ok zināšu.

J.


2007-01-28 21:41, JZ rakstīja:
m40 tak pa tiesho skruuveejas klaat m20 kaarbaam... e21 tak naak ar m20 motoriem, motora kaajas tik, var buut, naaktos uztaisiit no jauna, bet nu tas jau ir nieks


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
uvels
28. Jan 2007, 23:31 #936

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku


2007-01-28 23:24, riddler rakstīja:
edzuli
sitas vispar "neiet"
Offline
chuu
28. Jan 2007, 23:35 #937

Kopš: 13. Mar 2003

Ziņojumi: 1221

Braucu ar: FZ-4404


2007-01-28 23:24, riddler rakstīja:
edzuli

tas peedeejais starts vnk
Offline
Dullais
28. Jan 2007, 23:55 #938

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528


2007-01-28 23:35, chuu rakstīja:

2007-01-28 23:24, riddler rakstīja:
edzuli

tas peedeejais starts vnk


ALELUJA!!!
Offline
edzulis
29. Jan 2007, 01:11 #939

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Tīri intereses pēc, moš kādu intersē stock S14 motors?
Offline
uvels
29. Jan 2007, 01:32 #940

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku


2007-01-29 01:12, riddler rakstīja:

2007-01-29 01:11, edzulis rakstīja:
Tīri intereses pēc, moš kādu intersē stock S14 motors?


un pa cik?
nevajag Tev vinu!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo