Online
Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 27 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 M3
Autors | Ziņojums |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Tu grib būvēt motoru par ~20K EUR ar resursu uz 10 000 km ? Nu izžmiegs no vinja kādi 280@9000 vai 9500....
Tikpat labi par ~ 1/3 no tā visa, sabūvē pareizi galvu, saliek sadalenes, vārstus, pederes, kompi un mierīgi griež laukā 240@8500, toties DROŠI un ILGI. Spararati blablabla ne vienmēr ir vajadzīgi viegli. Tur marketings ir vairāk kā jēgas. Pareizāk - viss ir atkarīgs no pielitojuma nevis branda. Klaņi S14 paši par sevi ir diezgan ok, nu protams, ja gribās kosmosu, tad var stūķēt iekšā. Kā jau teicu, labāk ir palikt uz B23 platformas, tas ir daud drošāk, savukārt tālāk var braukt kosmosā līdz nelabumam.
Starpcitu portugālim ir "laba firma" uzrādīta - "Air Flow Meter Elimited". Očepatka rullē, ibo es tādu firmu "Eliminated" zinu | Offline | | |
oxys | | Kopš: 15. Jun 2005
Ziņojumi: 2374
Braucu ar:
| zinu ka ir iisti nevietaa,bet .....uz kura bmw buus nr ziime ?
vienkarshi interese, nekas cits | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-28 20:27, Spok5 rakstīja:
Tu grib būvēt motoru par ~20K EUR ar resursu uz 10 000 km ? Nu izžmiegs no vinja kādi <a href="mailto:280@9000" target="_new">280@9000</a> vai 9500....
Tikpat labi par ~ 1/3 no tā visa, sabūvē pareizi galvu, saliek sadalenes, vārstus, pederes, kompi un mierīgi griež laukā <a href="mailto:240@8500" target="_new">240@8500</a>, toties DROŠI un ILGI. Spararati blablabla ne vienmēr ir vajadzīgi viegli. Tur marketings ir vairāk kā jēgas. Pareizāk - viss ir atkarīgs no pielitojuma nevis branda. Klaņi S14 paši par sevi ir diezgan ok, nu protams, ja gribās kosmosu, tad var stūķēt iekšā. Kā jau teicu, labāk ir palikt uz B23 platformas, tas ir daud drošāk, savukārt tālāk var braukt kosmosā līdz nelabumam.
Starpcitu portugālim ir "laba firma" uzrādīta - "Air Flow Meter Elimited". Očepatka rullē, ibo es tādu firmu "Eliminated" zinu
Jūs riktīgi pārspīlējat.
Runājot par vibrācijām. Taču pilnīgi loģiski, ja jo smagāka detaļa, it īpaši virzulis, klanis, jo lielāka kinētiskā enerģija un attiecīgi vibrācija. Esmu lasījis, ka motoram par kuru runāju vibrācijas pie 8000rpm ir tik pat lielas kā stock S14 pie 7000. Domāju, ka tie kas savulaik ar tiem S14 braukuši gonkās un zin viņu no a-z ļoti labi zin ko var un ko nevar
Tā kā motors tiks būvēts un viss būs labi | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-28 20:36, lo0s3r rakstīja:
zinu ka ir iisti nevietaa,bet .....uz kura bmw buus nr ziime ?
vienkarshi interese, nekas cits
M5. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| par vibraacijaam - tas nav tik vienkaarshi, nejau katra detalja var vibreet (lasiit - rezoneet), bet gadiities kaut kaadas specifiskas frekvences, kad klokjvaarpstas 3-4 cilindra dalja sagrib rezoneet citaa frekvencee pret pirmajiem 2, jo ruupniica balansee motoru kaa kopumu - prieksheejais shkjiivis - virzulju grupa - spararats, ja tu tur kaut ko saac mainiit - tas cuukaam viss apreekjins - rezultaatu prognozeet vai garanteet vairs nevar
ne velti daudzos motoros izmanto balanseejoshaas vaarpstas... kaut vai mitsubishi evo, un tie motori nebuut negriezhas liidz 8500rpm standartaa... | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| btw mums ir viens ļoooti labs piemērs - badmans. Brauc gan ikdienā gan dragos teicami... | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| 6cilindriigie ir pavisam cita padariishana, tiem motoriem, tieshi deelj 6 cilindriem un cilindru lenkjiem ir daudz harmoniskaaka darbiiba | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| 4cilindriigajiem, savukaart, tieshi 2.5l skaitaas griesti kaareiz deelj taam pashaam vibraacijaam, buusiet tak pamanijushi, ka praktiski neviens nerazho 4cil motorus ar lielaakiem tilpumiem | Offline | | |
|
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| JZ pastāsti, ko izdarīt lai no m10b20 kaut ko vairāk dabūtu laukā. vai ir vērts iespringt uz kaut kādiem tur kaltiem virzuļiem?
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| m10 nevaig gan, vajag m40 (izpeetiju bloku, elljas dzeeshana virzuljiem - peace of cake) + turbo + kompis - 250zs/400nm kaa no kruuma
bet shitas ir offtopiks un btw atradu interkuuleri no audi kaartojot garaazhu... | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| m40 nepārāk viegli iet iekšā e21.
labi, mēģinās paši kaut ko izgudrot.
varad dzēs to offtopiku laukā.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| m40 tak pa tiesho skruuveejas klaat m20 kaarbaam... e21 tak naak ar m20 motoriem, motora kaajas tik, var buut, naaktos uztaisiit no jauna, bet nu tas jau ir nieks | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-28 21:34, JZ rakstīja:
m10 nevaig gan, vajag m40 (izpeetiju bloku, elljas dzeeshana virzuljiem - peace of cake) + turbo + kompis - 250zs/400nm kaa no kruuma
~ 250zs gribu izspiest no S14 un domāju, ka pie tā arī palikšu Protams, nebūs 400nm, būs kādi 260nm, bet pie 1200kg vai pat mazāk būs ļoti ok | Offline | | |
Doors | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1031
Braucu ar: GS-96
| es braucu ar ATR 3 reizes nedeeljaa jau pusotru gadu un vinja jauda ir 212hp pie 7200rpm un 215Nm pie 6800rpm ... a ne 217hp un tam auto nav reaalas dinamiskaas iipashiibas ... reaalaam dinamiskajaam iipashiibaam buuveejaas E30 ar M20 dzineeju 220+ hp un 300+ Nm (:
2007-01-28 19:36, FunnyBoY rakstīja:
Kurš ir braucis ar Accord Type-R?
217hp
tam auto ir reālas dinamiskās īpašības.
BMW arī ir ļoti labs auto.
Bet tapēc nevajag nolikt Hondas.
Ir cilvēki itsevišķi BMW lietotāji kuriem ir ekselenta potence nolikt Hondas.
Tāds pats 1.6 VTi CRX spēj visos veidos salikt sākot ar 320 un beidzot ar 330.
Ar M nesalīdzināt, mazliet cita klase.
Nenoliksim citus!
Esmu pamainijis, ka itsevišķi Egulim ir tāda tendence.
----------------- Copyright © Doors | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| ok zināšu.
J.
2007-01-28 21:41, JZ rakstīja:
m40 tak pa tiesho skruuveejas klaat m20 kaarbaam... e21 tak naak ar m20 motoriem, motora kaajas tik, var buut, naaktos uztaisiit no jauna, bet nu tas jau ir nieks
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
uvels | | Kopš: 07. Mar 2006
Ziņojumi: 3210
Braucu ar: semaku
|
2007-01-28 23:24, riddler rakstīja:
edzuli
sitas vispar "neiet" | Offline | | |
|
chuu | | Kopš: 13. Mar 2003
Ziņojumi: 1221
Braucu ar: FZ-4404
|
2007-01-28 23:24, riddler rakstīja:
edzuli
tas peedeejais starts vnk | Offline | | |
Dullais | | Kopš: 31. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: E12 525, 528
|
2007-01-28 23:35, chuu rakstīja:
2007-01-28 23:24, riddler rakstīja:
edzuli
tas peedeejais starts vnk
ALELUJA!!! | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Tīri intereses pēc, moš kādu intersē stock S14 motors? | Offline | | |
uvels | | Kopš: 07. Mar 2006
Ziņojumi: 3210
Braucu ar: semaku
|
2007-01-29 01:12, riddler rakstīja:
2007-01-29 01:11, edzulis rakstīja:
Tīri intereses pēc, moš kādu intersē stock S14 motors?
un pa cik?
nevajag Tev vinu!
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|