Online

Pašreiz BMWPower skatās 28 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
RaL
Vakar, 13:37 #921

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3721

Braucu ar: kruīzu


30 Jan 2025, 12:20:39 @peecise28 rakstīja:

29 Jan 2025, 16:48:48 @DiksIrseejs rakstīja:
Fantazētāji. Jaunam no salona ir dziļi pie dirsas nākamā īpašnieka problēmas ar dpf. Neko viņš ar to izpūtēju nedarīs. Iklīdz parādīsies pirmās pazīmes, ka iet uz galu, izmazgās max un pārdos kādam loham hlamu.

tā nu gluži nav, vairumā gadījumu jauna auto pircējam tomēr interesē to lamatu normāli notirgot operlīzes beigās, arī dīleris auto "nomest pie sētas" ļauj tikai gadījumos, kad konkrētā auto tirgus cena ir augstāka par operlīzes atlikušo vērtību, pārējos gadījumos tomēr veic diagnostiku un vajadzības gadījumā par klienta naudu (ja garantija nesedz) novērš nepilnības.


jebkura auto īpašnieka vēlme ir tikai, lai tas dpf un citi mezgli bez problēmām nokalpo viņa lietošanas laiku un var pārdot auto ar visu esot kārtībā.
Stipri apšaubu, ka ir daudz cilvēku, kas, pērkot auto, domā, cik un kuras detaļas varētu sataupīt nelietotas, lai nākamajam pircējam pēc n-tajiem gadiem nekas nebūtu jādara cik tur tos gadus.

Un tagad pērkot jaunu auto, čakarēties un ņemt nost izpūtēju, pārprogrammēt un uz TA likt visu atpakaļ, zaudēt garantiju, riskēt, ka uz ielas noķers ar izgrieztu filtru, lai nedo dies to +/-5 lietošanas gadu laikā dpf nenobeidzas un nākamais īpašnieks varētu priecāties par svaigo filtru... aizmirstiet
Offline
Tune-L
Vakar, 13:58 #922

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20402

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Tu visu pasauli redzi caur savu prizmu.
Ir pietiekami daudz cilvēku, kuri uztur mašīnu ideālā kārtībā arī tad, ja grasās to pārdot, lai nākamajam īpašniekam viss būtu ok.
Viņiem rūp sava reputācija un auto karma.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Mixzzz
Vakar, 15:01 #923

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2855

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


30 Jan 2025, 13:58:05 @Tune-L rakstīja:
Tu visu pasauli redzi caur savu prizmu.
Ir pietiekami daudz cilvēku, kuri uztur mašīnu ideālā kārtībā arī tad, ja grasās to pārdot, lai nākamajam īpašniekam viss būtu ok.
Viņiem rūp sava reputācija un auto karma.
Nu tiem kas uztur auto ideālā stāvoklī tad ir maz ko satraukties vispār par to dpf nomirs. Kā jau te kkas teica - tas pats ar riepām un lukturiem. Jā nu pāris personāži tā dara, bet ne jau pārējie 99%.
Offline
kexxx
Vakar, 15:13 #924

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12550

Braucu ar:

absolūtajam vairumam jaunu auto pircēju nav ne mazākās nojautas par tāda dpf vai egr esamību, par to, cik slikti ir mainīt eļļu ik pēc 30kkm vai ka būtu jāmaina arī eļļa kārbā
viņiem ir mēneša maksājums, apkopju plāns un tas arī viss- brauc un nelauzi galvu
Offline
RaL
Vakar, 15:29 #925

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3721

Braucu ar: kruīzu


30 Jan 2025, 13:58:05 @Tune-L rakstīja:
Tu visu pasauli redzi caur savu prizmu.
Ir pietiekami daudz cilvēku, kuri uztur mašīnu ideālā kārtībā arī tad, ja grasās to pārdot, lai nākamajam īpašniekam viss būtu ok.
Viņiem rūp sava reputācija un auto karma.


ja braukšana uz apkopēm noteiktajos intervālos (ja 30k km , tad uz 15k km nomaina vēl papildus reizi eļļu) un labošana, kad dīleris pasaka vai kaut kas saplīst, nav uzturēšana ideālā kārtībā, tad sorry, tie, kas uztur auto ideālā kārtībā nav īpaši apdāvināti ar prātu, jo maina vēl labas detaļas


Tehniski es neredzu iespēju auto uzturēt ideālākā kārtībā, kā auto ir, ja serviss saka, ka viss ir ok un apkopes veic tad, kad vajag vai biežāk.

es nerunāju par auto ar 150k km nobraukumu un vairāk, jo jaunus tik ilgi Latvijā nobrauc mazākums
Offline
Tune-L
Vakar, 16:13 #926

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20402

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


30 Jan 2025, 15:29:18 @RaL rakstīja:

30 Jan 2025, 13:58:05 @Tune-L rakstīja:
Tu visu pasauli redzi caur savu prizmu.
Ir pietiekami daudz cilvēku, kuri uztur mašīnu ideālā kārtībā arī tad, ja grasās to pārdot, lai nākamajam īpašniekam viss būtu ok.
Viņiem rūp sava reputācija un auto karma.


ja braukšana uz apkopēm noteiktajos intervālos (ja 30k km , tad uz 15k km nomaina vēl papildus reizi eļļu) un labošana, kad dīleris pasaka vai kaut kas saplīst, nav uzturēšana ideālā kārtībā, tad sorry, tie, kas uztur auto ideālā kārtībā nav īpaši apdāvināti ar prātu, jo maina vēl labas detaļas


Tehniski es neredzu iespēju auto uzturēt ideālākā kārtībā, kā auto ir, ja serviss saka, ka viss ir ok un apkopes veic tad, kad vajag vai biežāk.

es nerunāju par auto ar 150k km nobraukumu un vairāk, jo jaunus tik ilgi Latvijā nobrauc mazākums


Tev jāpiestrādā pie domas formulēšanas saprotamāk un lakoniskāk!
Ar galvu nedraudzējas tie, kuri maina eļļu ar 30k/km intervālu.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Kalnz
Vakar, 16:20 #927

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14331

Braucu ar:


29 Jan 2025, 09:23:53 @Elviss rakstīja:

29 Jan 2025, 08:51:20 @Kalnz rakstīja:

28 Jan 2025, 21:25:47 @smudo rakstīja:

28 Jan 2025, 20:54:34 @Elviss rakstīja:
Kādu summu nez var prasīt no klienta par tādu servisu. Tur jau tomēr bik japačakarejas.

Kas tur sanāk, metināšana, kodēšana, pdf īre? Vēl kas?

50 eur kaut kā pamaz, 100 eur? Normāli būtu kādi 200, bet mazliet sālīti sanāk tehniskā ap 500 eur.


Iemetināt, pieprogrammēt un pēc TA atkal izgriezt un metināt atpakaļ klienta trubu un jautrība sākas tad, ja TA neiziet pirmajā reizē dēļ citām lietām un sāk braukāt ar to sabeigto dzinēju, pa ceļam aizsērējot mēneša laikā to maiņas filtru


Kāpēc fisties ar metināšanu utml?

Nomaina visu izplūdi vai nepieciešamo posmu, iepuš failu un dodies uz TA!


Es pieļauju, ka viens DPFs ir universālāks (der vairākiem auto), nekā kāds posms.


Ja grib vienu DPFu krāmēt uz visiem pēc kārtas, tad jā!

Es biju domājis vairāk specializētus servisus, piemēram, BMW servisā pie Koļas var dabūt visus "ejošos" posmus

Subāram "izīrēt" izplūdi uz TA jau gadu gadiem ir pieejams kā pakalpojums servisā
Offline
RaL
Vakar, 16:22 #928

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3721

Braucu ar: kruīzu


30 Jan 2025, 16:13:05 @Tune-L rakstīja:

30 Jan 2025, 15:29:18 @RaL rakstīja:

30 Jan 2025, 13:58:05 @Tune-L rakstīja:
Tu visu pasauli redzi caur savu prizmu.
Ir pietiekami daudz cilvēku, kuri uztur mašīnu ideālā kārtībā arī tad, ja grasās to pārdot, lai nākamajam īpašniekam viss būtu ok.
Viņiem rūp sava reputācija un auto karma.


ja braukšana uz apkopēm noteiktajos intervālos (ja 30k km , tad uz 15k km nomaina vēl papildus reizi eļļu) un labošana, kad dīleris pasaka vai kaut kas saplīst, nav uzturēšana ideālā kārtībā, tad sorry, tie, kas uztur auto ideālā kārtībā nav īpaši apdāvināti ar prātu, jo maina vēl labas detaļas


Tehniski es neredzu iespēju auto uzturēt ideālākā kārtībā, kā auto ir, ja serviss saka, ka viss ir ok un apkopes veic tad, kad vajag vai biežāk.

es nerunāju par auto ar 150k km nobraukumu un vairāk, jo jaunus tik ilgi Latvijā nobrauc mazākums


Tev jāpiestrādā pie domas formulēšanas saprotamāk un lakoniskāk!
Ar galvu nedraudzējas tie, kuri maina eļļu ar 30k/km intervālu.


lakoniskāk rakstot, parasti katrs pēc tam pa savam interpretē un izdomā savu versiju manis teiktajam

p.s. 30k km nav ok - tieši to arī rakstīju
Offline
Mixzzz
Vakar, 18:13 #929

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2855

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


30 Jan 2025, 15:13:20 @kexxx rakstīja:
absolūtajam vairumam jaunu auto pircēju nav ne mazākās nojautas par tāda dpf vai egr esamību, par to, cik slikti ir mainīt eļļu ik pēc 30kkm vai ka būtu jāmaina arī eļļa kārbā
viņiem ir mēneša maksājums, apkopju plāns un tas arī viss- brauc un nelauzi galvu
Tu te vairāk apraksti uzņēmuma grāmatvedi. Privātais tomēr jau kcik vairāk tos auto pieskata un praktiskais latvietis stabili gan jau zina par tiem 10kkm.
Offline
kkas
Vakar, 18:23 #930

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9483

Braucu ar: Alfu

Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?
Offline
abyss
Vakar, 18:36 #931

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8382

Braucu ar: e39 523


30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?


Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu
Offline
kexxx
Vakar, 18:47 #932

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12550

Braucu ar:


30 Jan 2025, 18:13:13 @Mixzzz rakstīja:

30 Jan 2025, 15:13:20 @kexxx rakstīja:
absolūtajam vairumam jaunu auto pircēju nav ne mazākās nojautas par tāda dpf vai egr esamību, par to, cik slikti ir mainīt eļļu ik pēc 30kkm vai ka būtu jāmaina arī eļļa kārbā
viņiem ir mēneša maksājums, apkopju plāns un tas arī viss- brauc un nelauzi galvu
Tu te vairāk apraksti uzņēmuma grāmatvedi. Privātais tomēr jau kcik vairāk tos auto pieskata un praktiskais latvietis stabili gan jau zina par tiem 10kkm.


praktiskais latvietis brauc ar b5 pasūdu 1.9tdi vai volgo D5
man zināmie jaunu auto pircēji no tehnikas saprot akurāt 0
Offline
Indo
Vakar, 22:23 #933

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5183

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


30 Jan 2025, 18:36:19 @abyss rakstīja:

30 Jan 2025, 18:23:46 @kkas rakstīja:
Tiešām cilvēkiem tik ļoti padumajais gēns iesities, ka līzingotu taitas auto, kuru atdos pēc līzes piderasī kā savu acuraugu? cik powerā tādu ir?


Nez, nopist mašīnu pa pirmajiem 50k km es par nekādu finanšu prātību neuzskatu


Tieši pirmos 50-70tkm auto vajag pist un mocīt. Mocīt, ne lauzt! Piekam, pist vajag tā, lai izlien visi vājie punkti. Nākamos 30 tos pielabos un pevilks.
Offline
Indo
Vakar, 22:27 #934

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5183

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

^^ 0-50-70 tkm


man slinkums labot.
Offline
smilee45
Šodien, 00:30 #935

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 1020

Braucu ar:

Atgriežoties pie cietām daļiņām.
Interesanti , ka bmw daudziem modeļiem un ne tikai bmw, nāk divi "izpūtēji", bet mēra taču tikai ieliekot mērītāju vienā, ne tā?
Būtībā auto ar 2 izpūtējiem pielaide lielāka, ar plaisu dpf vēl varētu iziet skati, vai es kļūdos?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo