Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: E39 ///M5

AutorsZiņojums
Vortex
10. Oct 2007, 14:22 #921

Kopš: 25. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: e39 M5 un F800S


2007-10-10 14:18, Johnijs rakstīja:

2007-10-10 13:19, SteelRat rakstīja:
kasko 700+ lvl, celja nodoklis 54 lvl, pirmreizejais nodoklis ~500 lvl, taka nekad traks


nu skaidrs, nav pārāk traki cipari, biju domājis ka būs vairāk...

nu tad vobšem tirgojas ’01 e39 540i manual


Traki cipari sākās vēlāk, kad jāmaina sajūgi, gaisa mērītāji, amortinji, riepas utt utt utt.... 540 salīdzinoši ir 2.golfs.... Tas, protams, pie nosacījuma, ka centies uzturēt auto perfektu....
Offline
thomass
10. Oct 2007, 14:23 #922

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8


2007-10-10 14:22, Vortex rakstīja:

2007-10-10 14:18, Johnijs rakstīja:

2007-10-10 13:19, SteelRat rakstīja:
kasko 700+ lvl, celja nodoklis 54 lvl, pirmreizejais nodoklis ~500 lvl, taka nekad traks


nu skaidrs, nav pārāk traki cipari, biju domājis ka būs vairāk...

nu tad vobšem tirgojas ’01 e39 540i manual


Traki cipari sākās vēlāk, kad jāmaina sajūgi, gaisa mērītāji, amortinji, riepas utt utt utt.... 540 salīdzinoši ir 2.golfs.... Tas, protams, pie nosacījuma, ka centies uzturēt auto perfektu....

vot vot tur jau taa shaize viens ir nopirkt :0 otrs ir peec tam pienaaciigi apruupeet

-----------------
Offline
Johnijs
10. Oct 2007, 14:24 #923

Kopš: 17. Apr 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 2288

Braucu ar: e46

nu tā vispārīgi runājot

M5 lūzt vairāk nekā 540?

Cik reizes dārgākas detaļas ir M5 par 540?
Offline
Vortex
10. Oct 2007, 14:26 #924

Kopš: 25. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: e39 M5 un F800S


2007-10-10 14:24, Johnijs rakstīja:
nu tā vispārīgi runājot

M5 lūzt vairāk nekā 540?

Cik reizes dārgākas detaļas ir M5 par 540?


Lai cik dīvaini nebūtu, daudz reizes... Un jāmaina kaukā visulaiku kaukas, pat ja auto pa dārgo pirkts itkā perfekts...
Offline
Johnijs
10. Oct 2007, 14:28 #925

Kopš: 17. Apr 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 2288

Braucu ar: e46

Nu jaa, zeel ka taa

Man jau gan tika staastīts ka emmas tādas izturīgas...
Offline
Taspac
10. Oct 2007, 14:28 #926

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


2007-10-10 14:22, Vortex rakstīja:

2007-10-10 14:18, Johnijs rakstīja:

2007-10-10 13:19, SteelRat rakstīja:
kasko 700+ lvl, celja nodoklis 54 lvl, pirmreizejais nodoklis ~500 lvl, taka nekad traks


nu skaidrs, nav pārāk traki cipari, biju domājis ka būs vairāk...

nu tad vobšem tirgojas ’01 e39 540i manual


Traki cipari sākās vēlāk, kad jāmaina sajūgi, gaisa mērītāji, amortinji, riepas utt utt utt.... 540 salīdzinoši ir 2.golfs.... Tas, protams, pie nosacījuma, ka centies uzturēt auto perfektu....



Nu piem man BAUSKĀ teica ka sajūgs no M5 E39 nemaksā neko dārgāk kā manam 540tajam E34 , bet tas laikam arī viss pārējām visam tur ir jābūt daudz dārgākam
Offline
thomass
10. Oct 2007, 14:29 #927

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8


2007-10-10 14:26, Vortex rakstīja:

2007-10-10 14:24, Johnijs rakstīja:
nu tā vispārīgi runājot

M5 lūzt vairāk nekā 540?

Cik reizes dārgākas detaļas ir M5 par 540?


Lai cik dīvaini nebūtu, daudz reizes... Un jāmaina kaukā visulaiku kaukas, pat ja auto pa dārgo pirkts itkā perfekts...


nu tas jau jebkuram auto taaa ka visu laiku kas jaalie kieksaa citam mazaak citam vairaak ar to jaarekinaas principaa vis vairaak
nefis ar auto cenu bet ar lietosanas izmaksaam un tad jastuko vai var pavilkt vai nee

[ This message was edited by: thomass on 2007-10-10 14:30 ]

-----------------
Offline
Vortex
10. Oct 2007, 14:30 #928

Kopš: 25. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: e39 M5 un F800S


2007-10-10 14:28, Johnijs rakstīja:
Nu jaa, zeel ka taa

Man jau gan tika staastīts ka emmas tādas izturīgas...


Nu dzelži jā.... Kopš nopirku un sataisīju pāris sīkumus, apakša turās perfekti.... Tas gan....
Offline
thomass
10. Oct 2007, 14:31 #929

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8

ir tak visaadas m5 kaites kuras m5 lietoaaji vareetu uzskaitiit

-----------------
Offline
Taspac
10. Oct 2007, 14:32 #930

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Bet tas tak nav nekāds brīnums, jo sporta auto vienmēr ir bijis jātur lielas slodzes/ daudz kaprīzu šaizu, protams ja ar Emmu brauc pa brīvidienām jeb uz darbu ir jāiet ar kājam tad varbūt tā ir limonāde, bet ne ikdienas brauksānai.
Offline
Johnijs
10. Oct 2007, 14:32 #931

Kopš: 17. Apr 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 2288

Braucu ar: e46

nu tad kas ir vaajie punkti

sajuugs
meeriitaaji
vanos

?
Offline
Vortex
10. Oct 2007, 14:32 #932

Kopš: 25. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: e39 M5 un F800S


2007-10-10 14:31, thomass rakstīja:
ir tak visaadas m5 kaites kuras m5 lietoaaji vareetu uzskaitiit


Tieši tā... Un kāda no tām točna peroidiski iestāsies....
Offline
rolis
10. Oct 2007, 14:33 #933

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6374

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition

Gaisa mērītāji un vanosi tās ir pašas aktualākās
Offline
SteelRat
10. Oct 2007, 14:33 #934

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163799

Braucu ar: E95


2007-10-10 14:24, Johnijs rakstīja:
nu tā vispārīgi runājot

M5 lūzt vairāk nekā 540?

Cik reizes dārgākas detaļas ir M5 par 540?


ka kursh auto, bet ne suda nav dargaks, tapat ka 540

-----------------
Offline
Taspac
10. Oct 2007, 14:34 #935

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Tas būtu vērtīgi uzmest cik katrs ir ieguldījis no šeit esošajiem juseriem, runājot par ideāli uzturētām emmām.
Offline
thomass
10. Oct 2007, 14:34 #936

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8


2007-10-10 14:33, SteelRat rakstīja:

2007-10-10 14:24, Johnijs rakstīja:
nu tā vispārīgi runājot

M5 lūzt vairāk nekā 540?

Cik reizes dārgākas detaļas ir M5 par 540?


ka kursh auto, bet ne suda nav dargaks, tapat ka 540

nau bijis ne 540 ne m5 , bet pat es zinu ka cenu atskiriibas ir gann pasties detalu katalooga

-----------------
Offline
edzulis
10. Oct 2007, 14:34 #937

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

motors varētu būt dārgākais tajā visā imo.
Offline
Vortex
10. Oct 2007, 14:35 #938

Kopš: 25. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: e39 M5 un F800S


2007-10-10 14:32, Johnijs rakstīja:
nu tad kas ir vaajie punkti

sajuugs
meeriitaaji
vanos

?


ui, daudz kas.... Kas tik nav mainīts... Sākot ar tiem pašiem gaisa mērītājiem pa gandrīz 300 Ls gabalā un beidzot ar telefona klausuli, kurai pēkšņi displejs nodziest.... Amortiņi, kaukādi ričagi, sveces pa 20 Ls/gab, eļļa pa 17 Ls/l utt utt.... Pat gaisa filtri 3 reizes dārgāki kā 540... Turklāt divi....
Offline
Johnijs
10. Oct 2007, 14:36 #939

Kopš: 17. Apr 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 2288

Braucu ar: e46


2007-10-10 14:33, SteelRat rakstīja:

2007-10-10 14:24, Johnijs rakstīja:
nu tā vispārīgi runājot

M5 lūzt vairāk nekā 540?

Cik reizes dārgākas detaļas ir M5 par 540?


ka kursh auto, bet ne suda nav dargaks, tapat ka 540


Vortex saka ka 540 izmaksaas ir kaa otrais golfs saliidzinaajumaa ar emmu

bet nu tev Steel bija 540 taa ka Tu jau zini kaa ir.
Offline
Vortex
10. Oct 2007, 14:37 #940

Kopš: 25. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: e39 M5 un F800S


2007-10-10 14:34, Taspac rakstīja:
Tas būtu vērtīgi uzmest cik katrs ir ieguldījis no šeit esošajiem juseriem, runājot par ideāli uzturētām emmām.


Es cenšos ideāli uzturēt un man ir visi papīriņi, kas darīts... Bet to jau vērts runāt ar potenciālo pircēju kaukad... Pat servisa grāmatiņu turpinu pie dīleriem apkopes veicot....
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo