Online
Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF kvēpu filtrs
Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Apr 2024, 15:58:01 @Mizx rakstīja:
11 Apr 2024, 15:43:18 @RSAWorkshop rakstīja:
Es vēlreiz mēģināšu paskaidrot, ka konkrētajam filtram ISO sertifikāts ir ISO 9001:2015 un tas toč nav filtra veiktspējas rādītājs, bet saskaņā ar šo metinājumā šuves gan varētu būt labas un metāls ne tas plānākais, lai kādu laiku normāli turās kopā
Tas gan. 9001 apliecina kārtību vadības procesos, ka visi tie DPFi ir vienādi, bet 9001 tiešām nenozīmē, ka tie arī ir labi un darbojas. Var būt 9001 sertifikāts uzņēmumam, kas ražo knapi garantiju izturošus brīnumus.
Un tā garantija diez vai ir garantija, ka izies izmešu testu, bet drīzāk garantija pret caurrūsēšanu, jo diez vai kādam veikalā vispār kaut kādi garantijas noteikumi tiek iedoti
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: Alfu
|
11 Apr 2024, 15:55:35 @Mikels rakstīja:
Beļģi un Nīderlande arī nesen sāka baudīt DPF esamību ar iekārtām. Kā redzams auto no kāda 2007-2010 gadam 50% tiek izbrāķēti Es jau dzirdu kāda raudāšana sāksies LV pēc 2025.gada 1.janvāra
Par tavu grafiku.
turpat arī ir mērijumu pētījums ap 600 auto. interesanti grafiki. nemaz jau tik traka tā dpf problēma nav, vismaz sākot no 2011 gada auto
https://www.particlesmatter.com/_downloads/3c45...c368df3cb3e988ae
Since July 1, 2022, the particle test is mandatory in the Belgian PTI. Due to the centralized approach (approximately 80 PTI stations throughout Belgium), the particulate emissions of each vehicle are stored in a database. GOCA in Flanders has already analysed the measurement data of Euro 5 and 6 vehicles from the first four months. Of the 313,615 (!) tested Flemish Euro 5 and 6 diesel vehicles with a particulate filter with an average age of 6.72 years, 6.76% were rejected (the average mileage is not yet known, but it may be later). In the Netherlands, data on 529 Euro 5 and 6 vehicles with an average age of 8.1 years and an average mileage of 194,235 km were collected in the same period. Of these, 11.9% were rejected. Both in the Netherlands and in Belgium, tests were carried out with the engine warmed up. In order to be able to make a comparison between Dutch and Flemish vehicles, the rejection percentages are shown in Figure 9 per year that the vehicles were registered. Due to the small amount of Dutch data, caution is advised. First, more measurement data is needed to get a reliable picture of the total Dutch fleet of diesel vehicles. The rejection percentages of both countries show a similar trend, increasing as the vehicle ages. For vehicles with an age of 10 years, about 10% are rejected and this percentage seems to increase sharply in later years.
Figure 9: [ Šo ziņu laboja kkas, 11 Apr 2024, 16:29:04 ] | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13614
Braucu ar: 30niekiem
|
11 Apr 2024, 16:08:14 @RSAWorkshop rakstīja:
11 Apr 2024, 15:58:01 @Mizx rakstīja:
11 Apr 2024, 15:43:18 @RSAWorkshop rakstīja:
Es vēlreiz mēģināšu paskaidrot, ka konkrētajam filtram ISO sertifikāts ir ISO 9001:2015 un tas toč nav filtra veiktspējas rādītājs, bet saskaņā ar šo metinājumā šuves gan varētu būt labas un metāls ne tas plānākais, lai kādu laiku normāli turās kopā
Tas gan. 9001 apliecina kārtību vadības procesos, ka visi tie DPFi ir vienādi, bet 9001 tiešām nenozīmē, ka tie arī ir labi un darbojas. Var būt 9001 sertifikāts uzņēmumam, kas ražo knapi garantiju izturošus brīnumus.
Un tā garantija diez vai ir garantija, ka izies izmešu testu, bet drīzāk garantija pret caurrūsēšanu, jo diez vai kādam veikalā vispār kaut kādi garantijas noteikumi tiek iedoti
Nu, @Benders vismaz varēs pa 30min to nomainīt, jo svaigas skrūves. | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Par statistiku, nevajag aizmirst, ka Beļģijā un Nīderlandē limits ir 1,000,000cm3 l. Savukārt Latvijā ir plānots noteikt normu, kāda ir Vācijā- 250,000cm3. Cita statiskita veidosies. Jo zem 1ļimaka var ierakstīties ar beigtu DPF arī, bet zem 250 cik palasīts ne gluži [ Šo ziņu laboja smilee45, 11 Apr 2024, 16:40:06 ] | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
| + LV vidējais autoparka vecums ir 14 gadi. [ Šo ziņu laboja Mikels, 11 Apr 2024, 16:42:38 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
11 Apr 2024, 16:39:01 @smilee45 rakstīja:
Par statistiku, nevajag aizmirst, ka Beļģijā un Nīderlandē limits ir 1,000,000cm3 l. Savukārt Latvijā ir plānots noteikt normu, kāda ir Vācijā- 250,000cm3. Cita statiskita veidosies. Jo zem 1ļimaka var ierakstīties ar beigtu DPF arī, bet zem 250 cik palasīts ne gluži
Es jau izskaidroju, kāpēc viņiem ir tāds limits. Tas limits attiecīgi nav nekāds arguments. Drīzāk pie mums iestāsies realitāte, ka pārsvarā savestas max lētas mašīnas, kas tā pārdotas ne jau tāpēc, ka ir izcilā tehniskā stāvoklī. Random vidējais civilizētas pasaules auto tāpat izietu. | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
|
11 Apr 2024, 16:36:24 @968-jk rakstīja:
Nu, @Benders vismaz varēs pa 30min to nomainīt, jo svaigas skrūves.
Es pusstundu varu lēnām sūkt aliņus, kamēr skatos, kā vīri strādā, jo cērt zivi.
Un mani kopa ar mašīnu gan savāks, gan atpakaļ mājas nogādās | Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| kā tu nenogursti visu laiku vinnējot? | Offline | | |
|
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Strādāt var ar lāpstu rokot no šejienies līdz pusdienām vai ar galvu 10 minūtes dienā
Galva nav tikai cepurei domāta.[ Šo ziņu laboja Bender, 11 Apr 2024, 17:57:24 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
11 Apr 2024, 15:15:18 @smilee45 rakstīja:
Es un nedomāju, ka vienīgais vienkārši pārsēdīšos uz benzīnu. Nav man ne līdzekļu, ne laika čakarēties ar to DPF. Labāk tādu naudu novirzīt ceļojumam. Ieliec pa 2-3k eur un tad laimes spēle, vai pēc gada vai 5ciem būs atkal jāmaina. Tas nebūs finansiāli racionāli braukt ar eur5,6,7 dīzeli. Būtībā tests tiek piemērots detaļai, kas nolietojas (DPF). Un rēķini kā gribi, tas paaugstina pamatīgi ekspultācijas izmaksas.
Un visā tajā smieklīgākais ir tas, ka izpūtēja gals var būt tīrs un maza plaisa DPF filtrā un izmeši jau ir 400-800k cm3.Tik daudz, ka ārzemju forumos palasiju, ka GTL, vai HVO degviela ļauj iekļauties 250k/cm3 robežās, ja pārsniedz normu minimāli. Taisnība vai nē? Redzēsim
Un ko darīsi kad benzīniekam būs jāmaina daļiņu filtrs?? | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Par statistiku, nevajag aizmirst, ka Beļģijā un Nīderlandē limits ir 1,000,000cm3 l. Savukārt Latvijā ir plānots noteikt normu, kāda ir Vācijā- 250,000cm3
Nez vai ātrā med palīdzība 2025. gadā vēl strādās? Varbūt pusi noņems no trases.
Tas gan protams nebūtu nekas katastrofāls, jo zālais kurss un progresīvisms ir svarīgāks par cilvēku dzīvībām. Latvija būs pirmajā vietā daļiņu tīrības ziņā. | Offline | | |
edw | | Kopš: 29. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 587
Braucu ar: E70
|
11 Apr 2024, 15:55:35 @Mikels rakstīja:
Beļģi un Nīderlande arī nesen sāka baudīt DPF esamību ar iekārtām. Kā redzams auto no kāda 2007-2010 gadam 50% tiek izbrāķēti Es jau dzirdu kāda raudāšana sāksies LV pēc 2025.gada 1.janvāra
Nav jāgaida 25.gads, jau tagad sāk izlases kārtībā pārbaudīt un likt 2niekus, te viens piemērs, kas notiek tālāk https://www.carbuy.lv/lv/auto-katalogs/bmw-5-se...diesel-316400km/ | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
11 Apr 2024, 18:55:42 @edw rakstīja:
11 Apr 2024, 15:55:35 @Mikels rakstīja:
Beļģi un Nīderlande arī nesen sāka baudīt DPF esamību ar iekārtām. Kā redzams auto no kāda 2007-2010 gadam 50% tiek izbrāķēti Es jau dzirdu kāda raudāšana sāksies LV pēc 2025.gada 1.janvāra
Nav jāgaida 25.gads, jau tagad sāk izlases kārtībā pārbaudīt un likt 2niekus, te viens piemērs, kas notiek tālāk https://www.carbuy.lv/lv/auto-katalogs/bmw-5-se...diesel-316400km/
Par to izlases kārību patreiz un divniekiem nevajag muldēt. Tam nav pamata dotajā brīdī. | Offline | | |
Mikuzz | | Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41360
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
11 Apr 2024, 16:39:01 @smilee45 rakstīja:
Par statistiku, nevajag aizmirst, ka Beļģijā un Nīderlandē limits ir 1,000,000cm3 l. Savukārt Latvijā ir plānots noteikt normu, kāda ir Vācijā- 250,000cm3. Cita statiskita veidosies. Jo zem 1ļimaka var ierakstīties ar beigtu DPF arī, bet zem 250 cik palasīts ne gluži
Nu Tu gan muļķības sarakstīji | Online | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
|
11 Apr 2024, 22:57:02 @Mikuzz rakstīja:
11 Apr 2024, 16:39:01 @smilee45 rakstīja:
Par statistiku, nevajag aizmirst, ka Beļģijā un Nīderlandē limits ir 1,000,000cm3 l. Savukārt Latvijā ir plānots noteikt normu, kāda ir Vācijā- 250,000cm3. Cita statiskita veidosies. Jo zem 1ļimaka var ierakstīties ar beigtu DPF arī, bet zem 250 cik palasīts ne gluži
Nu Tu gan muļķības sarakstīji
Avots.[url=https://ibb.co/jTSqjry][/url]
Avots par LV. LSM Links[ Šo ziņu laboja smilee45, 12 Apr 2024, 00:04:00 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
12 Apr 2024, 00:00:27 @smilee45 rakstīja:
11 Apr 2024, 22:57:02 @Mikuzz rakstīja:
11 Apr 2024, 16:39:01 @smilee45 rakstīja:
Par statistiku, nevajag aizmirst, ka Beļģijā un Nīderlandē limits ir 1,000,000cm3 l. Savukārt Latvijā ir plānots noteikt normu, kāda ir Vācijā- 250,000cm3. Cita statiskita veidosies. Jo zem 1ļimaka var ierakstīties ar beigtu DPF arī, bet zem 250 cik palasīts ne gluži
Nu Tu gan muļķības sarakstīji
Avots.[url=https://ibb.co/jTSqjry][/url]
Avots par LV. LSM Links
Neredzu avotā tādu informāciju. Lai baumas izbeigtu, nocitēšu pašus beļģus:
"If a vehicle emits more than 1 million particles per cm3, it receives a red card, and the broken or removed DPF must be replaced within fourteen days. If a vehicle emits less than 250,000 particles per cm3, it receives a green card. A transition period of 2 years will be provided for cars that are in the gray zone between 250,000 and 1 million particles per cm3".
Bija pārejas periods, kad varēja braukt virs 250k un zem 1000k, bet tagad pārejas periods ir beidzies un prasība ir 250k.[ Šo ziņu laboja Mizx, 12 Apr 2024, 00:12:21 ] | Offline | | |
|
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
11 Apr 2024, 18:35:14 @uldens1 rakstīja:
11 Apr 2024, 15:15:18 @smilee45 rakstīja:
Es un nedomāju, ka vienīgais vienkārši pārsēdīšos uz benzīnu. Nav man ne līdzekļu, ne laika čakarēties ar to DPF. Labāk tādu naudu novirzīt ceļojumam. Ieliec pa 2-3k eur un tad laimes spēle, vai pēc gada vai 5ciem būs atkal jāmaina. Tas nebūs finansiāli racionāli braukt ar eur5,6,7 dīzeli. Būtībā tests tiek piemērots detaļai, kas nolietojas (DPF). Un rēķini kā gribi, tas paaugstina pamatīgi ekspultācijas izmaksas.
Un visā tajā smieklīgākais ir tas, ka izpūtēja gals var būt tīrs un maza plaisa DPF filtrā un izmeši jau ir 400-800k cm3.Tik daudz, ka ārzemju forumos palasiju, ka GTL, vai HVO degviela ļauj iekļauties 250k/cm3 robežās, ja pārsniedz normu minimāli. Taisnība vai nē? Redzēsim
Un ko darīsi kad benzīniekam būs jāmaina daļiņu filtrs??
Tu taču saproti, ka dzinēji fundamentāli atšķiras
GPF pa lielam kalpos tik pat ilgi cik CATi.
| Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
|
12 Apr 2024, 00:11:44 @Mizx rakstīja:
12 Apr 2024, 00:00:27 @smilee45 rakstīja:
11 Apr 2024, 22:57:02 @Mikuzz rakstīja:
11 Apr 2024, 16:39:01 @smilee45 rakstīja:
Par statistiku, nevajag aizmirst, ka Beļģijā un Nīderlandē limits ir 1,000,000cm3 l. Savukārt Latvijā ir plānots noteikt normu, kāda ir Vācijā- 250,000cm3. Cita statiskita veidosies. Jo zem 1ļimaka var ierakstīties ar beigtu DPF arī, bet zem 250 cik palasīts ne gluži
Nu Tu gan muļķības sarakstīji
Avots.[url=https://ibb.co/jTSqjry][/url]
Avots par LV. LSM Links
Neredzu avotā tādu informāciju. Lai baumas izbeigtu, nocitēšu pašus beļģus:
"If a vehicle emits more than 1 million particles per cm3, it receives a red card, and the broken or removed DPF must be replaced within fourteen days. If a vehicle emits less than 250,000 particles per cm3, it receives a green card. A transition period of 2 years will be provided for cars that are in the gray zone between 250,000 and 1 million particles per cm3".
Bija pārejas periods, kad varēja braukt virs 250k un zem 1000k, bet tagad pārejas periods ir beidzies un prasība ir 250k.
Paldies par prcizēšanu Beļģijas sakarā. Tev taisnība tur tagad limits 250 ar šo gadu ja? NL cik palasiju joprojām 1m/cm3, bet tur vēl interesantāk. Auto, kas ražoti līdz 2017.gadam var viņus pārreģistrēt bez DPF un maksāt lielāku ceļa nodokli. | Offline | | |
DusmigsZirgs | | Kopš: 05. Oct 2020
Ziņojumi: 187
Braucu ar:
| Subjektīvi, bet pieļauju, ka minētajās valstīs šādi auto liela daļa ir ģimenes otrs auto ar kuru divreiz gadā aizbrauc paslēpot. Pie mums šie auto liela daļa nonāk kad jau visu vajag amputēt. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: Alfu
|
12 Apr 2024, 11:12:12 @DusmigsZirgs rakstīja:
Subjektīvi, bet pieļauju, ka minētajās valstīs šādi auto liela daļa ir ģimenes otrs auto ar kuru divreiz gadā aizbrauc paslēpot. Pie mums šie auto liela daļa nonāk kad jau visu vajag amputēt.
Mīti. Tur naudu skaita un ikdienā vairums auto pērk, ja brauks ar viņu, nevis stāvēs pagalmā. Tu paskatījies kāds ir vidējais km skaits odo tajā rakstā? Neatkarīgi no auto vecuma grupas ap 200 k odo vidējais. Par dpf, lielākoties tauta tepat uz vietas nobeidz. Braukā ar check engine līdz apstājās, tad dfp jau ir bojāts neatgriezeniski. beigtas sprauslas, termostati, turbīnas super īsi gabali... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|