Online
Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 20
Autors | Ziņojums |
Bubi | | Kopš: 14. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 932
Braucu ar: Volvo
| Jautājums tāds - vai izjaucot dubulto vakumņiku, tur iekšā ir jābūt melnai eļļai? Vakar savu izjaucu, jo spiežot bremzes ar 3 reizi viņas paliek cietas.
P.s. auto e34 [ Šo ziņu laboja Bubi, 05 Aug 2010, 13:43:48 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
05 Aug 2010, 13:42:05 Bubi rakstīja:
Jautājums tāds - vai izjaucot dubulto vakumņiku, tur iekšā ir jābūt melnai eļļai? Vakar savu izjaucu, jo spiežot bremzes ar 3 reizi viņas paliek cietas.
P.s. auto e34
nee, lej vinju ara! Tas ir kartera ventilacijas atgazes/ellas tvaiki, kas laika gaita tur sakrajushas. Esmu redzejis vakumnjiku, kas ir pilns ar udeni (kondensats) un ziema pie minusiem bremzes atsaka
parbaudi vai pretvarsts strada
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Tunnel | | Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 518
Braucu ar: Autobusu
|
05 Aug 2010, 13:12:34 Driver rakstīja:
Tapec, ka tie kas tuse abos portalos ir bezviedoklja cilveki un principa nodeveji. Vainu te, vai tur, bet ne abas vietas!
Ir vel redzeti pamuljki ar abam uzlimem uz auto Un es zinu, ka jus te ir daudz. Butu man modera tiesibas, tad gan bans jums butu, gan ari nolokotu gan IP, gan MAC adreses
Iztiksim bez jebkādiem personiskiem apvainojumiem, jo rīcības brīvība nav ierobežota, un es varu apmeklēt jebkuru sev interesējošo ar BMW resursiem saistīto vortālu pēc savas brīvas izvēles. Un vaicāt pēc informācijas arī es drīkstu jebkurā portālā, un BMWPower nav izņēmums. Jebkādas senas vai esošas nesaskaņas mani neskar un neinteresē. Kam ir personīga alerģija pret kādu citu vortālu, tā ir tikai un vienīgi viņa personīgā darīšana un viedoklis. Veiksmi darbā. | Offline | | |
Bubi | | Kopš: 14. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 932
Braucu ar: Volvo
|
05 Aug 2010, 13:51:28 Driver rakstīja:
05 Aug 2010, 13:42:05 Bubi rakstīja:
Jautājums tāds - vai izjaucot dubulto vakumņiku, tur iekšā ir jābūt melnai eļļai? Vakar savu izjaucu, jo spiežot bremzes ar 3 reizi viņas paliek cietas.
P.s. auto e34
nee, lej vinju ara! Tas ir kartera ventilacijas atgazes/ellas tvaiki, kas laika gaita tur sakrajushas. Esmu redzejis vakumnjiku, kas ir pilns ar udeni (kondensats) un ziema pie minusiem bremzes atsaka
parbaudi vai pretvarsts strada
Diez vai es viņu vairs salikšu atpakaļ Jo viņš ir pilnībā izjaukts pa detaļām. Par kuru pretvārstu tu runā? Par to, kas nāk pie tā bremžu šķidruma bačoka? | Offline | | |
Bubi | | Kopš: 14. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 932
Braucu ar: Volvo
|
05 Aug 2010, 13:51:28 Driver rakstīja:
05 Aug 2010, 13:42:05 Bubi rakstīja:
Jautājums tāds - vai izjaucot dubulto vakumņiku, tur iekšā ir jābūt melnai eļļai? Vakar savu izjaucu, jo spiežot bremzes ar 3 reizi viņas paliek cietas.
P.s. auto e34
nee, lej vinju ara! Tas ir kartera ventilacijas atgazes/ellas tvaiki, kas laika gaita tur sakrajushas. Esmu redzejis vakumnjiku, kas ir pilns ar udeni (kondensats) un ziema pie minusiem bremzes atsaka
parbaudi vai pretvarsts strada
Un vēl, vai dēļ tās eļļas arī pazuda tās bremzes? | Offline | | |
Re5tepa | | Kopš: 20. Apr 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 808
Braucu ar: //m-pakotu traktoru
| Kurš tirgo MEYLE plauktus. vajag priekš e46. piedāvājumus PM! | Offline | | |
mcme | | Kopš: 19. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 307
Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli
| pie orģinālā e28 maģa var subīti pielikt? | Offline | | |
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|
05 Aug 2010, 18:48:01 mcme rakstīja:
pie orģinālā e28 maģa var subīti pielikt?
Subīti jau Tu liksi pie pastiprinātāja. Bet caur lineārajām izejām visu ko var saslēgt | Offline | | |
|
mcme | | Kopš: 19. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 307
Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli
| bet ja nau pastiprinātājs tad nevar kkā samuķīt?
| Offline | | |
Zinchux | | Kopš: 18. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 814
Braucu ar: un reizēm arī bez.
| Ir dzirdēti varianti, kad pie aizmugurējo tumbu vadiem pielodē subīša vadus | Offline | | |
mcme | | Kopš: 19. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 307
Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli
| o, jāpamēģina | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
05 Aug 2010, 12:01:35 Harcix rakstīja:
choma auto shaize notikaas
raudi 2.5 tdi `99
paraadiijaas motoraa baigaa skanja, domaaja ka mosh vaarsts noluuzis. atjauca valaa - izraadaas turbiina - knapi vinu var pagriezt. bet skanja ar nonemto turbiinu motoraa nepazuda. sakiet, tam taa ir jaabuut, vai jaameklee veel kaada vaina?
cik taada turbiina maksaa lietota vai atjaunošana?
ķipa laidāt vaļā bez turbinas izklausās ka rokeri ir nokrituši un tadēl klab | Offline | | |
Harcix | | Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7810
Braucu ar: V10
|
05 Aug 2010, 19:14:15 PowerBMW rakstīja:
ķipa laidāt vaļā bez turbinas izklausās ka rokeri ir nokrituši un tadēl klab
nebiju klaat, bet jaa, laikam ar nonemtu turbiinu patesteeja. no saakuma domaja, ka mosh vaarsts noluuzis vai kas, bet jaucot valaa patesteeja turbiinu ar roku un vina knapi griezaas, bet taa skanja taa pat nepazuda. vinsh domaa mosh tikai turbiina ir beigta un tai skanjai taadai jaabut ja spridzina klaat ar nonemtu turbiinu.
----------------- www.bmwpowerty.lv
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
05 Aug 2010, 12:01:35 Harcix rakstīja:
choma auto shaize notikaas
raudi 2.5 tdi `99
paraadiijaas motoraa baigaa skanja, domaaja ka mosh vaarsts noluuzis. atjauca valaa - izraadaas turbiina - knapi vinu var pagriezt. bet skanja ar nonemto turbiinu motoraa nepazuda. sakiet, tam taa ir jaabuut, vai jaameklee veel kaada vaina?
cik taada turbiina maksaa lietota vai atjaunošana?
tiem V6 matoriem ir jau rūpnīcas defekts eļļošanas sistēmā - nepietiekama eļļošana uz sadales vārpstām, kā arī pašas sadales vārpstas ir no mega mīksta metāla, kas dilst jptvmaķ
Tāpat arī kloķenes lūst uz pusēm.
īsi sakot - Audi fails tāpat, kā BMW TDS. Un audi savu FAIL neatzīst.
Turbīnas remonts maksā ~ 120 lvl bez pvn rāmavas turbīnu kantorī
P.S. neizdevies mators un vēl tā tizlā alumīnija balstiekārta, bet cilvēki joprojām pērk tos auto un pisās kā nēģeri
P.P.S. to audi vajag ar steigu pārdot![ Šo ziņu laboja Modricimus, 05 Aug 2010, 20:42:17 ] | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
05 Aug 2010, 20:03:23 Harcix rakstīja:
05 Aug 2010, 19:14:15 PowerBMW rakstīja:
ķipa laidāt vaļā bez turbinas izklausās ka rokeri ir nokrituši un tadēl klab
nebiju klaat, bet jaa, laikam ar nonemtu turbiinu patesteeja. no saakuma domaja, ka mosh vaarsts noluuzis vai kas, bet jaucot valaa patesteeja turbiinu ar roku un vina knapi griezaas, bet taa skanja taa pat nepazuda. vinsh domaa mosh tikai turbiina ir beigta un tai skanjai taadai jaabut ja spridzina klaat ar nonemtu turbiinu.
90% ka nokrituši ir rokeri-noņem varstu vaku(s) un redzēsi
un kāds sakars vispār beiktai turbinai ar kautkādu skaņu viņas mirst klusu un lielu dūmu mākoni
p.s. viņai ar gaibai brivi nav jagriežas | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
05 Aug 2010, 20:40:56 Modricimus rakstīja:
05 Aug 2010, 12:01:35 Harcix rakstīja:
choma auto shaize notikaas
raudi 2.5 tdi `99
paraadiijaas motoraa baigaa skanja, domaaja ka mosh vaarsts noluuzis. atjauca valaa - izraadaas turbiina - knapi vinu var pagriezt. bet skanja ar nonemto turbiinu motoraa nepazuda. sakiet, tam taa ir jaabuut, vai jaameklee veel kaada vaina?
cik taada turbiina maksaa lietota vai atjaunošana?
tiem V6 matoriem ir jau rūpnīcas defekts eļļošanas sistēmā - nepietiekama eļļošana uz sadales vārpstām, kā arī pašas sadales vārpstas ir no mega mīksta metāla, kas dilst jptvmaķ
Tāpat arī kloķenes lūst uz pusēm.
īsi sakot - Audi fails tāpat, kā BMW TDS. Un audi savu FAIL neatzīst.
Turbīnas remonts maksā ~ 120 lvl bez pvn rāmavas turbīnu kantorī
P.S. neizdevies mators un vēl tā tizlā alumīnija balstiekārta, bet cilvēki joprojām pērk tos auto un pisās kā nēģeri
P.P.S. to audi vajag ar steigu pārdot!
piscec šitā uzrakstit visvairāk mani izrbina-tizlā aluminija piekare itkā E39 viņas nebutu
un tam V motoram nav ne vainas JA laikus viņus kopj tas pats atiecināms uz TDS | Offline | | |
|
Creators | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 779
Braucu ar:
| Vajag user Šuvējs tel. nr. Tepat vai PM
Paldies | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
05 Aug 2010, 20:45:14 PowerBMW rakstīja:
piscec šitā uzrakstit visvairāk mani izrbina-tizlā aluminija piekare itkā E39 viņas nebutu
un tam V motoram nav ne vainas JA laikus viņus kopj tas pats atiecināms uz TDS
nekas nav labāks par makfersonu
un tikai nevajag. Ir neskaitāmas ekspertīzes gan pats Audi centrs, gan RTU veicis un nonācis pie secinājuma, ka jau defaltā tas motors ir brāķis - inženieru FAIL. un ne velti daudzi meklē A6 ar 1,9TDI, kurš ir n-tās reizes uzticamāks.
kā arī esmu redzējis 3 dažādus TDS, un visiem viņiem bija lielākas vai mazākas plaisas ap fortkamerām
un tam V6 tur vēl augstpiediena sūknis čakarējas, jo atradās pa vidu cilindru blokiem, un tur hvzkādas temperatūras izmaiņas iespaidoja viņa darbību.
karoče bēdu ieleja[ Šo ziņu laboja Modricimus, 05 Aug 2010, 20:54:48 ] | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
05 Aug 2010, 20:41:22 PowerBMW rakstīja:
90% ka nokrituši ir rokeri-noņem varstu vaku(s) un redzēsi
un kāds sakars vispār beiktai turbinai ar kautkādu skaņu viņas mirst klusu un lielu dūmu mākoni
p.s. viņai ar gaibai brivi nav jagriežas
turbīnas mirst arī skaļi, jo mēdz pārlūzt ass, un tad tur ir tāds zvans, ka maz neliekas | Offline | | |
GS5000 | | Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 840
Braucu ar: under construction
|
05 Aug 2010, 20:45:14 PowerBMW rakstīja:
05 Aug 2010, 20:40:56 Modricimus rakstīja:
05 Aug 2010, 12:01:35 Harcix rakstīja:
choma auto shaize notikaas
raudi 2.5 tdi `99
paraadiijaas motoraa baigaa skanja, domaaja ka mosh vaarsts noluuzis. atjauca valaa - izraadaas turbiina - knapi vinu var pagriezt. bet skanja ar nonemto turbiinu motoraa nepazuda. sakiet, tam taa ir jaabuut, vai jaameklee veel kaada vaina?
cik taada turbiina maksaa lietota vai atjaunošana?
tiem V6 matoriem ir jau rūpnīcas defekts eļļošanas sistēmā - nepietiekama eļļošana uz sadales vārpstām, kā arī pašas sadales vārpstas ir no mega mīksta metāla, kas dilst jptvmaķ
Tāpat arī kloķenes lūst uz pusēm.
īsi sakot - Audi fails tāpat, kā BMW TDS. Un audi savu FAIL neatzīst.
Turbīnas remonts maksā ~ 120 lvl bez pvn rāmavas turbīnu kantorī
P.S. neizdevies mators un vēl tā tizlā alumīnija balstiekārta, bet cilvēki joprojām pērk tos auto un pisās kā nēģeri
P.P.S. to audi vajag ar steigu pārdot!
piscec šitā uzrakstit visvairāk mani izrbina-tizlā aluminija piekare itkā E39 viņas nebutu
un tam V motoram nav ne vainas JA laikus viņus kopj tas pats atiecināms uz TDS
pazinjam bija tieshi tads pats gadijums ar sho motoru. kad nonjema varstu vakus sadalenes kaklinji apalji, tas viss deelj sliktaas eljoshanas | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|