Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Bubi
05. Aug 2010, 13:42 #921

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 932

Braucu ar: Volvo

Jautājums tāds - vai izjaucot dubulto vakumņiku, tur iekšā ir jābūt melnai eļļai? Vakar savu izjaucu, jo spiežot bremzes ar 3 reizi viņas paliek cietas.

P.s. auto e34

[ Šo ziņu laboja Bubi, 05 Aug 2010, 13:43:48 ]

Offline
Driver
05. Aug 2010, 13:51 #922

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Aug 2010, 13:42:05 Bubi rakstīja:
Jautājums tāds - vai izjaucot dubulto vakumņiku, tur iekšā ir jābūt melnai eļļai? Vakar savu izjaucu, jo spiežot bremzes ar 3 reizi viņas paliek cietas.

P.s. auto e34

nee, lej vinju ara! Tas ir kartera ventilacijas atgazes/ellas tvaiki, kas laika gaita tur sakrajushas. Esmu redzejis vakumnjiku, kas ir pilns ar udeni (kondensats) un ziema pie minusiem bremzes atsaka
parbaudi vai pretvarsts strada

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Tunnel
05. Aug 2010, 13:53 #923

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 518

Braucu ar: Autobusu


05 Aug 2010, 13:12:34 Driver rakstīja:
Tapec, ka tie kas tuse abos portalos ir bezviedoklja cilveki un principa nodeveji. Vainu te, vai tur, bet ne abas vietas!
Ir vel redzeti pamuljki ar abam uzlimem uz auto Un es zinu, ka jus te ir daudz. Butu man modera tiesibas, tad gan bans jums butu, gan ari nolokotu gan IP, gan MAC adreses


Iztiksim bez jebkādiem personiskiem apvainojumiem, jo rīcības brīvība nav ierobežota, un es varu apmeklēt jebkuru sev interesējošo ar BMW resursiem saistīto vortālu pēc savas brīvas izvēles. Un vaicāt pēc informācijas arī es drīkstu jebkurā portālā, un BMWPower nav izņēmums. Jebkādas senas vai esošas nesaskaņas mani neskar un neinteresē. Kam ir personīga alerģija pret kādu citu vortālu, tā ir tikai un vienīgi viņa personīgā darīšana un viedoklis. Veiksmi darbā.
Offline
Bubi
05. Aug 2010, 13:58 #924

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 932

Braucu ar: Volvo


05 Aug 2010, 13:51:28 Driver rakstīja:

05 Aug 2010, 13:42:05 Bubi rakstīja:
Jautājums tāds - vai izjaucot dubulto vakumņiku, tur iekšā ir jābūt melnai eļļai? Vakar savu izjaucu, jo spiežot bremzes ar 3 reizi viņas paliek cietas.

P.s. auto e34

nee, lej vinju ara! Tas ir kartera ventilacijas atgazes/ellas tvaiki, kas laika gaita tur sakrajushas. Esmu redzejis vakumnjiku, kas ir pilns ar udeni (kondensats) un ziema pie minusiem bremzes atsaka
parbaudi vai pretvarsts strada


Diez vai es viņu vairs salikšu atpakaļ Jo viņš ir pilnībā izjaukts pa detaļām. Par kuru pretvārstu tu runā? Par to, kas nāk pie tā bremžu šķidruma bačoka?
Offline
Bubi
05. Aug 2010, 14:05 #925

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 932

Braucu ar: Volvo


05 Aug 2010, 13:51:28 Driver rakstīja:

05 Aug 2010, 13:42:05 Bubi rakstīja:
Jautājums tāds - vai izjaucot dubulto vakumņiku, tur iekšā ir jābūt melnai eļļai? Vakar savu izjaucu, jo spiežot bremzes ar 3 reizi viņas paliek cietas.

P.s. auto e34

nee, lej vinju ara! Tas ir kartera ventilacijas atgazes/ellas tvaiki, kas laika gaita tur sakrajushas. Esmu redzejis vakumnjiku, kas ir pilns ar udeni (kondensats) un ziema pie minusiem bremzes atsaka
parbaudi vai pretvarsts strada


Un vēl, vai dēļ tās eļļas arī pazuda tās bremzes?
Offline
Re5tepa
05. Aug 2010, 16:52 #926

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru

Kurš tirgo MEYLE plauktus. vajag priekš e46. piedāvājumus PM!
Offline
mcme
05. Aug 2010, 18:48 #927

Kopš: 19. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli

pie orģinālā e28 maģa var subīti pielikt?
Offline
Srakans
05. Aug 2010, 18:49 #928

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


05 Aug 2010, 18:48:01 mcme rakstīja:
pie orģinālā e28 maģa var subīti pielikt?

Subīti jau Tu liksi pie pastiprinātāja. Bet caur lineārajām izejām visu ko var saslēgt
Offline
mcme
05. Aug 2010, 18:54 #929

Kopš: 19. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli

bet ja nau pastiprinātājs tad nevar kkā samuķīt?
Offline
Zinchux
05. Aug 2010, 18:57 #930

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.

Ir dzirdēti varianti, kad pie aizmugurējo tumbu vadiem pielodē subīša vadus
Offline
mcme
05. Aug 2010, 18:58 #931

Kopš: 19. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli

o, jāpamēģina
Offline
PowerBMW
05. Aug 2010, 19:14 #932

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


05 Aug 2010, 12:01:35 Harcix rakstīja:
choma auto shaize notikaas
raudi 2.5 tdi `99
paraadiijaas motoraa baigaa skanja, domaaja ka mosh vaarsts noluuzis. atjauca valaa - izraadaas turbiina - knapi vinu var pagriezt. bet skanja ar nonemto turbiinu motoraa nepazuda. sakiet, tam taa ir jaabuut, vai jaameklee veel kaada vaina?
cik taada turbiina maksaa lietota vai atjaunošana?

ķipa laidāt vaļā bez turbinas izklausās ka rokeri ir nokrituši un tadēl klab
Offline
Harcix
05. Aug 2010, 20:03 #933

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10


05 Aug 2010, 19:14:15 PowerBMW rakstīja:

ķipa laidāt vaļā bez turbinas izklausās ka rokeri ir nokrituši un tadēl klab
nebiju klaat, bet jaa, laikam ar nonemtu turbiinu patesteeja. no saakuma domaja, ka mosh vaarsts noluuzis vai kas, bet jaucot valaa patesteeja turbiinu ar roku un vina knapi griezaas, bet taa skanja taa pat nepazuda. vinsh domaa mosh tikai turbiina ir beigta un tai skanjai taadai jaabut ja spridzina klaat ar nonemtu turbiinu.

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
Modrs
05. Aug 2010, 20:40 #934

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


05 Aug 2010, 12:01:35 Harcix rakstīja:
choma auto shaize notikaas
raudi 2.5 tdi `99
paraadiijaas motoraa baigaa skanja, domaaja ka mosh vaarsts noluuzis. atjauca valaa - izraadaas turbiina - knapi vinu var pagriezt. bet skanja ar nonemto turbiinu motoraa nepazuda. sakiet, tam taa ir jaabuut, vai jaameklee veel kaada vaina?
cik taada turbiina maksaa lietota vai atjaunošana?


tiem V6 matoriem ir jau rūpnīcas defekts eļļošanas sistēmā - nepietiekama eļļošana uz sadales vārpstām, kā arī pašas sadales vārpstas ir no mega mīksta metāla, kas dilst jptvmaķ
Tāpat arī kloķenes lūst uz pusēm.
īsi sakot - Audi fails tāpat, kā BMW TDS. Un audi savu FAIL neatzīst.

Turbīnas remonts maksā ~ 120 lvl bez pvn rāmavas turbīnu kantorī

P.S. neizdevies mators un vēl tā tizlā alumīnija balstiekārta, bet cilvēki joprojām pērk tos auto un pisās kā nēģeri

P.P.S. to audi vajag ar steigu pārdot!

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 05 Aug 2010, 20:42:17 ]

Offline
PowerBMW
05. Aug 2010, 20:41 #935

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


05 Aug 2010, 20:03:23 Harcix rakstīja:

05 Aug 2010, 19:14:15 PowerBMW rakstīja:

ķipa laidāt vaļā bez turbinas izklausās ka rokeri ir nokrituši un tadēl klab
nebiju klaat, bet jaa, laikam ar nonemtu turbiinu patesteeja. no saakuma domaja, ka mosh vaarsts noluuzis vai kas, bet jaucot valaa patesteeja turbiinu ar roku un vina knapi griezaas, bet taa skanja taa pat nepazuda. vinsh domaa mosh tikai turbiina ir beigta un tai skanjai taadai jaabut ja spridzina klaat ar nonemtu turbiinu.

90% ka nokrituši ir rokeri-noņem varstu vaku(s) un redzēsi
un kāds sakars vispār beiktai turbinai ar kautkādu skaņu viņas mirst klusu un lielu dūmu mākoni
p.s. viņai ar gaibai brivi nav jagriežas
Offline
PowerBMW
05. Aug 2010, 20:45 #936

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


05 Aug 2010, 20:40:56 Modricimus rakstīja:

05 Aug 2010, 12:01:35 Harcix rakstīja:
choma auto shaize notikaas
raudi 2.5 tdi `99
paraadiijaas motoraa baigaa skanja, domaaja ka mosh vaarsts noluuzis. atjauca valaa - izraadaas turbiina - knapi vinu var pagriezt. bet skanja ar nonemto turbiinu motoraa nepazuda. sakiet, tam taa ir jaabuut, vai jaameklee veel kaada vaina?
cik taada turbiina maksaa lietota vai atjaunošana?


tiem V6 matoriem ir jau rūpnīcas defekts eļļošanas sistēmā - nepietiekama eļļošana uz sadales vārpstām, kā arī pašas sadales vārpstas ir no mega mīksta metāla, kas dilst jptvmaķ
Tāpat arī kloķenes lūst uz pusēm.
īsi sakot - Audi fails tāpat, kā BMW TDS. Un audi savu FAIL neatzīst.

Turbīnas remonts maksā ~ 120 lvl bez pvn rāmavas turbīnu kantorī

P.S. neizdevies mators un vēl tā tizlā alumīnija balstiekārta, bet cilvēki joprojām pērk tos auto un pisās kā nēģeri

P.P.S. to audi vajag ar steigu pārdot!

piscec šitā uzrakstit visvairāk mani izrbina-tizlā aluminija piekare itkā E39 viņas nebutu
un tam V motoram nav ne vainas JA laikus viņus kopj tas pats atiecināms uz TDS
Offline
Creators
05. Aug 2010, 20:45 #937

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 779

Braucu ar:

Vajag user Šuvējs tel. nr. Tepat vai PM
Paldies
Offline
Modrs
05. Aug 2010, 20:50 #938

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


05 Aug 2010, 20:45:14 PowerBMW rakstīja:
piscec šitā uzrakstit visvairāk mani izrbina-tizlā aluminija piekare itkā E39 viņas nebutu
un tam V motoram nav ne vainas JA laikus viņus kopj tas pats atiecināms uz TDS


nekas nav labāks par makfersonu

un tikai nevajag. Ir neskaitāmas ekspertīzes gan pats Audi centrs, gan RTU veicis un nonācis pie secinājuma, ka jau defaltā tas motors ir brāķis - inženieru FAIL. un ne velti daudzi meklē A6 ar 1,9TDI, kurš ir n-tās reizes uzticamāks.

kā arī esmu redzējis 3 dažādus TDS, un visiem viņiem bija lielākas vai mazākas plaisas ap fortkamerām

un tam V6 tur vēl augstpiediena sūknis čakarējas, jo atradās pa vidu cilindru blokiem, un tur hvzkādas temperatūras izmaiņas iespaidoja viņa darbību.

karoče bēdu ieleja

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 05 Aug 2010, 20:54:48 ]

Offline
Modrs
05. Aug 2010, 21:01 #939

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


05 Aug 2010, 20:41:22 PowerBMW rakstīja:
90% ka nokrituši ir rokeri-noņem varstu vaku(s) un redzēsi
un kāds sakars vispār beiktai turbinai ar kautkādu skaņu viņas mirst klusu un lielu dūmu mākoni
p.s. viņai ar gaibai brivi nav jagriežas


turbīnas mirst arī skaļi, jo mēdz pārlūzt ass, un tad tur ir tāds zvans, ka maz neliekas
Offline
GS5000
05. Aug 2010, 22:01 #940

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 840

Braucu ar: under construction


05 Aug 2010, 20:45:14 PowerBMW rakstīja:

05 Aug 2010, 20:40:56 Modricimus rakstīja:

05 Aug 2010, 12:01:35 Harcix rakstīja:
choma auto shaize notikaas
raudi 2.5 tdi `99
paraadiijaas motoraa baigaa skanja, domaaja ka mosh vaarsts noluuzis. atjauca valaa - izraadaas turbiina - knapi vinu var pagriezt. bet skanja ar nonemto turbiinu motoraa nepazuda. sakiet, tam taa ir jaabuut, vai jaameklee veel kaada vaina?
cik taada turbiina maksaa lietota vai atjaunošana?


tiem V6 matoriem ir jau rūpnīcas defekts eļļošanas sistēmā - nepietiekama eļļošana uz sadales vārpstām, kā arī pašas sadales vārpstas ir no mega mīksta metāla, kas dilst jptvmaķ
Tāpat arī kloķenes lūst uz pusēm.
īsi sakot - Audi fails tāpat, kā BMW TDS. Un audi savu FAIL neatzīst.

Turbīnas remonts maksā ~ 120 lvl bez pvn rāmavas turbīnu kantorī

P.S. neizdevies mators un vēl tā tizlā alumīnija balstiekārta, bet cilvēki joprojām pērk tos auto un pisās kā nēģeri

P.P.S. to audi vajag ar steigu pārdot!

piscec šitā uzrakstit visvairāk mani izrbina-tizlā aluminija piekare itkā E39 viņas nebutu
un tam V motoram nav ne vainas JA laikus viņus kopj tas pats atiecināms uz TDS

pazinjam bija tieshi tads pats gadijums ar sho motoru. kad nonjema varstu vakus sadalenes kaklinji apalji, tas viss deelj sliktaas eljoshanas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo