Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Politika visā tās krāšņumā

AutorsZiņojums
treshaa_josla
17. Jun 2024, 22:43 #9161

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 319

Braucu ar:


17 Jun 2024, 22:14:20 @RolandsK rakstīja:
Ir jau vēl viens aspekts, ko vateņi bļaustās, ka Railbaltic tiek būvēts tieši armijas vajadzībām. Bet tas tieši ideāli, papildus privātajiem un biznesam varēs arī ātri militāro tehniku atgādāt, ja vajadzēs



Interesanti, ka par militāro plakni runā tikai civilie. Es neesmu redzējis ne1 armijas izteikumu, ka armiju interesētu RB

Manuprāt, miera laikos visu, ko armijai vajag, var atvest ar kuģiem un/vai esošo dz-ceļu
Reālas karadarbības gadījumā jebkas Suvalku koridorī ir ārkārtīgi viegli pārgriežams
Offline
RVR
17. Jun 2024, 23:03 #9162

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22038

Braucu ar: RVR


17 Jun 2024, 22:14:20 @RolandsK rakstīja:
Ir jau vēl viens aspekts, ko vateņi bļaustās, ka Railbaltic tiek būvēts tieši armijas vajadzībām. Bet tas tieši ideāli, papildus privātajiem un biznesam varēs arī ātri militāro tehniku atgādāt, ja vajadzēs


Protams, ka tas tā ir. Pasažieri, kravas - tas viss ir jauki un arī nepieciešams, bet primārais ir stratēģiskā nozīme.
Ne jau tāpat vien tiek piesaistīts finansējums no militārās mobilitātes līdzekļiem, ne jau tāpat vien trase plānota gar Ādažu poligona robežu, utt.
Un arī tagad jaunais uzsvars, ka jau pirmajā kārtā jābūt trasei visā garumā līdz Tallinai, nāk no tās pašas puses.

Ir ļoti liela starpība, cik ātri (lēni) var militāras kravas pārvietot ar kuģiem, pa autoceļiem vai uz robežas pārkraujot no viena dzelzceļa uz otru - un cik ātri to visu var pārvietot bez apstājas pa vienotu dzelzceļa trasi.
Tam ir ļoti būtiska loma, ja kāds otrā robežas pusē sāks kaut ko gatavot. Mūsdienās to nevar izdarīt neredzami, un attiecīgi uzreiz būs iespēja reaģēt, pārvietot papildspēkus. Pie šādām opcijām ir krietni lielākas iespējas, ka līdz reālai karadarbībai nemaz nenonāks. Tieši tāpēc vatei RB jau no paša sākuma ļoti nepatīk.
Offline
Lafter
17. Jun 2024, 23:13 #9163

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27313

Braucu ar: wv


17 Jun 2024, 22:43:01 @treshaa_josla rakstīja:

17 Jun 2024, 22:14:20 @RolandsK rakstīja:
Ir jau vēl viens aspekts, ko vateņi bļaustās, ka Railbaltic tiek būvēts tieši armijas vajadzībām. Bet tas tieši ideāli, papildus privātajiem un biznesam varēs arī ātri militāro tehniku atgādāt, ja vajadzēs



Interesanti, ka par militāro plakni runā tikai civilie. Es neesmu redzējis ne1 armijas izteikumu, ka armiju interesētu RB

Manuprāt, miera laikos visu, ko armijai vajag, var atvest ar kuģiem un/vai esošo dz-ceļu
Reālas karadarbības gadījumā jebkas Suvalku koridorī ir ārkārtīgi viegli pārgriežams


Ārkārtīgi viegli pàrgriežams? Paskaties kaut google maps apvidu. Ne sūda tur nav ,,ārkàrtīgi,, viegli pàrgriežams. To varētu teikt, ja to strēlīti aizsargàtu Latvija, Igaunija vai cita līdzīga izmēra valsts. Ne jau attiecināt uz Poliju.
Ar kàjiniekiem tālu netiksi.
Jebkura infrastruktūra- ceļi, tilti, viadukti by default ir rēķināti lai varētu lietot militàriem mērķiem- ja tas ir stratēgisks projekts. Un paralēli- priekš civilajiem.
Àrkàrtîgi vieglais pàrgriešanas rajons


-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
Chepe
17. Jun 2024, 23:17 #9164

Kopš: 24. Apr 2019

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

Nu tad jau viss līdz aiviekstei ir jaatdod. paliek Baltezers, kur ar taxi var uz lidostu aizpist. Kā var lādiņus piegādāt pa ral baltic? Ar pipeli?
Offline
Chepe
17. Jun 2024, 23:20 #9165

Kopš: 24. Apr 2019

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

Pa to naudu varētu Himars rūpnīcu atklāt dzelzavā. Nabagiem, poļubu, kāda vara
Offline
Mizx
18. Jun 2024, 00:29 #9166

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5885

Braucu ar:

Neaizmirstiet, ka visticamāk RB neatdursies Tallinā, vienkārši ES piedalās maksājumos līdz Tallinai. Somi jau domā kā dabūt "galapunktu" Helsinkos. To nevajadzētu aizmirst pasažieru un kravas loģistikas jautājumos. Ja par militāro, tad jāatceras, ka somiem iepriekš nebija tieši saistību ar NATO, bet tagad jau situācija ir citāda un šis viss kļūst arvien noderīgāks.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 18 Jun 2024, 00:29:57 ]

Offline
bum_bumz
18. Jun 2024, 00:30 #9167

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6511

Braucu ar: E34


17 Jun 2024, 23:13:30 @Lafter rakstīja:

Ārkārtīgi viegli pàrgriežams? Paskaties kaut google maps apvidu. Ne sūda tur nav ,,ārkàrtīgi,, viegli pàrgriežams. To varētu teikt, ja to strēlīti aizsargàtu Latvija, Igaunija vai cita līdzīga izmēra valsts. Ne jau attiecināt uz Poliju.
Ar kàjiniekiem tālu netiksi.
Jebkura infrastruktūra- ceļi, tilti, viadukti by default ir rēķināti lai varētu lietot militàriem mērķiem- ja tas ir stratēgisks projekts. Un paralēli- priekš civilajiem.
Àrkàrtîgi vieglais pàrgriešanas rajons

Kopš FIN un SWE iestāšanās NATO, Suwalku koridors der tikai vateņu izvešanai no Kēnigsbergas, ja poļi ļaus

Kad taps gatavs RB, būs jau apokalipse jeb arī Krievija noslaucīta no zemes virsas :uldens1:

Bet militārā tehnika tiek pārvietota pa bāņiem. Braucot uz Eiropu ar 17 dienu intervālu, stobri tika pārvietoti gan uz LT, gan pa Poliju. Visi redzētie bija tuksneša krāsā, kaut vieni izskatījās pēc vācu himāriem. Uz jaunā ceļa no LT robežas līdz Varšavai esat ievērojuši mazas ceļa zīmes ar tanka un bruņmašīnas ikonām

Vieglākais krievu iebrukums pa sauszemi šobrīd varētu būt Ziemeļaustrumlatvija, Dienvidigaunija no Pleskavas. Pat Narva jau ir zem somu stobriem.

Bet RB tāpat vajaga. Arī lokāli tikpat daudz sliežu kā 1936.gadā. Kautvai tikai tamdēļ, lai paklīdušie varētu atbraukt mājās.
Pirms gadiem 10 runāja par ātrvilcienu ar pieturām Rīgā, Viļņā, Varšavā un Berlīnē. Tagad katra ciema priekšsēdis grib lai vilciens piestāj pie viņu pagasta pārvaldes. Tas ir apzināti, lai audzētu izdevumu miljardus un būtu, kur smelt. Tad jau tas temps kļūs tikpat ātrs kā Rīga-Ērgļi vai Ventspils-Liepāja maršrutā
Offline
Lafter
18. Jun 2024, 00:37 #9168

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27313

Braucu ar: wv


17 Jun 2024, 23:17:56 @Chepe rakstīja:
Nu tad jau viss līdz aiviekstei ir jaatdod. paliek Baltezers, kur ar taxi var uz lidostu aizpist. Kā var lādiņus piegādāt pa ral baltic? Ar pipeli?

Rūpnīcas atjaunošanu ar dzelzceļu salīdzināt?
Šī brīža kara prakse parāda- dzelzceļu atjaunošanai par pēc faba pisaka vajag apmèram diennakti. Cīnīties ar dzelzsceļa infrastruktūru ir, kà cīņa donam kihotam ar vējdzirnavām. Rūpnīcu atjaunot? Gads.
Nēsi aizdomàjies- ja tas būtu tik viegli- Ukrainai sen nebūtu dzelzceļa. Tàpat, kà vatei. Tur ir tupa uzbērums- gulšņi- pāris desmiti metru ar sliedēm. Primitīvi un àtri. Vajag ekskavatorus dažus.- pàris fūres ar šķembu, smilti un uzlikt sliedes. Pat pēc faba pisaka- diennakts jautājums līdz atkal atgūst funkcionalitāti. Par tiltiem cits stāsts. To pierādījuši abi iepriekšējie kari.
Tu salīdzini ar rūpnîcas atjaunošanu
Papildus tam. Nevar koncentrēt karaspēku nemanāmi. Tas variants tik viegli cauri neies. Jā- viegli 80km koridoru atkarot. Vēl vieglāk ir viņu noturēt. Flangi jānodrošina utt. Uzskatàms piemērs vates gājienam kolonàs uz Kijivu. Bez flangiem- kā tas beidzās. Visi zin

[ Šo ziņu laboja Lafter, 18 Jun 2024, 00:49:21 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
Chepe
18. Jun 2024, 10:41 #9169

Kopš: 24. Apr 2019

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

Es, protams, nezinu, kā notiek tā kara tehnikas pārvietošana Ukrainā,bet domāju, ka ne ar vilciena sastāviem. Krieviem ir bezlimita metāla krājumi un milzīga rūpnīca aiz Urāliem, kur ražo vagonus un tankus. Tādas ātrvilciena sliedes te sataisīt prasītu pus gadu. Un vispār, ap 30to gadu huilo jau tārpi būs apēduši un izdirsuši un kara nebūs. Tas ir naudas apguves projekts jefiņiem.
Offline
shirminieks
18. Jun 2024, 11:12 #9170

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1545

Braucu ar: 81


18 Jun 2024, 10:41:32 @Chepe rakstīja:
Es, protams, nezinu, kā notiek tā kara tehnikas pārvietošana Ukrainā,bet domāju, ka ne ar vilciena sastāviem. Krieviem ir bezlimita metāla krājumi un milzīga rūpnīca aiz Urāliem, kur ražo vagonus un tankus. Tādas ātrvilciena sliedes te sataisīt prasītu pus gadu. Un vispār, ap 30to gadu huilo jau tārpi būs apēduši un izdirsuši un kara nebūs. Tas ir naudas apguves projekts jefiņiem.


Lūk arī atslēgas vārdi

Jāzin divas lietas:
1. krievijas militārā loģistika ir pilnībā pakartota dzelzceļa infrastruktūrā;
2. Dzelzceļu nepieciešamības gadījumā var ļoti ātri un viegli pēc uzbrukuma salabot līdz caurbraucamam stāvoklim (t.i. - nevis lai cauri brauktu ar 240kmh, bet lai 20-30kmh tiktu pāri vietai, kur agrāk bija bumbas krāteris) - tieši tāpēc arī Ukraiņi neko nevar izdarīt pret vates dzelzceļa loģistiku.
Offline
Chepe
18. Jun 2024, 11:27 #9171

Kopš: 24. Apr 2019

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

Bet vatei ir neizsmeļami resursi. Kur tev LV ražo sliedes? Es saprastu, ja atjaunotu Ieriķi-žīguri līniju, līniju uz ērgļiem. Tad pa nakti, klusām tur var pievest lādiņus, bet ne jau to sūdu, kuru redz no kosmosa un Kaļiņingradas var palaist 10 raķetes pa tiem sastāviem.
Offline
Chepe
18. Jun 2024, 11:37 #9172

Kopš: 24. Apr 2019

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

Iedomājies, ja būtu vilciens ar 160kmh no Ērgļiem, no Madonas, no Krustpils. Tie iedzīvotāji tak nebūtu retardi, kas pārtiek no pabalstiem, vai strādā gaterī. Arī no otras puses, tie "veiksminieki" kas rīgā atdod 2/3 par īri lietuviešu kasté un ne reizi 10 gados nav savu sīci izveduši uz laukiem arī būtu ieguvēji. Bet vajag high speed uz Viļņu!
Offline
Zalespljavejs
18. Jun 2024, 12:19 #9173

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2378

Braucu ar: tautas auto

Krustpilī ir dzelzceļa stacija. Bet nu, tas neatbilst naratīvai par "AGDIEUS NEWAJAG RAIL BALĶIKA VISS SLIKTI DARGI DIRSAA"
Offline
RSAWorkshop
18. Jun 2024, 12:55 #9174

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6318

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


17 Jun 2024, 23:13:30 @Lafter rakstīja:

17 Jun 2024, 22:43:01 @treshaa_josla rakstīja:

17 Jun 2024, 22:14:20 @RolandsK rakstīja:
Ir jau vēl viens aspekts, ko vateņi bļaustās, ka Railbaltic tiek būvēts tieši armijas vajadzībām. Bet tas tieši ideāli, papildus privātajiem un biznesam varēs arī ātri militāro tehniku atgādāt, ja vajadzēs



Interesanti, ka par militāro plakni runā tikai civilie. Es neesmu redzējis ne1 armijas izteikumu, ka armiju interesētu RB

Manuprāt, miera laikos visu, ko armijai vajag, var atvest ar kuģiem un/vai esošo dz-ceļu
Reālas karadarbības gadījumā jebkas Suvalku koridorī ir ārkārtīgi viegli pārgriežams


Ārkārtīgi viegli pàrgriežams? Paskaties kaut google maps apvidu. Ne sūda tur nav ,,ārkàrtīgi,, viegli pàrgriežams. To varētu teikt, ja to strēlīti aizsargàtu Latvija, Igaunija vai cita līdzīga izmēra valsts. Ne jau attiecināt uz Poliju.
Ar kàjiniekiem tālu netiksi.
Jebkura infrastruktūra- ceļi, tilti, viadukti by default ir rēķināti lai varētu lietot militàriem mērķiem- ja tas ir stratēgisks projekts. Un paralēli- priekš civilajiem.
Àrkàrtîgi vieglais pàrgriešanas rajons


No poļiem bija dzirdēts, ka vienalga Suvalkiem uzbruks pa Polijas vai Lietuvas pusi, jebkurā gadijumā no Polijas atbilde un reakcija būšot ātra un nežēlīga, aizsargāšot abās pusēs

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RaL
18. Jun 2024, 13:44 #9175

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3431

Braucu ar: kruīzu

Par Suwalku koridoru jūs te runājat tā, it kā krievu armija būtu mega pārāka par NATO armiju un arī spētu nemanāmi sapulcināt Kaļiņingradā/Baltkrievijā pie robežas kādu pusmiljonu karavīru un tehnikas.

NATO monitorē situāciju, tak pie pirmajām aizdomām tur būs klāt papildus vienības un tiks redzēts katrs krieva solis, ja jau tas netiek pietiekami detalizēti darīts tagad.

Ja sāksies kreivu pulcēšanās, esmu pārliecināts, ka arī NATO nepaliks mierā un gan savedīs pretgaisa aizsardzību, gan karavīrus un tehniku vajadzīgajā attālumā.

Izšaut un patraucēt kaut kādas piegādes teorētiski, jā, kaut ko krievi varēs, bet pārņemt gandrīz 100km koridoru pietiekmā platumā un vēl to noturēt, sorry, bet izklausās pēc utopijas.
Un tad vēl jābūt krievu armijai iesaistītai vēl kaut kur, jo tikai no šī koridora ieņemšanas nav baigi nekādas jēgas, jo Kaļiņingradā jau viņiem ir viss, ko viņi ir gribējuši aizvest.
Offline
Samsasi
18. Jun 2024, 14:29 #9176

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3846

Braucu ar:

Te ir jautājums cik tālu lido krievu raķetes, artilērija un droni....
Offline
markelis
18. Jun 2024, 14:55 #9177

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12865

Braucu ar: eFku


18 Jun 2024, 10:41:32 @Chepe rakstīja:
Es, protams, nezinu, kā notiek tā kara tehnikas pārvietošana Ukrainā,bet domāju, ka ne ar vilciena sastāviem. Krieviem ir bezlimita metāla krājumi un milzīga rūpnīca aiz Urāliem, kur ražo vagonus un tankus. Tādas ātrvilciena sliedes te sataisīt prasītu pus gadu. Un vispār, ap 30to gadu huilo jau tārpi būs apēduši un izdirsuši un kara nebūs. Tas ir naudas apguves projekts jefiņiem.


savaa gaitaa. tanks no njinznijtagilskas kapaa liidz belgorodai 2500 km
Offline
RVR
18. Jun 2024, 17:30 #9178

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22038

Braucu ar: RVR

Visu laiku te kāds mēģina argumentēt, ka to dzelzceļu jau viegli sašaus, sabumbos un tā tālāk.

Jāsaprot, ka primāri tā funkcija ir nodrošināt ātru reaģēšanu vēl PIRMS aktīvas karadarbības. Ja tā būs nodrošināta un laicīgi te būs ieradušies nepieciešamie spēki, visdrīzāk, nekāda uzbrukuma vispār nebūs. TAS ir tas primārais uzdevums. Atturēšana.
Offline
Output
18. Jun 2024, 18:07 #9179

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 424

Braucu ar: G20


18 Jun 2024, 14:55:15 @markelis rakstīja:

18 Jun 2024, 10:41:32 @Chepe rakstīja:
Es, protams, nezinu, kā notiek tā kara tehnikas pārvietošana Ukrainā,bet domāju, ka ne ar vilciena sastāviem. Krieviem ir bezlimita metāla krājumi un milzīga rūpnīca aiz Urāliem, kur ražo vagonus un tankus. Tādas ātrvilciena sliedes te sataisīt prasītu pus gadu. Un vispār, ap 30to gadu huilo jau tārpi būs apēduši un izdirsuši un kara nebūs. Tas ir naudas apguves projekts jefiņiem.


savaa gaitaa. tanks no njinznijtagilskas kapaa liidz belgorodai 2500 km


Spriežot pēc nesenās diskusijas par ceļojumiem ar auto, Powerists to tanku atdzīs pa ceļam tikai divreiz piestājo uzpildīties un atliet.

Vot elektro-tankam gan sūdīgi - pa ceļam droši vien nav daudz Uralvagonzavod supercharger'u
Offline
kkas
18. Jun 2024, 18:09 #9180

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8966

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Jap, NATO paļaujas primāri uz atturēšanu un to,ka visi nāks palīgā jebkurai NATO dalībvalstij-mutvārdu solījumā, 5 pants neuzliek pienākumu. Katra valsts var izvēlēties kādu palīdzību sniegt.
Mums jau nav īsti variku, jācer, ka x variantā rietumi nenomīzīs un laicīgi savedīs, nevis nedēļu pēc uzbrukuma sākuma, spriedīs kā palīdzēt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4