Online

Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 īpašnieku topiks II

AutorsZiņojums
AF
08. Sep 2014, 10:28 #9141

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

nu gandrīz 80 % ir nopisteņi
un pats rēķinies, tām mašīnām ir ap 300k, tur pamazām birs viss, tapē 2.8e būs ekonomiskāk
Offline
Kidd
08. Sep 2014, 10:28 #9142

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs


08 Sep 2014, 10:26:00 Mikels rakstīja:
Tas 2.0d facelift tiešām ir tāds sprāgonis vai grūti atrast normālu eksemplāru
Esmu nolēmis pārsēsties no sava e46 328 un 2.0d facelift...izbraukt gan vēl nav sanācis?


kad bija ideja tirgot savējo un pāris poweristi izgāza ar manu 3.0d, 2 no tiem pateica, ka nu i nah to 2.0d ar 4 podiem.
Offline
Marks
08. Sep 2014, 10:41 #9143

Kopš: 01. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 37

Braucu ar: 330d

Čau visiem speciālistiem. Šo setdien auto uzpledēja problēma:

e46 330d, 2004. gads, automāts, 5 robi.

Nu jau trīs rītus pēc kārtas neilgi pirms uzsāku braukt - iedegas divi brīdinājumi panelī. skatīt bildi. http://www.bildites.lv/images/fr1qrffulz1f3eh9qeux.jpg

Pēc kā apstājoties un liekot D ir jūtams uzsitiens. Braucot lēni, auto pats met zemākos robos un auto bremzējās. Pēc tam, kad motors ir uzsilis, noslāpēju, piedarbinu un braucu bez problēmām un brīdinājumiem visu dienu.

Rezumē, auto kkas nepatīk no rītiem, kad auksta sistēma, vai kkas tāds. Jautājums, man meklēt vainu bremžu sistēmā, vai uzreiz mainīt ātrumkārbu? Paldies.
Offline
AF
08. Sep 2014, 10:50 #9144

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

kaut kāds ABS devējs vai ABS bloks čakarējas, līdz ar to automāts tupī
Offline
-Edm-
08. Sep 2014, 11:20 #9145

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


08 Sep 2014, 10:26:00 Mikels rakstīja:
Tas 2.0d facelift tiešām ir tāds sprāgonis vai grūti atrast normālu eksemplāru
Esmu nolēmis pārsēsties no sava e46 328 un 2.0d facelift...izbraukt gan vēl nav sanācis?
fl ar 150zs iet samērā normāli,bet jā tiem 4podu motoriem samērā liela vibrācija tukšgaitā un jā labāk tomēr viennozīmīgi ņemt trinieku

-----------------
Offline
Mikels
08. Sep 2014, 11:28 #9146

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


08 Sep 2014, 11:20:01 -tihijs- rakstīja:

08 Sep 2014, 10:26:00 Mikels rakstīja:
Tas 2.0d facelift tiešām ir tāds sprāgonis vai grūti atrast normālu eksemplāru
Esmu nolēmis pārsēsties no sava e46 328 un 2.0d facelift...izbraukt gan vēl nav sanācis?
fl ar 150zs iet samērā normāli,bet jā tiem 4podu motoriem samērā liela vibrācija tukšgaitā un jā labāk tomēr viennozīmīgi ņemt trinieku

Ir doma ņemt 2.0 d tapēc, ka ir ekonomisks, nevarētu teikt, ka 2.8 pārāk daudz ēd (gāze kā variants netiek izskatīts), vienkārši cik lasītas citu atsauksmes 3.0d vai 2.8 benzīns neteiktu, ka ir liela starpība patēriņā.
Offline
Kidd
08. Sep 2014, 11:32 #9147

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs

nu nav viņš neko ekonomiskāks par 3.0d Man vidējais bija 6.3 ar kāju, kurai patīk iespiest grīdā. Maršruts ikdienas = Salaspils->Rīga , tā kā domāju, ka reāli 50/50 arī sanāk Bet skaņa, cēliens 3.0d ir kuuuuda patīkamāks Atceries, ka tās govis ir jāiekustina un ar mazāku motoru to izdarīt ir grūtāk, tapēc arī pa pilsētu tas patēriņš īpaši neatšķiras Tas gan nenozīmē, ka 4.4 būs tāds pats patēriņš, kā 1.8
Offline
DrumB
08. Sep 2014, 11:41 #9148

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


08 Sep 2014, 09:35:48 kiddLV rakstīja:

08 Sep 2014, 09:23:58 mar4a rakstīja:
Sveiki... gribeju paintereseties par e46 2.0d. Perkot kuras vietas kuzavam jaapskata vairak?? Kadas vsp ir slimibas sim modelim?? Ka ar motoriem?
http://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/ccopx.html ir noskatits sis.



ņem 3.0d , nopietni

Krīzes variantā var ņemt arī 2,0 dīzeli un sačipot, bet 3,0 būs labāks jebkurā gadījumā.

Virsbūvē, kā jau minēja, faceliftiem rūsē priekšējie spārni, touringiem vāki, bet var papētīt arī durvju apakšas (arī no iekšpuses) un pakaļējās arkas, kur sākās aizmugures buferis. Ja universālis, ta paskaties, vai strādā aizmugures logs/šcotka.

Par tehniskām lietām visu pateiks diagnostika. 7/10 eksemplāriem nestrādās eļļas līmeņa devējs.
Offline
Kidd
08. Sep 2014, 11:44 #9149

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs


08 Sep 2014, 11:41:49 DrumB rakstīja:
7/10 eksemplāriem nestrādās eļļas līmeņa devējs.


man ar noklājās
Offline
Marks
09. Sep 2014, 10:21 #9150

Kopš: 01. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 37

Braucu ar: 330d


08 Sep 2014, 10:50:27 AF rakstīja:
kaut kāds ABS devējs vai ABS bloks čakarējas, līdz ar to automāts tupī


Tad nevajadzētu mirgot ABS brīdinājumam? Lai nu kā šorīt papildus abiem jau mirgojošiem signāliem, pievienojās arī DDE lampiņa (dzeltena spirāle, laikam parāda, kad sveces uzsilušas). Kad šī lampele iedegās, zūd jauda un gribas braukt pa tiešo uz tolmetu Šodien centīšos pieslēgt pie komja, lai saprastu, kas par vainu. Varbūt imobilaizers čakarējās (PULSAR 12)... Kādus laiku atpakaļ bija aķis nosēdies un pazuda gan signalizācija, centralka utt... Varbūt kāds zina, ka PULSARU atkal dabūt darba kārtībā?
Offline
gapp
10. Sep 2014, 11:36 #9151

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

e46 320D jaunais motors, ko vēl maina pie eļļas maiņas? Kurus filtrus? Iepriekšējā apkopē tika nomainīti visi, tagad pēc 12k km, kurus atkal jāmaina, ko var nemainīt?

[ Šo ziņu laboja gapp, 10 Sep 2014, 11:36:35 ]

Offline
Driver
10. Sep 2014, 11:37 #9152

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


ko var nemainīt?

ar tadu pieeju var tikai servisa intervala skaititaju noresetot

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Marks
10. Sep 2014, 11:52 #9153

Kopš: 01. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 37

Braucu ar: 330d


09 Sep 2014, 20:20:52 AB1304 rakstīja:
Tev nevis sveces siltas, bet turbīnai pisģets.


Jūū, vakar servisā tieši to arī pateica - turbīnai dienas skaitītas Restaurēt, vai pirkt jaunu? Ieteikumi, pieredze?
Offline
Alexisonfire
10. Sep 2014, 11:53 #9154

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp


10 Sep 2014, 11:36:11 gapp rakstīja:
e46 320D jaunais motors, ko vēl maina pie eļļas maiņas? Kurus filtrus? Iepriekšējā apkopē tika nomainīti visi, tagad pēc 12k km, kurus atkal jāmaina, ko var nemainīt?

kartera ventilācijas filtru
Offline
Driver
10. Sep 2014, 11:56 #9155

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Sep 2014, 11:52:45 Marks rakstīja:

09 Sep 2014, 20:20:52 AB1304 rakstīja:
Tev nevis sveces siltas, bet turbīnai pisģets.


Jūū, vakar servisā tieši to arī pateica - turbīnai dienas skaitītas Restaurēt, vai pirkt jaunu? Ieteikumi, pieredze?

es ieteiktu jaunu, vpizdu tas restauretas.
taisnibas labad piebildishu, ka pie manis laikam nenonak auto ar labi uztaisitam turbam, jo parasti cilveki nebrauka rinjki pa diagnostikam un nerada "redz kaa man labi uzrestaureja, problemu nav"

daudzi auto redzeti, kur restauratori kautko mehaniski ir salaidushi deeli un ir problemas ar spiediena regulaciju

p.s. ari ar pulsaru varu lidzet, ja vajag

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
gapp
10. Sep 2014, 16:19 #9156

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


10 Sep 2014, 11:37:55 Driver rakstīja:

ko var nemainīt?

ar tadu pieeju var tikai servisa intervala skaititaju noresetot


Varbūt neskaidri uzrakstīju vai arī pārprati mani? Kad man e36 benzīns bija, tad katrā eļļas maiņas reizē mainīju eļļas un gaisa filtru. Katrā otrajā eļļas maiņas reizē degvielas filtru.

Vienk. gribu iebraukt veikalā un nezinu, kas ir un kas nav jāpērk, bet laikam jau jāizmanto google būs. Kvēlsveces jau katrā eļļas maiņas reizē nemainīšu...

[ Šo ziņu laboja gapp, 10 Sep 2014, 16:20:20 ]

Offline
HUBLOC
10. Sep 2014, 16:26 #9157

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4686

Braucu ar: Q7


10 Sep 2014, 16:19:03 gapp rakstīja:

10 Sep 2014, 11:37:55 Driver rakstīja:

ko var nemainīt?

ar tadu pieeju var tikai servisa intervala skaititaju noresetot


Varbūt neskaidri uzrakstīju vai arī pārprati mani? Kad man e36 benzīns bija, tad katrā eļļas maiņas reizē mainīju eļļas un gaisa filtru. Katrā otrajā eļļas maiņas reizē degvielas filtru.

Vienk. gribu iebraukt veikalā un nezinu, kas ir un kas nav jāpērk, bet laikam jau jāizmanto google būs. Kvēlsveces jau katrā eļļas maiņas reizē nemainīšu...


degvielas filtra resurss ~ 100 000km, protams ja nedzīvo pierobežā ar Krieviju
Offline
DrumB
10. Sep 2014, 16:31 #9158

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Dīzelim degvielas filtru labāk nomainīt pirms katras ziemas. 100k var rullēt benzīnam.
Offline
zhuupa
10. Sep 2014, 16:37 #9159

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla


10 Sep 2014, 11:36:11 gapp rakstīja:
e46 320D jaunais motors, ko vēl maina pie eļļas maiņas? Kurus filtrus? Iepriekšējā apkopē tika nomainīti visi, tagad pēc 12k km, kurus atkal jāmaina, ko var nemainīt?

Es mainu visus filtrus, tikai salona gaisa filtru katru otro intervālu, nav nekas tur tik dārgs, lai stātos nerātnās dzimumattiecībās ar centu.
Offline
G_R
11. Sep 2014, 14:02 #9160

Kopš: 17. Dec 2009

Ziņojumi: 323

Braucu ar: V6TDI e46 ZX6R

Kas varētu būt pie vainas?
E46, 2.0d '03 - tukšgaitā parūcot sāk pūst zilgani baltus dūmus. Braucot nekas nekūp, pēc tosola neož. Biju noravējis EGR no tosola puses viss sauss! Ir kāds spečuks, kurš apņemas novērst šo problēmu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo