Autors | Ziņojums |
AF | 08. Sep 2014, 10:28 |
#9141
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| nu gandrīz 80 % ir nopisteņi
un pats rēķinies, tām mašīnām ir ap 300k, tur pamazām birs viss, tapē 2.8e būs ekonomiskāk |
Offline | |
|
Kidd | 08. Sep 2014, 10:28 |
#9142
|
|
Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
|
08 Sep 2014, 10:26:00 Mikels rakstīja:
Tas 2.0d facelift tiešām ir tāds sprāgonis vai grūti atrast normālu eksemplāru
Esmu nolēmis pārsēsties no sava e46 328 un 2.0d facelift...izbraukt gan vēl nav sanācis?
kad bija ideja tirgot savējo un pāris poweristi izgāza ar manu 3.0d, 2 no tiem pateica, ka nu i nah to 2.0d ar 4 podiem. |
Offline | |
|
Marks | 08. Sep 2014, 10:41 |
#9143
|
|
Kopš: 01. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 37
Braucu ar: 330d
| Čau visiem speciālistiem. Šo setdien auto uzpledēja problēma:
e46 330d, 2004. gads, automāts, 5 robi.
Nu jau trīs rītus pēc kārtas neilgi pirms uzsāku braukt - iedegas divi brīdinājumi panelī. skatīt bildi. http://www.bildites.lv/images/fr1qrffulz1f3eh9qeux.jpg
Pēc kā apstājoties un liekot D ir jūtams uzsitiens. Braucot lēni, auto pats met zemākos robos un auto bremzējās. Pēc tam, kad motors ir uzsilis, noslāpēju, piedarbinu un braucu bez problēmām un brīdinājumiem visu dienu.
Rezumē, auto kkas nepatīk no rītiem, kad auksta sistēma, vai kkas tāds. Jautājums, man meklēt vainu bremžu sistēmā, vai uzreiz mainīt ātrumkārbu? Paldies. |
Offline | |
|
AF | 08. Sep 2014, 10:50 |
#9144
|
|
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| kaut kāds ABS devējs vai ABS bloks čakarējas, līdz ar to automāts tupī |
Offline | |
|
-Edm- | 08. Sep 2014, 11:20 |
#9145
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
08 Sep 2014, 10:26:00 Mikels rakstīja:
Tas 2.0d facelift tiešām ir tāds sprāgonis vai grūti atrast normālu eksemplāru
Esmu nolēmis pārsēsties no sava e46 328 un 2.0d facelift...izbraukt gan vēl nav sanācis?
fl ar 150zs iet samērā normāli,bet jā tiem 4podu motoriem samērā liela vibrācija tukšgaitā un jā labāk tomēr viennozīmīgi ņemt trinieku
-----------------
|
Offline | |
|
Mikels | 08. Sep 2014, 11:28 |
#9146
|
|
Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
08 Sep 2014, 11:20:01 -tihijs- rakstīja:
08 Sep 2014, 10:26:00 Mikels rakstīja:
Tas 2.0d facelift tiešām ir tāds sprāgonis vai grūti atrast normālu eksemplāru
Esmu nolēmis pārsēsties no sava e46 328 un 2.0d facelift...izbraukt gan vēl nav sanācis?
fl ar 150zs iet samērā normāli,bet jā tiem 4podu motoriem samērā liela vibrācija tukšgaitā un jā labāk tomēr viennozīmīgi ņemt trinieku
Ir doma ņemt 2.0 d tapēc, ka ir ekonomisks, nevarētu teikt, ka 2.8 pārāk daudz ēd (gāze kā variants netiek izskatīts), vienkārši cik lasītas citu atsauksmes 3.0d vai 2.8 benzīns neteiktu, ka ir liela starpība patēriņā. |
Offline | |
|
Kidd | 08. Sep 2014, 11:32 |
#9147
|
|
Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
| nu nav viņš neko ekonomiskāks par 3.0d Man vidējais bija 6.3 ar kāju, kurai patīk iespiest grīdā. Maršruts ikdienas = Salaspils->Rīga , tā kā domāju, ka reāli 50/50 arī sanāk Bet skaņa, cēliens 3.0d ir kuuuuda patīkamāks Atceries, ka tās govis ir jāiekustina un ar mazāku motoru to izdarīt ir grūtāk, tapēc arī pa pilsētu tas patēriņš īpaši neatšķiras Tas gan nenozīmē, ka 4.4 būs tāds pats patēriņš, kā 1.8 |
Offline | |
|
DrumB | 08. Sep 2014, 11:41 |
#9148
|
|
Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
08 Sep 2014, 09:35:48 kiddLV rakstīja:
08 Sep 2014, 09:23:58 mar4a rakstīja:
Sveiki... gribeju paintereseties par e46 2.0d. Perkot kuras vietas kuzavam jaapskata vairak?? Kadas vsp ir slimibas sim modelim?? Ka ar motoriem?
http://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/ccopx.html ir noskatits sis.
ņem 3.0d , nopietni
Krīzes variantā var ņemt arī 2,0 dīzeli un sačipot, bet 3,0 būs labāks jebkurā gadījumā.
Virsbūvē, kā jau minēja, faceliftiem rūsē priekšējie spārni, touringiem vāki, bet var papētīt arī durvju apakšas (arī no iekšpuses) un pakaļējās arkas, kur sākās aizmugures buferis. Ja universālis, ta paskaties, vai strādā aizmugures logs/šcotka.
Par tehniskām lietām visu pateiks diagnostika. 7/10 eksemplāriem nestrādās eļļas līmeņa devējs. |
Offline | |
|
|
Kidd | 08. Sep 2014, 11:44 |
#9149
|
|
Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
|
08 Sep 2014, 11:41:49 DrumB rakstīja:
7/10 eksemplāriem nestrādās eļļas līmeņa devējs.
man ar noklājās |
Offline | |
|
Marks | 09. Sep 2014, 10:21 |
#9150
|
|
Kopš: 01. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 37
Braucu ar: 330d
|
08 Sep 2014, 10:50:27 AF rakstīja:
kaut kāds ABS devējs vai ABS bloks čakarējas, līdz ar to automāts tupī
Tad nevajadzētu mirgot ABS brīdinājumam? Lai nu kā šorīt papildus abiem jau mirgojošiem signāliem, pievienojās arī DDE lampiņa (dzeltena spirāle, laikam parāda, kad sveces uzsilušas). Kad šī lampele iedegās, zūd jauda un gribas braukt pa tiešo uz tolmetu Šodien centīšos pieslēgt pie komja, lai saprastu, kas par vainu. Varbūt imobilaizers čakarējās (PULSAR 12)... Kādus laiku atpakaļ bija aķis nosēdies un pazuda gan signalizācija, centralka utt... Varbūt kāds zina, ka PULSARU atkal dabūt darba kārtībā? |
Offline | |
|
gapp | 10. Sep 2014, 11:36 |
#9151
|
|
Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
| e46 320D jaunais motors, ko vēl maina pie eļļas maiņas? Kurus filtrus? Iepriekšējā apkopē tika nomainīti visi, tagad pēc 12k km, kurus atkal jāmaina, ko var nemainīt? [ Šo ziņu laboja gapp, 10 Sep 2014, 11:36:35 ] |
Offline | |
|
Driver | 10. Sep 2014, 11:37 |
#9152
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
ko var nemainīt?
ar tadu pieeju var tikai servisa intervala skaititaju noresetot
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Marks | 10. Sep 2014, 11:52 |
#9153
|
|
Kopš: 01. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 37
Braucu ar: 330d
|
09 Sep 2014, 20:20:52 AB1304 rakstīja:
Tev nevis sveces siltas, bet turbīnai pisģets.
Jūū, vakar servisā tieši to arī pateica - turbīnai dienas skaitītas Restaurēt, vai pirkt jaunu? Ieteikumi, pieredze? |
Offline | |
|
Alexisonfire | 10. Sep 2014, 11:53 |
#9154
|
|
Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
|
10 Sep 2014, 11:36:11 gapp rakstīja:
e46 320D jaunais motors, ko vēl maina pie eļļas maiņas? Kurus filtrus? Iepriekšējā apkopē tika nomainīti visi, tagad pēc 12k km, kurus atkal jāmaina, ko var nemainīt?
kartera ventilācijas filtru |
Offline | |
|
Driver | 10. Sep 2014, 11:56 |
#9155
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
10 Sep 2014, 11:52:45 Marks rakstīja:
09 Sep 2014, 20:20:52 AB1304 rakstīja:
Tev nevis sveces siltas, bet turbīnai pisģets.
Jūū, vakar servisā tieši to arī pateica - turbīnai dienas skaitītas Restaurēt, vai pirkt jaunu? Ieteikumi, pieredze?
es ieteiktu jaunu, vpizdu tas restauretas.
taisnibas labad piebildishu, ka pie manis laikam nenonak auto ar labi uztaisitam turbam, jo parasti cilveki nebrauka rinjki pa diagnostikam un nerada "redz kaa man labi uzrestaureja, problemu nav"
daudzi auto redzeti, kur restauratori kautko mehaniski ir salaidushi deeli un ir problemas ar spiediena regulaciju
p.s. ari ar pulsaru varu lidzet, ja vajag
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
gapp | 10. Sep 2014, 16:19 |
#9156
|
|
Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
10 Sep 2014, 11:37:55 Driver rakstīja:
ko var nemainīt?
ar tadu pieeju var tikai servisa intervala skaititaju noresetot
Varbūt neskaidri uzrakstīju vai arī pārprati mani? Kad man e36 benzīns bija, tad katrā eļļas maiņas reizē mainīju eļļas un gaisa filtru. Katrā otrajā eļļas maiņas reizē degvielas filtru.
Vienk. gribu iebraukt veikalā un nezinu, kas ir un kas nav jāpērk, bet laikam jau jāizmanto google būs. Kvēlsveces jau katrā eļļas maiņas reizē nemainīšu...[ Šo ziņu laboja gapp, 10 Sep 2014, 16:20:20 ] |
Offline | |
|
|
HUBLOC | 10. Sep 2014, 16:26 |
#9157
|
|
Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4686
Braucu ar: Q7
|
10 Sep 2014, 16:19:03 gapp rakstīja:
10 Sep 2014, 11:37:55 Driver rakstīja:
ko var nemainīt?
ar tadu pieeju var tikai servisa intervala skaititaju noresetot
Varbūt neskaidri uzrakstīju vai arī pārprati mani? Kad man e36 benzīns bija, tad katrā eļļas maiņas reizē mainīju eļļas un gaisa filtru. Katrā otrajā eļļas maiņas reizē degvielas filtru.
Vienk. gribu iebraukt veikalā un nezinu, kas ir un kas nav jāpērk, bet laikam jau jāizmanto google būs. Kvēlsveces jau katrā eļļas maiņas reizē nemainīšu...
degvielas filtra resurss ~ 100 000km, protams ja nedzīvo pierobežā ar Krieviju |
Offline | |
|
DrumB | 10. Sep 2014, 16:31 |
#9158
|
|
Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Dīzelim degvielas filtru labāk nomainīt pirms katras ziemas. 100k var rullēt benzīnam. |
Offline | |
|
zhuupa | 10. Sep 2014, 16:37 |
#9159
|
|
Kopš: 28. Sep 2010
No: Viļāni
Ziņojumi: 2295
Braucu ar: Fiat Multipla
|
10 Sep 2014, 11:36:11 gapp rakstīja:
e46 320D jaunais motors, ko vēl maina pie eļļas maiņas? Kurus filtrus? Iepriekšējā apkopē tika nomainīti visi, tagad pēc 12k km, kurus atkal jāmaina, ko var nemainīt?
Es mainu visus filtrus, tikai salona gaisa filtru katru otro intervālu, nav nekas tur tik dārgs, lai stātos nerātnās dzimumattiecībās ar centu. |
Offline | |
|
G_R | 11. Sep 2014, 14:02 |
#9160
|
|
Kopš: 17. Dec 2009
Ziņojumi: 323
Braucu ar: V6TDI e46 ZX6R
| Kas varētu būt pie vainas?
E46, 2.0d '03 - tukšgaitā parūcot sāk pūst zilgani baltus dūmus. Braucot nekas nekūp, pēc tosola neož. Biju noravējis EGR no tosola puses viss sauss! Ir kāds spečuks, kurš apņemas novērst šo problēmu? |
Offline | |
|