Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 251 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
funkyasshit
19. Oct 2014, 22:06 #9141

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


19 Oct 2014, 19:36:39 Driver rakstīja:

19 Oct 2014, 11:35:34 funkyasshit rakstīja:
Kas tad tas par patēriņu 2.8 11-12l?
Braucot pa Kokneses šoseju 110km/h-160km/h un uz apdzīšanu ar 3 līdz 140 km/h, patēriņu knapi virs 9 varēju dabūt.
Pilsētā bija 10-13 ar braukšanu 1/2 nostiepts un tad mierīgi ar 4 bubināt uz 60-70.

ja tu brauc ar lukoila e98 un riepas ir 195nieces un ar pareizu spiedienu vai pat biki virs, tad viens paterinjs.

pavisam cits bus ar nestes/kakoila e95 un ar 9J diskiem + 240neicem riepam vismaz, neriktigu savirzi un pazeminatu spiedienu riepas


Brauc ar Statoil 98 miles plus, 225 un normālu savirzi, kā arī atbilstošu spiedienu.
Offline
berny757
19. Oct 2014, 22:10 #9142

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Tagad toč neviens no tevis nepirks to "mega labo" e39
Offline
V_V
19. Oct 2014, 22:12 #9143

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau

vecīt, normāls patēriņš, neko labāku nedabūsi - aizmirsti!

[ Šo ziņu laboja V_V, 19 Oct 2014, 22:20:00 ]

Offline
edzhaans
19. Oct 2014, 22:13 #9144

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Te ka palasi e39 topiku jāsaķer galva, platas riepas neplanē 2.8 rij x litrus
Offline
Driver
19. Oct 2014, 22:17 #9145

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

man ir 8J un 240nieces riepas, cik rij pilseta patiesiba neinterese, bet uz sosejas neparkapjot noteikumus zem 9 var palist, bet braucot kaa gribas ap 10 tapat bus.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
19. Oct 2014, 22:29 #9146

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Citi varot pilsētā palīst zem 10... Man nav grūti iedomāties kā to var panākt un kurā pilsētā, bet es to nespēju :ON/OFF:
Offline
funkyasshit
19. Oct 2014, 22:38 #9147

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


19 Oct 2014, 22:10:37 berny757 rakstīja:
Tagad toč neviens no tevis nepirks to "mega labo" e39


Mašīna ekspluatēta atbilstoši ražotāja noacījumiem. Nevienu reizi nav redzējusi sānslīdi.
Offline
edzhaans
19. Oct 2014, 22:39 #9148

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Ko tu lej
Tad jau katalizators arī vietā, ne ?
Offline
funkyasshit
19. Oct 2014, 22:45 #9149

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


19 Oct 2014, 22:39:27 edzhaans rakstīja:
Ko tu lej
Tad jau katalizators arī vietā, ne ?


Nu nopietni.
Offline
Driver
19. Oct 2014, 23:16 #9150

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Oct 2014, 22:45:09 funkyasshit rakstīja:

19 Oct 2014, 22:39:27 edzhaans rakstīja:
Ko tu lej
Tad jau katalizators arī vietā, ne ?


Nu nopietni.

Tad vel jo vairak jauzmanas no iegades, jo iegriezot motoru lidz redline klanis var iznak ara, sajugs sakt sildet un veikli parmetot cita paenesuma ne tikai atsperes parluzis, bet tlits norausies, jo pernavas ielas laimdotu vaveres ir cietakas kaa taa auto piekares bukses.

Ar auto ir jaumauc, joptvaj!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
funkyasshit
19. Oct 2014, 23:25 #9151

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


19 Oct 2014, 23:16:23 Driver rakstīja:

19 Oct 2014, 22:45:09 funkyasshit rakstīja:

19 Oct 2014, 22:39:27 edzhaans rakstīja:
Ko tu lej
Tad jau katalizators arī vietā, ne ?


Nu nopietni.

Tad vel jo vairak jauzmanas no iegades, jo iegriezot motoru lidz redline klanis var iznak ara, sajugs sakt sildet un veikli parmetot cita paenesuma ne tikai atsperes parluzis, bet tlits norausies, jo pernavas ielas laimdotu vaveres ir cietakas kaa taa auto piekares bukses.

Ar auto ir jaumauc, joptvaj!


Ja motoram ir jāgriežās līdz 6k, tad viņam ir jāgriežās līdz 6k bez jebkādām problēmām. Neesmu pret nelielu gāžšanu taisnē, bet tomēr ikdienas mašīnai milzīgš NĒ uz slīpēšanu, vēl jo vairāk ar e39. Nav jau žurka.
Offline
highlander
19. Oct 2014, 23:31 #9152

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1974

Braucu ar: diviem pedāļiem


19 Oct 2014, 23:16:23 Driver rakstīja:

19 Oct 2014, 22:45:09 funkyasshit rakstīja:

19 Oct 2014, 22:39:27 edzhaans rakstīja:
Ko tu lej
Tad jau katalizators a
Nu nopietni.

Tad vel jo vairak jauzmanas no iegades, jo iegriezot motoru lidz redline klanis var iznak ara, sajugs sakt sildet un veikli parmetot cita paenesuma ne tikai atsperes parluzis, bet tlits norausies, jo pernavas ielas laimdotu vaveres ir cietakas kaa taa auto piekares bukses.

Ar auto ir jaumauc, joptvaj!


savā autovadītāja stāža laikā, esmu šo to sapratis. auto pielāgojas vadītājam. ja ar auto baruc kā ar opeli, ikdienā brauc lieki negāzējot un taupot degmaisījumu tad tā arī ir jāturpina braukt visu auto dzīves laiku, jo, ja pēc šādas žūžināšanas sanāk apdzīt kko vairāk par citu opeli un spidometrā bulta aizkrīt aiz 140 km/h , tad nez kamdēļ rodas promlēmas "25tds nelec" "nav jaudas" "varbūt sūknis? kurš?" Bet ja ikdienā pārvietojas degmaisījumu netaupot, un opeļi tiek regulāri apdzīti, tad šādi jautājumi nerodas. auto smuki murrā un par remontiem nav jāsatraucas, tātad arī ietaupījums rodas
Offline
Popkorns
19. Oct 2014, 23:51 #9153

Kopš: 19. Oct 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 37

Braucu ar: e36 328

ja e39 1996.g. kuram ir multistūre ar kruīzkontroli (poga ieslēgšanai uz koka paneļa), uzliekot M multistūri, ieslēgšana/izslēgšana būs uz stūres un veco pogu var nahrenizēt?
Offline
vart
20. Oct 2014, 11:48 #9154

Kopš: 24. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 218

Braucu ar:

Labrīt visiem!

Vēlos nelielu interneta diagnostiku.

Pie zemākam gaisa teperatūrām novēroju, ka motoram m57d25, braucot pa šoseju un ieslēdzot pečķu sāk kristies motora darba temperatūra. Plus vēl ilgi uzsilst. Truklāt, pie auksta motora iedarbinot, pēc neliela mirkļa jau sāk silt tā lielā truba, kas iet uz radiatoru.
Pēc manas loģikas vainīgs termostats, jo siltumam pa lielo loku vajadzētu iet tikai pēc motora darba termperatūŗas sasniegšanas.
Varbūt kāds var apstiprināt vai noliegt!

Un lūdzu iesakiet dīzeļa diagnostikas speciālistu!
Joku par Driver atlikt, zinu cik viņam ļoti patīk dīzeļi.

[ Šo ziņu laboja vart, 20 Oct 2014, 11:48:50 ]

Offline
Driver
20. Oct 2014, 11:52 #9155

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Oct 2014, 11:48:22 vart rakstīja:
...
Un lūdzu iesakiet dīzeļa diagnostikas speciālistu!
Joku par Driver atlikt, zinu cik viņam ļoti patīk dīzeļi.


maini nost abus termostatus un tad skaties talak!
ja nekad neesi to darijis, tad tas jadara nedomajot.

un pret m57 ipasniekiem neesmu negativi noskanjots, drizak man vinju ir reizem biki zel.

uz m51 ipasniekiem un itseviski tiem, kas tos tiko ir nopirkusi skatos kaa uz garigi neveseliem

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
-Edm-
20. Oct 2014, 12:34 #9156

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

ja auto ir no itālijas vai kādas siltās zemes termostati var ari vispār nebūt man atnāca no itālijas un nebija ne termostatu ne klapes kolektorā

-----------------
Offline
funkyasshit
20. Oct 2014, 12:55 #9157

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


20 Oct 2014, 12:34:35 -tihijs- rakstīja:
ja auto ir no itālijas vai kādas siltās zemes termostati var ari vispār nebūt man atnāca no itālijas un nebija ne termostatu ne klapes kolektorā


Pa ziemu paspēji pabraukt? Nez ziemā vispār būtu iespējams dīzēlim sasniegt darba temperatūru?
Offline
-Edm-
20. Oct 2014, 12:59 #9158

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

nepaspēju,jau pie +2 ir grūti dabūt 90grādus šodien vai rīt būs jāieliek citādi padrēgna braukšana no rītiem

-----------------
Offline
JG1990
20. Oct 2014, 12:59 #9159

Kopš: 27. Feb 2011

Ziņojumi: 469

Braucu ar:

Interesē jautājums saistībā ar katalizatoru 523.

Tātad oriģinālais ir nopuvis un metināt tur īsti vairs nav ko, tāpēc attiecīgi interesētu kādi ir ieteikumi situācijas risināšanai, jo brutāli iemetināt cauruli negribas.
Offline
Driver
20. Oct 2014, 13:15 #9160

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Oct 2014, 12:59:32 JG1990 rakstīja:
Interesē jautājums saistībā ar katalizatoru 523.

Tātad oriģinālais ir nopuvis un metināt tur īsti vairs nav ko, tāpēc attiecīgi interesētu kādi ir ieteikumi situācijas risināšanai, jo brutāli iemetināt cauruli negribas.

ja motora kods ir 25 6S 3, tad vienk rezonatoru vinja vieta un viss bus ok.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo