Autors | Ziņojums |
uldens1 | 09. Jan 2013, 14:11 |
#9081
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
09 Jan 2013, 13:43:04 Varemix rakstīja:
E36 zondei 4 vadi= balts/balts/melns/peleks;
E34 zondei 4 vadi= dzeltens/sarkans/melns/balts(vai peleks, neatceros);
Kā pareizi savienot?? Kuri e34 zondei ir apsildes vadi? Vobshem, kursh ar kuru vadu?
šis zondes nav savstarpeji aizstajamas |
Offline | |
|
petka17 | 09. Jan 2013, 15:00 |
#9082
|
|
Kopš: 17. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 519
Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns
| Tātad te nav neviena BMW dzinēju speciālista? |
Offline | |
|
Kalnz | 09. Jan 2013, 15:03 |
#9083
|
|
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
09 Jan 2013, 15:00:27 petka17 rakstīja:
Tātad te nav neviena BMW dzinēju speciālista?
Nē! |
Offline | |
|
uldens1 | 09. Jan 2013, 15:04 |
#9084
|
|
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
|
09 Jan 2013, 13:21:10 petka17 rakstīja:
07 Jan 2013, 01:37:08 Dzvile rakstīja:
07 Jan 2013, 01:31:22 petka17 rakstīja:
Laba diena visiem BMW mīļiem
Sākšu ar to, ka es neesmu BMW sexperts, tāpēc uzdodu muļķīgus jautājumus.
Vai kāds var man apskaidrot kā M20 motorā var iegrūst dīzeļa kloķeni, kkādus laikam B20 virzuļus un dabūt izturīgu M20 ar augstu kompresiju?
Varbūt var padalīties ko var pa daļām salasīt lai dabūtu zemas kompresijas pakāpes motoru ar dīzeļa kloķeni un lielu tilpumu?
P.S. nerēcat
Prieksh kam Tev to vajag?
sorry, ka tik ilgi neatbildu - vajag jo vajag. Dīzeļa kloķenes ir izturīgākas kā benzīniekam unlīdz ar to var turēt vairāk jaudas. Pieņemot to, ka uz M20 bloka tilpumu palielina palielinot strouku, tad tas dod papildu slodzi uz kloķeni, kur arī nāk klāt tā papildu izturība. Zema kompresija - padomā, kam to vajag...
P.S. šis info ir kā alternatīva M30
ka izpaužas turet vairak jaudas??? pie cik zirgiem parasti luzt bmw kloķenes |
Offline | |
|
Billy | 09. Jan 2013, 15:55 |
#9085
|
|
Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1705
Braucu ar: E39
| Kads ir saskaries ar Divinol eljam?Skatos te uz tadu Divinol Syntholight 5W-40...tipa vacu... |
Offline | |
|
keiby | 09. Jan 2013, 16:12 |
#9086
|
|
Kopš: 23. May 2002
Ziņojumi: 265
Braucu ar: E38 735i Sport
|
09 Jan 2013, 11:56:14 Puxxx rakstīja:
šausmiigi plašs jēdziens - pa normaalu cenu tas ir kaa? leetu kjiinieti, vai normaalu detaļu??
un vispaar - iedod detaļu sarakstu, kas tev vajadziigs!
normālu detaļu. lētie ķīnieši netur ilgāk par 6 mēnešiem. detaļu numuri - 31121141721, 31121141722, 31121142087, 31121142088, 31351095695, 31351096103, 32211141345, 32211141346, 33411090505, 33326770059, 33326770060, 33326768791, 33326770749, 33326767748. dažas ir vajadzīgas x2. un nav skaidrības par amortiņiem - viņi atšķirās parastie vs msports vai ir vienādi un atšķirās tikai atsperes garums. |
Offline | |
|
petka17 | 09. Jan 2013, 16:23 |
#9087
|
|
Kopš: 17. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 519
Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns
|
09 Jan 2013, 15:04:54 uldens1 rakstīja:
09 Jan 2013, 13:21:10 petka17 rakstīja:
07 Jan 2013, 01:37:08 Dzvile rakstīja:
07 Jan 2013, 01:31:22 petka17 rakstīja:
Laba diena visiem BMW mīļiem
Sākšu ar to, ka es neesmu BMW sexperts, tāpēc uzdodu muļķīgus jautājumus.
Vai kāds var man apskaidrot kā M20 motorā var iegrūst dīzeļa kloķeni, kkādus laikam B20 virzuļus un dabūt izturīgu M20 ar augstu kompresiju?
Varbūt var padalīties ko var pa daļām salasīt lai dabūtu zemas kompresijas pakāpes motoru ar dīzeļa kloķeni un lielu tilpumu?
P.S. nerēcat
Prieksh kam Tev to vajag?
sorry, ka tik ilgi neatbildu - vajag jo vajag. Dīzeļa kloķenes ir izturīgākas kā benzīniekam unlīdz ar to var turēt vairāk jaudas. Pieņemot to, ka uz M20 bloka tilpumu palielina palielinot strouku, tad tas dod papildu slodzi uz kloķeni, kur arī nāk klāt tā papildu izturība. Zema kompresija - padomā, kam to vajag...
P.S. šis info ir kā alternatīva M30
ka izpaužas turet vairak jaudas??? pie cik zirgiem parasti luzt bmw kloķenes
es būtu ļoti priecīgs ja tu mani apskaidrotu..
Nu man gribētos lai es zinu, ka 500whp tur un tas būtu ar ļoti skaistu rezervi...
Bet ne par to ir runa - mani interesē augstāk minētai jautājums kādas detaļas un kā der kopā no BMW dzinējiem |
Offline | |
|
Gintons | 09. Jan 2013, 16:25 |
#9088
|
|
Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
| pa cik man ir pirmais bmw ar tomatu,tad nav nejausmas,un jautaju jums cik apmeram izmaksa karbas ellu nomainit? precizak cik karbas ella maksa un tur kads ellas filtrs ari nak ? ja nak cik tads maksa vel? |
Offline | |
|
|
anrios | 09. Jan 2013, 16:36 |
#9089
|
|
Kopš: 31. Mar 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 344
Braucu ar: 740i
| Tā kā man neviens neatbildēja, vērsos pēc palīdzības pie paša CSDD. Atbilde sekojoša.
Atbildot uz Jūsu jautājumu, paskaidrojam, ka transportlīdzekļu tehniskā apskate tiek veikta atbilstoši Ministru kabineta 2004.gada 29.aprīļa noteikumu Nr.466 „Noteikumi par transportlīdzekļu tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļiem” (turpmāk – noteikumi) (http://www.likumi.lv/doc.php?id=88101) prasībām. Noteikumu pielikuma „Būtiskās prasības transportlīdzekļu tehniskajam stāvoklim un aprīkojumam un šo prasību novērtēšana” 201.kodā noteikts, ka Eiropas tirgum paredzētam transportlīdzeklim pieļaujami tikai asimetrisku baltu gaismu izstarojoši Eiropas tipa labās puses kustībai paredzēti lukturi. Tas nozīmē, ka Eiropas tipa tuvās gaismas lukturiem pieļaujams stars, kas izveidots asimetriski un vairāk izgaismo ceļa labo pusi. Ja, Eiropas tirgum paredzēts transportlīdzeklis, aprīkots ar simetrisku („taisnu”) gaismu izstarojošiem lukturiem, tad tehniskajā apskatē tehniskās apskates inspektoram atbilstoši noteikumu prasībām tas jānovērtē ar „2” vērtējumu, kā būtisks trūkums vai bojājums.
Tātad "taisnais" gaismas stars neder! |
Offline | |
|
-JUREVICH- | 09. Jan 2013, 19:39 |
#9090
|
|
Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
| Vajag E39 pikseļus sakārtot,kurš ņemas,ko iesakat? |
Offline | |
|
RL90 | 09. Jan 2013, 19:49 |
#9091
|
|
Kopš: 19. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: SATAjet 5000B RP un BMW 330Ci
| Jautājums metinātājiem..
Vai ar lētajiem poļu TIG/MMA metinājamiem var teiksim normāli sametināt Alumīniju?
Domāju tieši šo vai tadā cenu diapozonā http://www.ss.lv/msg/lv/construction/tools-and-...-gas/bffkdc.html
Cik noprotu aluminīja metināšanai ir svarīga frekvence, bet šiem liekas nevar mainīt, bet ar esošo frekvenci pietiktu?
Un gāze, cik noprotu Argons, vai AGA mix der? |
Offline | |
|
zzips | 09. Jan 2013, 19:56 |
#9092
|
|
Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
|
09 Jan 2013, 19:39:19 -JUREVICH- rakstīja:
Vajag E39 pikseļus sakārtot,kurš ņemas,ko iesakat?
12 volt shopaa to dara, ganu iela 3. Ja kads taisa letak man ari vajag
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon |
Offline | |
|
Dzvile
| 09. Jan 2013, 20:32 |
#9093
|
|
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
09 Jan 2013, 16:23:14 petka17 rakstīja:
es būtu ļoti priecīgs ja tu mani apskaidrotu..
Nu man gribētos lai es zinu, ka 500whp tur un tas būtu ar ļoti skaistu rezervi...
Vecít,pie páris turbo-lurbo-muhlí driften wagen nekáda rezerve Tev tur nebús. Ne no tá gala sác.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
vilks85 | 09. Jan 2013, 21:01 |
#9094
|
|
Kopš: 01. Dec 2012
Ziņojumi: 449
Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d
|
09 Jan 2013, 13:27:08 petka17 rakstīja:
pārāk augsta kompresija
interesē kkas ~8:1
šibrīd es zinu, ka ir iespējams salikt M30B35 ar 7.5:1 un iespēju spēlēties at kompresijas pakāpi vēl pieslīpējot galvu un izmantojot plānāku galvas blivi, bet M30 jau palicis rets un nav vairs tik daudz detaļu, kur M20 mētājas uz katra stūra...
cik tad bieži tās kloķenes neiztur
tas jau gan laikam būs pēdējais kas noklāsies pie palielinātas jaudas m20 |
Offline | |
|
BeumeeN | 09. Jan 2013, 21:25 |
#9095
|
|
Kopš: 07. Nov 2007
Ziņojumi: 711
Braucu ar:
|
09 Jan 2013, 12:50:43 zzips rakstīja:
09 Jan 2013, 11:29:33 BeumeeN rakstīja:
skaidrs, vizuāli tur vis strada (pogas, regulēšana utt), ieksa kaut kas nobeidzies varbut
A Tev diagnostika neko nerāda? Man viņa uzreiz pateica ka ezis nofinišēja
Nē kompis neko pa to tēmu neparādija, rīt mēģināsu citā vietām ja vaina noskaidrosies uzrakstišu te |
Offline | |
|
Bergs | 09. Jan 2013, 21:59 |
#9096
|
|
Kopš: 07. Nov 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 208
Braucu ar: mazlitrazu
| kur lai meklē sakarīgas dzinēja vadības shēmas
runa iet par e30 316 šprice |
Offline | |
|
|
pekinens | 09. Jan 2013, 22:11 |
#9097
|
|
Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
|
09 Jan 2013, 13:27:08 petka17 rakstīja:
pārāk augsta kompresija
interesē kkas ~8:1
šibrīd es zinu, ka ir iespējams salikt M30B35 ar 7.5:1 un iespēju spēlēties at kompresijas pakāpi vēl pieslīpējot galvu un izmantojot plānāku galvas blivi, bet M30 jau palicis rets un nav vairs tik daudz detaļu, kur M20 mētājas uz katra stūra...
ieej e30.lv priekš turbo tomēr liec dīzeļa kloķeni. ir viņa izturīgāka, kaut arī gajiens ir tāds pats ka etai. bet, ja gribi 500 zs, tad ar kloķeni vien nepietiks. kompresijas pakape etas dzinējam ir apmēram 8,8:1 ar pareizajiem etas virzuļiem. var likt virzuļus no 12 cilindru motora (kodu nezinu) tos modificējot dabūsi 8:1 vai pat mazāk. tas viss pie nosacījuma, ja klanis būs 130mm. (eta, m20b20). bet tas viss ir sīkums. ja gribi nenormalo jaudu, tad tomēr labak ķīlē m50 motoru.. |
Offline | |
|
gatoras | 09. Jan 2013, 23:27 |
#9098
|
|
Kopš: 09. Jan 2013
Ziņojumi: 3
Braucu ar: 525i
| Varbūt kāds ir saskāries - e39 manuālai kārbai neprecīzi slēdzas 3 un 4 ātrums. Tas izpaužas, kad no 2 mēģina ielikt 3, bet kloķis brīvi krīt 5, tas 3 tad bakstoties jāmeklē. 4to jau vieglāk noķert, bet ar tādu kā krikšķi slēdzas iekšā.
1 un 2 slēdzas normāli, nav starpība vai kārba auksta vai silti. Atsevišķos gadījumos, kad laikam ir pareizs zvaigžņu stāvoklis, slēdzas normāli.
Versijas? Ierosinājumi? |
Offline | |
|
jankano | 09. Jan 2013, 23:27 |
#9099
|
|
Kopš: 28. Jun 2007
No: Cēsis
Ziņojumi: 60
Braucu ar:
| Varbūt kāds zin...
Varbūt kāds ir pārbaudījis...
Reduktora bloķis (neiet runa par metinātajiem)!
Ar cik lielu spēku var izgriezt ratu ar dinamometrisko atslēgu (Nm)? Pie cik Nm var teikt ka ir "bloķis" ?
Ja kāds nesaprata - ieliekam 1. robā... paceļam vienu velkošo ratu uz domkrata un ar dinamo atslēgu giežam
|
Offline | |
|
petka17 | 09. Jan 2013, 23:41 |
#9100
|
|
Kopš: 17. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 519
Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns
|
09 Jan 2013, 20:32:15 Dzvile rakstīja:
09 Jan 2013, 16:23:14 petka17 rakstīja:
es būtu ļoti priecīgs ja tu mani apskaidrotu..
Nu man gribētos lai es zinu, ka 500whp tur un tas būtu ar ļoti skaistu rezervi...
Vecít,pie páris turbo-lurbo-muhlí driften wagen nekáda rezerve Tev tur nebús. Ne no tá gala sác.
Nu es tikai interesējos - nekādi 500whp nebūs, par to nesatraucies. un nekas uber ar nebūs, es tikai vācu papildu info |
Offline | |
|