Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
DrumB
15. Oct 2013, 19:08 #9041

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


15 Oct 2013, 18:34:33 fubuz rakstīja:

15 Oct 2013, 18:28:14 daticho rakstīja:

15 Oct 2013, 17:50:12 Sandruks55 rakstīja:
Apsveru Opel-Merivas iegādi. Kaut kā šī mašīnīte man iekritusi sirdī. Nez, kādu labāk ņemt? Varbūt 1,7 CDTI ?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/meriva/bdncjp.html

Vai varbūt pietiek ar 1,3 CDTI ?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/meriva/bdbcni.html


Ja skaties starp šiem diviem konrkētajiem, tad nem tikai to zilo.
Tas Beļģis būs 95% ar rullētu odometru.
Nav nekā labāka par vietējo a/m ar visu servisa vēsturi.


zilais būs kā nekā vwfans'a auto. bauda garantēta

Tur virs 95/kmh uz spido ir putekļu kārta
Offline
rucha
15. Oct 2013, 19:55 #9042

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5348

Braucu ar: QUATTRO

ir info par šo e39
csdd zinu!
Offline
Sandruks55
15. Oct 2013, 20:19 #9043

Kopš: 15. Oct 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 5

Braucu ar: VW Golf 4


15 Oct 2013, 18:34:33 fubuz rakstīja:

15 Oct 2013, 18:28:14 daticho rakstīja:

15 Oct 2013, 17:50:12 Sandruks55 rakstīja:
Apsveru Opel-Merivas iegādi. Kaut kā šī mašīnīte man iekritusi sirdī. Nez, kādu labāk ņemt? Varbūt 1,7 CDTI ?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/meriva/bdncjp.html

Vai varbūt pietiek ar 1,3 CDTI ?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/meriva/bdbcni.html


Ja skaties starp šiem diviem konrkētajiem, tad nem tikai to zilo.
Tas Beļģis būs 95% ar rullētu odometru.
Nav nekā labāka par vietējo a/m ar visu servisa vēsturi.


zilais būs kā nekā vwfans'a auto. bauda garantēta


Kas tas vwfans tāds ir?
Offline
Saabich
15. Oct 2013, 20:29 #9044

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1986

Braucu ar: WC numurzīmēm

vw fans ir kas ātrāk par 98kmh nebrauc, mož ka ir baudāms ņemams auto
Offline
Sandruks55
15. Oct 2013, 21:05 #9045

Kopš: 15. Oct 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 5

Braucu ar: VW Golf 4


15 Oct 2013, 20:29:47 Saabich rakstīja:
vw fans ir kas ātrāk par 98kmh nebrauc, mož ka ir baudāms ņemams auto


Ak šitā? Interesanti. Bet varbūt labāk iespringt un pirkt šādu C-Max? Mans budžets auto iegādei ir max 5K LVL.

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/focusc-max/pogfx.html

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/foc...-max/bdcxdc.html

[ Šo ziņu laboja Sandruks55, 15 Oct 2013, 21:05:35 ]

Offline
whichwayisright
15. Oct 2013, 21:13 #9046

Kopš: 11. Dec 2012

Ziņojumi: 447

Braucu ar: kawasaki

diezgan jocīgi liekās, ka cilvēks brauc ar golfu, plāno pirkt opeli, vai fordu un prasa padomu powerā.
Offline
Machida
15. Oct 2013, 21:27 #9047

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


15 Oct 2013, 20:19:49 Sandruks55 rakstīja:
Kas tas vwfans tāds ir?


šeit būds pilns dzīvesstāsts tai zilajai Merivai


21 Feb 2013, 19:22:04 VWfans rakstīja:
Pagājuši gandrīz septiņi gadi, kopš 2006. gada martā saņēmu savu jauno Opel- Meriva 1,3 CDTI. Auto nobraukums tagad sasniedzis 171 tūkstoti kilometru. Iegādes pamatojums. Kāpēc izvēlējos šo auto? Tāpēc, ka biju drusku iekrājis naudiņu un varēju atļauties jaunu auto cenā ap 10 tūkstošiem latu, nedaudz talkā ņemot arī līzingu. Par minēto summu gribējās tādu auto, kurš būtu maksimāli ietilpīgs, ar gaisa kondicionieri un vienlaikus ekonomisks, bet prestiža apsvērumiem nebija nozīmes. Kādus auto vēl apskatīju, bet nenopirku. Mazā klase (piemēram, Mitsubishi- Colt, Hyundai- Getz, Volkswagen- Polo), būdama nedaudz lētāka, bija dabūjama par 8-9 tūkstošiem latu, tomēr mūsu ģimenei ar diviem bērniem ir par mazu. Kompaktklases hečbeki (piemēram, Opel- Astra, Ford- Focus, Renault- Megane) par Merivai līdzīgu cenu piedāvā mazāk vietas salonā. Kompaktklases universāli piedāvā lielākus bagāžniekus nekā Merivai, mazākus salonus, taču ir dārgāki. Sakarā ar to es aplūkoju nedaudzos tirgū pieejamos mikrovenus. Renault- Modus man neiepatikās tamdēļ, ka spidometrs un citi rādītāji ir salona centrā un bagāžnieks ir mazs. Hyundai- Matrix subjektīvi likās neglīts, un nepatika arī spidometra centrālais novietojums. Fiat- Idea, manuprāt, ir nedaudz mazāk kvalitatīvs par Merivu. Lieliskie Nissan- Note, Škoda- Roomster, Citroen-C3 Picasso tolaik vēl nebija pārdošanā. Motora izvēle Savu Merivu pasūtīju no rūpnīcas sev vēlamajā komplektācijā un gaidīju to trīsarpus mēnešus. Izvēlējos mazāko dīzeļmotoru, kuram ir četri mazi cilindrīši, darba tilpums 1248 kubikcentimetri, bet maksimālā jauda - 75 zirgspēki pie 4000 apgriezieniem minūtē. Toties maksimālais griezes moments ir 170 ņūtonmetri apgriezienu diapazonā no 1750 līdz 2500 apgriezieniem minūtē, kas ir vairāk nekā 1,4 litru 90 zirgspēku, 1,6 litru 105 zirgspēku un 1,8 litru 125 zirgspēku benzīna motoriem. Daudzi apgalvo, ka 1,3 CDTI esot nīkulis, un teic, ka, ja pirku dīzeli, tad vajadzēja ņemt 1,7 CDTI ar 100 zirgspēkiem. Jā, dinamiskie rādītāji 1,3 CDTI ir pieticīgi - maksimālais ātrums 156 km/h, ieskrējiens līdz 100 km/h - 17,8 sekundes. Tomēr tie aptuveni ir mana bērnības sapņa - 80. gadu Žiguļa - līmenī un mani pilnīgi apmierina. Kāpēc maksāt vairāk par 1,7 CDTI, ja šāds motors nav vajadzīgs?

Salons, bagāžnieks… Opel- Merivai lielais pluss ir priekš attiecīgajiem ārējiem gabarītiem (garums - 405 cm, platums - 169 cm) milzīgi plašais salons. Manai Merivai stūre ir regulējama uz augšu un leju, vadītāja sēdeklis uz augšu un leju, tamdēļ pie stūres es, būdams 181 cm garš, varu iekārtoties ideāli. Vienīgi sēdeklim varēja būt izteiktāki sānu atbalsti, bet tas vairāk vajadzīgs pie strauja braukšanas stila, kāds man nepiemīt. Priekšējais stikls, kurš aizsniedzas tālu uz priekšu, kā arī augstie griesti rada patīkamu plašuma sajūtu. Mīnuss ir sliktā pārredzamība, veicot kreisos pagriezienus, jo abi jumta balsti ir resni un stiklotais trijstūris starp tiem - šaurs. Dažkārt nākas drusku paliekties uz priekšu vai zemāk, lai pārskatītu pagriezienu. Blakussēdētājs savā vietā jūtas ideāli, jo izbauda plašo skatu uz priekšu un lielo brīvo telpu virs galvas. Aizmugurē var ērti sasēsties trīs liela auguma cilvēki, ar ceļiem neskarot priekšējo sēdekļu atzveltnes un ar galvām neskarot griestus. Ja malā noliek bērnu sēdekli, tad ar apmierinošu komfortu iespējams aizmugurē sēdēt vēl diviem pieaugušajiem. Aizmugures sēdekļu atzveltnēm var regulēt slīpumu. Bez tam iespējams aizmugures sēdekļa vidusdaļu nolocīt lejā un abas malas sabīdīt uz vidu un uz aizmuguri, iegūstot papildus 5-6 centimetrus pasažieru kājām un tikpat daudz zaudējot no bagāžnieka garuma. Tādā gadījumā aizmugurē var sēdēt divi pasažieri. Protams, ka ir iespējams pilnībā nolocīt aizmugurējos sēdekļus, iegūstot līdzenu grīdu un 1,41 kubikmetru tilpuma lielai bagāžai. Bagāžnieks parastā stāvoklī ir vidēji liels - 360 litri, tāpat kā vidusmēra kompaktklases hečbekiem. Toties tam ir plašas,, pagrīdes,, nišas un divas kabatas sānos, kur var salikt aptieciņu, avārijas trijstūri, ugunsdzēšamo aparātu, velkamo auklu un citus sīkumus. Bagāžniekā ir bagāžas nostiprināšanas tīkls. Zem bagāžnieka ir pilnizmēra rezerves ritenis. Ja līdz pārsegam bagāžnieka telpas nepietiek, tad ir iespējams kraut mantas līdz jumtam - ir tikai jāpiedomā, kā krauj, nevajag likt smagus priekšmetus virsū trausliem vai citādi ievainojamiem priekšmetiem. Piemēram, reiz braucām no laukiem Alūksnes rajonā trīs pieaugušie un divi bērni sēdeklīšos. Vēl atvedām četras jaunas ziemas riepas, divus maisus kartupeļu (katru ap 45 kg, vienu no tiem priekšā vecākajam dēlam zem kājām), divus maisus ābolu (ap 10-15 kg), nedaudz kabačus, burkānus, gaļu, sēnes, kā arī vairākus lielos iepirkumu maisus ar drēbēm un citām pašiem un bērniem nepieciešamajām ikdienas lietām. Nevaru nepieminēt vienu trūkumu - Merivai ir maza tilpuma (apmēram 2 litrus liels) stiklu apskalošanas šķidruma trauciņš, kurš dzinēja telpas kompaktuma dēļ ir apslēpts zem priekšējā labā spārna. Šķidruma līmenim nav nekādas indikācijas. Tādējādi nevar pateikt, cik daudz šķidruma ir palicis trauciņā, un cik daudz ir jāpielej. Ziemas šķīdonī tamdēļ visu laiku jāvadā bagāžniekā līdzi stiklu mazgāšanas šķidrumu, lai nepieciešamības gadījumā to pielietu.

Vadāmība, gaita Opel- Meriva gaitā ir patīkama, jo labi turas uz ceļa, ir pastingra un savākta. Pateikšu pat vienu ķecerīgu domu - Merivas vadāmība ir patīkamāka nekā BMW-X5. Ja ceļš ir vājas kvalitātes, tad uz bedrēm nedaudz pakrata, tomēr tas ir ar mēru.

Skaņas izolācija salonā ir samērā laba. Dīzelītis patīkami velk pie nelieliem apgriezieniem un augšup pauguros. Ja brauc straujāk un priekšlaicīgi pārslēdzas, tad var sajust turbobedri - tas tā drusku nepatīkami. Tehniskās vainas Vienīgais lielākais remonts, kuram tāda vecuma automašīnai vēl nevajadzētu būt, bija motora galvas blīves maiņa 2010.gada vasarā pie 105 tūkstošu km nobraukuma. Adam Auto speciālisti darbu izdarīja teicami, pēc remonta nobraukti 29 tūkstoši km, un viss ir kārtībā. Auto lietošanas pirmajos mēnešos stāvošam auto šad tad patvaļīgi slēdzās iekšā signalizācija. Tamdēļ 2006.gada augustā pie 9,2 tūkstošu km nobraukuma garantijas ietvaros tika signalizācija pārprogrammēta, tai samazinot jūtīgumu. Pēc tam vaina vairs nav likusi par sevi manīt. Viena konstruktīva lieta, kas man savā auto nepatīk un ko nezināju pērkot, ir tā, ka dīzeļmotors ir komplektēts ar kvēpu filtru jeb cieto daļiņu jeb DPF filtru. Šis filtrs nodrošina tīrāku izplūdi, taču ir ļoti dārgs - maksā apmēram 800 - 1000 latus. Ja tas būs jāmaina, tad liela daļa ekonomijas no dīzeļdegvielas lietošanas būs vējā. Turklāt nepatīkama ir filtra pašattīrīšanās, kura ieslēdzas automātiski, ilgst 10-15 minūtes un kuru neesot veselīgi pārtraukt. Tad sanāk tā: ja ar auto braucu kaut kur netālu un ir ieslēgusies kvēpu filtra pašattīrīšanās, tad, nonākot galamērķī, ja filtra pašattīrīšanās nav vēl beigusies, tad nav veselīgi slāpēt motoru, bet labāk nogaidīt pašattīrīšanās automātisku noslēgumu. Tās ir neērtības! Par citiem remontiem un detaļu nomaiņām.
1. Bieži mainītas dažādas lampiņas.
2. Dilstošo detaļu nomaiņas sākās 2009.gadā, kad tika sasniegts 77 tūkst.km nobraukums, kad tika nomainīta signāltaure.
3. Pie 78 tūkst.km nobraukuma nomainīta ģeneratora siksna, ģeneratora skriemelis un stūres pirksts vienā pusē.
4. Pie 90 tūkst.km nobraukuma tika nomainīts stūres pirksts otrā pusē, kā arī divas kvēlsveces. 5. Pie 98 tūkst.km nobraukuma tika nomainīti abi stūres stieņi.
6. Pie 105 tūkst.km nobraukuma tika mainītas dažas bukses piekarē.
7. Pie 111 tūkst.km nobraukuma tika mainīti abu aizmugurējo riteņu tērauda diski, jo tie bija deformējušies un riepas vairs nevarēja kvalitatīvi nobalansēt.
8. Pie 115 tūkst.km nobraukuma motorā tika mainīts ieplūdes kolektora spiediena sensors.
9. Pie 116 tūkst.km nobraukuma tika mainīta trešā no četrām kvēlsvecēm.
10. Pie 117 tūkst.km nobraukuma tika mainīti pakaļējie bremžu diski un bremžu kluči (kluči nokalpoja ļoti ilgi).
11. Pie 120 tūkst.km nobraukuma tika mainīti priekšējie bremžu diski un bremžu kluči (kluči nokalpoja ļoti ilgi).
12. Pie 127 tūkst.km nobraukuma tika mainīti aizmugurējie amortizatori un viens bukšu pāris priekšā, un viens bukšu pāris aizmugurē.
13. Pie 135 tūkst.km nobraukuma tika mainītas 2 priekšējā stabilizatora bukses, abas vējstikla apskalošanas sprauslas un divas viduskonsoles apgaismojuma lampiņas.
14. Pie 137 tūkst.km nobraukuma tika labota izpūtēja vidējās daļas gofra.
15. Pie 142 tūkst.km nobraukuma tika mainīts viens pakaļējais bremžu disks, rokas bremzes trose un pakaļējie bremžu kluči.
16. Pie 150 tūkst.km nobraukuma tika mainīts vadu kūlis aizmugurējā vāka jeb durvju atvēršanas mehānismā, ģeneratora siksna un viens stūres pirksts.
17. Pie 162 tūkst.km nobraukuma tika mainīts priekšējais kreisās puses balsta šarnīrs un stabilizatora atsaite.
18. Pie 165 tūkst.km nobraukuma tika mainīts akumulators, ģeneratora siksna un aizmugurējā stikla tīrītāja plastmasas kāts.
19. Pie 170 tūkst.km nobraukuma tika izjaukti un apkopti bremžu mehānismi aizmugurē, jo tie grabēja.
20. Pie 170 tūkst.km nobraukuma tika mainīts EGR vārsts.

Izmaksas… Opel- Merivai 1,3 CDTI stiprā puse ir degvielas ekonomija. Neskatoties uz 1393 kg lielo pašmasu, ražotāja dotais vidējais dīzeļdegvielas patēriņš ir 5,0 litri uz 100 km. Mans secinājums pēc nepilnu septiņu gadu braukšanas - šajos ciparos gandrīz var iekļauties. Faktori, kas palielina degvielas patēriņu: - kondicioniera lietošana siltajā sezonā - plus 0,3-0,4 litri uz 100 km; - braukšana temperatūrās zem mīnus 5 grādiem - plus apmēram puslitrs uz 100 km; - braukšana sastrēgumos - palielinājums atkarībā no sastrēgumu,, smaguma,, . Mums līdz šim vidējais patēriņš, aptuveni 60% braucot pa šosejām un aptuveni 40% pilsētas režīmā, ir 5,26 litri uz 100 km. 2009.gada rudenī, braucot vistālākajā ceļojumā no Latvijas uz Angliju (ap 5500 km), vidējais dīzeļdegvielas patēriņš bija 4,73 litri uz 100 km, tai skaitā Lietuvā un Polijā, kur temps lēnāks - ap 4,2-4,4 litri uz 100 km, bet, sākot no Vācijas pa maģistrālēm, kur temps ātrāks - 5,0-5,5 litri uz 100 km.

Kopējās degvielas izmaksas uz nobrauktajiem 171759 km - Ls 6830. Sanāk 3,98 santīmi uz kilometru. Nav daudz!

Offline
Sandruks55
15. Oct 2013, 21:55 #9048

Kopš: 15. Oct 2013

No: Sigulda

Ziņojumi: 5

Braucu ar: VW Golf 4

KRS2

Woow, paldies! Viela pārdomām...

Varbūt labāka būtu Meriva ar benzīna motoru?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/meriva/llepj.html

[ Šo ziņu laboja Sandruks55, 15 Oct 2013, 22:06:00 ]

Offline
MG-88
15. Oct 2013, 23:33 #9049

Kopš: 06. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 68

Braucu ar: Ford Cosworth

Ja nu kāds grib pirkt audi a6, tad iesaku uzmanīties no ši eksemplāra: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/bxmxb.html. Čoma bijušais autiņš, pirms kādām 3 ned. pārdeva perekupiem pa 800. Nobraukums tur bij pie 400 tūkst. kreisais sāns ir bijis sists un rūsa lien ārā uz durvīm un spārna, zobsiksna bija jamaina, ziemā viņu pielaist nevarēja, priekšējais bampers turējās uz savilcējiem, kā arī bij vel šādi tādi defektiņi. Var jau būt ka viss ir sataisīts, bet neticās.
Offline
edzulis
15. Oct 2013, 23:44 #9050

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Ar fantāziju perekupiem viss labi. Netīs taču uz 298, kāds vēl domās, ka nojāts 15 gadīgs šrots. Jātin uz tik pat, cik 4 gadīgiem auto - 233
Offline
///Meija
16. Oct 2013, 08:53 #9051

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1019

Braucu ar:


15 Oct 2013, 21:05:13 Sandruks55 rakstīja:

15 Oct 2013, 20:29:47 Saabich rakstīja:
vw fans ir kas ātrāk par 98kmh nebrauc, mož ka ir baudāms ņemams auto


Ak šitā? Interesanti. Bet varbūt labāk iespringt un pirkt šādu C-Max? Mans budžets auto iegādei ir max 5K LVL.

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/focusc-max/pogfx.html

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/foc...-max/bdcxdc.html

Ja godīgi, tad nepareizajā forumā meklē sev svarīgu informāciju... šeit veči mēģina atrast nojātus 5er e60 par 5k LVL, uz Merivām un C-max (kuram neviena lietota detaļa pat nav pieejama ne šrotos ne ss.lv, respektīvi ja tā supermašīna noplīsīs vai paņems kādu sētas stūri būs jāpērk oriģinālās detaļas par pusi no auto vērtības, vai jāmēģina kaut kas saķibināt no parastā focus).
Un jautāt par to vai 1,3 būs pietiekami arī ir pārāk retoriski, katram sava jaudas izjūta, vienīgais veids kā saprast vai tieši Tev 1,3 nebūs par knapu ir pašai izbraukt gan ar 1,3, gan 1,7, gan 3,0 un saprast kas kā...
Offline
Rolits
16. Oct 2013, 10:50 #9052

Kopš: 07. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 407

Braucu ar: Kia & Fazer


14 Oct 2013, 10:26:48 daticho rakstīja:

11 Oct 2013, 20:17:38 OOZZEE rakstīja:
kādam ir info par šiem

Kāds var padalīties pieredzē par Toyota Avensis 2009.,2010.gada, manuālis...benzīns vai dīzelis.
Sakot, ka DDCAT esot slikti, bet D4D labi. Un kā ar jaudu? 150HP ir pietieikoši?


Viss labi, Dcat aizmirsti.
Benzīnam Valvematiku arī aizmirsti, trolejbusa kārba, ar 150 zs benzīnu uz apdzīšanu ir jāmet krusts. Jāizvēlas tikai 150 zs dīzelis, jauda pietiekoša, grieze supper. Slimību viņiem nav, ja pats nelauž.

Vai iepriekš rakstītais attiecas arī uz modeļiem līdz 2009. gadam? D-CAT ir tas 2.2litru dzinējs?
Offline
daticho
16. Oct 2013, 12:17 #9053

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


15 Oct 2013, 21:05:13 Sandruks55 rakstīja:

15 Oct 2013, 20:29:47 Saabich rakstīja:
vw fans ir kas ātrāk par 98kmh nebrauc, mož ka ir baudāms ņemams auto


Ak šitā? Interesanti. Bet varbūt labāk iespringt un pirkt šādu C-Max? Mans budžets auto iegādei ir max 5K LVL.

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/focusc-max/pogfx.html

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/foc...-max/bdcxdc.html


Starp Opeli un Fordu lai izveletos, tad gan vajag padomāt
Viss atkarigs no noskrejiena, sie dzineji daudz netur, spararati, eļļu sāk agri rīt, DPF filtri, un Fordiem elektrība. Ja pērc sev, tad es dota'ja brīdi starp šiem neko labāku par VWFana Opeli neredzu. Pērc labak auto ar pierādāmu vēsturi, nevis kaķi maisā.

Tie Fordi ir labi, bet tas ir tikai uz otreizējo tirgu, Opeli protams grūtāk pārdot.
Offline
daticho
16. Oct 2013, 12:20 #9054

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


16 Oct 2013, 10:50:35 Rolits rakstīja:

14 Oct 2013, 10:26:48 daticho rakstīja:

11 Oct 2013, 20:17:38 OOZZEE rakstīja:
kādam ir info par šiem

Kāds var padalīties pieredzē par Toyota Avensis 2009.,2010.gada, manuālis...benzīns vai dīzelis.
Sakot, ka DDCAT esot slikti, bet D4D labi. Un kā ar jaudu? 150HP ir pietieikoši?


Viss labi, Dcat aizmirsti.
Benzīnam Valvematiku arī aizmirsti, trolejbusa kārba, ar 150 zs benzīnu uz apdzīšanu ir jāmet krusts. Jāizvēlas tikai 150 zs dīzelis, jauda pietiekoša, grieze supper. Slimību viņiem nav, ja pats nelauž.

Vai iepriekš rakstītais attiecas arī uz modeļiem līdz 2009. gadam? D-CAT ir tas 2.2litru dzinējs?


Tas pats, jo DCatiem dzinēja blokus nav mainījuši, tas pats kas Verso vecie un Avensis, plīst, sāk eļļu ēst un mūžīgās katalizatoru problēmas. Viņiem nav tik vnk, cut un aizmirsti, tur sākās ar kompi čakars utt. īsāk sakot, Dcaķis jau ir sagriezts līdz galam, tur vairs nav kur, un attiecīgi tu gribi to jaudu izmantot, jo max jaudas zona viņam sasniedzama pie zemiem apgriezieniem, kā jau jebkuram turbo dīzelim.
Offline
Boldrick
16. Oct 2013, 12:29 #9055

Kopš: 18. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 406

Braucu ar: F31

Ko senseji var pateikt par 98.gada 725td!Kādas izmaksas,plusi/mīnusi,motors ir spējīgs pavilkt to govi!
Piedāvā uz maiņu viņu
Offline
Driver
16. Oct 2013, 12:33 #9056

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 Oct 2013, 12:29:18 Boldrick rakstīja:
Ko senseji var pateikt par 98.gada 725td!Kādas izmaksas,plusi/mīnusi,motors ir spējīgs pavilkt to govi!
Piedāvā uz maiņu viņu


uzjauta cik svalka dod par tadu auto ar dzineja defektu un sapratisi auto pasreizejo vertiibu.

edit: vel jau interesanti, pret ko maina, bet tapat...

[ Šo ziņu laboja Driver, 16 Oct 2013, 12:34:29 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
LG
16. Oct 2013, 12:35 #9057

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: E53/E70


16 Oct 2013, 12:05:02 alvisrobeznieks rakstīja:
Ir kāds bijis skatīties?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/hhccf.html




Ka Melnais krievs (BR) teiktu Pērnavas mauka
Offline
Boldrick
16. Oct 2013, 12:42 #9058

Kopš: 18. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 406

Braucu ar: F31

Nu,cik tad tā svalka dod?
Bet nu jasna.
Offline
Rizza
16. Oct 2013, 12:46 #9059

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:


16 Oct 2013, 12:20:47 daticho rakstīja:

Tas pats, jo DCatiem dzinēja blokus nav mainījuši, tas pats kas Verso vecie un Avensis, plīst, sāk eļļu ēst un mūžīgās katalizatoru problēmas. Viņiem nav tik vnk, cut un aizmirsti, tur sākās ar kompi čakars utt. īsāk sakot, Dcaķis jau ir sagriezts līdz galam, tur vairs nav kur, un attiecīgi tu gribi to jaudu izmantot, jo max jaudas zona viņam sasniedzama pie zemiem apgriezieniem, kā jau jebkuram turbo dīzelim.


Vecais, tad kāds avensis ir vislabākais variants ?
Skaidrs ka viņi baigi neplīst, bet tomēr. interesē no 06 gada uz augšu, tas mod.
Par kaķiem arī nesapratu, ja tajā 150zs kaķī lej normālu solāriju, un ekspluatē normāli, kas viņam var notikt ?
Benzīns ar automātu - der?

Vēl jau variants ir mondeo dīzeļim +- cenā tas pats.
Offline
daticho
16. Oct 2013, 12:54 #9060

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


16 Oct 2013, 12:46:31 Rizza rakstīja:

16 Oct 2013, 12:20:47 daticho rakstīja:

Tas pats, jo DCatiem dzinēja blokus nav mainījuši, tas pats kas Verso vecie un Avensis, plīst, sāk eļļu ēst un mūžīgās katalizatoru problēmas. Viņiem nav tik vnk, cut un aizmirsti, tur sākās ar kompi čakars utt. īsāk sakot, Dcaķis jau ir sagriezts līdz galam, tur vairs nav kur, un attiecīgi tu gribi to jaudu izmantot, jo max jaudas zona viņam sasniedzama pie zemiem apgriezieniem, kā jau jebkuram turbo dīzelim.


Vecais, tad kāds avensis ir vislabākais variants ?
Skaidrs ka viņi baigi neplīst, bet tomēr. interesē no 06 gada uz augšu, tas mod.
Par kaķiem arī nesapratu, ja tajā 150zs kaķī lej normālu solāriju, un ekspluatē normāli, kas viņam var notikt ?
Benzīns ar automātu - der?

Vēl jau variants ir mondeo dīzeļim +- cenā tas pats.


Runa bija par pēdējo modeli, bet Tu jau skaties 06.
Te galvenais neņemt 2.0, vēl vecā tipa, ar 5 kārbu. Spararats maksā 800,- LVL un 5 robam ir defekti, lec laukā ar laiku, mufta aiziet pa pieskari, remonts nav dārgs bet čakars tāpat.
150z.s dzinējs ir ok, viņš nav tik sagriezts, jau minēju, ja lej normālu dīzeli tad viss ok. Viņiem ir Denso sprauslas, viņas nav tik labas cik Bosch.
Es ja skatitos, nenemtu ari to 150 zs, izveletos labak parasto 136 zs, bus ekonomiskaks par 150nieku un jaudas starpibu izjust principa baigi nevar.

Nem 2.2D4D ar 136 zs!!!

P.s nav tāds 150 zs kaķis!
P.s.s Mondeo pēc tam pārdod visu mūzu jau ar viņu nebrauksi. + Avensis ir ķēde.

[ Šo ziņu laboja daticho, 16 Oct 2013, 12:57:09 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo