Online

Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
sys9291
08. Nov 2021, 14:33 #9021

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Nov 2021, 13:57:27 @DM-101 rakstīja:
pukpuk meistaram posvjashajetsja, jeb kaa defekts tika atrasts 5 sekunzhu laikaa!

MS45. Dazhaadi meistari

man patiess prieks, ka tavu problēmu atrisināja
Offline
kexxx
08. Nov 2021, 14:51 #9022

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


08 Nov 2021, 14:32:43 @DM-101 rakstīja:

08 Nov 2021, 14:14:25 @kexxx rakstīja:

08 Nov 2021, 13:57:27 @DM-101 rakstīja:
pukpuk meistaram posvjashajetsja, jeb kaa defekts tika atrasts 5 sekunzhu laikaa!

MS45. Dazhaadi meistari


Offset korekcija- tas ir kkāds noteikts degvielas daudzums, kuru piešpricē klāt visos dzinēja darbības diapazonos?

STFT un LTFT
STFT un LTFT QA


Danke, apmēram pieleca
Offline
bokens
08. Nov 2021, 23:04 #9023

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 532

Braucu ar: E84

Ja paņemtu google translate tad iztulkotu, ka vāciski skaidri uzrakstīts- maisījums par liesu, tālāk meklēšanas vaina kāpēc gaiss par daudz.
Offline
Peecis
09. Nov 2021, 08:47 #9024

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


08 Nov 2021, 14:32:43 @DM-101 rakstīja:

08 Nov 2021, 14:14:25 @kexxx rakstīja:

08 Nov 2021, 13:57:27 @DM-101 rakstīja:
pukpuk meistaram posvjashajetsja, jeb kaa defekts tika atrasts 5 sekunzhu laikaa!

MS45. Dazhaadi meistari


Offset korekcija- tas ir kkāds noteikts degvielas daudzums, kuru piešpricē klāt visos dzinēja darbības diapazonos?

STFT un LTFT
STFT un LTFT QA

Ļoti vērtīgs info par baltu velti. Paldies!
Offline
abyss
09. Nov 2021, 13:15 #9025

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

Esmu noskatījies skaļrunus TV.

https://soundium.lv/presonus-eris-e4-5-pair

Tikai un vienīgi TV (filmas), par spēlēm un mūziku poh.

Vieta kā jau dzīvokli ir ļoti ierobežota. TV pie sienas, un tikai viens stūris brīvs. Otrā ledusskapis.

Vai šī ir ok izvēle? Vai līdz 200 eur ir kaut kas labāks? Ņemot vērā ierobežoto vietu. Bass un skaļums nav tik noteicoši.

Offline
968-jk
11. Nov 2021, 15:10 #9026

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13618

Braucu ar: 30niekiem

Sanāk, ka Teslai ir tāpat kā man Makitas fleksim? Pie tukšākas baterijas griež lēnāk kā pie pilnas?
Offline
kb
11. Nov 2021, 15:41 #9027

Kopš: 02. Jan 2007

Ziņojumi: 199

Braucu ar: i3s / Lexus GS300

BMW paši šajā dokumentā https://foto3.inbox.lv/kb15/11-11-2021/Screensh...-at-15-37-44.png raksta, ka ar tukšāku bateriju mazāks spriegums, un tādēļ savukārt mazāka jauda un grieze.
Neesmu atradis, pie cik rpm i3 sasniedz savu top speed (150kmh i3 un 160kmh i3s). Ja tas notiek tuvu maksimāliem apgriezieniem, tad tai brīdī grieze stipri zem 100Nm.
Offline
DimanC
12. Nov 2021, 08:34 #9028

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 329

Braucu ar: elektrību


11 Nov 2021, 16:42:54 @DM-101 rakstīja:

11 Nov 2021, 15:41:05 @kb rakstīja:
BMW paši šajā dokumentā https://foto3.inbox.lv/kb15/11-11-2021/Screensh...-at-15-37-44.png raksta, ka ar tukšāku bateriju mazāks spriegums, un tādēļ savukārt mazāka jauda un grieze.
Neesmu atradis, pie cik rpm i3 sasniedz savu top speed (150kmh i3 un 160kmh i3s). Ja tas notiek tuvu maksimāliem apgriezieniem, tad tai brīdī grieze stipri zem 100Nm.


EV ir labs ceeliens no 0, no luksfora. Pie lielaakiem aatrumiem burviiba zuud.

Savulaik Davidich panjeema Tesla 3.
Uzlaadeja baterijas. 1. kickdown liidz 200. Otrais. un treshajaa - ceeliens jau relatiivi nekaads/juutami mazaaks.
Peec taadaam patopiishanaam atlikushais range sanaaca kaut kaadi ap 100km, atpaklaj uz Maskavu vinjsh netika. Sauca evakuatoru.

Taapeec jau tie EV velkaas kaa kaajminami. Jo agresiivaak pabraucot, range krit 2+ reizes, atlikushie 30% jau ar ljoti ierobezhotu griezi un kaa caureju nokjeerusham - visu laiku jaastuko: tiksi liidz maajaam vai nee..
Kaspich, Tev pašam neliekas bišķi paradokss, ka aģitē par dīzeļu kaitīgumu, jo tie izraisot plaušu vēzi, bet pie EV trūkumumiem atsaucies uz kaut kādu krieveli, kuram ir būtiski 3x atvilkt līdz divītim uz koplietošanas ceļiem, tieši apdraudot sevi un apkārtējos? Popularizējam tiesisko nihilismu un bīstamu ātruma pārsniegšanu?Tāda kā divkosība.

kuram ikdienā vajag to max speed Latvijā? legāli nevienam.
Offline
smudo
12. Nov 2021, 10:18 #9029

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3635

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


12 Nov 2021, 08:49:06 @DM-101 rakstīja:

12 Nov 2021, 08:34:15 @DimanC rakstīja:

11 Nov 2021, 16:42:54 @DM-101 rakstīja:

11 Nov 2021, 15:41:05 @kb rakstīja:
BMW paši šajā dokumentā https://foto3.inbox.lv/kb15/11-11-2021/Screensh...-at-15-37-44.png raksta, ka ar tukšāku bateriju mazāks spriegums, un tādēļ savukārt mazāka jauda un grieze.
Neesmu atradis, pie cik rpm i3 sasniedz savu top speed (150kmh i3 un 160kmh i3s). Ja tas notiek tuvu maksimāliem apgriezieniem, tad tai brīdī grieze stipri zem 100Nm.


EV ir labs ceeliens no 0, no luksfora. Pie lielaakiem aatrumiem burviiba zuud.

Savulaik Davidich panjeema Tesla 3.
Uzlaadeja baterijas. 1. kickdown liidz 200. Otrais. un treshajaa - ceeliens jau relatiivi nekaads/juutami mazaaks.
Peec taadaam patopiishanaam atlikushais range sanaaca kaut kaadi ap 100km, atpaklaj uz Maskavu vinjsh netika. Sauca evakuatoru.

Taapeec jau tie EV velkaas kaa kaajminami. Jo agresiivaak pabraucot, range krit 2+ reizes, atlikushie 30% jau ar ljoti ierobezhotu griezi un kaa caureju nokjeerusham - visu laiku jaastuko: tiksi liidz maajaam vai nee..
Kaspich, Tev pašam neliekas bišķi paradokss, ka aģitē par dīzeļu kaitīgumu, jo tie izraisot plaušu vēzi, bet pie EV trūkumumiem atsaucies uz kaut kādu krieveli, kuram ir būtiski 3x atvilkt līdz divītim uz koplietošanas ceļiem, tieši apdraudot sevi un apkārtējos? Popularizējam tiesisko nihilismu un bīstamu ātruma pārsniegšanu?Tāda kā divkosība.

kuram ikdienā vajag to max speed Latvijā? legāli nevienam.


tas, ka atsaucos uz krieveli, nenoziimee, ka atbalstu vinja izpildiishanos, vinjsh man patik kaa viirietis, aicinu vinjam liidzinaaties, utjpr.
Runa ir par ko citu. Ja ar elektroauto brauc kapeiku nepishot, resurss no tiem 300+km [Tesla 3, piem.] nokriit liidz 150..200max vasaraa [ziemaa zem 150km], peedejie 30% iet jau ar 70km/h aarpus pilsetas, drebot par katru pedaalja nospieshanu, bez liekas apsildes, utjpr. Un busim godiigi - mana agjiteeshana nav novedusi NE PIE VIENA DPF uzstaadiishanas [jo taa detalja maksaa kocmocu - 2000 EUR], attieciigi - pilniigi noteikti NEVIENS nepaarseediisie uz EV manas agjiteshanas rezultaataa, lai cik aktivi es to veiktu


Nav tik traki. Tam pašam budžeta auto VW ID.3, arī ar 10% bateriju var sasniegt max ātrumu (tas gan ir tikai 160kmh) un un Taycan ar sub 10% atlikumu baterijā var braukt uz max ātrumu (pāri 250kmh). Bet jaudas samazinājums zem 50% baterijas, protams, ir jūtams visiem, tomēr pat tad, ikdienā vidējais lietotājs to reāli neizjutīs, jo reti kad tāpat pieprasīs max jaudu. Es domāju, ka tad, kad lielākā daļa pārkāps uz EV, varēs ņemt nost radarus no ceļiem, jo retais brauks virs 100 pa šoseju
Offline
DimanC
12. Nov 2021, 10:23 #9030

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 329

Braucu ar: elektrību

Labi zinu, ka ar Tevi strīdēties, pat diskutēt, ir bezjēdzīgi. Ne jau tāpēc, ka Tev būtu taisnība, bet gan labi zināmā fakta dēļ, ka Tev ir ļoti grūti atzīt, ka arī citiem var būt taisnība.



12 Nov 2021, 08:57:30 @DM-101 rakstīja:
tieshaam?
tu domaa, ka krapshanaas ar sho raadiijumu nebuus tikpat populaara kaa ar odometriem? nee?

otrkaart - matoru gultnjus, reduktorus, bremzes, citas mehaaniskaas lietas nevins nav atceelis.
protams, ka nekas no servisa un droshibas lietaam [ABS, SRS, utjpr] neinteresee, tad - sho var skipot, bet reaali - viss, iznjemot kaarbu un matoru, EV arii ir un arii plisiis.
[...]
Vai es kaut kur rakstīju, ka kāds ir EV atcēlis gultņus, bremzes, piekares, ABS, SRS? Nē!
No kā tad izriet Tavs absurdais secinājums, ka tas neinteresē?

Mana atbilde Belluunam bija tikai par to, ka EV dzinējs + baterija ir par kārtu vienkāršāka un drošāka 2nd hand tirgū nekā attiecīgais ICE detaļu kalns ar visiem tūkstošiem kustīgo detaļu un nezināmajiem mainīgajiem. Arī dzinēja un BMS EV mašīnai nebūs kompleksāka nekā ICE.



12 Nov 2021, 08:57:30 @DM-101 rakstīja:
[...]
Lugums nemuldet par lietaam, kur tev sajeega ir PILNIIGA nulle


tieši tas pats attiecas uz Tevi, Kaspich. Ne pēdējos 30%, un pat ne pēdējos 10% nav problēma (ne tehnoloģiska ne psiholoģiska) uzturēt satiksmē vajadzīgo ātrumu. 30% range modernam elektroauto ir 100+km. Latvijā uzlādes stacijas ir sastopamas ik pēc 40..50km. acīmredzot ir Tev acīmredzot niecīga vai nekāda pieredze braucot ar EV, tāpēc, lūgums - NEMULDI.


12 Nov 2021, 08:49:06 @DM-101 rakstīja:
[...]
peedejie 30% iet jau ar 70km/h aarpus pilsetas, drebot par katru pedaalja nospieshanu, bez liekas apsildes, utjpr.

Offline
abyss
12. Nov 2021, 10:29 #9031

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


12 Nov 2021, 10:18:24 @smudo rakstīja:

12 Nov 2021, 08:49:06 @DM-101 rakstīja:

12 Nov 2021, 08:34:15 @DimanC rakstīja:

11 Nov 2021, 16:42:54 @DM-101 rakstīja:

11 Nov 2021, 15:41:05 @kb rakstīja:
BMW paši šajā dokumentā https://foto3.inbox.lv/kb15/11-11-2021/Screensh...-at-15-37-44.png raksta, ka ar tukšāku bateriju mazāks spriegums, un tādēļ savukārt mazāka jauda un grieze.
Neesmu atradis, pie cik rpm i3 sasniedz savu top speed (150kmh i3 un 160kmh i3s). Ja tas notiek tuvu maksimāliem apgriezieniem, tad tai brīdī grieze stipri zem 100Nm.


EV ir labs ceeliens no 0, no luksfora. Pie lielaakiem aatrumiem burviiba zuud.

Savulaik Davidich panjeema Tesla 3.
Uzlaadeja baterijas. 1. kickdown liidz 200. Otrais. un treshajaa - ceeliens jau relatiivi nekaads/juutami mazaaks.
Peec taadaam patopiishanaam atlikushais range sanaaca kaut kaadi ap 100km, atpaklaj uz Maskavu vinjsh netika. Sauca evakuatoru.

Taapeec jau tie EV velkaas kaa kaajminami. Jo agresiivaak pabraucot, range krit 2+ reizes, atlikushie 30% jau ar ljoti ierobezhotu griezi un kaa caureju nokjeerusham - visu laiku jaastuko: tiksi liidz maajaam vai nee..
Kaspich, Tev pašam neliekas bišķi paradokss, ka aģitē par dīzeļu kaitīgumu, jo tie izraisot plaušu vēzi, bet pie EV trūkumumiem atsaucies uz kaut kādu krieveli, kuram ir būtiski 3x atvilkt līdz divītim uz koplietošanas ceļiem, tieši apdraudot sevi un apkārtējos? Popularizējam tiesisko nihilismu un bīstamu ātruma pārsniegšanu?Tāda kā divkosība.

kuram ikdienā vajag to max speed Latvijā? legāli nevienam.


tas, ka atsaucos uz krieveli, nenoziimee, ka atbalstu vinja izpildiishanos, vinjsh man patik kaa viirietis, aicinu vinjam liidzinaaties, utjpr.
Runa ir par ko citu. Ja ar elektroauto brauc kapeiku nepishot, resurss no tiem 300+km [Tesla 3, piem.] nokriit liidz 150..200max vasaraa [ziemaa zem 150km], peedejie 30% iet jau ar 70km/h aarpus pilsetas, drebot par katru pedaalja nospieshanu, bez liekas apsildes, utjpr. Un busim godiigi - mana agjiteeshana nav novedusi NE PIE VIENA DPF uzstaadiishanas [jo taa detalja maksaa kocmocu - 2000 EUR], attieciigi - pilniigi noteikti NEVIENS nepaarseediisie uz EV manas agjiteshanas rezultaataa, lai cik aktivi es to veiktu


Nav tik traki. Tam pašam budžeta auto VW ID.3, arī ar 10% bateriju var sasniegt max ātrumu (tas gan ir tikai 160kmh) un un Taycan ar sub 10% atlikumu baterijā var braukt uz max ātrumu (pāri 250kmh). Bet jaudas samazinājums zem 50% baterijas, protams, ir jūtams visiem, tomēr pat tad, ikdienā vidējais lietotājs to reāli neizjutīs, jo reti kad tāpat pieprasīs max jaudu. Es domāju, ka tad, kad lielākā daļa pārkāps uz EV, varēs ņemt nost radarus no ceļiem, jo retais brauks virs 100 pa šoseju


Kapēc tā

Uz 150 kruīzējot cik tad ātrāk beidzas baterija?
Offline
smudo
12. Nov 2021, 11:02 #9032

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3635

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

ID.3 uz 150 momentanais paterins ir ap 30kWh uz 100/km. Tatad liela baterija (77kWh) pietiks tikai 250km sada rezima.
Offline
abyss
12. Nov 2021, 11:07 #9033

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


12 Nov 2021, 11:02:22 @smudo rakstīja:
ID.3 uz 150 momentanais paterins ir ap 30kWh uz 100/km. Tatad liela baterija (77kWh) pietiks tikai 250km sada rezima.


Diezgan bēdīgi. Pilsētai jau ļoti labi. No vienas puses galvenais jau piesārņojumu samazināt pilsētā. Bet ārpus tā daļa tāpat gribēs stiept ar rindā 6 benzīnieku.
Offline
RS7
14. Nov 2021, 11:49 #9034

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Tu aizmirsi sākuma daļu, kā izveidojās tava aprakstītā situācija ?
Offline
ritmanis
14. Nov 2021, 11:51 #9035

Kopš: 12. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 790

Braucu ar: w202, e39

Offline
ritmanis
14. Nov 2021, 12:01 #9036

Kopš: 12. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 790

Braucu ar: w202, e39


14 Nov 2021, 12:00:18 @DM-101 rakstīja:
Aa,es aizmirsu,ka postu ierakstiiju lohu un bomaaru suudubedree. Briivi,smuliishi.

Tu esi bomārs?
Offline
ritmanis
14. Nov 2021, 12:22 #9037

Kopš: 12. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 790

Braucu ar: w202, e39


14 Nov 2021, 12:18:26 @DM-101 rakstīja:
Man ir aizdomas,ka puikas nesaprata.
Bomaari - nabagi. Nabagi dziives pieredzee. Nabagi pamatlietu sajeegaa. Nabagi intereshu radiusaa un dziljumaa. Nabagi komunikaacijaa galu galaa.
Lasot to suudu ko te viena dalja postee,man ir sajuuta,ka pilsonjiem gadi 15. Bet taadu suudu postee gadiem. Aciimredzot,dumums turpinaas arii veelaakos gados. Jums pashiem skjiet ohujetj aspraatiigi tas,ko skribeleejiet? Ohujetj sarkastiski? Ohujetj po-pacanski?

Malacis.
Offline
ritmanis
14. Nov 2021, 12:23 #9038

Kopš: 12. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 790

Braucu ar: w202, e39


14 Nov 2021, 12:18:26 @DM-101 rakstīja:
Man ir aizdomas,ka puikas nesaprata.
Bomaari - nabagi. Nabagi dziives pieredzee. Nabagi pamatlietu sajeegaa. Nabagi intereshu radiusaa un dziljumaa. Nabagi komunikaacijaa galu galaa.
Lasot to suudu ko te viena dalja postee,man ir sajuuta,ka pilsonjiem gadi 15. Bet taadu suudu postee gadiem. Aciimredzot,dumums turpinaas arii veelaakos gados. Jums pashiem skjiet ohujetj aspraatiigi tas,ko skribeleejiet? Ohujetj sarkastiski? Ohujetj po-pacanski?

Tu pieskatīsi šito sūdu bedri vai nē?
Offline
RS7
14. Nov 2021, 12:26 #9039

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Tava aprakstīta situācija ir kritiska, un daudzi sen jau būtu atmetušies ( bez sarkasma, līdz elkonim cieņā ), tikai sākuma daļa kā nonācāt līdz tam visam, būtu laba pamācība
Offline
ritmanis
14. Nov 2021, 12:27 #9040

Kopš: 12. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 790

Braucu ar: w202, e39


14 Nov 2021, 12:26:35 @RS7 rakstīja:
Tava aprakstīta situācija ir kritiska, un daudzi sen jau būtu atmetušies ( bez sarkasma, līdz elkonim cieņā ), tikai sākuma daļa kā nonācāt līdz tam visam, būtu laba pamācība

Tā ir pamācība visiem grēciniekiem manuprāt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4