Autors | Ziņojums |
PASSATizhi | 13. Oct 2014, 17:48 |
#9021
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
13 Oct 2014, 16:25:07 Chubakla rakstīja:
13 Oct 2014, 16:19:51 Sancix rakstīja:
a moš metinot sakusuši vadi kas iet virs sliekšņa ?
Tur jau tas joks - kad paņēmu mašīnu - 15min viss bija OK , prikoli sākās tikai pēc 15 min braukšanas. Es tagad prātoju - ko lai skatās, un ka lai secina, ka kaut kas ir beigts, un kas tieši ?!
Tikko noskrēju lejā paskatījos vai nav slapjš ! un IR (pie čendžera un arī otrā pusē zem aķa)
Cik noprotu iBus un kBus atbild par virkni ierīcēm, un ja kāda no tām noklājas - tad ir kapi visam ! Kā lai pārbauda?!
meistars nebija ar bik tumšu ādas krāsu un m20 uzgriežņiem ausīs |
Offline | |
|
Chubakla | 13. Oct 2014, 17:59 |
#9022
|
|
Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
|
13 Oct 2014, 17:48:19 PASSATizhi rakstīja:
13 Oct 2014, 16:25:07 Chubakla rakstīja:
13 Oct 2014, 16:19:51 Sancix rakstīja:
a moš metinot sakusuši vadi kas iet virs sliekšņa ?
Tur jau tas joks - kad paņēmu mašīnu - 15min viss bija OK , prikoli sākās tikai pēc 15 min braukšanas. Es tagad prātoju - ko lai skatās, un ka lai secina, ka kaut kas ir beigts, un kas tieši ?!
Tikko noskrēju lejā paskatījos vai nav slapjš ! un IR (pie čendžera un arī otrā pusē zem aķa)
Cik noprotu iBus un kBus atbild par virkni ierīcēm, un ja kāda no tām noklājas - tad ir kapi visam ! Kā lai pārbauda?!
meistars nebija ar bik tumšu ādas krāsu un m20 uzgriežņiem ausīs
Itkā normāls, un cena jau arī nebija "ļimonad" kā saka. Gribu saprast ko tagad iesākt ar to visu ?! Kurus štekerus raustīt |
Offline | |
|
PASSATizhi | 13. Oct 2014, 18:01 |
#9023
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| nevajag neko raustīt. vajag pieslēgt inpu. daudz kas taps skaidrs |
Offline | |
|
Kasics | 13. Oct 2014, 18:57 |
#9024
|
|
Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
| Vai 215/65 R16 derēs E39 un arkās nestrīķēsies? |
Offline | |
|
Krekers | 13. Oct 2014, 19:51 |
#9025
|
|
Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
| A par to metināšanu. Kāds var pateikt vai īsti vajag vai nevajag ņemt to klemmi nost, kad metina? Un nevis no sērijas "tā gan jau būtu drošāk", bet točna vajag vai nē un kāpēc.
Prasu tāpēc, ka vairākkārt esmu dzirdējis šādu ieteikumu, bet cik ir sanācis praksē redzēt, tad visi dod virsū tāpat. Un kad pats iesaka noņemt nost klemmi (jo viena tante teica), tad visi skatās virsū ar lielām acīm kā uz nenormālo.
Tad sanāk, ka metināšanas līdzstrāva rada kaut kādu pārspriegumu auto elektriskajā ķēdē un svilina nost blokus vai kā? |
Offline | |
|
Kasics | 13. Oct 2014, 20:17 |
#9026
|
|
Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2528
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
|
13 Oct 2014, 19:51:55 Krekers rakstīja:
A par to metināšanu. Kāds var pateikt vai īsti vajag vai nevajag ņemt to klemmi nost, kad metina? Un nevis no sērijas "tā gan jau būtu drošāk", bet točna vajag vai nē un kāpēc.
Prasu tāpēc, ka vairākkārt esmu dzirdējis šādu ieteikumu, bet cik ir sanācis praksē redzēt, tad visi dod virsū tāpat. Un kad pats iesaka noņemt nost klemmi (jo viena tante teica), tad visi skatās virsū ar lielām acīm kā uz nenormālo.
Tad sanāk, ka metināšanas līdzstrāva rada kaut kādu pārspriegumu auto elektriskajā ķēdē un svilina nost blokus vai kā?
Cik zinu tad, ja metina ar elektrodiem tad tikai vajagot noņemt.
Cik ir metināts ar pusautomātu tad līdz šim nekādas problēmas nav bijušas un nekas tāds arī nav dzirdēts. |
Offline | |
|
streetlife | 13. Oct 2014, 20:26 |
#9027
|
|
Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
| Ja cilvēks zin fiziku, tad zinās, ka elektrība iet vieglāko ceļu, tas ir kur mazākā pretestība.
ar tām klemju ņemšanām pa lielam ir tā, lai klients pēc tam nevar braukt augumā ka vot klemme neesot bijusi noņemta, tāpēc viņam bloki nodeguši |
Offline | |
|
AUTORS | 13. Oct 2014, 20:31 |
#9028
|
|
Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
13 Oct 2014, 20:17:36 Kasics rakstīja:
13 Oct 2014, 19:51:55 Krekers rakstīja:
A par to metināšanu. Kāds var pateikt vai īsti vajag vai nevajag ņemt to klemmi nost, kad metina? Un nevis no sērijas "tā gan jau būtu drošāk", bet točna vajag vai nē un kāpēc.
Prasu tāpēc, ka vairākkārt esmu dzirdējis šādu ieteikumu, bet cik ir sanācis praksē redzēt, tad visi dod virsū tāpat. Un kad pats iesaka noņemt nost klemmi (jo viena tante teica), tad visi skatās virsū ar lielām acīm kā uz nenormālo.
Tad sanāk, ka metināšanas līdzstrāva rada kaut kādu pārspriegumu auto elektriskajā ķēdē un svilina nost blokus vai kā?
Cik zinu tad, ja metina ar elektrodiem tad tikai vajagot noņemt.
Cik ir metināts ar pusautomātu tad līdz šim nekādas problēmas nav bijušas un nekas tāds arī nav dzirdēts.
Man pirms pāris gadiem citroenam piekabes āķa rozeti piemetinàja nenoņemot klemmi. Auto palika par dārzeni. Metināja ar pusautomātu. Mainīju kautkādu vadības bloku un vel šo to. Izmaksas nebija no mazajām |
Offline | |
|
|
PASSATizhi | 13. Oct 2014, 21:09 |
#9029
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| nekad neesmu ņēmis nost nevienam auto. neviens par dērzeni nekļuva |
Offline | |
|
AUTORS | 13. Oct 2014, 21:16 |
#9030
|
|
Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
13 Oct 2014, 21:09:58 PASSATizhi rakstīja:
nekad neesmu ņēmis nost nevienam auto. neviens par dērzeni nekļuva
tev laikam nav fraņču gara darbi bijuši viņiem pat speciàlas klemmes ko var ar pirkstiem noņemt. Suns zin ko ēdis |
Offline | |
|
PASSATizhi | 13. Oct 2014, 21:20 |
#9031
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| nevajadzetu būt nekādai starpībai jo pa lielam visiem ir unificēti bosch-siemens-hitachi un tml ecu |
Offline | |
|
streetlife | 13. Oct 2014, 21:26 |
#9032
|
|
Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
13 Oct 2014, 21:16:58 AUTORS rakstīja:
13 Oct 2014, 21:09:58 PASSATizhi rakstīja:
nekad neesmu ņēmis nost nevienam auto. neviens par dērzeni nekļuva
tev laikam nav fraņču gara darbi bijuši viņiem pat speciàlas klemmes ko var ar pirkstiem noņemt. Suns zin ko ēdis
+1 par tām klemmēm. jau no 80tajiem gadiem šī "extra" noverojama |
Offline | |
|
Boldrick | 13. Oct 2014, 21:33 |
#9033
|
|
Kopš: 18. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 406
Braucu ar: F31
| Skati var iziet, ja ir bojātas amīšu atsitēj/putekļu gumijas |
Offline | |
|
oskars11 | 13. Oct 2014, 21:40 |
#9034
|
|
Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
|
13 Oct 2014, 21:33:21 Boldrick rakstīja:
Skati var iziet, ja ir bojātas amīšu atsitēj/putekļu gumijas
nee |
Offline | |
|
Boldrick | 13. Oct 2014, 21:43 |
#9035
|
|
Kopš: 18. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 406
Braucu ar: F31
| Lai viņas nomainītu,ir jaņem nost amīši,ja? |
Offline | |
|
Mikuzz | 13. Oct 2014, 21:52 |
#9036
|
|
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41361
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
13 Oct 2014, 21:33:21 Boldrick rakstīja:
Skati var iziet, ja ir bojātas amīšu atsitēj/putekļu gumijas
Plaisas vai vispār nav? |
Offline | |
|
|
Boldrick | 13. Oct 2014, 21:54 |
#9037
|
|
Kopš: 18. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 406
Braucu ar: F31
| Viena ir uz pusēm pārplīsusi.droš,ka amīts ar bbūs jāmaina.kgan strādā viņš labi! |
Offline | |
|
Mikuzz | 13. Oct 2014, 21:58 |
#9038
|
|
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41361
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Ja ilgi brauksi ar sliktām putekļgumijām, tad amītis aizies bojā stipri ātri. |
Offline | |
|
edzhaans | 13. Oct 2014, 21:58 |
#9039
|
|
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
13 Oct 2014, 14:37:11 Chubakla rakstīja:
Manam e39 notika ķibele !
Biju atdevis metināt/krāsot slieksni un bagāžnieka vāku. Viss itkā zolīdi nokrāsots, sametināts, bet attopos, ka automātiskais piesūceknis vairs nepiesūc bagāžnieka vāku - meistars sakot, ka mehānisms nav pašā vākā, bet gan bagāžnieka slieksnī, un viņš tur "ņe pri čom" ! Nu lab, domāju, aizbraukšu uz garāžu - apskatīšos, moš kāds vads vienkārši nav klāt .
Nākamajā dienā, iesēžos bumerī - hops, neslēdzas NAVI un rādžiņš - rādot pagrieziena rādītājus, panelī nedeg - ārpusē deg, atpakaļgaitas lampiņa nestrādā. Domāju, kaut kāds gļuks, OK - pabraucu 15min - ieslēdzas NAVI un rādžiņš, vēlāk noslāpēju, atkal pielaižu - klusums ! tagad jau 3 dienas braucu - un visas šīs pazīmes vēl joprojām ir! lasīju citos forumos, saka ka aķim klemme jānoņem - tā arī izdarīju + pielādēju akumulatoru līdz MAX - nekā ! Itkā releji - drošinātāji visi pie dzīvības. Nazinu kas varētu būt pie vainas?!
Ir kādi varianti, kas tas ir ?
Kur var aizvest uz diagnostiku ?
Ko vēl var skatīties ?
Paldies.
Mehānisms ir pašā vākā, par bazaru atbildu. Sedans.
Vispirms pasties uz šo
http://static.schmiedmann.dk/ProductPictures/image_49617_big.jpg
Un tad uz šo, vai aizej pie sava auto
http://i.ytimg.com/vi/9QyMJ9fuoEQ/hqdefault.jpg
Ja netici, varu piebraukt savu attaisīt [ Šo ziņu laboja edzhaans, 13 Oct 2014, 22:06:09 ] |
Offline | |
|
Boldrick | 13. Oct 2014, 22:04 |
#9040
|
|
Kopš: 18. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 406
Braucu ar: F31
| jasna,tad jāmaina būs viss komplekts! |
Offline | |
|