Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
PASSATizhi
13. Oct 2014, 17:48 #9021

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


13 Oct 2014, 16:25:07 Chubakla rakstīja:

13 Oct 2014, 16:19:51 Sancix rakstīja:
a moš metinot sakusuši vadi kas iet virs sliekšņa ?


Tur jau tas joks - kad paņēmu mašīnu - 15min viss bija OK , prikoli sākās tikai pēc 15 min braukšanas. Es tagad prātoju - ko lai skatās, un ka lai secina, ka kaut kas ir beigts, un kas tieši ?!
Tikko noskrēju lejā paskatījos vai nav slapjš ! un IR (pie čendžera un arī otrā pusē zem aķa)
Cik noprotu iBus un kBus atbild par virkni ierīcēm, un ja kāda no tām noklājas - tad ir kapi visam ! Kā lai pārbauda?!
meistars nebija ar bik tumšu ādas krāsu un m20 uzgriežņiem ausīs
Offline
Chubakla
13. Oct 2014, 17:59 #9022

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39


13 Oct 2014, 17:48:19 PASSATizhi rakstīja:

13 Oct 2014, 16:25:07 Chubakla rakstīja:

13 Oct 2014, 16:19:51 Sancix rakstīja:
a moš metinot sakusuši vadi kas iet virs sliekšņa ?


Tur jau tas joks - kad paņēmu mašīnu - 15min viss bija OK , prikoli sākās tikai pēc 15 min braukšanas. Es tagad prātoju - ko lai skatās, un ka lai secina, ka kaut kas ir beigts, un kas tieši ?!
Tikko noskrēju lejā paskatījos vai nav slapjš ! un IR (pie čendžera un arī otrā pusē zem aķa)
Cik noprotu iBus un kBus atbild par virkni ierīcēm, un ja kāda no tām noklājas - tad ir kapi visam ! Kā lai pārbauda?!
meistars nebija ar bik tumšu ādas krāsu un m20 uzgriežņiem ausīs


Itkā normāls, un cena jau arī nebija "ļimonad" kā saka. Gribu saprast ko tagad iesākt ar to visu ?! Kurus štekerus raustīt
Offline
PASSATizhi
13. Oct 2014, 18:01 #9023

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

nevajag neko raustīt. vajag pieslēgt inpu. daudz kas taps skaidrs
Offline
Kasics
13. Oct 2014, 18:57 #9024

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.

Vai 215/65 R16 derēs E39 un arkās nestrīķēsies?
Offline
Krekers
13. Oct 2014, 19:51 #9025

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61

A par to metināšanu. Kāds var pateikt vai īsti vajag vai nevajag ņemt to klemmi nost, kad metina? Un nevis no sērijas "tā gan jau būtu drošāk", bet točna vajag vai nē un kāpēc.

Prasu tāpēc, ka vairākkārt esmu dzirdējis šādu ieteikumu, bet cik ir sanācis praksē redzēt, tad visi dod virsū tāpat. Un kad pats iesaka noņemt nost klemmi (jo viena tante teica), tad visi skatās virsū ar lielām acīm kā uz nenormālo.

Tad sanāk, ka metināšanas līdzstrāva rada kaut kādu pārspriegumu auto elektriskajā ķēdē un svilina nost blokus vai kā?
Offline
Kasics
13. Oct 2014, 20:17 #9026

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.


13 Oct 2014, 19:51:55 Krekers rakstīja:
A par to metināšanu. Kāds var pateikt vai īsti vajag vai nevajag ņemt to klemmi nost, kad metina? Un nevis no sērijas "tā gan jau būtu drošāk", bet točna vajag vai nē un kāpēc.

Prasu tāpēc, ka vairākkārt esmu dzirdējis šādu ieteikumu, bet cik ir sanācis praksē redzēt, tad visi dod virsū tāpat. Un kad pats iesaka noņemt nost klemmi (jo viena tante teica), tad visi skatās virsū ar lielām acīm kā uz nenormālo.

Tad sanāk, ka metināšanas līdzstrāva rada kaut kādu pārspriegumu auto elektriskajā ķēdē un svilina nost blokus vai kā?

Cik zinu tad, ja metina ar elektrodiem tad tikai vajagot noņemt.
Cik ir metināts ar pusautomātu tad līdz šim nekādas problēmas nav bijušas un nekas tāds arī nav dzirdēts.
Offline
streetlife
13. Oct 2014, 20:26 #9027

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er

Ja cilvēks zin fiziku, tad zinās, ka elektrība iet vieglāko ceļu, tas ir kur mazākā pretestība.

ar tām klemju ņemšanām pa lielam ir tā, lai klients pēc tam nevar braukt augumā ka vot klemme neesot bijusi noņemta, tāpēc viņam bloki nodeguši
Offline
AUTORS
13. Oct 2014, 20:31 #9028

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


13 Oct 2014, 20:17:36 Kasics rakstīja:

13 Oct 2014, 19:51:55 Krekers rakstīja:
A par to metināšanu. Kāds var pateikt vai īsti vajag vai nevajag ņemt to klemmi nost, kad metina? Un nevis no sērijas "tā gan jau būtu drošāk", bet točna vajag vai nē un kāpēc.

Prasu tāpēc, ka vairākkārt esmu dzirdējis šādu ieteikumu, bet cik ir sanācis praksē redzēt, tad visi dod virsū tāpat. Un kad pats iesaka noņemt nost klemmi (jo viena tante teica), tad visi skatās virsū ar lielām acīm kā uz nenormālo.

Tad sanāk, ka metināšanas līdzstrāva rada kaut kādu pārspriegumu auto elektriskajā ķēdē un svilina nost blokus vai kā?

Cik zinu tad, ja metina ar elektrodiem tad tikai vajagot noņemt.
Cik ir metināts ar pusautomātu tad līdz šim nekādas problēmas nav bijušas un nekas tāds arī nav dzirdēts.
Man pirms pāris gadiem citroenam piekabes āķa rozeti piemetinàja nenoņemot klemmi. Auto palika par dārzeni. Metināja ar pusautomātu. Mainīju kautkādu vadības bloku un vel šo to. Izmaksas nebija no mazajām
Offline
PASSATizhi
13. Oct 2014, 21:09 #9029

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

nekad neesmu ņēmis nost nevienam auto. neviens par dērzeni nekļuva
Offline
AUTORS
13. Oct 2014, 21:16 #9030

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


13 Oct 2014, 21:09:58 PASSATizhi rakstīja:
nekad neesmu ņēmis nost nevienam auto. neviens par dērzeni nekļuva
tev laikam nav fraņču gara darbi bijuši viņiem pat speciàlas klemmes ko var ar pirkstiem noņemt. Suns zin ko ēdis
Offline
PASSATizhi
13. Oct 2014, 21:20 #9031

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

nevajadzetu būt nekādai starpībai jo pa lielam visiem ir unificēti bosch-siemens-hitachi un tml ecu
Offline
streetlife
13. Oct 2014, 21:26 #9032

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


13 Oct 2014, 21:16:58 AUTORS rakstīja:

13 Oct 2014, 21:09:58 PASSATizhi rakstīja:
nekad neesmu ņēmis nost nevienam auto. neviens par dērzeni nekļuva
tev laikam nav fraņču gara darbi bijuši viņiem pat speciàlas klemmes ko var ar pirkstiem noņemt. Suns zin ko ēdis


+1 par tām klemmēm. jau no 80tajiem gadiem šī "extra" noverojama
Offline
Boldrick
13. Oct 2014, 21:33 #9033

Kopš: 18. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 406

Braucu ar: F31

Skati var iziet, ja ir bojātas amīšu atsitēj/putekļu gumijas
Offline
oskars11
13. Oct 2014, 21:40 #9034

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


13 Oct 2014, 21:33:21 Boldrick rakstīja:
Skati var iziet, ja ir bojātas amīšu atsitēj/putekļu gumijas
nee
Offline
Boldrick
13. Oct 2014, 21:43 #9035

Kopš: 18. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 406

Braucu ar: F31

Lai viņas nomainītu,ir jaņem nost amīši,ja?
Offline
Mikuzz
13. Oct 2014, 21:52 #9036

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


13 Oct 2014, 21:33:21 Boldrick rakstīja:
Skati var iziet, ja ir bojātas amīšu atsitēj/putekļu gumijas


Plaisas vai vispār nav?
Offline
Boldrick
13. Oct 2014, 21:54 #9037

Kopš: 18. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 406

Braucu ar: F31

Viena ir uz pusēm pārplīsusi.droš,ka amīts ar bbūs jāmaina.kgan strādā viņš labi!
Offline
Mikuzz
13. Oct 2014, 21:58 #9038

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli

Ja ilgi brauksi ar sliktām putekļgumijām, tad amītis aizies bojā stipri ātri.
Offline
edzhaans
13. Oct 2014, 21:58 #9039

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


13 Oct 2014, 14:37:11 Chubakla rakstīja:
Manam e39 notika ķibele !

Biju atdevis metināt/krāsot slieksni un bagāžnieka vāku. Viss itkā zolīdi nokrāsots, sametināts, bet attopos, ka automātiskais piesūceknis vairs nepiesūc bagāžnieka vāku - meistars sakot, ka mehānisms nav pašā vākā, bet gan bagāžnieka slieksnī, un viņš tur "ņe pri čom" ! Nu lab, domāju, aizbraukšu uz garāžu - apskatīšos, moš kāds vads vienkārši nav klāt .
Nākamajā dienā, iesēžos bumerī - hops, neslēdzas NAVI un rādžiņš - rādot pagrieziena rādītājus, panelī nedeg - ārpusē deg, atpakaļgaitas lampiņa nestrādā. Domāju, kaut kāds gļuks, OK - pabraucu 15min - ieslēdzas NAVI un rādžiņš, vēlāk noslāpēju, atkal pielaižu - klusums ! tagad jau 3 dienas braucu - un visas šīs pazīmes vēl joprojām ir! lasīju citos forumos, saka ka aķim klemme jānoņem - tā arī izdarīju + pielādēju akumulatoru līdz MAX - nekā ! Itkā releji - drošinātāji visi pie dzīvības. Nazinu kas varētu būt pie vainas?!
Ir kādi varianti, kas tas ir ?
Kur var aizvest uz diagnostiku ?
Ko vēl var skatīties ?

Paldies.

Mehānisms ir pašā vākā, par bazaru atbildu. Sedans.
Vispirms pasties uz šo
http://static.schmiedmann.dk/ProductPictures/image_49617_big.jpg
Un tad uz šo, vai aizej pie sava auto
http://i.ytimg.com/vi/9QyMJ9fuoEQ/hqdefault.jpg
Ja netici, varu piebraukt savu attaisīt

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 13 Oct 2014, 22:06:09 ]

Offline
Boldrick
13. Oct 2014, 22:04 #9040

Kopš: 18. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 406

Braucu ar: F31

jasna,tad jāmaina būs viss komplekts!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo