Online

Pašreiz BMWPower skatās 181 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Mitsu, Turbo, 4x4 (*Let it snow)

AutorsZiņojums
GirtzB
01. Mar 2010, 12:13 #9021

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

p.s. man šāda izvēle nedrud jo atšķirīgi izmēri priekšai un aizmugurei, attiecīgi pakaļgalam vienmēr būs labāka absolūtā saķere(ja vien tur nebūs absolūti sliki un lielā peldēšana...)

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
01. Mar 2010, 12:14 #9022

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


01 Mar 2010, 11:31:28 JZ rakstīja:
zinot cik PSRS laikā viss bija šķībs un greizs - varētu domāt ka daudz tādu galdu nebija

reku, vairāk solos nelikt, citād vietējie meistari apvainosies ka kāds šejienes lasītājs sāks viņiem mācīt kā strādāt
http://img189.imageshack.us/gal.php?g=img1206bk.jpg


pirmā problēma jau ir to etalongaldu izgatavot, piegādāt un uzstādīt. pie tam jo biezāks materiāls jo lielākas temperatūras deformācijas(protmas pie n-reizes lielākas pievadītās siltumenerģijas....)

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
gt99
01. Mar 2010, 12:20 #9023

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7180

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Man nopietns piedāvājums šiem sportistiem samainīties ar buferiem



un



-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
JZ
01. Mar 2010, 12:23 #9024

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ar katastrofāli sliktām riepām priekšā un ABS (kas būs praktiski visiem, un piedevām pārsvarā 2kanālu) jums NEKAS NEKUR nestāsies, lai vai pašas labākās riepas būs aizmugurē, manuprāt tēma ir izsmelta
Offline
PG
01. Mar 2010, 12:26 #9025

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

ģirt, es tagad braucu ar fwd, kur aizmuguree ir metamas ārā ziemas riepas...es gribēdams ar bremzem nevaru to pakaļu īpaši noraut dēļ abs(atslēdzot stabilitātes kantrolj abs neatslēdzas)...nemaz nerunājot par ieslēgtu stabilitāti. Protams lielā ātrumā visu ir vieglāk noraut, bet nu par ko mēs rūnājam - par ikdienišķo neielikt kādam pakaļā/nenotriek kādu vai ko Tā ka svarīgāka imo ir priekšējā ass - bremzēšanai un stūrēšani, it sevisķi ņemot vērā musdienu auto elektroniku

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
arizah
01. Mar 2010, 12:26 #9026

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


01 Mar 2010, 12:20:52 gt99 rakstīja:
Man nopietns piedāvājums šiem sportistiem samainīties ar buferiem



augsheejaa bildee redzamajam pilsonim, gan izskataas ir jaamaina pilniigi viss.. varbuut vieniigi iznjemot kreisaas puses atpakaljskata spoguli
Offline
JZ
01. Mar 2010, 12:26 #9027

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


01 Mar 2010, 12:14:56 GirtzB rakstīja:

01 Mar 2010, 11:31:28 JZ rakstīja:
zinot cik PSRS laikā viss bija šķībs un greizs - varētu domāt ka daudz tādu galdu nebija

reku, vairāk solos nelikt, citād vietējie meistari apvainosies ka kāds šejienes lasītājs sāks viņiem mācīt kā strādāt
http://img189.imageshack.us/gal.php?g=img1206bk.jpg


pirmā problēma jau ir to etalongaldu izgatavot, piegādāt un uzstādīt. pie tam jo biezāks materiāls jo lielākas temperatūras deformācijas(protmas pie n-reizes lielākas pievadītās siltumenerģijas....)


es te atradu ļoti labu aprakstu par polimērbetonu (nejaukt ar betonu, ko visi saprot ar to vārdu), vajag tagad tik pareizās frakcijas sameklēt priekš eksperimenta, kas banānijā atkal ir ekstra sarežģīti
Offline
MarC
01. Mar 2010, 13:18 #9028

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


01 Mar 2010, 12:26:48 JZ rakstīja:

es te atradu ļoti labu aprakstu par polimērbetonu (nejaukt ar betonu, ko visi saprot ar to vārdu), vajag tagad tik pareizās frakcijas sameklēt priekš eksperimenta, kas banānijā atkal ir ekstra sarežģīti


a kā tu tai polimērbetonā iestrādāsi rievas/skrūvju vietas ? fīča jau taja arī ir ka tu to dzelzi vari pie tā galda pieskrūvēt, lai nekas nekur neizkustās + vienmēr pie gludās virsmas var štangeli piemest un pamērīt
Offline
HM
01. Mar 2010, 13:23 #9029

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4912

Braucu ar:

par riepām

es ieteiktu tā vietā, lai te 3 lapas , druksu pastrādāt un par nopelnīto naudiņu nopirkt vēl 2 labas riepas
Offline
arizah
01. Mar 2010, 13:24 #9030

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

vai arii 4 sliktas
Offline
JZ
01. Mar 2010, 13:42 #9031

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


01 Mar 2010, 13:18:19 MarC rakstīja:

01 Mar 2010, 12:26:48 JZ rakstīja:

es te atradu ļoti labu aprakstu par polimērbetonu (nejaukt ar betonu, ko visi saprot ar to vārdu), vajag tagad tik pareizās frakcijas sameklēt priekš eksperimenta, kas banānijā atkal ir ekstra sarežģīti


a kā tu tai polimērbetonā iestrādāsi rievas/skrūvju vietas ? fīča jau taja arī ir ka tu to dzelzi vari pie tā galda pieskrūvēt, lai nekas nekur neizkustās + vienmēr pie gludās virsmas var štangeli piemest un pamērīt


ar to nav problēmu, tas materiāls jau apstrādājas tāpat kā akmens, tātad pat jau gatavā - gludā virsmā var izurbt un ielīmēt vītnes, kā arī var to liet spogulī pret esošu galdu, kurā tajās skrūvju vietās ir iestiprinātas "tapas", kas ielīmējas iekšā jaunajā virsmā, īsāk sakot ir varianti
Offline
MarC
01. Mar 2010, 14:01 #9032

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

izklausās pēc gadsimta projekta. jāparunā ar šo darbu darītājiem - varbūt viņiem ir reāla interese ko tādu uzbūvēt. cik es saprotu tagad ir tikai parīs sertificēti trubu licēji palikuši?
Offline
JZ
01. Mar 2010, 14:21 #9033

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nevajag vēl neko runāt tur nav viss tik elementāri kā liet izlietnes vai vannas, ne velti cenas mākslīgajām akmens virsmām ir tik augstas (tehnoloģija ir līdzīga)

kad tās frakcijas jauc, tad tās vēl ir jākompaktē, un visu to topošo virsmu ir jāvibrē, un masas tur ir milzīgas, es te mēģinu izdomāt kā to izdarīt glāzes izmēra paraugam, pēc tam tik vispār varēs sākt domāt par milzīgām virsmām
Offline
kapustella
01. Mar 2010, 15:02 #9034

Kopš: 28. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: VW T6 ABT

If in Doubt .. FLAT Out


Offline
GirtzB
01. Mar 2010, 15:49 #9035

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


01 Mar 2010, 14:21:52 JZ rakstīja:
nevajag vēl neko runāt tur nav viss tik elementāri kā liet izlietnes vai vannas, ne velti cenas mākslīgajām akmens virsmām ir tik augstas (tehnoloģija ir līdzīga)

kad tās frakcijas jauc, tad tās vēl ir jākompaktē, un visu to topošo virsmu ir jāvibrē, un masas tur ir milzīgas, es te mēģinu izdomāt kā to izdarīt glāzes izmēra paraugam, pēc tam tik vispār varēs sākt domāt par milzīgām virsmām

nu pag vibrēšanas tehnoloģijas dajebkāda sastāva betoniem takš ir sen atstrādātas, galvenais ir sastāvs. Galvenais ir dabūt precīzu, horizontālu un gludu virsmu.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
moro
01. Mar 2010, 15:56 #9036

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

JZ, kā tos galdus EN valodā sauc? Interesanti palasit

P.S. Ja kādam interēse - ir nevajadzīgs jauns AEM wideband o2. 115 Ls.

[ Šo ziņu laboja moro, 01 Mar 2010, 15:57:50 ]

Offline
JZ
01. Mar 2010, 16:04 #9037

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

precision table, vai kaut kā tamlīdzīgi, man mājas datorā jābūt bookmarkiem, vakarā paskatišos
Offline
JZ
01. Mar 2010, 19:18 #9038

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

reku ir diezgan daudz info par tiem galdiem - http://www.practicalmachinist.com/vb/general/t-...ed-plate-194261/

pats pats laikam skaitās http://www.bluco.com/index.html
Offline
GintsK
01. Mar 2010, 19:40 #9039

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


01 Mar 2010, 12:26:08 tornis rakstīja:
ģirt, es tagad braucu ar fwd, kur aizmuguree ir metamas ārā ziemas riepas...es gribēdams ar bremzem nevaru to pakaļu īpaši noraut dēļ abs(atslēdzot stabilitātes kantrolj abs neatslēdzas)...nemaz nerunājot par ieslēgtu stabilitāti. Protams lielā ātrumā visu ir vieglāk noraut, bet nu par ko mēs rūnājam - par ikdienišķo neielikt kādam pakaļā/nenotriek kādu vai ko Tā ka svarīgāka imo ir priekšējā ass - bremzēšanai un stūrēšani, it sevisķi ņemot vērā musdienu auto elektroniku

Es atceros reiz Vorobjovu kādās senākās ziemas sacīkstēs. Pēkšņi viņam tika piedāvāts izbraukt svešu braucienu FWD klasē. Mašina tika paņemta kāda nu tuvumā bija: Mk2 Golfs ar pasvaigiem radžotiem Micheliniem priekšā un pabrauktām Golf kausa vasarenēm aizmugurē. Laiks bija pilnīgi normāls.
Iedotu tādu kasti parastam braucējam - krašs gandrīz neizbēgams. Bet nu otrādi likt - ja nu vienīgi baigi pašam gribas ērti redzēt kā kapots saiet kaplī...
Visp jau labs braucējs izbrauks jeb ar kādu kombināciju. Lameris iznīcinās tehniku arī ar viskrutākajām gumijām.
Offline
Machida
01. Mar 2010, 19:51 #9040

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

manuprāt nepatīkamāku pārsteigumu sagādā brīdis, kad iet taisni, nevis, kad saslīd aizmugure.
neticu TV raidījumam un Ģirtam, liktu labākās priekšā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex