Autors | Ziņojums |
GirtzB | 01. Mar 2010, 12:13 |
#9021
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| p.s. man šāda izvēle nedrud jo atšķirīgi izmēri priekšai un aizmugurei, attiecīgi pakaļgalam vienmēr būs labāka absolūtā saķere(ja vien tur nebūs absolūti sliki un lielā peldēšana...)
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
GirtzB | 01. Mar 2010, 12:14 |
#9022
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
01 Mar 2010, 11:31:28 JZ rakstīja:
zinot cik PSRS laikā viss bija šķībs un greizs - varētu domāt ka daudz tādu galdu nebija
reku, vairāk solos nelikt, citād vietējie meistari apvainosies ka kāds šejienes lasītājs sāks viņiem mācīt kā strādāt
http://img189.imageshack.us/gal.php?g=img1206bk.jpg
pirmā problēma jau ir to etalongaldu izgatavot, piegādāt un uzstādīt. pie tam jo biezāks materiāls jo lielākas temperatūras deformācijas(protmas pie n-reizes lielākas pievadītās siltumenerģijas....)
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
gt99 | 01. Mar 2010, 12:20 |
#9023
|
|
Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| Man nopietns piedāvājums šiem sportistiem samainīties ar buferiem
un
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! |
Offline | |
|
JZ | 01. Mar 2010, 12:23 |
#9024
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ar katastrofāli sliktām riepām priekšā un ABS (kas būs praktiski visiem, un piedevām pārsvarā 2kanālu) jums NEKAS NEKUR nestāsies, lai vai pašas labākās riepas būs aizmugurē, manuprāt tēma ir izsmelta |
Offline | |
|
PG | 01. Mar 2010, 12:26 |
#9025
|
|
Kopš: 13. Apr 2005
Ziņojumi: 6934
Braucu ar: 8
| ģirt, es tagad braucu ar fwd, kur aizmuguree ir metamas ārā ziemas riepas...es gribēdams ar bremzem nevaru to pakaļu īpaši noraut dēļ abs(atslēdzot stabilitātes kantrolj abs neatslēdzas)...nemaz nerunājot par ieslēgtu stabilitāti. Protams lielā ātrumā visu ir vieglāk noraut, bet nu par ko mēs rūnājam - par ikdienišķo neielikt kādam pakaļā/nenotriek kādu vai ko Tā ka svarīgāka imo ir priekšējā ass - bremzēšanai un stūrēšani, it sevisķi ņemot vērā musdienu auto elektroniku
----------------- Quotes are easy, the execution is hard. |
Offline | |
|
arizah | 01. Mar 2010, 12:26 |
#9026
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
01 Mar 2010, 12:20:52 gt99 rakstīja:
Man nopietns piedāvājums šiem sportistiem samainīties ar buferiem
augsheejaa bildee redzamajam pilsonim, gan izskataas ir jaamaina pilniigi viss.. varbuut vieniigi iznjemot kreisaas puses atpakaljskata spoguli |
Offline | |
|
JZ | 01. Mar 2010, 12:26 |
#9027
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
01 Mar 2010, 12:14:56 GirtzB rakstīja:
01 Mar 2010, 11:31:28 JZ rakstīja:
zinot cik PSRS laikā viss bija šķībs un greizs - varētu domāt ka daudz tādu galdu nebija
reku, vairāk solos nelikt, citād vietējie meistari apvainosies ka kāds šejienes lasītājs sāks viņiem mācīt kā strādāt
http://img189.imageshack.us/gal.php?g=img1206bk.jpg
pirmā problēma jau ir to etalongaldu izgatavot, piegādāt un uzstādīt. pie tam jo biezāks materiāls jo lielākas temperatūras deformācijas(protmas pie n-reizes lielākas pievadītās siltumenerģijas....)
es te atradu ļoti labu aprakstu par polimērbetonu (nejaukt ar betonu, ko visi saprot ar to vārdu), vajag tagad tik pareizās frakcijas sameklēt priekš eksperimenta, kas banānijā atkal ir ekstra sarežģīti
|
Offline | |
|
MarC | 01. Mar 2010, 13:18 |
#9028
|
|
Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
|
01 Mar 2010, 12:26:48 JZ rakstīja:
es te atradu ļoti labu aprakstu par polimērbetonu (nejaukt ar betonu, ko visi saprot ar to vārdu), vajag tagad tik pareizās frakcijas sameklēt priekš eksperimenta, kas banānijā atkal ir ekstra sarežģīti
a kā tu tai polimērbetonā iestrādāsi rievas/skrūvju vietas ? fīča jau taja arī ir ka tu to dzelzi vari pie tā galda pieskrūvēt, lai nekas nekur neizkustās + vienmēr pie gludās virsmas var štangeli piemest un pamērīt |
Offline | |
|
|
HM | 01. Mar 2010, 13:23 |
#9029
|
|
Kopš: 20. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4912
Braucu ar:
| par riepām
es ieteiktu tā vietā, lai te 3 lapas , druksu pastrādāt un par nopelnīto naudiņu nopirkt vēl 2 labas riepas |
Offline | |
|
arizah | 01. Mar 2010, 13:24 |
#9030
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| vai arii 4 sliktas |
Offline | |
|
JZ | 01. Mar 2010, 13:42 |
#9031
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
01 Mar 2010, 13:18:19 MarC rakstīja:
01 Mar 2010, 12:26:48 JZ rakstīja:
es te atradu ļoti labu aprakstu par polimērbetonu (nejaukt ar betonu, ko visi saprot ar to vārdu), vajag tagad tik pareizās frakcijas sameklēt priekš eksperimenta, kas banānijā atkal ir ekstra sarežģīti
a kā tu tai polimērbetonā iestrādāsi rievas/skrūvju vietas ? fīča jau taja arī ir ka tu to dzelzi vari pie tā galda pieskrūvēt, lai nekas nekur neizkustās + vienmēr pie gludās virsmas var štangeli piemest un pamērīt
ar to nav problēmu, tas materiāls jau apstrādājas tāpat kā akmens, tātad pat jau gatavā - gludā virsmā var izurbt un ielīmēt vītnes, kā arī var to liet spogulī pret esošu galdu, kurā tajās skrūvju vietās ir iestiprinātas "tapas", kas ielīmējas iekšā jaunajā virsmā, īsāk sakot ir varianti |
Offline | |
|
MarC | 01. Mar 2010, 14:01 |
#9032
|
|
Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| izklausās pēc gadsimta projekta. jāparunā ar šo darbu darītājiem - varbūt viņiem ir reāla interese ko tādu uzbūvēt. cik es saprotu tagad ir tikai parīs sertificēti trubu licēji palikuši? |
Offline | |
|
JZ | 01. Mar 2010, 14:21 |
#9033
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nevajag vēl neko runāt tur nav viss tik elementāri kā liet izlietnes vai vannas, ne velti cenas mākslīgajām akmens virsmām ir tik augstas (tehnoloģija ir līdzīga)
kad tās frakcijas jauc, tad tās vēl ir jākompaktē, un visu to topošo virsmu ir jāvibrē, un masas tur ir milzīgas, es te mēģinu izdomāt kā to izdarīt glāzes izmēra paraugam, pēc tam tik vispār varēs sākt domāt par milzīgām virsmām |
Offline | |
|
kapustella | 01. Mar 2010, 15:02 |
#9034
|
|
Kopš: 28. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: VW T6 ABT
| If in Doubt .. FLAT Out
|
Offline | |
|
GirtzB | 01. Mar 2010, 15:49 |
#9035
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
01 Mar 2010, 14:21:52 JZ rakstīja:
nevajag vēl neko runāt tur nav viss tik elementāri kā liet izlietnes vai vannas, ne velti cenas mākslīgajām akmens virsmām ir tik augstas (tehnoloģija ir līdzīga)
kad tās frakcijas jauc, tad tās vēl ir jākompaktē, un visu to topošo virsmu ir jāvibrē, un masas tur ir milzīgas, es te mēģinu izdomāt kā to izdarīt glāzes izmēra paraugam, pēc tam tik vispār varēs sākt domāt par milzīgām virsmām
nu pag vibrēšanas tehnoloģijas dajebkāda sastāva betoniem takš ir sen atstrādātas, galvenais ir sastāvs. Galvenais ir dabūt precīzu, horizontālu un gludu virsmu.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
moro | 01. Mar 2010, 15:56 |
#9036
|
|
Kopš: 20. Feb 2007
Ziņojumi: 2339
Braucu ar:
| JZ, kā tos galdus EN valodā sauc? Interesanti palasit
P.S. Ja kādam interēse - ir nevajadzīgs jauns AEM wideband o2. 115 Ls.[ Šo ziņu laboja moro, 01 Mar 2010, 15:57:50 ] |
Offline | |
|
|
JZ | 01. Mar 2010, 16:04 |
#9037
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| precision table, vai kaut kā tamlīdzīgi, man mājas datorā jābūt bookmarkiem, vakarā paskatišos
|
Offline | |
|
JZ | 01. Mar 2010, 19:18 |
#9038
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| reku ir diezgan daudz info par tiem galdiem - http://www.practicalmachinist.com/vb/general/t-...ed-plate-194261/
pats pats laikam skaitās http://www.bluco.com/index.html |
Offline | |
|
GintsK | 01. Mar 2010, 19:40 |
#9039
|
|
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
01 Mar 2010, 12:26:08 tornis rakstīja:
ģirt, es tagad braucu ar fwd, kur aizmuguree ir metamas ārā ziemas riepas...es gribēdams ar bremzem nevaru to pakaļu īpaši noraut dēļ abs(atslēdzot stabilitātes kantrolj abs neatslēdzas)...nemaz nerunājot par ieslēgtu stabilitāti. Protams lielā ātrumā visu ir vieglāk noraut, bet nu par ko mēs rūnājam - par ikdienišķo neielikt kādam pakaļā/nenotriek kādu vai ko Tā ka svarīgāka imo ir priekšējā ass - bremzēšanai un stūrēšani, it sevisķi ņemot vērā musdienu auto elektroniku
Es atceros reiz Vorobjovu kādās senākās ziemas sacīkstēs. Pēkšņi viņam tika piedāvāts izbraukt svešu braucienu FWD klasē. Mašina tika paņemta kāda nu tuvumā bija: Mk2 Golfs ar pasvaigiem radžotiem Micheliniem priekšā un pabrauktām Golf kausa vasarenēm aizmugurē. Laiks bija pilnīgi normāls.
Iedotu tādu kasti parastam braucējam - krašs gandrīz neizbēgams. Bet nu otrādi likt - ja nu vienīgi baigi pašam gribas ērti redzēt kā kapots saiet kaplī...
Visp jau labs braucējs izbrauks jeb ar kādu kombināciju. Lameris iznīcinās tehniku arī ar viskrutākajām gumijām. |
Offline | |
|
Machida | 01. Mar 2010, 19:51 |
#9040
|
|
Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
| manuprāt nepatīkamāku pārsteigumu sagādā brīdis, kad iet taisni, nevis, kad saslīd aizmugure.
neticu TV raidījumam un Ģirtam, liktu labākās priekšā. |
Offline | |
|