Online

Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Darba tirgus

AutorsZiņojums
Riho
13. Aug 2011, 21:31 #9021

Kopš: 25. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar:

Nems no Baltkrievijas, Krievijas.

Tagad jau balkvedejiem sudigaak, jo tagad policija var vinus jaat pa saibaam.
Offline
12
13. Aug 2011, 21:32 #9022

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Laikam kompānijām mainījusies situācija, JO tiek izvirzītas tādas prasības - n tās valodas, perfekti zināt ceļus utt. piemēram es regulāri skatos sludinājumus ( esmu braucis pa eiropu) un tiek tarastas visādas atrunas, lai neņemtu. Viss itkā ok, bet jums nav ADR? sorī jums nederat. Ak uz rus nedgribat braukt? sorī. tā lūk.
Offline
12
13. Aug 2011, 21:34 #9023

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

No rīta šaibu ieliki, vakarā izmet un liek jaunu. Ar čipiem trubā.
Offline
Aidzis
13. Aug 2011, 21:35 #9024

Kopš: 24. Feb 2006

No: Aknīste

Ziņojumi: 1016

Braucu ar: kamazu


13 Aug 2011, 21:21:10 VWfans rakstīja:

13 Aug 2011, 21:18:31 qa rakstīja:

13 Aug 2011, 21:01:41 VWfans rakstīja:

13 Aug 2011, 20:58:00 12 rakstīja:
Nazinu kā citur, man zināms sia maksā ap 800. bet ir daudz bet - nobrauktie km, izdarītais utt. Kā saka vairāk brauksi, vairāk pelnīsi.


Tad jau forši - galīgi nav vērts triekties strādāt uz Angliju.

talbraucejiem jau nu noteikti nav nekur prom jabrauc(parnesta nozime),tagad normalu soferi sameklet gandriz nav iespejams,pat krizes laikos normali bez darba nesedeja un pietiekosi labi pelnija.Treknie gadi protams daudzus bij palutinajusi,gribeja braukt ar jauniem auto,automatiem,atsevisko klimu un citam ekstram.


Kāpēc vajag dalīto klimu, ja šoferis kabīnē ir viens pats?

Un kur ņems šoferus pēc 15 gadiem, kad daudzi tagadējie tālbraucēji aizies pensijā?

kaa kur njems! kas tu domaa ka E kategoriju vairs neviens neliek

-----------------
Save Water-Drink Beer
Offline
Riho
13. Aug 2011, 21:51 #9025

Kopš: 25. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar:


13 Aug 2011, 21:35:10 Aidzis rakstīja:

13 Aug 2011, 21:21:10 VWfans rakstīja:

13 Aug 2011, 21:18:31 qa rakstīja:

13 Aug 2011, 21:01:41 VWfans rakstīja:

13 Aug 2011, 20:58:00 12 rakstīja:
Nazinu kā citur, man zināms sia maksā ap 800. bet ir daudz bet - nobrauktie km, izdarītais utt. Kā saka vairāk brauksi, vairāk pelnīsi.


Tad jau forši - galīgi nav vērts triekties strādāt uz Angliju.

talbraucejiem jau nu noteikti nav nekur prom jabrauc(parnesta nozime),tagad normalu soferi sameklet gandriz nav iespejams,pat krizes laikos normali bez darba nesedeja un pietiekosi labi pelnija.Treknie gadi protams daudzus bij palutinajusi,gribeja braukt ar jauniem auto,automatiem,atsevisko klimu un citam ekstram.


Kāpēc vajag dalīto klimu, ja šoferis kabīnē ir viens pats?

Un kur ņems šoferus pēc 15 gadiem, kad daudzi tagadējie tālbraucēji aizies pensijā?

kaa kur njems! kas tu domaa ka E kategoriju vairs neviens neliek


Tak daargi un sarezgiiti...
Offline
Hogans
13. Aug 2011, 21:56 #9026

Kopš: 01. Feb 2009

No: Zilupe

Ziņojumi: 2190

Braucu ar: Greideri


13 Aug 2011, 21:35:10 Aidzis rakstīja:

13 Aug 2011, 21:21:10 VWfans rakstīja:

13 Aug 2011, 21:18:31 qa rakstīja:

13 Aug 2011, 21:01:41 VWfans rakstīja:

13 Aug 2011, 20:58:00 12 rakstīja:
Nazinu kā citur, man zināms sia maksā ap 800. bet ir daudz bet - nobrauktie km, izdarītais utt. Kā saka vairāk brauksi, vairāk pelnīsi.


Tad jau forši - galīgi nav vērts triekties strādāt uz Angliju.

talbraucejiem jau nu noteikti nav nekur prom jabrauc(parnesta nozime),tagad normalu soferi sameklet gandriz nav iespejams,pat krizes laikos normali bez darba nesedeja un pietiekosi labi pelnija.Treknie gadi protams daudzus bij palutinajusi,gribeja braukt ar jauniem auto,automatiem,atsevisko klimu un citam ekstram.


Kāpēc vajag dalīto klimu, ja šoferis kabīnē ir viens pats?

Un kur ņems šoferus pēc 15 gadiem, kad daudzi tagadējie tālbraucēji aizies pensijā?

kaa kur njems! kas tu domaa ka E kategoriju vairs neviens neliek

Liek,liek,tikai ar to viss nav izteikts...jo reaali taalbraukšana ir suņa darbs uz kuru jaunie galiigi neraujas,kaa arii zaļam gurķim iesaakt veiksmiigi braukt ir gruuti,tas ir atkariigs no katra paša apķērības,bet tapat viegli nav + nevienā kantorii taadi nepieredzējuši šoferi nav vaidziigi,vieniigaa iespeeja braukt ir caur pazīšanos un tad jau šķībi skataas. Vieniigais + šai darbaa kas ir,taa ir alga...bet prieks jau mazs no taas algas,ja reaali redzi tikai pasauli caur auto logu saspringtaa grafikaa un 2 dienas maaju peec 2 nedēļu prombūšanas...
Offline
Aidzis
13. Aug 2011, 21:58 #9027

Kopš: 24. Feb 2006

No: Aknīste

Ziņojumi: 1016

Braucu ar: kamazu


13 Aug 2011, 21:51:58 Riho rakstīja:

13 Aug 2011, 21:35:10 Aidzis rakstīja:

13 Aug 2011, 21:21:10 VWfans rakstīja:

13 Aug 2011, 21:18:31 qa rakstīja:

13 Aug 2011, 21:01:41 VWfans rakstīja:

13 Aug 2011, 20:58:00 12 rakstīja:
Nazinu kā citur, man zināms sia maksā ap 800. bet ir daudz bet - nobrauktie km, izdarītais utt. Kā saka vairāk brauksi, vairāk pelnīsi.


Tad jau forši - galīgi nav vērts triekties strādāt uz Angliju.

talbraucejiem jau nu noteikti nav nekur prom jabrauc(parnesta nozime),tagad normalu soferi sameklet gandriz nav iespejams,pat krizes laikos normali bez darba nesedeja un pietiekosi labi pelnija.Treknie gadi protams daudzus bij palutinajusi,gribeja braukt ar jauniem auto,automatiem,atsevisko klimu un citam ekstram.


Kāpēc vajag dalīto klimu, ja šoferis kabīnē ir viens pats?

Un kur ņems šoferus pēc 15 gadiem, kad daudzi tagadējie tālbraucēji aizies pensijā?

kaa kur njems! kas tu domaa ka E kategoriju vairs neviens neliek


Tak daargi un sarezgiiti...


piekriitu

-----------------
Save Water-Drink Beer
Offline
Lood
13. Aug 2011, 22:11 #9028

Kopš: 22. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 793

Braucu ar:


13 Aug 2011, 21:05:10 12 rakstīja:
zinu šajā kompānijā 3 večus kas mauc. tātad 4 sutkas mauc 2 brīvas. lai neizmugtu kafijas automāts nekad netiek izslēgts, tukšiem red bull ir atsevišķa miskaste. tā lūk.

Okey viss kartiba, peln labi, tikai cik tas viss ir veseligi, rekini to ka jau ta traka neguleshana dara savu sliktumu, kur nu vel plumpet ntos energy drinkus, ta jau pasti par sevim ir totala inde, ja kads izkaps dzivs no tas kabines tam pienaksies medalja, parejie njaudes, jo veseliba ir auza un tikai delj taa, ka gadu pelnija redz 1k Ls, tas tads mans viedoklis. 4 suktas ir smagi par daudz.

[ Šo ziņu laboja Lood, 13 Aug 2011, 22:12:44 ]

Offline
12
13. Aug 2011, 22:18 #9029

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Laikam agrā pavasarī šai firmai bija 2 negadījumi - 1.uz tilta, 2. uz ldz sliedēm. Domāt ka pie vainas nogurums, negulētās naktis. Zinu 1. leiti kurš LV - Portugāle -LV izbrauca nedēļas laikā. Uz jautājumu kā ar darba stundu ievērošanu? šamais saka pojebaķ.
Offline
andreiko
13. Aug 2011, 22:21 #9030

Kopš: 02. Apr 2009

No: Zilupe

Ziņojumi: 102

Braucu ar: dodge avenger

te ir kāds bruģētājs? 60m2 PM
Offline
Riho
13. Aug 2011, 22:21 #9031

Kopš: 25. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar:


13 Aug 2011, 22:18:14 12 rakstīja:
Laikam agrā pavasarī šai firmai bija 2 negadījumi - 1.uz tilta, 2. uz ldz sliedēm. Domāt ka pie vainas nogurums, negulētās naktis. Zinu 1. leiti kurš LV - Portugāle -LV izbrauca nedēļas laikā. Uz jautājumu kā ar darba stundu ievērošanu? šamais saka pojebaķ.


Bet taa arii ir viena reize tikai, to var veel iztureet, bet regulari negulet ir kas pilniigi cits.
Offline
martink
13. Aug 2011, 22:39 #9032

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

Kāpēc tā jādara (par tām sutkām).. ?

Ja biznesa nav, tad nav, kāpēc jāmoka darbinieki, kas čerez mokām un stulbu varonību, pelna invaliditāti un riskē ar citu dzīvībām?
Offline
snooze
13. Aug 2011, 22:52 #9033

Kopš: 15. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 20034

Braucu ar: 2 un 4 riteniem


13 Aug 2011, 21:34:05 12 rakstīja:
No rīta šaibu ieliki, vakarā izmet un liek jaunu. Ar čipiem trubā.


Offline
qa
14. Aug 2011, 11:17 #9034

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


13 Aug 2011, 22:52:56 snooze rakstīja:

13 Aug 2011, 21:34:05 12 rakstīja:
No rīta šaibu ieliki, vakarā izmet un liek jaunu. Ar čipiem trubā.




TA ari zinu fakirus,ar vienu cipu iet lidz varsavai,ar otru lidz frankfurtei un tad tik sak braukt ar savu,vai nu ari ar magnetiem,vienu panema polos ar magnetu 5000eur,vai tas ir to verts,katrs var pajautat sev,firma pateica ka nemaksas,jo nekada steidzama krava nebija,labi ka patureja darba un lava atstradat.Ta nav jau tik traki ar tam brauksanam,daudzi strada noteiktos marsrutos,ka trolejbuss,visu sen jau no galvas zini,krievija,vacija,skandinavija,kur 4-5 dienas mierigi izbrauc marsrutu,sest/svetd,atsedi majas un pirmdiena atkal uz stripas un par to sanem 700-1000ls. Norvegiem tagad nenormali soferi trukst,sie doma laut likt tiesibas no 18 gadu vecuma lai kompensetu,bet nav nevienam ipasi baiga velme,naudu var nopelnit tikai uz komandejumu naudas rekina.Ka ari daudzi soferi krizes laikos aizlaidas uz zviedriju,somiju un protams vacija uz apliem stradat.
P.S.VW FANS,atseviska klima,nav dalita,bet klima box uz jumta,tas nozime,ka spanija/portugale/italija lai varetu normali pagulet pie +30,nav visu dienakti masina jarucina,tas ir tiesi ta pat ka webasto tikai nevis silda,bet dzese.
Offline
xtreme21
15. Aug 2011, 02:46 #9035

Kopš: 24. Jan 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 2551

Braucu ar: Bobiku


07 Aug 2011, 13:12:36 xtreme21 rakstīja:

01 Aug 2011, 11:57:01 xtreme21 rakstīja:
Labdien!

Meklēju darbu!

Izglītība - RISEBA EBS augstākā (eiropas biznesa studijas)
Valodu zināšanas - Latviešu(5/5), Igauņu(5/5), Krievu(4/5), Angļu(5/5), Franču(3/5), Vācu(3/5)
Papildus izglītība - LCCI level 4 angļu valodas sertifikāts,LCCI Business Administration L4 (vēl daudz LCCI), Franču valodas sertifikāti no Universite de Geneve (mācījos Ženēvā) x2, Vācu valodas setifikāts (Mācījos Vācijā), Anglijā arī esmu mācījies un ir šādi tādi sertifikāti un diplomi)
Darba pieredze: Igaunijā (menedžeris, direktora vietnieks uzņēmumā kurā strādāja vairāk kā 30 darbinieku), esmu bijis arī Lattelecom aģents īsu laiku. Vēl protams esmu arī piestrādājis celtniecībā, bruģēsanā utt
Papildus - Ir auto (buss) un B, BE kategorijas
Mans vecums: 23g
Esmu ļoti komunikabls un patīk apgūt jaunas lietas. Patīk organizēt, vadīt un plānot lietas.
Brīvajā laikā aizraujos ar driftu, auto remontu.


Izskatīšu visus piedāvājumus. PM vai [email protected]

Izskatīšu nopietnus piedāvājumus ar izaugsmes iespējām, kā arī jebkuru iespēju piepelnīties.




Vēl aizvien aktuāli. Saprotu, ka nav gluži īstā vieta, bet, ja nu kādam paziņa meklē labu darbinieku
Offline
ozo
15. Aug 2011, 22:56 #9036

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Meklēju meiteni bārmeni darbam Ogrē!
Varbūt kādam poweristam draudzene vai paziņa ar pieredzi viesmīles, bārmenes darbā meklē darbu.
Vajag uzticamu, jaunu un simpātisku meiteni darbam Ogres naktsklubā. Darbs tikai piektdienu un sestdienu naktīs, alga cietā + dzeramnaudas.
CV sūtīt- [email protected]
Ja jautājumi, tad PM vai 29426443

Samērā steidzami.
Offline
MatissC
16. Aug 2011, 11:22 #9037

Kopš: 04. Jul 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1304

Braucu ar:

kursh teica, ka talbraucejam sunja darbs - man krusttevs to pashu saka. vins jau padsmit gadus strada, ir braucis gan uz kokvedeja, gan "treknajos gados" vislaik mashinas dzina, tagad atkal ar tentu laikam, pusotru nedelju vins ir prom(braukaa uz holandi), citreiz ilgaak, ja japagaida kada krava, un pectam majas ir apmeram 2 dienas.
Offline
diibii
16. Aug 2011, 11:24 #9038

Kopš: 09. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2581

Braucu ar: PF79


16 Aug 2011, 11:22:52 MatissC rakstīja:
kursh teica, ka talbraucejam sunja darbs - man krusttevs to pashu saka. vins jau padsmit gadus strada, ir braucis gan uz kokvedeja, gan "treknajos gados" vislaik mashinas dzina, tagad atkal ar tentu laikam, pusotru nedelju vins ir prom(braukaa uz holandi), citreiz ilgaak, ja japagaida kada krava, un pectam majas ir apmeram 2 dienas.

un?
Offline
Kalnz
16. Aug 2011, 11:25 #9039

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


16 Aug 2011, 11:22:52 MatissC rakstīja:
kursh teica, ka talbraucejam sunja darbs - man krusttevs to pashu saka. vins jau padsmit gadus strada, ir braucis gan uz kokvedeja, gan "treknajos gados" vislaik mashinas dzina, tagad atkal ar tentu laikam, pusotru nedelju vins ir prom(braukaa uz holandi), citreiz ilgaak, ja japagaida kada krava, un pectam majas ir apmeram 2 dienas.


un reāli savas dzives nav! Vislaik ceļā...
Offline
Norchx
16. Aug 2011, 11:28 #9040

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


16 Aug 2011, 11:25:48 Kalnz rakstīja:

16 Aug 2011, 11:22:52 MatissC rakstīja:
kursh teica, ka talbraucejam sunja darbs - man krusttevs to pashu saka. vins jau padsmit gadus strada, ir braucis gan uz kokvedeja, gan "treknajos gados" vislaik mashinas dzina, tagad atkal ar tentu laikam, pusotru nedelju vins ir prom(braukaa uz holandi), citreiz ilgaak, ja japagaida kada krava, un pectam majas ir apmeram 2 dienas.


un reāli savas dzives nav! Vislaik ceļā...
Tas pats ar jūrniekiem un biku arī ar pilotiem.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo