Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 69 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
Daffyduck
29. Dec 2014, 15:34 #9001

Kopš: 07. May 2014

Ziņojumi: 247

Braucu ar: E61 525d / CUBE Aim


29 Dec 2014, 15:26:29 Moroz rakstīja:

29 Dec 2014, 15:07:48 Daffyduck rakstīja:

29 Dec 2014, 15:01:12 Moroz rakstīja:

29 Dec 2014, 14:59:46 CP17 rakstīja:
Nah nemt nost???

Nu ta jau parasi lade akamulatorus....ja lades nenemot nost,tur nekas nenojuks kompim?

Nost ņemt nevajag,liec tik klāt lai lādē.Kompis gan jau ka taisīs jokus,aktīvā stūre būs no ierindas ārā...Tā bija manam.

Un ko pec tam liki pie kompja?
aizmugure diezgan sudigi tikt pie plus klemas...var likt zem haubes pie klemam

Nezinu kā labāk-pareizāk.Es liku pie aķīša.
Domāju jau ka būs jāved lai kalibrē stūri,ar tādu smagu,šķību uz vienu pusi,kādu laiciņu pabraucot,pati sariktējās.
Offline
Kaross
29. Dec 2014, 15:39 #9002

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4368

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Var likt zem haubes. nav starpības kurā punktā lādē. Ģenerators tāpat ir priekšā un pa tiem pašiem vadiem vien lādē.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AUTORS
29. Dec 2014, 16:01 #9003

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


29 Dec 2014, 15:34:42 Daffyduck rakstīja:

29 Dec 2014, 15:26:29 Moroz rakstīja:

29 Dec 2014, 15:07:48 Daffyduck rakstīja:

29 Dec 2014, 15:01:12 Moroz rakstīja:

29 Dec 2014, 14:59:46 CP17 rakstīja:
Nah nemt nost???

Nu ta jau parasi lade akamulatorus....ja lades nenemot nost,tur nekas nenojuks kompim?

Nost ņemt nevajag,liec tik klāt lai lādē.Kompis gan jau ka taisīs jokus,aktīvā stūre būs no ierindas ārā...Tā bija manam.

Un ko pec tam liki pie kompja?
aizmugure diezgan sudigi tikt pie plus klemas...var likt zem haubes pie klemam

Nezinu kā labāk-pareizāk.Es liku pie aķīša.
Domāju jau ka būs jāved lai kalibrē stūri,ar tādu smagu,šķību uz vienu pusi,kādu laiciņu pabraucot,pati sariktējās.
Manuālī raksta ka jāliek lādēt/startēt zem haubes. Elektriķis to pamatoja ar to , ka pastarpināti tas iet caur kaut kādu bloku , kas daļēji to visu koriģē lai nebūtu feilu. Tāpat kādam dodot piepīpēt , jāņem strāva zem haubes un tad droši var piepīpējot , savu auto neslāpēt. Tā stāsta tantes/elektriķes trolejbusa pieturā
Offline
Moroz
29. Dec 2014, 16:52 #9004

Kopš: 04. Sep 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 844

Braucu ar: 346zs.

Pieliku zem haubes...
Offline
Moroz
29. Dec 2014, 17:26 #9005

Kopš: 04. Sep 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 844

Braucu ar: 346zs.

P.s. Bembi var startet kad ladejas akis?
Offline
AUTORS
29. Dec 2014, 17:29 #9006

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


29 Dec 2014, 17:26:49 Moroz rakstīja:
P.s. Bembi var startet kad ladejas akis?
Nevienu auto nevar startēt kad lādējās aķis ! Nejau autiņam tas kaitēs , bet lādētājs var aiziet pie dieviem. Ir lādētāji ar pārslēgšanu uz startēšanu , ar tādu protams var , bet ar parasto neriskē
Offline
PASSATizhi
29. Dec 2014, 17:29 #9007

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

atkarībā no lādētāja. kādam lētajam parasti izšauj drošinātāju. normāliem vienalga
Offline
AUTORS
29. Dec 2014, 17:38 #9008

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion

Kāds man pateiks tomēr , vai ir veselīgi Logic7 kabināt klāt subi !? To ka var es zinu , bet cik veselīgi un vai ir iespēja pieslēgt pie kāda LINE OUT , vai paliek tikai HIGH INPUT no skaļruņiem Subis neliels , aktīvais Pioneer! Tiešām gribētos aizmugurē to basu jaudīgāku ,priekšā ir ok bass !
Vienkārši ir dzirdētas basņas , ka L7 ir kaprīza un jūtīga štelle , kuru pat pilnā skaļumā klausoties var maigi sakot sabojāt
Offline
Moroz
29. Dec 2014, 17:44 #9009

Kopš: 04. Sep 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 844

Braucu ar: 346zs.

Ladetajam ir 168 gadi ,taka labak neriskeshu


29 Dec 2014, 17:29:46 AUTORS rakstīja:

29 Dec 2014, 17:26:49 Moroz rakstīja:
P.s. Bembi var startet kad ladejas akis?
Nevienu auto nevar startēt kad lādējās aķis ! Nejau autiņam tas kaitēs , bet lādētājs var aiziet pie dieviem. Ir lādētāji ar pārslēgšanu uz startēšanu , ar tādu protams var , bet ar parasto neriskē
Offline
AUTORS
29. Dec 2014, 17:47 #9010

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


29 Dec 2014, 17:29:56 PASSATizhi rakstīja:
atkarībā no lādētāja. kādam lētajam parasti izšauj drošinātāju. normāliem vienalga
Man pirms gadiem 10 bija Mondeo Un bija normāls lādētājs , bet tas kroplis Fords no rītiem neleca. Liku klāt lādētāju , protams pacietības nebija un šķīlu ! Viens drošinātājs, otrs , trešais , tad iebāzu drošinātāja vietā NAGLU Nokūrās lādētājs un aķis vairs neņēma pretī neko ko viņam piedāvāja. Aķim 3 mēneši. Nu labi , var jau būt ka tas dēļ tā ka tas auto rija nost strāvu nejēgā pa nakti, neviens nevarēja atrast noplūdi. Tādu arī pārdevu . pēc mēneša jaunajam īpašniekam pārlūza kloķene
Offline
PASSATizhi
29. Dec 2014, 17:51 #9011

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

nopērc normālu mūsdienīgu lādētāju. tas pacieš jebko, pat pilnīgus muļķus
Offline
AUTORS
29. Dec 2014, 18:02 #9012

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


29 Dec 2014, 17:51:05 PASSATizhi rakstīja:
nopērc normālu mūsdienīgu lādētāju. tas pacieš jebko, pat pilnīgus muļķus
Nagla jau nav muļķis un ļoti labi vada strāvu Da labi , esmu nācis pie slēdziena , ka man lādētāju nevajag. Tas disciplinē un liek vairāk rūpēties par auto. Ja nelec -25 tātad kaut kas nav kārtībā un es tādu feilu nevaru atļauties. Man autiņam ir jābūt gatavībā jebkurā laikā aizbraukt līdz Londonai , vai Parīzei un atpakaļ. Vispār tā būtu jābūt visiem , nevis no teh apskates mājās nevar atbraukt, jo degvielas filtrs aizsala , vai benzzīnniekam izpūtējs
Offline
Moroz
29. Dec 2014, 18:02 #9013

Kopš: 04. Sep 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 844

Braucu ar: 346zs.

Ka tik nebus japerk jaun atjis...kada raka vinjsh izladejas pa 2 dienam,ja pat uz signalizacijas nebija uzlikts
Offline
mm325
29. Dec 2014, 19:52 #9014

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1347

Braucu ar: zilu 4.6is

Var kāds aprakstīt kloķenes priekšējā demfera defektu?
Braucot un paātrinoties no 80 -120km/h ar 6.robu jūtami purina auto. Uz vietas rūcot, no priekšas 5m attālumā dzirdama tāda ''pļekšķināšana''. Atverot kapotu vai no sāniem, nekādu troksni nedzird.

3.0d manuālis.
Offline
AUTORS
29. Dec 2014, 20:43 #9015

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


29 Dec 2014, 19:52:50 mm325 rakstīja:
Var kāds aprakstīt kloķenes priekšējā demfera defektu?
Braucot un paātrinoties no 80 -120km/h ar 6.robu jūtami purina auto. Uz vietas rūcot, no priekšas 5m attālumā dzirdama tāda ''pļekšķināšana''. Atverot kapotu vai no sāniem, nekādu troksni nedzird.

3.0d manuālis.
"pļekšķināšana" drošvien būs no priekšējā dempfera, siksnas purinās un pļarkšķ. Vibrācija diezvai būs no tā , itsevišķi tikai paātrinoties. Varbūt arī kardāna dempferis ir saplaisājis !? Tas gan vibrē kā traks...
Offline
mm325
29. Dec 2014, 21:20 #9016

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1347

Braucu ar: zilu 4.6is


29 Dec 2014, 20:43:15 AUTORS rakstīja:

29 Dec 2014, 19:52:50 mm325 rakstīja:
Var kāds aprakstīt kloķenes priekšējā demfera defektu?
Braucot un paātrinoties no 80 -120km/h ar 6.robu jūtami purina auto. Uz vietas rūcot, no priekšas 5m attālumā dzirdama tāda ''pļekšķināšana''. Atverot kapotu vai no sāniem, nekādu troksni nedzird.

3.0d manuālis.
"pļekšķināšana" drošvien būs no priekšējā dempfera, siksnas purinās un pļarkšķ. Vibrācija diezvai būs no tā , itsevišķi tikai paātrinoties. Varbūt arī kardāna dempferis ir saplaisājis !? Tas gan vibrē kā traks...

Spararatam un kardāna muftām 1,5 gads=30k km. Un liktas OEM. Domāju, ka tas atkrīt.
Varbūt kāda sprausla? Pēdējos aukstos rītus darbinot mazliet ilgāk griež un pielecot vēl brīdi raustās dzinējs. Kvēlsvecēm arī gads=30k km.
Offline
treymens
29. Dec 2014, 21:27 #9017

Kopš: 07. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: BMW 525d E61

Hey , tauta!

Zinu, ka nav īstais topiks, bet te varētu ātrāk pamanīt kads kuram interesē-

Pārdodu "deficīta" preci- rezerves riepińu-desińu priekš BMW E60 , E61 , derēs arī dažiem citiem, R17 izmērs, jauna, nelietota ja, kas raksti zvani- 27527803
[IMG]
[/IMG]
Offline
CP17
29. Dec 2014, 21:30 #9018

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

25€

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
AUTORS
29. Dec 2014, 23:07 #9019

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion


29 Dec 2014, 21:20:19 mm325 rakstīja:

29 Dec 2014, 20:43:15 AUTORS rakstīja:

29 Dec 2014, 19:52:50 mm325 rakstīja:
Var kāds aprakstīt kloķenes priekšējā demfera defektu?
Braucot un paātrinoties no 80 -120km/h ar 6.robu jūtami purina auto. Uz vietas rūcot, no priekšas 5m attālumā dzirdama tāda ''pļekšķināšana''. Atverot kapotu vai no sāniem, nekādu troksni nedzird.

3.0d manuālis.
"pļekšķināšana" drošvien būs no priekšējā dempfera, siksnas purinās un pļarkšķ. Vibrācija diezvai būs no tā , itsevišķi tikai paātrinoties. Varbūt arī kardāna dempferis ir saplaisājis !? Tas gan vibrē kā traks...

Spararatam un kardāna muftām 1,5 gads=30k km. Un liktas OEM. Domāju, ka tas atkrīt.
Varbūt kāda sprausla? Pēdējos aukstos rītus darbinot mazliet ilgāk griež un pielecot vēl brīdi raustās dzinējs. Kvēlsvecēm arī gads=30k km.
Diezvai sprausla... Sprausla parasti par sevi dod zināt tukšgaitā , tad purinās kādu brīdi , kamēr noregulējās tukšgaita ! kaut gan , ja saki ka ilgāk jāgriež , var jau būt ka kāda sprausla netur spiedienu un grūž abratkā , bet vai dēļ tā būs vibrācija braucot Un ja tā padomā , tad kādi ir tanī brīdī apgriezieni ? Automāts sestajā liek tikai pie 90 un bez slodzes , citādi iet ar piekto , takā laikam nebūtu veselīgi no 80 celt ar sesto ! Varbūt dēļ zemiem apgriezieniem un lielas slodzes arī tā vainīgā sprausla sāk taisīt sūdus
Offline
Jonix
29. Dec 2014, 23:11 #9020

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


29 Dec 2014, 23:07:37 AUTORS rakstīja:

29 Dec 2014, 21:20:19 mm325 rakstīja:

29 Dec 2014, 20:43:15 AUTORS rakstīja:

29 Dec 2014, 19:52:50 mm325 rakstīja:
Var kāds aprakstīt kloķenes priekšējā demfera defektu?
Braucot un paātrinoties no 80 -120km/h ar 6.robu jūtami purina auto. Uz vietas rūcot, no priekšas 5m attālumā dzirdama tāda ''pļekšķināšana''. Atverot kapotu vai no sāniem, nekādu troksni nedzird.

3.0d manuālis.
"pļekšķināšana" drošvien būs no priekšējā dempfera, siksnas purinās un pļarkšķ. Vibrācija diezvai būs no tā , itsevišķi tikai paātrinoties. Varbūt arī kardāna dempferis ir saplaisājis !? Tas gan vibrē kā traks...

Spararatam un kardāna muftām 1,5 gads=30k km. Un liktas OEM. Domāju, ka tas atkrīt.
Varbūt kāda sprausla? Pēdējos aukstos rītus darbinot mazliet ilgāk griež un pielecot vēl brīdi raustās dzinējs. Kvēlsvecēm arī gads=30k km.
Diezvai sprausla... Sprausla parasti par sevi dod zināt tukšgaitā , tad purinās kādu brīdi , kamēr noregulējās tukšgaita ! kaut gan , ja saki ka ilgāk jāgriež , var jau būt ka kāda sprausla netur spiedienu un grūž abratkā , bet vai dēļ tā būs vibrācija braucot Un ja tā padomā , tad kādi ir tanī brīdī apgriezieni ? Automāts sestajā liek tikai pie 90 un bez slodzes , citādi iet ar piekto , takā laikam nebūtu veselīgi no 80 celt ar sesto ! Varbūt dēļ zemiem apgriezieniem un lielas slodzes arī tā vainīgā sprausla sāk taisīt sūdus
Visticamāk tomēr spararats. Jo īpaši, ja ļoti agresīvi sačipots vai arī patīk iespiest grīdā pie zemiem RPM.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo