Autors | Ziņojums |
JZ | 01. Mar 2010, 11:02 |
#9001
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| reku 3 bildes kā jenķi būvē savus džipus http://img191.imageshack.us/gal.php?g=img1000r.jpg
un viņi liek beigās visu to rāmi krāsnī, pat tad, ja nākas vest uz blakus štatu, kā arī caurule nav viens un tas pats kā cauruļu rāmis no simts dažādu garumu/izmēru elementiem
|
Offline | |
|
us | 01. Mar 2010, 11:03 |
#9002
|
|
Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| Paldies par viedokļiem, katrā ziņā metināts tiks ar pusautomātu |
Offline | |
|
MarC | 01. Mar 2010, 11:04 |
#9003
|
|
Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| reku par šito es runāju,
bet viss pārējais ir runa par to cik šķība kuram sanāk
[ Šo ziņu laboja MarC, 01 Mar 2010, 11:05:32 ] |
Offline | |
|
JZ | 01. Mar 2010, 11:09 |
#9004
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| vispār taisnais galds ir ahūnākā fīča, un ļoti reti kam te kaut kas tāds ir
man zināmais tuvākais, pieejamais ir ~ 1,5x1m |
Offline | |
|
Ruff | 01. Mar 2010, 11:10 |
#9005
|
|
Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
|
01 Mar 2010, 10:43:55 JZ rakstīja:
tiešām?! es _vienmēr_ liktu labākas priekšā, jebkurai piedziņai, jo labāk lai stūrējas/bremzējas, nekā ieskrienas (rwd) un noturas pret sānslīdi (visiem)
edit: par cik labām/sliktām mēs runājam btw?
es shada veida soziem cinijos ar imprezas undesteer
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen |
Offline | |
|
gt99 | 01. Mar 2010, 11:13 |
#9006
|
|
Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| Manuprāt, no drošības viedokļa labākās riepas jāliek aizmugurē.
No sekunžu viedokļa gan jau priekšā [ Šo ziņu laboja gt99, 01 Mar 2010, 11:14:50 ]
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! |
Offline | |
|
JZ | 01. Mar 2010, 11:18 |
#9007
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| dīvaini jūs esat... es atceros vienu patiesu un traģisku stāstu kur 90tajos kāds uz 6tā žika bija uzlicis radzes priekšā, bet aizmugurē kaut kādas tur riepas, un bija izdomājis ka tā būs labi ziemā, no tās mašīnas neesot palicis pāri nekas, bet nu ne par tādiem variantiem mēs te diskutējam, manuprāt
p.s. vēl pāris bildes to tā jenķu šopa
http://img697.imageshack.us/gal.php?g=dsc02870m.jpg |
Offline | |
|
MarC | 01. Mar 2010, 11:22 |
#9008
|
|
Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
|
01 Mar 2010, 11:09:10 JZ rakstīja:
vispār taisnais galds ir ahūnākā fīča, un ļoti reti kam te kaut kas tāds ir
man zināmais tuvākais, pieejamais ir ~ 1,5x1m
Dambim ir normāla izmēra galds bet pie tāda jau netikt.
Gan jau ka visus galdus kas bija Latvijā nodeva lūžņos kad rūpniecība gāja uz galu
a tagad tādu nopirkt, lai tas kautkad atmaksātos, ir nereāli.[ Šo ziņu laboja MarC, 01 Mar 2010, 11:23:16 ] |
Offline | |
|
|
JZ | 01. Mar 2010, 11:31 |
#9009
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| zinot cik PSRS laikā viss bija šķībs un greizs - varētu domāt ka daudz tādu galdu nebija
reku, vairāk solos nelikt, citād vietējie meistari apvainosies ka kāds šejienes lasītājs sāks viņiem mācīt kā strādāt
http://img189.imageshack.us/gal.php?g=img1206bk.jpg
|
Offline | |
|
jaks | 01. Mar 2010, 11:32 |
#9010
|
|
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| rwd: labākās aizmugurē ( ja tam pieiet racionāli un ir zināms ka vinjas samērā ātri nodils un būs visas vienādas )
fwd: un arī rwd atkarīgs no tā cik advancēts vadītājs.....es vienozīmīgi liktu priekšā
awd: visas vienādas......dažādu režotāju riepas ar vienādiem izmēriem mēdz jūtami atšķirties augstumā, kas manuprāt nav diezko veselīgi transmisijai |
Offline | |
|
gt99 | 01. Mar 2010, 11:36 |
#9011
|
|
Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
|
01 Mar 2010, 11:32:10 jaks rakstīja:
fwd: un arī rwd atkarīgs no tā cik advancēts vadītājs.....es vienozīmīgi liktu priekšā
No šī teksta grūti saprast, pie cik advancētiem Tu pieskaiti sevi Jeb nav norādīts, kurš risinājums ir vairāk advancētajiem, kurš mazāk advancētajiem.
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! |
Offline | |
|
jaks | 01. Mar 2010, 11:42 |
#9012
|
|
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| mazāk advancētiem ir jāliek priekšā sliktākās......lai nebūtu pārsteigumi līkumā...kad pakalja noraujas wtf un tad ir ......stabs,stabs,koks,koks,žogs,žogs ....
nu sliktākas riepas priekšā parādīs drošas braukšanas robežu un būs sirds mierīga ka pakalja nenorausies |
Offline | |
|
arizah | 01. Mar 2010, 11:55 |
#9013
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
01 Mar 2010, 11:42:38 jaks rakstīja:
mazāk advancētiem ir jāliek priekšā sliktākās......lai nebūtu pārsteigumi līkumā...kad pakalja noraujas wtf un tad ir ......stabs,stabs,koks,koks,žogs,žogs ....
nu sliktākas riepas priekšā parādīs drošas braukšanas robežu un būs sirds mierīga ka pakalja nenorausies
nu vispaar jau par bremzeeshanu vairaak ir atbildiiga prieksheejaa ass. pagaidaam sliecos par labu prieksheejai asij. ja atshkjiriiba taam riepaam ir tik krasa, ka dirsa nav vaacama, tad imo arii aizmuguree uzlieot taas riepas nekaada baigaa bremzeeshanaas nenotiks.[ Šo ziņu laboja arizah, 01 Mar 2010, 11:56:00 ] |
Offline | |
|
jaks | 01. Mar 2010, 11:59 |
#9014
|
|
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| varbūt kļūdos.... bet bremzes sākt spaidīt savlaicīgi var atcerēties jebkurš....bet kad negaidīti jāsāk vākties.... tad ir ''šoks pat mums pašiem'' |
Offline | |
|
GirtzB | 01. Mar 2010, 12:04 |
#9015
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22094
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Problēma bremzēšana ir nevis efektivitāte bet gan stabilitātē. Ar sliktām riepām aizmugurē tev priekša stāsies zibenīgi, kamēr aizmugure nestāsies vispār, attiecīgi pie minimālas atšķirības starp labo/kreiso pusi būs jāķer slīpi slīdoš auto, ja labākās ir aizmugurē un sliktākās priekšā, tad proces notiek stabilāk/ir kontrolējamāks. Pie tam pastieties uz bremzēšanas balansu(nevis spēku sadalījumu) mūsdienās lielākajai auto daļai(ielas auto protams) pirmā ņem aizmugure tieši šī iemesla dēļ, lai saglabātu taisnvirziena kustību... [ Šo ziņu laboja GirtzB, 01 Mar 2010, 12:05:20 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Online | |
|
PG | 01. Mar 2010, 12:06 |
#9016
|
|
Kopš: 13. Apr 2005
Ziņojumi: 6934
Braucu ar: 8
| ikdienā visbiežāk var gadīties strauji bremzēt un/vai izvairīties no šķēršļa, līdz ar to priekšējā ass svarīgāka a sportot utt vajag ar prātu nevis lisām riepām [ Šo ziņu laboja tornis, 01 Mar 2010, 12:07:10 ]
----------------- Quotes are easy, the execution is hard. |
Offline | |
|
|
arizah | 01. Mar 2010, 12:06 |
#9017
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
01 Mar 2010, 11:59:51 jaks rakstīja:
varbūt kļūdos.... bet bremzes sākt spaidīt savlaicīgi var atcerēties jebkurš....bet kad negaidīti jāsāk vākties.... tad ir ''šoks pat mums pašiem''
nekaa. vaakshanaas tiek gaidiita jau iztaaleem redzot liikumu savukaart bremzeeshana vislaik tiek atlikta, lai nesadirstu maljinu |
Offline | |
|
GirtzB | 01. Mar 2010, 12:07 |
#9018
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22094
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| torni - svarīgākā ir stabilitāte, ikdienā visu laiku neķersi auto šķērsām, priekš tam ir sportošana. [ Šo ziņu laboja GirtzB, 01 Mar 2010, 12:08:47 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Online | |
|
arizah | 01. Mar 2010, 12:08 |
#9019
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| nejau visi var atljauties mazdu pa 2500 einaariem |
Offline | |
|
jaks | 01. Mar 2010, 12:09 |
#9020
|
|
Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| 01 Mar 2010, 12:06:54 arizah rakstīja:
nekaa. vaakshanaas tiek gaidiita jau iztaaleem redzot liikumu savukaart bremzeeshana vislaik tiek atlikta, lai nesadirstu maljinu lāaabsss [ Šo ziņu laboja jaks, 01 Mar 2010, 12:10:24 ] |
Offline | |
|