Online
Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 M3
Autors | Ziņojums |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-28 19:51, Spok5 rakstīja:
Edzjuli - un kur tu to 2.5 liksi ? Ja uz to jau "tā" skatās, tad daudz daudz daudz daudz daudz vienkāršāk ir kā Aivars izdarīja.
Tu nesaproti būtību Gribas saglabāt oriģinālo S14 4cil motoru! Nav nepieciešams šovkārs ar smagu 5.0 V8. Ko es ar tādu iesākšu trasē? Vadāmība pakaļā, vieni spoļi utt. Vienkārši kā jau teicu tas motors tāpat agri vai vēlu būs jāpārlasa tādēļ labāk uzreiz to darīt ar labām detaļām.
Visi šitie "kiti" kā likums ir diezgan liela tufta. Kas tur var būt par 2kilobakši. Nauda iztērēta un iegūts kas ? Blīvju komplekts un xyz kāda kloķene. Kas tie pa virzuļiem ?
Izlasi aprakstu. Tās ir 2.5 evo daļas. Virzuļi ir wiseco. Izlasi:
One of our most popular items, TMS E30 M3 2.5L Engine Conversion kit uses factory BMW Evolution III parts to convert the stock US 2.3 liter engine into the European Evolution III 2.5 liter engine. Increasing the displacement and raising the compression yields much more torque-50 ft/lbs. gain @ 4000 rpm.. With a stock head our 2.5 kit will make over 225 hp, add cams, exhaust and a big valve head and over 285 hp can be achieved. Our kit includes everything you need to convert your 2.3L into a 2.5L. We highly recommend upgrading the intake and exhaust system to allow larger 2.5L engine to breath. Call for more details. 2.5 Kit: Genuine BMW 2.5L crankshaft w/ bearings, nut and spacer for crank, 2.5L head gasket, M3 bottom end gasket set, TMS 2.5 custom chip, Wiseco/TMS 2.5 forged piston set w/ rings (11.25:1 compression) , rod bolts and head bolts .
Tas kas tam portugālim tur ir sarakstīts maksā vājprātu. Tiešā vārdu nozīmē. Kautvai bīdāmās droseles.
Principā, parādi to galvas blīvi (kas bildē) kādam normālam motoristam un tev ātri visu paskaidros
Katrā ziņā es uz sava bloka ar šitiem sūdiem neeksperimentētu. Ja kāda no šitām tuftām saiet sviestā, tad būs jāmeklē cits bloks/galva. Savukārt tie vairs sen apkārt nemētājās.
Ikdienas, ne ikdienas auto. Klatais virzulis ir kaltais virzulis - bloku grauž uz urrā, auksts grab, etc. Šaubos, ka tu viņu katru reizi sildīsi pa 20 min, kamēr sāksi gāzēt.
Es domāt, to bembi vajag likt mierā. Gan jau tāpat būs labi. Vismaz resursa un problēmu ziņā.
Tas bembis tika nopirkts ar domu, lai ir ar ap ko ņemties jo ar M5 nav kur ņemties
Kamēr aizbraukšu līdz biķerniekiem, motors sen jau būs uzsilis
Vēlreiz atkārtoju, ka autiņš ir lai būtu ap ko ņemties/skrūvēt/pucēt, kur nebūtu žēl ieguldīt un lietots tiks tikai vasarā normālās dienās kā arī kā track day auto. Ļoti iepatikās ar E46 emku pa trasi vilkt, bet tas ir pārāk dārgs auto. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| chips ir viens konkreets reguleejums vienam konkreetam motoram, liidz ko tev kaut kas izmainaas zem haubes - jaaregulee pa jaunu, pat degvielu citu ielej un chips jau vairs nedos optimaalo efektu
un veel ir iespeeja taadu motec uzreguleet uz citiem benziiniem, ne tikai 98, un es nedomaaju to "sporta" nesti, tas ir pilniigs meesls, bet bija veel viens benziins, 2x leetaaks pa elfu, bet gandriiz tik pat labs, aizmirsu nosaukumu tik | Offline | | |
100 | | Kopš: 27. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4543
Braucu ar: ...
| Kas ir tas elfs?? un cik maksaa?
----------------- 100. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| labi kaltie virzulji maksaa 500ls ar transportu uz shejieni, klokjvaarpsta ap 1000ls, nu neticu ka tas 2.5 kits pa 2k usd ir kvalitatiivs produkts | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ~3.5ls/l, ielas mashiina tikai sliktaak ies, ja to ielies baakaa
saucaas laikam Elf Turbo Max
p.s. turbo max gan laikam bija speciaali turbo/kompresor motoriem, atmosfeeriskajiem jaabuut citam produktam
2007-01-28 20:02, 100 rakstīja:
Kas ir tas elfs?? un cik maksaa?
<font size=1>[ This message was edited by: JZ on 2007-01-28 20:04 ]</font>[ This message was edited by: JZ on 2007-01-28 20:06 ] | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-28 20:03, JZ rakstīja:
labi kaltie virzulji maksaa 500ls ar transportu uz shejieni, klokjvaarpsta ap 1000ls, nu neticu ka tas 2.5 kits pa 2k usd ir kvalitatiivs produkts
kloķeni pa 1000ls neesmu redzējis. Viņas nāk 800-1100usd. Kur ir tik dārgas daļas? Izzondējis esmu par to ko esmu lasījis S14 forumos. It kā cilvēki apmierināti.
Nē, nu skaidrs, ka lēts tas viss nav, bet nu neticu ko raksta spoks par tiem 220zs un blīvēm | Offline | | |
100 | | Kopš: 27. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4543
Braucu ar: ...
|
2007-01-28 20:03, JZ rakstīja:
~3.5ls/l, ielas mashiina tikai sliktaak ies, ja to ielies baakaa
saucaas laikam Elf Turbo Max
2007-01-28 20:02, 100 rakstīja:
Kas ir tas elfs?? un cik maksaa?
<font size=1>[ This message was edited by: JZ on 2007-01-28 20:04 ]</font>
Kaads lieto arii ikdienaa, vai tik saciksteem paredzets??
----------------- 100. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| 3.5ls/l ikdienaa? ko tu piipee? | Offline | | |
|
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-28 20:03, JZ rakstīja:
~3.5ls/l, ielas mashiina tikai sliktaak ies, ja to ielies baakaa
saucaas laikam Elf Turbo Max
p.s. turbo max gan laikam bija speciaali turbo/kompresor motoriem, atmosfeeriskajiem jaabuut citam produktam
2007-01-28 20:02, 100 rakstīja:
Kas ir tas elfs?? un cik maksaa?
Degvielu gan nepīsim iekšā, tas jau ir mazohisms Cik saprotu pēc tādas pārbūves ir jālej 98 un viss kā visās normālās emkās | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-28 20:03, JZ rakstīja:
nu neticu ka tas 2.5 kits pa 2k usd ir kvalitatiivs produkts
Lot’s of people have done this upgrade. In fact it has probably been one of Turner’s hottest sellers over the years for the E30 M3. The results are great. I have been in several cars with this kit and can attest that the power/torque boost is impressive. The E30 is a fairly light car and responds very well to even modest power gains.
As for running at Infineon you will not have many cars pass you at this track. An E30 M3 or 325 at Infineon in the hands of a skilled driver will not be passed often by anything. Mine has right around 300hp at the crank and I regularly catch and pass E36/46 M3’s, Vettes, Porsches, Z’s, Evo’s, STi’s, etc... at Infineon. I even caught and passed a new Viper last time out. Seems crazy, but Infineon puts a huge emphasis on driver skill and car handling. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| atgaadaa no US taas daljas uz Latviju saakumaa un tad sareekjini gala izmaksas
un par kaltajiem virzuljiem spoks patiesiibu runaa, tie motori ir jaasilda minuutes 10 pirms vispaar kustinaat mashiinu, tur auksts viss grab un klab taa ka Tu panikaa apkaart mashiinai saaktu leekaat
es kaltos liktu tikai tad, ja buutu taa s14 bloku iespeejams gilzeet
un tici man, tas motec + reguleejums + blokjis buus daudz labaaks naudas ieguldiijums kaa +200 kubikcentimetri
2007-01-28 20:06, edzulis rakstīja:
kloķeni pa 1000ls neesmu redzējis. Viņas nāk 800-1100usd. Kur ir tik dārgas daļas? Izzondējis esmu par to ko esmu lasījis S14 forumos. It kā cilvēki apmierināti.
Nē, nu skaidrs, ka lēts tas viss nav, bet nu neticu ko raksta spoks par tiem 220zs un blīvēm
| Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Redz, tu skaties tagad, mēs par šito visu sākām lūrēt kad sarkano emku iepirka - 2001 un bij zināms, ka S14 būs jāmeklē klāt.
Būvēt var, bet tas nav droši. Es tikai norādu uz TO. Problēma ir prasta - 2.3 un 2.5 bloks ir viens un tas pats, tikai izborēts lielāks. Evolution kā tādu palaida sērijā tikai dēļ nepieciešamā skaita sērijveida autiņu, lai ļautu sportā braukt ar 2.5. Tur tas bija savādāk nekā tūūūnēt. 2.5 vienkārši mīl pūst galvas blīvi ārā starp podiem, jo tur gaļas nepietiek.
Latvijā šito procesu darīt neiesaku - maz kam ir saprašana, tb. finansiāls ieguldījums var sanākt ļoti riskants.
Ja man būtu jādara, es čubinātos gar to pašu B23. To 200cc dēļ nav jēgas braukt kosmosā. Savukārt ja gribas rezultātu, tad ar šitiem "kitiem" nepietiek. Portugālim tur tā visa mantība ir sanākusi krietni virs 10K eur. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nezinu par atmosfeeriskajiem, bet ja saak tuuneet turbo motorus, tad lielaakaas probleemas sagaadaa kaareiz muusu 98tais benziins, tur nav iespeejams sagriezt aizdedzi, jo momentaa motors saak detoneet, pienjemu ka ar paviileetu atmosfeerisko vareetu saskarties ar tieshi taam pashaam probleemaam
un aizdedzes apsteidzes lenkjim ir tiesha sakariiba ar njuutonmetriem - jeb torque - jeb "ceelienu", zirgspeeki ir tikai gunaara centimetri | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-28 20:12, JZ rakstīja:
atgaadaa no US taas daljas uz Latviju saakumaa un tad sareekjini gala izmaksas
Kaut kad šogad sanāk braukt uz NY
un par kaltajiem virzuljiem spoks patiesiibu runaa, tie motori ir jaasilda minuutes 10 pirms vispaar kustinaat mashiinu, tur auksts viss grab un klab taa ka Tu panikaa apkaart mashiinai saaktu leekaat
Nu lai grab, a ko darīt...
es kaltos liktu tikai tad, ja buutu taa s14 bloku iespeejams gilzeet
un tici man, tas motec + reguleejums + blokjis buus daudz labaaks naudas ieguldiijums kaa +200 kubikcentimetri
Runa jau nav tikai par +200cm. runa ir par jaunām un atvieglinātām detāļām. Parēķini cik tur kilogrami pazūd no virzuļiem, klaņiem, kloķenes, spararata.
Kāda jēga uzlikt vecam augstapgriezienu motoram vadību un iestāstīt ka viņam ir jāspiež daudz zirgu? Manuprāt nav prātīgi bez jaunām iekšām to darīt lai arī neesmu spečuks fizikā | Offline | | |
Dullais | | Kopš: 31. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: E12 525, 528
|
2007-01-28 19:49, edzulis rakstīja:
2007-01-28 19:36, FunnyBoY rakstīja:
Nenoliksim citus!
Esmu pamainijis, ka itsevišķi Egulim ir tāda tendence.
Neapcel Eguli tas ir pavisam cits cilvēks
Manās acīs Honda suck tādēļ, ka ir cheap built fwd japan auto ja neskaita ka daži motori viņiem labi.
Kas tajā hondā ir tāds par ko man būtu jābūt sajūsmā it īpaši ja fanoju par autobūves etalonu - BMW?
Zelta vārdi par BMW Hondas VS BMW nav apspriešanas vērtas | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-28 20:12, riddler rakstīja:
domaaju edzuli ka ar tiem tuuninga plaaniem aizrauties nevaig mok pabraukaa ar shito un pa ebay’iem pamekleet dzineeju no m3 evo un to ielikt iekshaa, jo tomeer no ruupniicas naacis vienmeer buus labaaks/izturiigaaks kaa nekaa shitais tomeer nav kaa M30/M20 kur ja kaukas noiet greizi vai arii netur dvizhoks paarbuuvi un braukshanu - vietaa veesi var citu ielikt? nu taas tikai manas domas
99,9% ka tu neatradīsi tādu evo motoru un ja arī atradīsi viņš maksā ~ 10k $ tā kā pilnīgi garām, pie tam arī viņš būs jau palietojies. | Offline | | |
|
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Tavs ar
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-28 20:15, Spok5 rakstīja:
Būvēt var, bet tas nav droši. Es tikai norādu uz TO. Problēma ir prasta - 2.3 un 2.5 bloks ir viens un tas pats, tikai izborēts lielāks. Evolution kā tādu palaida sērijā tikai dēļ nepieciešamā skaita sērijveida autiņu, lai ļautu sportā braukt ar 2.5. Tur tas bija savādāk nekā tūūūnēt. 2.5 vienkārši mīl pūst galvas blīvi ārā starp podiem, jo tur gaļas nepietiek.
Bore tur izmainās no 93,4 uz 95. Nezinu vai tas ir daudz. Pārējo iegūst ar stroke no 84 uz 87mm.
Kā jau teicu, cilvēki ir šito būvējuši (ne pa 10k visi protams) un neesmu dzirdējis par sasistiem blokiem etc... | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-28 20:25, riddler rakstīja:
nu var buut, cenas es tik siiki nezinu, bet nu cik saprotu tas auto tak ir kaa otrs tev ir 400zs lops ar kuru gaazt, taapat ar visaam taam paarbuuveem nu neies vinsh labi, ja tas ir kulta auto tad to mosh original saglabaat, ja trasei - tad preshkam teereet naudu, panjem e30 jebkaadu kaucik normaalaa staavoklii sametini saforsee dzineeju, nokauj/sadauzi njem citu
Tu nesaproti par ko ir runa... izlasi vēlreiz ko es rakstu kādēļ tieši E30 M3. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ar taam atvieglinaatajaam detaljaam tad nav tik vienkaarshi, motors tiek ruupniicaa tiek dizaineets njemot veeraa ljoti daudz probleemas, tai skaitaa vibraacijas, es neesu tik gudrs, lai paskaidrotu taga siiki un smalki, bet sen apakalj lasiju rakstu par sho lietu, secinaajums bija viens - sportam atmaksaajas riskeet (sports shoreiz tiek asocieets ar sameeraa neizsmeljamu budzhetu)
jo deelj taam vibraacijaam var rasties gan plaisas blokos/galvaas, gan kaada skruuve atnaakt valjaa, kas bija ieliimeeta un pievilkta ar attieciigajiem Nm, nu - absoluuti nekaadu garantiju...
es jau rakstiju ieprieksh te, labaak kapitaalais tam pasham 2.3, ieliek plataakas sadalenes, motec un reduktors, rezultaatam buutu jaabuut vismaz 230zs (ar motec + sadaleneem nav probleemu dabuut no shaadiem motoriem aaraa 100zs/l), un veel, kaa minimums, dabuut kaadus 10-15% Nm klaat | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|