Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: E30 M3

AutorsZiņojums
edzulis
28. Jan 2007, 20:00 #901

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-28 19:51, Spok5 rakstīja:
Edzjuli - un kur tu to 2.5 liksi ? Ja uz to jau "tā" skatās, tad daudz daudz daudz daudz daudz vienkāršāk ir kā Aivars izdarīja.


Tu nesaproti būtību Gribas saglabāt oriģinālo S14 4cil motoru! Nav nepieciešams šovkārs ar smagu 5.0 V8. Ko es ar tādu iesākšu trasē? Vadāmība pakaļā, vieni spoļi utt. Vienkārši kā jau teicu tas motors tāpat agri vai vēlu būs jāpārlasa tādēļ labāk uzreiz to darīt ar labām detaļām.


Visi šitie "kiti" kā likums ir diezgan liela tufta. Kas tur var būt par 2kilobakši. Nauda iztērēta un iegūts kas ? Blīvju komplekts un xyz kāda kloķene. Kas tie pa virzuļiem ?


Izlasi aprakstu. Tās ir 2.5 evo daļas. Virzuļi ir wiseco. Izlasi:

One of our most popular items, TMS E30 M3 2.5L Engine Conversion kit uses factory BMW Evolution III parts to convert the stock US 2.3 liter engine into the European Evolution III 2.5 liter engine. Increasing the displacement and raising the compression yields much more torque-50 ft/lbs. gain @ 4000 rpm.. With a stock head our 2.5 kit will make over 225 hp, add cams, exhaust and a big valve head and over 285 hp can be achieved. Our kit includes everything you need to convert your 2.3L into a 2.5L. We highly recommend upgrading the intake and exhaust system to allow larger 2.5L engine to breath. Call for more details. 2.5 Kit: Genuine BMW 2.5L crankshaft w/ bearings, nut and spacer for crank, 2.5L head gasket, M3 bottom end gasket set, TMS 2.5 custom chip, Wiseco/TMS 2.5 forged piston set w/ rings (11.25:1 compression) , rod bolts and head bolts .


Tas kas tam portugālim tur ir sarakstīts maksā vājprātu. Tiešā vārdu nozīmē. Kautvai bīdāmās droseles.

Principā, parādi to galvas blīvi (kas bildē) kādam normālam motoristam un tev ātri visu paskaidros

Katrā ziņā es uz sava bloka ar šitiem sūdiem neeksperimentētu. Ja kāda no šitām tuftām saiet sviestā, tad būs jāmeklē cits bloks/galva. Savukārt tie vairs sen apkārt nemētājās.

Ikdienas, ne ikdienas auto. Klatais virzulis ir kaltais virzulis - bloku grauž uz urrā, auksts grab, etc. Šaubos, ka tu viņu katru reizi sildīsi pa 20 min, kamēr sāksi gāzēt.

Es domāt, to bembi vajag likt mierā. Gan jau tāpat būs labi. Vismaz resursa un problēmu ziņā.


Tas bembis tika nopirkts ar domu, lai ir ar ap ko ņemties jo ar M5 nav kur ņemties

Kamēr aizbraukšu līdz biķerniekiem, motors sen jau būs uzsilis

Vēlreiz atkārtoju, ka autiņš ir lai būtu ap ko ņemties/skrūvēt/pucēt, kur nebūtu žēl ieguldīt un lietots tiks tikai vasarā normālās dienās kā arī kā track day auto. Ļoti iepatikās ar E46 emku pa trasi vilkt, bet tas ir pārāk dārgs auto.
Offline
JZ
28. Jan 2007, 20:00 #902

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

chips ir viens konkreets reguleejums vienam konkreetam motoram, liidz ko tev kaut kas izmainaas zem haubes - jaaregulee pa jaunu, pat degvielu citu ielej un chips jau vairs nedos optimaalo efektu

un veel ir iespeeja taadu motec uzreguleet uz citiem benziiniem, ne tikai 98, un es nedomaaju to "sporta" nesti, tas ir pilniigs meesls, bet bija veel viens benziins, 2x leetaaks pa elfu, bet gandriiz tik pat labs, aizmirsu nosaukumu tik
Offline
100
28. Jan 2007, 20:02 #903

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...

Kas ir tas elfs?? un cik maksaa?

-----------------
100.
Offline
JZ
28. Jan 2007, 20:03 #904

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

labi kaltie virzulji maksaa 500ls ar transportu uz shejieni, klokjvaarpsta ap 1000ls, nu neticu ka tas 2.5 kits pa 2k usd ir kvalitatiivs produkts
Offline
JZ
28. Jan 2007, 20:03 #905

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

~3.5ls/l, ielas mashiina tikai sliktaak ies, ja to ielies baakaa

saucaas laikam Elf Turbo Max

p.s. turbo max gan laikam bija speciaali turbo/kompresor motoriem, atmosfeeriskajiem jaabuut citam produktam


2007-01-28 20:02, 100 rakstīja:
Kas ir tas elfs?? un cik maksaa?


<font size=1>[ This message was edited by: JZ on 2007-01-28 20:04 ]</font>[ This message was edited by: JZ on 2007-01-28 20:06 ]
Offline
edzulis
28. Jan 2007, 20:06 #906

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-28 20:03, JZ rakstīja:
labi kaltie virzulji maksaa 500ls ar transportu uz shejieni, klokjvaarpsta ap 1000ls, nu neticu ka tas 2.5 kits pa 2k usd ir kvalitatiivs produkts


kloķeni pa 1000ls neesmu redzējis. Viņas nāk 800-1100usd. Kur ir tik dārgas daļas? Izzondējis esmu par to ko esmu lasījis S14 forumos. It kā cilvēki apmierināti.

Nē, nu skaidrs, ka lēts tas viss nav, bet nu neticu ko raksta spoks par tiem 220zs un blīvēm
Offline
100
28. Jan 2007, 20:06 #907

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...


2007-01-28 20:03, JZ rakstīja:
~3.5ls/l, ielas mashiina tikai sliktaak ies, ja to ielies baakaa

saucaas laikam Elf Turbo Max


2007-01-28 20:02, 100 rakstīja:
Kas ir tas elfs?? un cik maksaa?


<font size=1>[ This message was edited by: JZ on 2007-01-28 20:04 ]</font>


Kaads lieto arii ikdienaa, vai tik saciksteem paredzets??

-----------------
100.
Offline
JZ
28. Jan 2007, 20:07 #908

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

3.5ls/l ikdienaa? ko tu piipee?
Offline
edzulis
28. Jan 2007, 20:09 #909

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-28 20:03, JZ rakstīja:
~3.5ls/l, ielas mashiina tikai sliktaak ies, ja to ielies baakaa

saucaas laikam Elf Turbo Max

p.s. turbo max gan laikam bija speciaali turbo/kompresor motoriem, atmosfeeriskajiem jaabuut citam produktam


2007-01-28 20:02, 100 rakstīja:
Kas ir tas elfs?? un cik maksaa?



Degvielu gan nepīsim iekšā, tas jau ir mazohisms Cik saprotu pēc tādas pārbūves ir jālej 98 un viss kā visās normālās emkās
Offline
edzulis
28. Jan 2007, 20:11 #910

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-28 20:03, JZ rakstīja:
nu neticu ka tas 2.5 kits pa 2k usd ir kvalitatiivs produkts


Lot’s of people have done this upgrade. In fact it has probably been one of Turner’s hottest sellers over the years for the E30 M3. The results are great. I have been in several cars with this kit and can attest that the power/torque boost is impressive. The E30 is a fairly light car and responds very well to even modest power gains.

As for running at Infineon you will not have many cars pass you at this track. An E30 M3 or 325 at Infineon in the hands of a skilled driver will not be passed often by anything. Mine has right around 300hp at the crank and I regularly catch and pass E36/46 M3’s, Vettes, Porsches, Z’s, Evo’s, STi’s, etc... at Infineon. I even caught and passed a new Viper last time out. Seems crazy, but Infineon puts a huge emphasis on driver skill and car handling.
Offline
JZ
28. Jan 2007, 20:12 #911

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

atgaadaa no US taas daljas uz Latviju saakumaa un tad sareekjini gala izmaksas

un par kaltajiem virzuljiem spoks patiesiibu runaa, tie motori ir jaasilda minuutes 10 pirms vispaar kustinaat mashiinu, tur auksts viss grab un klab taa ka Tu panikaa apkaart mashiinai saaktu leekaat

es kaltos liktu tikai tad, ja buutu taa s14 bloku iespeejams gilzeet

un tici man, tas motec + reguleejums + blokjis buus daudz labaaks naudas ieguldiijums kaa +200 kubikcentimetri


2007-01-28 20:06, edzulis rakstīja:

kloķeni pa 1000ls neesmu redzējis. Viņas nāk 800-1100usd. Kur ir tik dārgas daļas? Izzondējis esmu par to ko esmu lasījis S14 forumos. It kā cilvēki apmierināti.

Nē, nu skaidrs, ka lēts tas viss nav, bet nu neticu ko raksta spoks par tiem 220zs un blīvēm
Offline
Spok5
28. Jan 2007, 20:15 #912

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Redz, tu skaties tagad, mēs par šito visu sākām lūrēt kad sarkano emku iepirka - 2001 un bij zināms, ka S14 būs jāmeklē klāt.

Būvēt var, bet tas nav droši. Es tikai norādu uz TO. Problēma ir prasta - 2.3 un 2.5 bloks ir viens un tas pats, tikai izborēts lielāks. Evolution kā tādu palaida sērijā tikai dēļ nepieciešamā skaita sērijveida autiņu, lai ļautu sportā braukt ar 2.5. Tur tas bija savādāk nekā tūūūnēt. 2.5 vienkārši mīl pūst galvas blīvi ārā starp podiem, jo tur gaļas nepietiek.

Latvijā šito procesu darīt neiesaku - maz kam ir saprašana, tb. finansiāls ieguldījums var sanākt ļoti riskants.

Ja man būtu jādara, es čubinātos gar to pašu B23. To 200cc dēļ nav jēgas braukt kosmosā. Savukārt ja gribas rezultātu, tad ar šitiem "kitiem" nepietiek. Portugālim tur tā visa mantība ir sanākusi krietni virs 10K eur.
Offline
JZ
28. Jan 2007, 20:16 #913

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nezinu par atmosfeeriskajiem, bet ja saak tuuneet turbo motorus, tad lielaakaas probleemas sagaadaa kaareiz muusu 98tais benziins, tur nav iespeejams sagriezt aizdedzi, jo momentaa motors saak detoneet, pienjemu ka ar paviileetu atmosfeerisko vareetu saskarties ar tieshi taam pashaam probleemaam

un aizdedzes apsteidzes lenkjim ir tiesha sakariiba ar njuutonmetriem - jeb torque - jeb "ceelienu", zirgspeeki ir tikai gunaara centimetri
Offline
edzulis
28. Jan 2007, 20:17 #914

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-28 20:12, JZ rakstīja:
atgaadaa no US taas daljas uz Latviju saakumaa un tad sareekjini gala izmaksas


Kaut kad šogad sanāk braukt uz NY


un par kaltajiem virzuljiem spoks patiesiibu runaa, tie motori ir jaasilda minuutes 10 pirms vispaar kustinaat mashiinu, tur auksts viss grab un klab taa ka Tu panikaa apkaart mashiinai saaktu leekaat


Nu lai grab, a ko darīt...


es kaltos liktu tikai tad, ja buutu taa s14 bloku iespeejams gilzeet

un tici man, tas motec + reguleejums + blokjis buus daudz labaaks naudas ieguldiijums kaa +200 kubikcentimetri


Runa jau nav tikai par +200cm. runa ir par jaunām un atvieglinātām detāļām. Parēķini cik tur kilogrami pazūd no virzuļiem, klaņiem, kloķenes, spararata.

Kāda jēga uzlikt vecam augstapgriezienu motoram vadību un iestāstīt ka viņam ir jāspiež daudz zirgu? Manuprāt nav prātīgi bez jaunām iekšām to darīt lai arī neesmu spečuks fizikā
Offline
Dullais
28. Jan 2007, 20:18 #915

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528


2007-01-28 19:49, edzulis rakstīja:

2007-01-28 19:36, FunnyBoY rakstīja:
Nenoliksim citus!
Esmu pamainijis, ka itsevišķi Egulim ir tāda tendence.


Neapcel Eguli tas ir pavisam cits cilvēks

Manās acīs Honda suck tādēļ, ka ir cheap built fwd japan auto ja neskaita ka daži motori viņiem labi.

Kas tajā hondā ir tāds par ko man būtu jābūt sajūsmā it īpaši ja fanoju par autobūves etalonu - BMW?


Zelta vārdi par BMW Hondas VS BMW nav apspriešanas vērtas
Offline
edzulis
28. Jan 2007, 20:20 #916

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-28 20:12, riddler rakstīja:
domaaju edzuli ka ar tiem tuuninga plaaniem aizrauties nevaig mok pabraukaa ar shito un pa ebay’iem pamekleet dzineeju no m3 evo un to ielikt iekshaa, jo tomeer no ruupniicas naacis vienmeer buus labaaks/izturiigaaks kaa nekaa shitais tomeer nav kaa M30/M20 kur ja kaukas noiet greizi vai arii netur dvizhoks paarbuuvi un braukshanu - vietaa veesi var citu ielikt? nu taas tikai manas domas


99,9% ka tu neatradīsi tādu evo motoru un ja arī atradīsi viņš maksā ~ 10k $ tā kā pilnīgi garām, pie tam arī viņš būs jau palietojies.
Offline
RM1
28. Jan 2007, 20:22 #917

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Tavs ar

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
edzulis
28. Jan 2007, 20:23 #918

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-28 20:15, Spok5 rakstīja:
Būvēt var, bet tas nav droši. Es tikai norādu uz TO. Problēma ir prasta - 2.3 un 2.5 bloks ir viens un tas pats, tikai izborēts lielāks. Evolution kā tādu palaida sērijā tikai dēļ nepieciešamā skaita sērijveida autiņu, lai ļautu sportā braukt ar 2.5. Tur tas bija savādāk nekā tūūūnēt. 2.5 vienkārši mīl pūst galvas blīvi ārā starp podiem, jo tur gaļas nepietiek.


Bore tur izmainās no 93,4 uz 95. Nezinu vai tas ir daudz. Pārējo iegūst ar stroke no 84 uz 87mm.

Kā jau teicu, cilvēki ir šito būvējuši (ne pa 10k visi protams) un neesmu dzirdējis par sasistiem blokiem etc...
Offline
edzulis
28. Jan 2007, 20:27 #919

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-01-28 20:25, riddler rakstīja:
nu var buut, cenas es tik siiki nezinu, bet nu cik saprotu tas auto tak ir kaa otrs tev ir 400zs lops ar kuru gaazt, taapat ar visaam taam paarbuuveem nu neies vinsh labi, ja tas ir kulta auto tad to mosh original saglabaat, ja trasei - tad preshkam teereet naudu, panjem e30 jebkaadu kaucik normaalaa staavoklii sametini saforsee dzineeju, nokauj/sadauzi njem citu


Tu nesaproti par ko ir runa... izlasi vēlreiz ko es rakstu kādēļ tieši E30 M3.
Offline
JZ
28. Jan 2007, 20:27 #920

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ar taam atvieglinaatajaam detaljaam tad nav tik vienkaarshi, motors tiek ruupniicaa tiek dizaineets njemot veeraa ljoti daudz probleemas, tai skaitaa vibraacijas, es neesu tik gudrs, lai paskaidrotu taga siiki un smalki, bet sen apakalj lasiju rakstu par sho lietu, secinaajums bija viens - sportam atmaksaajas riskeet (sports shoreiz tiek asocieets ar sameeraa neizsmeljamu budzhetu)

jo deelj taam vibraacijaam var rasties gan plaisas blokos/galvaas, gan kaada skruuve atnaakt valjaa, kas bija ieliimeeta un pievilkta ar attieciigajiem Nm, nu - absoluuti nekaadu garantiju...

es jau rakstiju ieprieksh te, labaak kapitaalais tam pasham 2.3, ieliek plataakas sadalenes, motec un reduktors, rezultaatam buutu jaabuut vismaz 230zs (ar motec + sadaleneem nav probleemu dabuut no shaadiem motoriem aaraa 100zs/l), un veel, kaa minimums, dabuut kaadus 10-15% Nm klaat
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo