Online
Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Dienas snapshot 23
Autors | Ziņojums |
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 463
Braucu ar:
|
24 Nov 2024, 17:37:37 @smudo rakstīja:
Pirmais sniegs
YouTube shorts
Plāns uz šo ziemu bloķi uzlikt - ir jau iegādāts E30 188mm reduktors ar ZF LSD elementu - atliek to iebūvēt E46 reduktorā.
Kā ar caurgājamību? Parasti audisti nodirš xdrive. Xdrive noteikti vadās labāk par Q[ Šo ziņu laboja Jurka88, 24 Nov 2024, 20:29:03 ] | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Nov 2024, 18:53:32 @andzhi rakstīja:
Tomer st134 der uz 330 bremzem?!, un iznesums ideals
Priekša der tikai pateicoties iznesumam - starp bremžu suportiem un disku šaurākajā vietā kādi 2-3mm.
Man vasarai ir Style 64 17" diski - kad abus komplektus nosvēru, tad priekšā uz ratu bija 4,1kg svara savings un pakaļas ratam 5,6kg Riepas Style 64, protams, ka platākas un ar lielāku ārējo diametru manā gadījumā, bet tāpat iespaidīgi. Otrs ziemas riepu komplekts ir ar OE 17" diskiem un radzēm, bet to likšu janvārī, kad ledus trases būs vaļā. [ Šo ziņu laboja smudo, 24 Nov 2024, 20:51:45 ] | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Jā pareizi atceros tad Style 24 un Style 29 ir vieglākie OEM r17. Tie gan ir E36 diski... Bet ne ///M e46 der. E46 style 68 vēl ir +/- viegli
Bet pārējie ir smagāki
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
24 Nov 2024, 20:28:41 @Jurka88 rakstīja:
24 Nov 2024, 17:37:37 @smudo rakstīja:
Pirmais sniegs
YouTube shorts
Plāns uz šo ziemu bloķi uzlikt - ir jau iegādāts E30 188mm reduktors ar ZF LSD elementu - atliek to iebūvēt E46 reduktorā.
Kā ar caurgājamību? Parasti audisti nodirš xdrive. Xdrive noteikti vadās labāk par Q
Čaurgājamība ir ļoti OK. Kā bildēs redzi, tad auto ir augsts - pēc grāmatas +17mm vs standarta piekare (konkrētajam ir jaunas OE atsperes un Bilstein B4 amji, kas, iespējams, to pacēl vēl kādu mm augstāk) - nevienu reizi ziemas trasēs ielidojot kupenās, nav bijis jākāpj ārā - pats vienmēr izbrauc ārā, tā kā par to sudzēties nevar.
Auto ir "transfer case", kas pēc būtības ir trešais open diffs starp asīm, kas sadala pastāvīgu 38%/62% griezes attiecību + aizmugurējai asij vairāk izslīdošo riteni piebremzē pretslīdes sistēma (kā saprotu, ka tas notiek, arī ar DSC off), līdz ar to zemas saķeres apstākļos šis auto braucas gandrīz kā RWD- ir super tail happy. Savukārt, mainīgas saķeres apstākļos dēļ open diff ir jābūt uzmanīgam. Tādēļ pamēģināšu šoziem ar LSD pabraukt - redzēs, kā tas ietekmēs vadāmību. Savukārt, pa slapju asfaltu pamatīgi stumj priekšu (bet tas varbūt dēļ iznesuma, jo stumj arī tad, kad netiek dota gāze un lai samestu vajag atmesties vai piebremzēt, lai noslogotu priekšas asi un tad jāber virsū, bet parasti tas beidzas ar apmešanos pa 180 grādi.
Bet nu cerēt ar M54B30 300nm u 230zs griezt 4 open diff ratus uz slapja asfalta 1,5+t auto arī ir naivi Cerams, ka ar LSD pakaļas asij varēs vismaz nelielus power slaidus veikt. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11225
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Pa lielam tās vispār kaut kādus tīņu runas par to ,kuram labāka caurgājamība Audi vai BMW ,ja abi ir vieglie auto bez nekādiem bloķiem,ielas riepām un īpašām pārbūvēm. Pārējais jau kā paveicās. Nu tik ,cik kā @smudo saka ,ka šim klirens augstāks vs teiksim audi quatro ar zemāku sline piekari. Būtībā šādus auto neviens īsti nepērk dēļ caurgājamības,bet dēļ stabilitātes un dinamikas jebkādos apstākļos.
P.s X5 ar pareizām riepām ir labi caurejamibu.
[ Šo ziņu laboja Locis, 24 Nov 2024, 21:57:52 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo
|