Online
Pašreiz BMWPower skatās 222 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60/61 IV
Autors | Ziņojums |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Veiksmīgā brīdī izbeidzās kloķvārpstas piedziņas skriemelis. Kamēr rūcināju dzinēju un centos saprast kas par sūdiem, tikmēr iemeta check engine (increased emissions).
Tās būtu nesaistītas lietas?
Vienīgais ko varu iedomāties - skriemelis ķīlēja un radīja slodzi motoram tukšgaitā, kas rezultējās ar papildus degvielas piešprici kā kompensēšanu un to kompis iztulkoja kā neadekvātu motora darbību? | Offline | | |
DOPING | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
| Tikpat labi siksna negrieza ģenerātoru, aķis sāka iet uz beigām un kompis sāk mest visādas kļūdas pēc kārtas.
Vismaz tieši šādi gadījās, un kompis bija pilns ar kļūdām par visādiem blokiem, sākot ar bremzēm, beidzot ar gaismām.
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
| Offline | | |
haxlul | | Kopš: 27. May 2021
Ziņojumi: 21
Braucu ar:
| Sveiki, kada varetu but problema ar manu E60, 2009, 525d, 145kw > - Kad spied gazi grida vina it ka doma 2-3 sekundes un tad tikai sak uznemt atrumu, bet parsledzot karbu M/S rezima vina atsaucas uz gazes pedali labak neka bez vina, domaju ka tas ir del turbinas, bet biju servisa teica it ka, ja ta butu turbina tad ari M/S rezima vina stradatu ta pat [ Šo ziņu laboja haxlul, 13 Jun 2022, 21:22:17 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
13 Jun 2022, 21:21:52 @haxlul rakstīja:
Sveiki, kada varetu but problema ar manu E60, 2009, 525d, 145kw > - Kad spied gazi grida vina it ka doma 2-3 sekundes un tad tikai sak uznemt atrumu, bet parsledzot karbu M/S rezima vina atsaucas uz gazes pedali labak neka bez vina, domaju ka tas ir del turbinas, bet biju servisa teica it ka, ja ta butu turbina tad ari M/S rezima vina stradatu ta pat
M/S režīmā kārba tur lielākus dzinēja rpm, tapēc arī turbobedre mazāk jūtama... | Offline | | |
hrjaz | | Kopš: 11. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 697
Braucu ar: kuģi pa bruģi
| Ģeometrija ķīlē? | Offline | | |
haxlul | | Kopš: 27. May 2021
Ziņojumi: 21
Braucu ar:
|
13 Jun 2022, 21:44:19 @sys9291 rakstīja:
13 Jun 2022, 21:21:52 @haxlul rakstīja:
Sveiki, kada varetu but problema ar manu E60, 2009, 525d, 145kw > - Kad spied gazi grida vina it ka doma 2-3 sekundes un tad tikai sak uznemt atrumu, bet parsledzot karbu M/S rezima vina atsaucas uz gazes pedali labak neka bez vina, domaju ka tas ir del turbinas, bet biju servisa teica it ka, ja ta butu turbina tad ari M/S rezima vina stradatu ta pat
M/S režīmā kārba tur lielākus dzinēja rpm, tapēc arī turbobedre mazāk jūtama...
vai ir iespejams kaut kadigi tikt vala no turbo bedres? mb nochipot? tas palidzetu? | Offline | | |
BMW-Valcha | | Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| servoreikai remkomplekts der no kādas citas bundžas? e46, e39, e53? | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| 525d, 530d turbīnai ir kāda regulācija vajadzīga pēc nobalansēta kārtridža maiņas?
Uzrāvos uz to, ka eļļas atplūdes caurule acīmredzot neiestiprinās pareizā leņķī šajā turbīnā un tas rezultējas ar eļļas noplūdi no šī savienojuma. Liec kādus gumijass glīvslēgus gribi - ir noplūde tieši turbīnas savienojumā. Vienīgā ideja - kārtridžs ir jāpagriež pa pāris grādiem pareizajā virzienā pret to cauruli, jo cauruli nekā pagriezt nevar.
Taisnība, meli? Citas idejas? | Offline | | |
|
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12309
Braucu ar:
| Nu es nezinu gan, vai kartridžu var kkur sagriezt- cik esmu redzējis, tad var ielikt tiekai vuenā pozīcijā, tas gan nebija bmw
Bet ja padirst to stienīti, kam jāievietojas attiecīgajos caurumos abās pusēs, tad gan var salasīt nepareizi
Varbūt tas ir noticis | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Man jau arī liekas, ka tur ir diezgan nereāli kaut ko izdarīt šķībi. Tā kā tur ar vakuumu to VNT nemoca, bet viss notiek caur vadības bloku, tad tur īsti arī nekas neregulējas manuprāt. Vienā pozīcijā visu saliek un brauc.
Ja ar jauno kārtridžu tas turbo kauc pie atmešanās, tad par ko tas liecina? Kas nav pareizi izdarīts?
Pēc sajūtām jaudas zudums nav, bet nepamet sajūta, ka ir pieļauta kļūda
TĪri eksperimentam pamēģināju kārtridžu nomainīt un paskatīties uz rezultātu. | Offline | | |
Janis_Janis | | Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 163
Braucu ar:
| Sveiki,
Kas varētu būt par vainu, ka braucot un griežoties pagriezienā vnk stūre nobloķējas. Tad apstājoties ar spēku sanāca iztaisnot. Panelī kļūdas nerāda. Bija neliela brīvkustība reikā. | Offline | | |
kurils | | Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 774
Braucu ar:
| meklēju e61 carbonschwarz bagaznieka vaku bez rusas pazimem. 2831818nulle | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
| Ir kadam FL motora un karbas pannas? Vajag abas, PM [ Šo ziņu laboja Asch, 07 Jul 2022, 15:38:34 ] | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Motora pārsega stāvokļa (atvērts/aizvērts) slēdzi ir sarežīti pievienot sistēmai? Uz kurieni jāvelk vads un kur jāvieno klāt? ir nepieciešams mainīt arī bloku? | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
13 Jul 2022, 22:58:41 @Staris rakstīja:
Motora pārsega stāvokļa (atvērts/aizvērts) slēdzi ir sarežīti pievienot sistēmai? Uz kurieni jāvelk vads un kur jāvieno klāt? ir nepieciešams mainīt arī bloku?
Nav sarežģīti. Slēdža viens izvads uz zemi, otrs uz CAS moduļa X10318 38 izvadu.
Un piekodēt CAS opcijas:
MOTORHAUBENKONTAKT = aktiv
SENDMHKCCMLIMIT = wert_02[ Šo ziņu laboja Angelz, 14 Jul 2022, 10:19:00 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Uu, paldies | Offline | | |
|
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| No kurienes IHKA ņem outside temperature?
Tai pat laikā KOMBI viss ok (lai gan nesaprotu atšķirību starp to ko rāda ekrānā un to ko saka sensors (kaut kāds delay starp viņiem ir? ))
Ikdienā problēmu nav. Kā IHKA paprasu diagnostikā parādīt Outside temperatūru, tā parāda 0 grādus un momentā sāk pūst salonā karstu gaisu AUTO režīmā un nebeidz to darīt līdz auto nav paturēts kādu laiku aizslēgts.
Salona temperatūru rāda normālu un tāpat arī visas pārējās gaisa plūsmas temperatūras. Kļūdas nav.
2.
Skatos ISTA, ka man ir 2 pareizās atslēgas aktīvas un visi pārējie ieraksti ir "blocked"
INPA saka, ka kopā ir 3 atslēgas initialized un tai trešajai ir dīvains State2: 43.
uz ko norāda tas 43? Vai viņu ir iespējams de-inicializēt?
[ Šo ziņu laboja Staris, 18 Jul 2022, 22:34:09 ] | Offline | | |
bimmerman | | Kopš: 31. Mar 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 52
Braucu ar: BMW
|
18 Jul 2022, 22:30:47 @Staris rakstīja:
No kurienes IHKA ņem outside temperature?
Tai pat laikā KOMBI viss ok (lai gan nesaprotu atšķirību starp to ko rāda ekrānā un to ko saka sensors (kaut kāds delay starp viņiem ir? ))
Ikdienā problēmu nav. Kā IHKA paprasu diagnostikā parādīt Outside temperatūru, tā parāda 0 grādus un momentā sāk pūst salonā karstu gaisu AUTO režīmā un nebeidz to darīt līdz auto nav paturēts kādu laiku aizslēgts.
Salona temperatūru rāda normālu un tāpat arī visas pārējās gaisa plūsmas temperatūras. Kļūdas nav.
2.
Skatos ISTA, ka man ir 2 pareizās atslēgas aktīvas un visi pārējie ieraksti ir "blocked"
INPA saka, ka kopā ir 3 atslēgas initialized un tai trešajai ir dīvains State2: 43.
uz ko norāda tas 43? Vai viņu ir iespējams de-inicializēt?
Ārējās temperatūras devējs pieslēgts KOMBI. Tālāk ārējā temperatūra no KOMBI uz citiem blokiem tiek nodota caur K-CAN datu maģistrāli, tajā skaitā uz IHKA.
Ja ikdienā viss strādā, bet problēma parādās tikai ISTA diagnostikas laikā, tad, kā variants - mašīnas programmatūras gļuks, kurš, iespējams, ir izlabots nākamajos programmatūras atjaunojumos. | Offline | | |
KasparBMWs | | Kopš: 02. Apr 2018
No: Aloja
Ziņojumi: 56
Braucu ar:
| Čau! Kur Jelgavā var izgriezst DFP (mašīnai apakšā)???? E61 2006 525dieselpower | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
20 Jul 2022, 09:31:12 @KasparBMWs rakstīja:
Čau! Kur Jelgavā var izgriezst DFP (mašīnai apakšā)???? E61 2006 525dieselpower
Realoem.com atrodam kodu un iekš etk.lv pasūtam jaunu. Pirms tam novēršot dzinēja problēmas (sprauslas, egr, ķēde, kompresija utt) | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|