Online
Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF kvēpu filtrs
Autors | Ziņojums |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
11 Apr 2024, 11:43:13 @Bender rakstīja:
Urbis vai lodlampa, lai skrūvīti izurbt vai palaist vaļā ir aizliegts?
Iespējams, ka man ar servisu paveicās, ka vīri prot uzpūst eļļiņu pirms zondei klāt ķeras?
Mļē, blakus stāvēju aliņu sūcot un to DPF tehnikuma praktikants mainīja, uzraudzībā protams.
eļļiņu uz zondes uzpūstTās eļļiņas palīdz tieši necik ja kaut kas ir iekodies.Un lodlampa vai urbis vairs galīgi neiekļausies tajā pusstundā,tur jau kā paveicas,bet redzu ka esi no tehnikas tik tālu kā līdz mēnesim | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Mļc, ko tieši centies pierādīt? Ka no rīta jāuzceļ uz pacēlāja un 8 stundas jāmarinē, lai visu ērti nocelt? Protams, ka pa pilnu stundas darba likmi, kas ir x2 virs dīlera cenrāža [ Šo ziņu laboja Bender, 11 Apr 2024, 12:00:51 ] | Offline | | |
dr_viruss | | Kopš: 29. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 1219
Braucu ar: e60 530d FL
|
11 Apr 2024, 12:00:02 @Bender rakstīja:
Mļc, ko tieši centies pierādīt? Ka no rīta jāuzceļ uz pacēlāja un 8 stundas jāmarinē, lai visu ērti nocelt? Protams, ka pa pilnu stundas darba likmi, kas ir x2 virs dīlera cenrāža
Izsktatās ka tu dzīvo vēl 4 gadus vecā pagātnē.
Atver cenu lapu un apskaties cik maksā bmw detaļas | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
|
11 Apr 2024, 12:10:44 @dr_viruss rakstīja:
11 Apr 2024, 12:00:02 @Bender rakstīja:
Mļc, ko tieši centies pierādīt? Ka no rīta jāuzceļ uz pacēlāja un 8 stundas jāmarinē, lai visu ērti nocelt? Protams, ka pa pilnu stundas darba likmi, kas ir x2 virs dīlera cenrāža
Izsktatās ka tu dzīvo vēl 4 gadus vecā pagātnē.
Atver cenu lapu un apskaties cik maksā bmw detaļas
Jā ir palicis nežēlīgi dārgāks. Veseli 30€ dārgāk.
Tas, ka poļu DPF ar visu sertifikāciju maksā nu jau jau zem 300€...[ Šo ziņu laboja Bender, 11 Apr 2024, 12:20:01 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
11 Apr 2024, 12:16:29 @Bender rakstīja:
11 Apr 2024, 12:10:44 @dr_viruss rakstīja:
11 Apr 2024, 12:00:02 @Bender rakstīja:
Mļc, ko tieši centies pierādīt? Ka no rīta jāuzceļ uz pacēlāja un 8 stundas jāmarinē, lai visu ērti nocelt? Protams, ka pa pilnu stundas darba likmi, kas ir x2 virs dīlera cenrāža
Izsktatās ka tu dzīvo vēl 4 gadus vecā pagātnē.
Atver cenu lapu un apskaties cik maksā bmw detaļas
Jā ir palicis nežēlīgi dārgāks. Veseli 30€ dārgāk.
Tas, ka poļu DPF ar visu sertifikāciju maksā nu jau jau zem 300€...
bet tas ka poļu DPF nestrādā tu vēl nezini?? | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Hz, es pirku NL OEM ražotāja DPF.
Lai apgalvotu, ka nestrādā, sākumā pie ISO sertifikāta pašam jātiek. Jebkurā sfērā.
Nestrīdos, ka ies tik pat ilgi, kā homoloģēts ar BMW (kurš joprojām stāv plauktiņā garāžā un vizuāli nekādu bojājumu filtrā), bet 60k km un izputēja gals pat ar bencīniekiem salīdzinot ir sterils | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
11 Apr 2024, 12:42:44 @Bender rakstīja:
Hz, es pirku NL OEM ražotāja DPF.
Lai apgalvotu, ka nestrādā, sākumā pie ISO sertifikāta pašam jātiek. Jebkurā sfērā.
Nestrīdos, ka ies tik pat ilgi, kā homoloģēts ar BMW (kurš joprojām stāv plauktiņā garāžā un vizuāli nekādu bojājumu filtrā), bet 60k km un izputēja gals pat ar bencīniekiem salīdzinot ir sterils
Nezinu kas ir OEM ražotāja filtrs,bet tos kurus tirgo interkārs,nestrādā,jau ir uz iekārtām testēti,mukrodaļiņas gandrīz tikpat daudz cik bez DPFa,tā ka laikam nav ilūziju ka 10x lētāks filtrs varētu strādāt | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Intercars pat apsildāmo spogulīti tikai ar trešo reizi māk strādājošu piegādāt
Galīgi nav rādītājs | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Apr 2024, 12:16:29 @Bender rakstīja:
11 Apr 2024, 12:10:44 @dr_viruss rakstīja:
11 Apr 2024, 12:00:02 @Bender rakstīja:
Mļc, ko tieši centies pierādīt? Ka no rīta jāuzceļ uz pacēlāja un 8 stundas jāmarinē, lai visu ērti nocelt? Protams, ka pa pilnu stundas darba likmi, kas ir x2 virs dīlera cenrāža
Izsktatās ka tu dzīvo vēl 4 gadus vecā pagātnē.
Atver cenu lapu un apskaties cik maksā bmw detaļas
Jā ir palicis nežēlīgi dārgāks. Veseli 30€ dārgāk.
Tas, ka poļu DPF ar visu sertifikāciju maksā nu jau jau zem 300€...
Ja nu kas, tad tā sertifikācija tam poļu DPF nozīmē, ka metinātājam kurš metina ir izglītība atbilstoša standartam un, ka darbagaldi ir droši un personāls ir izgājis drošības instrukcijas Tam nav nekāda sakara ar DPF filtra spējām
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
DusmigsZirgs | | Kopš: 05. Oct 2020
Ziņojumi: 187
Braucu ar:
| Pie izmaksām var ieplānot NOX sensorus. RSA var palabot ja kļūdos, bet tie ar var būt nederīgi ja ir braukāts ar izgrieztu. | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Nokārto ISO un pastāsti, kā ķieģelis izpūtējā pilda funkciju.
Mļec, beidz kost un sāc strādāt. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Apr 2024, 14:12:55 @DusmigsZirgs rakstīja:
Pie izmaksām var ieplānot NOX sensorus. RSA var palabot ja kļūdos, bet tie ar var būt nederīgi ja ir braukāts ar izgrieztu.
Jā, ja ir NOx sensori, tad tiem var būt kapi, zondei var būt kapi, temperatūras sensors var neskrūvēties ārā. Vēl vajag savilcēju izpūtējam, blīvi DPFam, savilcēju DPFam (tiem tagad skaisti cena uzleca). Pēc tam vajag programmēt vadības bloku atpakaļ uz versiju ar DPF, tā programmēšana ar visu sagatavošanos aizņems minimums pusstundu. Nu un vēl pastāv brīnišķīga iespēja, ka nobeidzas vadības bloks, jo bezgalīgi programmējams viņš nav. Takā nu nebūs tur 30min
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
11 Apr 2024, 14:07:09 @RSAWorkshop rakstīja:
11 Apr 2024, 12:16:29 @Bender rakstīja:
11 Apr 2024, 12:10:44 @dr_viruss rakstīja:
11 Apr 2024, 12:00:02 @Bender rakstīja:
Mļc, ko tieši centies pierādīt? Ka no rīta jāuzceļ uz pacēlāja un 8 stundas jāmarinē, lai visu ērti nocelt? Protams, ka pa pilnu stundas darba likmi, kas ir x2 virs dīlera cenrāža
Izsktatās ka tu dzīvo vēl 4 gadus vecā pagātnē.
Atver cenu lapu un apskaties cik maksā bmw detaļas
Jā ir palicis nežēlīgi dārgāks. Veseli 30€ dārgāk.
Tas, ka poļu DPF ar visu sertifikāciju maksā nu jau jau zem 300€...
Ja nu kas, tad tā sertifikācija tam poļu DPF nozīmē, ka metinātājam kurš metina ir izglītība atbilstoša standartam un, ka darbagaldi ir droši un personāls ir izgājis drošības instrukcijas Tam nav nekāda sakara ar DPF filtra spējām
Kļūdies. Ir kaudze ISO standartu, kas ir jāiztur DPF filtram. Un tad tas DPF vai nu atbilst, vai neatbilst konkrētam standartam. Ar pieminētajiem piemēriem gan tam nav nekāda sakara. Un daļu no tā pat šadā formā nemaz neskata autoražošanā. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Apr 2024, 15:02:14 @Mizx rakstīja:
11 Apr 2024, 14:07:09 @RSAWorkshop rakstīja:
11 Apr 2024, 12:16:29 @Bender rakstīja:
11 Apr 2024, 12:10:44 @dr_viruss rakstīja:
11 Apr 2024, 12:00:02 @Bender rakstīja:
Mļc, ko tieši centies pierādīt? Ka no rīta jāuzceļ uz pacēlāja un 8 stundas jāmarinē, lai visu ērti nocelt? Protams, ka pa pilnu stundas darba likmi, kas ir x2 virs dīlera cenrāža
Izsktatās ka tu dzīvo vēl 4 gadus vecā pagātnē.
Atver cenu lapu un apskaties cik maksā bmw detaļas
Jā ir palicis nežēlīgi dārgāks. Veseli 30€ dārgāk.
Tas, ka poļu DPF ar visu sertifikāciju maksā nu jau jau zem 300€...
Ja nu kas, tad tā sertifikācija tam poļu DPF nozīmē, ka metinātājam kurš metina ir izglītība atbilstoša standartam un, ka darbagaldi ir droši un personāls ir izgājis drošības instrukcijas Tam nav nekāda sakara ar DPF filtra spējām
Kļūdies. Ir kaudze ISO standartu, kas ir jāiztur DPF filtram. Un tad tas DPF vai nu atbilst, vai neatbilst konkrētam standartam. Ar pieminētajiem piemēriem gan tam nav nekāda sakara. Un daļu no tā pat šadā formā nemaz neskata autoražošanā.
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Es un nedomāju, ka vienīgais vienkārši pārsēdīšos uz benzīnu. Nav man ne līdzekļu, ne laika čakarēties ar to DPF. Labāk tādu naudu novirzīt ceļojumam. Ieliec pa 2-3k eur un tad laimes spēle, vai pēc gada vai 5ciem būs atkal jāmaina. Tas nebūs finansiāli racionāli braukt ar eur5,6,7 dīzeli. Būtībā tests tiek piemērots detaļai, kas nolietojas (DPF). Un rēķini kā gribi, tas paaugstina pamatīgi ekspultācijas izmaksas.
Un visā tajā smieklīgākais ir tas, ka izpūtēja gals var būt tīrs un maza plaisa DPF filtrā un izmeši jau ir 400-800k cm3.Tik daudz, ka ārzemju forumos palasiju, ka GTL, vai HVO degviela ļauj iekļauties 250k/cm3 robežās, ja pārsniedz normu minimāli. Taisnība vai nē? Redzēsim[ Šo ziņu laboja smilee45, 11 Apr 2024, 15:18:01 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
11 Apr 2024, 15:08:27 @RSAWorkshop rakstīja:
11 Apr 2024, 15:02:14 @Mizx rakstīja:
11 Apr 2024, 14:07:09 @RSAWorkshop rakstīja:
11 Apr 2024, 12:16:29 @Bender rakstīja:
11 Apr 2024, 12:10:44 @dr_viruss rakstīja:
11 Apr 2024, 12:00:02 @Bender rakstīja:
Mļc, ko tieši centies pierādīt? Ka no rīta jāuzceļ uz pacēlāja un 8 stundas jāmarinē, lai visu ērti nocelt? Protams, ka pa pilnu stundas darba likmi, kas ir x2 virs dīlera cenrāža
Izsktatās ka tu dzīvo vēl 4 gadus vecā pagātnē.
Atver cenu lapu un apskaties cik maksā bmw detaļas
Jā ir palicis nežēlīgi dārgāks. Veseli 30€ dārgāk.
Tas, ka poļu DPF ar visu sertifikāciju maksā nu jau jau zem 300€...
Ja nu kas, tad tā sertifikācija tam poļu DPF nozīmē, ka metinātājam kurš metina ir izglītība atbilstoša standartam un, ka darbagaldi ir droši un personāls ir izgājis drošības instrukcijas Tam nav nekāda sakara ar DPF filtra spējām
Kļūdies. Ir kaudze ISO standartu, kas ir jāiztur DPF filtram. Un tad tas DPF vai nu atbilst, vai neatbilst konkrētam standartam. Ar pieminētajiem piemēriem gan tam nav nekāda sakara. Un daļu no tā pat šadā formā nemaz neskata autoražošanā.
Poļu ne poļu, bet ja sertifikāts ir īsts, izsniegts akreditētā institūcijā, tad attiecīgām prasībām tas atbilst. Garantijas laiks ir cits temats, bet jaunam tam ir jāstrādā. Pretējā gadījumā jebkurš var prasīt pārbaudi un sertifikāta anulēšanu. | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Apr 2024, 15:29:57 @Mizx rakstīja:
11 Apr 2024, 15:08:27 @RSAWorkshop rakstīja:
11 Apr 2024, 15:02:14 @Mizx rakstīja:
11 Apr 2024, 14:07:09 @RSAWorkshop rakstīja:
11 Apr 2024, 12:16:29 @Bender rakstīja:
11 Apr 2024, 12:10:44 @dr_viruss rakstīja:
11 Apr 2024, 12:00:02 @Bender rakstīja:
Mļc, ko tieši centies pierādīt? Ka no rīta jāuzceļ uz pacēlāja un 8 stundas jāmarinē, lai visu ērti nocelt? Protams, ka pa pilnu stundas darba likmi, kas ir x2 virs dīlera cenrāža
Izsktatās ka tu dzīvo vēl 4 gadus vecā pagātnē.
Atver cenu lapu un apskaties cik maksā bmw detaļas
Jā ir palicis nežēlīgi dārgāks. Veseli 30€ dārgāk.
Tas, ka poļu DPF ar visu sertifikāciju maksā nu jau jau zem 300€...
Ja nu kas, tad tā sertifikācija tam poļu DPF nozīmē, ka metinātājam kurš metina ir izglītība atbilstoša standartam un, ka darbagaldi ir droši un personāls ir izgājis drošības instrukcijas Tam nav nekāda sakara ar DPF filtra spējām
Kļūdies. Ir kaudze ISO standartu, kas ir jāiztur DPF filtram. Un tad tas DPF vai nu atbilst, vai neatbilst konkrētam standartam. Ar pieminētajiem piemēriem gan tam nav nekāda sakara. Un daļu no tā pat šadā formā nemaz neskata autoražošanā.
Poļu ne poļu, bet ja sertifikāts ir īsts, izsniegts akreditētā institūcijā, tad attiecīgām prasībām tas atbilst. Garantijas laiks ir cits temats, bet jaunam tam ir jāstrādā. Pretējā gadījumā jebkurš var prasīt pārbaudi un sertifikāta anulēšanu.
Es vēlreiz mēģināšu paskaidrot, ka konkrētajam filtram ISO sertifikāts ir ISO 9001:2015 un tas toč nav filtra veiktspējas rādītājs, bet saskaņā ar šo metinājumā šuves gan varētu būt labas un metāls ne tas plānākais, lai kādu laiku normāli turās kopā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
| Beļģi un Nīderlande arī nesen sāka baudīt DPF esamību ar iekārtām. Kā redzams auto no kāda 2007-2010 gadam 50% tiek izbrāķēti Es jau dzirdu kāda raudāšana sāksies LV pēc 2025.gada 1.janvāra
| Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
11 Apr 2024, 15:43:18 @RSAWorkshop rakstīja:
Es vēlreiz mēģināšu paskaidrot, ka konkrētajam filtram ISO sertifikāts ir ISO 9001:2015 un tas toč nav filtra veiktspējas rādītājs, bet saskaņā ar šo metinājumā šuves gan varētu būt labas un metāls ne tas plānākais, lai kādu laiku normāli turās kopā
Tas gan. 9001 apliecina kārtību vadības procesos, ka visi tie DPFi ir vienādi, bet 9001 tiešām nenozīmē, ka tie arī ir labi un darbojas. Var būt 9001 sertifikāts uzņēmumam, kas ražo knapi garantiju izturošus brīnumus. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: Alfu
| Iedo pilno linku. Bet tādiem 12 gadīgiem auto tik ap 10% neiekļaujas. Galīgi nav slikti, ņemot vērā, ka lielumam vairumam ap to vecumu ir ap 250-400 k km odo. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|