Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 239 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Par un ap 3. sēriju F30

AutorsZiņojums
Mixzzz
20. Oct 2022, 23:23 #901

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


20 Oct 2022, 13:18:10 @Kaross rakstīja:

20 Oct 2022, 11:26:19 @V_Riks rakstīja:

20 Oct 2022, 11:23:26 @Mixzzz rakstīja:

20 Oct 2022, 09:08:52 @Kaross rakstīja:
Vārstu vākus mainam gan N57, gan N47. N47 esmu samainījis kādiem 10+ noteikti. NAv tur atšķirības. Tek viņi visi.
Yup, man šobrīd tas pats stāsts ar N47. Ir jēga visp likt Febi?

Bet zb, principā sataisījāt ainu ka bmw nav ko ņemt izņemot n47 jo n57 plīst un n20 vienk nav izvēles īsti.


Ārzemju forumos par N57 neko sliktu neēsmu dzirdējis, reti kurš pieminēja šāles.
Bet tas manuprāt ir atkarīgs kā brauc un cik bieži maini eļļu

Febi ir pārpakotājs, tur var būt arī cits ražotājs Febi iepakojumā.


Nezinu kurus forumus lasi, bet Facebook pat ir N57 grupa. Tur man liekas, ka ikdienā jautā par šālēm un tamlīdzīgām lietām. Meklētājā ierakstot vien parādās kādi 50+ raksti Protams, cilvēki slavē, bet tas ir psiholoģiski. Lai ar kādu sūdu brauktu, katrs slavēs savu mantu, jo domā, ka ir nopircis kaut ko labu.
Man kolēģis tikko stāstīja, ka viņam blakus garāžā esot kkāds meistars, kas slīpē/remontē blokus un teicās, kas ļoti daudz nākot tieši N57 bloku. Karoch N57 ir ārpus jautājuma šobrīd. Tagad parādījās doma, ka maybe jāmeklē kkāds vēl +/- ok e39 unīts nu kaut vai e46 ar M54
Offline
Locis
21. Oct 2022, 08:03 #902

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Par tām N57 šālēm nav atkarīgs kā kopj auto un kāds noskrējiens ? Man ex F11 lietošana bija no 230 k +,čipots ,paziņa brauc vēl tagad ,vismaz 380k jau ir .
Otrs N57 no 150k ,tagad pie 220k pārbaudīja , ķēdi mainot ,viss kulē ar šālēm.
ķēdes arī vēl ļoti labas bija ,paziņām pie līdzīgi noskrējiena bija ļoti pastiepušas. Jaunās sutiju Iwis ,iekšā OEM arī bija Iwis.

[ Šo ziņu laboja Locis, 21 Oct 2022, 08:05:35 ]

Offline
BigDog24
21. Oct 2022, 09:50 #903

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

cik bieži Jūs tiem tiešām iesprices dzinējiem tīrat apaugušos vārstus un kā sekojat līdzi kartera ventilācijas membrānai?
Offline
DusmigsZirgs
21. Oct 2022, 11:37 #904

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 187

Braucu ar:


19 Oct 2022, 12:32:52 @Kaross rakstīja:
Tapēc, ka tas ir pierādījies praksē. 250k km ir tāds optimāls laiks, kad mainīt. Protams, atkal atkarīgs no daudz faktoriem: eļļu maiņas intervāli, pilsēta/lielceļs ut.t.
Bet baigi ilgāk par 250 k km nav prāta darbs braukt.
Tikko mainījam vienam X5 F15 pie reāliem 180 000km. Ķēde bija tik izstiepusies, ka varēja brīvi pacelt no zobrata augšā.
Vēsture auto tikai pie dīlera - eļļas maiņa 30 000km. Drillēts noteikti pa pilsētu.


Es Tevi pareizi saprotu. Ja braucis garos gabalus tur teiksim pa bāni tad ķēde iespējams ir izstaipīta mazāk?
Zinu, ka tur daudz citu mainīgo faktoru, bet tīri teorētiski ja tikai uz šo skatāmies.
Offline
DusmigsZirgs
21. Oct 2022, 11:39 #905

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 187

Braucu ar:


20 Oct 2022, 07:45:45 @MMMax rakstīja:

19 Oct 2022, 17:05:53 @DusmigsZirgs rakstīja:
Kā arī B47 ķēdes ķipa velkot līdz 300k tāpat kā 3.0 sanāk.
Apdrošināšana ievērojami lētaka.


Itkā 250 t.km
Kāda apdrošināšana?



Varbūt tad arī 250k. 300k ir tas kas man ir bijis teikts. Ķipa, ka b47 ķēdes nestaipoties tik traki kā n47, kur taisnība, nezinu.
Kasko 3.0d ir dārgāka, octa pieļauju arī, to nesalīdzināju.
Offline
Kaross
21. Oct 2022, 12:01 #906

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


21 Oct 2022, 11:39:14 @DusmigsZirgs rakstīja:

20 Oct 2022, 07:45:45 @MMMax rakstīja:

19 Oct 2022, 17:05:53 @DusmigsZirgs rakstīja:
Kā arī B47 ķēdes ķipa velkot līdz 300k tāpat kā 3.0 sanāk.
Apdrošināšana ievērojami lētaka.


Itkā 250 t.km
Kāda apdrošināšana?



Varbūt tad arī 250k. 300k ir tas kas man ir bijis teikts. Ķipa, ka b47 ķēdes nestaipoties tik traki kā n47, kur taisnība, nezinu.
Kasko 3.0d ir dārgāka, octa pieļauju arī, to nesalīdzināju.


Tās vairāk vai mazāk ir baumas. B47 dzinējam augšējai ķēdei pat detaļas numuri ir identiski ir E90 2007.gada N47 dzinēju. Vadotnes identiskas. Kāds tam būtu pamatojums, ka B47 pēkšņi viņas nestaipās. Esam vairākiem B47 mainījuši. Viss konstrukcijā ir identisks ar jebkuru 7 gadus vecāku N47.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 21 Oct 2022, 12:03:51 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
21. Oct 2022, 12:09 #907

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


21 Oct 2022, 11:37:37 @DusmigsZirgs rakstīja:

19 Oct 2022, 12:32:52 @Kaross rakstīja:
Tapēc, ka tas ir pierādījies praksē. 250k km ir tāds optimāls laiks, kad mainīt. Protams, atkal atkarīgs no daudz faktoriem: eļļu maiņas intervāli, pilsēta/lielceļs ut.t.
Bet baigi ilgāk par 250 k km nav prāta darbs braukt.
Tikko mainījam vienam X5 F15 pie reāliem 180 000km. Ķēde bija tik izstiepusies, ka varēja brīvi pacelt no zobrata augšā.
Vēsture auto tikai pie dīlera - eļļas maiņa 30 000km. Drillēts noteikti pa pilsētu.


Es Tevi pareizi saprotu. Ja braucis garos gabalus tur teiksim pa bāni tad ķēde iespējams ir izstaipīta mazāk?
Zinu, ka tur daudz citu mainīgo faktoru, bet tīri teorētiski ja tikai uz šo skatāmies.


Jā, tas ir tikai loģiski. Padomā pats. Braucot pa bāni dzinējs griežas vairāk vai mazāk vienos konstantos apgriezienos, salīdzinoši maz paātrinājumi u.t.t.
Pilsētā nepārtraukti dzinējs paātrinās, apgriezieni nepārtraukti mainās. Ķēdes griež virzuļu grupa, jo ir lielāks paātrinājums, jo lielāka slodze ir uz ķēdēm. Ķēdes nepārtraukti tiek raustītas. Domāju, ka ļoti liela starpība vai ķēdes vienmērīgi griež sadales vārpstas vai griež ar pieaugošu paātrinājumu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
DusmigsZirgs
21. Oct 2022, 12:15 #908

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 187

Braucu ar:


21 Oct 2022, 12:09:21 @Kaross rakstīja:

21 Oct 2022, 11:37:37 @DusmigsZirgs rakstīja:

19 Oct 2022, 12:32:52 @Kaross rakstīja:
Tapēc, ka tas ir pierādījies praksē. 250k km ir tāds optimāls laiks, kad mainīt. Protams, atkal atkarīgs no daudz faktoriem: eļļu maiņas intervāli, pilsēta/lielceļs ut.t.
Bet baigi ilgāk par 250 k km nav prāta darbs braukt.
Tikko mainījam vienam X5 F15 pie reāliem 180 000km. Ķēde bija tik izstiepusies, ka varēja brīvi pacelt no zobrata augšā.
Vēsture auto tikai pie dīlera - eļļas maiņa 30 000km. Drillēts noteikti pa pilsētu.


Es Tevi pareizi saprotu. Ja braucis garos gabalus tur teiksim pa bāni tad ķēde iespējams ir izstaipīta mazāk?
Zinu, ka tur daudz citu mainīgo faktoru, bet tīri teorētiski ja tikai uz šo skatāmies.


Jā, tas ir tikai loģiski. Padomā pats. Braucot pa bāni dzinējs griežas vairāk vai mazāk vienos konstantos apgriezienos, salīdzinoši maz paātrinājumi u.t.t.
Pilsētā nepārtraukti dzinējs paātrinās, apgriezieni nepārtraukti mainās. Ķēdes griež virzuļu grupa, jo ir lielāks paātrinājums, jo lielāka slodze ir uz ķēdēm. Ķēdes nepārtraukti tiek raustītas. Domāju, ka ļoti liela starpība vai ķēdes vienmērīgi griež sadales vārpstas vai griež ar pieaugošu paātrinājumu.


Paldies
Offline
PhO3n1X
24. Oct 2022, 12:52 #909

Kopš: 13. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: F36

Kurā servisā Rīgā var aizbraukt, lai ar tādu pašu spectooli uzstāda remkomplektu reikai 32106891974?
https://www.youtube.com/watch?v=lVw72yQzeks
Offline
kli
24. Oct 2022, 16:24 #910

Kopš: 05. Mar 2012

Ziņojumi: 426

Braucu ar:


24 Oct 2022, 12:52:47 @PhO3n1X rakstīja:
Kurā servisā Rīgā var aizbraukt, lai ar tādu pašu spectooli uzstāda remkomplektu reikai 32106891974?
https://www.youtube.com/watch?v=lVw72yQzeks

Pie viņa arī brauc
Offline
Mar4ello
15. Nov 2022, 11:44 #911

Kopš: 13. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5699

Braucu ar: ar Braucu

Kurš ko ieteiks lai atjaunotu navigācijas kartes priekš F31 2016gada ?!
Offline
MMMax
15. Nov 2022, 12:20 #912

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


15 Nov 2022, 11:44:22 @Mar4ello rakstīja:
Kurš ko ieteiks lai atjaunotu navigācijas kartes priekš F31 2016gada ?!


F30 čats
Tur ir kas palīdzēs
https://chat.whatsapp.com/JzuIypMH09xJce1uP9OBDz
Offline
Bender
15. Nov 2022, 12:21 #913

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91


15 Nov 2022, 11:44:22 @Mar4ello rakstīja:
Kurš ko ieteiks lai atjaunotu navigācijas kartes priekš F31 2016gada ?!

Priekš kam? Pat svaigākā šī gada karte būs gadus divus novecojusi.
Offline
sys9291
15. Nov 2022, 13:54 #914

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Nov 2022, 11:44:22 @Mar4ello rakstīja:
Kurš ko ieteiks lai atjaunotu navigācijas kartes priekš F31 2016gada ?!

un kāda navigācija? vai vismaz esošās kartes versija?
Offline
Svejais
04. Jan 2023, 00:24 #915

Kopš: 30. Mar 2019

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Sveiciens kungiem, zinātājiem un lietpretējiem.
Tātad pēc ilgām domām esmu, iespējams, iegādāt F30 330d sērijas modeli, ja nu vienīgi, netiks nolīdzināts forumā līdz ar zemi, bet skatos, nav tik traki.

Tātad esmu atradis variantu. 15 naudu apmērā, 2012 gada, gribēju ko īpašu tādēļ M Sport pakotne, nobraukums 218tk. Pārbaudiju visu vēsturi - viens neliels bojājums bijis priekšā, ja var ticēt, vai komplektācija atbilst minētajam, atsūtija servisa vēsturi (pavadzimes) no 2014. gada, kas pirms tam bijis, nav ne jausmas. Auto tiešām paņēma.

Pēc dokumentiem nekur nevaru atrast ķēdes maiņu, ir veiktas eļļas, filtru un citu sikumu regulāra nomaiņa. Varbūt kāds varētu izteikt viedokli, vai ir jēga šādā cenā, kā ar ķēdes maiņu, ja iegādājos, būtu jānomaina, kādas varētu būt tipiskās kaites. Katrā ziņā pateikšos par jebkuru viedokli. Ir iespēja iegādes dienā ņemt līdzi meistaru un pārbaudīt. Auto atrodas placī, ne LV, ne ari privāts pārdevējs.
Offline
RSAWorkshop
04. Jan 2023, 09:45 #916

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Vēl kādus 2-6eur pieliec klāt iespējamajiem remontiem un tad jau var cerēt, ka brauks neiespringstot

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Grubby
06. May 2023, 08:48 #917

Kopš: 26. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 594

Braucu ar:


03 Dec 2021, 09:17:41 @Regisss rakstīja:

02 Dec 2021, 08:58:45 @Negantelis rakstīja:
Kā ir f31 pēc e91? Labāk, sūdīgāk. Interesē kāda ir sajūta pārkāpjot.Pašam nav sanācis pamēģināt vēl.Domāju nomainīt e91 pret f25 vai f31. Paldies.

Abi 3.0d vai 3.5d.


3 gadus bija F30 ar M-sport piekari. Visslabākā 3er kāds man bijis. Ļoti patika!

Vai var kā vienkārši pateikt, vai konkrētai mašīnai ir m sport piekare? Tā fīča jau nav saistīta ar braukšanas režīmu izvēles pogām (eco, sport), vai ne?
Offline
OA83
06. May 2023, 09:36 #918

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15

Piekabināšu savu sakāmo pus gadu vecajai diskusijai par N57 dzinējiem.
Problēmas ar šiem dzinējiem ir tikai divos gadijumos:
1. Šāles var apraut tad, ja ir bojāta eļļas filtra korpusa blīve (tā kura ir no metāla) un tosols sajaucas ar eļļu.
2. Protams eļļas maiņas intervāls nosaka gan ķēžu, gan šāļu, gan visa dzinēja kopējo ilgmūžību.

Ar N57 dzinējiem gan ar f11, gan tagad f15 kopsummā esmu nobraucis 140k km un varu teikt tikai to labāko, jaudīgi, ekonomiski, klusi murrā - labi dzinēji !

Mana pieeja pērkot BMW ar N57 dzinēju ir tāda,ka jau startā nopērkot auto uzreiz ierēķinu izdevumos un nomainu:
1. Jaunu dzinēja ķēžu komplektu.
2. Jaunu vārstu vāku.
3. Jaunu EGR.
4. Jaunu atgāzu dzesēšanas radiatoru - daudziem tas ir uz autsaukumu pie dīlera.
5. Jaunu eļļas filtra korpusa blīvi un tosola flanci/trubu, kura skrūvejas pie dzinēja galvas.
6. Jaunu kloķavārpstas skriemeli (demferi).
7. Iztīru ieplūdes kolektoru un ieplūdzes kanālus dzinēja galvā.
8. Jaunas celiņsiksnas ar spriegotājruļļiem.
9. Jaunas visas eļļas, šķidrumi un filtri.

Vienreizējs ieguldījums 3,5-4k euro,bet tad ar tiem N57 dzinējiem var mierīgi kruīzēt pa eiropu bēdu nezinot...
Offline
Mikels
06. May 2023, 10:27 #919

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Ļoti “uzticams” dzinējs, tā teikt tikai rashodņiki un tas ir fufelis, ka šāles apraujas tikai tiem,kam eļļa sajaucas ar dzesēšanas šķidrumu

[ Šo ziņu laboja Mikels, 06 May 2023, 10:35:41 ]

Offline
OA83
06. May 2023, 11:08 #920

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15


06 May 2023, 10:27:28 @Mikels rakstīja:
Ļoti “uzticams” dzinējs, tā teikt tikai rashodņiki un tas ir fufelis, ka šāles apraujas tikai tiem,kam eļļa sajaucas ar dzesēšanas šķidrumu

Bet to taču ir tik elementāri nočekot ! Ja zem eļļas filtra korpusa dzinējs ir nosulojies ar eļļu, tad skaidrs ka blīvei kirdik, nav nekāda kodolfizika
Un galu galā to blīvi taču var nomainīt arī preventīvi vai ne ?! Ja reiz ir zināms, par šo niansi šiem dzinējiem un tas nemaksā kosmosu, lai pēctam brauktu mierīgi. Es vispār tur neredzu nekādu problēmu, izdari, aizmirsti un brauc bēdu nezinot !
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo