Online

Pašreiz BMWPower skatās 256 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Kak(t)u servisi

AutorsZiņojums
edzhaans
31. Oct 2018, 15:35 #901

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


31 Oct 2018, 15:34:09 @alxz rakstīja:
nu ne spiedienu. bmw piemetot pie kompja redz jau par kurām sprauslām uztraukties, par kurām nē. nedomāju, ka 2007. gada VAGam neko nerāda.

Nejauc ar korekcijām? Tās nav precīzas.
Offline
Lauriko
31. Oct 2018, 15:38 #902

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


31 Oct 2018, 15:33:44 @edzhaans rakstīja:
Tieši tā. Tas tik visiem liekās, restaurācija ir izjaukšana un tīrīšana ar zobu birstiti.
Lauriko es tev neticu, ka cilvēks atbrauca un teica taisam sprauslas, bet tu viņu atrunāji. Vnk neiet kopā jums te kaut kas.

Protams nē, ja būtu runa par sprauslu parbaudi, remontu, vai nomaiņu, ar to arī būtu sākts viss! Trokšņi no motortelpas(a/c kompresors) un nelekšana, nu tad, step by step dariju visu pēc shēmas!
Offline
uldens1
31. Oct 2018, 15:42 #903

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


31 Oct 2018, 15:34:09 @alxz rakstīja:
nu ne spiedienu. bmw piemetot pie kompja redz jau par kurām sprauslām uztraukties, par kurām nē. nedomāju, ka 2007. gada VAGam neko nerāda.
nu korekcijas parāda kurā cilindrā ir problēma,un pie sliktas korekcijas nevienmēr būs sprausla vainīga,kā arī pie labām korekcijām nevienmēr sprauslas ir veselas
Offline
abyss
31. Oct 2018, 16:06 #904

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523

Parasti jau ir tā, ka Tu samaksā nevis par detaļas nomaiņu + darbu, bet gan par problēmas novēršanu.

Ja man neiet mašīna, ko man tas dod, ka kāds nomainīja sprauslas vai ko citu. Es aizvedu uz servisu, mēģinu detalizēti izstāstī problēmu (brum, brum, brummmmmmmmmmmm, khe, khe, khhhhhheeeee), tad servisā skatās, kas pa sūdiem. Sūdus novērš un atdod auto bez defekta, ja ir, tad jābrauc uz serivsu atpakaļ un jārunā, ka nekas tomēr nav sataisīts.

Otra lieta, protams, ka serviss brīdina, ka problēmu saprast nevar vai nu vedam citur vai arī riskējam mainīt detaļu X, bet negarantējam, ka tas līdzēs, tad klients pats domā, ko darīt.

Protams, ka tas nav nekādos līgumos rakstīts, vairums servisu, joprojām, bez čekiem strādā. Bet nu tāda tā pieaugušo dzīve ir. Jāspēj normāli komunicēt un vienoties ar otru pusi. Mileniāļiem, gan to grūti saprast.

Ja grib, lai viss ir ar garantiju vienmēŗ ir dīlera serviss, vai arī serviss, kurš ar čeku garantē, ka ir novērsta X problēma. Bet tur jau cenas citas, jo serviss uzņemas risku, ka dažreiz būs vēl kaut kas jānomaina, ko sākuma nepamanīja.

Kurš gadījums ir šoreiz mani neinteresē, tā kā tiekat galā paši
Offline
ZulandersKebabish
31. Oct 2018, 16:08 #905

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:


31 Oct 2018, 10:01:53 @edzhaans rakstīja:
Vajag kaspichu un Driveri. Citādi šitās diskusijas nav interesantas.
Easy - Driver - mainam visu pēc kārtas un beigās tā pat nekas neiet. Kaspich - samaina to kas ir beigts - viss okidoka.
Offline
Castor
31. Oct 2018, 16:23 #906

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Te remonts izklausās pēc ārsta apmeklējuma viduslaikos. Paciantam mēris. Pamēģināsim notecināt asinis. Nepalīdz? Nu labi, padzer čuras. Arī nepalīdz, urbjam caurumu galvaskausā
Offline
RSAWorkshop
31. Oct 2018, 17:28 #907

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


31 Oct 2018, 15:34:09 @alxz rakstīja:
nu ne spiedienu. bmw piemetot pie kompja redz jau par kurām sprauslām uztraukties, par kurām nē. nedomāju, ka 2007. gada VAGam neko nerāda.
Tas ko redz ir korekcija, kuru ECU pievelk, lai izlīdzinātu motora darbību, tikpat labi cēlonis var būt kompresija

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
yanjux
31. Oct 2018, 17:44 #908

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu

1. Čalis iemeta problēmu - savu negatīvo pieredzi. Kā tur bija - ; dirš noteikti abi.
2. komentāros noskaidrojās pie kuriem vest savu auto pie kuriem nē.
3. Draivers dirš nereāli, par visu un par neko, bet nevienu detaļu man nekad nav nomainījis lieki. NEKAD. Tiesa, vairs pie viņa nebraucu jo nespēju klausīties to monologu par to cik pasaulē viss ir slikti.

Pārējais pohuj, lasu un baudu ar aliņu.

p.s. savu auto laboju pats. ja sapišu, pats arī uz sevi dusmojos. (alhokols palīdz).
Offline
Lauriko
31. Oct 2018, 18:04 #909

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


31 Oct 2018, 17:44:50 @yanjux rakstīja:
Bla bla bla


Dēļ iepriekš minētā auto, Tev pateicu, kz nerisināšu problēmu ar PD nelekšanu!
Offline
uldens1
31. Oct 2018, 18:04 #910

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


31 Oct 2018, 16:23:34 @Castor rakstīja:
Te remonts izklausās pēc ārsta apmeklējuma viduslaikos. Paciantam mēris. Pamēģināsim notecināt asinis. Nepalīdz? Nu labi, padzer čuras. Arī nepalīdz, urbjam caurumu galvaskausā
es gan teiktu ka nepabeigts darbs,kur klients atmetās jo likās ka viss kas apkārt motoram nav jātaisa.
Offline
sakums
31. Oct 2018, 18:34 #911

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 960

Braucu ar: milfeņu džipu


31 Oct 2018, 18:04:08 @Lauriko rakstīja:

31 Oct 2018, 17:44:50 @yanjux rakstīja:
Bla bla bla


Dēļ iepriekš minētā auto, Tev pateicu, kz nerisināšu problēmu ar PD nelekšanu!

Bija paziņai arī prikols ar PD nelekšanu.
Bet pirms tam samainīja zobeni pie StikluLauri, tad sāka nelekt, tad silts, tad auksts, tad siltumā, tad aukstumā. Arī mainīja gumijas sprauslām, starterus, utt. Visu pēc kārtas.
Pat noveda stiklinieku līdz tam, ka piekrita, ka nākamais remots, kas mošk kaut ko uzlabos būs uz paša stiklusmērmiķeļa rēķina, bet uzticība bija zudusi.
Beigās atrada normālu čali, kam rokas aug no īstās vietas, secināja, ka zobene nav uzlikta pa metkām - salika, un lec un rūc. Tagad pat ar to čali zem viena deķa guļ.
Lauris palaida garām savu lielo iespēju.
Offline
kkas
31. Oct 2018, 18:38 #912

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


31 Oct 2018, 14:53:39 @kexxx rakstīja:

31 Oct 2018, 14:23:37 @kkas rakstīja:
Vispār stiklu meistaram sprauslas ir ar ko nočekot? aķīša dzīvību ar var nočekot ar kkādu spec štrumu, maksā tik sākot no 500 eur laikam.
Imho šitā maniere mainīt visu pēc kārtas ir universālajiem servisiem. Tapēc labāk dot tikai tiem, kuri remontē konkrētu marku


Pareizi! Uzticēju tieši tādam volgo motoru mainīt- darbu paveica perfekti, nu tik vien tā šaize, ka 2.4 vietā 2.0 ielika

Ja gribi padsmitgadīgu auto lēti un sakarīgi remontēt, tad tikai pats... Nevienā servisā neviens stundām galvu nelauzīs un internetā risinājumus nemeklēs, tā nu tas ir.
Tāpēc jau cilvēki kratās vaļā no auto, tiklīdz parādās kādas par beigtu buksi sarežģītākas problēmas


Tas ir kā 2.0?

bet nu ar vienas markas servisu tomēr zīlēšana kafijas biezumos būs daudz mazāka.

Offline
kexxx
31. Oct 2018, 18:48 #913

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12311

Braucu ar:


31 Oct 2018, 18:38:28 @kkas rakstīja:

31 Oct 2018, 14:53:39 @kexxx rakstīja:

31 Oct 2018, 14:23:37 @kkas rakstīja:
Vispār stiklu meistaram sprauslas ir ar ko nočekot? aķīša dzīvību ar var nočekot ar kkādu spec štrumu, maksā tik sākot no 500 eur laikam.
Imho šitā maniere mainīt visu pēc kārtas ir universālajiem servisiem. Tapēc labāk dot tikai tiem, kuri remontē konkrētu marku


Pareizi! Uzticēju tieši tādam volgo motoru mainīt- darbu paveica perfekti, nu tik vien tā šaize, ka 2.4 vietā 2.0 ielika

Ja gribi padsmitgadīgu auto lēti un sakarīgi remontēt, tad tikai pats... Nevienā servisā neviens stundām galvu nelauzīs un internetā risinājumus nemeklēs, tā nu tas ir.
Tāpēc jau cilvēki kratās vaļā no auto, tiklīdz parādās kādas par beigtu buksi sarežģītākas problēmas


Tas ir kā 2.0?

bet nu ar vienas markas servisu tomēr zīlēšana kafijas biezumos būs daudz mazāka.




Nu vot tā- 2.4 no 2.0 vizuāli neatšķiras, bet kodu skatīties- tas tak nav priekš īstiem meistariem labi, ka pats iedomājos, savādāk mūžam to auto nesavestu kārtībā
Online
RSAWorkshop
31. Oct 2018, 19:05 #914

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


31 Oct 2018, 18:48:33 @kexxx rakstīja:

31 Oct 2018, 18:38:28 @kkas rakstīja:

31 Oct 2018, 14:53:39 @kexxx rakstīja:

31 Oct 2018, 14:23:37 @kkas rakstīja:
Vispār stiklu meistaram sprauslas ir ar ko nočekot? aķīša dzīvību ar var nočekot ar kkādu spec štrumu, maksā tik sākot no 500 eur laikam.
Imho šitā maniere mainīt visu pēc kārtas ir universālajiem servisiem. Tapēc labāk dot tikai tiem, kuri remontē konkrētu marku


Pareizi! Uzticēju tieši tādam volgo motoru mainīt- darbu paveica perfekti, nu tik vien tā šaize, ka 2.4 vietā 2.0 ielika

Ja gribi padsmitgadīgu auto lēti un sakarīgi remontēt, tad tikai pats... Nevienā servisā neviens stundām galvu nelauzīs un internetā risinājumus nemeklēs, tā nu tas ir.
Tāpēc jau cilvēki kratās vaļā no auto, tiklīdz parādās kādas par beigtu buksi sarežģītākas problēmas


Tas ir kā 2.0?

bet nu ar vienas markas servisu tomēr zīlēšana kafijas biezumos būs daudz mazāka.




Nu vot tā- 2.4 no 2.0 vizuāli neatšķiras, bet kodu skatīties- tas tak nav priekš īstiem meistariem labi, ka pats iedomājos, savādāk mūžam to auto nesavestu kārtībā
Man kaut kā atmiņā, ka 2.0 ir 4 cilindri, bet 2.4 ir 5 cilindri un tas ir gan benzīnam, gan dīzelim

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
31. Oct 2018, 19:07 #915

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


31 Oct 2018, 18:34:55 @sakums rakstīja:

31 Oct 2018, 18:04:08 @Lauriko rakstīja:

31 Oct 2018, 17:44:50 @yanjux rakstīja:
Bla bla bla


Dēļ iepriekš minētā auto, Tev pateicu, kz nerisināšu problēmu ar PD nelekšanu!

Bija paziņai arī prikols ar PD nelekšanu.
Bet pirms tam samainīja zobeni pie StikluLauri, tad sāka nelekt, tad silts, tad auksts, tad siltumā, tad aukstumā. Arī mainīja gumijas sprauslām, starterus, utt. Visu pēc kārtas.
Pat noveda stiklinieku līdz tam, ka piekrita, ka nākamais remots, kas mošk kaut ko uzlabos būs uz paša stiklusmērmiķeļa rēķina, bet uzticība bija zudusi.
Beigās atrada normālu čali, kam rokas aug no īstās vietas, secināja, ka zobene nav uzlikta pa metkām - salika, un lec un rūc. Tagad pat ar to čali zem viena deķa guļ.
Lauris palaida garām savu lielo iespēju.
Reiz šitāds joks bija 2.0PD, arī degviela aizplūda, izrādijās, ka no vibrācijas degvielas radiatoram (zem pasažiera kājām) ir nolūzis viens stiprinājums un laika gaitā arī degvielas caurule ieplīsusi kur diezgan ātri ierāva gaisu, bonusā vēl bija galvā konuss sprauslas sēžai izpūsts un pūta kompresiju degvielā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kexxx
31. Oct 2018, 19:15 #916

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12311

Braucu ar:


31 Oct 2018, 19:05:13 @RSAWorkshop rakstīja:

31 Oct 2018, 18:48:33 @kexxx rakstīja:

31 Oct 2018, 18:38:28 @kkas rakstīja:

31 Oct 2018, 14:53:39 @kexxx rakstīja:

31 Oct 2018, 14:23:37 @kkas rakstīja:
Vispār stiklu meistaram sprauslas ir ar ko nočekot? aķīša dzīvību ar var nočekot ar kkādu spec štrumu, maksā tik sākot no 500 eur laikam.
Imho šitā maniere mainīt visu pēc kārtas ir universālajiem servisiem. Tapēc labāk dot tikai tiem, kuri remontē konkrētu marku


Pareizi! Uzticēju tieši tādam volgo motoru mainīt- darbu paveica perfekti, nu tik vien tā šaize, ka 2.4 vietā 2.0 ielika

Ja gribi padsmitgadīgu auto lēti un sakarīgi remontēt, tad tikai pats... Nevienā servisā neviens stundām galvu nelauzīs un internetā risinājumus nemeklēs, tā nu tas ir.
Tāpēc jau cilvēki kratās vaļā no auto, tiklīdz parādās kādas par beigtu buksi sarežģītākas problēmas


Tas ir kā 2.0?

bet nu ar vienas markas servisu tomēr zīlēšana kafijas biezumos būs daudz mazāka.




Nu vot tā- 2.4 no 2.0 vizuāli neatšķiras, bet kodu skatīties- tas tak nav priekš īstiem meistariem labi, ka pats iedomājos, savādāk mūžam to auto nesavestu kārtībā
Man kaut kā atmiņā, ka 2.0 ir 4 cilindri, bet 2.4 ir 5 cilindri un tas ir gan benzīnam, gan dīzelim


5 cil benzīns un tādi ir gan 2.0, gan 2.3, gan 2.4
Online
Bubi
31. Oct 2018, 19:22 #917

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 932

Braucu ar: Volvo


es gan teiktu ka nepabeigts darbs,kur klients atmetās jo likās ka viss kas apkārt motoram nav jātaisa.


Un ko Tu teiksi par manu gadījumu, kad tika pārlaista pus mašīna strādājošu mezglu un beigas izrādījās parasta 2 Ls vērta kontakt grupa? Arī sūdīgs klients?
Vagmeistars kaku serviss
Offline
edzhaans
31. Oct 2018, 19:24 #918

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Heh. Ar VAG nevajag pārvietoties
Offline
shiirs_legit
31. Oct 2018, 19:26 #919

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

Ziniet kāda ir stāsta morāle?

Jūs visi esat bomži neveiksminieki un braucat ar vecām nopistām miskastēm.

Atsūknējat beigtam alnim
Offline
Jurchixx
31. Oct 2018, 19:28 #920

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Ja jābrauc ar vecu VAGu, tad labāk uzreiz iešaut sev galvā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo