Online

Pašreiz BMWPower skatās 187 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
Araajz
01. Apr 2016, 13:23 #8981

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28266

Braucu ar: E39

Šosejniekam amīti ?

ā laikam sk > 1.aprīlis

[ Šo ziņu laboja Araajz, 01 Apr 2016, 13:23:55 ]

Offline
TD91
01. Apr 2016, 13:26 #8982

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB


01 Apr 2016, 13:23:23 @Araajz rakstīja:
Šosejniekam amīti ?

ā laikam sk > 1.aprīlis

Toč nebiju iebraucis
Offline
AV
01. Apr 2016, 14:37 #8983

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Follow-up maniem sportiska ielas velo meklejumiem.
Sodien izpetiju ZZK saturu - no visa asortimenta pakera sis Specialized SIRRUS ELITE CARBON DISC (2016)

http://zzk.lv/lv/product/1485/sirrus-elite-carbon-disc-2016/



Salidzinot ar lidzigu modeli, kuram bija alu raamis, tiesam skjita, ka sis ripo vieglak/patikamak un patika attieksme pret detalam - raamja dizains un linijas ir (bilde gan to isti neredz) tapat kaa sture un daksha saintegrejas ar raami, viss eleganti vienados izmeros saiet kopa, var redzet, ka no rupnicas jau dizainets, nevis pagrabts, kas pagadas, no rezerveres dalu spaina.

Betnu 1670 EUR mazliet parsniedz iedomato ~1k budzetu un par cik jaunais modelis, tad ZZK nav gatavs cenu nolaist itnemaz Parsteidzosa karta ari bike24 cena ir gandriz identiska. Varsakot jadoma..
Tapat patesteju dazus triatlona velo - sedpozicija pilsetai tomer parak agresiva

[ Šo ziņu laboja AV, 01 Apr 2016, 14:42:01 ]

Offline
Kapcis
01. Apr 2016, 14:58 #8984

Kopš: 06. May 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: Giant, Scott, BMW un Opeļ

Izskatās ļoti labi. Pats ar līdzīgu, tikai alumīnija braucu.
Pa 1k pārdotu tiagra 2x10 ātrumu sistēma un arī hidrolikas bremze.

Patreiz stāv veloatlaidēs uz pilno apkopi tākā būs kā jauns.
Offline
AV
01. Apr 2016, 15:24 #8985

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Vel citas alternativas, kas tiek apsvertas

CUBE SL ROAD PRO Men Fitnessbike - 2016 - grey black flashgreen
CUBE HYDE PRO Urbanbike - 2016 - black white
CUBE HYDE RACE Belt Drive Urbanbike - 2016 - black blue
Cannondale BAD BOY 3 Urbanbike 2016
Cannondale CONTRO 4 Urbanbike 2016 - GRY
GT EIGHTBALL Alfine 8 Urban Bike 2015

Tiesa, ne par vienu sobrid nav sajuta, ka tagad uzreiz janem un japerk. Visiem kautkas pietrukst pilnai laimei

[ Šo ziņu laboja AV, 01 Apr 2016, 15:27:11 ]

Offline
Araajz
01. Apr 2016, 16:02 #8986

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28266

Braucu ar: E39

AV nežmiedzies - tas spešiks ir
Offline
AV
01. Apr 2016, 16:07 #8987

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


01 Apr 2016, 16:02:19 @Araajz rakstīja:
AV nežmiedzies - tas spešiks ir

Uz to jau iet, vajag atrast kaadu, kas ZZK var izkartot atlaidi vai kadu shemu ar liksanu uz firmu (cash ir )
BET (c) pilnai laimei tur vienalga pietrukst siksnas pievads

P.S. Keede vs siksna

[ Šo ziņu laboja AV, 01 Apr 2016, 16:16:08 ]

Offline
Sch
01. Apr 2016, 16:22 #8988

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 423

Braucu ar: Toyota


01 Apr 2016, 12:06:35 @AV rakstīja:

22 Mar 2016, 11:43:35 @MartinsT rakstīja:
http://mbk-cykler.dk/portfolio-item/concept-nexus-7-rb-4/

jebkurā gadījumā, pirms izvēlies, iesaku kādā velo bodē paņmet un izbraukt līkumiņu ar nexus 7 vai tamlīdzīgi aprīkotu velo. pilsētā ir ērti pārslēgties stāvot pie luksafora un uzsākt ar pareizo pārnesumu.....

Vari pakomenetet kaa sis bija domats? To nexus rumbu var slegt uz vietas stavot, jeb taa pati parsledzas un leju, kad velo apstajas
Nav pieredzes ar sadam rumbam, tapec, iespejams, mulkigi jautajumi


Nexus rumbām ātrumus var pārslēgt uz vietas stāvot (pati gan nēpārslēdzas). Pedāļus griežot atpakaļ, bremzējas aizmugurējais rats. Attiecīgi pilsētas variantam der, bet sportiskai braukšanai īsti nē. Tā kā ir tikai viens zobrats, tad nomesta ķēdes problēma arī nepastāv + arī pašu ķēdi grūti izstaipīt, jo tā nekad nav "lauzienā".
Offline
Araajz
01. Apr 2016, 16:24 #8989

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28266

Braucu ar: E39

Karoč bābenēm
Offline
AV
01. Apr 2016, 16:32 #8990

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


01 Apr 2016, 16:22:45 @Sch rakstīja:
Nexus rumbām ātrumus var pārslēgt uz vietas stāvot (pati gan nēpārslēdzas). Pedāļus griežot atpakaļ, bremzējas aizmugurējais rats. Attiecīgi pilsētas variantam der, bet sportiskai braukšanai īsti nē. Tā kā ir tikai viens zobrats, tad nomesta ķēdes problēma arī nepastāv + arī pašu ķēdi grūti izstaipīt, jo tā nekad nav "lauzienā".

Bet brauksanas zina ir forsha? Pilsetas apstaklos ir subjektivi ertaka?

EDIT: izskatas, ka vajadzetu dzive notestet velo ar siksnas pievadu un nexus rumbu, citadak nevar saprast vai uz to ir verts iespringt vai nee

[ Šo ziņu laboja AV, 01 Apr 2016, 16:37:58 ]

Offline
kurbuls
01. Apr 2016, 16:46 #8991

Kopš: 11. Apr 2008

Ziņojumi: 820

Braucu ar: RX500h, Hilux GR, Sherco 300SEF


01 Apr 2016, 16:32:06 @AV rakstīja:

01 Apr 2016, 16:22:45 @Sch rakstīja:
Nexus rumbām ātrumus var pārslēgt uz vietas stāvot (pati gan nēpārslēdzas). Pedāļus griežot atpakaļ, bremzējas aizmugurējais rats. Attiecīgi pilsētas variantam der, bet sportiskai braukšanai īsti nē. Tā kā ir tikai viens zobrats, tad nomesta ķēdes problēma arī nepastāv + arī pašu ķēdi grūti izstaipīt, jo tā nekad nav "lauzienā".

Bet brauksanas zina ir forsha? Pilsetas apstaklos ir subjektivi ertaka?

EDIT: izskatas, ka vajadzetu dzive notestet velo ar siksnas pievadu un nexus rumbu, citadak nevar saprast vai uz to ir verts iespringt vai nee

Tad jau iespringsti uz Pinion
http://www.stevensbikes.de/2016/index.php?bik_i...V&lang=en_US
Offline
AV
01. Apr 2016, 16:59 #8992

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


01 Apr 2016, 16:46:45 @kurbuls rakstīja:
Tad jau iespringsti uz Pinion
http://www.stevensbikes.de/2016/index.php?bik_i...V&lang=en_US

Raamis vizuali nav taa, ka baigi patiktu, atgadina kautkadu triala verki

Tikmer ienacas info, ka saja weekenda kipsalas izstade xsport tirgo velo ar 30% atlaidi un SADU Cannondale varetu dabut pa nepilni 900e - patik lefty stila daksha, varbut, vienigi raamis nevajadzigi 'sarezgitas' formas

[ Šo ziņu laboja AV, 01 Apr 2016, 17:01:47 ]

Offline
kurbuls
01. Apr 2016, 17:04 #8993

Kopš: 11. Apr 2008

Ziņojumi: 820

Braucu ar: RX500h, Hilux GR, Sherco 300SEF


01 Apr 2016, 16:59:25 @AV rakstīja:

01 Apr 2016, 16:46:45 @kurbuls rakstīja:
Tad jau iespringsti uz Pinion
http://www.stevensbikes.de/2016/index.php?bik_i...V&lang=en_US

Raamis vizuali nav taa, ka baigi patiktu, atgadina kautkadu triala verki

Tikmer ienacas info, ka saja weekenda kipsalas izstade xsport tirgo velo ar 30% atlaidi un SADU Cannondale varetu dabut pa nepilni 900e - patik lefty stila daksha, varbut, vienigi raamis nevajadzigi 'sarezgitas' formas


Painteresējies pie velomeistariem, kā Cannodale ir ar rezerves daļām. Tautā runā, ka est "sava ceļa gājējs" un daudz kas ir nestandarta.
Offline
Sch
01. Apr 2016, 17:10 #8994

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 423

Braucu ar: Toyota

Jā, priekš pilsētas braukšanas man patīk labāk ar Nexus rumbu. Varu iedot izmēģināt, lai var saprast kas ir kas.
Offline
semyhr
01. Apr 2016, 17:10 #8995

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar:


01 Apr 2016, 16:59:25 @AV rakstīja:

01 Apr 2016, 16:46:45 @kurbuls rakstīja:
Tad jau iespringsti uz Pinion
http://www.stevensbikes.de/2016/index.php?bik_i...V&lang=en_US

Raamis vizuali nav taa, ka baigi patiktu, atgadina kautkadu triala verki

Tikmer ienacas info, ka saja weekenda kipsalas izstade xsport tirgo velo ar 30% atlaidi un SADU Cannondale varetu dabut pa nepilni 900e - patik lefty stila daksha, varbut, vienigi raamis nevajadzigi 'sarezgitas' formas



Es paris gadus ar Bad Boy braukaju. Aparats vizuali loti labi izskatas un braukt sajuta ka ar ferrari, diezgan ass un ciets ar visam no ta izrietosajam sekam, bet pa labu asfaltu tiesham bauda braukt ar to velo. Forsi ari, ka var integret lampas gan sture, gan aizmugureja kresla prieks "clean look". Manam ir tris atrumi rumba un pilseta ar so konfiguraciju ir loti labi. Maratona braucot prasas nedaudz lielaku top speed, bet pilseta visam situacijam pietiek. Nedaudz gan tikshkj vinjsh un man ari lefty daksha chiksteja kadu laiku, tas tads zinams gljuks vinjam.

[ Šo ziņu laboja semyhr, 01 Apr 2016, 17:13:14 ]

Offline
MartinsT
01. Apr 2016, 17:14 #8996

Kopš: 07. Feb 2008

Ziņojumi: 72

Braucu ar: auto


01 Apr 2016, 16:32:06 @AV rakstīja:

01 Apr 2016, 16:22:45 @Sch rakstīja:
Nexus rumbām ātrumus var pārslēgt uz vietas stāvot (pati gan nēpārslēdzas). Pedāļus griežot atpakaļ, bremzējas aizmugurējais rats. Attiecīgi pilsētas variantam der, bet sportiskai braukšanai īsti nē. Tā kā ir tikai viens zobrats, tad nomesta ķēdes problēma arī nepastāv + arī pašu ķēdi grūti izstaipīt, jo tā nekad nav "lauzienā".

Bet brauksanas zina ir forsha? Pilsetas apstaklos ir subjektivi ertaka?

EDIT: izskatas, ka vajadzetu dzive notestet velo ar siksnas pievadu un nexus rumbu, citadak nevar saprast vai uz to ir verts iespringt vai nee


velo par 1K aizmugures bremzes imho būs atsevišķas, nevis minot atpakaļ

situācija brauc uz 30kmh atbilstošā pārnesumā, apstājies pie sarkanā:
1) nexus/alfine/utt - pārslēdzies uz pirmo un kā cilvēks sāc normāli mīt bez pārslodzes
2) Derailleur (nezinu kā latviski tas saucās) - sāc pārslēdzoties un krakšķinot pārslēdzēju mokoši uzsāc braukt ok, var iepriekš slēgties uz leju, bet nu pvz

planetārajām rumbām imho ir 2 būtiski mīnusi - svars un cena.

pamēģini, gan jau pats sapratīsi kas Tev ir vajadzīgs
Offline
Archyz
01. Apr 2016, 17:46 #8997

Kopš: 02. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 594

Braucu ar: smaidu uz lūpām!!!


Uz tirdziņu viegls un uzticams Corratec Team World Cup veļuks! Divus gadus nav braukts pienācīgi, tāpēc jādod vien prom...
Sludeklis iekš ss.lv Poweram protams lētāk

[ Šo ziņu laboja Archyz, 01 Apr 2016, 17:48:08 ]

Offline
lietus
01. Apr 2016, 18:20 #8998

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:


01 Apr 2016, 16:32:06 @AV rakstīja:

01 Apr 2016, 16:22:45 @Sch rakstīja:
Nexus rumbām ātrumus var pārslēgt uz vietas stāvot (pati gan nēpārslēdzas). Pedāļus griežot atpakaļ, bremzējas aizmugurējais rats. Attiecīgi pilsētas variantam der, bet sportiskai braukšanai īsti nē. Tā kā ir tikai viens zobrats, tad nomesta ķēdes problēma arī nepastāv + arī pašu ķēdi grūti izstaipīt, jo tā nekad nav "lauzienā".

Bet brauksanas zina ir forsha? Pilsetas apstaklos ir subjektivi ertaka?

EDIT: izskatas, ka vajadzetu dzive notestet velo ar siksnas pievadu un nexus rumbu, citadak nevar saprast vai uz to ir verts iespringt vai nee

Uz siksnu un Nexus IR veerts iespringt, ja ir saistoshs fitness bike. Labpraat panjemtu sev shaadu kaa otro richuku, bet pagaidaam veseliiba neljauj rigid.
Lielaakais + ir uztureeshanas vienkaarshiiba - nav jaaeljlo kjeede un jamazgaa arii zobrati. Besii, ka peec iisa izbrauciena "peec piena" jaanjemaas ar taam lietaam. Manaa gadiijuma veel FS atsevishkji jaamazgaa abi amiishi + silikons..
Offline
MartinsT
01. Apr 2016, 18:47 #8999

Kopš: 07. Feb 2008

Ziņojumi: 72

Braucu ar: auto

ir jau vēl krutāki risinājumi par siksnu
Offline
MK-I
01. Apr 2016, 19:05 #9000

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Volgo un velo

AV - tā spešiks neizskatās ne pēc kā + visi tie ātrumslē'dzi - tas neder!
Un cena 16xx eur? Kosmos. Par to velo. Ja nu tev iedos kaut 40% atlaidi - tā pat dārgi.

Skaties tādu kā to BAD BOY - tas melnais kurš dažus postus augstāk. Smuku clean look, ātrumi rumbā, lieli rati, gludas riepas un aidā.


Esmu runājis. Paldies

Labots: neko nereklamēju - ātri iegoglēju.
Pat ir uz vietas , kas mani izbrīna! LINKS
LINKS

[ Šo ziņu laboja MK-I, 01 Apr 2016, 19:08:55 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo